abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189712535
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 11:51 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Hey NZ :* :W

Succes met het over de grens gaan :D
Hoihoi *O*
Dankje :D
pi_189712544
Maar goed... niet over zeiken verder... ik ben er weer dus :P

kan ik jullie nog effe pesten :+
pi_189712558
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 11:50 schreef NZ het volgende:
Goede (net nog) morgen allen.

Ik ga zo de grens maar weer eens over w/
Waar ga je naar toe?
pi_189712564
Jullie typen allemaal enge dingen. Lijkt wel een verzamelplaats voor zeldzame aandoeningen hier. :@
L2B's Mixcloud
pi_189712569
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 11:50 schreef NZ het volgende:
Goede (net nog) morgen allen.

Ik ga zo de grens maar weer eens over w/
Goedemorgen, NZ.
L2B's Mixcloud
pi_189712572
quote:
10s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 11:53 schreef Voxs het volgende:

[..]

Goedemorgen en veel plezier met over de grens gaan!
Thx :D

Sowieso satésaus kopen :Y)
pi_189712583
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 11:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jullie typen allemaal enge dingen. Lijkt wel een verzamelplaats voor zeldzame aandoeningen hier. :@
Nee, niet eng. ( Wel dat van Fann natuurlijk).
add is gewoon dromerig zijn en af en toe vlijmscherp. :+
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189712594
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 11:55 schreef NZ het volgende:

[..]

Thx :D

Sowieso satésaus kopen :Y)
Lekker!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_189712603
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 11:54 schreef FANN het volgende:

[..]

Waar ga je naar toe?
Ja jij hebt het ook aardig voor je kiezen gehad ;(

Zie vlaggetje w/ *)
pi_189712611
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 11:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Goedemorgen, NZ.
Hoi Lucky :W
  donderdag 31 oktober 2019 @ 11:57:59 #211
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189712613
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 11:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jullie typen allemaal enge dingen. Lijkt wel een verzamelplaats voor zeldzame aandoeningen hier. :@
Ja idd. Zit daar als normaal persoon tussen.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  donderdag 31 oktober 2019 @ 11:58:21 #212
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189712621
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189712629
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 11:57 schreef NZ het volgende:

[..]

Ja jij hebt het ook aardig voor je kiezen gehad ;(

Zie vlaggetje w/ *)
Woon je niet in Nederland dan? :o
pi_189712657
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Ja idd. Zit daar als normaal persoon tussen.
:D

nou ja wat is normaal? :+

voor dat je het weet zit je bij de ''clup'' maar stel het maar even uit... da's beter :P
pi_189712664
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 11:58 schreef FANN het volgende:

[..]

Woon je niet in Nederland dan? :o
Nee in België :D
Wel opletten Fann o|O
pi_189712665
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Ja idd. Zit daar als normaal persoon tussen.
|:)
L2B's Mixcloud
pi_189712675
Ik ben trouwens volstrekt normaal :7
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  donderdag 31 oktober 2019 @ 12:03:07 #218
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189712688
quote:
10s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

|:)
Jij vindt dus van niet?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189712690
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:01 schreef NZ het volgende:

[..]

Nee in België :D
Wel opletten Fann o|O
dat heb ik effe gemist ja :@

maar wat ga je doen hier? Familiebezoek? Vakantie?
pi_189712691
Nu snel douchen en kijken of mijn voiture wil starten 8-)

Nice day luitjes! *O*
pi_189712700
quote:
10s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:02 schreef Voxs het volgende:
Ik ben trouwens volstrekt normaal :7
Ik ook! :+
  donderdag 31 oktober 2019 @ 12:05:04 #222
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189712717
Tetje is er alweer *O*
Das 2x op een dag zo ver ik weet. Mag haar nu officieel als bewoner verwelkomen *O*
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189712725
quote:
11s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:03 schreef FANN het volgende:

[..]

dat heb ik effe gemist ja :@

maar wat ga je doen hier? Familiebezoek? Vakantie?
Familie, boodschappen, apotheek... Alles... :Y
:W
  donderdag 31 oktober 2019 @ 12:05:24 #224
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_189712726
Ondertussen zat ik weer een de wereld af te zoeken naar een geschikt plekje :+

MEN / [Streetview] Raad de Straat, World Edition #53: Onder een brug
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_189712734
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Jij vindt dus van niet?
Je bent zo gek als een muis. En die zijn behoorlijk prettig gestoord.
L2B's Mixcloud
pi_189712739
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:03 schreef NZ het volgende:
Nu snel douchen en kijken of mijn voiture wil starten 8-)

Nice day luitjes! *O*
Oh ja... die van ons is net APK gekeurd :7

wij hebben een witte :P

pi_189712749
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:05 schreef NZ het volgende:

[..]

Familie, boodschappen, apotheek... Alles... :Y
:W
Oké@ Succes met álles!
  donderdag 31 oktober 2019 @ 12:07:03 #228
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189712755
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Je bent zo gek als een muis. En die zijn behoorlijk prettig gestoord.
Klopt :+
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  donderdag 31 oktober 2019 @ 12:07:51 #229
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_189712766
quote:
10s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:05 schreef FANN het volgende:

[..]

Oh ja... die van ons is net APK gekeurd :7

wij hebben een witte :P

[ afbeelding ]
Daar pas ik niet in ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_189712772
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:07 schreef chufi het volgende:

[..]

Daar pas ik niet in ...
:D
L2B's Mixcloud
pi_189712773
quote:
11s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 11:19 schreef Voxs het volgende:

[..]

[..]

Oke, nee ga maar vol in de beschermkleding!
_O-
pi_189712780
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:05 schreef chufi het volgende:
Ondertussen zat ik weer een de wereld af te zoeken naar een geschikt plekje :+

MEN / [Streetview] Raad de Straat, World Edition #53: Onder een brug
Ga je verhuizen? :+

Beetje groot in je eentje... moet je wel personeel erbij huren :7
  donderdag 31 oktober 2019 @ 12:09:07 #233
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189712781
Even opzoeken of Tetje nog speciale wensen heeft betreft eten
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189712794
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:07 schreef chufi het volgende:

[..]

Daar pas ik niet in ...
Met een beetje proppen lukt het wel 8-)
pi_189712805
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Even opzoeken of Tetje nog speciale wensen heeft betreft eten
Wie is Tetje?
  donderdag 31 oktober 2019 @ 12:11:07 #236
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189712810
Als het niet past, rekt of scheurt het wel.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189712813
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Even opzoeken of Tetje nog speciale wensen heeft betreft eten
Die heeft graag alles voorgekauwd.
L2B's Mixcloud
  donderdag 31 oktober 2019 @ 12:11:25 #238
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_189712820
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:09 schreef FANN het volgende:

[..]

Ga je verhuizen? :+

Beetje groot in je eentje... moet je wel personeel erbij huren :7
Tis een overname, personeel blijft gewoon in dienst :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 31 oktober 2019 @ 12:11:27 #239
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189712821
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:10 schreef FANN het volgende:

[..]

Wie is Tetje?
Roodborstje, vandaar de naam Tetje.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189712823
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:10 schreef FANN het volgende:

[..]

Wie is Tetje?
Die ene mees van om en nabij de 13 kilo.
L2B's Mixcloud
pi_189712824
Oh, roodtetje.
L2B's Mixcloud
  donderdag 31 oktober 2019 @ 12:11:56 #242
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189712830
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Die heeft graag alles voorgekauwd.
Meelwormen en zaden. Gelukkig heb ik dat!
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189712831
quote:
10s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:02 schreef Voxs het volgende:
Ik ben trouwens volstrekt normaal :7
Je weet dat mensen die dat over zichzelf zeggen, dat doorgaans niet zijn?
pi_189712841
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Roodborstje, vandaar de naam Tetje.
Ah.... O+

quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Die ene mees van om en nabij de 13 kilo.
is wel groot jah.....
  donderdag 31 oktober 2019 @ 12:13:00 #245
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_189712845
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 12:10 schreef FANN het volgende:

[..]

Met een beetje proppen lukt het wel 8-)
Heb je wel een goed naar autocoureurs gekeken ? zijn vaak allemaal vrij kleine kereltjes
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 31 oktober 2019 @ 12:13:36 #246
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189712852
Dikzakje is de koolmees (ondertussen komen er al een stuk of 10 dikzakjes langs)
Mees is de pimpelmees (ook al weer een aardig aantal), maar ik denk dat ik ze om ga dopen tot Bollie
Tetje is het Roodborstje.

Nu zijn jullie weer up to date
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  donderdag 31 oktober 2019 @ 12:14:27 #248
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_189712862
Ienis balkongasten
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 31 oktober 2019 @ 12:15:49 #249
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189712876
Een vriendin had een T-shirt met daarop a pair of great tits en daarbij natuurlijk afbeelding van 2 koolmezen.
Leuk shirt met een grapje.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  donderdag 31 oktober 2019 @ 12:16:40 #250
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_189712886
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 11:52 schreef FANN het volgende:

[..]

Achteraf weet ik dat is die bacterie op mijn Hartklep allang had, maar ze dachten gewoon
dat ik een aanval van Lupus had dus hupatee... gelijk een grote dosis Prednison erbij gekregen
en toen had ik weer energie... indertussen vrat die bacterie mijn hartkleppen op.. toen kreeg ik
een Herseninfarct.. hadden ze het nog steeds niet in de gaten... een week mocht ik weer naar huis
ja ik moest maar revalideren, dat wel en spraaklessen enzo....

eenmaal thuis werd ik nog zieker... totdat die Griek de huisarts bracht.. en daar stortte ik ter plekke
neer :D

Met gillende sirene naar het VU :D
Wow heftig hey!! Doet me weer terug denken aan vorig jaar toen mijn moeder ineens ernstig ziek werd en bijna overleed aan een bacterie in haar hartzak en longen . Heeft maanden op IC in het ziekenhuis gelegen ,longen en hartzak zijn gezandstraald (zeg maar) en heeft lang moeten revalideren ...
Ik ben zo blij dat ze er nog is want ik heb de meest toffe moeder *;
Die Griek ...dat is je hubbie? Heftig allemaal zeg!! :*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')