Ja ik zag hetquote:Op donderdag 28 november 2019 21:11 schreef Momo het volgende:
Dat Ruinerwold verhaal werd vandaag meer over bekend. Vaders heeft kinderen ook seksueel misbruikt. Het blijft een heel vaag verhaal. Die kinderen zeiden ook dat vaders die Oostenrijkse familievriend af en toe ophing aan het plafond in de boerderij.
Ja, wij hangen hier wel eens slingers aan het plafond ter decoratie, maar om daar nou Oostenrijkers voor te gebruiken is wel wat merkwaardig.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:11 schreef Momo het volgende:
Dat Ruinerwold verhaal werd vandaag meer over bekend. Vaders heeft kinderen ook seksueel misbruikt. Het blijft een heel vaag verhaal. Die kinderen zeiden ook dat vaders die Oostenrijkse familievriend af en toe ophing aan het plafond in de boerderij.
Ik laat me toch niet door een vrouw vertellen hoe ik me moet kleden Meke!quote:Op donderdag 28 november 2019 21:13 schreef Meke het volgende:
https://www.boredpanda.com/dos-donts-mens-fashion-jessica-saia/
Kledingtips voor mannen
Ze vraagt het netjes: PLEASE don’tquote:Op donderdag 28 november 2019 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik laat me toch niet door een vrouw vertellen hoe ik me moet kleden Meke!
Nou ja, het hangt er van af hoe je het doet natuurlijk. Minder is écht meer in dit geval. Eén of twee Oostenrijkers aan het plafond staat gewoon gezellig maar als je zo'n hele rij Oostenrijkers hebt bungelen dan wordt het al snel een goedkoop geheel.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, wij hangen hier wel eens slingers aan het plafond ter decoratie, maar om daar nou Oostenrijkers voor te gebruiken is wel wat merkwaardig.
Nu al zin in foto's van jou in de please don'tsquote:Op donderdag 28 november 2019 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik laat me toch niet door een vrouw vertellen hoe ik me moet kleden Meke!
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze vraagt het netjes: PLEASE don’t
Hahaquote:Op donderdag 28 november 2019 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Nu al zin in foto's van jou in de please don'ts![]()
Komt u maarquote:Op donderdag 28 november 2019 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Nu al zin in foto's van jou in de please don'ts![]()
Huh wat mis ik iets? Benedict wie?quote:Op donderdag 28 november 2019 20:52 schreef Greys het volgende:
Kunnen Duncan en Benedict z'n support act gewoon een hartstochtelijke affair beginnen ajb. #TeamBencan
SuRie is ook vóór zag ik.
Hij moet zich nog wel even scheren idd.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Haha
Maar deze staat bij de 'do' lijst maar dat is toch juist verschrikkelijk?
[ afbeelding ]
Maar die broek zelf ziet er ook absurd uit vind ik. En scheren, dat doen de wielrenners maarquote:Op donderdag 28 november 2019 21:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij moet zich nog wel even scheren idd.
En z’n sokkies uittrekken als ie in de zon gaat liggen.
Ja echt wtfquote:Op donderdag 28 november 2019 21:11 schreef Momo het volgende:
Ik snap dat je ‘t over die broek hebtquote:Op donderdag 28 november 2019 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar die broek zelf ziet er ook absurd uit vind ik. En scheren, dat doen de wielrenners maar
En dan ook nog eens kiezen wie waar moet hangen; Conchita in de linkerhoek of moet daar toch Alf Poier?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, het hangt er van af hoe je het doet natuurlijk. Minder is écht meer in dit geval. Eén of twee Oostenrijkers aan het plafond staat gewoon gezellig maar als je zo'n hele rij Oostenrijkers hebt bungelen dan wordt het al snel een goedkoop geheel.
Ook ja, maar ook de lengte vind ik nogal raar eigenlijk. Doe dan meteen een spijkerstring.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik snap dat je ‘t over die broek hebt![]()
Er kan wel even een zoompje in
Dit is letterlijk wat mijn vader in de zomer draagt als hij een korte broek nodig heeft en geen geld/zin heeft om een nieuwe broek te bestellen, en dan maar met de keukenschaar zijn winter-spijkerbroek gaat bewerkenquote:Op donderdag 28 november 2019 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Haha
Maar deze staat bij de 'do' lijst maar dat is toch juist verschrikkelijk?
[ afbeelding ]
Voor die laatste is mijn kennis van het ESF dan weer te magerquote:Op donderdag 28 november 2019 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan ook nog eens kiezen wie waar moet hangen; Conchita in de linkerhoek of moet daar toch Alf Poier?
Hahaquote:Op donderdag 28 november 2019 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is letterlijk wat mijn vader in de zomer draagt als hij een korte broek nodig heeft en geen geld/zin heeft om een nieuwe broek te bestellen, en dan maar met de keukenschaar zijn winter-spijkerbroek gaat bewerken
Lucky youquote:Op donderdag 28 november 2019 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor die laatste is mijn kennis van het ESF dan weer te mager
Die boeit het niet zoveel.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaEn is je moeder daar blij mee?
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt wtfZeer triest blijft het.
Ik had vandaag ook gelezen dat de oudere kinderen Jessica Villerius hebben benaderd voor een documentaire waarin ze hun verhaal gaan doen. Daar ben ik wel erg benieuwd naar. Ik vind Jessica een goede documentaire-maakster die hier vast erg goed en integer mee om zal gaan.
Niet Josef maar Hermann, een andere Oostenrijker dus..quote:Aan een touw, niet om zijn nek. Ik heb het gezien maar ik durfde er ook niet goed naar te kijken. Hij hing wel los van de grond, dat wist ik wel zeker. Ik denk meer dan een dag. Maar of het anderhalve dag was of twee dagen, dat weet ik niet. Maar het was wel heel erg lang”, luidde een verklaring.
De man leed ernstig en raakte hoogstwaarschijnlijk kreupel door de ophanging. Omdat het geestelijke overwicht op hem zo reusachtig was, bleef hij terugkeren in de boerenhoeve. Hermann werd ook weken-, misschien maandenlang, opgesloten in een keet, waarbij hij alleen honing en appels kreeg. Hij moest zijn behoefte doen in een emmer, die anderen dan weer weghaalden.
Gerrit Jan van D. en Hermann kenden elkaar al uit de jaren tachtig. De ’Oervader’ zag het als taak om voor hem en andere ’slechte mensen’ uit Oostenrijk te zorgen. Hij maakte ze tot zijn volgelingen en zette hen doorlopend onder druk met financiële en geestelijke straffen voor vermeende misdrijven.
Lengte vind ik niet zo veel mis meequote:Op donderdag 28 november 2019 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook ja, maar ook de lengte vind ik nogal raar eigenlijk. Doe dan meteen een spijkerstring.
Haha, okayquote:Op donderdag 28 november 2019 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die boeit het niet zoveel.Zolang hij het wel met haar overlegt als hij een echt goede dure broek gaat bestellen
Cork gok ik. Het verhaal erachter heb ik ook even gemist.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh wat mis ik iets? Benedict wie?
Echt, wthquote:Op donderdag 28 november 2019 21:30 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Niet Josef maar Hermann, een andere Oostenrijker dus..
Ik ook niet; ik heb twee soort-van spijkerbroeken, maar dat is meer heel zachte stretch-spijkerstof. Ik ben verder meer van de jurkjes en de rokjes.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, okay
Nou ben ik sowieso geen enorme fan van spijkerbroeken (of korte versies ervan). Ik heb ook al jaren geen spijkerbroek meer gedragen.
2003 was het eerste jaar dat ik het ESF live keek. Ik wist niet wat ik hier zag johquote:
Ik vind het nog steeds geweldigquote:Op donderdag 28 november 2019 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
2003 was het eerste jaar dat ik het ESF live keek. Ik wist niet wat ik hier zag joh![]()
Mijn 10-jarige ik vond het nog best lollig, maar nu vind ik het vooral vreselijk
Maar stretch of 'normaal'?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:50 schreef Guanabana het volgende:
Ik draag eigenlijk bijna alleen maar spijkerbroeken.
Ja, dat valt inderdaad amper een spijkerbroek te noemenquote:Op donderdag 28 november 2019 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook niet; ik heb twee soort-van spijkerbroeken, maar dat is meer heel zachte stretch-spijkerstof. Ik ben verder meer van de jurkjes en de rokjes.
Ieder zo hun smaak natuurlijkquote:Op donderdag 28 november 2019 21:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds geweldig
Ik heb wel nog 1 spijkerbroek die me in principe wel past, maar ik voel me daar zo afgekneld en opgesloten in. Het is ook wel iets mentaals denk ik; dat ik al gauw denk dat ik er dik in lijk en daarom iets wil dragen dat losser zit.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, dat valt inderdaad amper een spijkerbroek te noemen- Jurkjes en rokjes zijn altijd leuk natuurlijk.
Niet tyfus-billen zeggen!quote:Op donderdag 28 november 2019 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
Spijkerbroeken zitten mij gewoon nooit goed; dan moet ik een giga-grote maat nemen om over die tyfus-billen van mij te kunnen, maar dan zijn de pijpen verder te wijd en ook te lang
Nou, oké, nee, eerder tyfus-maten dat ze geen rekening houden met mijn billenquote:
Nou, dat ze niet strak zittenquote:Op donderdag 28 november 2019 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ehhh... weet niet?wat is normaal?
Zie de reacties onder deze tweet.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh wat mis ik iets? Benedict wie?
Jaja, je zit gewoon op te scheppen over je huge ass en boobsquote:Op donderdag 28 november 2019 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
Heb hetzelfde probleem met mijn borsten; ik kan ook nooit eens gewoon bloesjes of topjes met een stugge stof aantrekken, want dat kan er gewoon niet overheen. Of dat ik een jurkje met een taille-naat koop die dan tot halverwege mijn tiet komt![]()
Dan kom je al gauw bij vrij losse kleding uit, waarbij je taille-riemen e.d. gebruikt om nog wat vorm in je outfit te krijgen. Verder ben ik niet dik ofzo, maar het is qua verhoudingen vaak lastig om te shoppen.
Hehequote:Op donderdag 28 november 2019 21:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jaja, je zit gewoon op te scheppen over je huge ass en boobs
Nou, de DM's zullen wel weer binnenstromen nu.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
Heb hetzelfde probleem met mijn borsten; ik kan ook nooit eens gewoon bloesjes of topjes met een stugge stof aantrekken, want dat kan er gewoon niet overheen. Of dat ik een jurkje met een taille-naat koop die dan tot halverwege mijn tiet komt![]()
Dan kom je al gauw bij vrij losse kleding uit, waarbij je taille-riemen e.d. gebruikt om nog wat vorm in je outfit te krijgen. Verder ben ik niet dik ofzo, maar het is qua verhoudingen vaak lastig om te shoppen.
Duncan met de broer van SuRie!?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie de reacties onder deze tweet.
https://twitter.com/dunclaurence/status/1200100003957628928?s=19
Benedict noemt Duncan Helhunki en dan even de antwoorden daaronder bekijken. En check de foto's van Benedict (zelf dus ook een muzikant en was support act van Duncan), passen wel bij elkaar. Oh en SuRie koopt vast een hoed voor de bruiloft. Benedict is haar broer.
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, de DM's zullen wel weer binnenstromen nu.
Het blijft anders nog aardig stilquote:Op donderdag 28 november 2019 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, de DM's zullen wel weer binnenstromen nu.
Wat is er toch mis met die FOK!kers tegenwoordig he!?quote:Op donderdag 28 november 2019 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het blijft anders nog aardig stil
Ja he? Het lijkt haast wel of ze een leven hebben!quote:Op donderdag 28 november 2019 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is er toch mis met die FOK!kers tegenwoordig he!?
Neuh dat zal het niet zijn. Ze zijn gewoon te bang.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he? Het lijkt haast wel of ze een leven hebben!
Ooooooh wat grappigquote:Op donderdag 28 november 2019 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie de reacties onder deze tweet.
https://twitter.com/dunclaurence/status/1200100003957628928?s=19
Benedict noemt Duncan Helhunki en dan even de antwoorden daaronder bekijken. En check de foto's van Benedict (zelf dus ook een muzikant en was support act van Duncan), passen wel bij elkaar. Oh en SuRie koopt vast een hoed voor de bruiloft. Benedict is haar broer.
"DM box is vol, vraag de ontvanger enkele berichten te verwijderen".quote:Op donderdag 28 november 2019 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het blijft anders nog aardig stil
Mijn dm-box is onuitputtendquote:Op donderdag 28 november 2019 22:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"DM box is vol, vraag de ontvanger enkele berichten te verwijderen".
Haha, liedje.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We hebben zelfs bonustieten!
@:Guanabana hoe ging dat liedje ook alweer?
Pfff eerst een tweede koffie bestellen en nu dit.. had ik niet van je verwachtquote:Op donderdag 28 november 2019 22:52 schreef Strani het volgende:
Ik heb vandaag gedurende negen minuten zwartgereden. Niet mijn schuld hoor; de ticketautomaat in de trein deed het niet goed. Uiteindelijk wel iets van ¤1.40 bespaard zo.
Toen ik nog jong en onbezonnen was (en er nog strippenkaarten warenquote:Op donderdag 28 november 2019 22:52 schreef Strani het volgende:
Ik heb vandaag gedurende negen minuten zwartgereden. Niet mijn schuld hoor; de ticketautomaat in de trein deed het niet goed. Uiteindelijk wel iets van ¤1.40 bespaard zo.
Ja ik weet hetquote:Op donderdag 28 november 2019 22:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Pfff eerst een tweede koffie bestellen en nu dit.. had ik niet van je verwacht
Haha, gelukkig maarquote:Op donderdag 28 november 2019 22:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Toen ik nog jong en onbezonnen was (en er nog strippenkaarten waren) reed ik redelijk vaak zwart. Had ik zo mijn trucjes voor.
Maar nu met de ov chip kan dat eigenlijk bijna niet meer. En ik ben inmiddels ook een brave burger geworden natuurlijk.
Ja was ik ook wel jaquote:Op donderdag 28 november 2019 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, gelukkig maarIk heb echt zelden zwartgereden. Ik zou er veel te nerveus voor zijn.
Ik deed het vooral in de bus geloof ik. Weet het eigenlijk niet meer preciesquote:Op donderdag 28 november 2019 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]Wat zal je een angstig meisje zijn geweest zo helemaal in het donker, achterin de tram
Ah okay, het was in 'die' periodequote:Op donderdag 28 november 2019 23:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik deed het vooral in de bus geloof ik. Weet het eigenlijk niet meer precies
Welke periode?quote:Op donderdag 28 november 2019 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah okay, het was in 'die' periode
quote:Op donderdag 28 november 2019 23:03 schreef Guanabana het volgende:
Oh haha nee, het was daarvoor al.
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, als dat geen succes heeft dan weet ik het ook niet meer.
Is ene liedje toch?quote:Op donderdag 28 november 2019 22:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha, liedje.
Een tiet, een tiet, een bonustiet
wat zie ik daar voor bult?
Het is een tiet, een bonustiet
die menig shirtje vult.
Eerst het koffie-zuipen en nu dit; rebel dat je er bent!quote:Op donderdag 28 november 2019 22:52 schreef Strani het volgende:
Och hemel...quote:
Ja, ehh, jij hebt het bedachtquote:
Wat?quote:
Oké, nu wil ik dit op zang gaan zetten ook!quote:
Mag nietquote:Op donderdag 28 november 2019 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké, nu wil ik dit op zang gaan zetten ook!
Hier is de melodie:quote:Op donderdag 28 november 2019 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké, nu wil ik dit op zang gaan zetten ook!
Leuk gedaanquote:Op donderdag 28 november 2019 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier is de melodie:
[ afbeelding ]
Leg de dingen die je mee wil nemen over je radiatoren en laat die iets warm?quote:Op vrijdag 29 november 2019 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Morgen naar LondenDus vanavond nog even wat extra was gedraaid. Die niet helemaal droog gaat zijn voor ik vertrek. En het is nou niet bepaald de eerste keer dat ik die fout maak
quote:Op vrijdag 29 november 2019 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Morgen naar LondenDus vanavond nog even wat extra was gedraaid. Die niet helemaal droog gaat zijn voor ik vertrek. En het is nou niet bepaald de eerste keer dat ik die fout maak
Goeie wel. Bedankt!quote:Op vrijdag 29 november 2019 00:08 schreef Peter het volgende:
[..]
Leg de dingen die je mee wil nemen over je radiatoren en laat die iets warm?
Dat helpt hier ook
Zo te zien heet het Newham, in Oost-Londonquote:Op vrijdag 29 november 2019 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar leuk man! Veel plezier alvast en een veilige reis! In welk deel van de stad verblijf je?
Oh dan is het met City Airport inderdaad wel handig, zo dichtbij (niet dat ik het kende hoor, ik heb het opgezochtquote:Op vrijdag 29 november 2019 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goeie wel. Bedankt!
[..]
Zo te zien heet het Newham, in Oost-London
quote:Op vrijdag 29 november 2019 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dan is het met City Airport inderdaad wel handig, zo dichtbij (niet dat ik het kende hoor, ik heb het opgezocht)
Haha, inderdaadquote:Op vrijdag 29 november 2019 00:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Alleen vlieg ik heen op Luton, dus ik zit langer in de trein in Engeland dan in het vliegtuig
Welles, komt bij mijn toneeluitvoering voorbijquote:
Veel plezier in Londen!quote:Op vrijdag 29 november 2019 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou ja, je moet natuurlijk nog wel de rechten kopen hèquote:Op vrijdag 29 november 2019 01:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Welles, komt bij mijn toneeluitvoering voorbij
Ik zie het als een uitgelezen kans om het te vergelijkenquote:Op vrijdag 29 november 2019 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, inderdaadMaar ja, is een leuk treinritje
Dicht bij het vliegveld wel!quote:Op vrijdag 29 november 2019 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goeie wel. Bedankt!
[..]
Zo te zien heet het Newham, in Oost-London
Die trein duurt wel lang inderdaadquote:Op vrijdag 29 november 2019 00:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Alleen vlieg ik heen op Luton, dus ik zit langer in de trein in Engeland dan in het vliegtuig
Tim, wat doe je met mijn lijnquote:Op vrijdag 29 november 2019 01:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op naar bed, mocht iemand zich nog willen verbazen dan raad ik aan het assortiment chocoladeletters van Jamin eens te bekijken
Chocoladeletter satésaus?!quote:Op vrijdag 29 november 2019 01:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op naar bed, mocht iemand zich nog willen verbazen dan raad ik aan het assortiment chocoladeletters van Jamin eens te bekijken
Pindachocorotsjes maar dan anders.quote:
Goedemorgen, je was zal inmiddels wel droog zijn, goede reis en veel plezier in Londen 🇬🇧quote:Op vrijdag 29 november 2019 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij zit je verkeerd...quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 06:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hongarije heeft groot gelijk. Deden meer landen dat voorbeeld maar volgen. Pure aids dat festival!
Hier zitten gezellige mensenquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij zit je verkeerd...
[..]
Dank jequote:Op vrijdag 29 november 2019 07:44 schreef Cee het volgende:
Veel plezier in Londen, Tim!
Tip: neem er ook eens de trein naartoe. Net zo ‘goedkoop’ vaak, amper extra reistijd (als ik thuis om 7 uur vertrek ben ik voor 12 uur ‘s middags in de stad), veel relaxter, vanaf Brussel boemel je comfortabel in een keer door tot Kings Cross/St. Pancras en zit je dus al middenin de stad op een station met legio aansluitingen. Kan je daar ook meteen nog naar de Harry Potter store.
Maar als je al iets verder van de aansluitingen naar Brussel af woont ben je natuurlijk al wel wat langer onderweg. Prijs en comfort blijven wel hetzelfde.![]()
Wel een beetje vreemd, though.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier zitten gezellige mensen
Zouden de 123 inzendingen alle Nederlandse en Belgische inzendingen zijn? Maakt het alweer iets minder onmogelijkquote:
Fair enough.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je weer niets anders aan dan een gebodypainte smoking?quote:
Alsnog netjes van Gertjequote:Op vrijdag 29 november 2019 09:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Zouden de 123 inzendingen alle Nederlandse en Belgische inzendingen zijn? Maakt het alweer iets minder onmogelijk
Wattttquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:48 schreef Momo het volgende:
Je komt altijd rare mensen tegen online zie draadje en dan heb je gewoon een PhD..twitter:
Lekker luchtig.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je weer niets anders aan dan een gebodypainte smoking?
Heb je al je pijnappelklier geactiveerd?quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Watttt![]()
Ik gok dat wij nog niet op de goede frequentie zitten jongens.
Ik ga er meteen mee bezig!quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb je al je pijnappelklier geactiveerd?
Zeggen ze.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:48 schreef Momo het volgende:
Je komt altijd rare mensen tegen online zie draadje en dan heb je gewoon een PhD..twitter:
Ja het verbaast mij ook wel dat iedereen erheen vliegt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 07:44 schreef Cee het volgende:
Veel plezier in Londen, Tim!
Tip: neem er ook eens de trein naartoe. Net zo ‘goedkoop’ vaak, amper extra reistijd (als ik thuis om 7 uur vertrek ben ik voor 12 uur ‘s middags in de stad), veel relaxter, vanaf Brussel boemel je comfortabel in een keer door tot Kings Cross/St. Pancras en zit je dus al middenin de stad op een station met legio aansluitingen. Kan je daar ook meteen nog naar de Harry Potter store.
Maar als je al iets verder van de aansluitingen naar Brussel af woont ben je natuurlijk al wel wat langer onderweg. Prijs en comfort blijven wel hetzelfde.![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij zit je verkeerd...
[..]
quote:
quote:
quote:
En wij fans zijn niet te gay en 'pure aids'? Alleen het songfestival zelf? Je mag het songfestival uiteraard best enorm ruk vinden, ieder z'n ding, maar zelfs aardige makkelijke gezellige mensen als wij vinden niet álles maar leuk om te horen Haags.quote:Op vrijdag 29 november 2019 08:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier zitten gezellige mensen
Wait whut? Ik loop weer achter, IK WIST NIET NOG HELEMAAL NIET.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:48 schreef Momo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |