quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:38 schreef FANN het volgende:
Maar goed.... ik wilde het topic niet killen, dus Goedemorgen allemaal!
eerst maar koffie
nee die rug is naar de klote zeg maarquote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, jij als geen ander met die waslijst aan ellende die je achter de rug hebt. Die rugklachten van je houden ook niet op hè.
Moet je je nog haasten ook. Is het iets wat in je lijn ligt, of sla je over deze ronde?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook geen motivatie. Kreeg ik net een telefoontje of ik zo op sollicitatie wil komen.
Nee hoor, dat moet kunnen. Je krijgt een band met elkaar, dus het delen van ellende moet ook kunnen. Samen uit, samen thuis.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:38 schreef FANN het volgende:
Maar goed.... ik wilde het topic niet killen, dus Goedemorgen allemaal!
eerst maar koffie
Als je maar niet begint te hinniken.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga er ook nog eentje inschenken![]()
eerst de havermelk opwarmen
Valt wel mee maar ik had niet gedoucht en zat in mijn "oude" kleren.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet je je nog haasten ook. Is het iets wat in je lijn ligt, of sla je over deze ronde?
Dat doet ze al.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je maar niet begint te hinniken.
Oh, dichtbij is al erg prettig.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee maar ik had niet gedoucht en zat in mijn "oude" kleren.
Dat zal wel maar de details krijg ik straks te horen. Het is iig dichtbij.
Het is vlakbij Rotterdam cs dat is 35 min. reizen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dichtbij is al erg prettig.
Oh, had meer iets op loopafstand in gedachte.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is vlakbij Rotterdam cs dat is 35 min. reizen.
Ik ben met nog een baan bezig en die zou makkelijk op de fiets te doen zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, had meer iets op loopafstand in gedachte.
Hoezo ril?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vanmiddag dan maar op pad naar Welkoop voor werkschoenen *ril* en veiligheidsbril. En wellicht een jas.
Op fietsafstand zou ook mooi zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben met nog een baan bezig en die zou makkelijk op de fiets te doen zijn.
[..]
Hoezo ril?
Het was wellicht wat lichtelijk overdreven, de schoenen en de jas..quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op fietsafstand zou ook mooi zijn.
Werkschoenen heb ik jaren moeten dragen, dacht er wel van af te zijn nu.
Dank je.quote:
Je moet ook niet proberen twee in een te stoppenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuke schoenen, lijkt het wel op iemand met hele grote poten zich heeft lopen wurmen in de rechter schoen wat juist mijn kleine voet is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
1 van de 2 cowboylaarzen is wel tof
hou ik niet zo vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar als jij het tof vind is het goed
![]()
Zit je me nu gewoon wat wijs te maken.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het was wellicht wat lichtelijk overdreven, de schoenen en de jas..
Ik luister ook country en ik vind een romantisch kledingstijl met een cowboylaars echtquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:09 schreef FANN het volgende:
[..]
hou ik niet zo vanmaar als jij het tof vind is het goed
Goedemorgen puzzie.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:14 schreef puzziepie het volgende:
Moggeh![]()
Vandaag maar weer eens wat gaan doen met mijn draad objectjes
Althans het verdergaan met mijn draad dingzels
Met een spijkerbroek lijkt het me leuker staan, Ieni.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik luister ook country en ik vind een romantisch kledingstijl met een cowboylaars echt
dan is het toch gewoon goed!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik luister ook country en ik vind een romantisch kledingstijl met een cowboylaars echt
Ja dat zékerquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met een spijkerbroek lijkt het me leuker staan, Ieni.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
1 van de 2 cowboylaarzen is wel tof
Leuk dat bladmotief er op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Dm het maar, dan plaats ik het wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:17 schreef FANN het volgende:
[..]
dan is het toch gewoon goed!ik heb wel een leuk clipje voor me me iemand met cowboylaarsen aan maar ik ga maar geen YT plaatsen hiero.... krijg ik weer op mijn flikker
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zit je me nu gewoon wat wijs te maken.
Oke, nee ga maar vol in de beschermkleding!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hiervan heb je liever niet dat het losraakt tijdens het draaien.![]()
[ afbeelding ]
Ook dat zal mooier staan dan met die jurk.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Laarzen over spijkerbroek krijg ik zo van die korte pootjes van. Dan doe ik er liever enkel laarsjes onder.
Zag jij zo'n dinkie voor je met zo'n rol nylon draad zeker.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Oke, nee ga maar vol in de beschermkleding!
Mijn draad objecten waar ik mee bezig ben voor papierpulpquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen puzzie.
Waar heb je het over?
Snap er geen biet van.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn draad objecten waar ik mee bezig ben voor papierpulp
Ach ja creatief knutsel gezwam![]()
Hi Lucky
hij staat hieroquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dm het maar, dan plaats ik het wel.
dingzelsquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:14 schreef puzziepie het volgende:
Moggeh![]()
Vandaag maar weer eens wat gaan doen met mijn draad objectjes
Althans het verdergaan met mijn draad dingzels
Oh dat is een heule bekende.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:24 schreef FANN het volgende:
[..]
hij staat hiero![]()
40+ / Punk, disco, New Wave of? #45
nu krijg jij de schuld hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Onwetendheid is in zeker.
[..]
Oh dat is een heule bekende.
nee nee ik zag vervaarlijk ronddraaiende vlijmscherpe bladen voor mij. En vond dat je jas, bril, schoenen etc moest. Maar dacht later dat het misschien wat overdreven was. Maar toch niet!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zag jij zo'n dinkie voor je met zo'n rol nylon draad zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |