precies als je lekker ligt te knorrenquote:Op zondag 1 december 2019 16:38 schreef Sodeknetters het volgende:
Als ze ‘A boy named Sue’ maar draaien. Verder bekijken ze het maar.
Ja geweldig nummer van Johnny Cashquote:Op zondag 1 december 2019 16:38 schreef Sodeknetters het volgende:
Soul heeft die laatst op LP gekocht.quote:Op zondag 1 december 2019 16:38 schreef Sodeknetters het volgende:
Ja, tuuk. Story of my life.quote:Op zondag 1 december 2019 16:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
precies als je lekker ligt te knorren
hebben jullie een pickup nog dan?quote:Op zondag 1 december 2019 16:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul heeft die laatst op LP gekocht.
die is doodquote:
Zo heurt het. Krakend vinyl.quote:Op zondag 1 december 2019 16:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul heeft die laatst op LP gekocht.
Yep.Leuk retro ding.quote:
quote:
met 5 nummers doe je al mee en max 35quote:Op zondag 1 december 2019 16:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb 1 x meegedaan met in het topic favoriete top 100 albums (zoiets)
Ben er weken mee bezig geweest![]()
Ik kon niet kiezen wie er allemaal in mijn 100 mochten (want er is teveel muziek die ik mooi vind, en dan is 100 eigenlijk helemaal niet veel![]()
Toen ik uiteindelijk met pijn en moeite mijn keuze had gemaakt ben ik een hele tijd bezig geweest hoe ik ze van 1 naar 100 wilde rangschikken![]()
Wat een drama was dat![]()
Maar uiteindelijk gelukt en heb ik em ruim op tijd kunnen posten![]()
![]()
Top 2000 nooit aan meegedaan
ff kijken hoe dat werkt
Vergeet de baard niet!quote:Op zondag 1 december 2019 16:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Tuurlijk. FF is een hipster, met een knotje. Vinylplaten zijn ook hip!
Ja, dat heb ik ook altijd. Heb ik 50 platen die eigenlijk in de top 10 moeten, en dan nog 200 die er eigenlijk ook nog wel bij moetenquote:Op zondag 1 december 2019 16:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb 1 x meegedaan met in het topic favoriete top 100 albums (zoiets)
Ben er weken mee bezig geweest![]()
Ik kon niet kiezen wie er allemaal in mijn 100 mochten (want er is teveel muziek die ik mooi vind, en dan is 100 eigenlijk helemaal niet veel![]()
Toen ik uiteindelijk met pijn en moeite mijn keuze had gemaakt ben ik een hele tijd bezig geweest hoe ik ze van 1 naar 100 wilde rangschikken![]()
Wat een drama was dat![]()
Maar uiteindelijk gelukt en heb ik em ruim op tijd kunnen posten![]()
![]()
Top 2000 nooit aan meegedaan
ff kijken hoe dat werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |