abonnement Unibet Coolblue
pi_189345435
HALLE - Voor een synagoge in de Duitse plaats Halle is een aanslag gepleegd met een machinegeweer. Daarbij zijn volgens de eerste berichten zeker twee personen om het leven gekomen en meerdere gewonden gevallen.

Daarnaast zou er een handgranaat zijn gegooid naar de joodse begraafplaats naast de synagoge. Volgens de politie is sprake van meerdere daders, die per auto op de vlucht zijn geslagen in de richting van Leipzig. Duitse media melden dat de voortvluchtigen legerkleding dragen. Omwonenden en inwoners uit het nabijgelegen Landsberg wordt geadviseerd binnen te blijven of een veilige plaats op te zoeken.

Jom Kippoer
Op 9 oktober is het Jom Kippoer (Grote Verzoendag), een belangrijke heilige dag in het jodendom. Veel gelovigen bevinden zich op die dag in de synagoge.

Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)ynagoge-in-duitsland

[ Bericht 19% gewijzigd door pussycatdoll op 09-10-2019 13:40:38 ]
pi_189345522
Goh, welk motief zou hier nu achter zitten?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189345527
Weer die hardwerkende aziaten?
pi_189345534
Ik neem aan dat Nederland nu meteen alle Joodse gebedshuizen gaat beveiligen? Of zullen ze weer gaan bevestigen hoe hypocriet een gedeelte van de samenleving is?
pi_189345539
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:30 schreef kurk_droog het volgende:
Weer die hardwerkende aziaten?
Kunnen ook neonazi´s zijn.
pi_189345545
Het aanslagseizoen is dus nu echt weer begonnen :{ Schaffen we het nog steeds, Frau Merkel? :{
pi_189345550
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik neem aan dat Nederland nu meteen alle Joodse gebedshuizen gaat beveiligen? Of zullen ze weer gaan bevestigen hoe hypocriet een gedeelte van de samenleving is?
De Joodse gebedshuizen worden al heel goed beveiligd
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189345599
Geen beschrijving van de daders, nou dan weten we wel weer hoe laat het is hoor!!!
pi_189345605
quote:
Of een extreem rechtste groepering

Maar het feit dat er handgranaten zijn gebruikt denk ik toch dat de moslims achter de aanslag zitten

[ Bericht 10% gewijzigd door Frutsel op 09-10-2019 13:40:16 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189345607
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:31 schreef pussycatdoll het volgende:

[..]

Kunnen ook neonazi´s zijn.
50/50 kans imo.
pi_189345623
Hij is met een auto op de vlucht geslagen en zijn huidige locatie is onbekend volgens de Duitse politie. Hij is gewapend met een automatisch wapen en handgranaten. Mensen in de ruime omgeving word geadviseerd om binnen te blijven.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189345627
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:35 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

50/50 kans imo.
Eerder 88/12 (88 is in dit geval voor de moslims). Hoe langer het duurt voordat er meer over bekend wordt gemaakt, hoe groter de kans dat het moslims zijn.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 9 oktober 2019 @ 13:36:17 #13
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189345630
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:34 schreef Chia het volgende:
Geen beschrijving van de daders, nou dan weten we wel weer hoe laat het is hoor!!!
Bizar inderdaad, zo binnen een paar minuten moet alle info toch wel duidelijk zijn!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189345631
quote:
Duitse media melden dat de voortvluchtigen legerkleding dragen.
Dit doet me eerder denken aan extreem-rechts. Ik snap trouwens niet waarom TS niet het artikel in de OP plaatst.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2019 13:36:41 ]
pi_189345640
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Bizar inderdaad, zo binnen een paar minuten moet alle info toch wel duidelijk zijn!
Mijn Tweet klopt.
pi_189345641
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:34 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Of een extreem rechtste groepering

Maar het feit dat er handgranaten zijn gebruikt denk ik toch dat de moslims achter de aanslag zitten
Beide kut. :r
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189345665
Joden kunnen tegenwoordig helemaal maar beter binnenblijven. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189345678
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:34 schreef Chia het volgende:
Geen beschrijving van de daders, nou dan weten we wel weer hoe laat het is hoor!!!
En gebruik van handgranaten, daar doen échte Duitsers niet aan.
pi_189345680
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:36 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Eerder 88/12 (88 is in dit geval voor de moslims). Hoe langer het duurt voordat er meer over bekend wordt gemaakt, hoe groter de kans dat het moslims zijn.
Nou als we de cijfers erbij gaan pakken kom je eerder uit op 90% kans moslim, 9,99% kans linkse mafklapper en 0,01% kans rechts-extremist.
pi_189345682
Deze dader(s) zullen zich niet zomaar laten pakken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189345689
quote:
15s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:36 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dit doet me eerder denken aan extreem-rechts. Ik snap trouwens niet waarom TS niet het artikel in de OP plaatst.
Of Antifa die extreem-rechts in een kwaad daglicht wil stellen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_189345698
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nou als we de cijfers erbij gaan pakken kom je eerder uit op 90% kans moslim, 9,99% kans linkse mafklapper en 0,01% kans rechts-extremist.
Komt in de buurt van mijn 88% inderdaad :) Kans op moslims is inderdaad het grootste, maar we zullen het zien.
pi_189345706
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nou als we de cijfers erbij gaan pakken kom je eerder uit op 90% kans moslim, 9,99% kans linkse mafklapper en 0,01% kans rechts-extremist.
Ja, rechts-extremisten vormen nauwelijks een bedreiging in Duitsland.

:')
pi_189345729
quote:
16s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Beide kut. :r
Daar zijn we het iig over eens

Toch denk ik dat het nadeliger is voor iedereen als blijkt dat het neo nazis achter de aanslag zitten
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189345744
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:41 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Daar zijn we het iig over eens

Toch denk ik dat het nadeliger is voor iedereen als blijkt dat het neo nazis achter de aanslag zitten
Waarom? :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189345762
quote:
15s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:36 schreef LelijKnap het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom TS niet het artikel in de OP plaatst.
Toen ik dit topic opende stond dat nog niet in het artikel, maar heb de OP bijgewerkt. ^O^
  woensdag 9 oktober 2019 @ 13:43:41 #27
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_189345784
Legerkleding lijkt me eerder wijzen op een groep neonazi's. Ben benieuwd.
pi_189345827
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:43 schreef Twiitch het volgende:
Legerkleding lijkt me eerder wijzen op een groep neonazi's. Ben benieuwd.
Moslims die neo-nazi's in een kwaad daglicht willen stellen. We moeten niet alle neo-nazi's over 1 kam scheren, het gaat slechts om een paar extremisten, de meeste neo-nazi's zouden dit nooit doen... zou dat ook zijn wat we te horen krijgen als het daadwerkelijk om neo-nazi's gaat?
pi_189345848
GSG9Goden. @Wereldgozer
pi_189345874
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik neem aan dat Nederland nu meteen alle Joodse gebedshuizen gaat beveiligen? Of zullen ze weer gaan bevestigen hoe hypocriet een gedeelte van de samenleving is?
In Nederland is er geen dreiging.

We zijn een vredig land. Alleen moskeeėn zijn soms een target voor nationalistisch rechts.
pi_189345888
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:45 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Moslims die neo-nazi's in een kwaad daglicht willen stellen. We moeten niet alle neo-nazi's over 1 kam scheren, het gaat slechts om een paar extremisten, de meeste neo-nazi's zouden dit nooit doen... zou dat ook zijn wat we te horen krijgen als het daadwerkelijk om neo-nazi's gaat?
Denk inderdaad dat de meeste neo-nazi's niet snel een aanslag zouden plegen. Maar wanneer jij een neo-nazi bent in een land dat 75 jaar geleden miljoenen mensen heeft vermoord uit naam van het nazisme, mag je toch wel bij jezelf te rade gaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189345891
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nou als we de cijfers erbij gaan pakken kom je eerder uit op 90% kans moslim, 9,99% kans linkse mafklapper en 0,01% kans rechts-extremist.
:{
pi_189345915
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Denk inderdaad dat de meeste neo-nazi's niet snel een aanslag zouden plegen. Maar wanneer jij een neo-nazi bent in een land dat 75 jaar geleden miljoenen mensen heeft vermoord uit naam van het nazisme, mag je toch wel bij jezelf te rade gaan.
Mininaal ja, maar goed Poolse nazi's even zo. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189345932
quote:
Een ooggetuige meldt aan Duitse media dat er ook een granaat naar binnen werd gegooid bij een kebab-winkel. De aanvaller droeg legerkleding, had een wapen bij zich en verborg zijn gezicht achter een masker. Hij zou zich later hebben verstopt op het toilet van de zaak.
https://www.telegraaf.nl/(...)erdachte-aangehouden
:o
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189345939
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

:o
Wtf en dat zonder slachtoffers daar? :X
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189345953
quote:
16s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:41 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Waarom? :o
Als de daders moslim zijn krijg je de bekende retoriek te horen ,niets anders dan een incidentje , de moslims zijn de echte slachtoffer, onderdeel van het leven in een grote stad ect

In de tweede geval , zal er opgeroepen worden om actie te ondernemen, als die anti immigratie sentimenten blijkt te hebben dan zal iedereen die dezelfde mening heeft als potentieel terrorist bestempeld worden , wat betekend dat er meer censuur toegepast zal worden op het gewone volk die hier niets mee te maken heeft
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189345964
quote:
16s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:52 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Wtf en dat zonder slachtoffers daar? :X
Ja, evenals de granaat die bij de Joodse begraafplaats ontploft is. De handgranaten zijn blijkbaar niet meer zo goed als vroeger.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189345977
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:53 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Als de daders moslim zijn krijg je de bekende retoriek te horen ,niets anders dan een incidentje , de moslims zijn de echte slachtoffer, onderdeel van het leven in een grote stad ect

In de tweede geval , zal er opgeroepen worden om actie te ondernemen, als die anti immigratie sentimenten blijkt te hebben dan zal iedereen die dezelfde mening heeft als potentieel terrorist bestempeld worden , wat betekend dat er meer censuur toegepast zal worden op het gewone volk die hier niets mee te maken heeft
Mja er zullen altijd lui zijn dir hun politieke agende bijpakken bij
zulke erge zaken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Redactie Frontpage woensdag 9 oktober 2019 @ 13:55:40 #40
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189345991
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ja, evenals de granaat die bij de Joodse begraafplaats ontploft is. De handgranaten zijn blijkbaar niet meer zo goed als vroeger.
Die mensen waren dan ook al dood en begraven...
Ta mčre
El Cońo
ウイスキー
pi_189345994
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ja, evenals de granaat die bij de Joodse begraafplaats ontploft is. De handgranaten zijn blijkbaar niet meer zo goed als vroeger.
Jezus dan mag je toch van geluk bij een ongeluk spreken. Misschien oude meuk gekocht uit de oostbloklanden of zo geen idee hoe lang die troep werkbaar blijft.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 9 oktober 2019 @ 13:56:31 #42
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_189346002
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:31 schreef MrBadGuy het volgende:
Het aanslagseizoen is dus nu echt weer begonnen :{ Schaffen we het nog steeds, Frau Merkel? :{
We weten ook helemaal niet wat ze daar nou precies mee bedoelde ;)
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 9 oktober 2019 @ 13:56:35 #43
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_189346003
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:31 schreef pussycatdoll het volgende:

[..]

Kunnen ook neonazi´s zijn.
Dat denk ik ook ja
Ik ben inmiddels overleden
pi_189346012
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:55 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Die mensen waren dan ook al dood en begraven...
Maar de mensen die op langs komen om te gedenken toch niet. Al heb je op een begraafplaats doorgaans wel meer ruimte on te vluchten dan in een gemiddelde kebabzaak.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189346014
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ja, evenals de granaat die bij de Joodse begraafplaats ontploft is. De handgranaten zijn blijkbaar niet meer zo goed als vroeger.
Oude sovjettroep ofzo?
pi_189346027
quote:
16s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:55 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Jezus dan mag je toch van geluk bij een ongeluk spreken. Misschien oude meuk gekocht uit de oostbloklanden of zo geen idee hoe lang die troep werkbaar blijft.
Zeker. En dat meerdere daders met automatische wapens slechts 2 slachtoffers in de synagoge weten te maken, dat is ook een wonder.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189346033
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:57 schreef trustychords het volgende:

[..]

Oude sovjettroep ofzo?
Balkan regio, met de juiste connecties kan je daar aan bijna alles komen

Vraag niet hoe ik het weet :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 13:59:23 #48
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_189346048
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nou als we de cijfers erbij gaan pakken kom je eerder uit op 90% kans moslim, 9,99% kans linkse mafklapper en 0,01% kans rechts-extremist.
Haal die cijfers er eens bij dan?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_189346062
quote:
16s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Mja er zullen altijd lui zijn dir hun politieke agende bijpakken bij
zulke erge zaken.
Het is een gebeurtenis die je heerlijk kan uitmelken en dat laatste zal ook gebeuren
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189346064
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zeker. En dat meerdere daders met automatische wapens slechts 2 slachtoffers in de synagoge weten te maken, dat is ook een wonder.
Ja gelukkig zijn de meeste van die lui niet zo kundig als die mongool in Christchurch. :{

Zal allicht schelen dat het lastig oefenen is met een wapen in Duitsland.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189346078
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Haal die cijfers er eens bij dan?
Ik beroep mij op dezelfde bronnen als het legertje inwoners in Europa die maar blijven roeptoeteren dat het een "minderheid" is die radicale gedachten heeft of zich afzet tegen de samenleving.
pi_189346094
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik beroep mij op dezelfde bronnen als het legertje inwoners in Europa die maar blijven roeptoeteren dat het een "minderheid" is die radicale gedachten heeft of zich afzet tegen de samenleving.
Dit zijn nog steeds geen cijfers. Linkjes naar die bronnen?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2019 14:01:48 ]
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:01:44 #53
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_189346096
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik beroep mij op dezelfde bronnen als het legertje inwoners in Europa die maar blijven roeptoeteren dat het een "minderheid" is die radicale gedachten heeft of zich afzet tegen de samenleving.
Plaats die cijfers en bronnen eens dan. Als je beweringen doet moet je ze wel hard kunnen maken natuurlijk.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_189346103
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_189346110
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik beroep mij op dezelfde bronnen als het legertje inwoners in Europa die maar blijven roeptoeteren dat het een "minderheid" is die radicale gedachten heeft of zich afzet tegen de samenleving.
Dit zijn gewoon neo nazi Jarvis , daar ben ik 99% zeker van
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189346125
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:31 schreef pussycatdoll het volgende:

[..]

Kunnen ook neonazi´s zijn.
Zou je denken ja?
pi_189346137
En ja hoor hoe voorspelbaar

LouiseRawAuthor twitterde op woensdag 09-10-2019 om 13:58:46 BREAKING: a woman has been shot dead outside a synagogue in #Halle #Germany. This comes after a series of police raids, following threats from Far Right potential terrorists.(via @uaf) https://t.co/URqndpPnKB reageer retweet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189346140
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:35 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

50/50 kans imo.
maak er maar 0,1 / 99,9 van :)
pi_189346152
Ik denk extreem-rechts
Ik geloof niet dat een moslim een granaat gooit in een kebabwinkel
pi_189346160
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:05 schreef Geytenbeekje het volgende:
Ik denk extreem-rechts
Ik geloof niet dat een moslim een granaat gooit in een kebabwinkel
Hahaha!
pi_189346164
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:05 schreef Chia het volgende:

[..]

Hahaha!
Jij denkt van wel ?
pi_189346173
Ik ga een voorspelling doen, nadat er is vastgesteld dat de dader idd extreem rechts is, zal er geschreeuwd worden om een internationale antisemitisme wet

Waar de mensen die zich schuldig maken aan antisemitisme de doodstraf krijgen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:06:53 #63
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_189346177
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:05 schreef Geytenbeekje het volgende:
Ik denk extreem-rechts
Ik geloof niet dat een moslim een granaat gooit in een kebabwinkel
Ik geloof dat er vast een islamitisch debieltje is die dat zou doen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_189346187
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:06 schreef Ali_boo het volgende:
Ik ga een voorspelling doen, nadat er is vastgesteld dat de dader idd extreem rechts is, zal er geschreeuwd worden om een internationale antisemitisme wet

Waar de mensen die zich schuldig maken aan antisemitisme de doodstraf krijgen
Ik denk dat je gelijk hebt man. Boek je alvast je tickets?
pi_189346191
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik geloof dat er vast een islamitisch debieltje is die dat zou doen.
Snijd hij dan zich niet in zijn eigen vingers ?
de islam-gemeenschap zou niet trots op hem zijn
pi_189346196
Ik zou het zo ongelooflijk dom vinden als hier een neo-nazi achter zou zitten.
De joden zijn wel je laatste probleem waar Duitsland momenteel mee te maken heeft
pi_189346201
NOS kopt met "mensen doodgeschoten" (lol).
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:08:14 #68
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189346204
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:30 schreef kurk_droog het volgende:
Weer die hardwerkende aziaten?
Lijkt mij eerder de daad van witten.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:09:04 #69
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_189346220
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:07 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Snijd hij dan zich niet in zijn eigen vingers ?
de islam-gemeenschap zou niet trots op hem zijn
Ook niet als hij een granaat in een patatzaak gooit. Neemt niet weg dat er altijd wel een debieltje is die zoiets zou doen als hij een reden heeft.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_189346229
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik denk dat je gelijk hebt man. Boek je alvast je tickets?
Nee we moeten iedereen die kritisch is op een groep trakteren met een nekshot
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189346238
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:06 schreef Ali_boo het volgende:
Ik ga een voorspelling doen, nadat er is vastgesteld dat er een dader is, zal er geschreeuwd worden om een internationale antireligie wet

Waar de mensen die zich schuldig maken aan religieuze uitingen de doodstraf krijgen
Fixed.
pi_189346273
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:07 schreef VersKers het volgende:
Ik zou het zo ongelooflijk dom vinden als hier een neo-nazi achter zou zitten.
De joden zijn wel je laatste probleem waar Duitsland momenteel mee te maken heeft
Nou de neo nazis zijn juist van mening dat de joden achter de migratie zitten
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:12:26 #74
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_189346287
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:07 schreef VersKers het volgende:
Ik zou het zo ongelooflijk dom vinden als hier een neo-nazi achter zou zitten.
De joden zijn wel je laatste probleem waar Duitsland momenteel mee te maken heeft
Alsof er wel een probleem was met Franse concertbezoekers, Niceaanse boulevardwandelaars of moskeebezoekers in Christchurch.
pi_189346299
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:10 schreef Nober het volgende:

[..]

Fixed.
Alsof ze het lef hebben om islam hard aan te pakken
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189346323
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:06 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Jij denkt van wel ?
Ik dacht dat dit weer een vreemde poging tot grappig zijn van jou was, meer niet.
pi_189346329
LIVE. Minstens twee doden bij schietpartij voor synagoge in Duitse Halle, handgranaat gegooid op joodse begraafplaats

https://www.hln.be/nieuws(...)raafplaats~a903cb98/
pi_189346338
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:11 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Nou de neo nazis zijn juist van mening dat de joden achter de migratie zitten
Tja, de vijand van mijn vijand is mijn vriend zou ik dan denken.
pi_189346355
Schietpartij Landsberg
Ook in Landsberg, een gemeente die grenst aan het Oost-Duitse Halle, zijn schoten gelost. Dat zegt een woordvoerster van de politie van Halle aan het Duitse persbureau DPA. Over dat incident in Landsberg wilde de politiewoordvoerster verder niets zeggen


https://www.hln.be/nieuws(...)raafplaats~a903cb98/
pi_189346359
er staat in de tegegraaf link dat ze ook op een kebab zaak hebben geschoten.

dus ja, extreem rechts.
pi_189346361
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:15 schreef Zipportal het volgende:
LIVE. Minstens twee doden bij schietpartij voor synagoge in Duitse Halle, handgranaat gegooid op joodse begraafplaats

https://www.hln.be/nieuws(...)raafplaats~a903cb98/
Ah een opgepakt mooi.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189346379
quote:
En een camera op zijn helm? Is er al gekrken op die 4chan bende?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:19:08 #85
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189346391
Gaat weer lekker in Duitsland.
pi_189346408
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:16 schreef pokkerdepok het volgende:
er staat in de tegegraaf link dat ze ook op een kebab zaak hebben geschoten.

dus ja, extreem rechts.
Ik zie de krantenkoppen al voor me :X
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189346411
quote:
16s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:18 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

En een camera op zijn helm? Is er al gekrken op die 4chan bende?
Als het goed is dan is dit de dader die in de kebabzaak opgepakt is. Als het geen livestream was dan zullen de beelden nooit naar buiten komen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189346428
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:02 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Dit zijn gewoon neo nazi Jarvis , daar ben ik 99% zeker van
Ow daar ga ik niet meer vanuit, ga zelfs niet meer vanuit dat het standaard moslims zijn, die opmerking was gewoon "domme" opmerking tussendoor die ik vaker wel eens geef.

Maar over de dader(s) laat ik mij nog niet uit, ik weet niet wie of wat deze aanslag gepleegd heeft, buiten dat het gewoon mafklappers zijn wat hun ideologie, huidskleur of afkomst ook is en van mij allemaal dezelfde behandeling verdienen, permanent verwijderen uit de samenleving.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:22:16 #89
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_189346437
Er is een verdachte opgepakt lees ik op de NOS.
pi_189346467
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:22 schreef detaris het volgende:
Er is een verdachte opgepakt lees ik op de NOS.
Ja. Er zijn meerdere daders. Minstens 1 is gevlucht in een auto en daar is men nog altijd naar op zoek. Een andere dader is in het toilet van een kebabzaak opgepakt. Een van de klanten die in de kebabzaak was is doodgeschoten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189346471
Waarom geven ze gewoon die identiteit van de daders niet ?
pi_189346480
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:07 schreef VersKers het volgende:
Ik zou het zo ongelooflijk dom vinden als hier een neo-nazi achter zou zitten.
De joden zijn wel je laatste probleem waar Duitsland momenteel mee te maken heeft
Die neo-nazi's in Duitsland zijn al jaren de weg kwijt, die menen nog in de jaren 40 te leven. Allemaal oppakken en op een eilandje in de Atlantische Oceaan zetten en niet meer naar omkijken zou mijn advies zijn.
pi_189346490
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Die neo-nazi's in Duitsland zijn al jaren de weg kwijt, die menen nog in de jaren 40 te leven. Allemaal oppakken en op een eilandje in de Atlantische Oceaan zetten en niet meer naar omkijken zou mijn advies zijn.
Slecht advies
pi_189346496
worden er al schuldigen aangewezen zonder degelijk onderzoek?

aight hoax
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:26:39 #95
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189346498
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Die neo-nazi's in Duitsland zijn al jaren de weg kwijt, die menen nog in de jaren 40 te leven. Allemaal oppakken en op een eilandje in de Atlantische Oceaan zetten en niet meer naar omkijken zou mijn advies zijn.
Dat is zielig voor de mensen op Tristan da cunha/St. Helena/Ascension! Die mensen kunnen er toch niks aan doen? :?
pi_189346508
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:26 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Dat is zielig voor de mensen op Tristan da cunha/St. Helena/Ascension! Die mensen kunnen er toch niks aan doen? :?
Moeten zij daar maar niet wonen ;) ;)
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:29:18 #98
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_189346534
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:16 schreef pokkerdepok het volgende:
er staat in de tegegraaf link dat ze ook op een kebab zaak hebben geschoten.

dus ja, extreem rechts.
Of gewoon een ontevreden klant.
pi_189346538
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een andere dader is in het toilet van een kebabzaak opgepakt.
Epic fail. :|W
One man's trash, another man's treasure.
pi_189346553
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ow daar ga ik niet meer vanuit, ga zelfs niet meer vanuit dat het standaard moslims zijn, die opmerking was gewoon "domme" opmerking tussendoor die ik vaker wel eens geef.

Maar over de dader(s) laat ik mij nog niet uit, ik weet niet wie of wat deze aanslag gepleegd heeft, buiten dat het gewoon mafklappers zijn wat hun ideologie, huidskleur of afkomst ook is en van mij allemaal dezelfde behandeling verdienen, permanent verwijderen uit de samenleving.
Met de laatste ben ik eens
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:29:56 #101
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_189346554
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:24 schreef Geytenbeekje het volgende:
Waarom geven ze gewoon die identiteit van de daders niet ?
Hoe moeten ze die al zo snel weten dan?

En verder is het Duitsland dus zullen ze dat sowieso niet zo snel doen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_189346581
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Hoe moeten ze die al zo snel weten dan?

En verder is het Duitsland dus zullen ze dat sowieso niet zo snel doen.
Nou ja, masker af en je weet of je te maken hebt met een blanke man of een buutnlaander
pi_189346589
quote:
Invallen
Het Beierse Staatsbureau voor Strafrechtelijk Onderzoek heeft vandaag invallen gedaan bij extremisten in diverse deelstaten, zo meldt BILD. Een woordvoerder van LKA Bayeren zegt aan BILD "dat er nog geen bewijs is dat de schietpartij in Halle gelinkt kan worden aan de aanval in Landsberg".
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:32:02 #104
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_189346592
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:31 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Nou ja, masker af en je weet of je te maken hebt met een blanke man of een buutnlaander
Maakt het echt zoveel uit dan?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_189346600
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:16 schreef pokkerdepok het volgende:
er staat in de tegegraaf link dat ze ook op een kebab zaak hebben geschoten.

dus ja, extreem rechts.
Dat is wel erg simpel :')

Er is binnen 15 minuten ook nog niet bekend dat de dader een blanke witte man is met rechts-extremistische motieven omdat hij eens een facebook post van Trump heeft geliked, dus de kans dat het een rechts-extremist is wordt toch een stuk kleiner. Aan de andere kant een moslim verwacht ik ook niet, want dan had de NOS en vele andere media de kop alweer gedownplayed om vooral te benadrukken dat het geen terroristische aanslag is uit naam van... iets wat we de laatste maanden veelal hebben kunnen merken met verwarde mannen die achteraf toch een aanslag hadden gepleegd.

Zo kan ik nog wel even doorgaan.
pi_189346604
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Maakt het echt zoveel uit dan?
Ja, iedereen is er naar opzoek
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:33:14 #107
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_189346616
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:24 schreef Geytenbeekje het volgende:
Waarom geven ze gewoon die identiteit van de daders niet ?
Omdat ze de nationaliteit van de dader nog niet weten. Als het om een (echte) Duitser gaat dan zal dan zsm worden vrijgegeven

Komen ze er achter dat het moslims zijn dan word het : daders van onbekende afkomst
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189346618
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Maakt het echt zoveel uit dan?
Dat zullen we wel merken aan jouw reacties als de dader blank blijkt te zijn he :X
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:37:01 #110
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_189346651
Ze hebben toch die kerel die zich op het toilet verstopt had dus dan weten ze toch wel uit welke hoek de aanslag komt?
pi_189346667
Meestal is het zo, hoe langer het duurt als ze iemand al hebben opgepakt. Hoe minder wit iemand word. Soms is dat ook niet zo :d
pi_189346668
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:37 schreef the-eye het volgende:
Ze hebben toch die kerel die zich op het toilet verstopt had dus dan weten ze toch wel uit welke hoek de aanslag komt?
Dit ja.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:39:23 #113
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_189346681
Weer die Finnen zeker.

Verrijking hoor al die kanslozen hier heen.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_189346683
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:37 schreef the-eye het volgende:
Ze hebben toch die kerel die zich op het toilet verstopt had dus dan weten ze toch wel uit welke hoek de aanslag komt?
rechts-nationalisten houden van een toilet bezoek ?
pi_189346685
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:37 schreef the-eye het volgende:
Ze hebben toch die kerel die zich op het toilet verstopt had dus dan weten ze toch wel uit welke hoek de aanslag komt?
Dat was toch een ooggetuige?
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:39:45 #116
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_189346689
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dat is wel erg simpel :')

Er is binnen 15 minuten ook nog niet bekend dat de dader een blanke witte man is met rechts-extremistische motieven omdat hij eens een facebook post van Trump heeft geliked, dus de kans dat het een rechts-extremist is wordt toch een stuk kleiner. Aan de andere kant een moslim verwacht ik ook niet, want dan had de NOS en vele andere media de kop alweer gedownplayed om vooral te benadrukken dat het geen terroristische aanslag is uit naam van... iets wat we de laatste maanden veelal hebben kunnen merken met verwarde mannen die achteraf toch een aanslag hadden gepleegd.

Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Eerlijk gezegd is een synagoge en een kebabzaak wel iets wat richting nazi's wijst. Mocht dat zo zijn dan pleit ik voor extra bescherming van alle nazi's en nazi ontmoetingsplaatsen aangezien die dan moeten vrezen voor wraakacties
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:41:14 #117
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_189346715
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:39 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Dat was toch een ooggetuige?
Oh....
Ik vond het al zo vreemd. Thx
pi_189346728
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:39 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Dat was toch een ooggetuige?
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:41 schreef the-eye het volgende:

[..]

Oh....
Ik vond het al zo vreemd. Thx
quote:
Duitse media melden dat de voortvluchtigen legerkleding dragen.

Ook zou er een handgranaat zijn gegooid naar een joodse begraafplaats. Een ooggetuige meldt bovendien aan Duitse media dat er een granaat een kebab-winkel binnen werd gegooid.

Daarnaast zou er zijn geschoten. De aanvaller droeg legerkleding, had een wapen bij zich en verborg zijn gezicht achter een masker. Hij zou zich later hebben verstopt op het toilet van de zaak. De eigenaar vertelt aan het Duitse Focus Online dat zijn medewerkers niet gewond raakten bij de schietpartij. Wel zou er een klant om het leven zijn gekomen.
https://www.telegraaf.nl/(...)erdachte-aangehouden
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:42:43 #119
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_189346737
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:39 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

rechts-nationalisten houden van een toilet bezoek ?
Je hebt gelijk, ook moslims hebben Duitse helmen
pi_189346742
Hahaha iemand van achteren aanvallen en je vervolgens verstoppen voor de politie, wat een mietje :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:43:37 #121
37248 BertV
Handgemaakt
pi_189346747
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:42 schreef the-eye het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ook moslims hebben Duitse helmen
Die verbergen zo niet eens.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_189346750
Rechts-nationalisme heeft zich in Duitsland na de tweede wereldoorlog volgens mij nooit schuldig gemaakt aan terroristische acties

Als dat nu wel het geval zou zijn, zou dat de domste actie van rechts-nationalisme ooit zijn.
pi_189346755
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:43 schreef TLC het volgende:
Hahaha iemand van achteren aanvallen en je vervolgens verstoppen voor de politie, wat een mietje :')
Verkeerde topic. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189346758
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:43 schreef VersKers het volgende:
Rechts-nationalisme heeft zich in Duitsland na de tweede wereldoorlog volgens mij nooit schuldig gemaakt aan terroristische acties

Als dat nu wel het geval zou zijn, zou dat de domste actie van rechts-nationalisme ooit zijn.
Pas geleden heeft er nog 1 een linkse politicus geliquideerd.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:44:55 #125
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189346766
Beveiliging voor alle kebabzaken en snel!
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:45:07 #126
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_189346770
Geen stream vanuit Leipzig :')
pi_189346794
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Pas geleden heeft er nog 1 een linkse politicus geliquideerd.
We hebben het hier over terrorisme
pi_189346804
Word de schietpartij ergens live uitgezonden ?

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189346814
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:46 schreef VersKers het volgende:

[..]

We hebben het hier over terrorisme
Je had het over aanslagen. Een politicus afschieten omdat zijn beleid je niet aan staat is een aanslag.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189346815
quote:
16s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Verkeerde topic. :D
Ja het ging dus over dat trouwstoutgedoe, ik denk dat bij het klikken t forum zich net ververste
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_189346824
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:43 schreef VersKers het volgende:
Rechts-nationalisme heeft zich in Duitsland na de tweede wereldoorlog volgens mij nooit schuldig gemaakt aan terroristische acties

Als dat nu wel het geval zou zijn, zou dat de domste actie van rechts-nationalisme ooit zijn.
Sowieso het domste wat dat extreem-rechtse volk kan doen. Hebben die linkse mafklappers weer munitie voor de komende jaren en tot een dialoog met oplossing komt het niet omdat ze nu weer iets hebben om te wijzen naar rechts, dat praat die andere ontelbare aanslagen uit een andere hoek weer goed blijkbaar.
pi_189346829
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:48 schreef TLC het volgende:

[..]

Ja het ging dus over dat trouwstoutgedoe, ik denk dat bij het klikken t forum zich net ververste
Deze dader verstopte zich ook voor de politie....op het toilet van een kebabzaak :')
Alleen hoefde hij niemand van achter aan te vallen omdat hij een machinepistool had.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:50:05 #133
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_189346834
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dat zullen we wel merken aan jouw reacties als de dader blank blijkt te zijn he :X
Voor jou zal het vast heel belangrijk zijn dat het vooral moslimsdaders waren zodat je je beter kan voelen dan anderen of zo. :')

Ga je die cijfers en bronnen van jou nog posten trouwens?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_189346853
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je had het over aanslagen. Een politicus afschieten omdat zijn beleid je niet aan staat is een aanslag.
Appels met peren vergelijken, allebei natuurlijk erg maar zeker nuanceverschil.
ALs je een politicus neerschiet, heb je het duidelijk gemunt op 1 persoon.
Als je op straat wildvreemde mensen neerschiet, is het duidelijk van terroristische aard.
pi_189346862
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:48 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Sowieso het domste wat dat extreem-rechtse volk kan doen. Hebben die linkse mafklappers weer munitie voor de komende jaren en tot een dialoog met oplossing komt het niet omdat ze nu weer iets hebben om te wijzen naar rechts, dat praat die andere ontelbare aanslagen uit een andere hoek weer goed blijkbaar.
juistem
pi_189346869
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Voor jou zal het vast heel belangrijk zijn dat het vooral moslimsdaders waren zodat je je beter kan voelen dan anderen of zo. :')

Ga je die cijfers en bronnen van jou nog posten trouwens?
Zoals ik je al heb gezegd ik beroep mij op dezelfde bronnen als dat legertje users wat keer op keer weet te vermelden dat het om een minderheid gaat, daar heb ik ook nog nooit bronnen voor gezien.
pi_189346871
De dader op de foto en de video zijn beide hetzelfde. Allebei linkshandig.
pi_189346875
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:51 schreef Zipportal het volgende:
De dader op de foto en de video zijn beide hetzelfde. Allebei linkshandig.
tweeling?
pi_189346899
quote:
Zoals de "spiegel" meldde, zou het de aanval in Halle moeten zijn voor twee daders. De daders zouden hebben geprobeerd de synagoge in het Paulusdistrict in Kampfmontur te bestormen. Na de aanval hadden ze moeten scheiden. Een van de daders was blijkbaar de taxi ontvlucht en kon op de snelweg worden gestopt. De andere dader is kennelijk nog steeds vluchtig.

+++ 14:40 GSG 9 is aangekomen in Halle +++

Na informatie over de "MZ" arriveerde nu ook de speciale eenheid GSG9 in hal. Op Twitter meldt de politie dat ze momenteel informatie van de bevolking controleren.
https://www.n-tv.de/panor(...)article21320990.html
pi_189346956
Filmpje van een schutter in de link.

  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:58:01 #141
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_189346961
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:51 schreef Zipportal het volgende:
De dader op de foto en de video zijn beide hetzelfde. Allebei linkshandig.
2 linker handen?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:58:25 #142
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_189346965
quote:
11s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:57 schreef IriYe het volgende:
Filmpje van een schutter in de link.

Wat een rook, schiet ie met de mauser van opa of zo?
  woensdag 9 oktober 2019 @ 14:59:41 #143
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_189346980
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:51 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Zoals ik je al heb gezegd ik beroep mij op dezelfde bronnen als dat legertje users wat keer op keer weet te vermelden dat het om een minderheid gaat, daar heb ik ook nog nooit bronnen voor gezien.
Dat 'legertje' users komt hier dan ook niet met rare beweringen jij wel. Als mensen dan eens vragen naar een onderbouwing trek je je keuteltje snel in en ga je je heel kinderachtig wijzen en verschuilen achter een "hunnie doen dit".
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:01:51 #144
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_189347010
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:58 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Wat een rook, schiet ie met de mauser van opa of zo?
Ik hoor net auf fernsehen dat dat zou kunnen wijzen op zelfgemaakte patronen.
pi_189347012
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:48 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Sowieso het domste wat dat extreem-rechtse volk kan doen. Hebben die linkse mafklappers weer munitie voor de komende jaren en tot een dialoog met oplossing komt het niet omdat ze nu weer iets hebben om te wijzen naar rechts, dat praat die andere ontelbare aanslagen uit een andere hoek weer goed blijkbaar.
Welke oplossing zou er dan precies moeten komen?
pi_189347022
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:51 schreef Zipportal het volgende:
De dader op de foto en de video zijn beide hetzelfde. Allebei linkshandig.
En extreem-rechtse mensen zijn linkshandig ^O^
pi_189347044
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:43 schreef TLC het volgende:
Hahaha iemand van achteren aanvallen en je vervolgens verstoppen voor de politie, wat een mietje :')
Verkeerde topic?

Edit: spuit elf.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:06:35 #148
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_189347081
Zulke rookontwikkeling zie je vaak bij Zwartkruit. Dat zou wijzen op een historisch wapen.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_189347108
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:06 schreef Walterwhite64 het volgende:
Zulke rookontwikkeling zie je vaak bij Zwartkruit. Dat zou wijzen op een historisch wapen.
Een ww2 wapen _O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:09:08 #150
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189347131
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:43 schreef VersKers het volgende:
Rechts-nationalisme heeft zich in Duitsland na de tweede wereldoorlog volgens mij nooit schuldig gemaakt aan terroristische acties

Volgens jou misschien niet, maar volgens de praktijk en hun slachtoffers toch echt wel. De dönermoorden van de NSU als bekend voorbeeld.
pi_189347146
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dat 'legertje' users komt hier dan ook niet met rare beweringen jij wel. Als mensen dan eens vragen naar een onderbouwing trek je je keuteltje snel in en ga je je heel kinderachtig wijzen en verschuilen achter een "hunnie doen dit".
Bla bla bla, blijf maar huilen en zeuren. Die onderbouwing krijg ik nooit, die cijfers krijg ik nooit, die komen nooit uit de hoek welke jij vertegenwoordigd maar die utopia uitspraken wel. Als jij niet snapt dat die opmerking een grapje was dan zegt dat veel over jou, of je bent zo'n mafklapper wat boos wordt omdat iemand je ideologie belachelijk maakt, of je bent zo'n mafklapper wat boos wordt omdat iemand de ideologie van een ander belachelijk maakt. Nou ja, selectieve ideologie dan, want dezelfde grapjes over christenen of joden kunnen nooit op zoveel geschuimbek rekenen.

Weet je wat ik kinderachtig vind, dat er 10 users kunnen reageren waarvan 9 met "extreem-rechts, nazi's, blanke man etc." en jij en je medestanders daar nooit over vallen, gezien jullie je daar ook geregeld schuldig aanmaken. Maar zodra één iemand iets durft te opperen over moslims komt die hypocrisie weer bovendrijven en gaat het schuimbekken weer los. Kun je niet tegen die grapjes raad ik je aan om in een moslim land te gaan wonen, wil je hier blijven wonen dan wen je er maar aan.

Ow en dat hunnie doen dit is nog één van de mooiste, de meest gegeven opmerking het laatste jaar van onze linkse users hier op FOK!, het huilen over de "whataboutism" om nog geen topic later diezelfde users zich schuldig te zien maken aan exact hetzelfde gedrag, iets waar ze zich al jaren schuldig aan maken, lachwekkend gewoon.
pi_189347159
Vermutlich handelt es sich bei den Waffen um eine Salut PPSH (Sammlerwaffe mit Trommelmagazin aus den 2 WK von den Russen, die an der Wand). Aufgrund der Schaft-Form ist es wohl eher ein älteres Modell.



Die Polizei fand mehrere Patronenhülsen auf der Straße. Die Munition wurde offenbar von den Tätern abgeschossen.

pi_189347174
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Welke oplossing zou er dan precies moeten komen?
Hoi Xa1pt

Ik ken jou, dus die tactieken om totaal niet mee te doen in de discussie en dit topic om alleen maar te struinen en kijken als je users kan uitlokken tot "extreme" uitspraken om het topic weer te ontregelen trap ik niet in. Dat trucje heb jij alleen al meermaals geprobeerd en ook gevraagd en al meermaals heb ik aangegeven wat eraan gedaan kan worden zonder een tegenreactie te krijgen omdat mijn mening niet extreem genoeg was om te gaan klagen bij de mods.

Fijne middag. :)
pi_189347211
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:43 schreef VersKers het volgende:
Rechts-nationalisme heeft zich in Duitsland na de tweede wereldoorlog volgens mij nooit schuldig gemaakt aan terroristische acties

Als dat nu wel het geval zou zijn, zou dat de domste actie van rechts-nationalisme ooit zijn.
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen bij dit soort opmerkingen.

https://www.trouw.nl/nieu(...)-duitsland~b25f5804/

https://www.volkskrant.nl(...)-duitsland~bf03bbdf/
pi_189347228
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Hoi Xa1pt

Ik ken jou, dus die tactieken om totaal niet mee te doen in de discussie en dit topic om alleen maar te struinen en kijken als je users kan uitlokken tot "extreme" uitspraken om het topic weer te ontregelen trap ik niet in. Dat trucje heb jij alleen al meermaals geprobeerd en ook gevraagd en al meermaals heb ik aangegeven wat eraan gedaan kan worden zonder een tegenreactie te krijgen omdat mijn mening niet extreem genoeg was om te gaan klagen bij de mods.

Fijne middag. :)
JARVIS die de discussie ontwijkt door in de slachtofferrol te duiken, what else is new. Maar we blijven hoopvol!
pi_189347234
Ja, als ze met wapens uit de tweede wereldoorlog gaan schieten in een kebabzaak dan maken ze het wel erg makkelijk. Dan is de kans wel erg groot dat het nazi's zijn. Valt me nog mee dat hij niet een groot hakenkruis op zijn legeroutfit heeft staan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:16:26 #157
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189347246
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:43 schreef VersKers het volgende:
Rechts-nationalisme heeft zich in Duitsland na de tweede wereldoorlog volgens mij nooit schuldig gemaakt aan terroristische acties

Als dat nu wel het geval zou zijn, zou dat de domste actie van rechts-nationalisme ooit zijn.
Dan heb je het nieuws kennelijk niet nauwlettend gevolgd. Helaas hebben ze dat wél. Dönermoorden al bekendste, maar zeker niet als enige voorbeeld.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:16:32 #158
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189347248
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:43 schreef VersKers het volgende:
Rechts-nationalisme heeft zich in Duitsland na de tweede wereldoorlog volgens mij nooit schuldig gemaakt aan terroristische acties

Als dat nu wel het geval zou zijn, zou dat de domste actie van rechts-nationalisme ooit zijn.
:')

Linkse media zijn wat minder jankerig en schreeuwerig dan rechtse media, misschien dat het je daarom minder opvalt.
We have always been at war with Eastasia.
pi_189347273
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik moet lachen of huilen bij dit soort opmerkingen.

https://www.trouw.nl/nieu(...)-duitsland~b25f5804/

https://www.volkskrant.nl(...)-duitsland~bf03bbdf/
gewoon uitroeien deze gasten en gauw
extreem rechts brengt het rechtse geluid enorm veel schade toe
pi_189347296
quote:
9s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

JARVIS die de discussie ontwijkt door in de slachtofferrol te duiken, what else is new. Maar we blijven hoopvol!
Juist mij en meerderen hier al meermaals frustreren met je opzichtige tactieken en zodra niemand meer erin trapt spelen de "slachtofferrol" :')

Ik heb de laatste jaren genoeg gediscussieerd met gasten zoals jou en beide kampen geven geen strobreed toe, dus ik vind het nutteloos. Daarbij vallen jullie keer in keer in herhaling met dezelfde vragen en als het gewenste extreme antwoord waar jullie op hopen uitblijft dan wordt wel weer iets nieuws verzonnen om over te klagen zoals "slachtofferrol".
pi_189347304
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:16 schreef -XOR- het volgende:

[..]

:')

Linkse media zijn wat minder jankerig en schreeuwerig dan rechtse media, misschien dat het je daarom minder opvalt.
wat me opvalt is dat 9 v/d 10 terroristische aanslagen van de afgelopen decennia afkomstig zijn uit de islamitische hoek
Of, lees je daar ook graag overheen?
pi_189347312
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Juist mij en meerderen hier al meermaals frustreren met je opzichtige tactieken en zodra niemand meer erin trapt spelen de "slachtofferrol" :')

Ik heb de laatste jaren genoeg gediscussieerd met gasten zoals jou en beide kampen geven geen strobreed toe, dus ik vind het nutteloos. Daarbij vallen jullie keer in keer in herhaling met dezelfde vragen en als het gewenste extreme antwoord waar jullie op hopen uitblijft dan wordt wel weer iets nieuws verzonnen om over te klagen zoals "slachtofferrol".
Getriggered worden door iemand die vraagt wat je precies bedoelde _O-
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:23:32 #164
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189347360
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:20 schreef VersKers het volgende:

[..]

wat me opvalt is dat 9 v/d 10 terroristische aanslagen van de afgelopen decennia afkomstig zijn uit de islamitische hoek
Of, lees je daar ook graag overheen?
Naast dat dat niet zo is, was je opmerking dat neo-nazi's braaf op hun handen zitten sinds WOII, en dat is gewoon ook niet waar en een belediging voor hun slachtoffers.
pi_189347361
Morgen schrijft DER SPIEGEL nergens anders over
pi_189347368
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:20 schreef VersKers het volgende:

[..]

wat me opvalt is dat 9 v/d 10 terroristische aanslagen van de afgelopen decennia afkomstig zijn uit de islamitische hoek
Of, lees je daar ook graag overheen?
Ach al jaren slaan we die deugers en 5e colonne moslims hier om de oren met de cijfers en feiten dat er veel meer islamitische en linkse aanslagen zijn dan rechtse, en al jaren negeren ze het en gaan ze gewoon door met het spuien van hun leugens. Die mensen zijn wereldvreemd en kunnen niet voor zichzelf denken, ze staan aan de verkeerde kant, iets waar ze hopelijk in de toekomst flink voor zullen moeten boeten. En dat boeten is voor mij gerechtvaardigd omdat ze al jaren geen fatsoenlijke discussie meer kunnen aangaan maar alleen maar uitschelden, provoceren en afliegen.
pi_189347370
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:23 schreef VoMy het volgende:

[..]

Naast dat dat niet zo is, was je opmerking dat neo-nazi's braaf op hun handen zitten sinds WOII, en dat is gewoon ook niet waar en een belediging voor hun slachtoffers.
wat is niet zo? dat je er niet overheen leest?
pi_189347397
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ach al jaren slaan we die deugers en 5e colonne moslims hier om de oren met de cijfers en feiten dat er veel meer islamitische en linkse aanslagen zijn dan rechtse, en al jaren negeren ze het en gaan ze gewoon door met het spuien van hun leugens. Die mensen zijn wereldvreemd en kunnen niet voor zichzelf denken, ze staan aan de verkeerde kant, iets waar ze hopelijk in de toekomst flink voor zullen moeten boeten. En dat boeten is voor mij gerechtvaardigd omdat ze al jaren geen fatsoenlijke discussie meer kunnen aangaan maar alleen maar uitschelden, provoceren en afliegen.
Klopt wel wat je zegt

gisteren dit filmpje gezien, was een ware openbaring

  Moderator woensdag 9 oktober 2019 @ 15:25:34 #169
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189347402
Volgensmij is er maar één een soort aanslagen, namelijk kloterige onzinnige kut aanslagen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_189347409
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Getriggered worden door iemand die vraagt wat je precies bedoelde _O-
Dat vraagt die elk topic opnieuw, al een paar jaar en elke keer geef ik hem netjes antwoord maar dan blijkt uit dat antwoord dat ik geen extremist ben en dan krijg je geen reactie meer totdat ze kunnen huilen over een andere opmerking.

Als jij dat "getriggerd" vindt dan zegt dat meer over jou dan mij. Dat opzichtige provoceren van zulke gastjes daar trap ik niet in, allemaal in de hoop mij (of anderen) op een verkeerde uitspraak te betrappen zodat ze weer een reden hebben om geen discussie aan te gaan doordat ze je kunnen wegzetten als een radicaal of extremist.
pi_189347417
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:25 schreef VersKers het volgende:

[..]

Klopt wel wat je zegt

gisteren dit filmpje gezien, was een ware openbaring

Wat voor dictatuur ?
  Moderator woensdag 9 oktober 2019 @ 15:26:49 #172
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189347422
Natuurlijk kloterig én kut om geen gender voor het hoofd te stoten, en onzinnig voor diegene die zich niet indentificeren met een gender :Y
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_189347430
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:26 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dat vraagt die elk topic wederom, al een paar jaar en elke keer geef ik hem netjes antwoord maar dan blijkt uit dat antwoord dat ik geen extremist ben en dan krijg je geen reactie meer totdat ze kunnen huilen over een andere opmerking.

Als jij dat "getriggerd" vindt dan zegt dat meer over jou dan mij. Dat opzichtige provoceren van zulke gastjes daar trap ik niet in.
En waarom zouden ze dat steeds aan je vragen ??
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:27:36 #174
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189347437
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ach al jaren slaan we die deugers en 5e colonne moslims hier om de oren met de cijfers en feiten dat er veel meer islamitische en linkse aanslagen zijn dan rechtse, en al jaren negeren ze het en gaan ze gewoon door met het spuien van hun leugens. Die mensen zijn wereldvreemd en kunnen niet voor zichzelf denken, ze staan aan de verkeerde kant, iets waar ze hopelijk in de toekomst flink voor zullen moeten boeten. En dat boeten is voor mij gerechtvaardigd omdat ze al jaren geen fatsoenlijke discussie meer kunnen aangaan maar alleen maar uitschelden, provoceren en afliegen.
Kan het weer on topic? Dank alvast.
Dit lijkt me niet het "Kijk J.A.R.V.I.S. eens zielig zijn"-topic namelijk.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189347443
quote:
Volgens perswoordvoerder Jens Müller van het Universitair Ziekenhuis Halle raakten twee gewond met schotwonden. Een van de Veletztes wordt momenteel geopereerd en voor de andere is er momenteel geen gedetailleerde informatie beschikbaar. Het ziekenhuis heeft meer personeel beschikbaar op de afdeling spoedeisende hulp. Drie operatiekamers zijn apart beschikbaar.
https://www.mz-web.de/hal(...)uniklinikum-33289538
pi_189347447
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Volgensmij is er maar één een soort aanslagen, namelijk kloterige onzinnige kut aanslagen.
Dit is een beetje een geitenwollen sokken opmerking. Je bestrijdt extremisme en gelieerd terrorisme niet door knuffelpolitiek. Maar dat is wel de wegkijk strategie van de trotse globalisten.
pi_189347453
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:26 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dat vraagt die elk topic wederom, al een paar jaar en elke keer geef ik hem netjes antwoord maar dan blijkt uit dat antwoord dat ik geen extremist ben en dan krijg je geen reactie meer totdat ze kunnen huilen over een andere opmerking.

Als jij dat "getriggerd" vindt dan zegt dat meer over jou dan mij. Dat opzichtige provoceren van zulke gastjes daar trap ik niet in.
Het typische 'shoot the messenger' wat je van altijd dezelfde figuren hier ziet.
pi_189347454
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:26 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Wat voor dictatuur ?
heb je het filmpje zo snel gezien?
  Moderator woensdag 9 oktober 2019 @ 15:29:10 #179
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189347456
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:28 schreef VersKers het volgende:

[..]

Dit is een beetje een geitenwollen sokken opmerking. Je bestrijdt extremisme en gelieerd terrorisme niet door knuffelpolitiek. Maar dat is wel de wegkijk strategie van de trotse globalisten.
Ja dat ik aanslagen kut vind is inderdaad heel erg geitenwollen sok :Y

Want mensen die niet geitenwollen sok zijn vinden over het algemeen aanslagen echt fijn....
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_189347460
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Juist mij en meerderen hier al meermaals frustreren met je opzichtige tactieken en zodra niemand meer erin trapt spelen de "slachtofferrol" :')

Ik heb de laatste jaren genoeg gediscussieerd met gasten zoals jou en beide kampen geven geen strobreed toe, dus ik vind het nutteloos. Daarbij vallen jullie keer in keer in herhaling met dezelfde vragen en als het gewenste extreme antwoord waar jullie op hopen uitblijft dan wordt wel weer iets nieuws verzonnen om over te klagen zoals "slachtofferrol".
Ik heb met je te doen man, zo'n zwaar leven hier heb je ook. Alsmaar proberen inhoudelijke discussies te voeren en telkens maar weer zitten die slinkse users je dwars door je vragen te stellen.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:30:00 #181
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189347469
Zulk zwaar wapentuig en zo weinig doden is ook wel opvallend...
We have always been at war with Eastasia.
pi_189347470
quote:
3s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Kan het weer on topic? Dank alvast.
Dit lijkt me niet het "Kijk J.A.R.V.I.S. eens zielig zijn"-topic namelijk.
Dan had je bij reactie één van Xa1pt moeten huilen dat hij ontopic moet blijven en niet selectief zinnetjes uitzoeken om weer wat te zoeken over te klagen. Pak de bron eens aan, dezelfde bron keer op keer, dan hoeft Jarvis ook niet te "zielig" te zijn.
pi_189347476
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Natuurlijk kloterig én kut om geen gender voor het hoofd te stoten, en onzinnig voor diegene die zich niet indentificeren met een gender :Y
bedoel je dat er al gesproken wordt over mannen, terwijl de culturele achtergrond nog niet bekend is gemaakt?
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:30:40 #184
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_189347477
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:10 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Bla bla bla, blijf maar huilen en zeuren. Die onderbouwing krijg ik nooit, die cijfers krijg ik nooit, die komen nooit uit de hoek welke jij vertegenwoordigd maar die utopia uitspraken wel. Als jij niet snapt dat die opmerking een grapje was dan zegt dat veel over jou, of je bent zo'n mafklapper wat boos wordt omdat iemand je ideologie belachelijk maakt, of je bent zo'n mafklapper wat boos wordt omdat iemand de ideologie van een ander belachelijk maakt. Nou ja, selectieve ideologie dan, want dezelfde grapjes over christenen of joden kunnen nooit op zoveel geschuimbek rekenen.

Weet je wat ik kinderachtig vind, dat er 10 users kunnen reageren waarvan 9 met "extreem-rechts, nazi's, blanke man etc." en jij en je medestanders daar nooit over vallen, gezien jullie je daar ook geregeld schuldig aanmaken. Maar zodra één iemand iets durft te opperen over moslims komt die hypocrisie weer bovendrijven en gaat het schuimbekken weer los. Kun je niet tegen die grapjes raad ik je aan om in een moslim land te gaan wonen, wil je hier blijven wonen dan wen je er maar aan.

Ow en dat hunnie doen dit is nog één van de mooiste, de meest gegeven opmerking het laatste jaar van onze linkse users hier op FOK!, het huilen over de "whataboutism" om nog geen topic later diezelfde users zich schuldig te zien maken aan exact hetzelfde gedrag, iets waar ze zich al jaren schuldig aan maken, lachwekkend gewoon.
Je hebt dus geen cijfers en loopt feitenvrij te lullen zodat alles op één of andere manier toch aansluit bij jouw verdraaide wereldbeeld. En nu ben je ziedend omdat mensen je er op wijzen. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Moderator woensdag 9 oktober 2019 @ 15:31:59 #185
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189347495
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:30 schreef -XOR- het volgende:
Zulk zwaar wapentuig en zo weinig doden is ook wel opvallend...
Zwaar maar ook erg verouderd... dus niet echt effectief. Valt me op dat er nog nooit een een drone aanslag geweest uit de terroristische hoek in niet oorlogsgebied. Een geweer aan een drone knutselen is nou ook weer niet het moeilijkste dat er is denk ik....
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_189347496
quote:
15:29
Schutters Halle in gestolen auto naar München
De vermoedelijke daders van de schietpartij in Halle hebben een auto gestolen en rijden op de snelweg richting München. Dat heeft de burgemeester van de plaats Landsberg vandaag verklaard.

In die plaats werden kort na het incident in Halle, waardoor twee doden vielen, ook schoten gehoord.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:32:25 #187
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_189347504
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:20 schreef VersKers het volgende:

[..]

wat me opvalt is dat 9 v/d 10 terroristische aanslagen van de afgelopen decennia afkomstig zijn uit de islamitische hoek
Of, lees je daar ook graag overheen?
90% zelfs. Waar haal je die cijfers vandaan dan?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:32:35 #188
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189347508
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ach al jaren slaan we die deugers en 5e colonne moslims hier om de oren met de cijfers en feiten dat er veel meer islamitische en linkse aanslagen zijn dan rechtse, en al jaren negeren ze het en gaan ze gewoon door met het spuien van hun leugens. Die mensen zijn wereldvreemd en kunnen niet voor zichzelf denken, ze staan aan de verkeerde kant, iets waar ze hopelijk in de toekomst flink voor zullen moeten boeten. En dat boeten is voor mij gerechtvaardigd omdat ze al jaren geen fatsoenlijke discussie meer kunnen aangaan maar alleen maar uitschelden, provoceren en afliegen.
Maar die cijfers waar je het over hebt, bestaan niet, want er worden heel veel rechtse aanslagen gepleegd. Dat is natuurlijk vervelend als je zelf rechts bent, maarja, het is zoals het is. Je had eigenlijk willen zeggen:
Al jaren slaan we de mensen hier om de oren met incorrecte feiten waarbij we rechtse aanslagen negeren of bagatelliseren, en het aantal aanslagen door moslims overdrijven, maar mensen blijven maar reageren op de leugens die we spuien. Omdat ze niet zo wereldvreemd zijn als wij, en wel voor zichzelf kunnen nadenken, prikken ze zo door onze mantra's heen, want een blik op de statistieken leert dat extreem-rechts verantwoordelijk is voor ontzettend veel aanslagen, met heel erg veel dodelijke slachtoffers, in allemaal westerse landen.

Die oorlogsretoriek van 'jullie zullen boeten' zou ik ook maar achterwege laten. We leven niet allemaal in een wereld waarin hoopvol wachten tot het Judgement Day is, en niemand hier schrijft dat ie hoopt dat je als goedprater van neo-nazistisch geweld nog eens mag wegrotten in de bak ofzo, dus er is ook geen reden om zo hyperagressief tegen anderen te doen. Zeker als straks blijkt dat het weer die dag in de week is dat de beschaafde wereld zucht onder extreem-rechts geweld, zou een beetje minder wraakzuchtigheid je wel sieren.
pi_189347512
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:29 schreef VersKers het volgende:

[..]

heb je het filmpje zo snel gezien?
Ik ben daar te lui voor
pi_189347513
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ach al jaren slaan we die deugers en 5e colonne moslims hier om de oren met de cijfers en feiten dat er veel meer islamitische en linkse aanslagen zijn dan rechtse, en al jaren negeren ze het en gaan ze gewoon door met het spuien van hun leugens. Die mensen zijn wereldvreemd en kunnen niet voor zichzelf denken, ze staan aan de verkeerde kant, iets waar ze hopelijk in de toekomst flink voor zullen moeten boeten. En dat boeten is voor mij gerechtvaardigd omdat ze al jaren geen fatsoenlijke discussie meer kunnen aangaan maar alleen maar uitschelden, provoceren en afliegen.
De meest radicale tegenstanders van fascisme voor en tijdens WWII waren communisten. Dat je tegen iets slechts bent, maakt je niet automatisch goed. Als je je oogkleppen opdoet voor de excessen uit je eigen generale hoek neemt niemand je serieus. Rechtse mensen hebben tientallen doden op hun geweten in Europa. Dat betekent niet dat jij morgen een moskee gaat kapotschieten of dat je wat te maken hebt met die mensen, maar net doen alsof er geen probleem is komt net zo kansloos over als al die moslims die keer op keer doen of er geen probleem is en met jij bakken komen.
pi_189347516
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:29 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ja dat ik aanslagen kut vind is inderdaad heel erg geitenwollen sok :Y

Want mensen die niet geitenwollen sok zijn vinden over het algemeen aanslagen echt fijn....
Rare conclusie
Ik vond je opmerking van tamelijk retorische strekking.
pi_189347517
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:27 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

En waarom zouden ze dat steeds aan je vragen ??
Niet alleen aan mij, dit zijn tactieken die ze al jaren gebruiken. Als ik zegt "dan kunnen we eindelijk een oplossing zoeken" willen ze alleen maar als antwoord horen dat ik de treinen wil laten rijden, alle moslims eruit wil gooien enz. Dat is iets wat ik nooit beweer, dus ik onderbouw meestal een oplossing die totaal niet radicaal is en alleen de criminelen (van alle afkomsten/ideologieėn) aanpakt, en dan sterft het een stille dood of er komt een vervolgvraag op een compleet andere opmerking om vervolgens in een ander topic alsnog te horen dat mensen zoals mij de treinen willen laten rijden of moslims eruit willen gooien.

Wel weer mooi dat in mijn ogen de verkeerde persoon wordt aangevallen, Xa1pt lacht zich weer in zijn vuistje, ben er ook klaar mee voor nu.
pi_189347518
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Je hebt dus geen cijfers en loopt feitenvrij te lullen zodat alles op één of andere manier toch aansluit bij jouw verdraaide wereldbeeld. En nu ben je ziedend omdat mensen je er op wijzen. :')
Bestaan er ook ports van jouw waar je niet iemand aanvalt of afzeikt?
pi_189347522
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:30 schreef -XOR- het volgende:
Zulk zwaar wapentuig en zo weinig doden is ook wel opvallend...
Een woordvoerder van de synagoge meld dat op het moment van de aanslag ongeveer 80 bezoekers aanwezig waren vanwege het Yom Kippoer feest. De daders probeerde binnen te dringen, maar extra toegepaste veiligheidsmaatregelen voorkwamen dat. Wel werd een jong meisje gedood die zich vlakbij de deur bevond waar de daders op schoten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator woensdag 9 oktober 2019 @ 15:33:31 #195
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189347525
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:30 schreef VersKers het volgende:

[..]

bedoel je dat er al gesproken wordt over mannen, terwijl de culturele achtergrond nog niet bekend is gemaakt?
:D inderdaad. Ik gok zomaar dat deze mensen zich helemaal niet met een mannelijk gender indentificeren dit zijn van die typische vrouwelijke eigenschappen helemaal speciaal kleertjes aantrekken voor een aanslag, bijpassende helmpjes... beetje verwijfd allemaal.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:33:31 #196
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189347526
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dan had je bij reactie één van Xa1pt moeten huilen dat hij ontopic moet blijven en niet selectief zinnetjes uitzoeken om weer wat te zoeken over te klagen. Pak de bron eens aan, dezelfde bron keer op keer, dan hoeft Jarvis ook niet te "zielig" te zijn.
Er werd gewoon inhoudelijk op je post ingegaan (gevraagd wat jij als oplossing zag) maar jij begint weer een eindeloze off topic Calimero-tirade. Doe gewoon eens niet.

PS. En ik reageer daar nu voor de laatste x op, anders ontspoort dit topic helemaal naar off topic.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189347535
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:26 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dat vraagt die elk topic opnieuw, al een paar jaar en elke keer geef ik hem netjes antwoord maar dan blijkt uit dat antwoord dat ik geen extremist ben en dan krijg je geen reactie meer totdat ze kunnen huilen over een andere opmerking.

Als jij dat "getriggerd" vindt dan zegt dat meer over jou dan mij. Dat opzichtige provoceren van zulke gastjes daar trap ik niet in, allemaal in de hoop mij (of anderen) op een verkeerde uitspraak te betrappen zodat ze weer een reden hebben om geen discussie aan te gaan doordat ze je kunnen wegzetten als een radicaal of extremist.
Je bent hier (hopelijk) al meer tekst aan kwijt dan je nodig had voor een oplossing.
pi_189347538
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik heb met je te doen man, zo'n zwaar leven hier heb je ook. Alsmaar proberen inhoudelijke discussies te voeren en telkens maar weer zitten die slinkse users je dwars door je vragen te stellen.
@Whiskers2009

Kijk offtopic en provoceren, ga je er nog wat over zeggen, of doe je dat alleen maar bij gebruikers die en andere politieke mening hebben dan jou?
pi_189347547
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:31 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Zwaar maar ook erg verouderd... dus niet echt effectief. Valt me op dat er nog nooit een een drone aanslag geweest uit de terroristische hoek in niet oorlogsgebied. Een geweer aan een drone knutselen is nou ook weer niet het moeilijkste dat er is denk ik....
Komt omdat de gemiddelde aanslagpleger nou niet bepaald technisch begaafd is.
pi_189347550
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:33 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

:D inderdaad. Ik gok zomaar dat deze mensen zich helemaal niet met een mannelijk gender indentificeren dit zijn van die typische vrouwelijke eigenschappen helemaal speciaal kleertjes aantrekken voor een aanslag, bijpassende helmpjes... beetje verwijfd allemaal.
Je vergeet nog dat 1 van de daders zich verstopte op het toilet.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:35:24 #201
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_189347557
Een handgranaat naar een Joodse begraafplaats :')
Ze waren nog niet dood genoeg ofzo?
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:35:26 #202
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189347558
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:32 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Hopelijk hebben ze ze snel te pakken
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189347562
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

90% zelfs. Waar haal je die cijfers vandaan dan?
kranten lezen en turven
moet je ook eens doen
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:36:36 #204
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_189347576
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:33 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Bestaan er ook ports van jouw waar je niet iemand aanvalt of afzeikt?
Het is natuurlijk nogal vervelend als je om verduidelijking vraagt en iemand er weer eens omheen gaat draaien met wat jij-bakken. Niet raar dat men daar op reageert. Ik ben overigens niet de enige die daar over valt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Moderator woensdag 9 oktober 2019 @ 15:37:03 #205
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189347586
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Een woordvoerder van de synagoge meld dat op het moment van de aanslag ongeveer 80 bezoekers aanwezig waren vanwege het Yom Kippoer feest. De daders probeerde binnen te dringen, maar extra toegepaste veiligheidsmaatregelen voorkwamen dat. Wel werd een jong meisje gedood die zich vlakbij de deur bevond waar de daders op schoten.
:{ ...

Vervelend om bij mezelf te merken dat ik toch grappen begin te maken. Moet ik niet doen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_189347590
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:32 schreef VoMy het volgende:

[..]

Maar die cijfers waar je het over hebt, bestaan niet, want er worden heel veel rechtse aanslagen gepleegd. Dat is natuurlijk vervelend als je zelf rechts bent, maarja, het is zoals het is. Je had eigenlijk willen zeggen:
Al jaren slaan we de mensen hier om de oren met incorrecte feiten waarbij we rechtse aanslagen negeren of bagatelliseren, en het aantal aanslagen door moslims overdrijven, maar mensen blijven maar reageren op de leugens die we spuien. Omdat ze niet zo wereldvreemd zijn als wij, en wel voor zichzelf kunnen nadenken, prikken ze zo door onze mantra's heen, want een blik op de statistieken leert dat extreem-rechts verantwoordelijk is voor ontzettend veel aanslagen, met heel erg veel dodelijke slachtoffers, in allemaal westerse landen.

Die oorlogsretoriek van 'jullie zullen boeten' zou ik ook maar achterwege laten. We leven niet allemaal in een wereld waarin hoopvol wachten tot het Judgement Day is, en niemand hier schrijft dat ie hoopt dat je als goedprater van neo-nazistisch geweld nog eens mag wegrotten in de bak ofzo, dus er is ook geen reden om zo hyperagressief tegen anderen te doen. Zeker als straks blijkt dat het weer die dag in de week is dat de beschaafde wereld zucht onder extreem-rechts geweld, zou een beetje minder wraakzuchtigheid je wel sieren.
Gestopt met lezen na dik gedrukte omdat toen de aap alweer uit de mouw kwam. En nee ik ga die bronnen en links niet posten want die zijn al duizenden keren hier gepost, top 3 aanslagen is 1. Islam, 2. links en dan op 3 pas rechts. Al posten we nu de bronnen dan is het 3 topics later toch weer dezelfde vraag om de bronnen, zo gaat het al jaren, en als mensen het zat zijn om die bronnen keer op keer weer te plaatsen terwijl ze genegeerd worden geven we gewoon de opmerking "je hebt geen bronnen".
pi_189347601
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:33 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

:D inderdaad. Ik gok zomaar dat deze mensen zich helemaal niet met een mannelijk gender indentificeren dit zijn van die typische vrouwelijke eigenschappen helemaal speciaal kleertjes aantrekken voor een aanslag, bijpassende helmpjes... beetje verwijfd allemaal.
gewoon pure seksisme dus
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:38:12 #208
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_189347603
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:35 schreef VersKers het volgende:

[..]

kranten lezen en turven
moet je ook eens doen
Goed onderzoek ja. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_189347614
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:35 schreef the-eye het volgende:
Een handgranaat naar een Joodse begraafplaats :')
Ze waren nog niet dood genoeg ofzo?
duidelijk gevalletje "verwarde man" (of vrouw)
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 9 oktober 2019 @ 15:40:09 #210
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189347624
Ziek weer... :'( :'( :'( Hopelijk weten ze de daders te stoppen voor ze ook in Munchen weten toe te slaan.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189347640
quote:
Niet binnengedrongen
De krant Die Welt vernam bij de veiligheidsdiensten dat de daders probeerden binnen te dringen, maar daarin niet slaagden. Ze openden het vuur op deuren en vensters. Toen dat niets opleverde, openden ze volgens Die Welt het vuur op passanten.

De politie meldt aan Die Welt dat een man en een vrouw omgebracht werden. De man had zich verscholen in een pittabar, de vrouw werd doodgeschoten op straat, in de buurt van een begraafplaats.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:41:26 #212
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189347644
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Gestopt met lezen na dik gedrukte omdat toen de aap alweer uit de mouw kwam. En nee ik ga die bronnen en links niet posten want die zijn al duizenden keren hier gepost, top 3 aanslagen is 1. Islam, 2. links en dan op 3 pas rechts. Al posten we nu de bronnen dan is het 3 topics later toch weer dezelfde vraag om de bronnen, zo gaat het al jaren, en als mensen het zat zijn om die bronnen keer op keer weer te plaatsen terwijl ze genegeerd worden geven we gewoon de opmerking "je hebt geen bronnen".
Ze bestaan dus niet. Je hebt geen cijfers die je claim ondersteunen en dat is niet eerlijk!!1!
Hier staat nog wat interessant leesvoer voor je:
https://en.wikipedia.org/wiki/Right-wing_terrorism
Alles keurig met bronvermelding en cijfers enzo. Precies de zaken die jij niet hebt voor je claims.
  Moderator woensdag 9 oktober 2019 @ 15:41:32 #213
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189347647
quote:
6s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:40 schreef Nikonlover het volgende:
Ziek weer... :'( :'( :'( Hopelijk weten ze de daders te stoppen voor ze ook in Munchen weten toe te slaan.
Inderdaad... gelukkig is oktoberfest al afgelopen al gok ik dat dat niet een doelwit zou zijn...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:41:33 #214
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189347648
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Een woordvoerder van de synagoge meld dat op het moment van de aanslag ongeveer 80 bezoekers aanwezig waren vanwege het Yom Kippoer feest. De daders probeerde binnen te dringen, maar extra toegepaste veiligheidsmaatregelen voorkwamen dat. Wel werd een jong meisje gedood die zich vlakbij de deur bevond waar de daders op schoten.
-O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189347677
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Een woordvoerder van de synagoge meld dat op het moment van de aanslag ongeveer 80 bezoekers aanwezig waren vanwege het Yom Kippoer feest. De daders probeerde binnen te dringen, maar extra toegepaste veiligheidsmaatregelen voorkwamen dat. Wel werd een jong meisje gedood die zich vlakbij de deur bevond waar de daders op schoten.
Gelukkig dat die veiligheidsvoorzieningen er waren.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189347678
quote:
9s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Goed onderzoek ja. :')
heb jij andere cijfers dan?
pi_189347686
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:41 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Deed me denken aan de vorige synagoge shooting. Ook daar had de dader de intentie om zoveel mogelijk slachtoffers te maken maar de schade bleef beperkt tot slechts een paar doden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189347701
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:44 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Deed me denken aan de vorige synagoge shooting. Ook daar had de dader de intentie om zoveel mogelijk slachtoffers te maken maar de schade bleef beperkt tot slechts een paar doden
Allemaal halfwerk weer.
pi_189347702
https://www.europol.europ(...)d-report-2019-te-sat

Europol er eem bijgehaald en 2018 was het eerste jaar na een lange linkse streak waarin er meer rechts gekkies werden opgepakt dan linksgekkies!
pi_189347706
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:41 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ze bestaan dus niet. Je hebt geen cijfers die je claim ondersteunen en dat is niet eerlijk!!1!
Hier staat nog wat interessant leesvoer voor je:
https://en.wikipedia.org/wiki/Right-wing_terrorism
Alles keurig met bronvermelding en cijfers enzo. Precies de zaken die jij niet hebt voor je claims.
Right wing terrorism.. staat daar 2004 bank-robbery tussen :')

goed lijstje wel :')
pi_189347707
quote:
16s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:43 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Gelukkig dat die veiligheidsvoorzieningen er waren.
Zeker. Als het ze was gelukt om binnen te komen dan zouden er tientallen doden zijn geweest.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator woensdag 9 oktober 2019 @ 15:47:03 #222
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189347719
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:45 schreef Glazenmaker het volgende:
https://www.europol.europ(...)d-report-2019-te-sat

Europol er eem bijgehaald en 2018 was het eerste jaar na een lange linkse streak waarin er meer rechts gekkies werden opgepakt dan linksgekkies!
ZIjn middengekkies eigenlijk een minderheid?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 9 oktober 2019 @ 15:48:04 #223
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189347737
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Een woordvoerder van de synagoge meld dat op het moment van de aanslag ongeveer 80 bezoekers aanwezig waren vanwege het Yom Kippoer feest. De daders probeerde binnen te dringen, maar extra toegepaste veiligheidsmaatregelen voorkwamen dat. Wel werd een jong meisje gedood die zich vlakbij de deur bevond waar de daders op schoten.
Wow! Gelukkig hebben de veiligheidsmaatregelen geholpen.

RIP meisje ;(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189347744
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:45 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Allemaal halfwerk weer.
Vind het maar een raar verhaal sinds Duitsers bekend staan om hun efficiency :{
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189347745
quote:
Politie massaal aanwezig in buurgemeente Wiedersdorf
In Wiedersdorf, een gehucht van de Oost-Duitse gemeente Landsberg, is de politie massaal aanwezig. Dat melden verschillende Duitse media. Landsberg is een buurgemeente van Halle.

Eerder op de dag had de politie van Halle al gemeld dat er ook in Landsberg schoten gelost waren. Meer info wilde de politiewoordvoerster daarover niet kwijt. Net als in Halle vraagt de politie de inwoners van Landsberg hun huizen niet te verlaten.
pi_189347754
Het blijkt dat de politie al ter plaatse was toen 1 van de daders nog op de synagoge schoot. Die dader werd ook al snel door de politie neergeschoten, maar dat was met een soort van beanbag.
De dader lag een tijdje stil, maar kon ongeschonden weer opstaan en gewoon wegrijden.


vanaf 1.16.00
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:50:03 #227
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189347756
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:45 schreef Glazenmaker het volgende:
https://www.europol.europ(...)d-report-2019-te-sat

Europol er eem bijgehaald en 2018 was het eerste jaar na een lange linkse streak waarin er meer rechts gekkies werden opgepakt dan linksgekkies!
Als we etno-nationalisten als aparte groep zien... Toevallig zijn die met zn allen tegen immigranten en voor raszuiverheid en wat niet meer, maar verder heeft het niets met extreem-rechts te maken natuurlijk.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:50:27 #228
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189347760
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het blijkt dat de politie al ter plaatse was toen 1 van de daders nog op de synagoge schoot. Die dader werd ook al snel door de politie neergeschoten, maar dat was met een soort van beanbag.
De dader lag een tijdje stil, maar kon ongeschonden weer opstaan en gewoon wegrijden.

Hoe werkt dit dan? Ze schoten hem neer en vergaten hem vervolgens?
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:50:42 #229
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189347764
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:47 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

ZIjn middengekkies eigenlijk een minderheid?
Die plegen hun aanslagen doorgaans middels blauwe enveloppen ;(
We have always been at war with Eastasia.
pi_189347765
Lekker wedstrijdje verpissen over welke terroristen nou precies stommer zijn dan andere terroristen _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_189347777
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:50 schreef VoMy het volgende:

[..]

Hoe werkt dit dan? Ze schoten hem neer en vergaten hem vervolgens?
Kijk maar....vanaf 1.16.00
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189347778
Ook wel schrijnend dat de aanslag in Utrecht nog steeds wordt bestempeld als "tramaanslag" en niet "terroristische aanslag"

Hoeveel maanden/jaren/eeuwen moeten wij nog wachten tot dit label er eindelijk komt?
Of wachten we braaf op wat de dader (verdachte) nog te zeggen heeft?

Ik kom tot deze conclusie, omdat de aanslag niet voorkomt op deze pagina

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Islamist_terrorist_attacks
pi_189347780
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:47 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

ZIjn middengekkies eigenlijk een minderheid?
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:47 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

ZIjn middengekkies eigenlijk een minderheid?
Ja. Zie pagina 68. Seperatisten, jihadisten en linksgekkies vormen een duidelijke top 3 in die volgorde. Ver gevolgd door de andere gekkies. Rechts heeft een teleurstellende score van maar 1 aanslag, terwijl ze wel veel meer arrestaties hebben. Linkse gekkies zijn dus blijkbaar wel wat slimmere gekkies.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:52:05 #234
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_189347788
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:43 schreef VersKers het volgende:

[..]

heb jij andere cijfers dan?
Hoho, jij bent degene die cijfers uit je duim zuigt. :')

Maar vooruit, alleen dit rapport zegt al wat anders: https://www.europol.europ(...)d-report-2019-te-sat

Of de links die hierboven zijn gepost.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_189347789
Nieuwe foto van de dader

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189347797
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:41 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ze bestaan dus niet. Je hebt geen cijfers die je claim ondersteunen en dat is niet eerlijk!!1!
Hier staat nog wat interessant leesvoer voor je:
https://en.wikipedia.org/wiki/Right-wing_terrorism
Alles keurig met bronvermelding en cijfers enzo. Precies de zaken die jij niet hebt voor je claims.
Een heel lijstje, en dan lees je aanslagen in Afrika, Braziliė etc in de jaren 70 en 90. Kijk je naar het complete lijstje is de hoeveelheid aanslagen in 20 jaar nog een heel stuk minder als één jaar islamitische aanslagen, en dan tel ik niet wereldwijd zoals op die Wiki pagina van je maar alleen in Europa. Wereldwijd is er geen ideologie, geloof, groepering die ook maar in de buurt komt van de aantallen islamitische aanslagen.

Maar je wilt bronnen? Sla je ze deze keer wel even op, dan hoeven jij en je medestanders wederom niet de aanval te openen over enkele topics als ik wederom vermeld dat die bronnen al duizenden keren gepost zijn.







Tel daarbij nog eens op dat in Duitsland aanslagen waarbij de dader niet bekend is, of aanslagen vanuit de allochtonen kliek ook bij "extreem-rechts" wordt geschaard en islamitisch terrorisme zoveel mogelijk onder de pet wordt gehouden.
pi_189347800
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:43 schreef VersKers het volgende:
Rechts-nationalisme heeft zich in Duitsland na de tweede wereldoorlog volgens mij nooit schuldig gemaakt aan terroristische acties

Als dat nu wel het geval zou zijn, zou dat de domste actie van rechts-nationalisme ooit zijn.
Haha, ontzettende mongool die je bent

https://en.wikipedia.org/wiki/National_Socialist_Underground
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_189347802
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:50 schreef VoMy het volgende:

[..]

Als we etno-nationalisten als aparte groep zien... Toevallig zijn die met zn allen tegen immigranten en voor raszuiverheid en wat niet meer, maar verder heeft het niets met extreem-rechts te maken natuurlijk.
Spanje, Frankrijk en het VK hebben natuurlijk geen geschiedenis met Ieren die weg willen of Basken. Dat moeten wel allemaal nazi's zijn.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:53:17 #239
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189347805
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het blijkt dat de politie al ter plaatse was toen 1 van de daders nog op de synagoge schoot. Die dader werd ook al snel door de politie neergeschoten, maar dat was met een soort van beanbag.
De dader lag een tijdje stil, maar kon ongeschonden weer opstaan en gewoon wegrijden.


vanaf 1.16.00
Oei, dat is wel slecht..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189347806
Betere en langere beelden van de dader:

SigBianchi twitterde op woensdag 09-10-2019 om 15:52:08 Sparatorie a Halle. Due morti, diversi feriti. Uno dei possibili assassini arrestato. Nessuna indicazione sulla sua identitą.Qui il video con due attentatori:https://t.co/Y13tZoNhCl reageer retweet
  Moderator woensdag 9 oktober 2019 @ 15:53:52 #241
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189347809
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

[..]

Ja. Zie pagina 68. Seperatisten, jihadisten en linksgekkies vormen een duidelijke top 3 in die volgorde. Ver gevolgd door de andere gekkies. Rechts heeft een teleurstellende score van maar 1 aanslag, terwijl ze wel veel meer arrestaties hebben. Linkse gekkies zijn dus blijkbaar wel wat slimmere gekkies.
Die nederlandse not specified is dat in de utrechtse tram of welke is dat?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:54:10 #242
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_189347813
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:50 schreef Ludachrist het volgende:
Lekker wedstrijdje verpissen over welke terroristen nou precies stommer zijn dan andere terroristen _O_ .
Lekker leesbaar topic weer, inderdaad.
pi_189347815
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Oei, dat is wel slecht..
Vooral omdat deze dader ofwel nog steeds op de vlucht is of hij kort hierna de aanslag op de kebabzaak pleegde.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189347818
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het blijkt dat de politie al ter plaatse was toen 1 van de daders nog op de synagoge schoot. Die dader werd ook al snel door de politie neergeschoten, maar dat was met een soort van beanbag.
De dader lag een tijdje stil, maar kon ongeschonden weer opstaan en gewoon wegrijden.


vanaf 1.16.00
dader ziet er wel blank uit
pi_189347819
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:45 schreef VersKers het volgende:

[..]

Right wing terrorism.. staat daar 2004 bank-robbery tussen :')

goed lijstje wel :')
In Duitsland worden aanslagen of zware criminele vergrijpen waarvan ze de daders niet weten automatisch bij "extreem-rechts" geschaard. Ook problemen vanuit allochtonen groepen scharen ze bij extreem-rechts. Heeft een tijd geleden eens een artikel hierover gestaan, kan het helaas niet zo snel vinden. Die Groenlinks mafklapper in Nieuw-Zeeland hebben ze ook geframed als extreem-rechts, kunnen ze weer een streepje zetten. Het begint op te vallen dat ze sommige aanslagen downplayen en bij andere aanslagen weer doen alsof er een alsmaar groeiend probleem in Europa is.
  Moderator woensdag 9 oktober 2019 @ 15:55:50 #246
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189347831
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Spanje, Frankrijk en het VK hebben natuurlijk geen geschiedenis met Ieren die weg willen of Basken. Dat moeten wel allemaal nazi's zijn.
In ieder geval wel na (zi is iets minder duidelijk)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_189347840
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Hoho, jij bent degene die cijfers uit je duim zuigt. :')

Maar vooruit, alleen dit rapport zegt al wat anders: https://www.europol.europ(...)d-report-2019-te-sat

Of de links die hierboven zijn gepost.
Nou, dan zat ik er met mijn turfpraktijken niet ver naast :D

  Moderator woensdag 9 oktober 2019 @ 15:57:26 #248
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189347842
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:54 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Lekker leesbaar topic weer, inderdaad.
Het houdt een vrij duidelijk links rechts schema aan zoals vrijwel elk NWS topic tegenwoordig.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_189347850
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:52 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Haha, ontzettende mongool die je bent

https://en.wikipedia.org/wiki/National_Socialist_Underground
doe eens even normaal aub
pi_189347861
NYPDCT twitterde op woensdag 09-10-2019 om 15:55:40 We continue to closely monitor the synagogue shooting incident in #Halle, Germany.Currently, there is no nexus to #NYC. We have moved resources to synagogues in addition to our robust deployments for #YomKippur in an abundance of caution. https://t.co/VNQOFivbCx reageer retweet
pi_189347871
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:57 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Het houdt een vrij duidelijk links rechts schema aan zoals vrijwel elk NWS topic tegenwoordig.
Het enigste wat ik wil melden is RIP meisje en hoop dat ze de dader(s) snel pakken
I will do what i must !!
pi_189347873
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:53 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Die nederlandse not specified is dat in de utrechtse tram of welke is dat?
Denk het ja. Hij staat iig niet bij de lijst van completed jihadist attacks.
pi_189347875
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:58 schreef Zipportal het volgende:
NYPDCT twitterde op woensdag 09-10-2019 om 15:55:40 We continue to closely monitor the synagogue shooting incident in #Halle, Germany.Currently, there is no nexus to #NYC. We have moved resources to synagogues in addition to our robust deployments for #YomKippur in an abundance of caution. https://t.co/VNQOFivbCx reageer retweet
Zouden ook wel vrij snelle jongens zijn als ze nu al in NYC waren aangekomen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_189347879
Komt wel heel erg dichtbij.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 9 oktober 2019 @ 16:00:56 #255
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_189347891
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:57 schreef VersKers het volgende:

[..]

Nou, dan zat ik er met mijn turfpraktijken niet ver naast :D

[ afbeelding ]
Je zit er compleet naast met je 90% islamitisch. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_189347900
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:52 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Een heel lijstje, en dan lees je aanslagen in Afrika, Braziliė etc in de jaren 70 en 90. Kijk je naar het complete lijstje is de hoeveelheid aanslagen in 20 jaar nog een heel stuk minder als één jaar islamitische aanslagen, en dan tel ik niet wereldwijd zoals op die Wiki pagina van je maar alleen in Europa. Wereldwijd is er geen ideologie, geloof, groepering die ook maar in de buurt komt van de aantallen islamitische aanslagen.

Maar je wilt bronnen? Sla je ze deze keer wel even op, dan hoeven jij en je medestanders wederom niet de aanval te openen over enkele topics als ik wederom vermeld dat die bronnen al duizenden keren gepost zijn.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tel daarbij nog eens op dat in Duitsland aanslagen waarbij de dader niet bekend is, of aanslagen vanuit de allochtonen kliek ook bij "extreem-rechts" wordt geschaard en islamitisch terrorisme zoveel mogelijk onder de pet wordt gehouden.
quote:
Het aantal rechts-extremisten dat bij de binnenlandse veiligheidsdienst Verfassungsshutz bekend is, is hoger dan ooit tevoren. Dat hebben minister van Binnenlandse Zaken Seehofer (CSU) en het hoofd van de dienst Haldenwang donderdag gemeld.

In 2018 stonden bij de Verfassungsschutz in totaal 24.100 rechts-extremisten geregisteerd, 100 meer dan in 2017 en daarmee een "nieuw record", aldus Seehofer. Van deze groep zijn 12.700 mensen bereid geweld te gebruiken. Vanwege hun "hoge wapenaffiniteit" zijn deze cijfers "zorgwekkend", aldus de minister. Ter vergelijking: van de linksextremisten - in 2018 in totaal 32.000 - zijn er volgens de Verfassungsschutz 9.000 bereid geweld te gebruiken.
Dit zijn cijfers over radicale extremisten aan zowel linkse als rechtse zijde.

quote:
Het aantal rechts-extremistisch gemotiveerde misdrijven daalde vorig jaar wel: van 19.467 in 2017 naar 19.409 in 2018. Daartegenover stond een toename van het aantal gewelddaden: van 1054 in 2017 tot 1088 in 2018. Het Bundesamt registreerde in totaal zes dodelijke slachtoffers van „vermoedelijk” rechts-extremistisch geweld; in 2017 waren dit er nog vier. „Er zijn aanwijzingen dat deze vreemdelingenhaat als motief hadden.”

Opvallend noemt de Duitse veiligheidsdienst ook de toename van het aantal misdrijven met een antisemitisch motief. „Hierbij gaat het vooral om volksopruiing en propagandadelicten.” Nog duidelijker steeg volgens de dienst het aantal antisemitische gewelddaden: van 28 naar 48.
Dit schept nog geen duidelijk beeld, maar dat rechts-extremisme nauwelijks een probleem is in Duitsland lijkt me op z'n zachtst gezegd een dubieus standpunt.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 16:02:13 #257
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189347911
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Vooral omdat deze dader ofwel nog steeds op de vlucht is of hij kort hierna de aanslag op de kebabzaak pleegde.
Dat bedoel ik :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 9 oktober 2019 @ 16:02:14 #258
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_189347912
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

In Duitsland worden aanslagen of zware criminele vergrijpen waarvan ze de daders niet weten automatisch bij "extreem-rechts" geschaard. Ook problemen vanuit allochtonen groepen scharen ze bij extreem-rechts. Heeft een tijd geleden eens een artikel hierover gestaan, kan het helaas niet zo snel vinden. Die Groenlinks mafklapper in Nieuw-Zeeland hebben ze ook geframed als extreem-rechts, kunnen ze weer een streepje zetten. Het begint op te vallen dat ze sommige aanslagen downplayen en bij andere aanslagen weer doen alsof er een alsmaar groeiend probleem in Europa is.
Extreem rechtse aanslagen worden juist onder gerapporteerd, helaas is de werkelijkheid nog triester namelijk: https://www.volkskrant.nl(...)-duitsland~bf03bbdf/
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 16:03:07 #259
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189347931
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:57 schreef VersKers het volgende:

[..]

Nou, dan zat ik er met mijn turfpraktijken niet ver naast :D

[ afbeelding ]
Dat plaatje staaft totaal niet wat jij beweert.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 9 oktober 2019 @ 16:05:01 #260
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189347960
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Spanje, Frankrijk en het VK hebben natuurlijk geen geschiedenis met Ieren die weg willen of Basken. Dat moeten wel allemaal nazi's zijn.
Maar je komt met cijfers over de jaren 2014-2018, waarom ga je dan verwijzen naar onafhankelijkheidsbewegingen die al jaren vrijwel inactief zijn?
pi_189347978
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]


[..]

Dit zijn cijfers over radicale extremisten aan zowel linkse als rechtse zijde.
[..]

Dit schept nog geen duidelijk beeld, maar dat rechts-extremisme nauwelijks een probleem is in Duitsland lijkt me op z'n zachtst gezegd een dubieus standpunt.
Rechts-extremisme dient uitgeroeid te worden. Voor mij hetzelfde als die islamitische en linkse radicalen. Zet ze maar allen op een eilandje

Ik zal dat ook niet ontkennen, maar doen alsof rechts-extremisme een groter probleem is dan islamitisch extremisme gaat mij te ver want dat is niet waar. Vervolgens ook nog de tientallen islamitische aanslagen downplayen met de opmerking "angstzaaien" om bij vervolgens één rechtse aanslag te doen alsof ze hier door de straten marcheren is hypocriet.
pi_189347983
Sterker nog:
quote:
In het eerste kwartaal van 2018 zouden er 11.000 salafisten in Duitsland zijn. In 2013 waren dat er volgens de Verfassungsschutz 5500.
quote:
In 2018 stonden bij de Verfassungsschutz in totaal 24.100 rechts-extremisten geregisteerd, 100 meer dan in 2017 en daarmee een "nieuw record", aldus Seehofer. Van deze groep zijn 12.700 mensen bereid geweld te gebruiken. Vanwege hun "hoge wapenaffiniteit" zijn deze cijfers "zorgwekkend", aldus de minister. Ter vergelijking: van de linksextremisten - in 2018 in totaal 32.000 - zijn er volgens de Verfassungsschutz 9.000 bereid geweld te gebruiken.
Dat betekent dus dat in absolute zin er meer radicale rechtsextremisten rondlopen dan salafisten met militante ambities. :o
pi_189348011
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:05 schreef VoMy het volgende:

[..]

Maar je komt met cijfers over de jaren 2014-2018, waarom ga je dan verwijzen naar onafhankelijkheidsbewegingen die al jaren vrijwel inactief zijn?
Dat is dus niet waar.
pi_189348012
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Je zit er compleet naast met je 90% islamitisch. :')
neem het jaar 2018..
24 jihadistische aanslagen over 1 rechts extremisme

dan is het zelfs 96% VS 4%
pi_189348013
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het blijkt dat de politie al ter plaatse was toen 1 van de daders nog op de synagoge schoot. Die dader werd ook al snel door de politie neergeschoten, maar dat was met een soort van beanbag.
De dader lag een tijdje stil, maar kon ongeschonden weer opstaan en gewoon wegrijden.


vanaf 1.16.00
Is het te moeilijk om zo'n klootzak door z'n kop te schieten...
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_189348019
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:08 schreef VersKers het volgende:

[..]

neem het jaar 2018..
24 jihadistische aanslagen over 1 rechts extremisme

dat is in mijn optiek zelfs 96% VS 4%
Jij bent niet de grootste wiskundige ter wereld, lijkt mij.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_189348036
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:08 schreef OllieA het volgende:

[..]

Is het te moeilijk om zo'n klootzak door z'n kop te schieten....
Met zo'n beanbag is dat inderdaad erg moeilijk. Maar ze lieten hem gewoon vele seconden roerloos liggen zonder ook maar iets te doen.

Onbegrijpelijk |:(
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189348037
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Rechts-extremisme dient uitgeroeid te worden. Voor mij hetzelfde als die islamitische en linkse radicalen. Zet ze maar allen op een eilandje

Ik zal dat ook niet ontkennen, maar doen alsof rechts-extremisme een groter probleem is dan islamitisch extremisme gaat mij te ver want dat is niet waar. Vervolgens ook nog de tientallen islamitische aanslagen downplayen met de opmerking "angstzaaien" om bij vervolgens één rechtse aanslag te doen alsof ze hier door de straten marcheren is hypocriet.
Dat zegt dan ook niemand. Maar ter herinnering, dit was je eerste post in dit topic:
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nou als we de cijfers erbij gaan pakken kom je eerder uit op 90% kans moslim, 9,99% kans linkse mafklapper en 0,01% kans rechts-extremist.
Dat was dan blijkbaar een soort grappig bedoelde opmerking. Maar later schrijf je dit:

quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ach al jaren slaan we die deugers en 5e colonne moslims hier om de oren met de cijfers en feiten dat er veel meer islamitische en linkse aanslagen zijn dan rechtse, en al jaren negeren ze het en gaan ze gewoon door met het spuien van hun leugens. Die mensen zijn wereldvreemd en kunnen niet voor zichzelf denken, ze staan aan de verkeerde kant, iets waar ze hopelijk in de toekomst flink voor zullen moeten boeten. En dat boeten is voor mij gerechtvaardigd omdat ze al jaren geen fatsoenlijke discussie meer kunnen aangaan maar alleen maar uitschelden, provoceren en afliegen.
Moet ik dan overigens denken aan financiėle boetes, of meer lijfelijke? En in geval van dat laatste: worden die dan uitgevoerd door een man of een vrouw?
pi_189348055
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:08 schreef OllieA het volgende:

[..]

Is het te moeilijk om zo'n klootzak door z'n kop te schieten...
Beter voor z'n kloten, kan die levenslang de bak in.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189348057
quote:
11s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Jij bent niet de grootste wiskundige ter wereld, lijkt mij.
kom maar met wat beters :)
pi_189348062
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Met zo'n beanbag is dat inderdaad erg moeilijk. Maar ze lieten hem gewoon vele seconden roerloos liggen zonder ook maar iets te doen.

Onbegrijpelijk |:(
Maar misschien was er toen niet bij ze bekend hoeveel schutters waar waren en moesten ze voor hun eigen veiligheid waken?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189348070
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat plaatje staaft totaal niet wat jij beweert.
zeker wel!!
pi_189348090
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zegt dan ook niemand. Maar ter herinnering, dit was je eerste post in dit topic:
[..]

Dat was dan blijkbaar een soort grappig bedoelde opmerking. Maar later schrijf je dit:
[..]

Moet ik dan overigens denken aan financiėle boetes, of meer lijfelijke? En in geval van dat laatste: worden die dan uitgevoerd door een man of een vrouw?
Zoals al vaker gezegd dienen in mijn ogen de verantwoordelijken de ellende op te ruimen. Het kan niet zo zijn dat er mensen hier jarenlang anderen verketteren, uitschelden, demoniseren en wegzetten als racist om vervolgens als blijkt dat die groep gewoon gelijk had ermee weg te komen zonder gevolgen. Maar niks om je zorgen over te maken, velen zijn zwaar overtuigd van hun eigen gelijk dus zal dat nooit gebeuren, de problemen die er zijn komt gewoon omdat blanke mensen racistisch zijn, bang voor een kleurtje of een zondebok zoeken voor hun eigen problemen. Dus vooral doorgaan op dezelfde voet, het loopt vanzelf wel los toch? Althans als iemand zich aangevallen voelt door mijn post dan is blijkbaar de overtuiging van het eigen gelijk niet zo groot.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 16:15:43 #274
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189348106
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Die Groenlinks mafklapper in Nieuw-Zeeland hebben ze ook geframed als extreem-rechts, kunnen ze weer een streepje zetten.
Klopt, scheen zelfs een poster van Yasser Klaver boven z'n bed te hebben hangen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_189348116
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Met zo'n beanbag is dat inderdaad erg moeilijk. Maar ze lieten hem gewoon vele seconden roerloos liggen zonder ook maar iets te doen.

Onbegrijpelijk |:(
Waarom wordt er überhaupt met een beanbag geschoten?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_189348127
en toen waren ze stil :')
pi_189348137
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Zoals al vaker gezegd dienen in mijn ogen de verantwoordelijken de ellende op te ruimen. Het kan niet zo zijn dat er mensen hier jarenlang anderen verketteren, uitschelden, demoniseren en wegzetten als racist om vervolgens als blijkt dat die groep gewoon gelijk had ermee weg te komen zonder gevolgen.
Eh, wat? Dat kan niet zo zijn dus wat gaat er dan gebeuren? Of wat zie je zelf als best mogelijke scenario?
pi_189348148
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

Die Groenlinks mafklapper in Nieuw-Zeeland hebben ze ook geframed als extreem-rechts, kunnen ze weer een streepje zetten.
Je doelt op die gek die tientallen moslims overhoop schoot? Dat was volgens jou een 'GroenLinks-mafklapper'?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189348151
quote:
16s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar misschien was er toen niet bij ze bekend hoeveel schutters waar waren en moesten ze voor hun eigen veiligheid waken?
Zoiets zal het wel zijn. Maar je kan hem nog een keer raken met een beanbag of zijn auto buiten gebruik stellen.

In elk geval is alles beter dan zo'n dader secondenlang roerloos naast zijn auto laten liggen en hem weer rustig op laten staan zodat hij in kan stappen en doodleuk weg kan rijden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189348159
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zoiets zal het wel zijn. Maar je kan hem nog een keer raken met een beanbag of zijn auto buiten gebruik stellen.

In elk geval is alles beter dan zo'n dader secondenlang roerloos naast zijn auto laten liggen en hem weer rustig op laten staan zodat hij in kan stappen en doodleuk weg kan rijden.
Ja dat wel inderdaad.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189348160
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zegt dan ook niemand. Maar ter herinnering, dit was je eerste post in dit topic:
[..]

Dat was dan blijkbaar een soort grappig bedoelde opmerking. Maar later schrijf je dit:
[..]

Moet ik dan overigens denken aan financiėle boetes, of meer lijfelijke? En in geval van dat laatste: worden die dan uitgevoerd door een man of een vrouw?
Misschien moet je gewoon eens ophouden met zuigen. Die zich eeuwig herhalende 'dialogen' tussen jou en JARVIS hebben al wel genoeg topics verziekt.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_189348169
quote:
13s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:19 schreef OllieA het volgende:

[..]

Misschien moet je gewoon eens ophouden met zuigen. Die zich eeuwig herhalende 'dialogen' tussen jou en JARVIS hebben al wel genoeg topics verziekt.
Lees het topic nog eens goed terug vanaf het begin, ik stelde gewoon een normale vraag. Of misschien kun je uitleggen wat die post een 'zuig-gehalte' geeft.
pi_189348180
quote:
15s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je doelt op die gek die tientallen moslims overhoop schoot? Dat was volgens jou een 'GroenLinks-mafklapper'?
Even serieus, ik denk dat JARVIS geen enkele aandacht verdient. Hij is knettergek en lekker aan het trollen. Laat die kerel toch lekker radicaliseren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_189348182
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Eh, wat? Dat kan niet zo zijn dus wat gaat er dan gebeuren? Of wat zie je zelf als best mogelijke scenario?
hou eens op met je troll quotes
pi_189348188
quote:
13s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:19 schreef OllieA het volgende:

[..]

Misschien moet je gewoon eens ophouden met zuigen. Die zich eeuwig herhalende 'dialogen' tussen jou en JARVIS hebben al wel genoeg topics verziekt.
De monologen van JARVIS verzieken al topics. Klaag daar maar eens over.
Allah Al Watan Al Malik
pi_189348191
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

@:Whiskers2009

Kijk offtopic en provoceren, ga je er nog wat over zeggen, of doe je dat alleen maar bij gebruikers die en andere politieke mening hebben dan jou?
Hou nou eens op met zeiken en hou het gewoon on-topic.
pi_189348196
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lees het topic nog eens goed terug`vanaf het begin, ik stelde gewoon een normale vraag.
Ach, hou toch op. Ik heb jullie hele 'discussie' gevolgd. Voortdurend hetzelfde gedoe tussen jullie. Laat elkaar met rust. Negeer elkaar.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_189348200
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Even serieus, ik denk dat JARVIS geen enkele aandacht verdient. Hij is knettergek en lekker aan het trollen. Laat die kerel toch lekker radicaliseren.
hij zegt soms wel terrechte dingen.. ik volg niet alles wat hij typt.. maar de dingen die ik lees zijn wel waar
pi_189348210
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:24 schreef VersKers het volgende:

[..]

hij zegt soms wel terrechte dingen.. ik volg niet alles wat hij typt.. maar de dingen die ik lees zijn wel waar
Als je dat denkt, dan ben je evengoed knettergek. De weg kwijt, totaal loco, van het padje af. Maar, je mag het inderdaad denken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_189348219
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ach al jaren slaan we die deugers en 5e colonne moslims hier om de oren met de cijfers en feiten dat er veel meer islamitische en linkse aanslagen zijn dan rechtse, en al jaren negeren ze het en gaan ze gewoon door met het spuien van hun leugens. Die mensen zijn wereldvreemd en kunnen niet voor zichzelf denken, ze staan aan de verkeerde kant, iets waar ze hopelijk in de toekomst flink voor zullen moeten boeten. En dat boeten is voor mij gerechtvaardigd omdat ze al jaren geen fatsoenlijke discussie meer kunnen aangaan maar alleen maar uitschelden, provoceren en afliegen.
enge post zeg... hoe moeten ze boeten dan? afschieten?
pi_189348230
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als je dat denkt, dan ben je evengoed knettergek. De weg kwijt, totaal loco, van het padje af. Maar, je mag het inderdaad denken.
Lekker afgeven zonder inhoudelijk te zijn, jij bent vast gezellig in het plaatselijke cafe
pi_189348240
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:25 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

enge post zeg... hoe moeten ze boeten dan? afschieten?
Ga jij JARVIS ook nog even weer uit de tuin lokken... Gaat lekker zo.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  woensdag 9 oktober 2019 @ 16:28:03 #293
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_189348242
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:08 schreef VersKers het volgende:

[..]

neem het jaar 2018..
24 jihadistische aanslagen over 1 rechts extremisme

dan is het zelfs 96% VS 4%
Doe je nou bewust zo dom of ga je ineens de doelpalen verschuiven? :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 16:28:33 #294
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_189348248
quote:
13s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:27 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ga jij JARVIS ook nog even weer uit de tuin lokken... Gaat lekker zo.
Als iemand debiele uitspraken doet mag hij zichzelf best verklaren.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_189348252
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:26 schreef VersKers het volgende:

[..]

Lekker afgeven zonder inhoudelijk te zijn, jij bent vast gezellig in de plaatselijke cafe
Mensen die dergelijk taalgebruik bezigen zie je niet in de lokale café's. Dit zijn verhalen, teksten van kerels die dubieuze websites bezoeken, dag en nacht zich opvreten omdat ze zelf compleet falen in het leven. Bezeten zijn van angststoornissen en doorgaans zich opsluiten op zolder. Hij doet niet onder voor die 8chan gasten die lekker hebben zitten knallen op migranten en moslims.

Het fijne is dat de AIVD deze mensen ook in het vizier heeft, daar heb ik alle vertrouwen in.
Allah Al Watan Al Malik
pi_189348256
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Doe je nou bewust zo dom of ga je ineens de doelpalen verschuiven? :')
ik doe niet dom
pi_189348261
Eindelijk eens een topic zonder persoonlijke aanvallen.
Het is lang geleden dat ik een topic heb gelezen met wederzijds respect voor elkaars standpunten.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 16:29:37 #298
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_189348266
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:29 schreef VersKers het volgende:

[..]

ik doe niet dom
Het is goed met je :O
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_189348271
quote:
15s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De monologen van JARVIS verzieken al topics. Klaag daar maar eens over.
Er zullen net zoveel mensen zijn die zich ergeren aan xa1pt. Die 2 kunnen het beste elkaar maar negeren, want dat leid toch nooit tot iets nuttigs.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')