Wij voeren genoeg hierquote:Op zondag 1 december 2019 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
https://www.bnnvara.nl/vr(...)ie-vanuit-het-oosten
Goed voeren dus die mezen, dan overleven ze de winter want we is weinig voedsel en dan eten ze in het voorjaar voor ons de eikenprocessierups weer op
Netjesquote:Op zondag 1 december 2019 16:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij hebt met 2 punten verschil gewonnen.Gefeliciteerd!
O ja, ik lees het. Toch weer iets met de brandstofhoeveelheidquote:Ik had Leclerc, die kan ook nog gediskwalificeerd worden.
Maar niet met die mezenbollen in een netje!quote:Op zondag 1 december 2019 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
https://www.bnnvara.nl/vr(...)ie-vanuit-het-oosten
Goed voeren dus die mezen, dan overleven ze de winter want we is weinig voedsel en dan eten ze in het voorjaar voor ons de eikenprocessierups weer op
Moggehquote:Op zondag 1 december 2019 16:12 schreef drakin het volgende:
lazy sunday zeker!
Na weer een week slecht slapen + markt gister pas om 15.00 uur mijn nest uit gekomen![]()
Goedemorgen allen!
Pas de tweede keer dat Recce meedoet, volgens mij.quote:Op zondag 1 december 2019 16:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had TT moeten doen @:Scrutinizer verslaat Recc na 5 jaar eindelijk
Met wat?quote:Op zondag 1 december 2019 16:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had TT moeten doen @:Scrutinizer verslaat Recc na 5 jaar eindelijk
ja goffer de gofferquote:Op zondag 1 december 2019 16:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij wilde matuurlijk op Helene Fischer stemmen, nu ben je geblockt!
Klopt niets in netjes stoppen!quote:Op zondag 1 december 2019 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar niet met die mezenbollen in een netje!
Ja, maar stemmen (voten) kan deze weekquote:Op zondag 1 december 2019 16:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat en mist,beginnt toch erst laatste december week?
Ik had vier keer RB kunnen nemen, dan was het saai geweest. Achteraf gezien had ik gewoon m'n team moeten houden, dan had ik gewonnen. Nu had ik jouw team met Leclerc om het spannend te houden.quote:Op zondag 1 december 2019 16:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had bewust geen Mercedesonderdeel gekocht omdat mijn team ander teveel op het jouwe zou gaan lijken. Voor Lewis ipv Max had ik trouwens net te weinig centjes.
Wat is je top 3?quote:Op zondag 1 december 2019 16:04 schreef notturna het volgende:
Goedemiddag![]()
Gelijk maar even een top 2000 lijstje gemaakt en gestemd.
Nicequote:Op zondag 1 december 2019 16:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had vier keer RB kunnen nemen, dan was het saai geweest. Achteraf gezien had ik gewoon m'n team moeten houden, dan had ik gewonnen. Nu had ik jouw team met Leclerc om het spannend te houden.
Pink Floyd - Shine on you grazy diamondquote:
#bozewittemannenmuziek!quote:Op zondag 1 december 2019 16:27 schreef notturna het volgende:
[..]
Pink Floyd - Shine on you grazy diamond
Pink Floyd - comfortably numb
Dire straits - brothers in arms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |