Jaja, je zit gewoon op te scheppen over je huge ass en boobsquote:Op donderdag 28 november 2019 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
Heb hetzelfde probleem met mijn borsten; ik kan ook nooit eens gewoon bloesjes of topjes met een stugge stof aantrekken, want dat kan er gewoon niet overheen. Of dat ik een jurkje met een taille-naat koop die dan tot halverwege mijn tiet komt![]()
Dan kom je al gauw bij vrij losse kleding uit, waarbij je taille-riemen e.d. gebruikt om nog wat vorm in je outfit te krijgen. Verder ben ik niet dik ofzo, maar het is qua verhoudingen vaak lastig om te shoppen.
Hehequote:Op donderdag 28 november 2019 21:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jaja, je zit gewoon op te scheppen over je huge ass en boobs
Nou, de DM's zullen wel weer binnenstromen nu.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
Heb hetzelfde probleem met mijn borsten; ik kan ook nooit eens gewoon bloesjes of topjes met een stugge stof aantrekken, want dat kan er gewoon niet overheen. Of dat ik een jurkje met een taille-naat koop die dan tot halverwege mijn tiet komt![]()
Dan kom je al gauw bij vrij losse kleding uit, waarbij je taille-riemen e.d. gebruikt om nog wat vorm in je outfit te krijgen. Verder ben ik niet dik ofzo, maar het is qua verhoudingen vaak lastig om te shoppen.
Duncan met de broer van SuRie!?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie de reacties onder deze tweet.
https://twitter.com/dunclaurence/status/1200100003957628928?s=19
Benedict noemt Duncan Helhunki en dan even de antwoorden daaronder bekijken. En check de foto's van Benedict (zelf dus ook een muzikant en was support act van Duncan), passen wel bij elkaar. Oh en SuRie koopt vast een hoed voor de bruiloft. Benedict is haar broer.
quote:Op donderdag 28 november 2019 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, de DM's zullen wel weer binnenstromen nu.
Het blijft anders nog aardig stilquote:Op donderdag 28 november 2019 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, de DM's zullen wel weer binnenstromen nu.
Wat is er toch mis met die FOK!kers tegenwoordig he!?quote:Op donderdag 28 november 2019 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het blijft anders nog aardig stil
Ja he? Het lijkt haast wel of ze een leven hebben!quote:Op donderdag 28 november 2019 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is er toch mis met die FOK!kers tegenwoordig he!?
Neuh dat zal het niet zijn. Ze zijn gewoon te bang.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he? Het lijkt haast wel of ze een leven hebben!
Ooooooh wat grappigquote:Op donderdag 28 november 2019 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie de reacties onder deze tweet.
https://twitter.com/dunclaurence/status/1200100003957628928?s=19
Benedict noemt Duncan Helhunki en dan even de antwoorden daaronder bekijken. En check de foto's van Benedict (zelf dus ook een muzikant en was support act van Duncan), passen wel bij elkaar. Oh en SuRie koopt vast een hoed voor de bruiloft. Benedict is haar broer.
"DM box is vol, vraag de ontvanger enkele berichten te verwijderen".quote:Op donderdag 28 november 2019 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het blijft anders nog aardig stil
Mijn dm-box is onuitputtendquote:Op donderdag 28 november 2019 22:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"DM box is vol, vraag de ontvanger enkele berichten te verwijderen".
Haha, liedje.quote:Op donderdag 28 november 2019 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We hebben zelfs bonustieten!
@:Guanabana hoe ging dat liedje ook alweer?
Pfff eerst een tweede koffie bestellen en nu dit.. had ik niet van je verwachtquote:Op donderdag 28 november 2019 22:52 schreef Strani het volgende:
Ik heb vandaag gedurende negen minuten zwartgereden. Niet mijn schuld hoor; de ticketautomaat in de trein deed het niet goed. Uiteindelijk wel iets van ¤1.40 bespaard zo.
Toen ik nog jong en onbezonnen was (en er nog strippenkaarten warenquote:Op donderdag 28 november 2019 22:52 schreef Strani het volgende:
Ik heb vandaag gedurende negen minuten zwartgereden. Niet mijn schuld hoor; de ticketautomaat in de trein deed het niet goed. Uiteindelijk wel iets van ¤1.40 bespaard zo.
Jij ook?quote:
Ja ik weet hetquote:Op donderdag 28 november 2019 22:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Pfff eerst een tweede koffie bestellen en nu dit.. had ik niet van je verwacht
Haha, gelukkig maarquote:Op donderdag 28 november 2019 22:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Toen ik nog jong en onbezonnen was (en er nog strippenkaarten waren) reed ik redelijk vaak zwart. Had ik zo mijn trucjes voor.
Maar nu met de ov chip kan dat eigenlijk bijna niet meer. En ik ben inmiddels ook een brave burger geworden natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |