Ja ja jaquote:Op zondag 1 december 2019 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dacht dat je het net als ik juist een paar jaar niet had gedaan.
Na zdrowie!quote:Op zondag 1 december 2019 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen slecht plan.
Op je gezondheid!
Heerlijk aan de ene kant en best wel kut aan de andere kant.quote:Op zondag 1 december 2019 21:34 schreef Prisha het volgende:
jeetje. Ik zit hier wel best relaxt....geen wekker morgenochtend
Hier gaat de wekker wel. Morgen weer een sollicitatie.quote:Op zondag 1 december 2019 21:34 schreef Prisha het volgende:
jeetje. Ik zit hier wel best relaxt....geen wekker morgenochtend
Succes alvast!quote:Op zondag 1 december 2019 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier gaat de wekker wel. Morgen weer een sollicitatie.
redelijk. 14 km met veel hoogtes....2x een trap van 260 treden. Maar ik voel nu mijn enkel. Iets gezwikt ergens. Echt er is altijd wat. En ben nog niet uit over die schoenen.quote:Op zondag 1 december 2019 21:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Heerlijk aan de ene kant en best wel kut aan de andere kant.
Hoe ging het wandelen vandaag?
Sorry....... smaken verschillenquote:Op zondag 1 december 2019 18:25 schreef TillyB het volgende:
@:FANN die havermelk is niet te zuipenamandel is veul lekkerder
Ik moet zeker in het vorige deel kijken voor plaatjes van dit project?quote:Op zondag 1 december 2019 21:33 schreef tonja het volgende:
Gaaf trouwens @:lucky2bastard je tiny house!
Dank je.quote:
quote:
oeh success alvast!quote:Op zondag 1 december 2019 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je!quote:Op zondag 1 december 2019 21:33 schreef tonja het volgende:
Gaaf trouwens @:lucky2bastard je tiny house!
Met hoogtes en die trap is dat helemaal niet slecht. Enkel koelen? Zijn je tenen wel heel gebleven?quote:Op zondag 1 december 2019 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
redelijk. 14 km met veel hoogtes....2x een trap van 260 treden. Maar ik voel nu mijn enkel. Iets gezwikt ergens. Echt er is altijd wat. En ben nog niet uit over die schoenen.
4 uur over gedaan...maar wel veel gestopt om foto's te maken en die route was me ook niet helemaal duidelijk
In gedachte is hij nog steeds hier.quote:Op zondag 1 december 2019 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zat net in de schuur te roken en moest weer aan Amph denken, hoe hij die lilleke eenden opknapte. Vakmannetje.
quote:Op zondag 1 december 2019 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet zeker in het vorige deel kijken voor plaatjes van dit project?
Succes weer Eendquote:Op zondag 1 december 2019 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is nog niet zoveel te zien.quote:Op zondag 1 december 2019 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet zeker in het vorige deel kijken voor plaatjes van dit project?
Dank je Prisha.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |