abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189701908
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:59 schreef pullup het volgende:

[..]

Ook niet als het door Steven King zelf geschreven is?
Wat snap je niet?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701910
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:59 schreef Soury het volgende:

[..]

Waren dat DM's ooohhheeeee
Huh?
pi_189701918
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:59 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En de jouwe mop :*
Dat zijn @Budapestenaar en @Leonos al
pi_189701920
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:00 schreef FANN het volgende:

[..]

Huh?
Geintje doos
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:00:48 #205
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189701921
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:59 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En de jouwe mop :*
We hebben niet eens een mod, we hebben iemand aangewezen die de modrechten mag beheren. :D
pi_189701927
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:00 schreef Soury het volgende:

[..]

Geintje doos
Oh... oké
pi_189701936
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:00 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat snap je niet?
Dan niet :D
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189701962
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 17:56 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Hangt er vanaf.
We hebben nu steeds wat koudere nachten en ochtenden gehad. Als dan het zonnetje doorkomt, wil de grond redelijk snel opwarmen, waardoor de luchtlaag daarboven opgewarmd wordt. Voordeel is dat de grond nu nog niet door en door koud is.
Ook als het strak blauw is, kan er thermiek zijn. Je ziet het dan alleen niet.
De zichtbaarheid van thermiek wordt bepaald door de luchtvochtigheid. Lucht warmt op en gaat omhoog. Maar boven is het een stuk koeler, waardoor het vocht in de opstijgende lucht weer condenseert. En zo ontstaat cumulus bewolking.
Droge lucht stijgt ook maar heeft te weinig vocht om wolken te vormen.
Ah, dus in de winter wordt de thermiek minder omdat de grond dan permanent kouder is en niet meer zo snel opwarmt? De zon staat dan natuurlijk ook nog lager. Ik kan me voorstellen dat er toch nog thermiek kan ontstaan doordat de lucht ook een stuk koeler is en thermiek een verschijnsel is dat optreedt bij temperatuursverschillen.
Ik vind weer altijd fascinerend, maar ik heb nooit een goed boek over meteorologie gelezen. Heb jij nog een suggestie?
pi_189701966
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:01 schreef pullup het volgende:

[..]

Dan niet :D
Remake van de Shining, waar ik het eerder over had
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189701986
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:03 schreef Soury het volgende:

[..]

Remake van de Shining, waar ik het eerder over had
Daar kan ik niets over vinden
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189702006
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:05 schreef pullup het volgende:

[..]

Daar kan ik niets over vinden
Je heb de trailer toch net gepost
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702017
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Je heb de trailer toch net gepost
Ja maar dat is geen remake
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:08:05 #213
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702032
Ik vraag mij af of er nog wat van het Malieveld over is na alle protesten. :D
pi_189702036
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:06 schreef pullup het volgende:

[..]

Ja maar dat is geen remake
Nee een slechte film wat wat referenties heeft
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702041
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vraag mij af of er nog wat van het Malieveld over is na alle protesten. :D
Denk t niet _O-
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189702059
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee een slechte film wat wat referenties heeft
Ik ga wel kijken en kom wel even melden hoe het verhaal was
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:09:15 #217
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_189702061
BLACK RAIN
pi_189702071
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:03 schreef Recce het volgende:

[..]

Ah, dus in de winter wordt de thermiek minder omdat de grond dan permanent kouder is en niet meer zo snel opwarmt? De zon staat dan natuurlijk ook nog lager. Ik kan me voorstellen dat er toch nog thermiek kan ontstaan doordat de lucht ook een stuk koeler is en thermiek een verschijnsel is dat optreedt bij temperatuursverschillen.
Ik vind weer altijd fascinerend, maar ik heb nooit een goed boek over meteorologie gelezen. Heb jij nog een suggestie?
Klopt. En omdat die zon lager staat, wordt de oppervlakte die hij verwarmt groter waardoor de warmte overdracht afneemt. De stralingsintensiteit blijft immers gelijk.

Er is veel goede lectuur over meteo.
Mijn informatie haal ik hoofdzakelijk hier, https://zweefvliegopleiding.nl/
Informatie voor beginners en vergevorderden. Kijk maar eens rond.

Edit: De meteo informatie vind je in het hoofdstuk LAPL(S)
pi_189702073
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:09 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik ga wel kijken en kom wel even melden hoe het verhaal was
Dan moet je waarschijnlijk weer uitleggen dat het geen remake is.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:10:08 #220
18653 crew  D.
pi_189702074
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vraag mij af of er nog wat van het Malieveld over is na alle protesten. :D
Ach, even met nog een tractor er overheen en opnieuw inzaaien :Y
pi_189702081
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:09 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik ga wel kijken en kom wel even melden hoe het verhaal was
Tot over een een half jaar ofzo dan zit ie wel in de download
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702082
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dan moet je waarschijnlijk weer uitleggen dat het geen remake is.
Ik zal verder niet gaan spoileren :X
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189702104
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:10 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik zal verder niet gaan spoileren :X
Is ie nu al daar, zou me niks verbazen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:12:53 #224
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702130
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dan moet je waarschijnlijk weer uitleggen dat het geen remake is.
Je slechte smaak hoef je niet elke keer te etaleren
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702133
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:12 schreef Soury het volgende:

[..]

Is ie nu al daar, zou me niks verbazen
7 november begrijp ik
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189702136
Vanavond Toy story 4 kijken *O*
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189702159
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanavond Toy story 4 kijken *O*
Die zijn nog wel grappig
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:15:23 #229
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_189702162
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Michael Douglas ^O^
yep nu op TNT Film
pi_189702163
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:13 schreef Soury het volgende:

[..]

Je slechte smaak hoef je niet elke keer te etaleren
Eet een Snickers.
pi_189702172
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:15 schreef Soury het volgende:

[..]

Die zijn nog wel grappig
Daarom nu bij pathe thuis voor maar 3,99
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:16:56 #232
18653 crew  D.
pi_189702193
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Daarom nu bij pathe thuis voor maar 3,99
Ah, legaal, dat kan ook ja :P
pi_189702202
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:16 schreef D. het volgende:

[..]

Ah, legaal, dat kan ook ja :P
Tuurlijk legaal O-)
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189702205
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....

Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?

Of is dat ráááááar.........
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:17:47 #235
18653 crew  D.
pi_189702214
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....

Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?

Of is dat ráááááar.........
Da's raar ja
pi_189702219
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef D. het volgende:

[..]

Da's raar ja
Waarom? :o
pi_189702226
Hell no laat de 40+sc maar gewoon zo blijven
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189702233
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:18 schreef FANN het volgende:

[..]

Waarom? :o
Je kan toch gewoon in beiden posten :?
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_189702234
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....

Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?

Of is dat ráááááar.........
Hmmm, misschien UTO er ook nog bij. Die moderators lezen toch al mee.
pi_189702240
quote:
4s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Eet een Snickers.
Dan verander ik van een bouwvakker in een ballet danseres
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:19:03 #241
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702245
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Tuurlijk legaal O-)
Jij wisselt vaker van avatar dan ik van onderbroek. _O-
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:19:18 #242
18653 crew  D.
pi_189702253
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:18 schreef FANN het volgende:

[..]

Waarom? :o
Omdat er geen enkele reden is om chats samen toe voegen.
Iedereen kan of daar, of hier, of allebei posten. En da's prima zo :Y
pi_189702254
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....

Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?

Of is dat ráááááar.........
Rot even lekker op zeg
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702259
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....

Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?

Of is dat ráááááar.........
Zodra er koffie bij komt kijken, kan ik alleen maar voor zijn. :Y
pi_189702264
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Jij wisselt vaker van avatar dan ik van onderbroek. _O-
Hahaha, ja ik stop er al mee vind deze toch t leukst en de benen avatar
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:20:01 #246
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702267
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
ik heb misschien raar idee....... maar eh ....

Kan de 40+ SC niet samengevoegd worden met de Koffie Chat?

Of is dat ráááááar.........
Dat is niet raar maar een idioot idee. :D
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:20:02 #247
18653 crew  D.
pi_189702269
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Jij wisselt vaker van avatar dan ik van onderbroek. _O-
GADVERDAMME!
pi_189702274
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:18 schreef Soury het volgende:

[..]

Dan verander ik van een bouwvakker in een ballet danseres
Ik zeg, doen! *O* *O*
pi_189702284
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:20 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Ik zeg, doen! *O* *O*
Ik heb ijzer in mijn schoenen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702297
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Hmmm, misschien UTO er ook nog bij. Die moderators lezen toch al mee.
dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane

ik vind het niet zo ráár eigelijk :@

allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet :X
pi_189702298
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb ijzer in mijn schoenen
Oeh, stalen ballerina’s. Kinky.. : *)
pi_189702317
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:
de 40+ dingesen kunnen dan naar MLN / [MLN Kletshonk #124] Een nieuw begin is altijd een goede start
[..]

dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane

ik vind het niet zo ráár eigelijk :@

allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet :X
Ga jij je nou maar druk maken over je was
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:22:55 #253
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702328
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:

[..]

dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane

ik vind het niet zo ráár eigelijk :@

allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet :X
40+ Wij zijn een soort Gallisch dorpje op FOK!
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:23:34 #254
18653 crew  D.
pi_189702341
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:

[..]

dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane

ik vind het niet zo ráár eigelijk :@

allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet :X
FANN, stop met drinken! Je bent aan het raaskallen :D
pi_189702350
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

40+ Wij zijn een soort Gallisch dorpje op FOK!
Ja jij hang vaak in de boom met een gitaar
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:24:11 #256
370431 drakin
vurig typje
pi_189702354
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:

[..]

dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane

ik vind het niet zo ráár eigelijk :@

allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet :X
Was dit niet al gemengd met uto dan? Het was hier ineens een keer heel druk
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:24:29 #257
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702368
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:24 schreef drakin het volgende:

[..]

Was dit niet al gemengd met uto dan? Het was hier ineens een keer heel druk
Dat was meer een invasie.
pi_189702383
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:19 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Zodra er koffie bij komt kijken, kan ik alleen maar voor zijn. :Y
ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...

en wat ik al zei Memory Lane is er ook nog....

die is uitgestorven nu ....
pi_189702392
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:25 schreef FANN het volgende:

[..]

ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...

en wat ik al zei Memory Lane is er ook nog....

die is uitgestorven nu ....
Nee hoor JIJ zit overal.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702397
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:09 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Klopt. En omdat die zon lager staat, wordt de oppervlakte die hij verwarmt groter waardoor de warmte overdracht afneemt. De stralingsintensiteit blijft immers gelijk.

Er is veel goede lectuur over meteo.
Mijn informatie haal ik hoofdzakelijk hier, https://zweefvliegopleiding.nl/
Informatie voor beginners en vergevorderden. Kijk maar eens rond.

Edit: De meteo informatie vind je in het hoofdstuk LAPL(S)
Er zijn niet veel algemene boeken over meteorologie, als ik wat rondzoek op bol.com. Op internet is wel veel te vinden. Dank voor de link. ^O^ Ik vond op die pagina dit plaatje:



Thermiek boven zee? Warme zee en koude lucht waardoor de lucht boven zee opstijgt?
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:26:26 #262
18653 crew  D.
pi_189702402
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:25 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee hoor JIJ zit overal.
Ja, precies :Y
pi_189702410
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:25 schreef FANN het volgende:

[..]

ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...

en wat ik al zei Memory Lane is er ook nog....

die is uitgestorven nu ....
40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen O+
...
pi_189702416
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:24 schreef drakin het volgende:

[..]

Was dit niet al gemengd met uto dan? Het was hier ineens een keer heel druk
ja maar het moet niet dan alleen over UTO gaan... dan geeft het toch niet?

als ze over UTO willen praten hebben ze daar ook een SC
pi_189702419
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef sacha het volgende:

[..]

40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen O+
dit klopt wel
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:27:42 #266
370431 drakin
vurig typje
pi_189702426
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:24 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dat was meer een invasie.
Maar ze zitten er toch nog?

Het is nog steeds druk hier
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:27:45 #267
18653 crew  D.
pi_189702427
Nieuwste Airpods, 280 euro :')
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:28:04 #268
370431 drakin
vurig typje
pi_189702432
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef sacha het volgende:

[..]

40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen O+
ja heerlijk was dat toen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:28:25 #269
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:28:30 #270
370431 drakin
vurig typje
pi_189702445
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:25 schreef FANN het volgende:

[..]

ja soms zitten mensen hier en dan weer daar... kan je net zo een hele clup maken dacht ik zo...

en wat ik al zei Memory Lane is er ook nog....

die is uitgestorven nu ....
ow eens kijken wat dat is
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_189702450
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef sacha het volgende:

[..]

40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen O+
Tot grote ergernis van de oorspronkelijke bewoners. Die wilden gewoon rustig van hun ouderdom genieten.
pi_189702454
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:27 schreef FANN het volgende:

[..]

ja maar het moet niet dan alleen over UTO gaan... dan geeft het toch niet?

als ze over UTO willen praten hebben ze daar ook een SC
Ik wil liever dat je die tering YT's over alle sc verpreid
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702458
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:27 schreef D. het volgende:
Nieuwste Airpods, 280 euro :')
Bij de action heb ook zoiets voor maar 8 euro :D
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189702472
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Bij de action heb ook zoiets voor maar 8 euro :D
Ja ik zag het
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:29:58 #275
18653 crew  D.
pi_189702478
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Bij de action heb ook zoiets voor maar 8 euro :D
Da's k*tkwaliteit, maar idd net zo lelijk :P
pi_189702479
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Wat weet jij daar nou van? :{
waarom zo vijandig, ik kom je 40+ milfjes echt niet inpikken hoor
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:30:08 #277
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702481
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik wil liever dat je die tering YT's over alle sc verpreid
_O- _O- _O-
pi_189702486
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef sacha het volgende:

[..]

40 plus was uitgestorven, toen kwamen de sprinkhanen O+
Ja een beetje wel ineens :D maar als ze praten toch niet over UTO, dus....... dan maakt het niet uit, Oké Mario is een apart geval... dat dan weer wel :+ of die heeft het altijd over BB?

ik weet het soms niet eens :')
pi_189702494
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:29 schreef D. het volgende:

[..]

Da's k*tkwaliteit, maar idd net zo lelijk :P
Oh dat weet ik niet, heb ook een koptelefoon van de action niks mis mee :D
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189702518
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik wil liever dat je die tering YT's over alle sc verpreid
Och mens... dan was vandaar een keer... dat doen er mensen hier wel vaker hier... :')
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:31:58 #281
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702520
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:30 schreef MCH het volgende:

[..]

waarom zo vijandig, ik kom je 40+ milfjes echt niet inpikken hoor
Ik ben helemaal niet vijandig en je tweede opmerking slaat nergens op.
pi_189702526
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:26 schreef Recce het volgende:

[..]

Er zijn niet veel algemene boeken over meteorologie, als ik wat rondzoek op bol.com. Op internet is wel veel te vinden. Dank voor de link. ^O^ Ik vond op die pagina dit plaatje:

[ afbeelding ]

Thermiek boven zee? Warme zee en koude lucht waardoor de lucht boven zee opstijgt?
Het is vrij zeldzaam, maar thermiek boven zee komt voor. Hoe dat precies zit weet ik ook niet.
Maar in de link die ik je gaf kun je al heel ver komen. Het werk van Dick Corporaal geldt als een standaardwerk voor elke zweefvliegopleiding in Nederland.
pi_189702534
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:30 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja een beetje wel ineens :D maar als ze praten toch niet over UTO, dus....... dan maakt het niet uit, Oké Mario is een apart geval... dat dan weer wel :+ of die heeft het altijd over BB?

ik weet het soms niet eens :')
Wie heeft het over BB? Niemand. Je lult poep.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702539
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:28 schreef drakin het volgende:

[..]

ow eens kijken wat dat is
Is niet veel hoor :+

Maar het kan wel wat worden... dat wel... :P
pi_189702545
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:27 schreef drakin het volgende:

[..]

Maar ze zitten er toch nog?

Het is nog steeds druk hier
Een aantal is blijven hangen, maar zeker niet iedereen.
pi_189702555
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet vijandig en je tweede opmerking slaat nergens op.
Dan ben je een vervelende newbie
pi_189702565
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:31 schreef FANN het volgende:

[..]

Och mens... dan was vandaar een keer... dat doen er mensen hier wel vaker hier... :')
Nou nee jij valt in een nare herhaling
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:35:05 #288
184769 crew  Deisyy
pi_189702579
_O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:35:19 #289
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702584
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:33 schreef MCH het volgende:

[..]

Dan ben je een vervelende newbie
Mij newbie noemen. _O- _O- _O-
pi_189702586
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:31 schreef FANN het volgende:

[..]

Och mens... dan was vandaar een keer... dat doen er mensen hier wel vaker hier... :')
Kun je je liedje nog 1 x posten, heb het helemaal gemist
pi_189702595
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Mij newbie noemen. _O- _O- _O-
geregistreerd in 2017 :')
pi_189702596
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou nee jij valt in een nare herhaling
Oké... la maar.... waar maak ik me ook druk over....... :')
pi_189702600
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:33 schreef MCH het volgende:

[..]

Dan ben je een vervelende newbie
Ik weet niet zo goed wat je wil. Je bent een irritante user. Tja
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 18:36:24 #294
184769 crew  Deisyy
pi_189702605
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:28 schreef Recce het volgende:

[..]

Tot grote ergernis van de oorspronkelijke bewoners. Die wilden gewoon rustig van hun ouderdom genieten.
Ho ho, niet iedereen hè, wat mij betreft waren die sprinkhanen meer dan welkom *O*
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189702606
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:36 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik weet niet zo goed wat je wil. Je bent een irritante user. Tja
Hij zegt dat ik nergens wat van weet
  woensdag 30 oktober 2019 @ 18:36:52 #296
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189702609
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:35 schreef MCH het volgende:

[..]

geregistreerd in 2017 :')
En sinds eind '99 op Fok.
pi_189702612
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:32 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Het is vrij zeldzaam, maar thermiek boven zee komt voor. Hoe dat precies zit weet ik ook niet.
Maar in de link die ik je gaf kun je al heel ver komen. Het werk van Dick Corporaal geldt als een standaardwerk voor elke zweefvliegopleiding in Nederland.
Ik denk dat mijn verklaring wel kan kloppen. Het zeewater is een stuk warmer dan de bovenlucht nu.
Ik heb de site gebookmarked. ^O^
pi_189702613
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:36 schreef MCH het volgende:

[..]

Hij zegt dat ik nergens wat van weet
Eens, verder boeiend, niet dus
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189702615
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:36 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ho ho, niet iedereen hè, wat mij betreft waren die sprinkhanen meer dan welkom *O*
Ik voel een nickchange op komen. O+
pi_189702616
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

En sinds eind '99 op Fok.
Dat zeggen ze allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')