Die is inderdaad leuk.quote:Op zondag 1 december 2019 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
De meeste kreeg/krijg ik. Dit is wel de leukste [ link | afbeelding ]
Ik ga wat te drogen leggenquote:
Dat zou heel grappig zijn, maar inderdaad om diverse redenen niet handigquote:Op zondag 1 december 2019 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat ding al jaren en ik had het idéé om het aan de voordeur te schroeven. En achteraf leek me dat weer niet zo'n goed plan
Ooit komt het tot zijn recht.quote:Op zondag 1 december 2019 18:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga wat te drogen leggen
[..]
Dat zou heel grappig zijn, maar inderdaad om diverse redenen niet handig
Tussen de hapjes op een serveer plankquote:
Ik sta er te vaak op om te wetenquote:
Ik heb een theekastje waar dat spul in staat.Kwam ik laatst achter dat er zilveren theelepeltjes instaan.quote:
Nou zeg wat is dat nou weer?quote:
Vragen aan de zelfscanmedewerkers of bij de servicebalie je bon laten zien. Je kan het ook digitaal sparen, via de app. Dan staat het automatisch op je account en kan je het ook digitaal weggeven aan een ander.quote:Op zondag 1 december 2019 17:52 schreef pullup het volgende:
Als je via de zelfscan kassa's gaat krijg je zeker geen huisjeIk heb die dingen nog niet gezien
Wie?quote:Op zondag 1 december 2019 18:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh mevrouwtje google weet wel wat een sokkel is
Ik heb een tering hekel aan users die binnen komen en doei zeggen. Dat is not donequote:
Haver is voor paarden.quote:Op zondag 1 december 2019 18:25 schreef TillyB het volgende:
@:FANN die havermelk is niet te zuipenamandel is veul lekkerder
JE BENT ZELF NIET TE ZUIPEN LUIAARDquote:Op zondag 1 december 2019 18:25 schreef TillyB het volgende:
Melk van een koe is ook best te pruimenquote:Op zondag 1 december 2019 18:25 schreef TillyB het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2019 18:25 schreef TillyB het volgende:
Vaya Con Dios (Spanish for "Go with God!") was a Belgian music act that stood out for its mixing of styles, as well as the distinctive voice of its lead singer Dani Klein.
Lekker zwaaienquote:Op zondag 1 december 2019 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een tering hekel aan users die binnen komen en doei zeggen. Dat is not done
Jij hebt aan veel dingen een tering hekel.quote:Op zondag 1 december 2019 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een tering hekel aan users die binnen komen en doei zeggen. Dat is not done
quote:Op zondag 1 december 2019 18:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
JE BENT ZELF NIET TE ZUIPEN LUIAARD
Nou dat geld voor deze hele SC welquote:Op zondag 1 december 2019 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt aan veel dingen een tering hekel.
Ok, een keer moet ik zo'n ding krijgenquote:Op zondag 1 december 2019 18:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vragen aan de zelfscanmedewerkers of bij de servicebalie je bon laten zien. Je kan het ook digitaal sparen, via de app. Dan staat het automatisch op je account en kan je het ook digitaal weggeven aan een ander.
#appieinfluencer
Ik weet niet, moet je dan zorgen gaan maken ofzo. Ik ben er moe vanquote:
quote:Op zondag 1 december 2019 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok, een keer moet ik zo'n ding krijgen
Al het een pepsi truck is dan is ie voor FF
Tijdje weer koemelk gedaan maar vind amandel toch lekkerderquote:Op zondag 1 december 2019 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Melk van een koe is ook best te pruimen
awwwquote:Op zondag 1 december 2019 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok, een keer moet ik zo'n ding krijgen
Al het een pepsi truck is dan is ie voor FF
Ben je nog ziek? Verkalten manfluquote:Op zondag 1 december 2019 18:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ging er om 2 uur uitKerstboom moest
Is dat ook wat in een opschuim apparaat?quote:Op zondag 1 december 2019 18:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tijdje weer koemelk gedaan maar vind amandel toch lekkerder
Goeie vraag geen idee eigenlijk, als jij dat nou even gaat reviewenquote:Op zondag 1 december 2019 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat ook wat in een opschuim apparaat?
Nee joh al een week niet meer gewoon lekker herstellenquote:
Hij wordt een beetje hysterisch door al die kermislampies om 'm heenquote:Op zondag 1 december 2019 18:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou doe eens niet zo agressief zeg conjo
quote:Op zondag 1 december 2019 18:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij wordt een beetje hysterisch door al die kermislampies om 'm heen
Ja zit ik met een bak bagger 's morgens en een humeurquote:Op zondag 1 december 2019 18:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Goeie vraag geen idee eigenlijk, als jij dat nou even gaat reviewen
quote:Op zondag 1 december 2019 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zit ik met een bak bagger 's morgens en een humeur
quote:
Ik ookquote:Op zondag 1 december 2019 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt aan veel dingen een tering hekel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |