Een lichtkoepel?quote:Op zondag 1 december 2019 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is nog niet zoveel te zien.
[ afbeelding ]
*sluikreclame van Makitaquote:Op zondag 1 december 2019 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is nog niet zoveel te zien.
[ afbeelding ]
tenen wel...maar die rechtervoet is toch wel een probleemgeval. En ik had echt voorheen nooit last van. Probeerde die oude schoenen aan maar die zitten ook niet meer lekker. Er moet iets veranderd zijn in het afgelopen jaar...quote:Op zondag 1 december 2019 21:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Met hoogtes en die trap is dat helemaal niet slecht. Enkel koelen? Zijn je tenen wel heel gebleven?
Ik hoop dat het wat wordt. Dank je iig.quote:
Nou, dat is anders redelijk snel.quote:Op zondag 1 december 2019 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
redelijk. 14 km met veel hoogtes....2x een trap van 260 treden. Maar ik voel nu mijn enkel. Iets gezwikt ergens. Echt er is altijd wat. En ben nog niet uit over die schoenen.
4 uur over gedaan...maar wel veel gestopt om foto's te maken en die route was me ook niet helemaal duidelijk
We hadden het weleens over het tv-programma Hunted. In de laatste aflevering ging er een hele colonne lelijke eendjes de weg op. Dat had ie fantastisch gevonden.quote:Op zondag 1 december 2019 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zat net in de schuur te roken en moest weer aan Amph denken, hoe hij die lilleke eenden opknapte. Vakmannetje.
welk merk schoenen heb je nu ? klinkt niet echt comfiquote:Op zondag 1 december 2019 21:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
tenen wel...maar die rechtervoet is toch wel een probleemgeval. En ik had echt voorheen nooit last van. Probeerde die oude schoenen aan maar die zitten ook niet meer lekker. Er moet iets veranderd zijn in het afgelopen jaar...
quote:Op zondag 1 december 2019 21:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, dat is anders redelijk snel.![]()
![]()
Pas je wel een beetje op jezelf. Volgens mij ben je eigenwijs genoeg om eventueel inclusief blessures die berg op te stappen.
Die eikel weet niet eens dat een goede lichtkoepel rond is.quote:
Ja, moet vaak aan hem denken. Denk dat we irl ook erg goed met elkaar op hadden kunnen schieten.quote:Op zondag 1 december 2019 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In gedachte is hij nog steeds hier.
Als ik de aankondiging voor Hunted zie (of eigenlijk zag, want afgelopen week was de laatste aflevering) moet ik ook altijd aan Amph denkenquote:Op zondag 1 december 2019 21:39 schreef tonja het volgende:
[..]
We hadden het weleens over het tv-programma Hunted. In de laatste aflevering ging er een hele colonne lelijke eendjes de weg op. Dat had ie fantastisch gevonden.
Ohw dat is niet fijn.quote:Op zondag 1 december 2019 21:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
tenen wel...maar die rechtervoet is toch wel een probleemgeval. En ik had echt voorheen nooit last van. Probeerde die oude schoenen aan maar die zitten ook niet meer lekker. Er moet iets veranderd zijn in het afgelopen jaar...
euh...weet het niet uit mijn hoofd. Geen zin om te kijken nu. Gedoe allemaal.quote:Op zondag 1 december 2019 21:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
welk merk schoenen heb je nu ? klinkt niet echt comfi
quote:Op zondag 1 december 2019 21:39 schreef Deisyy het volgende:
En een "kijkmijeenseenMakitanhebben"-post
Hè Prish wat vervelendquote:Op zondag 1 december 2019 21:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja!quote:Op zondag 1 december 2019 21:39 schreef tonja het volgende:
[..]
We hadden het weleens over het tv-programma Hunted. In de laatste aflevering ging er een hele colonne lelijke eendjes de weg op. Dat had ie fantastisch gevonden.
Dat heb ik als ik de maan zie. En die bekijk ik best wel vaak.quote:Op zondag 1 december 2019 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik de aankondiging voor Hunted zie (of eigenlijk zag, want afgelopen week was de laatste aflevering) moet ik ook altijd aan Amph denken
Dat heb ik ook. Maar ik denk dat we allemaal irl wel goed met elkaar kunnen opschieten.quote:Op zondag 1 december 2019 21:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, moet vaak aan hem denken. Denk dat we irl ook erg goed met elkaar op hadden kunnen schieten.
Wel een heel leuk project, je hebt bijna geen tijd meer voor FOK! ookquote:Op zondag 1 december 2019 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Dat zette ik ervoor omdat Gb vond dat het wat aan de forse kant was. Zo kan je zien dat het wel meevalt.
quote:Op zondag 1 december 2019 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik de aankondiging voor Hunted zie (of eigenlijk zag, want afgelopen week was de laatste aflevering) moet ik ook altijd aan Amph denken
GVD. Mot dat kut plaatje nou weer?quote:Op zondag 1 december 2019 21:42 schreef FANN het volgende:
Ik heb ook gestemdpaar Yanni's en Jack Johnson en george Michael en
Jon & Vangelis met State of Independence enzo...en natuurlijk
Israel "IZ"
OFFICIAL Somewhere over the Rainbow![]()
Mooi hè, dat iemand van internet zoveel indrukken heeft achter gelatenquote:Op zondag 1 december 2019 21:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik de maan zie. En die bekijk ik best wel vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |