Hoihoiquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hey NZ![]()
![]()
Succes met het over de grens gaan
Waar ga je naar toe?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:50 schreef NZ het volgende:
Goede (net nog) morgen allen.
Ik ga zo de grens maar weer eens over
Goedemorgen, NZ.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:50 schreef NZ het volgende:
Goede (net nog) morgen allen.
Ik ga zo de grens maar weer eens over
Thxquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goedemorgen en veel plezier met over de grens gaan!
Nee, niet eng. ( Wel dat van Fann natuurlijk).quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jullie typen allemaal enge dingen. Lijkt wel een verzamelplaats voor zeldzame aandoeningen hier.
Ja idd. Zit daar als normaal persoon tussen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jullie typen allemaal enge dingen. Lijkt wel een verzamelplaats voor zeldzame aandoeningen hier.
Woon je niet in Nederland dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:57 schreef NZ het volgende:
[..]
Ja jij hebt het ook aardig voor je kiezen gehad![]()
Zie vlaggetje![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja idd. Zit daar als normaal persoon tussen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja idd. Zit daar als normaal persoon tussen.
Familie, boodschappen, apotheek... Alles...quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:03 schreef FANN het volgende:
[..]
dat heb ik effe gemist ja
maar wat ga je doen hier? Familiebezoek? Vakantie?
Oh ja... die van ons is net APK gekeurdquote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:03 schreef NZ het volgende:
Nu snel douchen en kijken of mijn voiture wil starten![]()
Nice day luitjes!
Oké@ Succes met álles!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:05 schreef NZ het volgende:
[..]
Familie, boodschappen, apotheek... Alles...![]()
Kloptquote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent zo gek als een muis. En die zijn behoorlijk prettig gestoord.
Daar pas ik niet in ...quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh ja... die van ons is net APK gekeurd![]()
wij hebben een witte![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Oke, nee ga maar vol in de beschermkleding!
Ga je verhuizen?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:05 schreef chufi het volgende:
Ondertussen zat ik weer een de wereld af te zoeken naar een geschikt plekje![]()
MEN / [Streetview] Raad de Straat, World Edition #53: Onder een brug
Wie is Tetje?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Even opzoeken of Tetje nog speciale wensen heeft betreft eten
Die heeft graag alles voorgekauwd.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Even opzoeken of Tetje nog speciale wensen heeft betreft eten
Tis een overname, personeel blijft gewoon in dienstquote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je verhuizen?![]()
Beetje groot in je eentje... moet je wel personeel erbij huren
Roodborstje, vandaar de naam Tetje.quote:
Meelwormen en zaden. Gelukkig heb ik dat!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die heeft graag alles voorgekauwd.
Ah....quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Roodborstje, vandaar de naam Tetje.
is wel groot jah.....quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die ene mees van om en nabij de 13 kilo.
Heb je wel een goed naar autocoureurs gekeken ? zijn vaak allemaal vrij kleine kereltjesquote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Met een beetje proppen lukt het wel
Wow heftig hey!! Doet me weer terug denken aan vorig jaar toen mijn moeder ineens ernstig ziek werd en bijna overleed aan een bacterie in haar hartzak en longen . Heeft maanden op IC in het ziekenhuis gelegen ,longen en hartzak zijn gezandstraald (zeg maar) en heeft lang moeten revalideren ...quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Achteraf weet ik dat is die bacterie op mijn Hartklep allang had, maar ze dachten gewoon
dat ik een aanval van Lupus had dus hupatee... gelijk een grote dosis Prednison erbij gekregen
en toen had ik weer energie... indertussen vrat die bacterie mijn hartkleppen op.. toen kreeg ik
een Herseninfarct.. hadden ze het nog steeds niet in de gaten... een week mocht ik weer naar huis
ja ik moest maar revalideren, dat wel en spraaklessen enzo....
eenmaal thuis werd ik nog zieker... totdat die Griek de huisarts bracht.. en daar stortte ik ter plekke
neer![]()
Met gillende sirene naar het VU
Ik overschrijd mijn grenzen altijdquote:
Ik zag gisteravond met een heel leuk piepklein wagentje ze stapte net uit en ze was héél langquote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel een goed naar autocoureurs gekeken ? zijn vaak allemaal vrij kleine kereltjes
Nu ben je in de war met de mijne.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:16 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben zo blij dat ze er nog is want ik heb de meest toffe moeder
Dat is je enkel maar wijs gemaakt omdat ' normaal zijn' tegenwoordig niet maatschappelijk geaccepteerd is.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je weet dat mensen die dat over zichzelf zeggen, dat doorgaans niet zijn?
Niet over zeiken verder is natuurlijk onzin ...weet niet hoe lang dat van jou geleden is maar dat van mijn moeder is nu bijna 2 jaar geleden en is nu bezig met traumaverwerking van het gebeurde .quote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:53 schreef FANN het volgende:
Maar goed... niet over zeiken verder... ik ben er weer dus![]()
kan ik jullie nog effe pesten
Definieer 'normaal'.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is je enkel maar wijs gemaakt omdat ' normaal zijn' tegenwoordig niet maatschappelijk geaccepteerd is.
Het is wel veel meer dan datquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, niet eng. ( Wel dat van Fann natuurlijk).
add is gewoon dromerig zijn en af en toe vlijmscherp.
Wat een heftige periode, blij voor je dat ze weer opgeknapt is!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow heftig hey!! Doet me weer terug denken aan vorig jaar toen mijn moeder ineens ernstig ziek werd en bijna overleed aan een bacterie in haar hartzak en longen . Heeft maanden op IC in het ziekenhuis gelegen ,longen en hartzak zijn gezandstraald (zeg maar) en heeft lang moeten revalideren ...
Ik ben zo blij dat ze er nog is want ik heb de meest toffe moeder![]()
Die Griek ...dat is je hubbie? Heftig allemaal zeg!!
Een algemeen geaccepteerde wormachtige vis.quote:
ach jemig zegquote:Op donderdag 31 oktober 2019 11:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Achteraf weet ik dat is die bacterie op mijn Hartklep allang had, maar ze dachten gewoon
dat ik een aanval van Lupus had dus hupatee... gelijk een grote dosis Prednison erbij gekregen
en toen had ik weer energie... indertussen vrat die bacterie mijn hartkleppen op.. toen kreeg ik
een Herseninfarct.. hadden ze het nog steeds niet in de gaten... een week mocht ik weer naar huis
ja ik moest maar revalideren, dat wel en spraaklessen enzo....
eenmaal thuis werd ik nog zieker... totdat die Griek de huisarts bracht.. en daar stortte ik ter plekke
neer![]()
Met gillende sirene naar het VU
Ja wat is schrikken zoiets, maar je moeder heeft het overleefd gelukkig!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow heftig hey!! Doet me weer terug denken aan vorig jaar toen mijn moeder ineens ernstig ziek werd en bijna overleed aan een bacterie in haar hartzak en longen . Heeft maanden op IC in het ziekenhuis gelegen ,longen en hartzak zijn gezandstraald (zeg maar) en heeft lang moeten revalideren ...
Van hetzelfde, Lyza.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:23 schreef Lyza666 het volgende:
Denk d'r maar even over na, Voxs, dan ga ik 't bos in.Fijne dag!
Ja het is meer dan datquote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is wel veel meer dan dat![]()
Maar nu ik weer medicatie aan het opbouwen ben gaat het al wel iets beter
Dromerig en vlijmscherp herken ik helemaal
Bos'zequote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:23 schreef Lyza666 het volgende:
Kolere zeg.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:24 schreef FANN het volgende:
Ja die toen is aan het revalideren was kreeg die Griek een Hartaanval een hele heftige...
30% van zijn Hart kwijt....
Nou jah... nu iets leuks hoor... anders wordt het allemaal zo treurig...quote:
jezusquote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wandelen in de Zwolse bossen?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:23 schreef Lyza666 het volgende:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:31 schreef FANN het volgende:
[..]
dat kan beter![]()
die mop van Eend moet ik wel lachen trouwens
Ze leeftquote:
Ik zal het doorgevenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:34 schreef FANN het volgende:
[..]
het is wat het is....
dus niet te lang wachten op die bezum gast
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze leeft, heeft de boerderij nu in de verkoop gezet en grote kans dat ze over een tijd gaat verhuizen . Door het gebeurde heeft ze nu wel de beslissingen genomen /keuzes gemaakt om opnieuw te beginnen . Andere stad/dorp ..nieuwe start voor haar ..afscheid nemen van mijn ouderlijk huis maar ik gun haar een ander makkelijker beter leven
Er vliegt een duif boven een wei met koeien. Roept de duif roekoe. Zegt een koe roeduif.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:36 schreef FANN het volgende:
Oh.. dat worden wel heel veel gifjes nu... ik ga effe iets in de keuken doen
ik denk Smoothie maken![]()
tot later!
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er vliegt een duif boven een wei met koeien. Roept de duif roekoe. Zegt een koe roeduif.
eh....... nu krijg ik kortsluiting in mijn hoofd!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er vliegt een duif boven een wei met koeien. Roept de duif roekoe. Zegt een koe roeduif.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 12:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gewoon doooorgaaan![]()
[ afbeelding ]
[..]
gewoon doooorgaaan![]()
[ afbeelding ]
[..]
gewoon doooorgaaan![]()
[ afbeelding ]