Ja ja jaquote:Op zondag 1 december 2019 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dacht dat je het net als ik juist een paar jaar niet had gedaan.
Na zdrowie!quote:Op zondag 1 december 2019 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen slecht plan.
Op je gezondheid!
Heerlijk aan de ene kant en best wel kut aan de andere kant.quote:Op zondag 1 december 2019 21:34 schreef Prisha het volgende:
jeetje. Ik zit hier wel best relaxt....geen wekker morgenochtend
Hier gaat de wekker wel. Morgen weer een sollicitatie.quote:Op zondag 1 december 2019 21:34 schreef Prisha het volgende:
jeetje. Ik zit hier wel best relaxt....geen wekker morgenochtend
Succes alvast!quote:Op zondag 1 december 2019 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier gaat de wekker wel. Morgen weer een sollicitatie.
redelijk. 14 km met veel hoogtes....2x een trap van 260 treden. Maar ik voel nu mijn enkel. Iets gezwikt ergens. Echt er is altijd wat. En ben nog niet uit over die schoenen.quote:Op zondag 1 december 2019 21:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Heerlijk aan de ene kant en best wel kut aan de andere kant.
Hoe ging het wandelen vandaag?
Sorry....... smaken verschillenquote:Op zondag 1 december 2019 18:25 schreef TillyB het volgende:
@:FANN die havermelk is niet te zuipenamandel is veul lekkerder
Ik moet zeker in het vorige deel kijken voor plaatjes van dit project?quote:Op zondag 1 december 2019 21:33 schreef tonja het volgende:
Gaaf trouwens @:lucky2bastard je tiny house!
Dank je.quote:
quote:
oeh success alvast!quote:Op zondag 1 december 2019 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je!quote:Op zondag 1 december 2019 21:33 schreef tonja het volgende:
Gaaf trouwens @:lucky2bastard je tiny house!
Met hoogtes en die trap is dat helemaal niet slecht. Enkel koelen? Zijn je tenen wel heel gebleven?quote:Op zondag 1 december 2019 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
redelijk. 14 km met veel hoogtes....2x een trap van 260 treden. Maar ik voel nu mijn enkel. Iets gezwikt ergens. Echt er is altijd wat. En ben nog niet uit over die schoenen.
4 uur over gedaan...maar wel veel gestopt om foto's te maken en die route was me ook niet helemaal duidelijk
In gedachte is hij nog steeds hier.quote:Op zondag 1 december 2019 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zat net in de schuur te roken en moest weer aan Amph denken, hoe hij die lilleke eenden opknapte. Vakmannetje.
quote:Op zondag 1 december 2019 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet zeker in het vorige deel kijken voor plaatjes van dit project?
Succes weer Eendquote:Op zondag 1 december 2019 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is nog niet zoveel te zien.quote:Op zondag 1 december 2019 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet zeker in het vorige deel kijken voor plaatjes van dit project?
Dank je Prisha.quote:
Een lichtkoepel?quote:Op zondag 1 december 2019 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is nog niet zoveel te zien.
[ afbeelding ]
*sluikreclame van Makitaquote:Op zondag 1 december 2019 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is nog niet zoveel te zien.
[ afbeelding ]
tenen wel...maar die rechtervoet is toch wel een probleemgeval. En ik had echt voorheen nooit last van. Probeerde die oude schoenen aan maar die zitten ook niet meer lekker. Er moet iets veranderd zijn in het afgelopen jaar...quote:Op zondag 1 december 2019 21:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Met hoogtes en die trap is dat helemaal niet slecht. Enkel koelen? Zijn je tenen wel heel gebleven?
Ik hoop dat het wat wordt. Dank je iig.quote:
Nou, dat is anders redelijk snel.quote:Op zondag 1 december 2019 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
redelijk. 14 km met veel hoogtes....2x een trap van 260 treden. Maar ik voel nu mijn enkel. Iets gezwikt ergens. Echt er is altijd wat. En ben nog niet uit over die schoenen.
4 uur over gedaan...maar wel veel gestopt om foto's te maken en die route was me ook niet helemaal duidelijk
We hadden het weleens over het tv-programma Hunted. In de laatste aflevering ging er een hele colonne lelijke eendjes de weg op. Dat had ie fantastisch gevonden.quote:Op zondag 1 december 2019 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zat net in de schuur te roken en moest weer aan Amph denken, hoe hij die lilleke eenden opknapte. Vakmannetje.
welk merk schoenen heb je nu ? klinkt niet echt comfiquote:Op zondag 1 december 2019 21:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
tenen wel...maar die rechtervoet is toch wel een probleemgeval. En ik had echt voorheen nooit last van. Probeerde die oude schoenen aan maar die zitten ook niet meer lekker. Er moet iets veranderd zijn in het afgelopen jaar...
quote:Op zondag 1 december 2019 21:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, dat is anders redelijk snel.![]()
![]()
Pas je wel een beetje op jezelf. Volgens mij ben je eigenwijs genoeg om eventueel inclusief blessures die berg op te stappen.
Die eikel weet niet eens dat een goede lichtkoepel rond is.quote:
Ja, moet vaak aan hem denken. Denk dat we irl ook erg goed met elkaar op hadden kunnen schieten.quote:Op zondag 1 december 2019 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In gedachte is hij nog steeds hier.
Als ik de aankondiging voor Hunted zie (of eigenlijk zag, want afgelopen week was de laatste aflevering) moet ik ook altijd aan Amph denkenquote:Op zondag 1 december 2019 21:39 schreef tonja het volgende:
[..]
We hadden het weleens over het tv-programma Hunted. In de laatste aflevering ging er een hele colonne lelijke eendjes de weg op. Dat had ie fantastisch gevonden.
Ohw dat is niet fijn.quote:Op zondag 1 december 2019 21:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
tenen wel...maar die rechtervoet is toch wel een probleemgeval. En ik had echt voorheen nooit last van. Probeerde die oude schoenen aan maar die zitten ook niet meer lekker. Er moet iets veranderd zijn in het afgelopen jaar...
euh...weet het niet uit mijn hoofd. Geen zin om te kijken nu. Gedoe allemaal.quote:Op zondag 1 december 2019 21:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
welk merk schoenen heb je nu ? klinkt niet echt comfi
quote:Op zondag 1 december 2019 21:39 schreef Deisyy het volgende:
En een "kijkmijeenseenMakitanhebben"-post
Hè Prish wat vervelendquote:Op zondag 1 december 2019 21:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja!quote:Op zondag 1 december 2019 21:39 schreef tonja het volgende:
[..]
We hadden het weleens over het tv-programma Hunted. In de laatste aflevering ging er een hele colonne lelijke eendjes de weg op. Dat had ie fantastisch gevonden.
Dat heb ik als ik de maan zie. En die bekijk ik best wel vaak.quote:Op zondag 1 december 2019 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik de aankondiging voor Hunted zie (of eigenlijk zag, want afgelopen week was de laatste aflevering) moet ik ook altijd aan Amph denken
Dat heb ik ook. Maar ik denk dat we allemaal irl wel goed met elkaar kunnen opschieten.quote:Op zondag 1 december 2019 21:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, moet vaak aan hem denken. Denk dat we irl ook erg goed met elkaar op hadden kunnen schieten.
Wel een heel leuk project, je hebt bijna geen tijd meer voor FOK! ookquote:Op zondag 1 december 2019 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Dat zette ik ervoor omdat Gb vond dat het wat aan de forse kant was. Zo kan je zien dat het wel meevalt.
quote:Op zondag 1 december 2019 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik de aankondiging voor Hunted zie (of eigenlijk zag, want afgelopen week was de laatste aflevering) moet ik ook altijd aan Amph denken
GVD. Mot dat kut plaatje nou weer?quote:Op zondag 1 december 2019 21:42 schreef FANN het volgende:
Ik heb ook gestemdpaar Yanni's en Jack Johnson en george Michael en
Jon & Vangelis met State of Independence enzo...en natuurlijk
Israel "IZ"
OFFICIAL Somewhere over the Rainbow![]()
Mooi hè, dat iemand van internet zoveel indrukken heeft achter gelatenquote:Op zondag 1 december 2019 21:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik de maan zie. En die bekijk ik best wel vaak.
quote:Op zondag 1 december 2019 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die eikel weet niet eens dat een goede lichtkoepel rond is.
Hij was een bijzonder mens.quote:Op zondag 1 december 2019 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi hè, dat iemand van internet zoveel indrukken heeft achter gelaten
best wel. Hij is er niet meer maar leeft toch voort zo.quote:Op zondag 1 december 2019 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi hè, dat iemand van internet zoveel indrukken heeft achter gelaten
de deze... als ik jou een plezier kan doen .........quote:Op zondag 1 december 2019 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
GVD. Mot dat kut plaatje nou weer?
Dat is een ding wat zeker is.quote:
Yikes nee.quote:Op zondag 1 december 2019 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Sorry....... smaken verschillen![]()
Drink je ook Soja chocomelk?
deze is inderdaad het lekkerstevind ik dat..........
Alpro Almond Dark Choco maar deze ook... Oatly Haver Cacao en die krijgt maar
een 6,5 dus.......
maken verschillen![]()
https://www.eigenwijsblij(...)lk-welke-is-lekkerst
Als ik aan hem denk moet ik vaak glimlachen. We hebben wat afgelachen met die gek.quote:Op zondag 1 december 2019 21:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
best wel. Hij is er niet meer maar leeft toch voort zo.
jaquote:Op zondag 1 december 2019 21:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ik aan hem denk moet ik vaak glimlachen. We hebben wat afgelachen met die gek.
Nee joh je stoort niet.quote:Op zondag 1 december 2019 21:48 schreef FANN het volgende:
oh .... jullie hadden het over Amph........... dus eigenlijk stoor ik...![]()
sorry ....... die kende ik niet zo goed....
quote:Op zondag 1 december 2019 21:48 schreef tonja het volgende:
[..]
1800000000000000000000000000 Ik hoor het 'm nog brullen
Ik vond het zo leuk om hem in de zeik te nemen als het kon. Elke keer kon hij er om lachen.quote:Op zondag 1 december 2019 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, hoe vervelend de situatie ook voor hem was, ik denk met bijzonder veel plezier aan Amph terug. Wát een humor had de man. En dat relativeren was onvoorstelbaar. Hoe je zó positief kan zijn, terwijl je weet wat er staat te gebeuren.
Ja hij heeft behoorlijke lichamelijke ellende gehad. En dan inderdaad nog steeds op die manier in het leven staan. Bewonderenswaardig.quote:Op zondag 1 december 2019 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, hoe vervelend de situatie ook voor hem was, ik denk met bijzonder veel plezier aan Amph terug. Wát een humor had de man. En dat relativeren was onvoorstelbaar. Hoe je zó positief kan zijn, terwijl je weet wat er staat te gebeuren.
jaquote:Op zondag 1 december 2019 21:48 schreef tonja het volgende:
[..]
1800000000000000000000000000 Ik hoor het 'm nog brullen
Hahahaha jaquote:Op zondag 1 december 2019 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Ja.
Zijn stem galmt nog wat na.
Hij deelde weleens uit, maar kon ook prima incasserenquote:Op zondag 1 december 2019 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond het zo leuk om hem in de zeik te nemen als het kon. Elke keer kon hij er om lachen.
Dat was hij zeker, ik was een paar maanden geleden met D. in de woonplaats van Amph en eigenlijk leek het ons ontzettend leuk als we Amph ook even hadden kunnen zien die dag.quote:
Hij was altijd zo lekker scherp. En bovenal bleef hij altijd correct, wat er ook gezegd werd, of hoe de situatie ook was. Nou, dan heb je karakter hoor.quote:Op zondag 1 december 2019 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond het zo leuk om hem in de zeik te nemen als het kon. Elke keer kon hij er om lachen.
Ja dat was ook een heel mooi momentquote:Op zondag 1 december 2019 21:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja![]()
Ik denk nog aan dat gebrul door die telefoon in DenHaag. Wat een lol had ie![]()
Ja. Echt mooi die herinneringen en indrukken.
Mij zus en ik hebben het momenteel vaak over mijn moeder. Ze is vorig jaar overleden. Het verdriet is er nog steeds maar door die herinneringen op te halen gaan de scherpe randjes er wat vanaf.
Hoop voor jou Tonja dat het met het verwerken van het verdriet om Amphie ook zo het geval is. Herinneringen houden het levend.
Dat had hij ook zeker wel leuk gevonden. Alleen zijn familie snapt geen reet van dat 'internet gedoe'..quote:Op zondag 1 december 2019 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was hij zeker, ik was een paar maanden geleden met D. in de woonplaats van Amph en eigenlijk leek het ons ontzettend leuk als we Amph ook even hadden kunnen zien die dag.
Amph genoot zo ontzettend mee toen jullie in Den Haag waren :dquote:Op zondag 1 december 2019 21:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja![]()
Ik denk nog aan dat gebrul door die telefoon in DenHaag. Wat een lol had ie![]()
Mij zus en ik hebben het momenteel vaak over mijn moeder. Ze is vorig jaar overleden. Het verdriet is er nog steeds maar door die herinneringen op te halen gaan de scherpe randjes er wat vanaf.
Hoop voor jou Tonja dat het met het verwerken van het verdriet om Amphie ook zo het geval is. Herinneringen houden het levend.
Oh, dat is ook nog niet zo lang geleden dus. Het is erg fijn om aan alle leuke dingen terug te kunnen denken. Dat je met een glimlach door een waas van bijna tranen zit. Goede tranen, zeg maar.quote:Op zondag 1 december 2019 21:52 schreef Prisha het volgende:
Je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op zondag 1 december 2019 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij was altijd zo lekker scherp. En bovenal bleef hij altijd correct, wat er ook gezegd werd, of hoe de situatie ook was. Nou, dan heb je karakter hoor.
Dat ja.quote:Op zondag 1 december 2019 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij was altijd zo lekker scherp. En bovenal bleef hij altijd correct, wat er ook gezegd werd, of hoe de situatie ook was. Nou, dan heb je karakter hoor.
Wij wisten ook dat zijn familie er niet veel van moest hebben, dus hebben we het maar zo gelatenquote:Op zondag 1 december 2019 21:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat had hij ook zeker wel leuk gevonden. Alleen zijn familie snapt geen reet van dat 'internet gedoe'..
goede tranen. Precies dat ja.quote:Op zondag 1 december 2019 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat is ook nog niet zo lang geleden dus. Het is erg fijn om aan alle leuke dingen terug te kunnen denken. Dat je met een glimlach door een waas van bijna tranen zit. Goede tranen, zeg maar.
Spijt van. Poets je tanden eens man!quote:Op zondag 1 december 2019 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond.
ach.. dat wist ik nietquote:Op zondag 1 december 2019 21:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja![]()
Mooi gezegd.quote:Op zondag 1 december 2019 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat is ook nog niet zo lang geleden dus. Het is erg fijn om aan alle leuke dingen terug te kunnen denken. Dat je met een glimlach door een waas van bijna tranen zit. Goede tranen, zeg maar.
Dit jaquote:Op zondag 1 december 2019 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja het was nu eenmaal zo.quote:Op zondag 1 december 2019 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij wisten ook dat zijn familie er niet veel van moest hebben, dus hebben we het maar zo gelaten
quote:Op zondag 1 december 2019 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Spijt van. Poets je tanden eens man!
* Superbadeendje neemt een slok wc bleek.quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* Superbadeendje neemt een slok wc bleek.
Ja dat vind ik ook. Het was voor mij gewoon niet haalbaar om te blijven zwijgen dus toen heb ik het via DM's opgelost.quote:Op zondag 1 december 2019 22:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, met alle respect voor de familie van Amph: wij hadden ook een band met hem en daarbij weten we niets van hun persoonlijke situatie af, dus we hadden het op termijn lastig kunnen blijven verzwijgen.
Ik bedoel, niemand weet verder om wie het gaat, het is goed zo.
Geil!quote:Op zondag 1 december 2019 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo kan het ook, het is nogal anoniem op deze manier.quote:Op zondag 1 december 2019 22:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, met alle respect voor de familie van Amph: wij hadden ook een band met hem en daarbij weten we niets van hun persoonlijke situatie af, dus we hadden het op termijn lastig kunnen blijven verzwijgen.
Ik bedoel, niemand weet verder om wie het gaat, het is goed zo.
Bij ons in de wijk woonde vroeger een vrouwtje dat spiritus scheen te drinken, ik dacht altijd dat ze een beetje koekoek was dusquote:Op zondag 1 december 2019 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt het netjes en met respect opgelost.quote:Op zondag 1 december 2019 22:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Het was voor mij gewoon niet haalbaar om te blijven zwijgen dus toen heb ik het via DM's opgelost.
Als ze echt spiritus dronk dan was ze wel een beetje koekoekquote:Op zondag 1 december 2019 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij ons in de wijk woonde vroeger een vrouwtje dat spiritus scheen te drinken, ik dacht altijd dat ze een beetje koekoek was dus
Moet nog steeds lachen, omdat Apmh ooit tegen zijn vrouw zei dat ze de groeten van de mensen van 40+ moest hebben en dat ze reageerde met 'ooooh dat...' En Amph met dequote:Op zondag 1 december 2019 22:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Het was voor mij gewoon niet haalbaar om te blijven zwijgen dus toen heb ik het via DM's opgelost.
Tnxquote:Op zondag 1 december 2019 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt het netjes en met respect opgelost.
Prima gedaan tonjaquote:Op zondag 1 december 2019 22:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Blij dat tonja die beslissing vrij vlot nam.quote:Op zondag 1 december 2019 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo kan het ook, het is nogal anoniem op deze manier.
Hahaha yepquote:Op zondag 1 december 2019 22:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet nog steeds lachen, omdat Apmh ooit tegen zijn vrouw zei dat ze de groeten van de mensen van 40+ moest hebben en dat ze reageerde met 'ooooh dat...' En Amph met desmiley.
Daar zeg je dan toch alles mee op zo'n moment.
Of het was zo'n verzonnen buurtroddelquote:Op zondag 1 december 2019 22:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ze echt spiritus dronk dan was ze wel een beetje koekoek
Je had het niet beter kunnen doen. En ik ben je er heel dankbaar voor. Niets weten is killing.quote:Op zondag 1 december 2019 22:02 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 22:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Blij dat tonja die beslissing vrij vlot nam.
quote:Op zondag 1 december 2019 22:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je had het niet beter kunnen doen. En ik ben je er heel dankbaar voor. Niets weten is killing.
Jaquote:Op zondag 1 december 2019 22:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet nog steeds lachen, omdat Apmh ooit tegen zijn vrouw zei dat ze de groeten van de mensen van 40+ moest hebben en dat ze reageerde met 'ooooh dat...' En Amph met desmiley.
Daar zeg je dan toch alles mee op zo'n moment.
Ik lag hier helemaal in een deuk.quote:
Zeker weten, ik had wel een beetje die angst dat ik/we het nooit zouden weten omdat Amph al een paar keer had gezegd dat hij binnenkort zou stoppen met posten en wij dus nooit zouden weten hoe of watquote:Op zondag 1 december 2019 22:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Blij dat tonja die beslissing vrij vlot nam.
Ik had ook niet verwacht dat zijn dochter me zou bellen. Daar was ik wel heel dankbaar voor.quote:Op zondag 1 december 2019 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker weten, ik had wel een beetje die angst dat ik/we het nooit zouden weten omdat Amph al een paar keer had gezegd dat hij binnenkort zou stoppen met posten en wij dus nooit zouden weten hoe of wat
Dan wisten ze hoe belangrijk jij voor hem wasquote:Op zondag 1 december 2019 22:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat zijn dochter me zou bellen. Daar was ik wel heel dankbaar voor.
Ahwwquote:Op zondag 1 december 2019 22:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Eenszag dat z'n laatste berichtje naar mij was in de cos
Achquote:Op zondag 1 december 2019 22:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Eenszag dat z'n laatste berichtje naar mij was in de cos
Ja zijn dochter wist iig wel wie ik was en dat we vaak aan de foon zaten.quote:Op zondag 1 december 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wisten ze hoe belangrijk jij voor hem was
quote:Op zondag 1 december 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wisten ze hoe belangrijk jij voor hem was
Dat zou ook best weleens kunnen ja.quote:Op zondag 1 december 2019 22:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Denk dat Amph ze zeer duidelijk heeft gemaakt dat dat moest gebeuren.
Dat was een fijne dag jaquote:Op zondag 1 december 2019 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was hij zeker, ik was een paar maanden geleden met D. in de woonplaats van Amph en eigenlijk leek het ons ontzettend leuk als we Amph ook even hadden kunnen zien die dag.
Hij had ook een warm hart voor deze sc.quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 22:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja zijn dochter wist iig wel wie ik was en dat we vaak aan de foon zaten.
Dat is fijn, voor Tonja en ook voor ons.quote:Op zondag 1 december 2019 22:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Denk dat Amph ze zeer duidelijk heeft gemaakt dat dat moest gebeuren.
Precies. Hoewel ik wel al had besloten na 2 dagen om als ik een week niets had gehoord zijn nr te bellen.quote:Op zondag 1 december 2019 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Maar goed, die dochter hád natuurlijk alles kunnen negeren, maar dat heeft ze niet gedaan.
Absoluutquote:Op zondag 1 december 2019 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij had ook een warm hart voor deze sc.
quote:Op zondag 1 december 2019 22:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heer D. in da house en die heeft ons ook iets te vertellen.
U ziet hetquote:Op zondag 1 december 2019 22:12 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Ik heb een ovenschaal gehad van de Sint
Maar is ie nog heel, die schaal?quote:Op zondag 1 december 2019 22:12 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
quote:Op zondag 1 december 2019 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Dat is fijn, voor Tonja en ook voor ons.
quote:Op zondag 1 december 2019 21:42 schreef FANN het volgende:
Israel "IZ"
Wat mot die lul nou weer?quote:Op zondag 1 december 2019 22:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heer D. in da house en die heeft ons ook iets te vertellen.
GVD.quote:
Eejjj Deejjjjjquote:Op zondag 1 december 2019 22:12 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Dat schept verplichtingenquote:Op zondag 1 december 2019 22:12 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Komt die schaal uit de kringloop?quote:Op zondag 1 december 2019 22:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Eejjj Deejjjjj![]()
Zat er ook eten in die ovenschaal?
Spek en pannenkoeken.quote:
Ik doelde eigenlijk meer op een volwaardig gerechtquote:Op zondag 1 december 2019 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komt die schaal uit de kringloop?
Uhuquote:Op zondag 1 december 2019 22:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Eejjj Deejjjjj![]()
Zat er ook eten in die ovenschaal?
Hij leeft niet meer volgens mijquote:Op zondag 1 december 2019 21:42 schreef FANN het volgende:
Israel "IZ"
Misschien best wel lekker uit de ovenquote:Op zondag 1 december 2019 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
Pepernoten, chocolade, en meer van dat soort zooi
Dat vraag ik mij af.quote:
Chocoladesoep met pepernotenquote:Op zondag 1 december 2019 22:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Misschien best wel lekker uit de oven
Geloof dat ze daar oorspronkelijk al uit komenquote:Op zondag 1 december 2019 22:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Misschien best wel lekker uit de oven
Mooi, dan weet je dat ze er tegen kunnenquote:Op zondag 1 december 2019 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat ze daar oorspronkelijk al uit komen
Waddis dat voor programma dan?quote:Op zondag 1 december 2019 22:23 schreef pullup het volgende:
Goftedommedit seizoen van ER was al bedorven door het uitzendtijdstip zo op zondag
![]()
Maar ze bakken er ook helemaal niets van, een van de weinige tv programma's die ik trouw bleef kijken![]()
Ohw ja die moet ik nog kijken en Ruben Terlau ook nog.quote:Op zondag 1 december 2019 22:23 schreef pullup het volgende:
Goftedommedit seizoen van ER was al bedorven door het uitzendtijdstip zo op zondag
![]()
Maar ze bakken er ook helemaal niets van, een van de weinige tv programma's die ik trouw bleef kijken![]()
Expeditie Robinsonquote:Op zondag 1 december 2019 22:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waddis dat voor programma dan?
Tot later, ton. Wellicht.quote:Op zondag 1 december 2019 22:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw ja die moet ik nog kijken en Ruben Terlau ook nog.
Ik ga tv kijken, misschien tot straks
Je mist het leukste gedeelte wel dan, maar toch weel plezierquote:Op zondag 1 december 2019 22:25 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:
Doei Ton!quote:Op zondag 1 december 2019 22:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op zondag 1 december 2019 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde nog even zeggen dat ik ook 2x Makita hier heb staan. Lekker boren.
Dat Amph een fijne man was en dat ik de mensen die hem nog missen nog steeds heel veel steun toe wens en dat herinneringen ophalen altijd mag en leuk is.
Zitten ze op een All Inclusive resort dit jaar?quote:Op zondag 1 december 2019 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]het zou ook eerder Zwem en Vreet paradijs Contiki moeten heten dit jaar
Groetjes, ik zou je ook veel plezier kunnen wensen maar weet helaas al beterquote:Op zondag 1 december 2019 22:25 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 december 2019 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat Amph een fijne man was en dat ik de mensen die hem nog missen nog steeds heel veel steun toe wens en dat herinneringen ophalen altijd mag en leuk is.
die heb ik wel een paar keer ging gedraaid voor hem als ik ging slapenquote:
Nee...... obesitas......quote:
De kokosnoten vallen op wonderbaarlijke wijze uit de bomen ( alhoewel Prish dacht dat het meloenen warenquote:Op zondag 1 december 2019 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zitten ze op een All Inclusive resort dit jaar?
quote:Op zondag 1 december 2019 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]het zou ook eerder Zwem en Vreet paradijs Contiki moeten heten dit jaar
Wat is dat nu weer, de stiekemerdsquote:
quote:Op zondag 1 december 2019 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
De kokosnoten vallen op wonderbaarlijke wijze uit de bomen ( alhoewel Prish dacht dat het meloenen waren) Ze krijgen tussendoor pizza en wijn bijgevoerd
Ja zo kan ik het ookquote:Op zondag 1 december 2019 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
De kokosnoten vallen op wonderbaarlijke wijze uit de bomen ( alhoewel Prish dacht dat het meloenen waren) Ze krijgen tussendoor pizza en wijn bijgevoerd
quote:Op zondag 1 december 2019 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
ER is pas goed als obesitas bn'ers terug komen als zakken botten.
En iedereen post er zomaar overheen alsof ze het al lang weten omg weer een DM gatequote:
Ik weet nergens wat van.quote:Op zondag 1 december 2019 22:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
En iedereen post er zomaar overheen alsof ze het al lang weten omg weer een DM gate
Robinson Crusoe moest ook honger lijden, dus bn'ers ook. Het is niet of het een mooi tropisch resort is op een hagelwit strand met kokosbomenquote:
Je bent de enige niet.quote:
Ze hebben het ook nog niet ontkent.quote:
Nee je hebt ook volkomen gelijk. Nu zie je in dat programma waar ze nog even terugkomen wat maandjes na het programma vrijwel geen enkel verschil qua omvang. Ik herinner me weldat er af en toe grote verschillen warenquote:Op zondag 1 december 2019 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Robinson Crusoe moest ook honger lijden, dus bn'ers ook. Het is niet of het een mooi tropisch resort is op een hagelwit strand met kokosbomen
Een Deesduim bij de nieuwe koiken van D.quote:Op zondag 1 december 2019 22:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Minimaal een wazige foto van een duim posten.
Mja, BNers kunnen ze beter in een redelijk groot bos droppen, zodat wij erop kunnen jagen. Beetje met je Makita door zo'n hersenpannetje heen rossen en zo. Eerst alleen 1 oog, zodat ze nog een paar km verder kunnen strompelen.quote:Op zondag 1 december 2019 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Robinson Crusoe moest ook honger lijden, dus bn'ers ook. Het is niet of het een mooi tropisch resort is op een hagelwit strand met kokosbomen
Dat is een fictief verhaal van Daniel Defoe. Maar wel gebaseerd op ware feiten.quote:Op zondag 1 december 2019 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 december 2019 22:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Een Deesduim bij de nieuwe koiken van D.
kan ookquote:Op zondag 1 december 2019 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Deisyy, kom uit de keuken..
Want D. wil ff lekker met je.....
Die?
Ik vertrouw niemand meer Hieroquote:Op zondag 1 december 2019 22:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Sas en Scrut geloof ik ondertussen wel en Fresh en Soul ook wel.
Dees is gewoon met Donald. dus wel een D. maar dan een andere Dquote:
quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 22:42 schreef FANN het volgende:
Dees is gewoon met Donald. dus wel een D. maar dan een andere D
Kijk je uit met die witte badjasquote:Op zondag 1 december 2019 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Deisyy, kom uit de keuken..
Want D. wil ff lekker met je.....
Die?
Daar hadden ze maanden geleden al naar gehint hoor. Jullie letten ook echt niet op zegquote:Op zondag 1 december 2019 22:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
En iedereen post er zomaar overheen alsof ze het al lang weten omg weer een DM gate
quote:Op zondag 1 december 2019 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Kijk je uit met die witte badjasvoordat je het weet krijg je vlekken
quote:Op zondag 1 december 2019 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vertrouw niemand meer Hiero
[..]
Als je alle gerania al van water hebt voorzien blijft er weinig anders over.quote:Op zondag 1 december 2019 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie zijn wel goed in roddels verspreiden hè?
Dat was best soepel ja @TillyBquote:Op zondag 1 december 2019 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie zijn wel goed in roddels verspreiden hè?
Altijd beter dan Donald Trumpquote:
Je snapt dat je daar onder gaat liggen?quote:Op zondag 1 december 2019 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Altijd beter dan Donald Trump![]()
ik snap dat je daaronder gaat liggen![]()
Hoewel die vetzak moet natuurlijk onderop... dat trekt ie niet meer
quote:Op zondag 1 december 2019 22:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vertrouw mezelf niet eens meer in dit topic
Het valt bijzonder zwaar om dat plaatje over Trump te visualiseren.quote:Op zondag 1 december 2019 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Altijd beter dan Donald Trump![]()
ik snap dat je daaronder gaat liggen![]()
Hoewel die vetzak moet natuurlijk onderop... dat trekt ie niet meer
Onder die vetzak natuurlijkquote:Op zondag 1 december 2019 22:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Je snapt dat je daar onder gaat liggen?
Nog eenmaal botoxen die handel en beide ogen zitten compleet dicht.quote:Op zondag 1 december 2019 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Onder die vetzak natuurlijk![]()
ze kijkt wel een beetje vuil naar de cameraman![]()
[ afbeelding ]
Liefquote:Op zondag 1 december 2019 22:27 schreef
ieniminimuis het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2019 22:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Groetjes, ik zou je ook veel plezier kunnen wensen maar weet helaas al beter
Deze stond op een 12inch diie werd uitgedeeld in de Energiehalquote:Op zondag 1 december 2019 22:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nu zie ik je voor me met je roze huishoudhandschoenen aan, als een wilde je keuken aan het schoonrossen.
quote:Op zondag 1 december 2019 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hoe is het met u, gaat het wat beter met slapen, of is het nog pet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste dagen slaap ik wat veel![]()
gaat een beetje op en af
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Daar kan je bijzonder goed met frisbeeën.quote:Op zondag 1 december 2019 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze stond op een 12inch diie werd uitgedeeld in de Energiehal
quote:Op zondag 1 december 2019 22:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]Hmmm, naja, slaap is ook belangrijk, maar het is duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste dagen slaap ik wat veel![]()
gaat een beetje op en afL2B's Mixcloud
quote:Op zondag 1 december 2019 22:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmmm, naja, slaap is ook belangrijk, maar het is duidelijk.
Groetjes terugquote:Op zondag 1 december 2019 22:57 schreef Gooddeal het volgende:
Oh ja, Puzzie wil sappige details, die gaan er niet komen.
Maar tussen Mo en mij is alles perfect. Groetjes van hem, en hij kan er nog steeds niet in, in de 40+ dus.
WA is een flikker.quote:Op zondag 1 december 2019 22:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar kan je bijzonder goed met frisbeeën.
quote:Op zondag 1 december 2019 22:57 schreef Gooddeal het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2019 22:57 schreef Gooddeal het volgende:
Maar tussen Mo en mij is alles perfect. Groetjes van hem, en hij kan er nog steeds niet in, in de 40+ dus.
Zal wel meevallen op die leeftijdquote:Op zondag 1 december 2019 23:00 schreef FANN het volgende:
Hmmmmmmmmm
Sappige details nog wel........ [ afbeelding ]
Die zijn er dus nietquote:Op zondag 1 december 2019 23:00 schreef FANN het volgende:
Hmmmmmmmmm
Sappige details nog wel........ [ afbeelding ]
ook datquote:Op zondag 1 december 2019 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zal wel meevallen op die leeftijd
Het is best rustig vandaagquote:Op zondag 1 december 2019 23:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat kunnen jullie typen zeg....Niet bij te houden.
Ja kanquote:Op zondag 1 december 2019 23:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan wel kunstmatig sap toevoegen
Buk maar even.quote:Op zondag 1 december 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Misschien kunnen een Flow-Chart maken wie het met wie doet
Misschien hoeft niet iedereen alles te wetenquote:Op zondag 1 december 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Misschien kunnen een Flow-Chart maken wie het met wie doet
Maar de dag is bijna voorbij, wat is het nieuws van de dag?...quote:
Dat krijg je als je ouder wordt?..Rent snel weg...quote:Op zondag 1 december 2019 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Jameestal ga ik een blokkie om als het té druk is
Nee maar een verspreking is snel gemaaktquote:Op zondag 1 december 2019 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien hoeft niet iedereen alles te weten
Ik had altijd al een vermoeden bij jou...quote:
Mooi rood is niet lelijkquote:
quote:
klopt....quote:Op zondag 1 december 2019 23:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je ouder wordt?..Rent snel weg...
Dat geloof ik niet. Dan zeg je toch geen D. ???????quote:Op zondag 1 december 2019 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vertrouw niemand meer Hiero
[..]
Met een d me dunkt.quote:
Ga zaterdag over. Kannie wachten.quote:
Dat D. een ovenschaal van sinterklaas heeft gehad.quote:Op zondag 1 december 2019 23:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar de dag is bijna voorbij, wat is het nieuws van de dag?...
quote:Op zondag 1 december 2019 22:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nu zie ik je voor me met je roze huishoudhandschoenen aan, als een wilde je keuken aan het schoonrossen.
Dat is dan weer uw gedachtequote:Op zondag 1 december 2019 23:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik had altijd al een vermoeden bij jou...
Huh!!!!!!! Wat dan?quote:Op zondag 1 december 2019 22:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar hadden ze maanden geleden al naar gehint hoor. Jullie letten ook echt niet op zeg
Iedere gek zijn gebrek zeggen ze wel eens ...quote:Op zondag 1 december 2019 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
klopt....en ik heb een probleempje als het te druk is
in mijn heuft
Koffie heeft een beter effect op me dan drank. Maar bedankt voor het aanbod.quote:
Ik neem het zo van je aanquote:Op zondag 1 december 2019 23:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met een d me dunkt.
Ik ben de grootste roddelaar, las ik.
Hij heeft tenminste nog wat gehad...Zit nog steeds te wachten hier...quote:Op zondag 1 december 2019 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat D. een ovenschaal van sinterklaas heeft gehad.
Dat je de moeite neemt is op zich al prachtigquote:Op zondag 1 december 2019 23:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Niet liegen, kan tegen de waarheid..Be gentle
Uh, met vullingquote:Op zondag 1 december 2019 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat D. een ovenschaal van sinterklaas heeft gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |