Vrolijk boompjequote:Op zondag 1 december 2019 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijne wel. Vandaag zo scheef als een hoer [ link | afbeelding ]
quote:
Ik heb 2 gebreide van oma en dus 1 kerstmuis. Owh en ik had van het winter en voorjaar 2 muizen op het balkon.quote:
Ik draag geen helm in de supermarktquote:Op zondag 1 december 2019 17:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee zouden ze eigenlijk uit een luik moeten laten vallen in het plafond
Ja maar met lampjes aan zie je de foto niet zoquote:
Oh @TillyB wel altijdquote:Op zondag 1 december 2019 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik draag geen helm in de supermarkt
Nee dat is zo dan krijg je echt een wild effect, hij is leuk Muis niet zo'n standaard ding iigquote:Op zondag 1 december 2019 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar met lampjes aan zie je de foto niet zo
Owquote:Op zondag 1 december 2019 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij de zelfscannen moet je ze even vragen aan de zelfscanmedewerker
Ik hadde het in geen 100 jaar geratenquote:
De meeste kreeg/krijg ik. Dit is wel de leukstequote:Op zondag 1 december 2019 17:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb 2 gebreide van oma en dus 1 kerstmuis. Owh en ik had van het winter en voorjaar 2 muizen op het balkon.
dann was ik goedquote:Op zondag 1 december 2019 17:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hadde het in geen 100 jaar geraten
quote:Op zondag 1 december 2019 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
De meeste kreeg/krijg ik. Dit is wel de leukste [ link | afbeelding ]
Die is grappigquote:Op zondag 1 december 2019 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
De meeste kreeg/krijg ik. Dit is wel de leukste [ link | afbeelding ]
Volgens mij ook zilver of verzilverd. Ik moet dat ding eens oppoetsen. Er zit een schroef aan de achterkant.quote:
In een sokkeltje misschien?quote:Op zondag 1 december 2019 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij ook zilver of verzilverd. Ik moet dat ding eens oppoetsen. Er zit een schroef aan de achterkant. [ link | afbeelding ] Maar ik weet niet waarin
Wat is een sokkeltje?quote:
Zo'n stuk hout waar een beeldje op staat. Ik zat te denken dat het ook leuk zou zijn in de muur. Plug en schroeven maar.quote:
Tegen kerstdemonenquote:Op zondag 1 december 2019 17:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Voor het zuiveren van lucht/ruimtes toch?
Ik heb dat ding al jaren en ik had het idéé om het aan de voordeur te schroeven. En achteraf leek me dat weer niet zo'n goed planquote:Op zondag 1 december 2019 18:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo'n stuk hout waar een beeldje op staat. Ik zat te denken dat het ook leuk zou zijn in de muur. Plug en schroeven maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |