Hangt er misschien ook vanaf wie er eerste was geworden.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Echt liever derde of vierde of vijfde, maar TWEEDE, nee.
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:59 schreef Meke het volgende:
Maar OMG hij heeft wel gewonnen, het blijft bizar
Gelukkig hebben we gewonnenquote:Op donderdag 28 november 2019 20:00 schreef Strani het volgende:
Ik was hier natuurlijk ook nooit blijven hangen als hij niet had gewonnen. Dus er hing heel veel van af!
Is dat echt zo?quote:Op donderdag 28 november 2019 20:00 schreef Strani het volgende:
Ik was hier natuurlijk ook nooit blijven hangen als hij niet had gewonnen. Dus er hing heel veel van af!
Ligt eraan wat je tot 'de laatste jaren' rekent, maar 2014 vond ik op zich wel terecht. Niet mijn favoriet (Silent Storm was toen mijn favoriet, en CATS kwam er ook nog wel boven, maar redelijk gelijk met Conchita).quote:Op donderdag 28 november 2019 19:51 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk ben ik de laatste jaren meestal wel redelijk tot erg tevreden geweest met de winnaar. Alleen 2016 niet natuurlijk maar ja, wie wel. En 2018 was een beetje ernstig maar ik vond Fuego veel erger dus ik kon er mee leven.
Haha nee waarschijnlijk niet hoor. Mijn verslaving aan deze SC was in de weken ervoor al aardig in ontwikkelingquote:
Volgens mij niet hoor, je kwam hier pas na de 19equote:Op donderdag 28 november 2019 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee waarschijnlijk niet hoor. Mijn verslaving aan deze SC was in de weken ervoor al aardig in ontwikkeling
quote:Op donderdag 28 november 2019 19:58 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat het hele forum was afgebroken joh als hij niet had gewonnen
Zo, dit kan zo je boek in als monoloog van je hoofdpersonage!quote:Op donderdag 28 november 2019 20:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je tot 'de laatste jaren' rekent, maar 2014 vond ik op zich wel terecht. Niet mijn favoriet (Silent Storm was toen mijn favoriet, en CATS kwam er ook nog wel boven, maar redelijk gelijk met Conchita).
2015 - Heroes - Mans, vond ik eigenlijk niet zo'n geweldige winnaar t.o.v. wat er verder dat jaar was. 2015 is misschien wel mijn favoriete jaar ooit sinds dat ik het ben gaan volgen; zóveel goede nummers. Dan vond ik Heroes (op zich een prima nummer natuurlijk verder, en goede staging) zo'n geijkte keuze.
2016 - 1944 - Jamala is totaal niet mijn ding en zelf zou ik het nooit vrijwillig op willen zetten (en ik vind het een veel te politiek nummer voor wat toegestaan zou mogen zijn), maar ik snap ergens wel wat mensen er mooi aan vinden en waarom het gewonnen heeft.
2017 - Amar Pelos Dois - Salvador; geen uitleg nodig![]()
EEEEEENNNSSS
2018 - Toi - Netta, niet helemaal mijn ding, maar snap ook zeker dat het gewonnen heeft, want het nummer is een oorwurm. Met Fuego had ik ook geen problemen gehad; was ook niet mijn ding, maar snap ook de appeal wel.
2019 - Ehhh, ja, eens natuurlijk
Oh, dat weet jij dan beter dan ikquote:Op donderdag 28 november 2019 20:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, je kwam hier pas na de 19e
Of in ieder geval vaker.
Tenzij je al lurker wasquote:Op donderdag 28 november 2019 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, dat weet jij dan beter dan ik
Nee inderdaad, maar zo zie je maar wat staging allemaal kan doen. Het kwam live echt gewoon perfect overquote:Op donderdag 28 november 2019 19:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
nee op plaat is het nog steeds nauwelijks interessanter dan die eerste keer bij DWDD
Weinig mis mee, maar sla er niet steil van achterover.
Ik noem het liever voyeurquote:
Ja, ik omschreef het nog netjes uiteraardquote:Op donderdag 28 november 2019 19:58 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat het hele forum was afgebroken joh als hij niet had gewonnen
Of is het ergens inmiddels bevestigd als reden?twitter:guyverhofstadt twitterde op woensdag 27-11-2019 om 20:35:14First we had the “gay-free” zones in Poland, now Hungary pulls out of Eurovision because it’s “too gay”. Even Putin shows more restraint in his homophobia. It’s an attack on our European way of life and it must stop. 🏳️🌈🇪🇺 https://t.co/L67XPKvfcJ reageer retweet
Ik vond in 2016 Australië en Rusland echt niets bijzonders, daarom kan ik ook wel goed leven met Jamala. Dat nummer van Dami Im voel ik echt niets bijquote:Op donderdag 28 november 2019 20:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je tot 'de laatste jaren' rekent, maar 2014 vond ik op zich wel terecht. Niet mijn favoriet (Silent Storm was toen mijn favoriet, en CATS kwam er ook nog wel boven, maar redelijk gelijk met Conchita).
2015 - Heroes - Mans, vond ik eigenlijk niet zo'n geweldige winnaar t.o.v. wat er verder dat jaar was. 2015 is misschien wel mijn favoriete jaar ooit sinds dat ik het ben gaan volgen; zóveel goede nummers. Dan vond ik Heroes (op zich een prima nummer natuurlijk verder, en goede staging) zo'n geijkte keuze.
2016 - 1944 - Jamala is totaal niet mijn ding en zelf zou ik het nooit vrijwillig op willen zetten (en ik vind het een veel te politiek nummer voor wat toegestaan zou mogen zijn), maar ik snap ergens wel wat mensen er mooi aan vinden en waarom het gewonnen heeft.
2017 - Amar Pelos Dois - Salvador; geen uitleg nodig![]()
EEEEEENNNSSS
2018 - Toi - Netta, niet helemaal mijn ding, maar snap ook zeker dat het gewonnen heeft, want het nummer is een oorwurm. Met Fuego had ik ook geen problemen gehad; was ook niet mijn ding, maar snap ook de appeal wel.
2019 - Ehhh, ja, eens natuurlijk
Ik ben zeer pro-EU maar zelfs ik geloof Verhofstad niet zo snel meer als hij iets zegt. Ik vrees dat hij een verhulde populist is.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:05 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet qua gevoel. Beetje voorbarig much? Dit is puur gebaseerd op 'geruchten' van 'bronnen' en de regering heeft het ontkend maar toch dit van Verhofstadt, die altijd hoog van de toren blaast als het om het elimineren van Fake News gaat.Of is het ergens inmiddels bevestigd als reden?twitter:guyverhofstadt twitterde op woensdag 27-11-2019 om 20:35:14First we had the “gay-free” zones in Poland, now Hungary pulls out of Eurovision because it’s “too gay”. Even Putin shows more restraint in his homophobia. It’s an attack on our European way of life and it must stop. 🏳️🌈🇪🇺 https://t.co/L67XPKvfcJ reageer retweet
Ik weet niet of dat wel zo positief isquote:Op donderdag 28 november 2019 20:04 schreef Strani het volgende:
Maar ja, een dag hier voelt als een week elders![]()
Ik vind dit echt op alle vlakken zó verwarrend. Snap hier echt niks van.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben zeer pro-EU maar zelfs ik geloof Verhofstad niet zo snel meer als hij iets zegt. Ik vrees dat hij een verhulde populist is.
Nou ja, het zou me wat rust geven als ik mezelf zou kunnen vertellen dat mijn postcount per dag eigenlijk per week isquote:Op donderdag 28 november 2019 20:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel zo positief is
Ja, dat denk ik ookquote:Op donderdag 28 november 2019 20:02 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Het zou voor mij wel als een ‘dan winnen we dus nooit!!!’-momentje voelen geloof ikmisschien hebben we geluk gehad dat er van te voren geen duidelijke nummer 2 was zodat daar geen echte hype voor was
De Police-groove en understated zang vind ik ook echt goed aan het nummer inderdaad, maar ik denk echt dat het met een understated uitvoering (in plaats van de mooie staging die er was) echt niet zo hoog was geëindigd.quote:Op donderdag 28 november 2019 19:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik wel, maar het is behoorlijk anders dan de rest van die plaat. Met de Police-groove en de understated zang. Echt een goed nummer. Ik vind het ook beter dan Arcade.
Ik zou gewoon afstand bewaren van de hele situatie eigenlijk. De volledige waarheid komt toch niet boven tafel en Verhofstad heeft 'm ook niet, dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dit echt op alle vlakken zó verwarrend. Snap hier echt niks van.
En ik maar denken dat het door Guana kwam!quote:Op donderdag 28 november 2019 20:00 schreef Strani het volgende:
Kwam het ookquote:Op donderdag 28 november 2019 20:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het door Guana kwam!
Ik snap ook niet waarom Hongarije niet gewoon meteen een simpele reden heeft gegeven, had gewoon gezegd dat de investering het niet waard is en klaar.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dit echt op alle vlakken zó verwarrend. Snap hier echt niks van.
Afstand bewaren? Ik heb er verder nergens iets over getypt of gezegd hoor en zal er echt niet een uur minder om slapen. Maar tis toch raar dus wilde het gewoon even hier tonen en laten weten dat ik het verwarrend vond. That's all folks.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou gewoon afstand bewaren van de hele situatie eigenlijk. De volledige waarheid komt toch niet boven tafel en Verhofstad heeft 'm ook niet, dat weet ik wel zeker.
Mijn boek begint in 1922, dat is flink wat jaren voor de eerste editie van het ESFquote:Op donderdag 28 november 2019 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo, dit kan zo je boek in als monoloog van je hoofdpersonage!
Ja, ik bedoel ook in het algemeen. Maar ik doe het zelf dus wel; ik heb er geen mening over want er zijn niet genoeg feiten bekend.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Afstand bewaren? Ik heb er verder nergens iets over getypt of gezegd hoor en zal er echt niet een uur minder om slapen. Maar tis toch raar dus wilde het gewoon even hier tonen en laten weten dat ik het verwarrend vond. That's all folks.
Ja dat had veel beter geweest.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Hongarije niet gewoon meteen een simpele reden heeft gegeven, had gewoon gezegd dat de investering het niet waard is en klaar.
Dat is wel heel ernstig ja.quote:
Dat ben ik ook helemaal met je eens!quote:Op donderdag 28 november 2019 20:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vond in 2016 Australië en Rusland echt niets bijzonders, daarom kan ik ook wel goed leven met Jamala. Dat nummer van Dami Im voel ik echt niets bij
Ja tis een vrij vage andere reden maar ze nemen daarin iig afstand van de 'te gay' reden.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:12 schreef Em31 het volgende:
@:Greys ze hebben alleen die vage reden over directe support vandaag weer gegeven trouwens voor als je het niet gezien had
https://twitter.com/shaunwalker7/status/1200044725337804800?s=21
Ik heb nergens in ieder geval bevestiging gezienquote:Op donderdag 28 november 2019 20:05 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet qua gevoel. Beetje voorbarig much? Dit is puur gebaseerd op 'geruchten' van 'bronnen' en de regering heeft het ontkend maar toch dit van Verhofstadt, die altijd hoog van de toren blaast als het om het elimineren van Fake News gaat.Of is het ergens inmiddels bevestigd als reden?twitter:guyverhofstadt twitterde op woensdag 27-11-2019 om 20:35:14First we had the “gay-free” zones in Poland, now Hungary pulls out of Eurovision because it’s “too gay”. Even Putin shows more restraint in his homophobia. It’s an attack on our European way of life and it must stop. 🏳️🌈🇪🇺 https://t.co/L67XPKvfcJ reageer retweet
Als het waar is heeft ie natuurlijk helemaal gelijk, maar waar baseert ie dit stellige bericht nou op?
Nee, dit inderdaadquote:Op donderdag 28 november 2019 20:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Hongarije niet gewoon meteen een simpele reden heeft gegeven, had gewoon gezegd dat de investering het niet waard is en klaar.
quote:
Jezus..quote:Op donderdag 28 november 2019 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel heel ernstig ja.
https://en.wikipedia.org/wiki/LGBT-free_zone
Maar Polen wordt dan weer niet uitgefloten, zoals Rusland![]()
Als het echt de reden is, en er volgen meer landen, dan mogen ze van mij ook verder wegblijven tot ze normaal kunnen doen. Het ESF zal er gezelliger op worden.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:17 schreef Em31 het volgende:
Nouja hopelijk wordt het niet een te groot ding. Straks volgen er ineens andere landen.
En al die kut reacties ook weer zoals onder die tweet
Ja precies! Het was emotieloos en zou wat mij betreft echt een saaie winnaar zijn geweest.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ben ik ook helemaal met je eens!
Hoewel het niet mijn smaak is, had 1944 wel emotie erin en geloofde ik het verder. Het wrange (naast dat het mijn smaak niet is) vond ik vooral dat ik het gek vond dat zo'n politiek lied werd toegestaan. Al is het natuurlijk ook de grens
Dami Im - Sound of Silence vind ik een van de meest overgewaardeerde ESF-nummers ooit. Nummer is oké, maar niet heel veel bijzonders. Dami Im kan technisch goed zingen, maar ik voel er verder 0,0 emotie bij. Het hele geheel kwam klinisch over. En Sergey Lazarev vond ik ook enorm overgewaardeerd; wat daar zo bijzonder aan was, snap ik eigenlijk nog steeds niet (al vind ik het wel een beter nummer dan waar hij dit jaar mee kwam).
Maar ik zie op ESF fansites wel vaker dat 2016 als zo'n goed jaar wordt gezien en dat vind ik zelf dus helemaal niet. Maar het is ook een kwestie van smaak natuurlijk.
Ja ik bedoel niet om die reden, maar meer van ‘oké wij zijn er ook wel een keer klaar mee’.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het echt de reden is, en er volgen meer landen, dan mogen ze van mij ook verder wegblijven tot ze normaal kunnen doen. Het ESF zal er gezelliger op worden.
De nummers 4,5 en 6 waren eigenlijk leuker dan de Top 3 (dat waren dus Bulgarije, Frankrijk en Zweden).quote:Op donderdag 28 november 2019 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ben ik ook helemaal met je eens!
Hoewel het niet mijn smaak is, had 1944 wel emotie erin en geloofde ik het verder. Het wrange (naast dat het mijn smaak niet is) vond ik vooral dat ik het gek vond dat zo'n politiek lied werd toegestaan. Al is het natuurlijk ook de vraag waar je politiek/niet politiek gaat leggen.
Dami Im - Sound of Silence vind ik een van de meest overgewaardeerde ESF-nummers ooit. Nummer is oké, maar niet heel veel bijzonders. Dami Im kan technisch goed zingen, maar ik voel er verder 0,0 emotie bij. Het hele geheel kwam klinisch over. En Sergey Lazarev vond ik ook enorm overgewaardeerd; wat daar zo bijzonder aan was, snap ik eigenlijk nog steeds niet (al vind ik het wel een beter nummer dan waar hij dit jaar mee kwam).
Maar ik zie op ESF fansites wel vaker dat 2016 als zo'n goed jaar wordt gezien en dat vind ik zelf dus helemaal niet. Maar het is ook een kwestie van smaak natuurlijk.
Een koelkast met kaas kun je me voor wakker maken!quote:Op donderdag 28 november 2019 20:18 schreef Greys het volgende:
Aoibhin, zó eens over Dami In! Prima gezongen maar een koelkast met kaas erin doet me stukken meer.
Rusland is een soort boegbeeld geworden van anti-LGBTQ (niet onterecht), maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het in omliggende landen zo geweldig is.quote:Op donderdag 28 november 2019 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel heel ernstig ja.
https://en.wikipedia.org/wiki/LGBT-free_zone
Maar Polen wordt dan weer niet uitgefloten, zoals Rusland![]()
Precies mijn gedachte, kaasquote:Op donderdag 28 november 2019 20:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een koelkast met kaas kun je me voor wakker maken!![]()
Niet voor Dami Im. Dan heb ik liever letterlijk sound of silence
De show zelf was heel goed jaquote:Op donderdag 28 november 2019 20:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja precies! Het was emotieloos en zou wat mij betreft echt een saaie winnaar zijn geweest.
Vond eigenlijk alleen Poli heel leuk en verder wel wat aardige nummers zoals Letland. Het was vooral ook de show die zo geweldig was
Eensquote:Op donderdag 28 november 2019 20:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De nummers 4,5 en 6 waren eigenlijk leuker dan de Top 3 (dat waren dus Bulgarije, Frankrijk en Zweden).
Ja ik zag hetquote:Op donderdag 28 november 2019 21:11 schreef Momo het volgende:
Dat Ruinerwold verhaal werd vandaag meer over bekend. Vaders heeft kinderen ook seksueel misbruikt. Het blijft een heel vaag verhaal. Die kinderen zeiden ook dat vaders die Oostenrijkse familievriend af en toe ophing aan het plafond in de boerderij.
Ja, wij hangen hier wel eens slingers aan het plafond ter decoratie, maar om daar nou Oostenrijkers voor te gebruiken is wel wat merkwaardig.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:11 schreef Momo het volgende:
Dat Ruinerwold verhaal werd vandaag meer over bekend. Vaders heeft kinderen ook seksueel misbruikt. Het blijft een heel vaag verhaal. Die kinderen zeiden ook dat vaders die Oostenrijkse familievriend af en toe ophing aan het plafond in de boerderij.
Ik laat me toch niet door een vrouw vertellen hoe ik me moet kleden Meke!quote:Op donderdag 28 november 2019 21:13 schreef Meke het volgende:
https://www.boredpanda.com/dos-donts-mens-fashion-jessica-saia/
Kledingtips voor mannen
Ze vraagt het netjes: PLEASE don’tquote:Op donderdag 28 november 2019 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik laat me toch niet door een vrouw vertellen hoe ik me moet kleden Meke!
Nou ja, het hangt er van af hoe je het doet natuurlijk. Minder is écht meer in dit geval. Eén of twee Oostenrijkers aan het plafond staat gewoon gezellig maar als je zo'n hele rij Oostenrijkers hebt bungelen dan wordt het al snel een goedkoop geheel.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, wij hangen hier wel eens slingers aan het plafond ter decoratie, maar om daar nou Oostenrijkers voor te gebruiken is wel wat merkwaardig.
Nu al zin in foto's van jou in de please don'tsquote:Op donderdag 28 november 2019 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik laat me toch niet door een vrouw vertellen hoe ik me moet kleden Meke!
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze vraagt het netjes: PLEASE don’t
Hahaquote:Op donderdag 28 november 2019 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Nu al zin in foto's van jou in de please don'ts![]()
Komt u maarquote:Op donderdag 28 november 2019 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Nu al zin in foto's van jou in de please don'ts![]()
Huh wat mis ik iets? Benedict wie?quote:Op donderdag 28 november 2019 20:52 schreef Greys het volgende:
Kunnen Duncan en Benedict z'n support act gewoon een hartstochtelijke affair beginnen ajb. #TeamBencan
SuRie is ook vóór zag ik.
Hij moet zich nog wel even scheren idd.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Haha
Maar deze staat bij de 'do' lijst maar dat is toch juist verschrikkelijk?
[ afbeelding ]
Maar die broek zelf ziet er ook absurd uit vind ik. En scheren, dat doen de wielrenners maarquote:Op donderdag 28 november 2019 21:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij moet zich nog wel even scheren idd.
En z’n sokkies uittrekken als ie in de zon gaat liggen.
Ja echt wtfquote:Op donderdag 28 november 2019 21:11 schreef Momo het volgende:
Ik snap dat je ‘t over die broek hebtquote:Op donderdag 28 november 2019 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar die broek zelf ziet er ook absurd uit vind ik. En scheren, dat doen de wielrenners maar
En dan ook nog eens kiezen wie waar moet hangen; Conchita in de linkerhoek of moet daar toch Alf Poier?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, het hangt er van af hoe je het doet natuurlijk. Minder is écht meer in dit geval. Eén of twee Oostenrijkers aan het plafond staat gewoon gezellig maar als je zo'n hele rij Oostenrijkers hebt bungelen dan wordt het al snel een goedkoop geheel.
Ook ja, maar ook de lengte vind ik nogal raar eigenlijk. Doe dan meteen een spijkerstring.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik snap dat je ‘t over die broek hebt![]()
Er kan wel even een zoompje in
Dit is letterlijk wat mijn vader in de zomer draagt als hij een korte broek nodig heeft en geen geld/zin heeft om een nieuwe broek te bestellen, en dan maar met de keukenschaar zijn winter-spijkerbroek gaat bewerkenquote:Op donderdag 28 november 2019 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Haha
Maar deze staat bij de 'do' lijst maar dat is toch juist verschrikkelijk?
[ afbeelding ]
Voor die laatste is mijn kennis van het ESF dan weer te magerquote:Op donderdag 28 november 2019 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan ook nog eens kiezen wie waar moet hangen; Conchita in de linkerhoek of moet daar toch Alf Poier?
Hahaquote:Op donderdag 28 november 2019 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is letterlijk wat mijn vader in de zomer draagt als hij een korte broek nodig heeft en geen geld/zin heeft om een nieuwe broek te bestellen, en dan maar met de keukenschaar zijn winter-spijkerbroek gaat bewerken
Lucky youquote:Op donderdag 28 november 2019 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor die laatste is mijn kennis van het ESF dan weer te mager
Die boeit het niet zoveel.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaEn is je moeder daar blij mee?
quote:Op donderdag 28 november 2019 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt wtfZeer triest blijft het.
Ik had vandaag ook gelezen dat de oudere kinderen Jessica Villerius hebben benaderd voor een documentaire waarin ze hun verhaal gaan doen. Daar ben ik wel erg benieuwd naar. Ik vind Jessica een goede documentaire-maakster die hier vast erg goed en integer mee om zal gaan.
Niet Josef maar Hermann, een andere Oostenrijker dus..quote:Aan een touw, niet om zijn nek. Ik heb het gezien maar ik durfde er ook niet goed naar te kijken. Hij hing wel los van de grond, dat wist ik wel zeker. Ik denk meer dan een dag. Maar of het anderhalve dag was of twee dagen, dat weet ik niet. Maar het was wel heel erg lang”, luidde een verklaring.
De man leed ernstig en raakte hoogstwaarschijnlijk kreupel door de ophanging. Omdat het geestelijke overwicht op hem zo reusachtig was, bleef hij terugkeren in de boerenhoeve. Hermann werd ook weken-, misschien maandenlang, opgesloten in een keet, waarbij hij alleen honing en appels kreeg. Hij moest zijn behoefte doen in een emmer, die anderen dan weer weghaalden.
Gerrit Jan van D. en Hermann kenden elkaar al uit de jaren tachtig. De ’Oervader’ zag het als taak om voor hem en andere ’slechte mensen’ uit Oostenrijk te zorgen. Hij maakte ze tot zijn volgelingen en zette hen doorlopend onder druk met financiële en geestelijke straffen voor vermeende misdrijven.
Lengte vind ik niet zo veel mis meequote:Op donderdag 28 november 2019 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook ja, maar ook de lengte vind ik nogal raar eigenlijk. Doe dan meteen een spijkerstring.
Haha, okayquote:Op donderdag 28 november 2019 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die boeit het niet zoveel.Zolang hij het wel met haar overlegt als hij een echt goede dure broek gaat bestellen
Cork gok ik. Het verhaal erachter heb ik ook even gemist.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh wat mis ik iets? Benedict wie?
Echt, wthquote:Op donderdag 28 november 2019 21:30 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Niet Josef maar Hermann, een andere Oostenrijker dus..
Ik ook niet; ik heb twee soort-van spijkerbroeken, maar dat is meer heel zachte stretch-spijkerstof. Ik ben verder meer van de jurkjes en de rokjes.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, okay
Nou ben ik sowieso geen enorme fan van spijkerbroeken (of korte versies ervan). Ik heb ook al jaren geen spijkerbroek meer gedragen.
2003 was het eerste jaar dat ik het ESF live keek. Ik wist niet wat ik hier zag johquote:
Ik vind het nog steeds geweldigquote:Op donderdag 28 november 2019 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
2003 was het eerste jaar dat ik het ESF live keek. Ik wist niet wat ik hier zag joh![]()
Mijn 10-jarige ik vond het nog best lollig, maar nu vind ik het vooral vreselijk
Maar stretch of 'normaal'?quote:Op donderdag 28 november 2019 21:50 schreef Guanabana het volgende:
Ik draag eigenlijk bijna alleen maar spijkerbroeken.
Ja, dat valt inderdaad amper een spijkerbroek te noemenquote:Op donderdag 28 november 2019 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook niet; ik heb twee soort-van spijkerbroeken, maar dat is meer heel zachte stretch-spijkerstof. Ik ben verder meer van de jurkjes en de rokjes.
Ieder zo hun smaak natuurlijkquote:Op donderdag 28 november 2019 21:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds geweldig
Ik heb wel nog 1 spijkerbroek die me in principe wel past, maar ik voel me daar zo afgekneld en opgesloten in. Het is ook wel iets mentaals denk ik; dat ik al gauw denk dat ik er dik in lijk en daarom iets wil dragen dat losser zit.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, dat valt inderdaad amper een spijkerbroek te noemen- Jurkjes en rokjes zijn altijd leuk natuurlijk.
Niet tyfus-billen zeggen!quote:Op donderdag 28 november 2019 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
Spijkerbroeken zitten mij gewoon nooit goed; dan moet ik een giga-grote maat nemen om over die tyfus-billen van mij te kunnen, maar dan zijn de pijpen verder te wijd en ook te lang
Nou, oké, nee, eerder tyfus-maten dat ze geen rekening houden met mijn billenquote:
Nou, dat ze niet strak zittenquote:Op donderdag 28 november 2019 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ehhh... weet niet?wat is normaal?
Zie de reacties onder deze tweet.quote:Op donderdag 28 november 2019 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh wat mis ik iets? Benedict wie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |