Of het was zo'n verzonnen buurtroddelquote:Op zondag 1 december 2019 22:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ze echt spiritus dronk dan was ze wel een beetje koekoek
Je had het niet beter kunnen doen. En ik ben je er heel dankbaar voor. Niets weten is killing.quote:Op zondag 1 december 2019 22:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Het was voor mij gewoon niet haalbaar om te blijven zwijgen dus toen heb ik het via DM's opgelost.
quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 22:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Blij dat tonja die beslissing vrij vlot nam.
quote:Op zondag 1 december 2019 22:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je had het niet beter kunnen doen. En ik ben je er heel dankbaar voor. Niets weten is killing.
Jaquote:Op zondag 1 december 2019 22:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet nog steeds lachen, omdat Apmh ooit tegen zijn vrouw zei dat ze de groeten van de mensen van 40+ moest hebben en dat ze reageerde met 'ooooh dat...' En Amph met desmiley.
Daar zeg je dan toch alles mee op zo'n moment.
Ik lag hier helemaal in een deuk.quote:
Zeker weten, ik had wel een beetje die angst dat ik/we het nooit zouden weten omdat Amph al een paar keer had gezegd dat hij binnenkort zou stoppen met posten en wij dus nooit zouden weten hoe of watquote:Op zondag 1 december 2019 22:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Blij dat tonja die beslissing vrij vlot nam.
Ik had ook niet verwacht dat zijn dochter me zou bellen. Daar was ik wel heel dankbaar voor.quote:Op zondag 1 december 2019 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker weten, ik had wel een beetje die angst dat ik/we het nooit zouden weten omdat Amph al een paar keer had gezegd dat hij binnenkort zou stoppen met posten en wij dus nooit zouden weten hoe of wat
Dan wisten ze hoe belangrijk jij voor hem wasquote:Op zondag 1 december 2019 22:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat zijn dochter me zou bellen. Daar was ik wel heel dankbaar voor.
Ahwwquote:Op zondag 1 december 2019 22:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Eenszag dat z'n laatste berichtje naar mij was in de cos
Achquote:Op zondag 1 december 2019 22:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Eenszag dat z'n laatste berichtje naar mij was in de cos
Ja zijn dochter wist iig wel wie ik was en dat we vaak aan de foon zaten.quote:Op zondag 1 december 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wisten ze hoe belangrijk jij voor hem was
quote:Op zondag 1 december 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wisten ze hoe belangrijk jij voor hem was
Dat zou ook best weleens kunnen ja.quote:Op zondag 1 december 2019 22:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Denk dat Amph ze zeer duidelijk heeft gemaakt dat dat moest gebeuren.
Dat was een fijne dag jaquote:Op zondag 1 december 2019 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was hij zeker, ik was een paar maanden geleden met D. in de woonplaats van Amph en eigenlijk leek het ons ontzettend leuk als we Amph ook even hadden kunnen zien die dag.
Hij had ook een warm hart voor deze sc.quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 22:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja zijn dochter wist iig wel wie ik was en dat we vaak aan de foon zaten.
Dat is fijn, voor Tonja en ook voor ons.quote:Op zondag 1 december 2019 22:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Denk dat Amph ze zeer duidelijk heeft gemaakt dat dat moest gebeuren.
Precies. Hoewel ik wel al had besloten na 2 dagen om als ik een week niets had gehoord zijn nr te bellen.quote:Op zondag 1 december 2019 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Maar goed, die dochter hád natuurlijk alles kunnen negeren, maar dat heeft ze niet gedaan.
Absoluutquote:Op zondag 1 december 2019 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij had ook een warm hart voor deze sc.
quote:Op zondag 1 december 2019 22:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heer D. in da house en die heeft ons ook iets te vertellen.
U ziet hetquote:Op zondag 1 december 2019 22:12 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Ik heb een ovenschaal gehad van de Sint
Maar is ie nog heel, die schaal?quote:Op zondag 1 december 2019 22:12 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Ik heb een ovenschaal gehad van de Sint
quote:Op zondag 1 december 2019 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Dat is fijn, voor Tonja en ook voor ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |