abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189347871
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:57 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Het houdt een vrij duidelijk links rechts schema aan zoals vrijwel elk NWS topic tegenwoordig.
Het enigste wat ik wil melden is RIP meisje en hoop dat ze de dader(s) snel pakken
I will do what i must !!
pi_189347873
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:53 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Die nederlandse not specified is dat in de utrechtse tram of welke is dat?
Denk het ja. Hij staat iig niet bij de lijst van completed jihadist attacks.
pi_189347875
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:58 schreef Zipportal het volgende:
NYPDCT twitterde op woensdag 09-10-2019 om 15:55:40 We continue to closely monitor the synagogue shooting incident in #Halle, Germany.Currently, there is no nexus to #NYC. We have moved resources to synagogues in addition to our robust deployments for #YomKippur in an abundance of caution. https://t.co/VNQOFivbCx reageer retweet
Zouden ook wel vrij snelle jongens zijn als ze nu al in NYC waren aangekomen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_189347879
Komt wel heel erg dichtbij.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 9 oktober 2019 @ 16:00:56 #255
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_189347891
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:57 schreef VersKers het volgende:

[..]

Nou, dan zat ik er met mijn turfpraktijken niet ver naast :D

[ afbeelding ]
Je zit er compleet naast met je 90% islamitisch. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_189347900
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:52 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Een heel lijstje, en dan lees je aanslagen in Afrika, Brazilië etc in de jaren 70 en 90. Kijk je naar het complete lijstje is de hoeveelheid aanslagen in 20 jaar nog een heel stuk minder als één jaar islamitische aanslagen, en dan tel ik niet wereldwijd zoals op die Wiki pagina van je maar alleen in Europa. Wereldwijd is er geen ideologie, geloof, groepering die ook maar in de buurt komt van de aantallen islamitische aanslagen.

Maar je wilt bronnen? Sla je ze deze keer wel even op, dan hoeven jij en je medestanders wederom niet de aanval te openen over enkele topics als ik wederom vermeld dat die bronnen al duizenden keren gepost zijn.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tel daarbij nog eens op dat in Duitsland aanslagen waarbij de dader niet bekend is, of aanslagen vanuit de allochtonen kliek ook bij "extreem-rechts" wordt geschaard en islamitisch terrorisme zoveel mogelijk onder de pet wordt gehouden.
quote:
Het aantal rechts-extremisten dat bij de binnenlandse veiligheidsdienst Verfassungsshutz bekend is, is hoger dan ooit tevoren. Dat hebben minister van Binnenlandse Zaken Seehofer (CSU) en het hoofd van de dienst Haldenwang donderdag gemeld.

In 2018 stonden bij de Verfassungsschutz in totaal 24.100 rechts-extremisten geregisteerd, 100 meer dan in 2017 en daarmee een "nieuw record", aldus Seehofer. Van deze groep zijn 12.700 mensen bereid geweld te gebruiken. Vanwege hun "hoge wapenaffiniteit" zijn deze cijfers "zorgwekkend", aldus de minister. Ter vergelijking: van de linksextremisten - in 2018 in totaal 32.000 - zijn er volgens de Verfassungsschutz 9.000 bereid geweld te gebruiken.
Dit zijn cijfers over radicale extremisten aan zowel linkse als rechtse zijde.

quote:
Het aantal rechts-extremistisch gemotiveerde misdrijven daalde vorig jaar wel: van 19.467 in 2017 naar 19.409 in 2018. Daartegenover stond een toename van het aantal gewelddaden: van 1054 in 2017 tot 1088 in 2018. Het Bundesamt registreerde in totaal zes dodelijke slachtoffers van „vermoedelijk” rechts-extremistisch geweld; in 2017 waren dit er nog vier. „Er zijn aanwijzingen dat deze vreemdelingenhaat als motief hadden.”

Opvallend noemt de Duitse veiligheidsdienst ook de toename van het aantal misdrijven met een antisemitisch motief. „Hierbij gaat het vooral om volksopruiing en propagandadelicten.” Nog duidelijker steeg volgens de dienst het aantal antisemitische gewelddaden: van 28 naar 48.
Dit schept nog geen duidelijk beeld, maar dat rechts-extremisme nauwelijks een probleem is in Duitsland lijkt me op z'n zachtst gezegd een dubieus standpunt.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 16:02:13 #257
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189347911
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Vooral omdat deze dader ofwel nog steeds op de vlucht is of hij kort hierna de aanslag op de kebabzaak pleegde.
Dat bedoel ik :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 9 oktober 2019 @ 16:02:14 #258
358523 IkStampOpTacos
pi_189347912
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

In Duitsland worden aanslagen of zware criminele vergrijpen waarvan ze de daders niet weten automatisch bij "extreem-rechts" geschaard. Ook problemen vanuit allochtonen groepen scharen ze bij extreem-rechts. Heeft een tijd geleden eens een artikel hierover gestaan, kan het helaas niet zo snel vinden. Die Groenlinks mafklapper in Nieuw-Zeeland hebben ze ook geframed als extreem-rechts, kunnen ze weer een streepje zetten. Het begint op te vallen dat ze sommige aanslagen downplayen en bij andere aanslagen weer doen alsof er een alsmaar groeiend probleem in Europa is.
Extreem rechtse aanslagen worden juist onder gerapporteerd, helaas is de werkelijkheid nog triester namelijk: https://www.volkskrant.nl(...)-duitsland~bf03bbdf/
-
  woensdag 9 oktober 2019 @ 16:03:07 #259
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189347931
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:57 schreef VersKers het volgende:

[..]

Nou, dan zat ik er met mijn turfpraktijken niet ver naast :D

[ afbeelding ]
Dat plaatje staaft totaal niet wat jij beweert.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 9 oktober 2019 @ 16:05:01 #260
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189347960
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Spanje, Frankrijk en het VK hebben natuurlijk geen geschiedenis met Ieren die weg willen of Basken. Dat moeten wel allemaal nazi's zijn.
Maar je komt met cijfers over de jaren 2014-2018, waarom ga je dan verwijzen naar onafhankelijkheidsbewegingen die al jaren vrijwel inactief zijn?
pi_189347978
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

Dit zijn cijfers over radicale extremisten aan zowel linkse als rechtse zijde.
[..]

Dit schept nog geen duidelijk beeld, maar dat rechts-extremisme nauwelijks een probleem is in Duitsland lijkt me op z'n zachtst gezegd een dubieus standpunt.
Rechts-extremisme dient uitgeroeid te worden. Voor mij hetzelfde als die islamitische en linkse radicalen. Zet ze maar allen op een eilandje

Ik zal dat ook niet ontkennen, maar doen alsof rechts-extremisme een groter probleem is dan islamitisch extremisme gaat mij te ver want dat is niet waar. Vervolgens ook nog de tientallen islamitische aanslagen downplayen met de opmerking "angstzaaien" om bij vervolgens één rechtse aanslag te doen alsof ze hier door de straten marcheren is hypocriet.
pi_189347983
Sterker nog:
quote:
In het eerste kwartaal van 2018 zouden er 11.000 salafisten in Duitsland zijn. In 2013 waren dat er volgens de Verfassungsschutz 5500.
quote:
In 2018 stonden bij de Verfassungsschutz in totaal 24.100 rechts-extremisten geregisteerd, 100 meer dan in 2017 en daarmee een "nieuw record", aldus Seehofer. Van deze groep zijn 12.700 mensen bereid geweld te gebruiken. Vanwege hun "hoge wapenaffiniteit" zijn deze cijfers "zorgwekkend", aldus de minister. Ter vergelijking: van de linksextremisten - in 2018 in totaal 32.000 - zijn er volgens de Verfassungsschutz 9.000 bereid geweld te gebruiken.
Dat betekent dus dat in absolute zin er meer radicale rechtsextremisten rondlopen dan salafisten met militante ambities. :o
pi_189348011
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:05 schreef VoMy het volgende:

[..]

Maar je komt met cijfers over de jaren 2014-2018, waarom ga je dan verwijzen naar onafhankelijkheidsbewegingen die al jaren vrijwel inactief zijn?
Dat is dus niet waar.
pi_189348012
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Je zit er compleet naast met je 90% islamitisch. :')
neem het jaar 2018..
24 jihadistische aanslagen over 1 rechts extremisme

dan is het zelfs 96% VS 4%
pi_189348013
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het blijkt dat de politie al ter plaatse was toen 1 van de daders nog op de synagoge schoot. Die dader werd ook al snel door de politie neergeschoten, maar dat was met een soort van beanbag.
De dader lag een tijdje stil, maar kon ongeschonden weer opstaan en gewoon wegrijden.

vanaf 1.16.00
Is het te moeilijk om zo'n klootzak door z'n kop te schieten...
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_189348019
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:08 schreef VersKers het volgende:

[..]

neem het jaar 2018..

dat is in mijn optiek zelfs 96% VS 4%
Jij bent niet de grootste wiskundige ter wereld, lijkt mij.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_189348036
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:08 schreef OllieA het volgende:

[..]

Is het te moeilijk om zo'n klootzak door z'n kop te schieten....
Met zo'n beanbag is dat inderdaad erg moeilijk. Maar ze lieten hem gewoon vele seconden roerloos liggen zonder ook maar iets te doen.

Onbegrijpelijk |:(
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189348037
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Rechts-extremisme dient uitgeroeid te worden. Voor mij hetzelfde als die islamitische en linkse radicalen. Zet ze maar allen op een eilandje

Ik zal dat ook niet ontkennen, maar doen alsof rechts-extremisme een groter probleem is dan islamitisch extremisme gaat mij te ver want dat is niet waar. Vervolgens ook nog de tientallen islamitische aanslagen downplayen met de opmerking "angstzaaien" om bij vervolgens één rechtse aanslag te doen alsof ze hier door de straten marcheren is hypocriet.
Dat zegt dan ook niemand. Maar ter herinnering, dit was je eerste post in dit topic:
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nou als we de cijfers erbij gaan pakken kom je eerder uit op 90% kans moslim, 9,99% kans linkse mafklapper en 0,01% kans rechts-extremist.
Dat was dan blijkbaar een soort grappig bedoelde opmerking. Maar later schrijf je dit:

quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ach al jaren slaan we die deugers en 5e colonne moslims hier om de oren met de cijfers en feiten dat er veel meer islamitische en linkse aanslagen zijn dan rechtse, en al jaren negeren ze het en gaan ze gewoon door met het spuien van hun leugens. Die mensen zijn wereldvreemd en kunnen niet voor zichzelf denken, ze staan aan de verkeerde kant, iets waar ze hopelijk in de toekomst flink voor zullen moeten boeten. En dat boeten is voor mij gerechtvaardigd omdat ze al jaren geen fatsoenlijke discussie meer kunnen aangaan maar alleen maar uitschelden, provoceren en afliegen.
Moet ik dan overigens denken aan financiële boetes, of meer lijfelijke? En in geval van dat laatste: worden die dan uitgevoerd door een man of een vrouw?
  woensdag 9 oktober 2019 @ 16:11:48 #269
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_189348055
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:08 schreef OllieA het volgende:

[..]

Is het te moeilijk om zo'n klootzak door z'n kop te schieten...
Beter voor z'n kloten, kan die levenslang de bak in.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_189348057
quote:
11s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Jij bent niet de grootste wiskundige ter wereld, lijkt mij.
kom maar met wat beters :)
  woensdag 9 oktober 2019 @ 16:12:31 #271
459912 FlippingCoin
pi_189348062
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Met zo'n beanbag is dat inderdaad erg moeilijk. Maar ze lieten hem gewoon vele seconden roerloos liggen zonder ook maar iets te doen.

Maar misschien was er toen niet bij ze bekend hoeveel schutters waar waren en moesten ze voor hun eigen veiligheid waken?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_189348070
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat plaatje staaft totaal niet wat jij beweert.
zeker wel!!
pi_189348090
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zegt dan ook niemand. Maar ter herinnering, dit was je eerste post in dit topic:
[..]

Dat was dan blijkbaar een soort grappig bedoelde opmerking. Maar later schrijf je dit:
[..]

Moet ik dan overigens denken aan financiële boetes, of meer lijfelijke? En in geval van dat laatste: worden die dan uitgevoerd door een man of een vrouw?
Zoals al vaker gezegd dienen in mijn ogen de verantwoordelijken de ellende op te ruimen. Het kan niet zo zijn dat er mensen hier jarenlang anderen verketteren, uitschelden, demoniseren en wegzetten als racist om vervolgens als blijkt dat die groep gewoon gelijk had ermee weg te komen zonder gevolgen. Maar niks om je zorgen over te maken, velen zijn zwaar overtuigd van hun eigen gelijk dus zal dat nooit gebeuren, de problemen die er zijn komt gewoon omdat blanke mensen racistisch zijn, bang voor een kleurtje of een zondebok zoeken voor hun eigen problemen. Dus vooral doorgaan op dezelfde voet, het loopt vanzelf wel los toch? Althans als iemand zich aangevallen voelt door mijn post dan is blijkbaar de overtuiging van het eigen gelijk niet zo groot.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 16:15:43 #274
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189348106
quote:
Die Groenlinks mafklapper in Nieuw-Zeeland hebben ze ook geframed als extreem-rechts, kunnen ze weer een streepje zetten.
Klopt, scheen zelfs een poster van Yasser Klaver boven z'n bed te hebben hangen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_189348116
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Waarom wordt er überhaupt met een beanbag geschoten?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_189348127
en toen waren ze stil :')
pi_189348137
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Zoals al vaker gezegd dienen in mijn ogen de verantwoordelijken de ellende op te ruimen. Het kan niet zo zijn dat er mensen hier jarenlang anderen verketteren, uitschelden, demoniseren en wegzetten als racist om vervolgens als blijkt dat die groep gewoon gelijk had ermee weg te komen zonder gevolgen.
Eh, wat? Dat kan niet zo zijn dus wat gaat er dan gebeuren? Of wat zie je zelf als best mogelijke scenario?
pi_189348148
quote:

Die Groenlinks mafklapper in Nieuw-Zeeland hebben ze ook geframed als extreem-rechts, kunnen ze weer een streepje zetten.
Je doelt op die gek die tientallen moslims overhoop schoot? Dat was volgens jou een 'GroenLinks-mafklapper'?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189348151
quote:
16s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar misschien was er toen niet bij ze bekend hoeveel schutters waar waren en moesten ze voor hun eigen veiligheid waken?
Zoiets zal het wel zijn. Maar je kan hem nog een keer raken met een beanbag of zijn auto buiten gebruik stellen.

In elk geval is alles beter dan zo'n dader secondenlang roerloos naast zijn auto laten liggen en hem weer rustig op laten staan zodat hij in kan stappen en doodleuk weg kan rijden.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 16:19:54 #280
459912 FlippingCoin
pi_189348159
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zoiets zal het wel zijn. Maar je kan hem nog een keer raken met een beanbag of zijn auto buiten gebruik stellen.

In elk geval is alles beter dan zo'n dader secondenlang roerloos naast zijn auto laten liggen en hem weer rustig op laten staan zodat hij in kan stappen en doodleuk weg kan rijden.
Ja dat wel inderdaad.
pi_189348160
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

[..]

Misschien moet je gewoon eens ophouden met zuigen. Die zich eeuwig herhalende 'dialogen' tussen jou en JARVIS hebben al wel genoeg topics verziekt.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_189348169
quote:
13s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:19 schreef OllieA het volgende:

[..]

Misschien moet je gewoon eens ophouden met zuigen. Die zich eeuwig herhalende 'dialogen' tussen jou en JARVIS hebben al wel genoeg topics verziekt.
Lees het topic nog eens goed terug vanaf het begin, ik stelde gewoon een normale vraag. Of misschien kun je uitleggen wat die post een 'zuig-gehalte' geeft.
pi_189348180
quote:
15s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je doelt op die gek die tientallen moslims overhoop schoot? Dat was volgens jou een 'GroenLinks-mafklapper'?
Even serieus, ik denk dat JARVIS geen enkele aandacht verdient. Hij is knettergek en lekker aan het trollen. Laat die kerel toch lekker radicaliseren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_189348182
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Eh, wat? Dat kan niet zo zijn dus wat gaat er dan gebeuren? Of wat zie je zelf als best mogelijke scenario?
hou eens op met je troll quotes
pi_189348188
quote:
13s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:19 schreef OllieA het volgende:

[..]

De monologen van JARVIS verzieken al topics. Klaag daar maar eens over.
Allah Al Watan Al Malik
pi_189348191
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

@:Whiskers2009

Kijk offtopic en provoceren, ga je er nog wat over zeggen, of doe je dat alleen maar bij gebruikers die en andere politieke mening hebben dan jou?
Hou nou eens op met zeiken en hou het gewoon on-topic.
pi_189348196
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lees het topic nog eens goed terug`vanaf het begin, ik stelde gewoon een normale vraag.
Ach, hou toch op. Ik heb jullie hele 'discussie' gevolgd. Voortdurend hetzelfde gedoe tussen jullie. Laat elkaar met rust. Negeer elkaar.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_189348200
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Even serieus, ik denk dat JARVIS geen enkele aandacht verdient. Hij is knettergek en lekker aan het trollen. Laat die kerel toch lekker radicaliseren.
hij zegt soms wel terrechte dingen.. ik volg niet alles wat hij typt.. maar de dingen die ik lees zijn wel waar
pi_189348210
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:24 schreef VersKers het volgende:

[..]

hij zegt soms wel terrechte dingen.. ik volg niet alles wat hij typt.. maar de dingen die ik lees zijn wel waar
Als je dat denkt, dan ben je evengoed knettergek. De weg kwijt, totaal loco, van het padje af. Maar, je mag het inderdaad denken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_189348219
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ach al jaren slaan we die deugers en 5e colonne moslims hier om de oren met de cijfers en feiten dat er veel meer islamitische en linkse aanslagen zijn dan rechtse, en al jaren negeren ze het en gaan ze gewoon door met het spuien van hun leugens. Die mensen zijn wereldvreemd en kunnen niet voor zichzelf denken, ze staan aan de verkeerde kant, iets waar ze hopelijk in de toekomst flink voor zullen moeten boeten. En dat boeten is voor mij gerechtvaardigd omdat ze al jaren geen fatsoenlijke discussie meer kunnen aangaan maar alleen maar uitschelden, provoceren en afliegen.
enge post zeg... hoe moeten ze boeten dan? afschieten?
pi_189348230
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als je dat denkt, dan ben je evengoed knettergek. De weg kwijt, totaal loco, van het padje af. Maar, je mag het inderdaad denken.
Lekker afgeven zonder inhoudelijk te zijn, jij bent vast gezellig in het plaatselijke cafe
pi_189348240
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:25 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

enge post zeg... hoe moeten ze boeten dan? afschieten?
Ga jij JARVIS ook nog even weer uit de tuin lokken... Gaat lekker zo.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  woensdag 9 oktober 2019 @ 16:28:03 #293
358523 IkStampOpTacos
pi_189348242
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:08 schreef VersKers het volgende:

[..]

neem het jaar 2018..

dan is het zelfs 96% VS 4%
Doe je nou bewust zo dom of ga je ineens de doelpalen verschuiven? :')
-
  woensdag 9 oktober 2019 @ 16:28:33 #294
358523 IkStampOpTacos
pi_189348248
quote:
13s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:27 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ga jij JARVIS ook nog even weer uit de tuin lokken... Gaat lekker zo.
Als iemand debiele uitspraken doet mag hij zichzelf best verklaren.
-
pi_189348252
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:26 schreef VersKers het volgende:

[..]

Lekker afgeven zonder inhoudelijk te zijn, jij bent vast gezellig in de plaatselijke cafe
Mensen die dergelijk taalgebruik bezigen zie je niet in de lokale café's. Dit zijn verhalen, teksten van kerels die dubieuze websites bezoeken, dag en nacht zich opvreten omdat ze zelf compleet falen in het leven. Bezeten zijn van angststoornissen en doorgaans zich opsluiten op zolder. Hij doet niet onder voor die 8chan gasten die lekker hebben zitten knallen op migranten en moslims.

Het fijne is dat de AIVD deze mensen ook in het vizier heeft, daar heb ik alle vertrouwen in.
Allah Al Watan Al Malik
pi_189348256
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Doe je nou bewust zo dom of ga je ineens de doelpalen verschuiven? :')
ik doe niet dom
pi_189348261
Eindelijk eens een topic zonder persoonlijke aanvallen.
Het is lang geleden dat ik een topic heb gelezen met wederzijds respect voor elkaars standpunten.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 16:29:37 #298
358523 IkStampOpTacos
pi_189348266
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:29 schreef VersKers het volgende:

[..]

ik doe niet dom
Het is goed met je :O
-
pi_189348271
quote:
15s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De monologen van JARVIS verzieken al topics. Klaag daar maar eens over.
Er zullen net zoveel mensen zijn die zich ergeren aan xa1pt. Die 2 kunnen het beste elkaar maar negeren, want dat leid toch nooit tot iets nuttigs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')