Vind ik ookquote:Op zondag 1 december 2019 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is leuk ja dat heeft ook iets positiefs
Zo' n kasje?quote:Op zondag 1 december 2019 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
1e keer leuke plantjes gehad, vorig jaar vergeten.
Nu iets bij Ikea gehaald waar hun bakjes perfect in passen dus ik ga er weer voor
nee, een bak waar onderin water staat, hydro nog wattequote:
Klinkt goed. Volgende week komt er een mispelboompje in de voortuin. Voor de rest qua eetbaars enkel salie, thym, munt, rozemarijn, daslook en bieslook. Wat groente proberen zou leuk zijn.quote:Op zondag 1 december 2019 17:29 schreef drakin het volgende:
En voor mispel, munt, citroenmelisse en aardpeer
Handig! Je kan ook kweken in eierdozen. Beetje aarde er in, zaadjes, water er op.quote:Op zondag 1 december 2019 17:31 schreef drakin het volgende:
[..]
nee, een bak waar onderin water staat, hydro nog watte
Ben wel eens goed in water vergeten zeker bij van die mini bakjes
o ja bieslook en knoflookbieslook doet het ook nog hier, onder de pruimenboom staat daslook en loolzonderlook, rest ook gehad maar ehm vergeten en nu dood. Dus komend jaar maar eens nieuw leven inblazen.quote:Op zondag 1 december 2019 17:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Klinkt goed. Volgende week komt er een mispelboompje in de voortuin. Voor de rest qua eetbaars enkel salie, thym, munt, rozemarijn, daslook en bieslook. Wat groente proberen zou leuk zijn.
quote:Op zondag 1 december 2019 17:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ligt hier al in de prullebak, dacht dat ze wat lekkers gaven zit er een plastic troep huisje in.
Gedaan, en in eierschalen.quote:Op zondag 1 december 2019 17:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Handig! Je kan ook kweken in eierdozen. Beetje aarde er in, zaadjes, water er op.
Was een mini ah winkel, erg lelijk ook nogquote:
Hydrocultuur.quote:Op zondag 1 december 2019 17:31 schreef drakin het volgende:
[..]
nee, een bak waar onderin water staat, hydro nog watte
Ben wel eens goed in water vergeten zeker bij van die mini bakjes
Fijne van kruiden in de tuin is dat het ook lekker ruikt. Zeker na een regenbuitje in de zomer.quote:Op zondag 1 december 2019 17:34 schreef drakin het volgende:
[..]
o ja bieslook en knoflookbieslook doet het ook nog hier, onder de pruimenboom staat daslook en loolzonderlook, rest ook gehad maar ehm vergeten en nu dood. Dus komend jaar maar eens nieuw leven inblazen.
Is je boom al gereed?quote:
Ja die bakkenquote:
Gedroogd kun je er smudgesticks van makenquote:Op zondag 1 december 2019 17:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Fijne van kruiden in de tuin is dat het ook lekker ruikt. Zeker na een regenbuitje in de zomer.
Look-zonder-look kende ik nog niet! De salie gebruik ik nauwelijks, maar het is zo'n prachtige plant.
Salie is ook fijn zacht.quote:Op zondag 1 december 2019 17:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Fijne van kruiden in de tuin is dat het ook lekker ruikt. Zeker na een regenbuitje in de zomer.
Look-zonder-look kende ik nog niet! De salie gebruik ik nauwelijks, maar het is zo'n prachtige plant.
Voor het zuiveren van lucht/ruimtes toch?quote:Op zondag 1 december 2019 17:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Gedroogd kun je er smudgesticks van maken
Ik had weer een heel lief huisjequote:Op zondag 1 december 2019 17:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Appie shaming ban TR Perm ban rituele verbranding
Wellicht als je het goed speltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |