Wat is dat nu weer, de stiekemerdsquote:
quote:Op zondag 1 december 2019 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
De kokosnoten vallen op wonderbaarlijke wijze uit de bomen ( alhoewel Prish dacht dat het meloenen waren) Ze krijgen tussendoor pizza en wijn bijgevoerd
Ja zo kan ik het ookquote:Op zondag 1 december 2019 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
De kokosnoten vallen op wonderbaarlijke wijze uit de bomen ( alhoewel Prish dacht dat het meloenen waren) Ze krijgen tussendoor pizza en wijn bijgevoerd
quote:Op zondag 1 december 2019 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
ER is pas goed als obesitas bn'ers terug komen als zakken botten.
En iedereen post er zomaar overheen alsof ze het al lang weten omg weer een DM gatequote:
Ik weet nergens wat van.quote:Op zondag 1 december 2019 22:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
En iedereen post er zomaar overheen alsof ze het al lang weten omg weer een DM gate
Robinson Crusoe moest ook honger lijden, dus bn'ers ook. Het is niet of het een mooi tropisch resort is op een hagelwit strand met kokosbomenquote:
Je bent de enige niet.quote:
Ze hebben het ook nog niet ontkent.quote:
Nee je hebt ook volkomen gelijk. Nu zie je in dat programma waar ze nog even terugkomen wat maandjes na het programma vrijwel geen enkel verschil qua omvang. Ik herinner me weldat er af en toe grote verschillen warenquote:Op zondag 1 december 2019 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Robinson Crusoe moest ook honger lijden, dus bn'ers ook. Het is niet of het een mooi tropisch resort is op een hagelwit strand met kokosbomen
Een Deesduim bij de nieuwe koiken van D.quote:Op zondag 1 december 2019 22:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Minimaal een wazige foto van een duim posten.
Mja, BNers kunnen ze beter in een redelijk groot bos droppen, zodat wij erop kunnen jagen. Beetje met je Makita door zo'n hersenpannetje heen rossen en zo. Eerst alleen 1 oog, zodat ze nog een paar km verder kunnen strompelen.quote:Op zondag 1 december 2019 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Robinson Crusoe moest ook honger lijden, dus bn'ers ook. Het is niet of het een mooi tropisch resort is op een hagelwit strand met kokosbomen
Dat is een fictief verhaal van Daniel Defoe. Maar wel gebaseerd op ware feiten.quote:Op zondag 1 december 2019 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 december 2019 22:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Een Deesduim bij de nieuwe koiken van D.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |