Ik beroep mij op dezelfde bronnen als het legertje inwoners in Europa die maar blijven roeptoeteren dat het een "minderheid" is die radicale gedachten heeft of zich afzet tegen de samenleving.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Haal die cijfers er eens bij dan?
Dit zijn nog steeds geen cijfers. Linkjes naar die bronnen?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik beroep mij op dezelfde bronnen als het legertje inwoners in Europa die maar blijven roeptoeteren dat het een "minderheid" is die radicale gedachten heeft of zich afzet tegen de samenleving.
Plaats die cijfers en bronnen eens dan. Als je beweringen doet moet je ze wel hard kunnen maken natuurlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik beroep mij op dezelfde bronnen als het legertje inwoners in Europa die maar blijven roeptoeteren dat het een "minderheid" is die radicale gedachten heeft of zich afzet tegen de samenleving.
Dit zijn gewoon neo nazi Jarvis , daar ben ik 99% zeker vanquote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
twitter:LouiseRawAuthor twitterde op woensdag 09-10-2019 om 13:58:46BREAKING: a woman has been shot dead outside a synagogue in #Halle #Germany. This comes after a series of police raids, following threats from Far Right potential terrorists.(via @uaf) https://t.co/URqndpPnKB reageer retweet
Hahaha!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:05 schreef Geytenbeekje het volgende:
Ik denk extreem-rechts
Ik geloof niet dat een moslim een granaat gooit in een kebabwinkel
Ik geloof dat er vast een islamitisch debieltje is die dat zou doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:05 schreef Geytenbeekje het volgende:
Ik denk extreem-rechts
Ik geloof niet dat een moslim een granaat gooit in een kebabwinkel
Ik denk dat je gelijk hebt man. Boek je alvast je tickets?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:06 schreef Ali_boo het volgende:
Ik ga een voorspelling doen, nadat er is vastgesteld dat de dader idd extreem rechts is, zal er geschreeuwd worden om een internationale antisemitisme wet
Waar de mensen die zich schuldig maken aan antisemitisme de doodstraf krijgen
Snijd hij dan zich niet in zijn eigen vingers ?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik geloof dat er vast een islamitisch debieltje is die dat zou doen.
Ook niet als hij een granaat in een patatzaak gooit. Neemt niet weg dat er altijd wel een debieltje is die zoiets zou doen als hij een reden heeft.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:07 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Snijd hij dan zich niet in zijn eigen vingers ?
de islam-gemeenschap zou niet trots op hem zijn
Nee we moeten iedereen die kritisch is op een groep trakteren met een nekshotquote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt man. Boek je alvast je tickets?
Fixed.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:06 schreef Ali_boo het volgende:
Ik ga een voorspelling doen, nadat er is vastgesteld dat er een dader is, zal er geschreeuwd worden om een internationale antireligie wet
Waar de mensen die zich schuldig maken aan religieuze uitingen de doodstraf krijgen
Nou de neo nazis zijn juist van mening dat de joden achter de migratie zittenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:07 schreef VersKers het volgende:
Ik zou het zo ongelooflijk dom vinden als hier een neo-nazi achter zou zitten.
De joden zijn wel je laatste probleem waar Duitsland momenteel mee te maken heeft
Alsof er wel een probleem was met Franse concertbezoekers, Niceaanse boulevardwandelaars of moskeebezoekers in Christchurch.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:07 schreef VersKers het volgende:
De joden zijn wel je laatste probleem waar Duitsland momenteel mee te maken heeft
Alsof ze het lef hebben om islam hard aan te pakkenquote:
Tja, de vijand van mijn vijand is mijn vriend zou ik dan denken.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nou de neo nazis zijn juist van mening dat de joden achter de migratie zitten
Ah een opgepakt mooi.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:15 schreef Zipportal het volgende:
LIVE. Minstens twee doden bij schietpartij voor synagoge in Duitse Halle, handgranaat gegooid op joodse begraafplaats
https://www.hln.be/nieuws(...)raafplaats~a903cb98/
En een camera op zijn helm? Is er al gekrken op die 4chan bende?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.geenstijl.nl/
Ik zie de krantenkoppen al voor mequote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:16 schreef pokkerdepok het volgende:
er staat in de tegegraaf link dat ze ook op een kebab zaak hebben geschoten.
dus ja, extreem rechts.
Als het goed is dan is dit de dader die in de kebabzaak opgepakt is. Als het geen livestream was dan zullen de beelden nooit naar buiten komen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En een camera op zijn helm? Is er al gekrken op die 4chan bende?
Ow daar ga ik niet meer vanuit, ga zelfs niet meer vanuit dat het standaard moslims zijn, die opmerking was gewoon "domme" opmerking tussendoor die ik vaker wel eens geef.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:02 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon neo nazi Jarvis , daar ben ik 99% zeker van
Ja. Er zijn meerdere daders. Minstens 1 is gevlucht in een auto en daar is men nog altijd naar op zoek. Een andere dader is in het toilet van een kebabzaak opgepakt. Een van de klanten die in de kebabzaak was is doodgeschoten.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:22 schreef detaris het volgende:
Er is een verdachte opgepakt lees ik op de NOS.
Die neo-nazi's in Duitsland zijn al jaren de weg kwijt, die menen nog in de jaren 40 te leven. Allemaal oppakken en op een eilandje in de Atlantische Oceaan zetten en niet meer naar omkijken zou mijn advies zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:07 schreef VersKers het volgende:
Slecht adviesquote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Die neo-nazi's in Duitsland zijn al jaren de weg kwijt, die menen nog in de jaren 40 te leven. Allemaal oppakken en op een eilandje in de Atlantische Oceaan zetten en niet meer naar omkijken zou mijn advies zijn.
Dat is zielig voor de mensen op Tristan da cunha/St. Helena/Ascension! Die mensen kunnen er toch niks aan doen?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Die neo-nazi's in Duitsland zijn al jaren de weg kwijt, die menen nog in de jaren 40 te leven. Allemaal oppakken en op een eilandje in de Atlantische Oceaan zetten en niet meer naar omkijken zou mijn advies zijn.
Moeten zij daar maar niet wonenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:26 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Dat is zielig voor de mensen op Tristan da cunha/St. Helena/Ascension! Die mensen kunnen er toch niks aan doen?
Of gewoon een ontevreden klant.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:16 schreef pokkerdepok het volgende:
er staat in de tegegraaf link dat ze ook op een kebab zaak hebben geschoten.
dus ja, extreem rechts.
Epic fail.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een andere dader is in het toilet van een kebabzaak opgepakt.
Met de laatste ben ik eensquote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ow daar ga ik niet meer vanuit, ga zelfs niet meer vanuit dat het standaard moslims zijn, die opmerking was gewoon "domme" opmerking tussendoor die ik vaker wel eens geef.
Maar over de dader(s) laat ik mij nog niet uit, ik weet niet wie of wat deze aanslag gepleegd heeft, buiten dat het gewoon mafklappers zijn wat hun ideologie, huidskleur of afkomst ook is en van mij allemaal dezelfde behandeling verdienen, permanent verwijderen uit de samenleving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |