Dat is idd schokkend nieuws Mario...quote:Op zondag 1 december 2019 15:37 schreef mario390 het volgende:
skandal in brasil bij a fazenda, 16 millionen gehackte votes vandaag
boringquote:Op zondag 1 december 2019 15:49 schreef Charmian het volgende:
HAM heeft de race bijna alleen gereden, geen gevechtje niks
Gewoon zijn rondjes gereden. Ook wel saai eigenlijk...quote:Op zondag 1 december 2019 15:49 schreef Charmian het volgende:
HAM heeft de race bijna alleen gereden, geen gevechtje niks
Jij hebt met 2 punten verschil gewonnen.quote:Op zondag 1 december 2019 16:06 schreef Scrutinizer het volgende:
@:Recce :
Heb je al gekeken wie er gewonnen heeft? Ik was 4 punten op je ingelopen na de kwalificatie.
Goedemorgenquote:Op zondag 1 december 2019 16:12 schreef drakin het volgende:
lazy sunday zeker!
Na weer een week slecht slapen + markt gister pas om 15.00 uur mijn nest uit gekomen![]()
Goedemorgen allen!
Goedemorgen!quote:Op zondag 1 december 2019 16:12 schreef drakin het volgende:
lazy sunday zeker!
Na weer een week slecht slapen + markt gister pas om 15.00 uur mijn nest uit gekomen![]()
Goedemorgen allen!
Wij voeren genoeg hierquote:Op zondag 1 december 2019 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
https://www.bnnvara.nl/vr(...)ie-vanuit-het-oosten
Goed voeren dus die mezen, dan overleven ze de winter want we is weinig voedsel en dan eten ze in het voorjaar voor ons de eikenprocessierups weer op
Netjesquote:Op zondag 1 december 2019 16:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij hebt met 2 punten verschil gewonnen.Gefeliciteerd!
O ja, ik lees het. Toch weer iets met de brandstofhoeveelheidquote:Ik had Leclerc, die kan ook nog gediskwalificeerd worden.
Maar niet met die mezenbollen in een netje!quote:Op zondag 1 december 2019 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
https://www.bnnvara.nl/vr(...)ie-vanuit-het-oosten
Goed voeren dus die mezen, dan overleven ze de winter want we is weinig voedsel en dan eten ze in het voorjaar voor ons de eikenprocessierups weer op
Moggehquote:Op zondag 1 december 2019 16:12 schreef drakin het volgende:
lazy sunday zeker!
Goedemorgen allen!
Pas de tweede keer dat Recce meedoet, volgens mij.quote:Op zondag 1 december 2019 16:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had TT moeten doen @:Scrutinizer verslaat Recc na 5 jaar eindelijk
Met wat?quote:Op zondag 1 december 2019 16:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had TT moeten doen @:Scrutinizer verslaat Recc na 5 jaar eindelijk
ja goffer de gofferquote:Op zondag 1 december 2019 16:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij wilde matuurlijk op Helene Fischer stemmen, nu ben je geblockt!
Klopt niets in netjes stoppen!quote:Op zondag 1 december 2019 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar niet met die mezenbollen in een netje!
Ja, maar stemmen (voten) kan deze weekquote:Op zondag 1 december 2019 16:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat en mist,beginnt toch erst laatste december week?
Ik had vier keer RB kunnen nemen, dan was het saai geweest. Achteraf gezien had ik gewoon m'n team moeten houden, dan had ik gewonnen. Nu had ik jouw team met Leclerc om het spannend te houden.quote:Op zondag 1 december 2019 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had bewust geen Mercedesonderdeel gekocht omdat mijn team ander teveel op het jouwe zou gaan lijken. Voor Lewis ipv Max had ik trouwens net te weinig centjes.
Wat is je top 3?quote:Op zondag 1 december 2019 16:04 schreef notturna het volgende:
Goedemiddag![]()
Gelijk maar even een top 2000 lijstje gemaakt en gestemd.
Nicequote:Op zondag 1 december 2019 16:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had vier keer RB kunnen nemen, dan was het saai geweest. Achteraf gezien had ik gewoon m'n team moeten houden, dan had ik gewonnen. Nu had ik jouw team met Leclerc om het spannend te houden.
Pink Floyd - Shine on you grazy diamondquote:
#bozewittemannenmuziek!quote:Op zondag 1 december 2019 16:27 schreef notturna het volgende:
[..]
Pink Floyd - Shine on you grazy diamond
Pink Floyd - comfortably numb
Dire straits - brothers in arms.
Ik heb niets met PF,nummer3 is wel aardig.quote:Op zondag 1 december 2019 16:27 schreef notturna het volgende:
[..]
ssssst!quote:Op zondag 1 december 2019 16:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde jaar mutz
goede smackquote:Op zondag 1 december 2019 16:27 schreef notturna het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 16:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik zat vanmorgen op 7:30 al op de fiets
Goeiemorgenquote:
Oh nee en ik ben nog wel een vrouw. Alsof het niet erger kan zeg.quote:
Heeft voor mij geen zin,mijn muziek komt daar pas over 20 jaar in terecht.quote:Op zondag 1 december 2019 16:28 schreef Ghostbuster het volgende:
https://stem.nporadio2.nl/top-2000/1
Hoezo je kan toch alles insturen wat je wiltquote:Op zondag 1 december 2019 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heeft voor mij geen zin,mijn muziek komt daar pas over 20 jaar in terecht.
niet...ik ging naar 2000quote:Op zondag 1 december 2019 16:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde jaar mutz
quote:
Tja smaken verschillen, dat kan.quote:Op zondag 1 december 2019 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb niets met PF,nummer3 is wel aardig.
Maar als je weet dat het geen zin heeft.quote:Op zondag 1 december 2019 16:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoezo je kan toch alles insturen wat je wilt
Ben wel benieuwd welke muziek er pas over 20 jaar ingestuurd kan worden.quote:Op zondag 1 december 2019 16:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar als je weet dat het geen zin heeft.
Is best leuke muziek hoor, maar wel muziek waarvan je weet dat het toch wel in de lijst komt.quote:Op zondag 1 december 2019 16:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh nee en ik ben nog wel een vrouw. Alsof het niet erger kan zeg.
Tja dat kan. Ik stem gewoon op mijn gevoel en dit is mijn top 3 pas.quote:Op zondag 1 december 2019 16:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Is best leuke muziek hoor, maar wel muziek waarvan je weet dat het toch wel in de lijst komt.
Ik stem zelf dat weer vaak op nummers die er toch niet in komen
Nou liever niet hoor.quote:Op zondag 1 december 2019 16:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Als jij Django Wagner wilt insturen dan kan dat gewoon FF
mehmewah?quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 16:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Als jij Django Wagner wilt insturen dan kan dat gewoon FF
precies als je lekker ligt te knorrenquote:Op zondag 1 december 2019 16:38 schreef Sodeknetters het volgende:
Als ze ‘A boy named Sue’ maar draaien. Verder bekijken ze het maar.
Ja geweldig nummer van Johnny Cashquote:Op zondag 1 december 2019 16:38 schreef Sodeknetters het volgende:
Soul heeft die laatst op LP gekocht.quote:Op zondag 1 december 2019 16:38 schreef Sodeknetters het volgende:
Ja, tuuk. Story of my life.quote:Op zondag 1 december 2019 16:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
precies als je lekker ligt te knorren
hebben jullie een pickup nog dan?quote:Op zondag 1 december 2019 16:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul heeft die laatst op LP gekocht.
die is doodquote:
Zo heurt het. Krakend vinyl.quote:Op zondag 1 december 2019 16:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul heeft die laatst op LP gekocht.
Yep.Leuk retro ding.quote:
quote:
met 5 nummers doe je al mee en max 35quote:Op zondag 1 december 2019 16:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb 1 x meegedaan met in het topic favoriete top 100 albums (zoiets)
Ben er weken mee bezig geweest![]()
Ik kon niet kiezen wie er allemaal in mijn 100 mochten (want er is teveel muziek die ik mooi vind, en dan is 100 eigenlijk helemaal niet veel![]()
Toen ik uiteindelijk met pijn en moeite mijn keuze had gemaakt ben ik een hele tijd bezig geweest hoe ik ze van 1 naar 100 wilde rangschikken![]()
Wat een drama was dat![]()
Maar uiteindelijk gelukt en heb ik em ruim op tijd kunnen posten![]()
![]()
Top 2000 nooit aan meegedaan
ff kijken hoe dat werkt
Vergeet de baard niet!quote:Op zondag 1 december 2019 16:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Tuurlijk. FF is een hipster, met een knotje. Vinylplaten zijn ook hip!
Ja, dat heb ik ook altijd. Heb ik 50 platen die eigenlijk in de top 10 moeten, en dan nog 200 die er eigenlijk ook nog wel bij moetenquote:Op zondag 1 december 2019 16:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb 1 x meegedaan met in het topic favoriete top 100 albums (zoiets)
Ben er weken mee bezig geweest![]()
Ik kon niet kiezen wie er allemaal in mijn 100 mochten (want er is teveel muziek die ik mooi vind, en dan is 100 eigenlijk helemaal niet veel![]()
Toen ik uiteindelijk met pijn en moeite mijn keuze had gemaakt ben ik een hele tijd bezig geweest hoe ik ze van 1 naar 100 wilde rangschikken![]()
Wat een drama was dat![]()
Maar uiteindelijk gelukt en heb ik em ruim op tijd kunnen posten![]()
![]()
Top 2000 nooit aan meegedaan
ff kijken hoe dat werkt
Ik heb laatst 55 12` op MP gekocht echt een mooie koop.quote:Op zondag 1 december 2019 16:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Tuurlijk. FF is een hipster, met een knotje. Vinylplaten zijn ook hip!
quote:
jahquote:
quote:Op zondag 1 december 2019 16:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb laatst 55 12` op MP gekocht echt een mooie koop.
Goed bezigquote:Op zondag 1 december 2019 16:29 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goeiemorgen
2e bakje alweer op![]()
neequote:
House.Echt een topdeal.quote:
Kom gewoon gezellig een bakkie halen.quote:Op zondag 1 december 2019 16:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Oh ik moet zo nog ff koffie halen bij de supermarkt , helemaal vergeten![]()
Ook helemaal geen zin om naar de winkel te gaan, maar morgen zonder koffie zitten is helemaal geen optie![]()
Zo maar ff snel op en neer![]()
We zijn even oud,ik was vanaf het begin al helemaal gek van die muziek.Mensen verklaarden me toen voor gek.quote:
Ik houd van vele soorten muziek, zelfs klassieke muziek.quote:Op zondag 1 december 2019 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn even oud,ik was vanaf het begin al helemaal gek van die muziek.Mensen verklaarden me toen voor gek.
Een echte voorloper en kenner dus.quote:Op zondag 1 december 2019 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn even oud,ik was vanaf het begin al helemaal gek van die muziek.Mensen verklaarden me toen voor gek.
Ik ookquote:Op zondag 1 december 2019 16:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Kom gewoon gezellig een bakkie halen.
Zit wel in pyama
Ja,eigenlijk best wel.quote:
Ik val al bijna omquote:
kann niet vandaag is abgesagtquote:Op zondag 1 december 2019 16:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ik zag ze hier al springen Mario.
Meen je niet?quote:
Ehm ik.quote:Op zondag 1 december 2019 17:00 schreef Soury het volgende:
Wat een TT welke debiel luistert die kut muziek nog?
Nou sterkte ermeequote:
Ik schaamhaar me dood inmiddels.quote:
Tiny house?quote:Op zondag 1 december 2019 17:05 schreef FreshFruit het volgende:
Straks nog even naar Appie,huisje scoren.
Wat grappigquote:
Moet je niet schamen,hier doen veel mee.We hebben zelfs een favo DJ,weet even niet wie.quote:
Haar haar deed raarquote:Op zondag 1 december 2019 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je niet schamen,hier doen veel mee.We hebben zelfs een favo DJ,weet even niet wie.
Ik hoop de Pepsi truck.quote:
Oh dat is different koek, hebben ze die ook?quote:
Ja ja eh hoe heette ze ook alweer?quote:Op zondag 1 december 2019 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je niet schamen,hier doen veel mee.We hebben zelfs een favo DJ,weet even niet wie.
quote:
Ik hoefde haar foto niet te zienquote:
Ze is niet truttig.quote:
Jazeker welquote:
Ligt hier al in de prullebak, dacht dat ze wat lekkers gaven zit er een plastic troep huisje in.quote:Op zondag 1 december 2019 17:05 schreef FreshFruit het volgende:
Straks nog even naar Appie,huisje scoren.
Ach een dolfijn krijgt het uiteindelijkquote:Op zondag 1 december 2019 17:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom weg gooien, geef het dan aan iemand
Die AH is toch raar wat dat betreft.quote:Op zondag 1 december 2019 17:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ligt hier al in de prullebak, dacht dat ze wat lekkers gaven zit er een plastic troep huisje in.
En jij maar denken lekker een stroopwafeltjequote:Op zondag 1 december 2019 17:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die AH is toch raar wat dat betreft.
Pas geleden komt Notturna thuis met een ronde verpakking. Gekregen van AH. De opdruk deed denken aan stroopwafels.![]()
Zit er verdomme een pleerol in. En nog baggerpapier ook.
Vorig jaar beloofden ze na een plastic troep actie er nu rekening mee te houden, dus nu krijgen we nog meer plastic troep met een extra marketing leus dat het voor elk jaar zou zijn en niet de bedoeling weg te gooien.quote:Op zondag 1 december 2019 17:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Pas geleden komt Notturna thuis met een ronde verpakking. Gekregen van AH. De opdruk deed denken aan stroopwafels.![]()
Huh? een gratis wc rol. Hoe danquote:Op zondag 1 december 2019 17:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 december 2019 17:21 schreef notturna het volgende:
[..]
En jij maar denken lekker een stroopwafeltje
Je hoeft het niet aan te nemen toch?quote:Op zondag 1 december 2019 17:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Vorig jaar beloofden ze na een plastic troep actie er nu rekening mee te houden, dus nu krijgen we nog meer plastic troep met een extra marketing leus dat het voor elk jaar zou zijn en niet de bedoeling weg te gooien.
Hoe boor je zoveel mogelijk plastic troep door iemands neus
quote:
Precies.quote:Op zondag 1 december 2019 17:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Vorig jaar beloofden ze na een plastic troep actie er nu rekening mee te houden, dus nu krijgen we nog meer plastic troep met een extra marketing leus dat het voor elk jaar zou zijn en niet de bedoeling weg te gooien.
Hoe boor je zoveel mogelijk plastic troep door iemands neus
Helaas, daar gaat ons cultig kijkuurtjequote:
Doe ik ook niet meer, maar dat ze het alleen al maken is gewoon belachelijk. Zeker na de belofte van vorig jaarquote:Op zondag 1 december 2019 17:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je hoeft het niet aan te nemen toch?
Ik wil de moestuintjes wel weerquote:Op zondag 1 december 2019 17:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Precies.
Laat ze verdomme opbokken met al die plastic zooi. Komt uiteindelijk in de natuur terecht, waar dieren er alleen maar last van hebben.
Eens, volstrekt belachelijke spaaractie.quote:Op zondag 1 december 2019 17:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Precies.
Laat ze verdomme opbokken met al die plastic zooi. Komt uiteindelijk in de natuur terecht, waar dieren er alleen maar last van hebben.
Daar heb je wel een punt inderdaad..quote:Op zondag 1 december 2019 17:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer, maar dat ze het alleen al maken is gewoon belachelijk. Zeker na de belofte van vorig jaar
Werkten die zaadjes goed? Misschien dit jaar ook eens proberen.quote:
ah iig nietquote:Op zondag 1 december 2019 17:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt inderdaad..
Jaquote:Op zondag 1 december 2019 17:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Helaas, daar gaat ons cultig kijkuurtje
Dat is leuk ja dat heeft ook iets positiefsquote:Op zondag 1 december 2019 17:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Werkten die zaadjes goed? Misschien dit jaar ook eens proberen.
1e keer leuke plantjes gehad, vorig jaar vergeten.quote:Op zondag 1 december 2019 17:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Werkten die zaadjes goed? Misschien dit jaar ook eens proberen.
Misschien is er een andere dj ..hm vast niet.quote:
Mijn achtertuin is sowieso al een moestuin met aantal vaste planten, pruimenboom, kiwi, witte en zwarte bes, framboos en braam en rabarber.quote:Op zondag 1 december 2019 17:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat was wel een leuke actie inderdaad.
Vind ik ookquote:Op zondag 1 december 2019 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is leuk ja dat heeft ook iets positiefs
Zo' n kasje?quote:Op zondag 1 december 2019 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
1e keer leuke plantjes gehad, vorig jaar vergeten.
Nu iets bij Ikea gehaald waar hun bakjes perfect in passen dus ik ga er weer voor
nee, een bak waar onderin water staat, hydro nog wattequote:
Klinkt goed. Volgende week komt er een mispelboompje in de voortuin. Voor de rest qua eetbaars enkel salie, thym, munt, rozemarijn, daslook en bieslook. Wat groente proberen zou leuk zijn.quote:Op zondag 1 december 2019 17:29 schreef drakin het volgende:
En voor mispel, munt, citroenmelisse en aardpeer
Handig! Je kan ook kweken in eierdozen. Beetje aarde er in, zaadjes, water er op.quote:Op zondag 1 december 2019 17:31 schreef drakin het volgende:
[..]
nee, een bak waar onderin water staat, hydro nog watte
Ben wel eens goed in water vergeten zeker bij van die mini bakjes
o ja bieslook en knoflookbieslook doet het ook nog hier, onder de pruimenboom staat daslook en loolzonderlook, rest ook gehad maar ehm vergeten en nu dood. Dus komend jaar maar eens nieuw leven inblazen.quote:Op zondag 1 december 2019 17:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Klinkt goed. Volgende week komt er een mispelboompje in de voortuin. Voor de rest qua eetbaars enkel salie, thym, munt, rozemarijn, daslook en bieslook. Wat groente proberen zou leuk zijn.
quote:Op zondag 1 december 2019 17:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ligt hier al in de prullebak, dacht dat ze wat lekkers gaven zit er een plastic troep huisje in.
Gedaan, en in eierschalen.quote:Op zondag 1 december 2019 17:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Handig! Je kan ook kweken in eierdozen. Beetje aarde er in, zaadjes, water er op.
Was een mini ah winkel, erg lelijk ook nogquote:
Hydrocultuur.quote:Op zondag 1 december 2019 17:31 schreef drakin het volgende:
[..]
nee, een bak waar onderin water staat, hydro nog watte
Ben wel eens goed in water vergeten zeker bij van die mini bakjes
Fijne van kruiden in de tuin is dat het ook lekker ruikt. Zeker na een regenbuitje in de zomer.quote:Op zondag 1 december 2019 17:34 schreef drakin het volgende:
[..]
o ja bieslook en knoflookbieslook doet het ook nog hier, onder de pruimenboom staat daslook en loolzonderlook, rest ook gehad maar ehm vergeten en nu dood. Dus komend jaar maar eens nieuw leven inblazen.
Is je boom al gereed?quote:
Ja die bakkenquote:
Gedroogd kun je er smudgesticks van makenquote:Op zondag 1 december 2019 17:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Fijne van kruiden in de tuin is dat het ook lekker ruikt. Zeker na een regenbuitje in de zomer.
Look-zonder-look kende ik nog niet! De salie gebruik ik nauwelijks, maar het is zo'n prachtige plant.
Salie is ook fijn zacht.quote:Op zondag 1 december 2019 17:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Fijne van kruiden in de tuin is dat het ook lekker ruikt. Zeker na een regenbuitje in de zomer.
Look-zonder-look kende ik nog niet! De salie gebruik ik nauwelijks, maar het is zo'n prachtige plant.
Voor het zuiveren van lucht/ruimtes toch?quote:Op zondag 1 december 2019 17:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Gedroogd kun je er smudgesticks van maken
Ik had weer een heel lief huisjequote:Op zondag 1 december 2019 17:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Appie shaming ban TR Perm ban rituele verbranding
Wellicht als je het goed speltquote:
Welke?quote:Op zondag 1 december 2019 17:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had weer een heel lief huisje
Man43quote:Op zondag 1 december 2019 17:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Huie lui huie lui huie luihuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Sorry,geen huisje,maar een hertje.quote:
Helemaal top.Die muis maakt het helemaal af.quote:Op zondag 1 december 2019 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijne wel. Vandaag zo scheef als een hoer [ link | afbeelding ]
Gewoon bij de Appie alle zakjes open trekken totdat je er een hebtquote:Op zondag 1 december 2019 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry,geen huisje,maar een hertje.
Ik wil die Pepsitruck.
Is coca cola niet het kerst gedoequote:Op zondag 1 december 2019 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry,geen huisje,maar een hertje.
Ik wil die Pepsitruck.
Soms is de oplossing simpelquote:Op zondag 1 december 2019 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon bij de Appie alle zakjes open trekken totdat je er een hebt
Kerstmuisquote:Op zondag 1 december 2019 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Met lichtjes aan ziet het er best leuk uitquote:Op zondag 1 december 2019 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal top.Die muis maakt het helemaal af.
Heb ik al geprobeerd,dat mag dus niet.quote:
Kan je niet proberen om van buitenaf de vorm te voelen?quote:Op zondag 1 december 2019 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd,dat mag dus niet.
Dat zei GB ook alquote:
Goeden tip,en dan een andere vragen.quote:Op zondag 1 december 2019 17:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan je niet proberen om van buitenaf de vorm te voelen?
quote:Op zondag 1 december 2019 17:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goeden tip,en dan een andere vragen.
Ik barst van de muizen.quote:Op zondag 1 december 2019 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kerstmuis![]()
Ik heb ook een kerstmuis alleen is die van mij iets kleiner.
quote:Op zondag 1 december 2019 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zouden ze eigenlijk uit een luik moeten laten vallen in het plafondquote:Op zondag 1 december 2019 17:52 schreef pullup het volgende:
Als je via de zelfscan kassa's gaat krijg je zeker geen huisjeIk heb die dingen nog niet gezien
Vrolijk boompjequote:Op zondag 1 december 2019 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
Ik heb 2 gebreide van oma en dus 1 kerstmuis. Owh en ik had van het winter en voorjaar 2 muizen op het balkon.quote:
Ik draag geen helm in de supermarktquote:Op zondag 1 december 2019 17:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee zouden ze eigenlijk uit een luik moeten laten vallen in het plafond
Ja maar met lampjes aan zie je de foto niet zoquote:
Oh @TillyB wel altijdquote:Op zondag 1 december 2019 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik draag geen helm in de supermarkt
Nee dat is zo dan krijg je echt een wild effect, hij is leuk Muis niet zo'n standaard ding iigquote:Op zondag 1 december 2019 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar met lampjes aan zie je de foto niet zo
Owquote:Op zondag 1 december 2019 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij de zelfscannen moet je ze even vragen aan de zelfscanmedewerker
Ik hadde het in geen 100 jaar geratenquote:
De meeste kreeg/krijg ik. Dit is wel de leukstequote:Op zondag 1 december 2019 17:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb 2 gebreide van oma en dus 1 kerstmuis. Owh en ik had van het winter en voorjaar 2 muizen op het balkon.
dann was ik goedquote:Op zondag 1 december 2019 17:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hadde het in geen 100 jaar geraten
quote:Op zondag 1 december 2019 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
De meeste kreeg/krijg ik. Dit is wel de leukste [ link | afbeelding ]
Die is grappigquote:Op zondag 1 december 2019 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij ook zilver of verzilverd. Ik moet dat ding eens oppoetsen. Er zit een schroef aan de achterkant.quote:
In een sokkeltje misschien?quote:Op zondag 1 december 2019 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij ook zilver of verzilverd. Ik moet dat ding eens oppoetsen. Er zit een schroef aan de achterkant. [ link | afbeelding ] Maar ik weet niet waarin
Wat is een sokkeltje?quote:
Zo'n stuk hout waar een beeldje op staat. Ik zat te denken dat het ook leuk zou zijn in de muur. Plug en schroeven maar.quote:
Tegen kerstdemonenquote:Op zondag 1 december 2019 17:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Voor het zuiveren van lucht/ruimtes toch?
Ik heb dat ding al jaren en ik had het idéé om het aan de voordeur te schroeven. En achteraf leek me dat weer niet zo'n goed planquote:Op zondag 1 december 2019 18:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo'n stuk hout waar een beeldje op staat. Ik zat te denken dat het ook leuk zou zijn in de muur. Plug en schroeven maar.
Die is inderdaad leuk.quote:Op zondag 1 december 2019 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga wat te drogen leggenquote:
Dat zou heel grappig zijn, maar inderdaad om diverse redenen niet handigquote:Op zondag 1 december 2019 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat ding al jaren en ik had het idéé om het aan de voordeur te schroeven. En achteraf leek me dat weer niet zo'n goed plan
Ooit komt het tot zijn recht.quote:Op zondag 1 december 2019 18:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga wat te drogen leggen
[..]
Dat zou heel grappig zijn, maar inderdaad om diverse redenen niet handig
Tussen de hapjes op een serveer plankquote:
Ik sta er te vaak op om te wetenquote:
Ik heb een theekastje waar dat spul in staat.Kwam ik laatst achter dat er zilveren theelepeltjes instaan.quote:
Nou zeg wat is dat nou weer?quote:
Vragen aan de zelfscanmedewerkers of bij de servicebalie je bon laten zien. Je kan het ook digitaal sparen, via de app. Dan staat het automatisch op je account en kan je het ook digitaal weggeven aan een ander.quote:Op zondag 1 december 2019 17:52 schreef pullup het volgende:
Als je via de zelfscan kassa's gaat krijg je zeker geen huisjeIk heb die dingen nog niet gezien
Wie?quote:Op zondag 1 december 2019 18:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh mevrouwtje google weet wel wat een sokkel is
Ik heb een tering hekel aan users die binnen komen en doei zeggen. Dat is not donequote:
Haver is voor paarden.quote:Op zondag 1 december 2019 18:25 schreef TillyB het volgende:
@:FANN die havermelk is niet te zuipenamandel is veul lekkerder
JE BENT ZELF NIET TE ZUIPEN LUIAARDquote:Op zondag 1 december 2019 18:25 schreef TillyB het volgende:
Melk van een koe is ook best te pruimenquote:Op zondag 1 december 2019 18:25 schreef TillyB het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2019 18:25 schreef TillyB het volgende:
Vaya Con Dios (Spanish for "Go with God!") was a Belgian music act that stood out for its mixing of styles, as well as the distinctive voice of its lead singer Dani Klein.
Lekker zwaaienquote:Op zondag 1 december 2019 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een tering hekel aan users die binnen komen en doei zeggen. Dat is not done
Jij hebt aan veel dingen een tering hekel.quote:Op zondag 1 december 2019 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een tering hekel aan users die binnen komen en doei zeggen. Dat is not done
quote:Op zondag 1 december 2019 18:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
JE BENT ZELF NIET TE ZUIPEN LUIAARD
Nou dat geld voor deze hele SC welquote:Op zondag 1 december 2019 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt aan veel dingen een tering hekel.
Ok, een keer moet ik zo'n ding krijgenquote:Op zondag 1 december 2019 18:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vragen aan de zelfscanmedewerkers of bij de servicebalie je bon laten zien. Je kan het ook digitaal sparen, via de app. Dan staat het automatisch op je account en kan je het ook digitaal weggeven aan een ander.
#appieinfluencer
Ik weet niet, moet je dan zorgen gaan maken ofzo. Ik ben er moe vanquote:
quote:Op zondag 1 december 2019 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok, een keer moet ik zo'n ding krijgen
Al het een pepsi truck is dan is ie voor FF
Tijdje weer koemelk gedaan maar vind amandel toch lekkerderquote:Op zondag 1 december 2019 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Melk van een koe is ook best te pruimen
awwwquote:Op zondag 1 december 2019 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok, een keer moet ik zo'n ding krijgen
Al het een pepsi truck is dan is ie voor FF
Ben je nog ziek? Verkalten manfluquote:Op zondag 1 december 2019 18:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ging er om 2 uur uitKerstboom moest
Is dat ook wat in een opschuim apparaat?quote:Op zondag 1 december 2019 18:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tijdje weer koemelk gedaan maar vind amandel toch lekkerder
Goeie vraag geen idee eigenlijk, als jij dat nou even gaat reviewenquote:Op zondag 1 december 2019 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat ook wat in een opschuim apparaat?
Nee joh al een week niet meer gewoon lekker herstellenquote:
Hij wordt een beetje hysterisch door al die kermislampies om 'm heenquote:Op zondag 1 december 2019 18:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou doe eens niet zo agressief zeg conjo
quote:Op zondag 1 december 2019 18:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij wordt een beetje hysterisch door al die kermislampies om 'm heen
Ja zit ik met een bak bagger 's morgens en een humeurquote:Op zondag 1 december 2019 18:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Goeie vraag geen idee eigenlijk, als jij dat nou even gaat reviewen
quote:Op zondag 1 december 2019 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zit ik met een bak bagger 's morgens en een humeur
quote:
Ik ookquote:Op zondag 1 december 2019 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt aan veel dingen een tering hekel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |