Yep. Er staat hier al een jaar of 2 een zak briketten geparkeerd.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:49 schreef D. het volgende:
[..]
Maar iedere keer een bbq opstarten is ook weer zo’n gedoe
Eerst de boodschappen maar eens doenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yep. Er staat hier al een jaar of 2 een zak briketten geparkeerd.
Ach bij mij in augustus al een keertjequote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:50 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik heb 1 nov niet gehaald. De verwarming staat nu toch wel aan.
Toen het van 40 graden binnen een paar dagen naar de helft ging zeker.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach bij mij in augustus al een keertje
Te verwarrend met bassielicumquote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waarom noemen ze peterselie peterselie en kozen ze niet voor bijvoorbeeld basselie.
Vragen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Te verwarrend met bassielicum
zat ze in het donker?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:11 schreef Prisha het volgende:
good meurning![]()
frisjes vandaag. Afzien maar weer. Maar. Blij voor @:TillyB eindelijk verlichting
Kan ook op je mobiel hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik zo speciaal de laptop open doen om mijn sig te veranderen.
Ja was ineens ietsjes kouder en dat kon ik mijn klanten niet aandoen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toen het van 40 graden binnen een paar dagen naar de helft ging zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |