abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189347146
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dat 'legertje' users komt hier dan ook niet met rare beweringen jij wel. Als mensen dan eens vragen naar een onderbouwing trek je je keuteltje snel in en ga je je heel kinderachtig wijzen en verschuilen achter een "hunnie doen dit".
Bla bla bla, blijf maar huilen en zeuren. Die onderbouwing krijg ik nooit, die cijfers krijg ik nooit, die komen nooit uit de hoek welke jij vertegenwoordigd maar die utopia uitspraken wel. Als jij niet snapt dat die opmerking een grapje was dan zegt dat veel over jou, of je bent zo'n mafklapper wat boos wordt omdat iemand je ideologie belachelijk maakt, of je bent zo'n mafklapper wat boos wordt omdat iemand de ideologie van een ander belachelijk maakt. Nou ja, selectieve ideologie dan, want dezelfde grapjes over christenen of joden kunnen nooit op zoveel geschuimbek rekenen.

Weet je wat ik kinderachtig vind, dat er 10 users kunnen reageren waarvan 9 met "extreem-rechts, nazi's, blanke man etc." en jij en je medestanders daar nooit over vallen, gezien jullie je daar ook geregeld schuldig aanmaken. Maar zodra één iemand iets durft te opperen over moslims komt die hypocrisie weer bovendrijven en gaat het schuimbekken weer los. Kun je niet tegen die grapjes raad ik je aan om in een moslim land te gaan wonen, wil je hier blijven wonen dan wen je er maar aan.

Ow en dat hunnie doen dit is nog één van de mooiste, de meest gegeven opmerking het laatste jaar van onze linkse users hier op FOK!, het huilen over de "whataboutism" om nog geen topic later diezelfde users zich schuldig te zien maken aan exact hetzelfde gedrag, iets waar ze zich al jaren schuldig aan maken, lachwekkend gewoon.
pi_189347159
Vermutlich handelt es sich bei den Waffen um eine Salut PPSH (Sammlerwaffe mit Trommelmagazin aus den 2 WK von den Russen, die an der Wand). Aufgrund der Schaft-Form ist es wohl eher ein älteres Modell.

Die Polizei fand mehrere Patronenhülsen auf der Straße. Die Munition wurde offenbar von den Tätern abgeschossen.

pi_189347174
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Welke oplossing zou er dan precies moeten komen?
Hoi Xa1pt

Ik ken jou, dus die tactieken om totaal niet mee te doen in de discussie en dit topic om alleen maar te struinen en kijken als je users kan uitlokken tot "extreme" uitspraken om het topic weer te ontregelen trap ik niet in. Dat trucje heb jij alleen al meermaals geprobeerd en ook gevraagd en al meermaals heb ik aangegeven wat eraan gedaan kan worden zonder een tegenreactie te krijgen omdat mijn mening niet extreem genoeg was om te gaan klagen bij de mods.

Fijne middag. :)
pi_189347211
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:43 schreef VersKers het volgende:
Rechts-nationalisme heeft zich in Duitsland na de tweede wereldoorlog volgens mij nooit schuldig gemaakt aan terroristische acties

Als dat nu wel het geval zou zijn, zou dat de domste actie van rechts-nationalisme ooit zijn.
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen bij dit soort opmerkingen.

https://www.trouw.nl/nieu(...)-duitsland~b25f5804/

https://www.volkskrant.nl(...)-duitsland~bf03bbdf/
pi_189347228
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Hoi Xa1pt

Ik ken jou, dus die tactieken om totaal niet mee te doen in de discussie en dit topic om alleen maar te struinen en kijken als je users kan uitlokken tot "extreme" uitspraken om het topic weer te ontregelen trap ik niet in. Dat trucje heb jij alleen al meermaals geprobeerd en ook gevraagd en al meermaals heb ik aangegeven wat eraan gedaan kan worden zonder een tegenreactie te krijgen omdat mijn mening niet extreem genoeg was om te gaan klagen bij de mods.

Fijne middag. :)
JARVIS die de discussie ontwijkt door in de slachtofferrol te duiken, what else is new. Maar we blijven hoopvol!
pi_189347234
Ja, als ze met wapens uit de tweede wereldoorlog gaan schieten in een kebabzaak dan maken ze het wel erg makkelijk. Dan is de kans wel erg groot dat het nazi's zijn. Valt me nog mee dat hij niet een groot hakenkruis op zijn legeroutfit heeft staan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:16:26 #157
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189347246
quote:
Rechts-nationalisme heeft zich in Duitsland na de tweede wereldoorlog volgens mij nooit schuldig gemaakt aan terroristische acties

Als dat nu wel het geval zou zijn, zou dat de domste actie van rechts-nationalisme ooit zijn.
Dan heb je het nieuws kennelijk niet nauwlettend gevolgd. Helaas hebben ze dat wél. Dönermoorden al bekendste, maar zeker niet als enige voorbeeld.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:16:32 #158
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189347248
quote:

:')

Linkse media zijn wat minder jankerig en schreeuwerig dan rechtse media, misschien dat het je daarom minder opvalt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_189347273
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik moet lachen of huilen bij dit soort opmerkingen.

https://www.trouw.nl/nieu(...)-duitsland~b25f5804/

https://www.volkskrant.nl(...)-duitsland~bf03bbdf/
gewoon uitroeien deze gasten en gauw
extreem rechts brengt het rechtse geluid enorm veel schade toe
pi_189347296
quote:
9s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

JARVIS die de discussie ontwijkt door in de slachtofferrol te duiken, what else is new. Maar we blijven hoopvol!
Juist mij en meerderen hier al meermaals frustreren met je opzichtige tactieken en zodra niemand meer erin trapt spelen de "slachtofferrol" :')

Ik heb de laatste jaren genoeg gediscussieerd met gasten zoals jou en beide kampen geven geen strobreed toe, dus ik vind het nutteloos. Daarbij vallen jullie keer in keer in herhaling met dezelfde vragen en als het gewenste extreme antwoord waar jullie op hopen uitblijft dan wordt wel weer iets nieuws verzonnen om over te klagen zoals "slachtofferrol".
pi_189347304
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:16 schreef -XOR- het volgende:

[..]

:')

Linkse media zijn wat minder jankerig en schreeuwerig dan rechtse media, misschien dat het je daarom minder opvalt.
wat me opvalt is dat 9 v/d 10 terroristische aanslagen van de afgelopen decennia afkomstig zijn uit de islamitische hoek
Of, lees je daar ook graag overheen?
pi_189347312
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Juist mij en meerderen hier al meermaals frustreren met je opzichtige tactieken en zodra niemand meer erin trapt spelen de "slachtofferrol" :')

Ik heb de laatste jaren genoeg gediscussieerd met gasten zoals jou en beide kampen geven geen strobreed toe, dus ik vind het nutteloos. Daarbij vallen jullie keer in keer in herhaling met dezelfde vragen en als het gewenste extreme antwoord waar jullie op hopen uitblijft dan wordt wel weer iets nieuws verzonnen om over te klagen zoals "slachtofferrol".
Getriggered worden door iemand die vraagt wat je precies bedoelde _O-
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:23:32 #164
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189347360
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:20 schreef VersKers het volgende:

[..]

wat me opvalt is dat 9 v/d 10 terroristische aanslagen van de afgelopen decennia afkomstig zijn uit de islamitische hoek
Naast dat dat niet zo is, was je opmerking dat neo-nazi's braaf op hun handen zitten sinds WOII, en dat is gewoon ook niet waar en een belediging voor hun slachtoffers.
pi_189347361
Morgen schrijft DER SPIEGEL nergens anders over
pi_189347368
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:20 schreef VersKers het volgende:

[..]

Ach al jaren slaan we die deugers en 5e colonne moslims hier om de oren met de cijfers en feiten dat er veel meer islamitische en linkse aanslagen zijn dan rechtse, en al jaren negeren ze het en gaan ze gewoon door met het spuien van hun leugens. Die mensen zijn wereldvreemd en kunnen niet voor zichzelf denken, ze staan aan de verkeerde kant, iets waar ze hopelijk in de toekomst flink voor zullen moeten boeten. En dat boeten is voor mij gerechtvaardigd omdat ze al jaren geen fatsoenlijke discussie meer kunnen aangaan maar alleen maar uitschelden, provoceren en afliegen.
pi_189347370
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:23 schreef VoMy het volgende:

[..]

Naast dat dat niet zo is, was je opmerking dat neo-nazi's braaf op hun handen zitten sinds WOII, en dat is gewoon ook niet waar en een belediging voor hun slachtoffers.
wat is niet zo? dat je er niet overheen leest?
pi_189347397
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ach al jaren slaan we die deugers en 5e colonne moslims hier om de oren met de cijfers en feiten dat er veel meer islamitische en linkse aanslagen zijn dan rechtse, en al jaren negeren ze het en gaan ze gewoon door met het spuien van hun leugens. Die mensen zijn wereldvreemd en kunnen niet voor zichzelf denken, ze staan aan de verkeerde kant, iets waar ze hopelijk in de toekomst flink voor zullen moeten boeten. En dat boeten is voor mij gerechtvaardigd omdat ze al jaren geen fatsoenlijke discussie meer kunnen aangaan maar alleen maar uitschelden, provoceren en afliegen.
Klopt wel wat je zegt

gisteren dit filmpje gezien, was een ware openbaring

Moderator woensdag 9 oktober 2019 @ 15:25:34 #169
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189347402
Volgensmij is er maar één een soort aanslagen, namelijk kloterige onzinnige kut aanslagen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_189347409
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:20 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Getriggered worden door iemand die vraagt wat je precies bedoelde _O-
Dat vraagt die elk topic opnieuw, al een paar jaar en elke keer geef ik hem netjes antwoord maar dan blijkt uit dat antwoord dat ik geen extremist ben en dan krijg je geen reactie meer totdat ze kunnen huilen over een andere opmerking.

Als jij dat "getriggerd" vindt dan zegt dat meer over jou dan mij. Dat opzichtige provoceren van zulke gastjes daar trap ik niet in, allemaal in de hoop mij (of anderen) op een verkeerde uitspraak te betrappen zodat ze weer een reden hebben om geen discussie aan te gaan doordat ze je kunnen wegzetten als een radicaal of extremist.
pi_189347417
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:25 schreef VersKers het volgende:

[..]

Klopt wel wat je zegt

gisteren dit filmpje gezien, was een ware openbaring

Wat voor dictatuur ?
  Moderator woensdag 9 oktober 2019 @ 15:26:49 #172
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189347422
Natuurlijk kloterig én kut om geen gender voor het hoofd te stoten, en onzinnig voor diegene die zich niet indentificeren met een gender :Y
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_189347430
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:26 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dat vraagt die elk topic wederom, al een paar jaar en elke keer geef ik hem netjes antwoord maar dan blijkt uit dat antwoord dat ik geen extremist ben en dan krijg je geen reactie meer totdat ze kunnen huilen over een andere opmerking.

Als jij dat "getriggerd" vindt dan zegt dat meer over jou dan mij. Dat opzichtige provoceren van zulke gastjes daar trap ik niet in.
En waarom zouden ze dat steeds aan je vragen ??
  woensdag 9 oktober 2019 @ 15:27:36 #174
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189347437
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 15:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Kan het weer on topic? Dank alvast.
Dit lijkt me niet het "Kijk J.A.R.V.I.S. eens zielig zijn"-topic namelijk.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189347443
quote:
Volgens perswoordvoerder Jens Müller van het Universitair Ziekenhuis Halle raakten twee gewond met schotwonden. Een van de Veletztes wordt momenteel geopereerd en voor de andere is er momenteel geen gedetailleerde informatie beschikbaar. Het ziekenhuis heeft meer personeel beschikbaar op de afdeling spoedeisende hulp. Drie operatiekamers zijn apart beschikbaar.
https://www.mz-web.de/hal(...)uniklinikum-33289538
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')