Mooi. Weten ze meteen waar ze aan toe zijn als je om koffie vraagt.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was een andere collega die een schop kreeg
Alles is erg. Nee, je zal blind wakker worden.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Arm of been is idd minder erg.
Mijn blaas wil altijd geleegd worden tussen 6 en 7 terwijl ik tot 8 uur mag slapenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of iedere dag om 7 uur 's morgens moeten poepen.
Maar pas om 8 uur wakker worden.
Ja wat dan, over de nieuwe IKEA Billie kast?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Zullen we het niet over dat soort dingen hebben?
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn blaas wil altijd geleegd worden tussen 6 en 7 terwijl ik tot 8 uur mag slapen
Ik kruip altijd terug in bed ik slaap dan niet meer , maarja als je met een volle blaas in bed ligt slaap je ook niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En dan te belazerd zijn om er even uit te gaan, wetende dat je dan toch niet meer terug naar bed gaat.
Ja die is weer mooi rechthoekig.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja wat dan, over de nieuwe IKEA Billie kast?
Die mogen ook niet meer.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
En schoenen met stalen neuzen! Levensgevaarlijk die dingen.
Ik was werd vannacht wakker, dus ging ik maar even teruglezen wat ik allemaal gemistquote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Doen jullie ooit slapen? Jullie zijn hier als ik ga slapen en zijn er weer als ik wakker ben.
Eksters zijn fraaie vogels om te zien, ze hadden alleen geen geluid mee moeten krijgen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:25 schreef Voxs het volgende:
Ik vind ze leuk. Sinds kort is er ook een paartje echt kraaien ( niet die kauwtjes die er ook veel zijn) en die maken naast de bekende krasgeluiden ook een heel scala aan andere grappige keelgeluidjes.
Ja, je weet gewoon niet wat je moet zeggen in zo'n beroerde situatie.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was werd vannacht wakker, dus ging ik maar even teruglezen wat ik allemaal gemist
had toen ik aan het wandelen was .....
niet veel... maar dit dus wel....
dus @:Disana Heel veel Sterkte!
Wat een klotezooi.......
Nee ik weet het.... ik ken dat gevoel...quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, je weet gewoon niet wat je moet zeggen in zo'n beroerde situatie.
Ik had vandaag ook geen motivatie. Kreeg ik net een telefoontje of ik zo op sollicitatie wil komen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Misschien komt het straks nog.
Ja, jij als geen ander met die waslijst aan ellende die je achter de rug hebt. Die rugklachten van je houden ook niet op hè.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ik weet het.... ik ken dat gevoel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |