De Joodse gebedshuizen worden al heel goed beveiligdquote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik neem aan dat Nederland nu meteen alle Joodse gebedshuizen gaat beveiligen? Of zullen ze weer gaan bevestigen hoe hypocriet een gedeelte van de samenleving is?
Of een extreem rechtste groeperingquote:
Eerder 88/12 (88 is in dit geval voor de moslims). Hoe langer het duurt voordat er meer over bekend wordt gemaakt, hoe groter de kans dat het moslims zijn.quote:
Bizar inderdaad, zo binnen een paar minuten moet alle info toch wel duidelijk zijn!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:34 schreef Chia het volgende:
Geen beschrijving van de daders, nou dan weten we wel weer hoe laat het is hoor!!!
Dit doet me eerder denken aan extreem-rechts. Ik snap trouwens niet waarom TS niet het artikel in de OP plaatst.quote:Duitse media melden dat de voortvluchtigen legerkleding dragen.
Mijn Tweet klopt.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bizar inderdaad, zo binnen een paar minuten moet alle info toch wel duidelijk zijn!
Beide kut.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:34 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Of een extreem rechtste groepering
Maar het feit dat er handgranaten zijn gebruikt denk ik toch dat de moslims achter de aanslag zitten
En gebruik van handgranaten, daar doen échte Duitsers niet aan.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:34 schreef Chia het volgende:
Geen beschrijving van de daders, nou dan weten we wel weer hoe laat het is hoor!!!
Nou als we de cijfers erbij gaan pakken kom je eerder uit op 90% kans moslim, 9,99% kans linkse mafklapper en 0,01% kans rechts-extremist.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Eerder 88/12 (88 is in dit geval voor de moslims). Hoe langer het duurt voordat er meer over bekend wordt gemaakt, hoe groter de kans dat het moslims zijn.
Of Antifa die extreem-rechts in een kwaad daglicht wil stellen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dit doet me eerder denken aan extreem-rechts. Ik snap trouwens niet waarom TS niet het artikel in de OP plaatst.
Komt in de buurt van mijn 88% inderdaadquote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Nou als we de cijfers erbij gaan pakken kom je eerder uit op 90% kans moslim, 9,99% kans linkse mafklapper en 0,01% kans rechts-extremist.
Ja, rechts-extremisten vormen nauwelijks een bedreiging in Duitsland.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Nou als we de cijfers erbij gaan pakken kom je eerder uit op 90% kans moslim, 9,99% kans linkse mafklapper en 0,01% kans rechts-extremist.
Daar zijn we het iig over eensquote:
Waarom?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Daar zijn we het iig over eens
Toch denk ik dat het nadeliger is voor iedereen als blijkt dat het neo nazis achter de aanslag zitten
Toen ik dit topic opende stond dat nog niet in het artikel, maar heb de OP bijgewerkt.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:36 schreef LelijKnap het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom TS niet het artikel in de OP plaatst.
Moslims die neo-nazi's in een kwaad daglicht willen stellen. We moeten niet alle neo-nazi's over 1 kam scheren, het gaat slechts om een paar extremisten, de meeste neo-nazi's zouden dit nooit doen... zou dat ook zijn wat we te horen krijgen als het daadwerkelijk om neo-nazi's gaat?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:43 schreef Twiitch het volgende:
Legerkleding lijkt me eerder wijzen op een groep neonazi's. Ben benieuwd.
In Nederland is er geen dreiging.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik neem aan dat Nederland nu meteen alle Joodse gebedshuizen gaat beveiligen? Of zullen ze weer gaan bevestigen hoe hypocriet een gedeelte van de samenleving is?
Denk inderdaad dat de meeste neo-nazi's niet snel een aanslag zouden plegen. Maar wanneer jij een neo-nazi bent in een land dat 75 jaar geleden miljoenen mensen heeft vermoord uit naam van het nazisme, mag je toch wel bij jezelf te rade gaan.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Moslims die neo-nazi's in een kwaad daglicht willen stellen. We moeten niet alle neo-nazi's over 1 kam scheren, het gaat slechts om een paar extremisten, de meeste neo-nazi's zouden dit nooit doen... zou dat ook zijn wat we te horen krijgen als het daadwerkelijk om neo-nazi's gaat?
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Mininaal ja, maar goed Poolse nazi's even zo.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat de meeste neo-nazi's niet snel een aanslag zouden plegen. Maar wanneer jij een neo-nazi bent in een land dat 75 jaar geleden miljoenen mensen heeft vermoord uit naam van het nazisme, mag je toch wel bij jezelf te rade gaan.
quote:Een ooggetuige meldt aan Duitse media dat er ook een granaat naar binnen werd gegooid bij een kebab-winkel. De aanvaller droeg legerkleding, had een wapen bij zich en verborg zijn gezicht achter een masker. Hij zou zich later hebben verstopt op het toilet van de zaak.
https://www.telegraaf.nl/(...)erdachte-aangehouden
Wtf en dat zonder slachtoffers daar?quote:
Als de daders moslim zijn krijg je de bekende retoriek te horen ,niets anders dan een incidentje , de moslims zijn de echte slachtoffer, onderdeel van het leven in een grote stad ectquote:
Ja, evenals de granaat die bij de Joodse begraafplaats ontploft is. De handgranaten zijn blijkbaar niet meer zo goed als vroeger.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wtf en dat zonder slachtoffers daar?
Mja er zullen altijd lui zijn dir hun politieke agende bijpakken bijquote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:53 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Als de daders moslim zijn krijg je de bekende retoriek te horen ,niets anders dan een incidentje , de moslims zijn de echte slachtoffer, onderdeel van het leven in een grote stad ect
In de tweede geval , zal er opgeroepen worden om actie te ondernemen, als die anti immigratie sentimenten blijkt te hebben dan zal iedereen die dezelfde mening heeft als potentieel terrorist bestempeld worden , wat betekend dat er meer censuur toegepast zal worden op het gewone volk die hier niets mee te maken heeft
Die mensen waren dan ook al dood en begraven...quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, evenals de granaat die bij de Joodse begraafplaats ontploft is. De handgranaten zijn blijkbaar niet meer zo goed als vroeger.
Jezus dan mag je toch van geluk bij een ongeluk spreken. Misschien oude meuk gekocht uit de oostbloklanden of zo geen idee hoe lang die troep werkbaar blijft.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, evenals de granaat die bij de Joodse begraafplaats ontploft is. De handgranaten zijn blijkbaar niet meer zo goed als vroeger.
We weten ook helemaal niet wat ze daar nou precies mee bedoeldequote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:31 schreef MrBadGuy het volgende:
Het aanslagseizoen is dus nu echt weer begonnenSchaffen we het nog steeds, Frau Merkel?
Maar de mensen die op langs komen om te gedenken toch niet. Al heb je op een begraafplaats doorgaans wel meer ruimte on te vluchten dan in een gemiddelde kebabzaak.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:55 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Die mensen waren dan ook al dood en begraven...
Oude sovjettroep ofzo?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zeker. En dat meerdere daders met automatische wapens slechts 2 slachtoffers in de synagoge weten te maken, dat is ook een wonder.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jezus dan mag je toch van geluk bij een ongeluk spreken. Misschien oude meuk gekocht uit de oostbloklanden of zo geen idee hoe lang die troep werkbaar blijft.
Balkan regio, met de juiste connecties kan je daar aan bijna alles komenquote:
Haal die cijfers er eens bij dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Het is een gebeurtenis die je heerlijk kan uitmelken en dat laatste zal ook gebeurenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mja er zullen altijd lui zijn dir hun politieke agende bijpakken bij
zulke erge zaken.
Ja gelukkig zijn de meeste van die lui niet zo kundig als die mongool in Christchurch.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zeker. En dat meerdere daders met automatische wapens slechts 2 slachtoffers in de synagoge weten te maken, dat is ook een wonder.
Ik beroep mij op dezelfde bronnen als het legertje inwoners in Europa die maar blijven roeptoeteren dat het een "minderheid" is die radicale gedachten heeft of zich afzet tegen de samenleving.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Haal die cijfers er eens bij dan?
Dit zijn nog steeds geen cijfers. Linkjes naar die bronnen?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik beroep mij op dezelfde bronnen als het legertje inwoners in Europa die maar blijven roeptoeteren dat het een "minderheid" is die radicale gedachten heeft of zich afzet tegen de samenleving.
Plaats die cijfers en bronnen eens dan. Als je beweringen doet moet je ze wel hard kunnen maken natuurlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik beroep mij op dezelfde bronnen als het legertje inwoners in Europa die maar blijven roeptoeteren dat het een "minderheid" is die radicale gedachten heeft of zich afzet tegen de samenleving.
Dit zijn gewoon neo nazi Jarvis , daar ben ik 99% zeker vanquote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
twitter:LouiseRawAuthor twitterde op woensdag 09-10-2019 om 13:58:46BREAKING: a woman has been shot dead outside a synagogue in #Halle #Germany. This comes after a series of police raids, following threats from Far Right potential terrorists.(via @uaf) https://t.co/URqndpPnKB reageer retweet
Hahaha!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:05 schreef Geytenbeekje het volgende:
Ik denk extreem-rechts
Ik geloof niet dat een moslim een granaat gooit in een kebabwinkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |