Yep. Er staat hier al een jaar of 2 een zak briketten geparkeerd.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:49 schreef D. het volgende:
[..]
Maar iedere keer een bbq opstarten is ook weer zo’n gedoe
Eerst de boodschappen maar eens doenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yep. Er staat hier al een jaar of 2 een zak briketten geparkeerd.
Ach bij mij in augustus al een keertjequote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:50 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik heb 1 nov niet gehaald. De verwarming staat nu toch wel aan.
Toen het van 40 graden binnen een paar dagen naar de helft ging zeker.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach bij mij in augustus al een keertje
Te verwarrend met bassielicumquote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waarom noemen ze peterselie peterselie en kozen ze niet voor bijvoorbeeld basselie.
Vragen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Te verwarrend met bassielicum
zat ze in het donker?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:11 schreef Prisha het volgende:
good meurning![]()
frisjes vandaag. Afzien maar weer. Maar. Blij voor @:TillyB eindelijk verlichting
Kan ook op je mobiel hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik zo speciaal de laptop open doen om mijn sig te veranderen.
Ja was ineens ietsjes kouder en dat kon ik mijn klanten niet aandoen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toen het van 40 graden binnen een paar dagen naar de helft ging zeker.
Goedemorgen, Prisha.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:11 schreef Prisha het volgende:
good meurning![]()
frisjes vandaag. Afzien maar weer. Maar. Blij voor @:TillyB eindelijk verlichting
Eigenlijk weet hij het ook niet helemaal. Hij zegt ook: for in the future I would be suprised if we hear more of this thing because of course it is top secretquote:Op donderdag 31 oktober 2019 00:26 schreef Recce het volgende:
@:Prisha, Scott Manley heeft een filmpje voor je:
Oh, je hebt er ook een winkel bij, dat wist ik niet, dacht alleen webshop.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja was ineens ietsjes kouder en dat kon ik mijn klanten niet aandoen.
Klauwtjes verlichtingquote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, Prisha.
Verlichting in de vorm van Bhagwan, of LED?
Creature of the nightquote:
jah. Til kan ook niet goed tegen warme temperaturen. Dus hoewel het afzien wordt voor mij ben ik blij voor haar. Ze heeft dit hard nodig. Tillebil klauwtjes kurvaquote:
ja, til heeft een slechte zomer achter de rug wat dat betreft. Je hebt van die USB handschoenen die verwarmen. Ze moesten eens van die dingen maken die koelen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah. Til kan ook niet goed tegen warme temperaturen. Dus hoewel het afzien wordt voor mij ben ik blij voor haar. Ze heeft dit hard nodig. Tillebil klauwtjes kurva
had ik gezien. Vond het al stil. Samen met Muis in de gevangenis. Gezelligquote:
als je hem niet steeds teruglegt hoef je hem minder vaak te pakken...of vergat je steeds dat je hem nog weer nodig had?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:25 schreef D. het volgende:
Ik heb gisteren zo’n 60 keer de trap gepakt heb ik uitgerekend
Het was een bewuste keuzequote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
als je hem niet steeds teruglegt hoef je hem minder vaak te pakken...of vergat je steeds dat je hem nog weer nodig had?
Ja nou net goed, jammer dat Soury weer een ban heeftquote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
had ik gezien. Vond het al stil. Samen met Muis in de gevangenis. Gezellig
Bezoekadres en praktijkruimtequote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, je hebt er ook een winkel bij, dat wist ik niet, dacht alleen webshop.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:25 schreef D. het volgende:
Ik heb gisteren zo’n 60 keer de trap gepakt heb ik uitgerekend
Goedemorgen woeste bosmaaierman!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, penseeldeerne.
quote:
En schoenen met stalen neuzen! Levensgevaarlijk die dingen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Vandaag eerst eens een veiligheidsbril op de kop tikken, want het spatte alle kanten op.
Gisteren zat het snijblad niet goed vast. Sukkel.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
En schoenen met stalen neuzen! Levensgevaarlijk die dingen.
Stalen neuzen mogen niet meerquote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Op de kop tikken? Dan heb je ook een helm nodigquote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Vandaag eerst eens een veiligheidsbril op de kop tikken, want het spatte alle kanten op.
Ja, dat klopt. S3-certificering.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stalen neuzen mogen niet meerzijn tegenwoordig composiet neuzen geloof ik.
Even S3 schoenen halen bij de Welkoop oid.
Was daar nog ruimte voor in de kast om een beetje behoorlijk uit te kunnen halen?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
En schoppen met dat soort schoenen levert dus een goede blauwe plek op bij de ander
Eigenlijk wel. Maar dat gaat me iets te ver.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:06 schreef D. het volgende:
[..]
Op de kop tikken? Dan heb je ook een helm nodig
Beetje voorzichtig doen jijquote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gisteren zat het snijblad niet goed vast. Sukkel.
Ja ik weet, wist de naam niet meer. Ook prettiger in vriesweer lijkt mij.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stalen neuzen mogen niet meerzijn tegenwoordig composiet neuzen geloof ik.
Even S3 schoenen halen bij de Welkoop oid.
En gehoorbescherming en jas met speciale stof ( naam ook kwijt).quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar dat gaat me iets te ver.
Was een andere collega die een schop kreegquote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was daar nog ruimte voor in de kast om een beetje behoorlijk uit te kunnen halen?
Gehoorbescherming in de vorm van koptelefoon paraat. Lijkt me verschrikkelijk om je gehoor te verliezen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
En gehoorbescherming en jas met speciale stof ( naam ook kwijt).
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:10 schreef D. het volgende:
[..]
Zo’n blad kun je gewoon bijbestellen hoor
Arm of been is idd minder erg.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gehoorbescherming in de vorm van koptelefoon paraat. Lijkt me verschrikkelijk om je gehoor te verliezen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:10 schreef D. het volgende:
[..]
Zo’n blad kun je gewoon bijbestellen hoor
Ja, als muziekman zijn je oren heiligquote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gehoorbescherming in de vorm van koptelefoon paraat. Lijkt me verschrikkelijk om je gehoor te verliezen.
Mooi. Weten ze meteen waar ze aan toe zijn als je om koffie vraagt.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was een andere collega die een schop kreeg
Alles is erg. Nee, je zal blind wakker worden.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Arm of been is idd minder erg.
Mijn blaas wil altijd geleegd worden tussen 6 en 7 terwijl ik tot 8 uur mag slapenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of iedere dag om 7 uur 's morgens moeten poepen.
Maar pas om 8 uur wakker worden.
Ja wat dan, over de nieuwe IKEA Billie kast?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Zullen we het niet over dat soort dingen hebben?
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn blaas wil altijd geleegd worden tussen 6 en 7 terwijl ik tot 8 uur mag slapen
Ik kruip altijd terug in bed ik slaap dan niet meer , maarja als je met een volle blaas in bed ligt slaap je ook niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En dan te belazerd zijn om er even uit te gaan, wetende dat je dan toch niet meer terug naar bed gaat.
Ja die is weer mooi rechthoekig.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja wat dan, over de nieuwe IKEA Billie kast?
Die mogen ook niet meer.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik was werd vannacht wakker, dus ging ik maar even teruglezen wat ik allemaal gemistquote:Op donderdag 31 oktober 2019 08:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Doen jullie ooit slapen? Jullie zijn hier als ik ga slapen en zijn er weer als ik wakker ben.
Eksters zijn fraaie vogels om te zien, ze hadden alleen geen geluid mee moeten krijgen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:25 schreef Voxs het volgende:
Ik vind ze leuk. Sinds kort is er ook een paartje echt kraaien ( niet die kauwtjes die er ook veel zijn) en die maken naast de bekende krasgeluiden ook een heel scala aan andere grappige keelgeluidjes.
Ja, je weet gewoon niet wat je moet zeggen in zo'n beroerde situatie.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was werd vannacht wakker, dus ging ik maar even teruglezen wat ik allemaal gemist
had toen ik aan het wandelen was .....
niet veel... maar dit dus wel....
dus @:Disana Heel veel Sterkte!
Wat een klotezooi.......
Nee ik weet het.... ik ken dat gevoel...quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, je weet gewoon niet wat je moet zeggen in zo'n beroerde situatie.
Ik had vandaag ook geen motivatie. Kreeg ik net een telefoontje of ik zo op sollicitatie wil komen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Misschien komt het straks nog.
Ja, jij als geen ander met die waslijst aan ellende die je achter de rug hebt. Die rugklachten van je houden ook niet op hè.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ik weet het.... ik ken dat gevoel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |