Dat ding is al af voor ik in de bus naar het airport stapquote:Op maandag 2 december 2019 00:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Haags is geen millennial die het rest van het jaar met zijn festival bandjes blijft lopen
Ach, die paar weken nog.quote:Op maandag 2 december 2019 00:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Haags is geen millennial die het rest van het jaar met zijn festival bandjes blijft lopen
Ergens in Groningen moet dat wel kunnen, toch?quote:Op maandag 2 december 2019 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een Tiny House lijkt me serieus geweldig. Maar financieel niet te doen als je echt vrijstaand wil wonen. Dan ben je zo 3 ton verder.
Ah! Dat wilde ik weten. Toch een pauperreis dus.quote:Op maandag 2 december 2019 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ding is al af voor ik in de bus naar het airport stap
quote:Op maandag 2 december 2019 00:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah! Dat wilde ik weten. Toch een pauperreis dus.
Trusten, uto!quote:Op maandag 2 december 2019 00:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jammie lekker.....Ik ga slapen...
Ja echt goor en soms zelfs van meerdere jaren.quote:Op maandag 2 december 2019 00:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zo die zijn erg eh? van die gore verrotte bandjes
Wie doet zoietsquote:Op maandag 2 december 2019 00:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja echt goor en soms zelfs van meerdere jaren.
Dat zou je wel denken, maar ik kan geen kavel vinden onder een ton waar je de buren niet kan zien zonder verrekijker.quote:Op maandag 2 december 2019 00:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ergens in Groningen moet dat wel kunnen, toch?
Dat lukt alleen als je ergens een vervallen boerderij kunt kopen, maar dan is een ton inderdaad wat krap.quote:Op maandag 2 december 2019 00:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zou je wel denken, maar ik kan geen kavel vinden onder een ton waar je de buren niet kan zien zonder verrekijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |