Zet je resultaat op insta?quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
nee nee ik zag vervaarlijk ronddraaiende vlijmscherpe bladen voor mij. En vond dat je jas, bril, schoenen etc moest. Maar dacht later dat het misschien wat overdreven was. Maar toch niet!
Zoals bij mij..quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jazeker ..maar duurt nog wel een tijdje
Ik zal je wel even volgen, dan zie je het vanzelf.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh insta![]()
Ik volg graag mensen dus profiel mag je dmen
Ik las hamasquote:
Denk niet dat dat een goed plan is met die accu's.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:27 schreef chufi het volgende:
Werklaarzen ipv schoenen is dat niet handiger? kun je ook in de regen doorwerken
puzzelklusje straks met al die volgers opeens, wie is wiequote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zal je wel even volgen, dan zie je het vanzelf.
Ik volg jou al, zoek me maarquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh insta![]()
Ik volg graag mensen dus profiel mag je dmen
Jij maakt prachtige schilderijen Voxs ..ik zit iedere keer weer vol verbazing naar je werken te kijkenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zoals bij mij..
Geen sjoege en lichtelijk ziek aan het worden . ( dat weiger ik btw)
Goedemorgen, Deisyy.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las hamas![]()
Goedemorgen op deze mooie dag, ik was al even op gang hoor, ben al naar de bakker geweest en ook alweer gesport.
Veiligheidsbril is niet voldoende zeker?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, Deisyy.
Nu nog een bril.
Makita moet daar toch wel een beetje tegen kunnenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk niet dat dat een goed plan is met die accu's.
Teruggevolgdquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zal je wel even volgen, dan zie je het vanzelf.
Dank jequote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij maakt prachtige schilderijen Voxs ..ik zit iedere keer weer vol verbazing naar je werken te kijken![]()
Beterschap trouwens
Wat scheelt eraan, Voxs, grieperig?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zoals bij mij..
Geen sjoege en lichtelijk ziek aan het worden . ( dat weiger ik btw)
Yeah! Dan vind je misschien vanzelf ook Puzz.quote:
40+ SC, ik zou er 2 opzetten, preventief.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veiligheidsbril is niet voldoende zeker?
Niet echt, meer een uitgeput gevoel ( en zie er uit als een geest, wat wel oke is op samhainquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat scheelt eraan, Voxs, grieperig?
Gelukkig ben ook jij voorzien van een 'handige' hyperfocusquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank jeIk voel mij vreselijk lui dat ik niets doe deze dagen ( beetje studeren op technieken etc, dat wel), maar weet dat als ik ga schilderen en er geen concentratie is, dat het ramp wordt.
Bah wat naar, duik je toch lekker je bed in.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet echt, meer een uitgeput gevoel ( en zie er uit als een geest, wat wel oke is op samhain), en wil uren slapen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig ben ook jij voorzien van een 'handige' hyperfocus![]()
Hoewel dat ook best slopend qua energie is
heb ik ook last van....quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet echt, meer een uitgeput gevoel ( en zie er uit als een geest, wat wel oke is op samhain), en wil uren slapen.
Misschien vanmiddag een uurtjequote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bah wat naar, duik je toch lekker je bed in.
Dat lijkt mij zeer lastig idd. Ik ' weiger' zoveel mogelijk buiten normale bedtijden te slapen. Anders gaat het ritme er helemaal aan.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:36 schreef FANN het volgende:
[..]
heb ik ook last van....alleen áls ik moet slapen dan kan ik niet slapen dus ik verdeel het
over de hele dag gewoon....
alleen als je een afspraak hebt is het wel érg lastig
gegoogeldquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig ben ook jij voorzien van een 'handige' hyperfocus![]()
Hoewel dat ook best slopend qua energie is
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:35 schreef Voxs het volgende:
[..]Die hyperfocus is precies dat! Handig ( en nodig). Na uren in die staat ben ik idd een dweil
JIj ook bekend mee natuurlijk!
gaat niet bij mij... ik krijg gewoon ''een wegtrekker'' dan daarna is het weer even goedquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zeer lastig idd. Ik ' weiger' zoveel mogelijk buiten normale bedtijden te slapen. Anders gaat het ritme er helemaal aan.
ADD-ers en hyperfocusquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:39 schreef FANN het volgende:
[..]
gegoogeldvoor alles heb je dus een aparte naam dus
hyperfocus dus.... nooit van gehoord......
nou ik vind het wel goed... ik ga me niet laten testen ofzoquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een proefkonijn ben ik nooit geweest gelukkigquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:42 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ik vind het wel goed... ik ga me niet laten testen ofzo![]()
ik ben al proefkonijn geweest voor álles... ik hoef niet meer
oh zeker, ik ben er ook blij mee, vooral omdat in die staat alles mogelijk is.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]Heerlijk om in te zitten maar een flinke energie slurper
Toch ben ik wel blij en zie ik het als iets extra ...
Wat is een wegtrekker? Val je in slaap dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:40 schreef FANN het volgende:
[..]
gaat niet bij mij... ik krijg gewoon ''een wegtrekker'' dan daarna is het weer even goed
hm beiden lijkt mij niet.. Eerder een virusje. Ik slik wel nu braaf weer flinke dosis vit Dquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Uitgeput zelfs. Dat klinkt als Pfeifer of bloedarmoede. Wel op jezelf passen hoor.
Ja!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh zeker, ik ben er ook blij mee, vooral omdat in die staat alles mogelijk is.
Hey NZquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:50 schreef NZ het volgende:
Goede (net nog) morgen allen.
Iknga zo de grens maar weer eens over
Achteraf weet ik dat is die bacterie op mijn Hartklep allang had, maar ze dachten gewoonquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een proefkonijn ben ik nooit geweest gelukkig
Goedemorgen en veel plezier met over de grens gaan!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:50 schreef NZ het volgende:
Goede (net nog) morgen allen.
Ik ga zo de grens maar weer eens over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |