Die uit de supermarkt voldoet niet?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat moet hier ook nog steeds gebeuren die hamburgers. Chronisch gebrek aan peterselie nekt het proces steeds.
Het moet je hoofddoel zijn bij het volgende bezoek, dan komt het vast goedquote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar vergeet het steeds. 40+ dit dat.
Moet nog maar zien of die hamburgers net zo lekker worden als sommige andere recepten. Als je daar bij voorbaat vanuit gaat onthou je het wel. Maar twijfels door ingrediënten.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:40 schreef D. het volgende:
[..]
Het moet je hoofddoel zijn bij het volgende bezoek, dan komt het vast goed
8quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja hoor, tussen de zes en acht uur per nacht.
Ik maak een dubbel portie nuquote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet nog maar zien of die hamburgers net zo lekker worden als sommige andere recepten. Als je daar bij voorbaat vanuit gaat onthou je het wel. Maar twijfels door ingrediënten.
quote:
Ik ontdooi wel, en daarna op de grillquote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Handig als je zo een hamburger uit de vriezer kan grijpen. Het hoeft niet te ontdooien, maar kan zo de pan in.
Misschien toch eens een lijstje overwegenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die crackers vergeet ik ook steeds.
Het lekkerste blijven eigengemaakte hamburgers van de barbecue af. Mèn!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ontdooi wel, en daarna op de grill
Zinloos. Dan blijkt bij thuiskomst het briefje inderdaad nog op tafel te liggen, samen met het losgeld om de scharreleieren borg te betalen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:47 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien toch eens een lijstje overwegen
Maar iedere keer een bbq opstarten is ook weer zo’n gedoequote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het lekkerste blijven eigengemaakte hamburgers van de barbecue af. Mèn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |