Pcieeeeeees.quote:Op zondag 1 december 2019 23:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohhm, nouja
gelukkig had je nog een reserveBep bij je
Nou ik weet het ook pas een uurquote:Op zondag 1 december 2019 23:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet een paar daagjes weg hè.
Ga nog maar een weekendje pleite, zo komen we nog eens ergens achterquote:Op zondag 1 december 2019 23:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet een paar daagjes weg hè.
Het is wat muisje, het gaat wel heel snel..Kan het ook amper bijhouden..quote:Op zondag 1 december 2019 23:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet het allemaal niet meer![]()
Zoveel verwarring in zoveel topics...
Ja nog steedsquote:Op zondag 1 december 2019 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ben jij nog bij de Griek of wah?
Ik ga met niemandquote:Op zondag 1 december 2019 23:48 schreef ieniminimuis het volgende:
En anders zeggen we zo even met welke fokker we op dit moment gaan dat lucht de boel een beetje op.
Ik begin wel:
Ik ga dus met @:ieniminimuis
quote:Op zondag 1 december 2019 23:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ga nog maar een weekendje pleite, zo komen we nog eens ergens achter
Ik heb nog geen partner hier op FOK....Is er een belangstellende? Liefst een vrouw natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2019 23:48 schreef ieniminimuis het volgende:
En anders zeggen we zo even met welke fokker we op dit moment gaan dat lucht de boel een beetje op.
Ik begin wel:
Ik ga dus met @:ieniminimuis
Jij had toch een vriendin?quote:Op zondag 1 december 2019 23:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen partner hier op FOK....Is er een belangstellende? Liefst een vrouw natuurlijk.
Zo jammer dat ik daar niet in mijn eerste post al op kwamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |