Goedemorgen, Prisha.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:11 schreef Prisha het volgende:
good meurning![]()
frisjes vandaag. Afzien maar weer. Maar. Blij voor @:TillyB eindelijk verlichting
Eigenlijk weet hij het ook niet helemaal. Hij zegt ook: for in the future I would be suprised if we hear more of this thing because of course it is top secretquote:Op donderdag 31 oktober 2019 00:26 schreef Recce het volgende:
@:Prisha, Scott Manley heeft een filmpje voor je:
Oh, je hebt er ook een winkel bij, dat wist ik niet, dacht alleen webshop.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja was ineens ietsjes kouder en dat kon ik mijn klanten niet aandoen.
Klauwtjes verlichtingquote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, Prisha.
Verlichting in de vorm van Bhagwan, of LED?
Creature of the nightquote:
jah. Til kan ook niet goed tegen warme temperaturen. Dus hoewel het afzien wordt voor mij ben ik blij voor haar. Ze heeft dit hard nodig. Tillebil klauwtjes kurvaquote:
ja, til heeft een slechte zomer achter de rug wat dat betreft. Je hebt van die USB handschoenen die verwarmen. Ze moesten eens van die dingen maken die koelen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah. Til kan ook niet goed tegen warme temperaturen. Dus hoewel het afzien wordt voor mij ben ik blij voor haar. Ze heeft dit hard nodig. Tillebil klauwtjes kurva
had ik gezien. Vond het al stil. Samen met Muis in de gevangenis. Gezelligquote:
als je hem niet steeds teruglegt hoef je hem minder vaak te pakken...of vergat je steeds dat je hem nog weer nodig had?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:25 schreef D. het volgende:
Ik heb gisteren zo’n 60 keer de trap gepakt heb ik uitgerekend
Het was een bewuste keuzequote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
als je hem niet steeds teruglegt hoef je hem minder vaak te pakken...of vergat je steeds dat je hem nog weer nodig had?
Ja nou net goed, jammer dat Soury weer een ban heeftquote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
had ik gezien. Vond het al stil. Samen met Muis in de gevangenis. Gezellig
Bezoekadres en praktijkruimtequote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, je hebt er ook een winkel bij, dat wist ik niet, dacht alleen webshop.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:25 schreef D. het volgende:
Ik heb gisteren zo’n 60 keer de trap gepakt heb ik uitgerekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |