quote:Op donderdag 28 november 2019 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt wtfZeer triest blijft het.
Ik had vandaag ook gelezen dat de oudere kinderen Jessica Villerius hebben benaderd voor een documentaire waarin ze hun verhaal gaan doen. Daar ben ik wel erg benieuwd naar. Ik vind Jessica een goede documentaire-maakster die hier vast erg goed en integer mee om zal gaan.
Niet Josef maar Hermann, een andere Oostenrijker dus..quote:Aan een touw, niet om zijn nek. Ik heb het gezien maar ik durfde er ook niet goed naar te kijken. Hij hing wel los van de grond, dat wist ik wel zeker. Ik denk meer dan een dag. Maar of het anderhalve dag was of twee dagen, dat weet ik niet. Maar het was wel heel erg lang”, luidde een verklaring.
De man leed ernstig en raakte hoogstwaarschijnlijk kreupel door de ophanging. Omdat het geestelijke overwicht op hem zo reusachtig was, bleef hij terugkeren in de boerenhoeve. Hermann werd ook weken-, misschien maandenlang, opgesloten in een keet, waarbij hij alleen honing en appels kreeg. Hij moest zijn behoefte doen in een emmer, die anderen dan weer weghaalden.
Gerrit Jan van D. en Hermann kenden elkaar al uit de jaren tachtig. De ’Oervader’ zag het als taak om voor hem en andere ’slechte mensen’ uit Oostenrijk te zorgen. Hij maakte ze tot zijn volgelingen en zette hen doorlopend onder druk met financiële en geestelijke straffen voor vermeende misdrijven.
Lengte vind ik niet zo veel mis meequote:Op donderdag 28 november 2019 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook ja, maar ook de lengte vind ik nogal raar eigenlijk. Doe dan meteen een spijkerstring.
Haha, okayquote:Op donderdag 28 november 2019 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die boeit het niet zoveel.Zolang hij het wel met haar overlegt als hij een echt goede dure broek gaat bestellen
Cork gok ik. Het verhaal erachter heb ik ook even gemist.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh wat mis ik iets? Benedict wie?
Echt, wthquote:Op donderdag 28 november 2019 21:30 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Niet Josef maar Hermann, een andere Oostenrijker dus..
Ik ook niet; ik heb twee soort-van spijkerbroeken, maar dat is meer heel zachte stretch-spijkerstof. Ik ben verder meer van de jurkjes en de rokjes.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, okay
Nou ben ik sowieso geen enorme fan van spijkerbroeken (of korte versies ervan). Ik heb ook al jaren geen spijkerbroek meer gedragen.
2003 was het eerste jaar dat ik het ESF live keek. Ik wist niet wat ik hier zag johquote:
Ik vind het nog steeds geweldigquote:Op donderdag 28 november 2019 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
2003 was het eerste jaar dat ik het ESF live keek. Ik wist niet wat ik hier zag joh![]()
Mijn 10-jarige ik vond het nog best lollig, maar nu vind ik het vooral vreselijk
Maar stretch of 'normaal'?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:50 schreef Guanabana het volgende:
Ik draag eigenlijk bijna alleen maar spijkerbroeken.
Ja, dat valt inderdaad amper een spijkerbroek te noemenquote:Op donderdag 28 november 2019 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook niet; ik heb twee soort-van spijkerbroeken, maar dat is meer heel zachte stretch-spijkerstof. Ik ben verder meer van de jurkjes en de rokjes.
Ieder zo hun smaak natuurlijkquote:Op donderdag 28 november 2019 21:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds geweldig
Ik heb wel nog 1 spijkerbroek die me in principe wel past, maar ik voel me daar zo afgekneld en opgesloten in. Het is ook wel iets mentaals denk ik; dat ik al gauw denk dat ik er dik in lijk en daarom iets wil dragen dat losser zit.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, dat valt inderdaad amper een spijkerbroek te noemen- Jurkjes en rokjes zijn altijd leuk natuurlijk.
Niet tyfus-billen zeggen!quote:Op donderdag 28 november 2019 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
Spijkerbroeken zitten mij gewoon nooit goed; dan moet ik een giga-grote maat nemen om over die tyfus-billen van mij te kunnen, maar dan zijn de pijpen verder te wijd en ook te lang
Nou, oké, nee, eerder tyfus-maten dat ze geen rekening houden met mijn billenquote:
Nou, dat ze niet strak zittenquote:Op donderdag 28 november 2019 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ehhh... weet niet?wat is normaal?
Zie de reacties onder deze tweet.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh wat mis ik iets? Benedict wie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |