Yep. Er staat hier al een jaar of 2 een zak briketten geparkeerd.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:49 schreef D. het volgende:
[..]
Maar iedere keer een bbq opstarten is ook weer zo’n gedoe
Eerst de boodschappen maar eens doenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yep. Er staat hier al een jaar of 2 een zak briketten geparkeerd.
Ach bij mij in augustus al een keertjequote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:50 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik heb 1 nov niet gehaald. De verwarming staat nu toch wel aan.
Toen het van 40 graden binnen een paar dagen naar de helft ging zeker.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach bij mij in augustus al een keertje
Te verwarrend met bassielicumquote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waarom noemen ze peterselie peterselie en kozen ze niet voor bijvoorbeeld basselie.
Vragen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Te verwarrend met bassielicum
zat ze in het donker?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:11 schreef Prisha het volgende:
good meurning![]()
frisjes vandaag. Afzien maar weer. Maar. Blij voor @:TillyB eindelijk verlichting
Kan ook op je mobiel hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik zo speciaal de laptop open doen om mijn sig te veranderen.
Ja was ineens ietsjes kouder en dat kon ik mijn klanten niet aandoen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toen het van 40 graden binnen een paar dagen naar de helft ging zeker.
Goedemorgen, Prisha.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:11 schreef Prisha het volgende:
good meurning![]()
frisjes vandaag. Afzien maar weer. Maar. Blij voor @:TillyB eindelijk verlichting
Eigenlijk weet hij het ook niet helemaal. Hij zegt ook: for in the future I would be suprised if we hear more of this thing because of course it is top secretquote:Op donderdag 31 oktober 2019 00:26 schreef Recce het volgende:
@:Prisha, Scott Manley heeft een filmpje voor je:
Oh, je hebt er ook een winkel bij, dat wist ik niet, dacht alleen webshop.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja was ineens ietsjes kouder en dat kon ik mijn klanten niet aandoen.
Klauwtjes verlichtingquote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, Prisha.
Verlichting in de vorm van Bhagwan, of LED?
Creature of the nightquote:
jah. Til kan ook niet goed tegen warme temperaturen. Dus hoewel het afzien wordt voor mij ben ik blij voor haar. Ze heeft dit hard nodig. Tillebil klauwtjes kurvaquote:
ja, til heeft een slechte zomer achter de rug wat dat betreft. Je hebt van die USB handschoenen die verwarmen. Ze moesten eens van die dingen maken die koelen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah. Til kan ook niet goed tegen warme temperaturen. Dus hoewel het afzien wordt voor mij ben ik blij voor haar. Ze heeft dit hard nodig. Tillebil klauwtjes kurva
had ik gezien. Vond het al stil. Samen met Muis in de gevangenis. Gezelligquote:
als je hem niet steeds teruglegt hoef je hem minder vaak te pakken...of vergat je steeds dat je hem nog weer nodig had?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:25 schreef D. het volgende:
Ik heb gisteren zo’n 60 keer de trap gepakt heb ik uitgerekend
Het was een bewuste keuzequote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
als je hem niet steeds teruglegt hoef je hem minder vaak te pakken...of vergat je steeds dat je hem nog weer nodig had?
Ja nou net goed, jammer dat Soury weer een ban heeftquote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
had ik gezien. Vond het al stil. Samen met Muis in de gevangenis. Gezellig
Bezoekadres en praktijkruimtequote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, je hebt er ook een winkel bij, dat wist ik niet, dacht alleen webshop.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:25 schreef D. het volgende:
Ik heb gisteren zo’n 60 keer de trap gepakt heb ik uitgerekend
Goedemorgen woeste bosmaaierman!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, penseeldeerne.
quote:
En schoenen met stalen neuzen! Levensgevaarlijk die dingen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Vandaag eerst eens een veiligheidsbril op de kop tikken, want het spatte alle kanten op.
Gisteren zat het snijblad niet goed vast. Sukkel.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
En schoenen met stalen neuzen! Levensgevaarlijk die dingen.
Stalen neuzen mogen niet meerquote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Op de kop tikken? Dan heb je ook een helm nodigquote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Vandaag eerst eens een veiligheidsbril op de kop tikken, want het spatte alle kanten op.
Ja, dat klopt. S3-certificering.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stalen neuzen mogen niet meerzijn tegenwoordig composiet neuzen geloof ik.
Even S3 schoenen halen bij de Welkoop oid.
Was daar nog ruimte voor in de kast om een beetje behoorlijk uit te kunnen halen?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
En schoppen met dat soort schoenen levert dus een goede blauwe plek op bij de ander
Eigenlijk wel. Maar dat gaat me iets te ver.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:06 schreef D. het volgende:
[..]
Op de kop tikken? Dan heb je ook een helm nodig
Beetje voorzichtig doen jijquote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gisteren zat het snijblad niet goed vast. Sukkel.
Ja ik weet, wist de naam niet meer. Ook prettiger in vriesweer lijkt mij.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stalen neuzen mogen niet meerzijn tegenwoordig composiet neuzen geloof ik.
Even S3 schoenen halen bij de Welkoop oid.
En gehoorbescherming en jas met speciale stof ( naam ook kwijt).quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar dat gaat me iets te ver.
Was een andere collega die een schop kreegquote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was daar nog ruimte voor in de kast om een beetje behoorlijk uit te kunnen halen?
Gehoorbescherming in de vorm van koptelefoon paraat. Lijkt me verschrikkelijk om je gehoor te verliezen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
En gehoorbescherming en jas met speciale stof ( naam ook kwijt).
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:10 schreef D. het volgende:
[..]
Zo’n blad kun je gewoon bijbestellen hoor
Arm of been is idd minder erg.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gehoorbescherming in de vorm van koptelefoon paraat. Lijkt me verschrikkelijk om je gehoor te verliezen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:10 schreef D. het volgende:
[..]
Zo’n blad kun je gewoon bijbestellen hoor
Ja, als muziekman zijn je oren heiligquote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gehoorbescherming in de vorm van koptelefoon paraat. Lijkt me verschrikkelijk om je gehoor te verliezen.
Mooi. Weten ze meteen waar ze aan toe zijn als je om koffie vraagt.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was een andere collega die een schop kreeg
Alles is erg. Nee, je zal blind wakker worden.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Arm of been is idd minder erg.
Mijn blaas wil altijd geleegd worden tussen 6 en 7 terwijl ik tot 8 uur mag slapenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of iedere dag om 7 uur 's morgens moeten poepen.
Maar pas om 8 uur wakker worden.
Ja wat dan, over de nieuwe IKEA Billie kast?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Zullen we het niet over dat soort dingen hebben?
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn blaas wil altijd geleegd worden tussen 6 en 7 terwijl ik tot 8 uur mag slapen
Ik kruip altijd terug in bed ik slaap dan niet meer , maarja als je met een volle blaas in bed ligt slaap je ook niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En dan te belazerd zijn om er even uit te gaan, wetende dat je dan toch niet meer terug naar bed gaat.
Ja die is weer mooi rechthoekig.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja wat dan, over de nieuwe IKEA Billie kast?
Die mogen ook niet meer.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik was werd vannacht wakker, dus ging ik maar even teruglezen wat ik allemaal gemistquote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Doen jullie ooit slapen? Jullie zijn hier als ik ga slapen en zijn er weer als ik wakker ben.
Eksters zijn fraaie vogels om te zien, ze hadden alleen geen geluid mee moeten krijgen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:25 schreef Voxs het volgende:
Ik vind ze leuk. Sinds kort is er ook een paartje echt kraaien ( niet die kauwtjes die er ook veel zijn) en die maken naast de bekende krasgeluiden ook een heel scala aan andere grappige keelgeluidjes.
Ja, je weet gewoon niet wat je moet zeggen in zo'n beroerde situatie.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was werd vannacht wakker, dus ging ik maar even teruglezen wat ik allemaal gemist
had toen ik aan het wandelen was .....
niet veel... maar dit dus wel....
dus @:Disana Heel veel Sterkte!
Wat een klotezooi.......
Nee ik weet het.... ik ken dat gevoel...quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, je weet gewoon niet wat je moet zeggen in zo'n beroerde situatie.
Ik had vandaag ook geen motivatie. Kreeg ik net een telefoontje of ik zo op sollicitatie wil komen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Misschien komt het straks nog.
Ja, jij als geen ander met die waslijst aan ellende die je achter de rug hebt. Die rugklachten van je houden ook niet op hè.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ik weet het.... ik ken dat gevoel...
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:38 schreef FANN het volgende:
Maar goed.... ik wilde het topic niet killen, dus Goedemorgen allemaal!
eerst maar koffie
nee die rug is naar de klote zeg maarquote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, jij als geen ander met die waslijst aan ellende die je achter de rug hebt. Die rugklachten van je houden ook niet op hè.
Moet je je nog haasten ook. Is het iets wat in je lijn ligt, of sla je over deze ronde?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook geen motivatie. Kreeg ik net een telefoontje of ik zo op sollicitatie wil komen.
Nee hoor, dat moet kunnen. Je krijgt een band met elkaar, dus het delen van ellende moet ook kunnen. Samen uit, samen thuis.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:38 schreef FANN het volgende:
Maar goed.... ik wilde het topic niet killen, dus Goedemorgen allemaal!
eerst maar koffie
Als je maar niet begint te hinniken.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga er ook nog eentje inschenken![]()
eerst de havermelk opwarmen
Valt wel mee maar ik had niet gedoucht en zat in mijn "oude" kleren.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet je je nog haasten ook. Is het iets wat in je lijn ligt, of sla je over deze ronde?
Dat doet ze al.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je maar niet begint te hinniken.
Oh, dichtbij is al erg prettig.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee maar ik had niet gedoucht en zat in mijn "oude" kleren.
Dat zal wel maar de details krijg ik straks te horen. Het is iig dichtbij.
Het is vlakbij Rotterdam cs dat is 35 min. reizen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dichtbij is al erg prettig.
Oh, had meer iets op loopafstand in gedachte.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is vlakbij Rotterdam cs dat is 35 min. reizen.
Ik ben met nog een baan bezig en die zou makkelijk op de fiets te doen zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, had meer iets op loopafstand in gedachte.
Hoezo ril?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vanmiddag dan maar op pad naar Welkoop voor werkschoenen *ril* en veiligheidsbril. En wellicht een jas.
Op fietsafstand zou ook mooi zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben met nog een baan bezig en die zou makkelijk op de fiets te doen zijn.
[..]
Hoezo ril?
Het was wellicht wat lichtelijk overdreven, de schoenen en de jas..quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op fietsafstand zou ook mooi zijn.
Werkschoenen heb ik jaren moeten dragen, dacht er wel van af te zijn nu.
Dank je.quote:
Je moet ook niet proberen twee in een te stoppenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuke schoenen, lijkt het wel op iemand met hele grote poten zich heeft lopen wurmen in de rechter schoen wat juist mijn kleine voet is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
1 van de 2 cowboylaarzen is wel tof
hou ik niet zo vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar als jij het tof vind is het goed
![]()
Zit je me nu gewoon wat wijs te maken.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het was wellicht wat lichtelijk overdreven, de schoenen en de jas..
Ik luister ook country en ik vind een romantisch kledingstijl met een cowboylaars echtquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:09 schreef FANN het volgende:
[..]
hou ik niet zo vanmaar als jij het tof vind is het goed
Goedemorgen puzzie.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:14 schreef puzziepie het volgende:
Moggeh![]()
Vandaag maar weer eens wat gaan doen met mijn draad objectjes
Althans het verdergaan met mijn draad dingzels
Met een spijkerbroek lijkt het me leuker staan, Ieni.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik luister ook country en ik vind een romantisch kledingstijl met een cowboylaars echt
dan is het toch gewoon goed!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik luister ook country en ik vind een romantisch kledingstijl met een cowboylaars echt
Ja dat zékerquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met een spijkerbroek lijkt het me leuker staan, Ieni.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
1 van de 2 cowboylaarzen is wel tof
Leuk dat bladmotief er op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Dm het maar, dan plaats ik het wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:17 schreef FANN het volgende:
[..]
dan is het toch gewoon goed!ik heb wel een leuk clipje voor me me iemand met cowboylaarsen aan maar ik ga maar geen YT plaatsen hiero.... krijg ik weer op mijn flikker
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zit je me nu gewoon wat wijs te maken.
Oke, nee ga maar vol in de beschermkleding!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hiervan heb je liever niet dat het losraakt tijdens het draaien.![]()
[ afbeelding ]
Ook dat zal mooier staan dan met die jurk.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Laarzen over spijkerbroek krijg ik zo van die korte pootjes van. Dan doe ik er liever enkel laarsjes onder.
Zag jij zo'n dinkie voor je met zo'n rol nylon draad zeker.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Oke, nee ga maar vol in de beschermkleding!
Mijn draad objecten waar ik mee bezig ben voor papierpulpquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen puzzie.
Waar heb je het over?
Snap er geen biet van.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn draad objecten waar ik mee bezig ben voor papierpulp
Ach ja creatief knutsel gezwam![]()
Hi Lucky
hij staat hieroquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dm het maar, dan plaats ik het wel.
dingzelsquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:14 schreef puzziepie het volgende:
Moggeh![]()
Vandaag maar weer eens wat gaan doen met mijn draad objectjes
Althans het verdergaan met mijn draad dingzels
Oh dat is een heule bekende.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:24 schreef FANN het volgende:
[..]
hij staat hiero![]()
40+ / Punk, disco, New Wave of? #45
nu krijg jij de schuld hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Onwetendheid is in zeker.
[..]
Oh dat is een heule bekende.
nee nee ik zag vervaarlijk ronddraaiende vlijmscherpe bladen voor mij. En vond dat je jas, bril, schoenen etc moest. Maar dacht later dat het misschien wat overdreven was. Maar toch niet!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zag jij zo'n dinkie voor je met zo'n rol nylon draad zeker.
Zet je resultaat op insta?quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
nee nee ik zag vervaarlijk ronddraaiende vlijmscherpe bladen voor mij. En vond dat je jas, bril, schoenen etc moest. Maar dacht later dat het misschien wat overdreven was. Maar toch niet!
Zoals bij mij..quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jazeker ..maar duurt nog wel een tijdje
Ik zal je wel even volgen, dan zie je het vanzelf.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh insta![]()
Ik volg graag mensen dus profiel mag je dmen
Ik las hamasquote:
Denk niet dat dat een goed plan is met die accu's.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:27 schreef chufi het volgende:
Werklaarzen ipv schoenen is dat niet handiger? kun je ook in de regen doorwerken
puzzelklusje straks met al die volgers opeens, wie is wiequote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zal je wel even volgen, dan zie je het vanzelf.
Ik volg jou al, zoek me maarquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh insta![]()
Ik volg graag mensen dus profiel mag je dmen
Jij maakt prachtige schilderijen Voxs ..ik zit iedere keer weer vol verbazing naar je werken te kijkenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zoals bij mij..
Geen sjoege en lichtelijk ziek aan het worden . ( dat weiger ik btw)
Goedemorgen, Deisyy.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las hamas![]()
Goedemorgen op deze mooie dag, ik was al even op gang hoor, ben al naar de bakker geweest en ook alweer gesport.
Veiligheidsbril is niet voldoende zeker?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, Deisyy.
Nu nog een bril.
Makita moet daar toch wel een beetje tegen kunnenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk niet dat dat een goed plan is met die accu's.
Teruggevolgdquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zal je wel even volgen, dan zie je het vanzelf.
Dank jequote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij maakt prachtige schilderijen Voxs ..ik zit iedere keer weer vol verbazing naar je werken te kijken![]()
Beterschap trouwens
Wat scheelt eraan, Voxs, grieperig?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zoals bij mij..
Geen sjoege en lichtelijk ziek aan het worden . ( dat weiger ik btw)
Yeah! Dan vind je misschien vanzelf ook Puzz.quote:
40+ SC, ik zou er 2 opzetten, preventief.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veiligheidsbril is niet voldoende zeker?
Niet echt, meer een uitgeput gevoel ( en zie er uit als een geest, wat wel oke is op samhainquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat scheelt eraan, Voxs, grieperig?
Gelukkig ben ook jij voorzien van een 'handige' hyperfocusquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank jeIk voel mij vreselijk lui dat ik niets doe deze dagen ( beetje studeren op technieken etc, dat wel), maar weet dat als ik ga schilderen en er geen concentratie is, dat het ramp wordt.
Bah wat naar, duik je toch lekker je bed in.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet echt, meer een uitgeput gevoel ( en zie er uit als een geest, wat wel oke is op samhain), en wil uren slapen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig ben ook jij voorzien van een 'handige' hyperfocus![]()
Hoewel dat ook best slopend qua energie is
heb ik ook last van....quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet echt, meer een uitgeput gevoel ( en zie er uit als een geest, wat wel oke is op samhain), en wil uren slapen.
Misschien vanmiddag een uurtjequote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bah wat naar, duik je toch lekker je bed in.
Dat lijkt mij zeer lastig idd. Ik ' weiger' zoveel mogelijk buiten normale bedtijden te slapen. Anders gaat het ritme er helemaal aan.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:36 schreef FANN het volgende:
[..]
heb ik ook last van....alleen áls ik moet slapen dan kan ik niet slapen dus ik verdeel het
over de hele dag gewoon....
alleen als je een afspraak hebt is het wel érg lastig
gegoogeldquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig ben ook jij voorzien van een 'handige' hyperfocus![]()
Hoewel dat ook best slopend qua energie is
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:35 schreef Voxs het volgende:
[..]Die hyperfocus is precies dat! Handig ( en nodig). Na uren in die staat ben ik idd een dweil
JIj ook bekend mee natuurlijk!
gaat niet bij mij... ik krijg gewoon ''een wegtrekker'' dan daarna is het weer even goedquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zeer lastig idd. Ik ' weiger' zoveel mogelijk buiten normale bedtijden te slapen. Anders gaat het ritme er helemaal aan.
ADD-ers en hyperfocusquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:39 schreef FANN het volgende:
[..]
gegoogeldvoor alles heb je dus een aparte naam dus
hyperfocus dus.... nooit van gehoord......
nou ik vind het wel goed... ik ga me niet laten testen ofzoquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een proefkonijn ben ik nooit geweest gelukkigquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:42 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ik vind het wel goed... ik ga me niet laten testen ofzo![]()
ik ben al proefkonijn geweest voor álles... ik hoef niet meer
oh zeker, ik ben er ook blij mee, vooral omdat in die staat alles mogelijk is.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]Heerlijk om in te zitten maar een flinke energie slurper
Toch ben ik wel blij en zie ik het als iets extra ...
Wat is een wegtrekker? Val je in slaap dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:40 schreef FANN het volgende:
[..]
gaat niet bij mij... ik krijg gewoon ''een wegtrekker'' dan daarna is het weer even goed
hm beiden lijkt mij niet.. Eerder een virusje. Ik slik wel nu braaf weer flinke dosis vit Dquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Uitgeput zelfs. Dat klinkt als Pfeifer of bloedarmoede. Wel op jezelf passen hoor.
Ja!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh zeker, ik ben er ook blij mee, vooral omdat in die staat alles mogelijk is.
Hey NZquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:50 schreef NZ het volgende:
Goede (net nog) morgen allen.
Iknga zo de grens maar weer eens over
Achteraf weet ik dat is die bacterie op mijn Hartklep allang had, maar ze dachten gewoonquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een proefkonijn ben ik nooit geweest gelukkig
Goedemorgen en veel plezier met over de grens gaan!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:50 schreef NZ het volgende:
Ik ga zo de grens maar weer eens over
Hoihoiquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hey NZ![]()
![]()
Succes met het over de grens gaan
Waar ga je naar toe?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:50 schreef NZ het volgende:
Goedemorgen, NZ.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:50 schreef NZ het volgende:
Thxquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goedemorgen en veel plezier met over de grens gaan!
Nee, niet eng. ( Wel dat van Fann natuurlijk).quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jullie typen allemaal enge dingen. Lijkt wel een verzamelplaats voor zeldzame aandoeningen hier.
Ja idd. Zit daar als normaal persoon tussen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jullie typen allemaal enge dingen. Lijkt wel een verzamelplaats voor zeldzame aandoeningen hier.
Woon je niet in Nederland dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:57 schreef NZ het volgende:
[..]
Ja jij hebt het ook aardig voor je kiezen gehad![]()
Zie vlaggetje![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja idd. Zit daar als normaal persoon tussen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja idd. Zit daar als normaal persoon tussen.
Familie, boodschappen, apotheek... Alles...quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:03 schreef FANN het volgende:
[..]
dat heb ik effe gemist ja
maar wat ga je doen hier? Familiebezoek? Vakantie?
Oh ja... die van ons is net APK gekeurdquote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:03 schreef NZ het volgende:
Nu snel douchen en kijken of mijn voiture wil starten![]()
Nice day luitjes!
Oké@ Succes met álles!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:05 schreef NZ het volgende:
[..]
Familie, boodschappen, apotheek... Alles...![]()
Kloptquote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent zo gek als een muis. En die zijn behoorlijk prettig gestoord.
Daar pas ik niet in ...quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh ja... die van ons is net APK gekeurd![]()
wij hebben een witte![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Oke, nee ga maar vol in de beschermkleding!
Ga je verhuizen?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:05 schreef chufi het volgende:
Ondertussen zat ik weer een de wereld af te zoeken naar een geschikt plekje![]()
MEN / [Streetview] Raad de Straat, World Edition #53: Onder een brug
Wie is Tetje?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Even opzoeken of Tetje nog speciale wensen heeft betreft eten
Die heeft graag alles voorgekauwd.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Even opzoeken of Tetje nog speciale wensen heeft betreft eten
Tis een overname, personeel blijft gewoon in dienstquote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je verhuizen?![]()
Beetje groot in je eentje... moet je wel personeel erbij huren
Roodborstje, vandaar de naam Tetje.quote:
Meelwormen en zaden. Gelukkig heb ik dat!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die heeft graag alles voorgekauwd.
Ah....quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Roodborstje, vandaar de naam Tetje.
is wel groot jah.....quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die ene mees van om en nabij de 13 kilo.
Heb je wel een goed naar autocoureurs gekeken ? zijn vaak allemaal vrij kleine kereltjesquote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Met een beetje proppen lukt het wel
Wow heftig hey!! Doet me weer terug denken aan vorig jaar toen mijn moeder ineens ernstig ziek werd en bijna overleed aan een bacterie in haar hartzak en longen . Heeft maanden op IC in het ziekenhuis gelegen ,longen en hartzak zijn gezandstraald (zeg maar) en heeft lang moeten revalideren ...quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Achteraf weet ik dat is die bacterie op mijn Hartklep allang had, maar ze dachten gewoon
dat ik een aanval van Lupus had dus hupatee... gelijk een grote dosis Prednison erbij gekregen
en toen had ik weer energie... indertussen vrat die bacterie mijn hartkleppen op.. toen kreeg ik
een Herseninfarct.. hadden ze het nog steeds niet in de gaten... een week mocht ik weer naar huis
ja ik moest maar revalideren, dat wel en spraaklessen enzo....
eenmaal thuis werd ik nog zieker... totdat die Griek de huisarts bracht.. en daar stortte ik ter plekke
neer![]()
Met gillende sirene naar het VU
Ik overschrijd mijn grenzen altijdquote:
Ik zag gisteravond met een heel leuk piepklein wagentje ze stapte net uit en ze was héél langquote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel een goed naar autocoureurs gekeken ? zijn vaak allemaal vrij kleine kereltjes
Nu ben je in de war met de mijne.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:16 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben zo blij dat ze er nog is want ik heb de meest toffe moeder
Dat is je enkel maar wijs gemaakt omdat ' normaal zijn' tegenwoordig niet maatschappelijk geaccepteerd is.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je weet dat mensen die dat over zichzelf zeggen, dat doorgaans niet zijn?
Niet over zeiken verder is natuurlijk onzin ...weet niet hoe lang dat van jou geleden is maar dat van mijn moeder is nu bijna 2 jaar geleden en is nu bezig met traumaverwerking van het gebeurde .quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:53 schreef FANN het volgende:
Maar goed... niet over zeiken verder... ik ben er weer dus![]()
kan ik jullie nog effe pesten
Definieer 'normaal'.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is je enkel maar wijs gemaakt omdat ' normaal zijn' tegenwoordig niet maatschappelijk geaccepteerd is.
Het is wel veel meer dan datquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, niet eng. ( Wel dat van Fann natuurlijk).
add is gewoon dromerig zijn en af en toe vlijmscherp.
Wat een heftige periode, blij voor je dat ze weer opgeknapt is!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow heftig hey!! Doet me weer terug denken aan vorig jaar toen mijn moeder ineens ernstig ziek werd en bijna overleed aan een bacterie in haar hartzak en longen . Heeft maanden op IC in het ziekenhuis gelegen ,longen en hartzak zijn gezandstraald (zeg maar) en heeft lang moeten revalideren ...
Ik ben zo blij dat ze er nog is want ik heb de meest toffe moeder![]()
Die Griek ...dat is je hubbie? Heftig allemaal zeg!!
Een algemeen geaccepteerde wormachtige vis.quote:
ach jemig zegquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Achteraf weet ik dat is die bacterie op mijn Hartklep allang had, maar ze dachten gewoon
dat ik een aanval van Lupus had dus hupatee... gelijk een grote dosis Prednison erbij gekregen
en toen had ik weer energie... indertussen vrat die bacterie mijn hartkleppen op.. toen kreeg ik
een Herseninfarct.. hadden ze het nog steeds niet in de gaten... een week mocht ik weer naar huis
ja ik moest maar revalideren, dat wel en spraaklessen enzo....
eenmaal thuis werd ik nog zieker... totdat die Griek de huisarts bracht.. en daar stortte ik ter plekke
neer![]()
Met gillende sirene naar het VU
Ja wat is schrikken zoiets, maar je moeder heeft het overleefd gelukkig!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow heftig hey!! Doet me weer terug denken aan vorig jaar toen mijn moeder ineens ernstig ziek werd en bijna overleed aan een bacterie in haar hartzak en longen . Heeft maanden op IC in het ziekenhuis gelegen ,longen en hartzak zijn gezandstraald (zeg maar) en heeft lang moeten revalideren ...
Van hetzelfde, Lyza.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:23 schreef Lyza666 het volgende:
Denk d'r maar even over na, Voxs, dan ga ik 't bos in.Fijne dag!
Ja het is meer dan datquote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is wel veel meer dan dat![]()
Maar nu ik weer medicatie aan het opbouwen ben gaat het al wel iets beter
Dromerig en vlijmscherp herken ik helemaal
Bos'zequote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:23 schreef Lyza666 het volgende:
Kolere zeg.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:24 schreef FANN het volgende:
Ja die toen is aan het revalideren was kreeg die Griek een Hartaanval een hele heftige...
30% van zijn Hart kwijt....
Nou jah... nu iets leuks hoor... anders wordt het allemaal zo treurig...quote:
jezusquote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wandelen in de Zwolse bossen?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:23 schreef Lyza666 het volgende:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:31 schreef FANN het volgende:
[..]
dat kan beter![]()
die mop van Eend moet ik wel lachen trouwens
Ze leeftquote:
Ik zal het doorgevenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:34 schreef FANN het volgende:
[..]
het is wat het is....
dus niet te lang wachten op die bezum gast
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze leeft, heeft de boerderij nu in de verkoop gezet en grote kans dat ze over een tijd gaat verhuizen . Door het gebeurde heeft ze nu wel de beslissingen genomen /keuzes gemaakt om opnieuw te beginnen . Andere stad/dorp ..nieuwe start voor haar ..afscheid nemen van mijn ouderlijk huis maar ik gun haar een ander makkelijker beter leven
Er vliegt een duif boven een wei met koeien. Roept de duif roekoe. Zegt een koe roeduif.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:36 schreef FANN het volgende:
Oh.. dat worden wel heel veel gifjes nu... ik ga effe iets in de keuken doen
ik denk Smoothie maken![]()
tot later!
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er vliegt een duif boven een wei met koeien. Roept de duif roekoe. Zegt een koe roeduif.
eh....... nu krijg ik kortsluiting in mijn hoofd!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er vliegt een duif boven een wei met koeien. Roept de duif roekoe. Zegt een koe roeduif.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gewoon doooorgaaan![]()
[ afbeelding ]
[..]
gewoon doooorgaaan![]()
[ afbeelding ]
[..]
gewoon doooorgaaan![]()
[ afbeelding ]