Chocoladesoep met pepernotenquote:Op zondag 1 december 2019 22:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Misschien best wel lekker uit de oven
Geloof dat ze daar oorspronkelijk al uit komenquote:Op zondag 1 december 2019 22:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Misschien best wel lekker uit de oven
Mooi, dan weet je dat ze er tegen kunnenquote:Op zondag 1 december 2019 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat ze daar oorspronkelijk al uit komen
Waddis dat voor programma dan?quote:Op zondag 1 december 2019 22:23 schreef pullup het volgende:
Goftedommedit seizoen van ER was al bedorven door het uitzendtijdstip zo op zondag
![]()
Maar ze bakken er ook helemaal niets van, een van de weinige tv programma's die ik trouw bleef kijken![]()
Ohw ja die moet ik nog kijken en Ruben Terlau ook nog.quote:Op zondag 1 december 2019 22:23 schreef pullup het volgende:
Goftedommedit seizoen van ER was al bedorven door het uitzendtijdstip zo op zondag
![]()
Maar ze bakken er ook helemaal niets van, een van de weinige tv programma's die ik trouw bleef kijken![]()
Expeditie Robinsonquote:Op zondag 1 december 2019 22:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waddis dat voor programma dan?
Tot later, ton. Wellicht.quote:Op zondag 1 december 2019 22:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw ja die moet ik nog kijken en Ruben Terlau ook nog.
Ik ga tv kijken, misschien tot straks
Je mist het leukste gedeelte wel dan, maar toch weel plezierquote:Op zondag 1 december 2019 22:25 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:
Doei Ton!quote:Op zondag 1 december 2019 22:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op zondag 1 december 2019 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde nog even zeggen dat ik ook 2x Makita hier heb staan. Lekker boren.
Dat Amph een fijne man was en dat ik de mensen die hem nog missen nog steeds heel veel steun toe wens en dat herinneringen ophalen altijd mag en leuk is.
Zitten ze op een All Inclusive resort dit jaar?quote:Op zondag 1 december 2019 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]het zou ook eerder Zwem en Vreet paradijs Contiki moeten heten dit jaar
Groetjes, ik zou je ook veel plezier kunnen wensen maar weet helaas al beterquote:Op zondag 1 december 2019 22:25 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 december 2019 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde nog even zeggen dat ik ook 2x Makita hier heb staan. Lekker boren.
Dat Amph een fijne man was en dat ik de mensen die hem nog missen nog steeds heel veel steun toe wens en dat herinneringen ophalen altijd mag en leuk is.
die heb ik wel een paar keer ging gedraaid voor hem als ik ging slapenquote:
Nee...... obesitas......quote:
De kokosnoten vallen op wonderbaarlijke wijze uit de bomen ( alhoewel Prish dacht dat het meloenen warenquote:Op zondag 1 december 2019 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zitten ze op een All Inclusive resort dit jaar?
quote:Op zondag 1 december 2019 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]het zou ook eerder Zwem en Vreet paradijs Contiki moeten heten dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |