Onder die vetzak natuurlijkquote:Op zondag 1 december 2019 22:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Je snapt dat je daar onder gaat liggen?
Nog eenmaal botoxen die handel en beide ogen zitten compleet dicht.quote:Op zondag 1 december 2019 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Onder die vetzak natuurlijk![]()
ze kijkt wel een beetje vuil naar de cameraman![]()
[ afbeelding ]
Liefquote:Op zondag 1 december 2019 22:27 schreef
ieniminimuis het volgende:
Ik wilde nog even zeggen dat ik ook 2x Makita hier heb staan. Lekker boren.
Dat Amph een fijne man was en dat ik de mensen die hem nog missen nog steeds heel veel steun toe wens en dat herinneringen ophalen altijd mag en leuk is.
quote:Op zondag 1 december 2019 22:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Groetjes, ik zou je ook veel plezier kunnen wensen maar weet helaas al beter
Deze stond op een 12inch diie werd uitgedeeld in de Energiehalquote:Op zondag 1 december 2019 22:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nu zie ik je voor me met je roze huishoudhandschoenen aan, als een wilde je keuken aan het schoonrossen.
quote:Op zondag 1 december 2019 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hoe is het met u, gaat het wat beter met slapen, of is het nog pet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste dagen slaap ik wat veel![]()
gaat een beetje op en af
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Daar kan je bijzonder goed met frisbeeën.quote:Op zondag 1 december 2019 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze stond op een 12inch diie werd uitgedeeld in de Energiehal
quote:Op zondag 1 december 2019 22:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]Hmmm, naja, slaap is ook belangrijk, maar het is duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste dagen slaap ik wat veel![]()
gaat een beetje op en afL2B's Mixcloud
quote:Op zondag 1 december 2019 22:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmmm, naja, slaap is ook belangrijk, maar het is duidelijk.
Groetjes terugquote:Op zondag 1 december 2019 22:57 schreef Gooddeal het volgende:
Oh ja, Puzzie wil sappige details, die gaan er niet komen.
Maar tussen Mo en mij is alles perfect. Groetjes van hem, en hij kan er nog steeds niet in, in de 40+ dus.
WA is een flikker.quote:Op zondag 1 december 2019 22:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar kan je bijzonder goed met frisbeeën.
quote:Op zondag 1 december 2019 22:57 schreef Gooddeal het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2019 22:57 schreef Gooddeal het volgende:
Maar tussen Mo en mij is alles perfect. Groetjes van hem, en hij kan er nog steeds niet in, in de 40+ dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |