quote:Op zondag 1 december 2019 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die eikel weet niet eens dat een goede lichtkoepel rond is.
Hij was een bijzonder mens.quote:Op zondag 1 december 2019 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi hè, dat iemand van internet zoveel indrukken heeft achter gelaten
best wel. Hij is er niet meer maar leeft toch voort zo.quote:Op zondag 1 december 2019 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi hè, dat iemand van internet zoveel indrukken heeft achter gelaten
de deze... als ik jou een plezier kan doen .........quote:Op zondag 1 december 2019 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
GVD. Mot dat kut plaatje nou weer?
Dat is een ding wat zeker is.quote:
Yikes nee.quote:Op zondag 1 december 2019 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Sorry....... smaken verschillen![]()
Drink je ook Soja chocomelk?
deze is inderdaad het lekkerstevind ik dat..........
Alpro Almond Dark Choco maar deze ook... Oatly Haver Cacao en die krijgt maar
een 6,5 dus.......
maken verschillen![]()
https://www.eigenwijsblij(...)lk-welke-is-lekkerst
Als ik aan hem denk moet ik vaak glimlachen. We hebben wat afgelachen met die gek.quote:Op zondag 1 december 2019 21:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
best wel. Hij is er niet meer maar leeft toch voort zo.
jaquote:Op zondag 1 december 2019 21:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ik aan hem denk moet ik vaak glimlachen. We hebben wat afgelachen met die gek.
Nee joh je stoort niet.quote:Op zondag 1 december 2019 21:48 schreef FANN het volgende:
oh .... jullie hadden het over Amph........... dus eigenlijk stoor ik...![]()
sorry ....... die kende ik niet zo goed....
quote:Op zondag 1 december 2019 21:48 schreef tonja het volgende:
[..]
1800000000000000000000000000 Ik hoor het 'm nog brullen
Ik vond het zo leuk om hem in de zeik te nemen als het kon. Elke keer kon hij er om lachen.quote:Op zondag 1 december 2019 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, hoe vervelend de situatie ook voor hem was, ik denk met bijzonder veel plezier aan Amph terug. Wát een humor had de man. En dat relativeren was onvoorstelbaar. Hoe je zó positief kan zijn, terwijl je weet wat er staat te gebeuren.
Ja hij heeft behoorlijke lichamelijke ellende gehad. En dan inderdaad nog steeds op die manier in het leven staan. Bewonderenswaardig.quote:Op zondag 1 december 2019 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, hoe vervelend de situatie ook voor hem was, ik denk met bijzonder veel plezier aan Amph terug. Wát een humor had de man. En dat relativeren was onvoorstelbaar. Hoe je zó positief kan zijn, terwijl je weet wat er staat te gebeuren.
jaquote:Op zondag 1 december 2019 21:48 schreef tonja het volgende:
[..]
1800000000000000000000000000 Ik hoor het 'm nog brullen
Hahahaha jaquote:Op zondag 1 december 2019 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Ja.
Zijn stem galmt nog wat na.
Hij deelde weleens uit, maar kon ook prima incasserenquote:Op zondag 1 december 2019 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond het zo leuk om hem in de zeik te nemen als het kon. Elke keer kon hij er om lachen.
Dat was hij zeker, ik was een paar maanden geleden met D. in de woonplaats van Amph en eigenlijk leek het ons ontzettend leuk als we Amph ook even hadden kunnen zien die dag.quote:
Hij was altijd zo lekker scherp. En bovenal bleef hij altijd correct, wat er ook gezegd werd, of hoe de situatie ook was. Nou, dan heb je karakter hoor.quote:Op zondag 1 december 2019 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond het zo leuk om hem in de zeik te nemen als het kon. Elke keer kon hij er om lachen.
Ja dat was ook een heel mooi momentquote:Op zondag 1 december 2019 21:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja![]()
Ik denk nog aan dat gebrul door die telefoon in DenHaag. Wat een lol had ie![]()
Ja. Echt mooi die herinneringen en indrukken.
Mij zus en ik hebben het momenteel vaak over mijn moeder. Ze is vorig jaar overleden. Het verdriet is er nog steeds maar door die herinneringen op te halen gaan de scherpe randjes er wat vanaf.
Hoop voor jou Tonja dat het met het verwerken van het verdriet om Amphie ook zo het geval is. Herinneringen houden het levend.
Dat had hij ook zeker wel leuk gevonden. Alleen zijn familie snapt geen reet van dat 'internet gedoe'..quote:Op zondag 1 december 2019 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was hij zeker, ik was een paar maanden geleden met D. in de woonplaats van Amph en eigenlijk leek het ons ontzettend leuk als we Amph ook even hadden kunnen zien die dag.
Amph genoot zo ontzettend mee toen jullie in Den Haag waren :dquote:Op zondag 1 december 2019 21:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja![]()
Ik denk nog aan dat gebrul door die telefoon in DenHaag. Wat een lol had ie![]()
Ja. Echt mooi die herinneringen en indrukken.
Mij zus en ik hebben het momenteel vaak over mijn moeder. Ze is vorig jaar overleden. Het verdriet is er nog steeds maar door die herinneringen op te halen gaan de scherpe randjes er wat vanaf.
Hoop voor jou Tonja dat het met het verwerken van het verdriet om Amphie ook zo het geval is. Herinneringen houden het levend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |