abonnement Unibet Coolblue
pi_189087389
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS


Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

De NOD lijst:


Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+


Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)



[ Bericht 17% gewijzigd door MiNi1981 op 23-09-2019 20:55:18 ]
pi_189088939
Dankje mini!

Mij valt net de OP op; deze is verre van up to date als je naar de deelnemers en nod kijkt.
Geen idee of we iemand voor het hoofd stoten als die geschrapt wordt?
pi_189089491
Dat was mij idd ook al opgevallen Nolita.

Ik kan sowieso de huidige namen eruit halen. En voor wie in de OP zou willen, geef het aan en dan kan het er altijd ingezet worden.
pi_189096456
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:54 schreef MiNi1981 het volgende:
Dat was mij idd ook al opgevallen Nolita.

Ik kan sowieso de huidige namen eruit halen. En voor wie in de OP zou willen, geef het aan en dan kan het er altijd ingezet worden.
Las je topic even snel door. Hoe zit het nu bij jou, ben je al begonnen deze maand of...?
pi_189096523
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 12:08 schreef AgathaRaisin het volgende:

[..]

Las je topic even snel door. Hoe zit het nu bij jou, ben je al begonnen deze maand of...?
Nee ik verwacht een dezer dagen de uitslag vh bloed. En vanaf morgen met ovulatietesten beginnen.

Hopelijk groen licht!
pi_189096538
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 12:13 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]

Nee ik verwacht een dezer dagen de uitslag vh bloed. En vanaf morgen met ovulatietesten beginnen.

Hopelijk groen licht!
Oeh.. spannend zeg! Maar heb je nu al een donor? Sorry als je al gezegd hebt heb niet alles doorgelezen O-)
pi_189096716
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 12:15 schreef AgathaRaisin het volgende:

[..]

Oeh.. spannend zeg! Maar heb je nu al een donor? Sorry als je al gezegd hebt heb niet alles doorgelezen O-)
Geen probleem. Ja alles is gereed. Dus als mn bloed deze ronde meewerkt kan ik eindelijk starten.
Het wachten duurt allemaal zo lang 😉
pi_189096725
Ik hoef opzich niet in de OP hoor, vind het wel prima zo. Lege OP is ook prima (zonder namen bedoel ik dan).
pi_189096731
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 12:28 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]

Geen probleem. Ja alles is gereed. Dus als mn bloed deze ronde meewerkt kan ik eindelijk starten.
Het wachten duurt allemaal zo lang 😉
Oh spannend zeg!
pi_189096745
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 12:29 schreef DonnaRush het volgende:
Ik hoef opzich niet in de OP hoor, vind het wel prima zo. Lege OP is ook prima (zonder namen bedoel ik dan).
Ja mee eens. Ik hoef er ook niet in.
Enige nadeel is dat ik mijn geheugen beter moet managen wie wanneer op het wachtbankje zit.
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 12:30:53 #11
382129 crew  Donna
pi_189096757
Ah jaa, gewoon wat vaker vragen. Houdt het topic ook actief. :P
pi_189096774
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 12:29 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Oh spannend zeg!
Ja enorm en heel eng.
Kan er enorm naar uitkijken en niet wachten enzo maar er is toch ook een factor die het eng vindt.
pi_189096781
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 12:30 schreef DonnaRush het volgende:
Ah jaa, gewoon wat vaker vragen. Houdt het topic ook actief. :P
Haha helemaal waar.
  Moderator dinsdag 24 september 2019 @ 12:33:27 #14
382129 crew  Donna
pi_189096793
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 12:31 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]

Ja enorm en heel eng.
Kan er enorm naar uitkijken en niet wachten enzo maar er is toch ook een factor die het eng vindt.
Dat is heel logisch denk ik. Tenminste, dat hebben wij ook hoor. Het is toch een hele stap, op welke manier dan ook.
pi_189097393
Ik hoef ook niet in de OP. Veel te bang om het te jinxen. Hier (anoniem) over praten is al een hele stap voor mij
pi_189099326
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 12:33 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Dat is heel logisch denk ik. Tenminste, dat hebben wij ook hoor. Het is toch een hele stap, op welke manier dan ook.
Dat is wel fijn om te horen. Ja het is een grote stap voor iedereen.

[ Bericht 0% gewijzigd door MiNi1981 op 24-09-2019 17:00:36 ]
  dinsdag 24 september 2019 @ 22:23:04 #17
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189106408
Oh zeker. Wij zijn er beide klaar voor om eindelijk (hopelijk) ons eerste kindje te krijgen. Vooral manlief is ineens heel erg in de baby mood. Maar de lichte angst die erbij komt! :o

Meneer grapt nog wel eens dat ie graag een tweeling wil, zodat we meteen klaar zijn met ons gezin. _O- Hij piept wel anders als dat ECHT gebeurd! :')
pi_189117461
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 22:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Oh zeker. Wij zijn er beide klaar voor om eindelijk (hopelijk) ons eerste kindje te krijgen. Vooral manlief is ineens heel erg in de baby mood. Maar de lichte angst die erbij komt! :o

Meneer grapt nog wel eens dat ie graag een tweeling wil, zodat we meteen klaar zijn met ons gezin. _O- Hij piept wel anders als dat ECHT gebeurd! :')
Er is wel weer een tweelingzwangerschap nodig in Z&G :P
pi_189121053
Haha klopt wel dat er weer een tweelingzwangerschap bij kan inderdaad! Lijkt mij wel enorm zwaar, 2 baby’s tegelijk.

Hier ook geen behoefte aan op, dan maar af en toe terug lezen of vaker vragen idd.

Hopelijk snel groen licht mini!
pi_189121465
MiNi1981 ik hoop zo op een positieve bloeduitslag voor je zodat je ook kunt beginnen. En ja tuurlijk is het eng, maar je bent niet over één nacht ijs gegaan..
pi_189124768
Nou dat groene licht laat lang op zich wachten. Maandag bloed geprikt. Had dinsdag binnen moeten zijn maar de belangrijkste waarde was vanochtend nog steeds niet binnen :(
Ben je zelf op tijd werkt het lab niet mee. Iets in mij zegt dat ze het kwijt zijn. Want de andere uitslag is wel binnen. Maar ja die zegt even weinig over wel/niet kunnen starten.

Morgenochtend nogmaals bellen en anders prikken ze maar opnieuw. Ik verwacht namelijk di/woe mijn eisprong. Wil eigenlijk voor die tijd nog wel duidelijkheid hebben. Daarom prikte ik juist op tijd, om eventuele teleurstelling niet zo kort voor de eisprong te krijgen....
pi_189135843
Frustrerend zeg mini; als ze er morgen geen antwoord op weten zou ik ook opnieuw prikken inderdaad!
pi_189145821
Schildklier helaas weer niet goed.
Ik begin er wel een beetje van te balen. Want hij is altijd stabiel geweest totdat ik daadwerkelijk wilde gaan starten.
Weer een maand afwachten dus. :( dan duurt een maand lang.
  zondag 29 september 2019 @ 09:49:25 #24
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189170717
Oh Mini -O- Dat is jammer. Hopelijk volgende maand goed nieuws!

Ik heb de laatste paar dagen last gehad van wat rare klachtjes. Het zal wel helemaal niets zijn. Maar ik zit nog zeker 10 dagen voor mijn ongesteldheid zou moeten komen. En ik verwacht toch echt niet dat we al geluk zouden hebben bij de eerste keer proberen. We wachten maar af...
  Moderator zondag 29 september 2019 @ 10:54:13 #25
382129 crew  Donna
pi_189171512
Je weet het niet Biene. Ik had 3x dat geluk. Was 2x echt in shock want had het ook niet verwacht. 8-)
  Moderator zondag 29 september 2019 @ 10:54:36 #26
382129 crew  Donna
pi_189171518
Wat rot mini. Ik duim voor volgende maand!
pi_189171831
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 16:32 schreef MiNi1981 het volgende:
Schildklier helaas weer niet goed.
Ik begin er wel een beetje van te balen. Want hij is altijd stabiel geweest totdat ik daadwerkelijk wilde gaan starten.
Weer een maand afwachten dus. :( dan duurt een maand lang.
Wat ongelofelijk balen is dat zeg :( Gaan ze nog wat doen om te zorgen dat het komende keer wel weer goed is?
  zondag 29 september 2019 @ 13:46:24 #28
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189174493
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 10:54 schreef DonnaRush het volgende:
Je weet het niet Biene. Ik had 3x dat geluk. Was 2x echt in shock want had het ook niet verwacht. 8-)
Wow :o Dat is nog eens geluk hebben! Maar dat zou wat zijn! _O-

Begin van de week had ik drie dagen een flink opgeblazen gevoel. Mjn buik stond bol! Dat is nu weer weg. En gedurende de hele week heb ik af en toe lichte krampjes. De hele dag door. Alsof mijn ongesteldheid er elk moment aan komt. Af en toe ook spotting. Gister had ik ook ongeveer twee uur lang hele lichte vlagen van misselijkheid. Vandaag weer (of nog steeds) lichte krampjes. Raar, want dat heb ik gewoon nooit :? .
Dus of ik zit in een ultra lichte, 10 dagen te vroege, al een weeklang durende ongesteldheid. Of mijn lichaam is nu gewoon achterlijk bezig. Of......?
pi_189175308
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 16:32 schreef MiNi1981 het volgende:
Schildklier helaas weer niet goed.
Ik begin er wel een beetje van te balen. Want hij is altijd stabiel geweest totdat ik daadwerkelijk wilde gaan starten.
Weer een maand afwachten dus. :( dan duurt een maand lang.
Klote }:|
pi_189175395
Ik ben nu alweer 10-11 dagen 'ongesteld' geweest. Voor de echte menstruatie een paar dagen een beetje. En een paar dagen erna blijft er ook wat licht bloedverlies af en toe komen. Dat is toch niet normaal. Nu denk ik misschien ben ik wel in de overgang aan het raken.. :')
Toch maar de dokter bellen deze week want ik blijf in onzekerheid zo...
pi_189193602
Oh ze hebben een fout gemaakt bij de huisarts 😡.
Mijn waarde voor zwanger raken is onbekend. Maar heb alles doorgesproken en het onderbuikgevoel van zowel mijn huisarts als van mijzelf is dat de waarde toch goed is waarschijnlijk.
Nou ga ik dan toch nog maar heel last minute proberen mn eisprong te zoeken hoor en hopelijk mijn eerste poging alsnog door te kunnen zetten!

Fingers crossed dat ik nog een eisprong kan vinden. 😊😊
  maandag 30 september 2019 @ 20:07:03 #32
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189196672
^O^ Oh mini, fingers crossed! Hopelijk komt ie snel! En hopelijk maken ze die fout in de toekomst niet nog eens! }:|

:r Ik ben verkouden. En voor het geval we al geluk hebben, gebruik ik niet de normale medicijnen. Zit te wachten op onze boodschappen bestelling. Paracetamol had ik niet in huis. Alleen zwaarder spul. En heb lichte verhoging (38,2). Heb ik normaal echt nooit met een verkoudheid. :N
pi_189199032
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:07 schreef Bienelientjee het volgende:
^O^ Oh mini, fingers crossed! Hopelijk komt ie snel! En hopelijk maken ze die fout in de toekomst niet nog eens! }:|

:r Ik ben verkouden. En voor het geval we al geluk hebben, gebruik ik niet de normale medicijnen. Zit te wachten op onze boodschappen bestelling. Paracetamol had ik niet in huis. Alleen zwaarder spul. En heb lichte verhoging (38,2). Heb ik normaal echt nooit met een verkoudheid. :N
Nee dat hoop ik ook niet. Heb netjes excuses gekregen en er wordt vanaf nu goed opgelet. En ik ga het ook gewoon dubbel checken. Mag zo lang als nodig is voor iedere eisprong mijn bloed laten controleren dus dat is wel een hele geruststelling. Hoewel ik ook wel probeer te vertrouwen op mijn lichaam.

Oh spannend. Je voelt wrs van alles en je weet nog totaal niet wat het is. Je mag over een week testen?
Balen dat je verkouden bent, hopelijk is het snel over!
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 17:48:14 #34
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189212783
Ja, ik zou volgens mijn app rond de 8e/10e ongesteld moeten worden. Zal er waarschijnlijk wel achter komen dat ik natuurlijk helemaal nog niet zwanger ben en gewoon alle dingen had kunnen gebruiken om mij nu beter te voelen _O- :D
  woensdag 2 oktober 2019 @ 11:09:01 #35
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189223925
Moest vanochtend flink hoesten, tot het punt van kokhalsen omdat mijn neus zo verstopt zit. Kort daarna begon ik flink te krampen en ben nu ook begonnen met bloeden. -O- Dus echt geen idee nu. Misschien ben ik een week vervroegd nu?
pi_189233774
Wat stom zeg mini, dat er een fout is gemaakt! Heb je nog een eisprong gevonden inmiddels of moet je weer een ronde wachten?

Hoe gaat dat met ovulatietesten trouwens; op welke dag begin je met testen, hoeveel testen gebruik je per cyclus?
Ik overweeg om er te bestellen als deze ronde niet raak is (waar ik vanuit ga gezien de heftige ziekte van vriend, vind ik het knap als er sperma is dat nog leeft :X ). Hij was wel net op tijd weer een beetje opgeknapt om deze cyclus niet helemaal aan ons voorbij te laten gaan.

Ovulatietesten vooral met als doel om eens 2 cyclussen oid te monitoren wanneer er ongeveer een eisprong is. Eens kijken of dat overeen komt met wat ik / de app denkt. Dus niet om structureel te gaan gebruiken (tenzij het dus wel
Afwijkt van de app oid).

Bienelientjee het kan vanalles zijn, echt nog even een week afwachten en dan een test doen mits nog niet ongesteld. Er is zo weinig over te zeggen op dit punt.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 09:51:26 #37
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189241458
Het is helaas toch echt een ongesteldheid. Gewoon op dag 21, een week te vroeg! Dus nu ziek + ongesteld = }:| Aan de plus kant, ik kan eindelijk mijn neusspray gebruiken! :')
  donderdag 3 oktober 2019 @ 13:02:59 #38
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_189244389
Familieweekend overleefd hoor ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En inmiddels heb ik de verwijzing om opnieuw naar de klinisch geneticus te gaan ook binnen. Dus afwachten wanneer ik daar terecht kan.


quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 09:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Het is helaas toch echt een ongesteldheid. Gewoon op dag 21, een week te vroeg! Dus nu ziek + ongesteld = }:| Aan de plus kant, ik kan eindelijk mijn neusspray gebruiken! :')
Blegh :*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_189250063
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 21:11 schreef Nolita het volgende:
Wat stom zeg mini, dat er een fout is gemaakt! Heb je nog een eisprong gevonden inmiddels of moet je weer een ronde wachten?

Hoe gaat dat met ovulatietesten trouwens; op welke dag begin je met testen, hoeveel testen gebruik je per cyclus?
Ik overweeg om er te bestellen als deze ronde niet raak is (waar ik vanuit ga gezien de heftige ziekte van vriend, vind ik het knap als er sperma is dat nog leeft :X ). Hij was wel net op tijd weer een beetje opgeknapt om deze cyclus niet helemaal aan ons voorbij te laten gaan.

Ovulatietesten vooral met als doel om eens 2 cyclussen oid te monitoren wanneer er ongeveer een eisprong is. Eens kijken of dat overeen komt met wat ik / de app denkt. Dus niet om structureel te gaan gebruiken (tenzij het dus wel
Afwijkt van de app oid).

Bienelientjee het kan vanalles zijn, echt nog even een week afwachten en dan een test doen mits nog niet ongesteld. Er is zo weinig over te zeggen op dit punt.
als je een regelmatige cyclus hebt dan weet je ongeveer wanneer je eisprong is. Als je dan de eerste keer wilt onderzoeken of dat klopt zou ik wel een dag of 3/4 voor de mogelijke eisprong beginnen met testen.
Bij mij in de kliniek zeiden ze testen 5-10 dagen (erg ruim dus) na start menstruatie.
Ik heb deze ronde heel veel testen gebruikt. Ik denk in totaal wel iets van 15-20 testen. Komt omdat ik ook ochtend en avond testte op het moment dat ik het idee had dat het moest gaan gebeuren. Met resultaat 8-)
Van de 15-20 testen waren er 17 goedkoop en 3 clearblue.
Ben er nu wel achter gekomen dat de testen van de action echt vele malen fijner zijn dan die sticks. Dus mocht het nodig zijn koop ik de action leeg voor de volgende ronde.
Maar nu neem ik vooral eerst plaats op het wachtbankje. :s)
pi_189250086
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 09:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Het is helaas toch echt een ongesteldheid. Gewoon op dag 21, een week te vroeg! Dus nu ziek + ongesteld = }:| Aan de plus kant, ik kan eindelijk mijn neusspray gebruiken! :')
He wat balen! :*
Ik had liever gehoord dat je geen neusspray mocht gebruiken de komende 9 maanden!

Hopelijk knap je snel op voor een nieuwe ronde.
pi_189250112
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:02 schreef AgnesGru het volgende:
Familieweekend overleefd hoor ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En inmiddels heb ik de verwijzing om opnieuw naar de klinisch geneticus te gaan ook binnen. Dus afwachten wanneer ik daar terecht kan.
[..]

Blegh :*
Fijn dat het familieweekend zo ver mogelijk goed ging. En mooi dat je weer een verwijzing hebt naar de klinisch geneticus. Daar zal wel weer wat tijd overheen gaan of niet?
pi_189297211
Hai.

Even een anoniem account aangemaakt. Op één vriendin na (en m’n tandarts :’) ) weet niemand dat we aan het proberen zijn zwanger te worden en het zit me zo hoog en ik vind ‘t kut dat ik er met niemand over kan praten, dus hoi!

Ons verhaal:
We zijn sinds najaar vorig jaar samen. Ik word over 2 weken 35, mijn vriend wordt in december 41. We zijn dus geen piepjong stel, maar ook geen fossielen. Toen we samen kwamen ben ik na een aantal jaar anti-conceptie vrij te zijn geweest aan de pil gegaan in oktober. In mei dit jaar hebben we de pil de prullenbak ingegooid. Na een maand m’n eerste menstruatie en die is sindsdien spot-on (elke maand 28 dagen en op de 28e dag altijd tussen 17:00 en 19:00 eerste bloeding, echt bizar!). We zijn dus nog niet heel lang bezig maar misschien voor velen herkenbaar; toen ik gisteravond (om stipt 19:00u) ongesteld werd heb ik de rest van de avond een sip gezicht gehad met als nieuw dieptepunt toen vrienden over hun kinderen begonnen met elkaar sneaky naar de wc vluchten en een flink potje zitten janken achter gesloten deuren. Nu zit ik in een restaurant en 3 tafels verderop, een surprise babyshower van iemand. Hartstikke leuk, maar nu, pfff... De emoties die al hoog oplopen bij menstruatie zijn als je probeert zwanger te worden echt een bitch.


Ik ben vanmorgen voor t eerst begonnen met temperaturen en ik ga nu ook ovulatietesten gebruiken. Ik hoop dat ‘t werkt!
pi_189298852
Bienielientje jammer. Voel je je al wat beter? Niets sterkers dan paracetamol is vervelend maar wel goed dat je er al zo rekening mee houdt. ^O^

Mini op het wachtbankje, ik duim voor je. :Y

Agnes fijn dat het familieweekend enigszins is meegevallen. Voel je je beter nou het achter de rug is of ben je nog vaak verdrietig? :*

Hoi TeaCup :W
Een beetje herkenbaar is het wel hoor. Ik kan best jaloers kijken naar de ronde buik van zwangere vrouwen. Maar het is toch anders, omdat we al een kindje hebben.
Ik hoop dat het snel gaat gebeuren voor jullie. :*

Ik zit op het wachtbankje. Eigenlijk hoop ik vroeger ongesteld te worden, zit ik tenminste ook niet met valse hoop zoals de vorige ronde. :')
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_189306579
Jammer bienelientje; al wat opgeknapt inmiddels?

Mini thnx voor je ervaring met ovulatietesten. En spannend, op het wachtbankje!

Pkm ook spannend weer. Ik kan me voorstellen dat je liever te vroeg dan te laat ongesteld wordt als er geen zwangerschap is.

Welkom tea cup. Teleurgesteld zijn als het niet gelukt is, is herkenbaar; huilbuien daarentegen ben ik niet bekend mee.
Ik zie ook weer overal zwangere buiken en heb dan wel een sterk verlangen om dat ook weer te mogen ervaren.
pi_189306905
Welkom little teacup!
Ik heb toch maar een afspraak bij de huisarts gemaakt deze week. Kan ik eens vragen over die luteale fase en lange menstruatie enz...
  zondag 6 oktober 2019 @ 22:47:17 #46
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189307528
Ben gelukkig aan de betere hand! @Pannenkoekenmix Ja, probeer er toch wel meteen al rekening mee te houden! Of er gewoon een beetje aan te wennen. Kans is groot dat ik een verkoudheid zal pakken mocht ik zwanger worden. Dit is namelijk al mijn derde van 2019. Wist niet hoe snel ik naar de keuken moest rennen om EINDELIJK mijn neusspray te grijpen toen ik woensdag de :R kreeg! _O-

@Teacup Ik kan me nu al inleven in je teleurstelling! Zelfs al wist ik dondersgoed dat de kans op geluk deze aller-eerste ronde nihil was. Zeker na alle stress die ik in de afgelopen maanden heb gehad. En tóch voelde ik mij behoorlijk teleurgesteld afgelopen woensdag toen mijn ongesteldheid een week te vroeg begon. En overal om je heen he. Iedereen is ineens zwanger of raakt zwanger en overal zie je ineens die kleine babietjes. :D

Maar goed, over een paar dagen mogen we weer beginnen ;) Misschien is knusse Oktober voor ons allemaal DE maand! ;)
pi_189322625
Bedankt allemaal! Soms denk ik, mens, stel je niet zo aan. Ik ben nog maar zo kort bezig met dit traject. Er zijn vrouwen die met heftige obstakels te maken hebben en dan zit ik te janken op de wc. Dan schaam ik me wel. Maar als je iets heel graag wil dan is elke mislukte poging een gevoel van falen. Ben ik niet goed in, falen.

Ben wel op het punt dat als het de volgende ronde niet lukt, we naar de huisarts moeten. Dat is Iig wat wordt aangeraden vanwege onze leeftijd. Ik hoop dat ‘t niet nodig gaat zijn.

Ik duim ook voor jullie allemaal mee dat we snel allemaal samen zwanger zijn en in het andere topic kunnen keuvelen. :*
pi_189336906
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:58 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]

als je een regelmatige cyclus hebt dan weet je ongeveer wanneer je eisprong is. Als je dan de eerste keer wilt onderzoeken of dat klopt zou ik wel een dag of 3/4 voor de mogelijke eisprong beginnen met testen.
Bij mij in de kliniek zeiden ze testen 5-10 dagen (erg ruim dus) na start menstruatie.
Ik heb deze ronde heel veel testen gebruikt. Ik denk in totaal wel iets van 15-20 testen. Komt omdat ik ook ochtend en avond testte op het moment dat ik het idee had dat het moest gaan gebeuren. Met resultaat 8-)
Van de 15-20 testen waren er 17 goedkoop en 3 clearblue.
Ben er nu wel achter gekomen dat de testen van de action echt vele malen fijner zijn dan die sticks. Dus mocht het nodig zijn koop ik de action leeg voor de volgende ronde.
Maar nu neem ik vooral eerst plaats op het wachtbankje. :s)
Ohh ik zie nu pas dat je toch nog kon proberen deze ronde, wat fijn! En spannend!
pi_189338427
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 21:19 schreef Chan het volgende:

[..]

Ohh ik zie nu pas dat je toch nog kon proberen deze ronde, wat fijn! En spannend!
Ja super fijn en idd heel spannend. Ik wacht braaf verder, maar ben niet heel geduldig. Kan de tijd wel vooruit kijken :P
Ik zag van jou een mooie buik in het topic! Jij gaat goed!
pi_189339027
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 22:32 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]

Ja super fijn en idd heel spannend. Ik wacht braaf verder, maar ben niet heel geduldig. Kan de tijd wel vooruit kijken :P
Ik zag van jou een mooie buik in het topic! Jij gaat goed!
Wanneer is je NOD? Als ik vragen mag? :D
Jaa, gaat super goed hier :)
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:20:29 #51
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189360246
Verkoudheid blijft lang nahangen en ben dit nasnotteren en hoesten helemaal zat! -O- Ook niet echt fijn als je probeert te *; .... _O-
pi_189360928
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Verkoudheid blijft lang nahangen en ben dit nasnotteren en hoesten helemaal zat! -O- Ook niet echt fijn als je probeert te *; .... _O-
Haha hier had ik van de week ook last van :P dus verwacht er niet veel van deze maand...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189395898
Hier is een nieuwe ronde weer van start! NOD staat nu op 1 november! *O*
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 14:33:29 #54
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189396368
Wij ook deze week ;) ;) ;) *O*

Mijn NOD zou rond 31 Oktober moeten zijn! Vorige maand was alles een beetje overhoop en van slag vanwege de stress om de bruiloft

En ben sinds gister ovu testjes aan het uitproberen om eens te zien wanneer ik ovuleer.
pi_189396702
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 14:33 schreef Bienelientjee het volgende:
Wij ook deze week ;) ;) ;) *O*

Mijn NOD zou rond 31 Oktober moeten zijn! Vorige maand was alles een beetje overhoop en van slag vanwege de stress om de bruiloft

En ben sinds gister ovu testjes aan het uitproberen om eens te zien wanneer ik ovuleer.
Ja, ik ben sinds gisteren ook bezig met ovulatietesten. Heb een hele berg midstream testjes besteld bij Sensitest. Ben benieuwd of we op deze manier, samen met het temperaturen er nu wat meer geluk hebben.
pi_189400938
Fijn dat de huisarts optimistisch was agatha.

Voor littleteacup en bienelientje nieuwe ronde, nieuwe kansen, succes!!

NOD hier is 16-10, ben wel benieuwd, maar de verwachtingen zijn laag. We gaan het zien.
Ondertussen druk bezig met van alles waardoor ik er minder mee bezig ben dan de vorige ronde.
pi_189408028
De extra vroege test blijft hier paar dagen voor NOD blanco. Dat is wel een stevige domper. Heb ook alle signalen van een aankomende ongesteldheid dus verwacht niet dat het een succesvolle poging is.

Succes voor de andere dames op get wachtbankje!
pi_189411706
Ik doe ook mee voor de nieuwe ronde. *O* NOD op 31 oktober.

Nolita ik duim voor je. :)

Mini1981 jammer. -O-
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  Moderator maandag 14 oktober 2019 @ 09:49:50 #59
382129 crew  Donna
pi_189425714
Ik mag weer doorschuiven! O+
pi_189425805
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 09:49 schreef DonnaRush het volgende:
Ik mag weer doorschuiven! O+
Gefeliciteeeerd! O+
Protège moi de mes désirs.
  maandag 14 oktober 2019 @ 10:02:29 #61
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189425849
Wat zitten een hoop van ons op 1 lijn qua NOD! :D

Gefelicteerd Donna O+
pi_189425892
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 09:49 schreef DonnaRush het volgende:
Ik mag weer doorschuiven! O+
O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189425946
Gefeliciteerd Donna!
pi_189426156
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 09:49 schreef DonnaRush het volgende:
Ik mag weer doorschuiven! O+
Wat fijn! Gefeliciteerd!
pi_189426229
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 09:49 schreef DonnaRush het volgende:
Ik mag weer doorschuiven! O+
Gefeliciteerd! O+ :*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  maandag 14 oktober 2019 @ 10:46:28 #66
319308 Tink89
To live is to dance
pi_189426325
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 09:49 schreef DonnaRush het volgende:
Ik mag weer doorschuiven! O+
Wow! Gefeliciteerd :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_189426373
Wauw Donna, wat fijn!!! Gefeliciteerd! :*
  maandag 14 oktober 2019 @ 12:06:02 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_189427218
Wauw, vruchtbaar stel :D fijn dat het zo snel weer raak is. En nu wegblijven ;)
disclaimer
pi_189434892
Jeej, Donna! Op een mooie plakker!!

En idd mooi afgestemd die NOD’s, op naar een streepjesregen. Ik loop wat uit de maat wat dat betreft haha.
pi_189435216
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:27 schreef Nolita het volgende:
Jeej, Donna! Op een mooie plakker!!

En idd mooi afgestemd die NOD’s, op naar een streepjesregen. Ik loop wat uit de maat wat dat betreft haha.
Ik loop met je mee 😉
Hoewel ik deze periode al afgeschreven heb eigenlijk en ik gewoon maar op mn ongesteldheid wacht voor een nieuwe poging.
pi_189435276
@DonnaRush wat goed! Wauw! Ik duim voor je dat alles goed gaat deze keer :*
  maandag 14 oktober 2019 @ 20:53:27 #72
277627 Seven.
We are Borg.
pi_189435413
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 09:49 schreef DonnaRush het volgende:
Ik mag weer doorschuiven! O+
O+ O+ O+
Resistance is futile.
  Moderator maandag 14 oktober 2019 @ 21:30:45 #73
382129 crew  Donna
pi_189436229
Bedankt! Enorm spannend. Fijn dat jullie allemaal mee duimen O+
  maandag 14 oktober 2019 @ 21:37:36 #74
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_189436357
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:30 schreef DonnaRush het volgende:
Bedankt! Enorm spannend. Fijn dat jullie allemaal mee duimen O+
Wat goed zeg zo snel weer! Gefeliciteerd *O* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_189440212
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 09:49 schreef DonnaRush het volgende:
Ik mag weer doorschuiven! O+
Wat gaaf! O+
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 09:28:53 #76
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_189441543
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 09:49 schreef DonnaRush het volgende:
Ik mag weer doorschuiven! O+
Gefeliciteerd! O+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:30:15 #77
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189442960
Nog altijd geen positieve ovu test! Maar wel gister de hele dag door lichte krampjes gehad!

Schoonmoeders is begonnen met vissen. Ze weet dondersgoed dat we na de bruiloft of in ieder geval vrij snel zouden gaan proberen. Afgelopen zondag gingen we daar eten. Ik had thee. En daarna wou ik niets meer. Hoef je echt niets? Bier? Nee, ik hoef niets, dank je. Wijn? Cider? Whiskey? Baby cham? Nee, echt niets. Baileys hebben we ook! :X
En praten over Bonfire Night hier in Engeland. Ja, doen we op de dinsdag vieren, dan kan Bien ook wat drinken! -O- :{w
pi_189443053
Gefeliciteerd Donna!
En ja, Bienelientje, klinkt erg herkenbaar, we vertellen het aan niemand (1 vriendin die ook zwanger probeert te worden weet het, en echt ook alleen maar omdat ik begon te giechelen toen ze me er naar vroeg). Voordeel voor mij; ik drink sowieso niet, dus als ik een spa rood bestel is het niet ineens 'verdacht'. :P

Hier ook nog geen positieve ovu testen. Heeeele lichte streepjes alleen maar. Maar ik heb nog een paar dagen en vriendlief ligt toch nu grieperig in bed. Werkt ook niet erg bevorderlijk. :{
pi_189443272
Gefeliciteerd Donna! O+
pi_189462899
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:43 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]

Ik loop met je mee 😉
Hoewel ik deze periode al afgeschreven heb eigenlijk en ik gewoon maar op mn ongesteldheid wacht voor een nieuwe poging.
Hier zoals verwacht vandaag ongesteld geworden. Het voelde door ziekte van vriend ook niet als een reëele kans, maar blijft stom.
Ik ga dus ovulatietesten bestellen, eens zien of die mijn cyclus / eisprong bevestigen.

Nieuwe NOD is 10 november.
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 13:14:23 #81
382129 crew  Donna
pi_189462951
Wat vervelend Biene als mensen zo enorm vissen :(
  woensdag 16 oktober 2019 @ 13:18:20 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_189463017
Ik had echt even niet door dat jij het was donnarush :')
disclaimer
  Moderator woensdag 16 oktober 2019 @ 13:21:10 #83
382129 crew  Donna
pi_189463074
Hahaha. Ja sorry.

Ik wou altijd al Donna, maar die was bezet door iemand die 'm 17 jaar geleden had geregistreerd en nooit meer heeft ingelogd. Had nu een buitenkansje.

Ik zal me netjes voorstellen in topics waar ik mee schrijf :7
  woensdag 16 oktober 2019 @ 14:16:09 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_189464320
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:21 schreef Donna het volgende:
Hahaha. Ja sorry.

Ik wou altijd al Donna, maar die was bezet door iemand die 'm 17 jaar geleden had geregistreerd en nooit meer heeft ingelogd. Had nu een buitenkansje.

Ik zal me netjes voorstellen in topics waar ik mee schrijf :7
Je hebt me wel geïnspireerd iig 8-)
disclaimer
pi_189465027
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:11 schreef Nolita het volgende:

[..]

Hier zoals verwacht vandaag ongesteld geworden. Het voelde door ziekte van vriend ook niet als een reëele kans, maar blijft stom.
Ik ga dus ovulatietesten bestellen, eens zien of die mijn cyclus / eisprong bevestigen.

Nieuwe NOD is 10 november.
Helaas hier ook ongesteld geworden vandaag. Verwacht, maar nog steeds jammer.

Hopelijk helpt het monitoren met ovulatietesten voor een beter inzicht.

Op naar de nieuwe ronde voor ons allebei!
  woensdag 16 oktober 2019 @ 16:00:17 #86
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189466508
Jammer van de missers! -O-

Ik heb nog altijd geen positieve ovulatie test! Soms een vaag streepje, soms vrijwel niets. Al had ik afgelopen maandag wel een hoop welbekende krampen in de juiste omgeving! Dus of ik heb hem al wel gehad? Of ik ben later deze week pas aan de beurt! * Gaat weer zitten op de wachtbank *

Wat lijkt Halloween (NOD) dan nog zo ver weg!
pi_189466743
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 16:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Jammer van de missers! -O-

Ik heb nog altijd geen positieve ovulatie test! Soms een vaag streepje, soms vrijwel niets. Al had ik afgelopen maandag wel een hoop welbekende krampen in de juiste omgeving! Dus of ik heb hem al wel gehad? Of ik ben later deze week pas aan de beurt! * Gaat weer zitten op de wachtbank *

Wat lijkt Halloween (NOD) dan nog zo ver weg!
Ik had dat afgelopen ovulatie ook. Daarom wrs ook zoveel getest 😅.
Uiteindelijk was mijn eisprong dus nog niet geweest en door blijven testen. Het moment waarop ik dacht dat het nu echt wel eens moest gebeuren heb ik in de ochtend en avond getest en toen werd de streep ook steeds donkerder.

Hopelijk gaat t bij jou ook zo, of iig dat je je eisprong niet genist hebt!

Wel irritant dat mensen zo zitten te vissen of jullie al bezig zijn/zwanger zijn. Lijkt me heel irritant.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 16:39:03 #88
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189467209
Ja, het vrouwen lichaam is maar een vreemd iets! Ben gewoon nieuwsgierig wanneer ik nou eigenlijk ovuleer! :D

Manlief is de laatste zoon die nog geen kinderen heeft. Dus schoonmoeders is erg broederig! :D Haar ene dochter zal het bij 1 houden. Andere dochter heeft er nu 2 en heeft gezegd dat ze niet meer kinderen willen. Ben ik de laatste dus. Ze is al een goed jaar bezig met bepaalde zinnen en commentaar hier en daar. Lief, maar soms een beetje pusherig. Maar goed. We wachten af!
  woensdag 16 oktober 2019 @ 23:37:35 #89
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_189474927
Wat is dat toch met de schoonmoeders _O-

Alsof het een recht is dat je van (al) je kinderen maar kleinkinderen moet krijgen🙄
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_189500878
Jaaaa, gisteren een iets donkerder streepje, en vanmorgen een knaltest! Ovulatie is happening, nu 2 weken op t wachtbankje.
pi_189514696
Hier ook ovulatietesten besteld, ben er wel benieuwd naar!
Fijn dat je de ovulatie gevonden hebt teacup.

Bienelientje ook een positieve ovulatietest gehad inmiddels?

Mijn schoonmoeder zag het bij de eerste helemaal niet aankomen. Ze wilde wel graag, maar ze dacht dat we mss nog wel 10 jaar zouden wachten omdat ze zelf ook zo laat was. :')
pi_189515041
Mijn schoonmoeder is er in al die jaren maar 1x over begonnen om en beetje te peilen hoe wij er in staan.
Mijn familie idem dito.
Maar ik doe er dan zo vaag over dat ze volgens mij denken dat ik er liever niet over praat, en dat is ook zo eigenlijk :P
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 16:53:10 #93
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189517086
Nog steeds geen positieve test hier. -O- Heb sinds vandaag (dag 18) wel wat meer en dikkere afscheiding. Dus misschien ben ik heel laat deze cyclus en komt ie eraan? Maar had ook krampen afgelopen maandag (dag 14 voor mij), dus kan hem ook al gehad hebben, maar gewoon niet positief getest hebben? Ach ja, we klussen / testen gewoon verder :D ;) Kan nooit kwaad! :D

[ Bericht 11% gewijzigd door Bienelientjee op 19-10-2019 16:58:30 ]
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 18:02:52 #94
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_189517901
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 16:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Nog steeds geen positieve test hier. -O- Heb sinds vandaag (dag 18) wel wat meer en dikkere afscheiding. Dus misschien ben ik heel laat deze cyclus en komt ie eraan? Maar had ook krampen afgelopen maandag (dag 14 voor mij), dus kan hem ook al gehad hebben, maar gewoon niet positief getest hebben? Ach ja, we klussen / testen gewoon verder :D ;) Kan nooit kwaad! :D
Die krampen rond dag 14 was voor mij een teken dat mijn eisprong gaande was. Afhankelijk van de duur van mijn cyclus. Ik zat altijd rond de 28 a 30 dagen. Het was op die manier 'makkelijker' om te weten wanneer er werk aan de winkel was. Uiteindelijk met resultaat O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_189518371
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 16:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Nog steeds geen positieve test hier. -O- Heb sinds vandaag (dag 18) wel wat meer en dikkere afscheiding. Dus misschien ben ik heel laat deze cyclus en komt ie eraan? Maar had ook krampen afgelopen maandag (dag 14 voor mij), dus kan hem ook al gehad hebben, maar gewoon niet positief getest hebben? Ach ja, we klussen / testen gewoon verder :D ;) Kan nooit kwaad! :D
Worden de streepjes wel donkerder en weer lichter?
Ik heb uit mijn meelezen hier begrepen dat het vooral gaat om het vinden van een "piek", en dat bij lang niet iedereen de streep daadwerkelijk even donker of donkerder wordt als de test streep. Dus bij sommigen blijft hij altijd lichter dan de test streep, maar als de streepjes wel donkerder worden en dan weer lichter dan heb je met de piek wel ongeveer ovulatie te pakken.
  zondag 20 oktober 2019 @ 21:27:43 #96
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189538156
Ja, maar die heb ik meerdere keren deze week gehad! Af en aan. Dat de vage streep soms net iets donkerder is dan een andere test streep. Andere keer wat lichter, dan weer wat donkerder. Maar nog altijd geen dikke positieve ovu test gehad. Misschien heb ik mijn piek simpelweg gemist. Misschien volgende maand wat duurdere proberen, als we deze maand geen geluk hebben. _O-

Vandaag ook weer de hele dag door wat lichte/ doffe krampjes gehad, maar daarnet toch negatief getest. We wachten maar gewoon af! ^O^
pi_189538199
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 21:27 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, maar die heb ik meerdere keren deze week gehad! Af en aan. Dat de vage streep soms net iets donkerder is dan een andere test streep. Andere keer wat lichter, dan weer wat donkerder. Maar nog altijd geen dikke positieve ovu test gehad. Misschien heb ik mijn piek simpelweg gemist. Misschien volgende maand wat duurdere proberen, als we deze maand geen geluk hebben. _O-

Vandaag ook weer de hele dag door wat lichte/ doffe krampjes gehad, maar daarnet toch negatief getest. We wachten maar gewoon af! ^O^
Ah, dat geeft ook niet echt duidelijkheid dan nee! Onhandig zeg. Hopelijk vind je 'm nog en anders de volgende ronde!
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:10:27 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_189561437
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 21:27 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, maar die heb ik meerdere keren deze week gehad! Af en aan. Dat de vage streep soms net iets donkerder is dan een andere test streep. Andere keer wat lichter, dan weer wat donkerder. Maar nog altijd geen dikke positieve ovu test gehad. Misschien heb ik mijn piek simpelweg gemist. Misschien volgende maand wat duurdere proberen, als we deze maand geen geluk hebben. _O-

Vandaag ook weer de hele dag door wat lichte/ doffe krampjes gehad, maar daarnet toch negatief getest. We wachten maar gewoon af! ^O^
Welke testen gebruik je? Die van de Kruidvat bijvoorbeeld schijnen echt altijd een verkeerd signaal te geven.
disclaimer
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:26:12 #99
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189571497
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:10 schreef SQ het volgende:

[..]

Welke testen gebruik je? Die van de Kruidvat bijvoorbeeld schijnen echt altijd een verkeerd signaal te geven.
Ik woon in Engeland, dus heb een heel ander merk strips, van One Step.

Nu al de derde dag met af en aan doffe krampjes daar beneden. Maar dat had ik vorige maand ook en toen kreeg ik ineens een flinke ongesteldheid. }:| Nog 8/9 dagen ofzo wachten tot mogelijke NOD, afhankelijk van wat mijn cycle doet deze maand!
  woensdag 23 oktober 2019 @ 07:55:11 #100
208890 June.
Seriously?
pi_189575384
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:26 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ik woon in Engeland, dus heb een heel ander merk strips, van One Step.

Nu al de derde dag met af en aan doffe krampjes daar beneden. Maar dat had ik vorige maand ook en toen kreeg ik ineens een flinke ongesteldheid. }:| Nog 8/9 dagen ofzo wachten tot mogelijke NOD, afhankelijk van wat mijn cycle doet deze maand!
Die zijn wel goed hoor, ik kocht ze via Ebay omdat ze zo goedkoop waren. Test je wel op hetzelfde tijdstip en aan het einde van de middag / begin van de avond?

Ik begon vaak op dag 8 met testn en had pas op dag 16-18 mijn piek.
Shine bright like a diamond.
pi_189578660
Ik ga vandaag ook voor het eerst met ovulatietesten beginnen. Vandaag is dag 8; theoretisch zou mijn eisprong op dag 12 zijn, ben benieuwd.

Ik besefte me gisteren dat vriend nog geen 30 dagen geleden de longontsteking had en het volgens Google 70 dagen duurt voordat sperma weer van de kwaliteit als voorheen is. Maarja, niet geschoten is altijd mis hè.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:30:05 #102
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189589073
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 07:55 schreef June. het volgende:

[..]

Die zijn wel goed hoor, ik kocht ze via Ebay omdat ze zo goedkoop waren. Test je wel op hetzelfde tijdstip en aan het einde van de middag / begin van de avond?

Ik begon vaak op dag 8 met testn en had pas op dag 16-18 mijn piek.
Ja, testte in de ochtend (Meestal rond 10/11 uur) en einde van de middag. Een enkele keer 's avonds als ik een 12 uur dienst had en pas om 8.15 thuis ben.

We wachten nu maar lekker af! Haha, nu al 4 dagen op een rij krampen daar beneden. Geen idee of ik eens goed moet :X , want lijkt mij te laag. Of dat mijn lichaam aan het trollen is met me
pi_189656749
We gaan de week in met de vele NOD’s, ben benieuwd naar jullie!

Hier leverden de ovulatietesten een duidelijke piek op. Ik testte in de avond en toen ik mijn eerste vage streepje had (vrijdag) ben ik ook in de ochtend gaan testen. De volgende ochtend (gisteren) had ik een donkere streep, die gisteravond iets lichter was en vanochtend alweer vaag.
Bevestigd wel mijn cyclus want theoretisch zou vandaag mijn ei zijn, met een positieve test gisteren lijkt dat dus te kloppen. ^O^

Ik neem weer 2 weekjes plaats op het wachtbankje.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:54:05 #104
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189679675
Ik zit nu op dag 28, nog altijd op het wacht bankje!

Heb vanochtend toch al een zwangerschapstest gedaan, maar negatief natuurlijk. Heb wel wéér allerlei rare symptomen gehad in de laatste 1,5 week. Meer dan de maand ervoor. Nu afwachten wat de komende dagen gaan doen! (Ik wed dat mijn ongie aankomend weekend gaat aankloppen als ik drie 12 uur diensten op een rij heb :{w )
pi_189704908
Ik heb gisterochtend een Kruidvat test gedaan, die was Omo-wit. Sinds vanmorgen wel voor mijn gevoel gezwollen tepels (als in, ik stond voor de spiegel en ik vond t echt opvallend) en ze zijn ook erg gevoelig. TMI, you’re welcome! Ik wil niet teveel hopen. Morgenochtend nog een keer testen en anders ga ik gewoon vrijdagavond rond 19u weer ongesteld worden. :{
pi_189707352
Jammer van de negatieve testen, maar testen jullie dus beiden voor NOD? Dan zegt een negatieve test ook niet alles.
Zelf ben ik dan ook van het type op of na NOD testen.

Hoe dan ook, nog even geduld dames!
  donderdag 31 oktober 2019 @ 09:43:23 #107
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189710825
Ik was eigenlijk een beetje ongeduldig :D Maar ik heb in de afgelopen 2 weken last gehad van krampjes (sommige paar dagen aaneen zeurend, sommige wat sterker, sommige zwak), één dag had ik de hele dag door gevoelige borsten, andere dagen heb ik hele korte misselijkheids vlagen gehad, last van constipatie. TMI! Dus ik werd ongeduldig en gooide er één van die "vroege" testen tegenaan. :@ :')

Maar ben ook nog een beetje aan het gokken qua NOD. Sinds ik gestopt ben met de pil was mijn cycle 32 dagen (eerste maand zonder pil), 30 dagen, 27 dagen (twee dagen voor de bruiloft, maar dankzij de hoge stress was het nauwelijks een ongie te noemen) en de laatste was heel vroeg op dag 21 (omdat die ervoor eigenlijk alleen wat spotten was). Mijn app gokt dat mijn NOD dinsdag had moeten beginnen.

En dinsdag avond had ik ook flinke krampen die typisch zijn wanneer mijn ongesteldheid start. Maar vooralsnog is er nog helemaal niets. Misschien later vandaag (dag 30 nu).

Ben ook nog heel nieuw qua ervaringen met zwanger worden, dit wordt mijn eerste! :D Dus alle symptomen kunnen lekker bedrog zijn omdat we het beide graag willen nu we er eindelijk voor gaan. Maar ik ben ook zeer realistisch dat we pas net begonnen zijn en het nog wel even kan duren.
pi_189711377
Uhhh, ik had een heel licht streepje vanmorgen?!?!?! De komende dagen blijf ik testen elke dag om te zien of het donkerder wordt maar ik ben best een beetje misselijk en ik ruik alles supersterk 😳
  Moderator donderdag 31 oktober 2019 @ 10:29:57 #109
382129 crew  Donna
pi_189711413
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 10:26 schreef LittleTeaCup het volgende:
Uhhh, ik had een heel licht streepje vanmorgen?!?!?! De komende dagen blijf ik testen elke dag om te zien of het donkerder wordt maar ik ben best een beetje misselijk en ik ruik alles supersterk 😳
Zaterdagochtend nog maar een testje. Spannend!
pi_189711451
Oeh tea cup een streep is een streep dus je bent sowieso zwanger!!
Gefeliciteerd! Ik duim voor donker wordende testen!

Bienelientje; als je niet precies weet wanneer je nod is snap ik dat je op een gegeven moment gewoon test inderdaad. Hopelijk snel een stabiele cyclus of zwanger natuurlijk!

Hoe gaat het met de anderen?

Ik was gisteren / eergisteren misselijk, maar met 2 dagen na eisprong kan dat onmogelijk iets betekenen. Vorige zwangerschap 0 symptomen gemerkt (behalve uitblijven menstruatie) dus daar ga ik nu ook maar vanuit. :')
pi_189714006
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 10:34 schreef Nolita het volgende:
Oeh tea cup een streep is een streep dus je bent sowieso zwanger!!
Gefeliciteerd! Ik duim voor donker wordende testen!

Bienelientje; als je niet precies weet wanneer je nod is snap ik dat je op een gegeven moment gewoon test inderdaad. Hopelijk snel een stabiele cyclus of zwanger natuurlijk!

Hoe gaat het met de anderen?

Ik was gisteren / eergisteren misselijk, maar met 2 dagen na eisprong kan dat onmogelijk iets betekenen. Vorige zwangerschap 0 symptomen gemerkt (behalve uitblijven menstruatie) dus daar ga ik nu ook maar vanuit. :')
Dank je wel! Ben echt in een staat van ongeloof. Vriend ook. Ik geloof het pas als ik dit weekend niet ongesteld word. Vind t zo spannend allemaal!
pi_189714917
Gefeliciteerd LittleTeaCup! *O* Ik zal aan je denken morgenavond om 19:00. :D

Ik verwacht gewoon mijn ongesteldheid. Ben wel een beetje aan de late kant maar ik ben nogal kribbig. Het is maar goed dat ik rond mijn eisprong vriendelijker ben anders was het sowieso kansloos. ;)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_189720045
Inmiddels vind ik het trouwens echt geen licht streepje meer!



Kan het nog steeds niet geloven!
  Moderator donderdag 31 oktober 2019 @ 21:38:18 #114
382129 crew  Donna
pi_189720818
Nee hoor mooie streep. Gefeliciteerd@! *O*
  donderdag 31 oktober 2019 @ 22:17:25 #115
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_189721459
Gefeliciteerd *O*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_189726381
Dank jullie wel! Ik sluip stilletjes naar het zwangere dames topic. Ik hoop dat de rest me daar heel snel komt vergezellen! *O*
pi_189727048
Gefeliciteerd LittleTeaCup!
  vrijdag 1 november 2019 @ 11:13:49 #118
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189727074
Gefeliciteerd LittleTeaCup! *O* *O*
pi_189727076
Hier is het maar raar....

Ik vermoed dat ik mijn eisprong gemist heb. Netjes een oplopend streepje gehad. Toen het streepje donkerder werd getest met de clearblue maar kreeg ik geen smiley. En vanaf dat moment werd het streepje alleen maar lichter en lichter.
Lijkt dat de ovulatie dan sowieso een dag of 3 eerder was dan normaal en dat ik hem dus niet gevonden heb met clearblue...
Dik balen dus :(
Ik test voor de vorm tot en met morgen en test altijd ochtend en avond vanaf het moment dat ik een streepje zie...

Ik ben wel redelijk ziek geweest maar of dat er wat mee te maken kan hebben weet ik niet..

* MiNi1981 gaat nieuwe voorraad ovulatietesten bij de action inslaan....En een lekker broodje met blauwe schimmelkaas en een glaasje wijn drinken!
pi_189727939
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:52 schreef LittleTeaCup het volgende:
Inmiddels vind ik het trouwens echt geen licht streepje meer!

[ afbeelding ]

Kan het nog steeds niet geloven!
Gefeliciteerd! :D
pi_189727998
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 11:14 schreef MiNi1981 het volgende:
Hier is het maar raar....

Ik vermoed dat ik mijn eisprong gemist heb. Netjes een oplopend streepje gehad. Toen het streepje donkerder werd getest met de clearblue maar kreeg ik geen smiley. En vanaf dat moment werd het streepje alleen maar lichter en lichter.
Lijkt dat de ovulatie dan sowieso een dag of 3 eerder was dan normaal en dat ik hem dus niet gevonden heb met clearblue...
Dik balen dus :(
Ik test voor de vorm tot en met morgen en test altijd ochtend en avond vanaf het moment dat ik een streepje zie...

Ik ben wel redelijk ziek geweest maar of dat er wat mee te maken kan hebben weet ik niet..

* MiNi1981 gaat nieuwe voorraad ovulatietesten bij de action inslaan....En een lekker broodje met blauwe schimmelkaas en een glaasje wijn drinken!
Clearblue vind ik echt waardeloze testen persoonlijk. In al die maanden maar 1x zo'n smiley gehad. Bij andere testen wel duidelijk resultaat. Welke gebruik je verder?
pi_189728061
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 12:35 schreef AgathaRaisin het volgende:

[..]

Clearblue vind ik echt waardeloze testen persoonlijk. In al die maanden maar 1x zo'n smiley gehad. Bij andere testen wel duidelijk resultaat. Welke gebruik je verder?
Ik heb tot nu toe bij iedere eisprong (behalve deze ronde) een smiley gehad.
Ik gebruik verder die van de action naast die van de clearblue.
Heb de sensitesten ook geprobeerd maar die vond ik helemaal niets. Die gaven amper een streepje terwijl action en clearblue heel duidelijk waren...
pi_189728485
Mini dat is idd balen zeg! :*

Ik heb juist die van sensitest gebruikt en zijn nu voor de eerste keer iig prima bevallen. Geen knalstrepen, maar wel duidelijk donkerder. Zal toch per persoon verschillen welke het fijnste werken.
pi_189728564
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:16 schreef Nolita het volgende:
Mini dat is idd balen zeg! :*

Ik heb juist die van sensitest gebruikt en zijn nu voor de eerste keer iig prima bevallen. Geen knalstrepen, maar wel duidelijk donkerder. Zal toch per persoon verschillen welke het fijnste werken.
Da's waar. En hoe goed werken die van mij nu, Ben nog steeds niet zwanger :P
Ik wacht weer ff paar weken af..
  vrijdag 1 november 2019 @ 22:05:30 #125
277627 Seven.
We are Borg.
pi_189737260
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:52 schreef LittleTeaCup het volgende:
Inmiddels vind ik het trouwens echt geen licht streepje meer!

[ afbeelding ]

Kan het nog steeds niet geloven!
Prachtige streep, gefeliciteerd!
Resistance is futile.
pi_189744923
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 november 2019 22:05 schreef Seven. het volgende:

[..]

Prachtige streep, gefeliciteerd!
Seven hoe gaat het bij jullie? Ik ben even kwijt wanneer jullie aan het traject zouden gaan beginnen?
  zaterdag 2 november 2019 @ 16:35:34 #127
277627 Seven.
We are Borg.
pi_189746521
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 13:34 schreef Nolita het volgende:

[..]

Seven hoe gaat het bij jullie? Ik ben even kwijt wanneer jullie aan het traject zouden gaan beginnen?
Begin volgend jaar is het plan. Nu een maand bezig met m'n nieuwe vaan. Ondertussen gaat het ook niet zo lekker met mijn lieve vent, die is oververmoeid en heeft veel rust nodig op dit moment. Pas als daar verbetering in zit..
Resistance is futile.
  zaterdag 2 november 2019 @ 21:42:52 #128
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189751652
Ik ben zeer ongeduldig aan het wachten. Ben al bijna 3 dagen overtijd! :o Vandaag is al dag 32 voor mij! Afgelopen dinsdagavond had ik mijn typische ongesteldheids krampen, maar het is nu zaterdag avond en vooralsnog geen enkel teken van mijn ongesteldheid. Vandaag wel een iets drukkend gevoel, maar alleen aan de linkerkant.

Als er dinsdag nog niets is, dan ga ik weer een test doen! Gelukkig moet ik vandaag, morgen en maandag drie 12-uur diensten draaien. Dus dat houdt mijn gedachten wel bezig! _O-
pi_189751926
Oeh spannend Bienelientje!! Dat het maar snel dinsdag is! *O*

@Seven.: bevalt je nieuwe baan wel vooralsnog? Hopelijk voelt je man zich snel weer wat beter in zijn vel en kunnen jullie er over een paar maanden voor gaan.
  zaterdag 2 november 2019 @ 22:28:15 #130
277627 Seven.
We are Borg.
pi_189752683
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 21:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ben zeer ongeduldig aan het wachten. Ben al bijna 3 dagen overtijd! :o Vandaag is al dag 32 voor mij! Afgelopen dinsdagavond had ik mijn typische ongesteldheids krampen, maar het is nu zaterdag avond en vooralsnog geen enkel teken van mijn ongesteldheid. Vandaag wel een iets drukkend gevoel, maar alleen aan de linkerkant.

Als er dinsdag nog niets is, dan ga ik weer een test doen! Gelukkig moet ik vandaag, morgen en maandag drie 12-uur diensten draaien. Dus dat houdt mijn gedachten wel bezig! _O-
Er is geen fingers crossed smiley :( . Ik duim voor je!
Resistance is futile.
  zaterdag 2 november 2019 @ 22:29:32 #131
277627 Seven.
We are Borg.
pi_189752715
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 21:55 schreef Nolita het volgende:
Oeh spannend Bienelientje!! Dat het maar snel dinsdag is! *O*

@:Seven.: bevalt je nieuwe baan wel vooralsnog? Hopelijk voelt je man zich snel weer wat beter in zijn vel en kunnen jullie er over een paar maanden voor gaan.
Bevalt me echt prima ^O^ . Ik hoop het ook, hij heeft best wel pijn en dat vind ik niet leuk voor hem.
Resistance is futile.
pi_189758989
Ik bloed gewoon weer hoor. Twee dagen overtijd, een uurtje nadat ik mezelf moest beheersen om toch een test te doen. ;)

Ik ben ook flink verkouden geweest en kuch nog steeds na. Het leek me daarom toch al niet zo succesvol.

Bienielientje ik duim voor je. *O*

Seven sterkte, wachten is niet leuk. :*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_189772989
Stom PKM :*

Op naar een nieuwe ronde!
  dinsdag 5 november 2019 @ 09:43:55 #134
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189792334
Deed een test twee dagen geleden en een test vanochtend. Helemaal niets, noppes, nada. Maar ook nog altijd geen ongesteldheid. Dag 35 nu. Mag toch wel vrijwel zeker zijn dat ik niet zwanger ben toch? Maar mijn lichaam is denk ik lichtelijk verstoord! :') :{w

Irriteerd me, want ik ben nog nooit zo laat geweest. Geen idee of ik aan het skippen ben, of gewoon heeeeel laat ga zijn deze maand.
pi_189800820
Hmm bienelientje, niet fijn zo in onwetendheid. Ik heb je vorige reacties eens terug gelezen en je gaf aan je eisprong niet gevonden te hebben deze maand. Misschien dat deze dan een stuk later plaats heeft gevonden inmiddels?
Ook over je cycli daarvoor gaf je aan dat het na 27 dagen beetje spotting was en 21 dagen daarna echt ongesteld.
Dat alles samen geeft mij de indruk dat je cyclus zich nog aan het herstellen is na het stoppen met de pil. Stom want daar heb je verder zo weinig invloed op en is echt afwachten. Meer tips dan regelmatig vrijen tot je cyclus duidelijker is heb ik voor nu niet. :*
pi_189815086
Oke; onze dochter verkondigt schijnbaar op de opvang dat mama een baby in de buik heeft en blijft dat herhalen. _O-
Dan weet ze in ieder geval meer dan mij en ik ben nu wel benieuwd of ze gelijk heeft haha.

Bijzonder wel, want ik vraag wel eens of ze een broertje/zusje wil, maar heb het nooit over een baby in buik gehad zover ik me kan herinneren.
  woensdag 6 november 2019 @ 22:03:47 #137
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189824272
Ongesteldheid is er eindelijk sinds vanmorgen! Dus ik ben weer gerust gesteld! :) En dus ook op naar de volgende ronde!

En nah, ik was wel enigzins regelmatig. Maar mijn stress was zeer zeeer hoog in September ( drie weken voor de bruiloft) waardoor mijn ongesteldheid compleet ontregelt werd en ik nauwelijks een ongesteldheid had twee dagen voor de bruiloft! :D _O-
pi_189878203
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:48 schreef Nolita het volgende:
Oke; onze dochter verkondigt schijnbaar op de opvang dat mama een baby in de buik heeft en blijft dat herhalen. _O-
Dan weet ze in ieder geval meer dan mij en ik ben nu wel benieuwd of ze gelijk heeft haha.

Bijzonder wel, want ik vraag wel eens of ze een broertje/zusje wil, maar heb het nooit over een baby in buik gehad zover ik me kan herinneren.
Ik had vanochtend op NOD een licht tweede streepje (met een sinds juli over datum test :') ). :o
Ik durf nog niet heel blij te zijn, want wie weet werkt de test niet meer goed, het is nog pril etc. Maar verklaart wel mijn enorme vermoeidheid de afgelopen week en wat andere kleine signaaltjes waardoor ik het gevoel had dat het wel eens raak kon zijn.

Dinsdag met een goede test in de herhaling bij geen bloed natuurlijk!
  zondag 10 november 2019 @ 13:26:27 #139
277627 Seven.
We are Borg.
pi_189878218
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 13:24 schreef Nolita het volgende:

[..]

Ik had vanochtend op NOD een licht tweede streepje (met een sinds juli over datum test :') ). :o
Ik durf nog niet heel blij te zijn, want wie weet werkt de test niet meer goed, het is nog pril etc. Maar verklaart wel mijn enorme vermoeidheid de afgelopen week en wat andere kleine signaaltjes waardoor ik het gevoel had dat het wel eens raak kon zijn.

Dinsdag met een goede test in de herhaling bij geen bloed natuurlijk!
Spannend! Ik hoop met je mee :)
Resistance is futile.
  zondag 10 november 2019 @ 13:30:47 #140
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_189878260
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 13:24 schreef Nolita het volgende:

[..]

Ik had vanochtend op NOD een licht tweede streepje (met een sinds juli over datum test :') ). :o
Ik durf nog niet heel blij te zijn, want wie weet werkt de test niet meer goed, het is nog pril etc. Maar verklaart wel mijn enorme vermoeidheid de afgelopen week en wat andere kleine signaaltjes waardoor ik het gevoel had dat het wel eens raak kon zijn.

Dinsdag met een goede test in de herhaling bij geen bloed natuurlijk!
Leuk al die omhalen en voorzichtigheden, maar ik zeg gewoon gefeliciteerd! *O* *O*
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_189878344
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 13:24 schreef Nolita het volgende:

[..]

Ik had vanochtend op NOD een licht tweede streepje (met een sinds juli over datum test :') ). :o
Ik durf nog niet heel blij te zijn, want wie weet werkt de test niet meer goed, het is nog pril etc. Maar verklaart wel mijn enorme vermoeidheid de afgelopen week en wat andere kleine signaaltjes waardoor ik het gevoel had dat het wel eens raak kon zijn.

Dinsdag met een goede test in de herhaling bij geen bloed natuurlijk!
Woohoo! Toch alvast gefeliciteerd!
Had je dochter toch al gelijk 😉
  zondag 10 november 2019 @ 13:51:11 #142
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_189878462
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 13:24 schreef Nolita het volgende:

[..]

Ik had vanochtend op NOD een licht tweede streepje (met een sinds juli over datum test :') ). :o
Ik durf nog niet heel blij te zijn, want wie weet werkt de test niet meer goed, het is nog pril etc. Maar verklaart wel mijn enorme vermoeidheid de afgelopen week en wat andere kleine signaaltjes waardoor ik het gevoel had dat het wel eens raak kon zijn.

Dinsdag met een goede test in de herhaling bij geen bloed natuurlijk!
Oeh nog even spannend dus! Zou je dochter dan gelijk hebben? :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_189878784
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 13:24 schreef Nolita het volgende:

[..]

Ik had vanochtend op NOD een licht tweede streepje (met een sinds juli over datum test :') ). :o
Ik durf nog niet heel blij te zijn, want wie weet werkt de test niet meer goed, het is nog pril etc. Maar verklaart wel mijn enorme vermoeidheid de afgelopen week en wat andere kleine signaaltjes waardoor ik het gevoel had dat het wel eens raak kon zijn.

Dinsdag met een goede test in de herhaling bij geen bloed natuurlijk!
Mijn broertje heeft toen hij jong was bij mijn tante tot 2x toe geroepen dat ze een baby in de buik had, terwijl ze zelf nog van niks wist. Kinderen hebben deze gave O+

Gefeliciteerd!
  Moderator zondag 10 november 2019 @ 15:24:25 #144
382129 crew  Donna
pi_189879858
Gefeliciteerd. Sommige mensen hebben die gave inderdaad.

Op 13 okt zat ik op een feestje waar een tante van m'n vriend me apart nam en ineens vroeg; ben je zwanger?
Uh nee, hoezo?
Dat lijkt zo!
Dus ik zei dat ik een opgeblazen buik had en dat ze het heus geweten hadden als ik zwanger was.
Toen zei zei; nee joh, zo bedoel ik het niet. En wij kunnen het nog niet weten het is nog veel te pril.

Wtf?

Thuis gekomen midden op de dag een test en ja hoor. |:)
pi_189881335
Alvast gefeliciteerd Nolita! *O* Knap gezien door jullie meisje.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_189881912
Gefeliciteerd Nolita O+
pi_189883870
Bedankt alvast allemaal! O+

Bijzonder inderdaad dat veel kinderen dit toch aanvoelen. Bij donna zelfs een tante, ook bijzonder!

Vriend is nieuwsgierig en wil liefst dat ik morgen weer test met de goede test. O+
  zondag 10 november 2019 @ 19:49:46 #148
319308 Tink89
To live is to dance
pi_189884354
Nolita, wat leuk! Gefeliciteerd hoor!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_189891389
Het bewijs van vanochtend. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 11 november 2019 @ 10:19:02 #150
382129 crew  Donna
pi_189891468
Tadaaaa! *O*
  maandag 11 november 2019 @ 11:10:19 #151
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189892120
*O* *O* Gefeliciteerd!
  maandag 11 november 2019 @ 11:10:57 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_189892130
Gefeliciteerd nolita!
disclaimer
pi_189892291
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2019 10:11 schreef Nolita het volgende:
Het bewijs van vanochtend. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!! O+
Protège moi de mes désirs.
pi_189892487
Gefeliciteerd Nolita! *O*
pi_189899027
Bedankt allemaal!!
Ik hoop dat de andere wachtenden snel mogen volgen! :*

En dan komen dezelfde ochtend nadat je de test hebt gedaan je schoonouders onverwacht kijken hoe we de bovenverdieping (tijdelijk) hebben omgegooid. }:|
Vriend was thuis aan het werk en heeft dus in het zicht van z’n ouders de test weg gestopt en weet niet of het ze opgevallen is. :')
  maandag 11 november 2019 @ 23:06:21 #156
277627 Seven.
We are Borg.
pi_189901631
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2019 10:11 schreef Nolita het volgende:
Het bewijs van vanochtend. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*

Gefeliciteerd Nolita O+
Resistance is futile.
  donderdag 21 november 2019 @ 12:01:34 #157
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_190050324
De spannende en leuke tijd is weer begonnen! Tweede ronde, nieuwe kansen! :D

Mijn app gokt dat mijn NOD op 4 december is (dag 28), maar na afgelopen maand kan dit ook weer veel later zijn natuurlijk!
  zaterdag 23 november 2019 @ 08:50:19 #158
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_190079488
-O- Ben sinds gisterochtend (dag 17) heel vers aan het vloeien en geen idee wat er aan de hand is daar beneden.... Niet enorm veel, maar net wat meer dan normaal spotten en genoeg om eeen maandverbandje te moeten gebruiken. Geen krampen, helemaal geen andere klachten, maar het is wel vers? :? :?

Waarom is het vrouwen lichaam zo vreemd?
  zaterdag 23 november 2019 @ 11:24:58 #159
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190080568
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 08:50 schreef Bienelientjee het volgende:
-O- Ben sinds gisterochtend (dag 17) heel vers aan het vloeien en geen idee wat er aan de hand is daar beneden.... Niet enorm veel, maar net wat meer dan normaal spotten en genoeg om eeen maandverbandje te moeten gebruiken. Geen krampen, helemaal geen andere klachten, maar het is wel vers? :? :?

Waarom is het vrouwen lichaam zo vreemd?
Je bent toch nog niet lang gestopt met de pil? Ik had een hormoonspiraaltje, herstel van de laagst mogelijke hormoondosis heeft ruim 1,5 jaar geduurd. Dus ik vind het niet vreemd :* .
Resistance is futile.
  zaterdag 23 november 2019 @ 16:42:20 #160
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_190083766
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 november 2019 11:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je bent toch nog niet lang gestopt met de pil? Ik had een hormoonspiraaltje, herstel van de laagst mogelijke hormoondosis heeft ruim 1,5 jaar geduurd. Dus ik vind het niet vreemd :* .
Ja, dat wel, vind dag 17 alleen wel erg vroeg om weer ongesteld te worden :D
  zaterdag 23 november 2019 @ 22:06:28 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_190088993
Kan van alles zijn. Menstruatie, contactbloeding, ovulatiebloeding of innestelingsbloeding. Heb je je eisprong deze ronde gespot?
disclaimer
  zondag 24 november 2019 @ 20:59:59 #162
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_190106627
Nee, was pas begonnen met testen rond dag 12. Maar ook verder geen symptomen gehad!

Ach ja! ;) We wachten maar weer af wat de boel daar beneden doet :D
pi_190124599
Hoi! Ik heb een paar maanden geleden gepost in het rammelaars-topic, maar ik ben al een topic opgeschoven. O+

Mijn man en ik wilden eigenlijk vanaf de kerstdagen of 1 januari voor een kindje gaan, maar gisteren konden we ons niet inhouden en hadden we toch al 'schijt' aan dat condoom. :+
Ik ben eind september gestopt met de anticonceptiepil en begin november heb ik mijn eerste 'normale' menstruatie gehad. Dat was eigenlijk wel heel erg fijn, want ik had vrij weinig bloedverlies en geen buikpijn, terwijl het bij het gebruik van de pil helemaal anders was.

Soit, ik denk dat ik afgelopen woensdag of donderdag mijn eisprong gehad heb, want ik voelde wat 'steekjes' af en toe. Gisteren dus voor het eerst seks gehad zonder bescherming, dus ik denk dat de kans vrij klein is dat er iets gebeurt/gebeurd is. Mja, wellicht heb ik het toch verkeerd gevoeld en loopt het toch anders. Ik heb nog totaal geen zicht op een cyclusperiode, want ik ben 1x 'normaal' ongesteld geweest. Het duurde ongeveer 40/41 dagen voordat ik ongesteld werd, dus ik heb geen idee hoe het deze keer kan zijn.

Anyway, we zijn begonnen dus. :') Nu maar even op het wachtbankje en kijken wat er gebeurt.
Ik ben afgelopen woensdag al wel begonnen met het slikken van foliumzuur. Ook eet ik nu geen rood vlees/rauwe producten meer en laat ik de alcohol al staan. Je weet het immers nooit. :+
  dinsdag 26 november 2019 @ 10:36:55 #164
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_190130402
Welkom Komkommerschijfje *O*
  dinsdag 3 december 2019 @ 17:14:39 #165
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190251214
Ik hoop me hier binnenkort weer aan te sluiten. Eind 2018 tot half 2019 geprobeerd zwanger te worden. Wij hebben echter een raar jaar gehad en ik heb nu weer tijd in mijn hoofd voor mijn kinderwens. Mijn man was het idee echter een beetje kwijt, dacht dat het van de baan was. Dus die moet nu aan het idee wennen en zit met 1001 praktische angsten (net als ik trouwens, maar HORMONEN).

Dus ik lurk mee en hoop tot ziens :@
L'Enfer, c'est les autres.
pi_190251566
Welkom Maria en komkommerschijfje :*
Ik heb gewoon niks nieuws te melden, behalve dat het deze maand weer niks is geworden.
Kan me ook niet voorstellen dat het nog gaat lukken maar we gaan gewoon vrolijk door :P
  dinsdag 3 december 2019 @ 17:38:42 #167
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190251707
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 17:31 schreef AgathaRaisin het volgende:
Welkom Maria en komkommerschijfje :*
Ik heb gewoon niks nieuws te melden, behalve dat het deze maand weer niks is geworden.
Kan me ook niet voorstellen dat het nog gaat lukken maar we gaan gewoon vrolijk door :P
Rot is dat. Doorgaan is het enige wat je kunt doen ja.

Ik ben 35+ dus ik heb ook wel echt de zenuwen. We hebben het 7 maanden geprobeerd al, waarin het niks werd, maar dat was direct na stoppen met de pil. Ik ben nu ruim een jaar van de pil af dus ik hoop dat dat iets gaat schelen.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_190251779
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 17:38 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

Rot is dat. Doorgaan is het enige wat je kunt doen ja.

Ik ben 35+ dus ik heb ook wel echt de zenuwen. We hebben het 7 maanden geprobeerd al, waarin het niks werd, maar dat was direct na stoppen met de pil. Ik ben nu ruim een jaar van de pil af dus ik hoop dat dat iets gaat schelen.
Ja ik ben 36 dus herkenbaar.
Ook gedacht van ik ga het proberen en als het niet lukt is het ook goed. Maar als je er dan mee bezig gaat wil je het stiekem toch wel heel graag! :s)
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 19:29:14 #169
382129 crew  Donna
pi_190253738
Ik sluit hier volgend jaar weer aan, maar eerst nog niet.

2 miskramen in zo'n korte tijd hakt er wel in. Maar ik lees wel mee!
pi_190254215
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 19:29 schreef Donna het volgende:
Ik sluit hier volgend jaar weer aan, maar eerst nog niet.

2 miskramen in zo'n korte tijd hakt er wel in. Maar ik lees wel mee!
:* :*
pi_190254397
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 19:29 schreef Donna het volgende:
Ik sluit hier volgend jaar weer aan, maar eerst nog niet.

2 miskramen in zo'n korte tijd hakt er wel in. Maar ik lees wel mee!
Sterkte Donna, lijkt me echt heftig :{
  woensdag 4 december 2019 @ 09:32:24 #172
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190261182
Heel veel sterkte Donna, dat lijkt me enorm heftig...

Dan voelt het even gek om hier blij te gaan doen, maar het ging ieieieieieietsjes sneller dan verwacht. Gister kwam man thuis met een 'ik ben weer aan boord, we gaan ervoor en alle praktische bezwaren zullen vast worden opgelost.' Dus ik mag me hier weer officieel melden.
Gelukkig zit ik op cyclusdag 5 dus we kunnen van deze maand zelfs nog optimaal gebruik maken. :s)
L'Enfer, c'est les autres.
  woensdag 4 december 2019 @ 09:51:08 #173
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_190261440
Veel sterkte Donna :'(

Whooo Maria! *O*

Mijn nieuwe NOD nu, afhankelijk van wat mijn cycle gaat doen deze maand (laat of vroeg of normaal of wat dan ook :') ) ligt rond de Kerstdagen. Wij maken het dus ook weer gezellig de komende 2 weken O~)
  woensdag 4 december 2019 @ 10:29:12 #174
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190261851
Mijn cyclus is redelijk gelijkmatig, meestal 29-31 dagen. Ik heb voor zover ik weet wel een kortere Luteale Fase, ergens 10-12 dagen geloof ik. Mijn NOD zou dus 29/30 december zijn.

Hoewel ik het allemaal los wil laten zit ik toch te twijfelen om een cyclus even ovulatietestjes te doen. Ik ben erg benieuwd rond welke tijd ik mijn eisprong heb en ik word er ook niet jonger op. Maar het klinkt meteen zo hysterisch :@
L'Enfer, c'est les autres.
pi_190261917
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 10:29 schreef Maria2.0 het volgende:
Mijn cyclus is redelijk gelijkmatig, meestal 29-31 dagen. Ik heb voor zover ik weet wel een kortere Luteale Fase, ergens 10-12 dagen geloof ik. Mijn NOD zou dus 29/30 december zijn.

Hoewel ik het allemaal los wil laten zit ik toch te twijfelen om een cyclus even ovulatietestjes te doen. Ik ben erg benieuwd rond welke tijd ik mijn eisprong heb en ik word er ook niet jonger op. Maar het klinkt meteen zo hysterisch :@
Er is een woningnood gaande hoor
  Moderator woensdag 4 december 2019 @ 10:41:29 #176
382129 crew  Donna
pi_190261964
Wat leuk dames, misschien straks dan toch nog wat 2019 kindjes in de maak (die uiteraard in 2020 geboren worden, maar jullie snappen me wel! )

Succes! :* :*
pi_190262082
Mijne is ook rond de kerst, dat zou toch mooi zijn :P
pi_190262179
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 19:29 schreef Donna het volgende:
Ik sluit hier volgend jaar weer aan, maar eerst nog niet.

2 miskramen in zo'n korte tijd hakt er wel in. Maar ik lees wel mee!
Sterkte Donna. Ik hoop dat je deze periode in alle rust kunt verwerken. :*
pi_190262189
Welkom nieuwe aanwas.

Hier verwacht ik binnenkort weer ongesteld te worden. 😡.
Nog een laatste poging in 2019 rond de feestdagen....
  woensdag 4 december 2019 @ 11:33:12 #180
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190262650
Wie weet, allemaal feestelijke kindjes straks!
L'Enfer, c'est les autres.
  zondag 8 december 2019 @ 21:16:05 #181
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_190334577
Ik had gister voor het eerst een ovulatie test met een behoorlijk donkere streep! Toch wel 80% / 90% zo donker als de test streep! Nog niet eerder een test gehad die zo donker was binnen 1 minuut. Die van vandaag was al wel weer minder donker. Maar ik zal de komende dagen nog wel een paar testjes doen om te kijken hoe of wat!

Schoonmoeder is nog steeds bezig met vissen. :@ Ze had manlief in een privé berichtje gevraagd wat ze mij voor kerst kon geven ...en of baby kleertjes in aanmerking komen......... }:| . Volgens mij verwachten ze een of andere kerst aankondiging. Kunnen ze lang wachten die dag want er is voorlopig nog helemaal niets! _O-

En een cider geaccepteerd vandaag. Toen niemand in de kamer was, heeft manlief snel de helft opgedronken. En ik heb een paar ml in een koud restje thee gedaan en de mokken thee naar de keuken gebracht en leeg gegoten om "op te ruimen". En in direct beeld van schoonmoeders een paar slokjes op van de rest. Ook al kan 1 drankje vast nog geen kwaad op dit moment, ik probeer mij gewoon goed te gedragen. O-) _O-
  maandag 9 december 2019 @ 10:16:14 #182
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190340002
Spannend Bienelientjee, die ovulatietest. Ik vind die dingen wel lastig af te lezen, maar goed, gewoon regelmatig seks hebben dan komt het wel goed :P

Ik ga voor 'drink till it's pink' dus daar trek ik me nog even niks van aan. En wat erg dat je schoonmoeder zo vist, dat vind ik echt niet kunnen. Voor hetzelfde geld lukt het helemaal niet, en dan? Ben blij dat er bij ons absoluut niet wordt gevist :)

Ik zit trouwens op CD10 dus ik heb nog helemaal niks te melden hier.
L'Enfer, c'est les autres.
  woensdag 11 december 2019 @ 16:13:24 #183
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_190381226
Vorige maand hebben we haar nog op d'r vingers getikt. Ze heeft het vrij lang volgehouden (zo'n 3 weken) om het er weer eens over te hebben. _O- Maar ze kunnen lang wachten. Zelfs al krijg ik een BFP, dan zeggen we nog niets met Kerst.

Ik zit zeer ongeduldig op mijn wachtbankje -O-

Mijn lichaam is weer lekker bezig. Heb sinds zaterdag eigenlijk (toen vermoedelijke eisprong gehad) weer voortdurend krampjes daar beneden. (Zondag teste ik weer negatief) Gisteravond had ik een paar uur lang, echt hele felle steken. Duurde een paar seconden en het ebde weer weg. Heeft zich enkele keren herhaald. En vanochtend op werk een lichtroze druppel afscheiding.

Maar kan natuurlijk ook weer een aankomende ongesteldheid zijn. Vorige cycle kreeg ik hem namelijk op dag 17. Ik zit nu op dag 20. |:( We wachten! :D
pi_190498627
Ik kom hier ook voorzichtig om de hoek kijken. Sinds ongeveer een halfjaar gestopt met de pil. In eerste instantie omdat ik er hormonale migraine van kreeg, en in tweede instantie om alvast te "ontpillen" :P. Vanaf nu ook zonder condoom.
Ik vind het toch een beetje spannend :@. Het voelt anders dan met M. (onze eerste, van augustus 2016). Af en toe heb ik nu al "last" van schuldgevoel ("straks kan ik M. niet meer de volledige aandacht geven" en zulks).

Ik drink overigens nooit alcohol dus in dat opzicht is het lekker makkelijk voor mij :+
  dinsdag 17 december 2019 @ 17:16:02 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_190498770
Joh, het is voor een kind alleen maar goed om niet altijd volledige aandacht te krijgen denk ik ;)
Leuk, welkom terug!
disclaimer
  dinsdag 17 december 2019 @ 21:53:51 #186
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_190504677
Welkom Miezziej!

Hier nog altijd geen nieuws. Mijn krampen zijn bijna helemaal weg, maar ik blijf alsmaar door spotten. (Sinds afgelopen woensdag al) van een paar dagen licht roze afscheiding en nu al twee dagen bruin (met vandaag een paar kleine stolseltjes, sorry TMI), maar het is dan weer zo weinig dat het absoluut geen ongesteldheid is! :? Snap er weinig van.... We blijven afwachten!
  dinsdag 17 december 2019 @ 22:58:12 #187
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_190506501
Welkom Miezziej!

Hier al paar dagen niet zo fit, last van maag (hele dag; beetje weeïg gevoel, niet zoveel trek in eten), moe en last van mijn borsten.

Verwacht er maar niet teveel van.

En mocht het toch zo zijn; dan is het op vakantie gebeurd (Mexico).
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 18 december 2019 @ 09:58:27 #188
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190511463
Ik heb weinig te melden. Had vorige week woensdag en donderdag positieve ovulatietesten, maar sindsdien is mijn temperatuur niet gestegen (ik temperatuur al een poosje, maar heb regelmatig geen duidelijk te onderscheiden eisprong) dus ik weet niet of ik nu al een ei heb gehad. Ik heb sinds maandag wel weer krampen alsof ik een ei moet gaan krijgen of ongesteld moet worden. Maar ik heb sowieso geleerd dat je lichaam elke keer weer wat nieuws verzint :P

Vanwege mijn leeftijd pak ik toch het onderzoek maar aan dat mijn huisarts voorstelde. Vanwege leeftijd en al 7 maanden geprobeerd zonder resultaat. Dan weten we wellicht gewoon waar we aan toe zijn, want onze grens ligt bij hooguit een HSG of Clomid of zo.
Maar goed, we zien het allemaal wel. Ik heb in elk geval niks bijzonders te melden voor deze ronde.
L'Enfer, c'est les autres.
  Moderator woensdag 18 december 2019 @ 10:19:17 #189
382129 crew  Donna
pi_190511850
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 17:08 schreef Miezziej het volgende:
Ik kom hier ook voorzichtig om de hoek kijken. Sinds ongeveer een halfjaar gestopt met de pil. In eerste instantie omdat ik er hormonale migraine van kreeg, en in tweede instantie om alvast te "ontpillen" :P. Vanaf nu ook zonder condoom.
Ik vind het toch een beetje spannend :@. Het voelt anders dan met M. (onze eerste, van augustus 2016). Af en toe heb ik nu al "last" van schuldgevoel ("straks kan ik M. niet meer de volledige aandacht geven" en zulks).

Ik drink overigens nooit alcohol dus in dat opzicht is het lekker makkelijk voor mij :+
Welkom en heel veel succes!! O+
pi_190527180
Hi allemaal!

Ik kom mij ook aansluiten!
Ben 28, over een maandje 29, en sinds september aan het proberen. Heb een hele onregelmatige cyclus. Meestal tussen de 33-38 dagen (ik hou het al een tijdje bij in de app genaamd ‘clue’). Dus helaas voor mij nooit duidelijk wanneer mijn eisprong is. Vorige maand begonnen met ovulatietesten van sensitest. Op cyclusdag 26 en 27 positieve testen. Nu ben ik op dag 41(!) van m’n cyclus. Ik begon al meer naar de positieve kant op te gaan dat het misschien dan toch was gelukt. Maaaar daar kwam m’n goede oude vriend meneer ongestelheids puist opzetten. En ja hoor, paar uur daarna lichte bloeding. Meestal heb ik een hevige bloeding dus vind het wel apart. Het lijkt nu ook alsof het is gestopt na 2 uurtjes ?!

Ben ook niet te genieten. Ik werk met 3 collega’s waarvan er nu 2 zwanger zijn (was bij beide meteen raak) en de ander een man is :’)
Dit zorgt er bij mij helaas wel voor dat ik wat emotioneler ben omdat ik zo’n oneerlijkheids gevoel heb. Denk dat de meeste hier dat ook wel eens hebben meegemaakt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Opgezet op 18-12-2019 22:04:18 ]
pi_190533875
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 17:16 schreef SQ het volgende:
Joh, het is voor een kind alleen maar goed om niet altijd volledige aandacht te krijgen denk ik ;)
Leuk, welkom terug!
Dat denk ik ook wel, maar toch! :P
M. loopt al maanden te zeuren om een baby :'). Ze trekt random baby's nog net niet uit een kinderwagen wanneer ze er 1 ziet.

@Bienelientjee: lastig die vage klachten! Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Welkom @Opgezet !
  donderdag 19 december 2019 @ 12:57:44 #192
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_190535957
Helaas, mijn ongesteldheid is vandaag begonnen! :{w

Volgend jaar nieuwe kansen!

Welkom Opgezet!
  donderdag 19 december 2019 @ 13:56:28 #193
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_190536574
Ugh en dit is ook de allereerste keer sinds ik gestopt ben met de pil dat het weer zo'n pijn doet die krampen! :') Precies zoals het voelde voordat ik begon met de pil rond mijn 16e ofzo :D Dit heb ik in al die jaren echt niet gemist! _O-
  vrijdag 20 december 2019 @ 10:12:15 #194
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190552578
Welkom Opgezet!

Nee Bienelientjee wat stom! Dan ga je gewoon voor begin 2020! Nieuw jaar, nieuwe kansen inderdaad!

Ik zit volgens mijn ovulatietesten op 6 of 7 dpo. Nog steeds ongesteldheidskrampen en 1 pijnlijke tiet :')
Ik verwacht er weinig van. Hopelijk krijgen we vandaag de uitslag van zaadonderzoek en hopelijk is dat goed!
L'Enfer, c'est les autres.
pi_190552710
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 10:12 schreef Maria2.0 het volgende:
Welkom Opgezet!

Nee Bienelientjee wat stom! Dan ga je gewoon voor begin 2020! Nieuw jaar, nieuwe kansen inderdaad!

Ik zit volgens mijn ovulatietesten op 6 of 7 dpo. Nog steeds ongesteldheidskrampen en 1 pijnlijke tiet :')
Ik verwacht er weinig van. Hopelijk krijgen we vandaag de uitslag van zaadonderzoek en hopelijk is dat goed!
Hoop het ook voor jullie!
Ik had eergisteren positieve ovulatietest, dus nu weer afwachten...
Als het dit keer weer niet raak is ga Ik ook weer terug naar de huisarts zoals afgesproken.
Maar ik heb goede hoop dit keer :7
  vrijdag 20 december 2019 @ 16:01:23 #196
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190557579
Ik zal duimen AgathaRaisin!

Ik heb ineens spotting. Net als normaal voor mijn menstruatie, alleen ik zit pas op cyclusdag 21 en mijn gemiddelde cycluslengte is 30. Meestal begint de spotting op dag 27/28 dus dit is wel erg vroeg.
Wel vreemd dat mijn cyclus ineens van slag is, ik ben al 13 maanden van de pil af en heb al zeker 8 maanden een stabiele cycluslengte van 28-31 dagen.
Nou ja, we zien wel wanneer het doorzet.
L'Enfer, c'est les autres.
  vrijdag 20 december 2019 @ 22:31:25 #197
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_190565299
Bah, mijne is ook echt een zware ongesteldheid zeg.... -O- Geen wonder dat ik gister dubbel lag van de krampen. TMI, maar in de afgelopen 36 uur heb ik denk ik meer gevloeid dan dat ik in een normale 5 dagen lange ongesteldheid bij elkaar verlies...... :X :{w Al lijkt het gelukkig nu ietsje af te nemen.

Maar hey ^O^ Hoef nu niets stiekem te doen met kerst. Schoonmoeders hoeft mij niet in de gaten te houden :W Kan gewoon lekker alles eten en drinken! Ben natuurlijk wel teleurgesteld, maar er zit ook een positieve kant aan deze maand!
  zaterdag 21 december 2019 @ 01:10:03 #198
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190569059
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 december 2019 22:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Bah, mijne is ook echt een zware ongesteldheid zeg.... -O- Geen wonder dat ik gister dubbel lag van de krampen. TMI, maar in de afgelopen 36 uur heb ik denk ik meer gevloeid dan dat ik in een normale 5 dagen lange ongesteldheid bij elkaar verlies...... :X :{w Al lijkt het gelukkig nu ietsje af te nemen.

Maar hey ^O^ Hoef nu niets stiekem te doen met kerst. Schoonmoeders hoeft mij niet in de gaten te houden :W Kan gewoon lekker alles eten en drinken! Ben natuurlijk wel teleurgesteld, maar er zit ook een positieve kant aan deze maand!
Haha, that's the spirit! Lekker genieten volgende week (en vertel je schoonmoeder onder invloed eens flink de waarheid >:) ) .
Resistance is futile.
  zaterdag 21 december 2019 @ 01:13:56 #199
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190569089
Ik heb vastgesteld dat een kindje en mijn werk wel goed samen kunnen gaan. Ik kan mijn werktijden flexibel indelen en mijn lieve wederhelft voelt zich beter. Geen zorgen meer wat betreft de praktische invulling van het ouderschap, we passen er wel een mouw aan. Volgens mijn app ovuleer ik rond oudejaarsdag, dus dan ga ik bellen met de ovulatie hotline en dan poging 1 wat betreft inseminatie. ^O^ .
Resistance is futile.
pi_190570815
Spannend @Seven. ! Wat fijn dat jouw nieuwe werk goed te combineren blijkt en ook je vriend zich beter voelt! Succes!
pi_190584725
Vraagje; iemand hier ervaring met Swimcount? http://swimcount.nl/over-swimcount/

M’n vriend heeft het besteld via internet maar kan niet heel veel terug vinden qua ervaringen op internet.
  maandag 23 december 2019 @ 10:26:57 #202
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190609064
@Seven wat spannend!
@Opgezet ik heb er geen ervaring mee. Wij hebben weleens zo'n thuistest gedaan en die meet dan hoeveel zaadcellen er aanwezig zijn, maar niet of ze ook daadwerkelijk iets doen. Ik zou dus de voorkeur geven aan een normale test via het lab.

Die heeft mijn man dus vorige week gehad en de uitslag bleek normaal, dus dat is alvast goed nieuws.

Ik heb enorm pijnlijke tetten, maar dat heb ik altijd voor menstruatie. Voor de rest voel ik me ook zoals altijd eigenlijk, dus ik verwacht dat de spotting (ik heb altijd 2 dagen spotting voor menstruatie) ergens tussen vandaag en woensdag begint. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar ja. Uiterlijk vrijdag weten we het.
16 januari afspraak op de fertiliteitspoli en dan krijg ik een echo en bloedonderzoek. Op naar 2020!
L'Enfer, c'est les autres.
  dinsdag 24 december 2019 @ 13:16:39 #203
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190628563
En inderdaad is de spotting vandaag begonnen.
L'Enfer, c'est les autres.
  dinsdag 24 december 2019 @ 22:49:44 #204
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190636842
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:16 schreef Maria2.0 het volgende:
En inderdaad is de spotting vandaag begonnen.
:* ongesteld zijn sucks.
Resistance is futile.
  zondag 29 december 2019 @ 21:35:21 #205
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190751282
Vandaag positief getest op LH dus ik heb even gebeld met de ovulatie hotline in Zwolle. Morgen om 15:00 ga ik voor poging 1 en aansluitend hapje eten bij m'n zus.

It geet oan!

Ik vind het nog steeds een gek idee, met wat geluk zou het dus zomaar kunnen gebeuren dat er in 2020 'ineens' een kindje komt. Net alsof het niet over mijzelf gaat want ik ben daar toch veel te jong voor :') (ik word 37 in juni :+ ) . Aan de andere kant leef ik alweer een jaar of 5 met een concrete kinderwens en ik zie mezelf ook echt als moeder.

Zo is dat met trouwen ook trouwens, dat gaat ook over een paar maanden gebeuren en dat voelt precies hetzelfde eigenlijk. En m'n werk ook. Dus alle serieuze dingen in het leven, die voelen heel onwerkelijk en superleuk :+ .
Resistance is futile.
  zondag 29 december 2019 @ 21:40:07 #206
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190751535
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 10:26 schreef AgathaRaisin het volgende:

[..]

Hoop het ook voor jullie!
Ik had eergisteren positieve ovulatietest, dus nu weer afwachten...
Als het dit keer weer niet raak is ga Ik ook weer terug naar de huisarts zoals afgesproken.
Maar ik heb goede hoop dit keer :7
Wanneer verwacht je onder normale omstandigheden ongesteld te worden? Is dat wat we hier een NOD noemen :+ .

Ik hoop met je mee :)
Resistance is futile.
pi_190752130
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 21:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wanneer verwacht je onder normale omstandigheden ongesteld te worden? Is dat wat we hier een NOD noemen :+ .

Ik hoop met je mee :)
Tnx, maar ben weer eens ongesteld :P
pi_190752182
quote:
6s.gif Op zondag 29 december 2019 21:35 schreef Seven. het volgende:
Vandaag positief getest op LH dus ik heb even gebeld met de ovulatie hotline in Zwolle. Morgen om 15:00 ga ik voor poging 1 en aansluitend hapje eten bij m'n zus.

It geet oan!

Ik vind het nog steeds een gek idee, met wat geluk zou het dus zomaar kunnen gebeuren dat er in 2020 'ineens' een kindje komt. Net alsof het niet over mijzelf gaat want ik ben daar toch veel te jong voor :') (ik word 37 in juni :+ ) . Aan de andere kant leef ik alweer een jaar of 5 met een concrete kinderwens en ik zie mezelf ook echt als moeder.

Zo is dat met trouwen ook trouwens, dat gaat ook over een paar maanden gebeuren en dat voelt precies hetzelfde eigenlijk. En m'n werk ook. Dus alle serieuze dingen in het leven, die voelen heel onwerkelijk en superleuk :+ .
Ovulatiehotline? :o
pi_190752642
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 21:54 schreef AgathaRaisin het volgende:

[..]

Tnx, maar ben weer eens ongesteld :P
He jammer! Je hebt een hele korte cyclus of niet?
Hopelijk kan de huisarts wat voor je betekenen. Misschien even monitoren dmv echo’s om ook te kijken of ie bms mooi meegroeit enzo via een ziekenhuis. En evt het zaad testen van je partner.
Heb je verhaal even niet paraat, hoe lang proberen jullie het al?
pi_190752947
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 21:54 schreef AgathaRaisin het volgende:

[..]

Tnx, maar ben weer eens ongesteld :P
Jammer!
En Maria ook weer ongesteld. We zijn een weinig succesvolle lichting zo :P

quote:
6s.gif Op zondag 29 december 2019 21:35 schreef Seven. het volgende:
Vandaag positief getest op LH dus ik heb even gebeld met de ovulatie hotline in Zwolle. Morgen om 15:00 ga ik voor poging 1 en aansluitend hapje eten bij m'n zus.

It geet oan!

Ik vind het nog steeds een gek idee, met wat geluk zou het dus zomaar kunnen gebeuren dat er in 2020 'ineens' een kindje komt. Net alsof het niet over mijzelf gaat want ik ben daar toch veel te jong voor :') (ik word 37 in juni :+ ) . Aan de andere kant leef ik alweer een jaar of 5 met een concrete kinderwens en ik zie mezelf ook echt als moeder.

Zo is dat met trouwen ook trouwens, dat gaat ook over een paar maanden gebeuren en dat voelt precies hetzelfde eigenlijk. En m'n werk ook. Dus alle serieuze dingen in het leven, die voelen heel onwerkelijk en superleuk :+ .
Hoera, je mag van start! Veel plezier morgen :P Ga je alleen?

MiNi1981, heb jij nog een laatste poging kunnen doen dit jaar?

Ik heb in september voor het laatst gepost zag ik, ik had niks te melden, nog steeds niet raak hier. Frustrerend.
pi_190753590
Jeej, Seven! Succes morgen!
Is 24 uur na positieve ovulatietest gebruikelijk? De echo’s hier lijken te duiden dat mijn ovulatie/bevruchting op de dag van de positieve test is geweest. Algemeen wordt volgens mij idd wel gesteld dat eisprong binnen 24-48 uur na positieve test is.

Voor alle anderen hier draaien mijn duimen ook, hopelijk komen jullie snel door naar het volgende topic. :*
pi_190755099
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 22:12 schreef Costilla het volgende:

[..]

Jammer!
En Maria ook weer ongesteld. We zijn een weinig succesvolle lichting zo :P
[..]

Hoera, je mag van start! Veel plezier morgen :P Ga je alleen?

MiNi1981, heb jij nog een laatste poging kunnen doen dit jaar?

Ik heb in september voor het laatst gepost zag ik, ik had niks te melden, nog steeds niet raak hier. Frustrerend.
Ik snap je frustratie! Balen zeg (zacht uitgedrukt...).

Ik heb idd nog een laatste poging kunnen doen maar mijn lichaam vertelt mij dat ik ongesteld ga worden. Dus deze poging heb ik ook afgeschreven.
Best een heftig traject moet ik zeggen... dat kun je van te voren niet bedenken.
pi_190755464
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 22:06 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]

He jammer! Je hebt een hele korte cyclus of niet?
Hopelijk kan de huisarts wat voor je betekenen. Misschien even monitoren dmv echo’s om ook te kijken of ie bms mooi meegroeit enzo via een ziekenhuis. En evt het zaad testen van je partner.
Heb je verhaal even niet paraat, hoe lang proberen jullie het al?
Mwa niet heel kort. De luteale fase is wel aan de korte kant. 10-11 dagen ofzo. Ben al bij de huisarts geweest en die zei probeer het nog 3 maanden en kom dan terug.
Dus in januari ga ik weer een afspraak maken ja. We zijn nu 7 maanden bezig...
pi_190755707
Maar heb geen zin in een heel traject... dat ga ik ook niet doen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190755912
Succes allemaal dames! Hopelijk wordt 2020 ons jaar dan :*
pi_190756027
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef AgathaRaisin het volgende:

[..]

Mwa niet heel kort. De luteale fase is wel aan de korte kant. 10-11 dagen ofzo. Ben al bij de huisarts geweest en die zei probeer het nog 3 maanden en kom dan terug.
Dus in januari ga ik weer een afspraak maken ja. We zijn nu 7 maanden bezig...
Ah ok. Even afwachten dus waar de huisarts mee komt.
Het is zeker wel grensverleggend het zwanger worden traject... maar hopelijk is het niet nodig om die grens verder te onderzoeken.
  maandag 30 december 2019 @ 11:06:09 #217
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190765550
@Seven, succes vandaag! Wat spannend!

Ik heb voor mezelf ook geen zin in een heel traject, maar dat kan geloof ik maar zo veranderen. Want wat als ik te horen krijg dat er iets mis is? Dan verleg ik mijn grens wellicht toch wel.
Ik ben 35 en zei vroeger altijd dat als ik kinderen wilde ik dan uiterlijk 35 wilde zijn, maar ja. Ook die grens is verlegd. Ik heb trouwens wel hetzelfde als Seven, ik voel me echt nog niet oud genoeg om moeder te worden :P
Natuur beslist helaas anders. Maar goed, 2020 wordt dus ons jaar dames!
L'Enfer, c'est les autres.
pi_190766071
Ik bedoel ook meer biologisch gezien te oud. Geestelijk niet :P
Maar je verlegt idd je grenzen :Y
pi_190766216
Succes morgen Seven!

Hopelijk wordt 2020 een vruchtbaar jaar :s)
Mijn NOD is ongeveer 2 januari (cyclus is 26-30 dagen). Ik heb sinds vandaag wat bekende krampen. We zullen het wel zien.

Ik ben 28 en voel me soms jong :P Veel leeftijdsgenoten in mijn omgeving zijn er nog niet mee bezig.
  maandag 30 december 2019 @ 13:37:52 #220
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190768903
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 22:26 schreef Nolita het volgende:
Jeej, Seven! Succes morgen!
Is 24 uur na positieve ovulatietest gebruikelijk? De echo’s hier lijken te duiden dat mijn ovulatie/bevruchting op de dag van de positieve test is geweest. Algemeen wordt volgens mij idd wel gesteld dat eisprong binnen 24-48 uur na positieve test is.

Voor alle anderen hier draaien mijn duimen ook, hopelijk komen jullie snel door naar het volgende topic. :*
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 22:26 schreef Nolita het volgende:
Jeej, Seven! Succes morgen!
Is 24 uur na positieve ovulatietest gebruikelijk? De echo’s hier lijken te duiden dat mijn ovulatie/bevruchting op de dag van de positieve test is geweest. Algemeen wordt volgens mij idd wel gesteld dat eisprong binnen 24-48 uur na positieve test is.

Voor alle anderen hier draaien mijn duimen ook, hopelijk komen jullie snel door naar het volgende topic. :*
Voor zover ik begrijp is het 12-36 uur na de eerste positieve ovulatietest. Dus 24 uur zou kunnen.
L'Enfer, c'est les autres.
  maandag 30 december 2019 @ 13:44:46 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_190769048
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 22:26 schreef Nolita het volgende:
Jeej, Seven! Succes morgen!
Is 24 uur na positieve ovulatietest gebruikelijk? De echo’s hier lijken te duiden dat mijn ovulatie/bevruchting op de dag van de positieve test is geweest. Algemeen wordt volgens mij idd wel gesteld dat eisprong binnen 24-48 uur na positieve test is.

Voor alle anderen hier draaien mijn duimen ook, hopelijk komen jullie snel door naar het volgende topic. :*
Da's natuurlijk allemaal geheel afhankelijk van hoe snel je ei zich heeft ingenesteld, en met die metingen kun je er ook nog eens héél makkelijk een mm en dus meerdere dagen naast zitten ;)

Als ik van die mm metingen uit had moeten gaan zou Noud z'n ei 3 dagen voor de eisprong bevrucht zijn :P
Je ei springt gemiddeld 24 uur ná je LH-piek :)
disclaimer
pi_190769267
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2019 13:44 schreef SQ het volgende:

[..]

Da's natuurlijk allemaal geheel afhankelijk van hoe snel je ei zich heeft ingenesteld, en met die metingen kun je er ook nog eens héél makkelijk een mm en dus meerdere dagen naast zitten ;)

Als ik van die mm metingen uit had moeten gaan zou Noud z'n ei 3 dagen voor de eisprong bevrucht zijn :P
Je ei springt gemiddeld 24 uur ná je LH-piek :)
Ik dacht even dat je mee kwam doen :P
  maandag 30 december 2019 @ 14:29:47 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_190769976
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 13:54 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]

Ik dacht even dat je mee kwam doen :P
Iedereen mag hier overal posten van mij, niet alleen als je in een topic "hoort" ;)
disclaimer
pi_190773943
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2019 14:29 schreef SQ het volgende:

[..]

Iedereen mag hier overal posten van mij, niet alleen als je in een topic "hoort" ;)
Het was een grapje he ;)
Vandaar de :p
  maandag 30 december 2019 @ 17:24:36 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_190774373
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 17:08 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]

Het was een grapje he ;)
Vandaar de :p
I know! Maar ik post als mod bijna overal, hopelijk ben ik dan niet continu verdacht :P
disclaimer
pi_190778656
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2019 13:44 schreef SQ het volgende:

[..]

Da's natuurlijk allemaal geheel afhankelijk van hoe snel je ei zich heeft ingenesteld, en met die metingen kun je er ook nog eens héél makkelijk een mm en dus meerdere dagen naast zitten ;)

Als ik van die mm metingen uit had moeten gaan zou Noud z'n ei 3 dagen voor de eisprong bevrucht zijn :P
Je ei springt gemiddeld 24 uur ná je LH-piek :)
Ohja, de innesteling kan natuurlijk ook nog afwijken kwa tijdsduur. Die had ik even niet meegenomen. De UD van N was idd ook eigenlijk onmogelijk op basis van mijn cyclus.
  dinsdag 31 december 2019 @ 10:32:21 #227
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190799380
@Seven, hoe is het gegaan gister?

Iedereen alvast een mooi 2020 gewenst, met een hoop streepjes!
L'Enfer, c'est les autres.
  dinsdag 31 december 2019 @ 13:04:13 #228
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190803224
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 21:56 schreef AgathaRaisin het volgende:

[..]

Ovulatiehotline? :o
Inseminatie (Deense donor) ;) dus bellen als je ovuleert en dan ga je de volgende voor een inseminatie.
Resistance is futile.
  dinsdag 31 december 2019 @ 13:05:33 #229
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190803260
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 22:12 schreef Costilla het volgende:

[..]

Jammer!
En Maria ook weer ongesteld. We zijn een weinig succesvolle lichting zo :P
[..]

Hoera, je mag van start! Veel plezier morgen :P Ga je alleen?

MiNi1981, heb jij nog een laatste poging kunnen doen dit jaar?

Ik heb in september voor het laatst gepost zag ik, ik had niks te melden, nog steeds niet raak hier. Frustrerend.
M'n verloofde ging mee. En :* ik duim voor je!
Resistance is futile.
  dinsdag 31 december 2019 @ 13:09:07 #230
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190803353
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 22:26 schreef Nolita het volgende:
Jeej, Seven! Succes morgen!
Is 24 uur na positieve ovulatietest gebruikelijk? De echo’s hier lijken te duiden dat mijn ovulatie/bevruchting op de dag van de positieve test is geweest. Algemeen wordt volgens mij idd wel gesteld dat eisprong binnen 24-48 uur na positieve test is.

Voor alle anderen hier draaien mijn duimen ook, hopelijk komen jullie snel door naar het volgende topic. :*
Positieve test betekent binnen 24-48 uur een eisprong, begreep ik. Dus ik denk het!

Gynaecoloog legde uit dat de zaadcellen vanuit de vagina er zo'n 15-20 minuten over doen om de baarmoeder te bereiken. Bij inseminatie wordt het sperma hoog in de baarmoeder ingebracht en dan duurt het zo'n 1,5 tot 2 minuten voor de zaadcellen de eileiders bereiken. En éénrichtingsverkeer, eenmaal erin gaat het er niet meer uit.

Vond ik wel een interessant onderwerp zo met m'n benen wijd.
Resistance is futile.
  dinsdag 31 december 2019 @ 13:18:43 #231
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190803603
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 10:32 schreef Maria2.0 het volgende:
@:Seven, hoe is het gegaan gister?

Iedereen alvast een mooi 2020 gewenst, met een hoop streepjes!
Ging prima, hele toffe gynaecoloog. Al met al was het in no time gepiept, weinig last.
Resistance is futile.
  dinsdag 31 december 2019 @ 13:42:17 #232
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_190804298
*O* Heel veel streepjes toegewenst voor ons allemaal!

Ik heb een koudje opgepikt met Kerst. Maar ovulatie zit er weer aan te komen (dag 13 vandaag!). Dus hopelijk voel ik mij beter in een paar dagen en kunnen we het alsnog gezellig maken _O-
  dinsdag 31 december 2019 @ 19:00:06 #233
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190813973
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 13:42 schreef Bienelientjee het volgende:
*O* Heel veel streepjes toegewenst voor ons allemaal!

Ik heb een koudje opgepikt met Kerst. Maar ovulatie zit er weer aan te komen (dag 13 vandaag!). Dus hopelijk voel ik mij beter in een paar dagen en kunnen we het alsnog gezellig maken _O-
Doe je ovulatietesten?
Resistance is futile.
  woensdag 1 januari 2020 @ 21:26:17 #234
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_190834185
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 december 2019 19:00 schreef Seven. het volgende:

[..]

Doe je ovulatietesten?
Yep! Om te kijken hoe of wat en wanneer. Om er zicht in te krijgen. Maar aangezien ik me niet zo goed voel, heb ik nu nog weinig zin om het gezellig te maken! _O- :D
  woensdag 1 januari 2020 @ 21:35:04 #235
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190834503
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 21:26 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Yep! Om te kijken hoe of wat en wanneer. Om er zicht in te krijgen. Maar aangezien ik me niet zo goed voel, heb ik nu nog weinig zin om het gezellig te maken! _O- :D
Heb je kater?

Hopelijk knap je snel op :*
Resistance is futile.
  woensdag 1 januari 2020 @ 22:13:11 #236
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_190835923
quote:
12s.gif Op woensdag 1 januari 2020 21:35 schreef Seven. het volgende:

[..]

Heb je kater?

Hopelijk knap je snel op :*
Nee, ben ziek, verkouden :N (zei in mijn post erboven dat ik een koudje heb opgepikt met Kerst :D ) Mijn nieuwjaar was mega nuchter :D En moest vandaag 12 uur lang werken _O-
pi_190837262
Onze eerste 'poging' was niet zo heel serieus, maar drie weken geleden toch ongesteld geworden. We hadden er ook helemaal niks van verwacht, dus dat was helemaal fine.

12 december was mijn eerste menstruatiedag, daarna kreeg ik helaas wat last van een schimmeltje down under... In het weekend voor kerst was het eigenlijk helemaal weg, dus we hebben het vanaf dat moment t/m de dag na kerst eigenlijk iedere dag wel gedaan. :') Merkte ook dat ik toen wel heel erg veel zin had, geen idee of zoiets veroorzaakt wordt door een naderende eisprong?

Anyway, als ik een normale cyclus van 28 dagen zou hebben, zou ik op 9 januari weer moeten menstrueren. Ik weet alleen niet of het nu rond die koers gaat liggen, of dat er toch meer tijd tussen gaat zitten (de vorige twee keren had ik een cyclus van 42 dagen en 35 dagen). Mja, we zitten dus op het wachtbankje! Ik heb er in ieder geval een stuk meer vertrouwen in dan de vorige maand qua pogingen.

Als het raak zou zijn, zou ik morgen toch week 3 van een zwangerschap in gaan? Ben benieuwd of er dan ook iets van een bloedinkje gaat komen of dat ik kwaaltjes ga krijgen.

@ de rest: succes ook weer dit rondje! :D
pi_190837296
O ja, we gebruiken trouwens geen ovulatietesten. Dit is pas de eerste maand dat we het serieus proberen en ik wil eigenlijk nu nog niet aan de gang om alles te monitoren.
Eind september ben ik ook pas met de pil gestopt, dus ik heb ook nog helemaal geen betrouwbaar zicht op mijn 'normale' cyclus.
  woensdag 1 januari 2020 @ 23:28:36 #239
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190837424
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 23:19 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Onze eerste 'poging' was niet zo heel serieus, maar drie weken geleden toch ongesteld geworden. We hadden er ook helemaal niks van verwacht, dus dat was helemaal fine.

12 december was mijn eerste menstruatiedag, daarna kreeg ik helaas wat last van een schimmeltje down under... In het weekend voor kerst was het eigenlijk helemaal weg, dus we hebben het vanaf dat moment t/m de dag na kerst eigenlijk iedere dag wel gedaan. :') Merkte ook dat ik toen wel heel erg veel zin had, geen idee of zoiets veroorzaakt wordt door een naderende eisprong?

Anyway, als ik een normale cyclus van 28 dagen zou hebben, zou ik op 9 januari weer moeten menstrueren. Ik weet alleen niet of het nu rond die koers gaat liggen, of dat er toch meer tijd tussen gaat zitten (de vorige twee keren had ik een cyclus van 42 dagen en 35 dagen). Mja, we zitten dus op het wachtbankje! Ik heb er in ieder geval een stuk meer vertrouwen in dan de vorige maand qua pogingen.

Als het raak zou zijn, zou ik morgen toch week 3 van een zwangerschap in gaan? Ben benieuwd of er dan ook iets van een bloedinkje gaat komen of dat ik kwaaltjes ga krijgen.

@ de rest: succes ook weer dit rondje! :D
Jazeker, in de dagen voor je ovuleert is het bepaald niet ongewoon om mer zin te hebben.

Wanneer ovuleerde je?
Vanaf ovulatie zo'n 24 uur voor bevruchting, 3-4 dagen later komt het eitje uit je eileider tevoorschijn en dan nog een dag of wat nodig voor innestelen in je baarmoeder.

Bij inseminatie kun je na 16 dagen een test doen, aldus de gynaecoloog.
Resistance is futile.
  woensdag 1 januari 2020 @ 23:29:44 #240
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190837437
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 23:20 schreef Komkommerschijfje het volgende:
O ja, we gebruiken trouwens geen ovulatietesten. Dit is pas de eerste maand dat we het serieus proberen en ik wil eigenlijk nu nog niet aan de gang om alles te monitoren.
Eind september ben ik ook pas met de pil gestopt, dus ik heb ook nog helemaal geen betrouwbaar zicht op mijn 'normale' cyclus.
Snap ik, zodra je gaat testen, ga je ook rekenen en analyseren :+ .
Resistance is futile.
pi_190837491
quote:
7s.gif Op woensdag 1 januari 2020 23:28 schreef Seven. het volgende:

[..]

Jazeker, in de dagen voor je ovuleert is het bepaald niet ongewoon om mer zin te hebben.

Wanneer ovuleerde je?
Vanaf ovulatie zo'n 24 uur voor bevruchting, 3-4 dagen later komt het eitje uit je eileider tevoorschijn en dan nog een dag of wat nodig voor innestelen in je baarmoeder.

Bij inseminatie kun je na 16 dagen een test doen, aldus de gynaecoloog.
Pff, dat durf ik dus echt niet te zeggen. :D Ik denk rond de Kerstdagen, maar het kan ook goed zijn dat het pas afgelopen zondag/maandag was. We hebben het wel veelvuldig gezellig gehad de afgelopen 10/11 dagen. Het zou in principe wel mogelijk moeten kunnen zijn, toch?
pi_190838602
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 23:19 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Onze eerste 'poging' was niet zo heel serieus, maar drie weken geleden toch ongesteld geworden. We hadden er ook helemaal niks van verwacht, dus dat was helemaal fine.

12 december was mijn eerste menstruatiedag, daarna kreeg ik helaas wat last van een schimmeltje down under... In het weekend voor kerst was het eigenlijk helemaal weg, dus we hebben het vanaf dat moment t/m de dag na kerst eigenlijk iedere dag wel gedaan. :') Merkte ook dat ik toen wel heel erg veel zin had, geen idee of zoiets veroorzaakt wordt door een naderende eisprong?

Anyway, als ik een normale cyclus van 28 dagen zou hebben, zou ik op 9 januari weer moeten menstrueren. Ik weet alleen niet of het nu rond die koers gaat liggen, of dat er toch meer tijd tussen gaat zitten (de vorige twee keren had ik een cyclus van 42 dagen en 35 dagen). Mja, we zitten dus op het wachtbankje! Ik heb er in ieder geval een stuk meer vertrouwen in dan de vorige maand qua pogingen.

Als het raak zou zijn, zou ik morgen toch week 3 van een zwangerschap in gaan? Ben benieuwd of er dan ook iets van een bloedinkje gaat komen of dat ik kwaaltjes ga krijgen.

@ de rest: succes ook weer dit rondje! :D
Bij een ‘normale’ cyclus zou inderdaad 2 weken na je eerste mentruatiedag je eisprong plaatsvinden, dus rond kerst. Dan weer ong 9 dagen later vindt de innesteling plaats. Komende week zou dat zijn.
Veel succes!
pi_190839026
Spannend komkommerschijfje! Het klinkt best aannemelijk dat je rond kerst je eisprong hebt gehad (meer zin :P).

Vandaag is gemiddeld gezien mijn NOD. Nog geen bloed, wel regelmatig buikpijn. Vooral als ik ergens rustig zit ofzo, als ik bezig ben met iets heb ik er geen last van. Ik dacht even aan een blaasontsteking, maar ik heb geen pijn bij het plassen en hoef ook niet vaker.
Op 1 januari werd ik in de nacht weer wakker om te plassen. Ik heb toen een test gedaan met mijn brakke hoofd :D :') . Mijn dochter kwam toen de badkamer binnen, ze wordt wel vaker 's nachts wakker en zag het badkamerlicht denk ik. Toen was ik dus niet meer op tijd om naar de test te kijken binnen de gestelde tijd. Ik zag wel een lijn, maar dat kan dus ook een indroogstreep zijn denk ik. Bij M. duurde het wat langer voordat ik echt een duidelijke streep had en dit maakte mij soms best onzeker, dus ik probeer nog even te wachten voor een nieuwe test.
  donderdag 2 januari 2020 @ 12:06:24 #244
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190841128
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 08:06 schreef Miezziej het volgende:
Spannend komkommerschijfje! Het klinkt best aannemelijk dat je rond kerst je eisprong hebt gehad (meer zin :P).

Vandaag is gemiddeld gezien mijn NOD. Nog geen bloed, wel regelmatig buikpijn. Vooral als ik ergens rustig zit ofzo, als ik bezig ben met iets heb ik er geen last van. Ik dacht even aan een blaasontsteking, maar ik heb geen pijn bij het plassen en hoef ook niet vaker.
Op 1 januari werd ik in de nacht weer wakker om te plassen. Ik heb toen een test gedaan met mijn brakke hoofd :D :') . Mijn dochter kwam toen de badkamer binnen, ze wordt wel vaker 's nachts wakker en zag het badkamerlicht denk ik. Toen was ik dus niet meer op tijd om naar de test te kijken binnen de gestelde tijd. Ik zag wel een lijn, maar dat kan dus ook een indroogstreep zijn denk ik. Bij M. duurde het wat langer voordat ik echt een duidelijke streep had en dit maakte mij soms best onzeker, dus ik probeer nog even te wachten voor een nieuwe test.
Oh! Wat spannend! En knap dat je kunt wachten :P
L'Enfer, c'est les autres.
pi_190843158
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:06 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

Oh! Wat spannend! En knap dat je kunt wachten :P
Wss zwicht ik eerder dan gepland :+ Afgelopen dagen gingen vrij snel voorbij door de feestdagen en alles er omheen, dus dan lukt het wel, maar nu wss niet meer :P
Hcg verdubbeld elke 48 uur dacht ik? Dus eigenlijk kan het morgenochtend wel weer toch :7
  vrijdag 3 januari 2020 @ 12:16:34 #246
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190855171
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 15:16 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Wss zwicht ik eerder dan gepland :+ Afgelopen dagen gingen vrij snel voorbij door de feestdagen en alles er omheen, dus dan lukt het wel, maar nu wss niet meer :P
Hcg verdubbeld elke 48 uur dacht ik? Dus eigenlijk kan het morgenochtend wel weer toch :7
Sowieso als het op of na je NOD is :)
L'Enfer, c'est les autres.
pi_190871630
Vanmorgen werd ik wakker met een klein beetje 'oud' bloed in mijn onderbroek en bij het afvegen. Nu lijkt het wat meer door te zetten en wordt het bloed wat meer en helderrood. Ik merk dat het best wat met me doet. Zou vroeg zijn voor een 'normale' menstruatie (dag 23), maar wat is een normale hoeveelheid? Of is het toch een innestelingsbloeding? Twijfels...
  zaterdag 4 januari 2020 @ 12:02:50 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_190871690
Hoe lang ben je al van de pil af?
disclaimer
pi_190872074
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 12:02 schreef SQ het volgende:
Hoe lang ben je al van de pil af?
27 september gestopt, dus nu iets meer dan drie maanden. Toen op 3 oktober voor de laatste keer o.l.v. hormonen ongesteld geworden. Mijn eerste normale menstruatie kwam op 7 november en de laatste was op 12 december. Volgens mij heb ik dan 2x een cyclus van 35 dagen gehad. Daarom zou ik nu 23 dagen wel weer kort vinden, ook al weet ik dat het een half jaar kan duren voordat je lichaam weer een goede cyclus te pakken heeft.
Heb nu verder niet echt klachten, heel af en toe wat kleine steekjes (de afgelopen twee dagen ook) en wat vage onderrugpijn. Mijn lichaam is me wellicht ook voor de gek aan het houden.
pi_190878046
Mijn bloedverlies is nu dusdanig van kleur en hoeveelheid dat het meer lijkt op de overgang van de eerste naar de tweede dag van een gewone menstruatie dan op een andere bloeding. Even afwachten wat morgen nog brengt.
  zondag 5 januari 2020 @ 19:18:27 #251
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_190893382
Nu ben ik aan de betere hand! :D Maar meneer is verkouden geworden (sharing is caring.....). Dus geen idee of we het (succesvol) gezellig kunnen maken, terwijl ik elk moment kan ovuleren _O- Manlief maar heeeeeeeel lief aankijken ofzo! :% :D
  zondag 5 januari 2020 @ 19:20:10 #252
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190893412
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 19:18 schreef Bienelientjee het volgende:
Nu ben ik aan de betere hand! :D Maar meneer is verkouden geworden (sharing is caring.....). Dus geen idee of we het (succesvol) gezellig kunnen maken, terwijl ik elk moment kan ovuleren _O- Manlief maar heeeeeeeel lief aankijken ofzo! :% :D
Haha :D . Misschien gewoon verleidelijk aankijken, (misschien niet de beste timing om luidkeels aan te kondigen dat je ovuleert :+ ).

Good luck!

[ Bericht 0% gewijzigd door Seven. op 05-01-2020 19:27:49 ]
Resistance is futile.
  zondag 5 januari 2020 @ 19:22:59 #253
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190893452
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:59 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Vanmorgen werd ik wakker met een klein beetje 'oud' bloed in mijn onderbroek en bij het afvegen. Nu lijkt het wat meer door te zetten en wordt het bloed wat meer en helderrood. Ik merk dat het best wat met me doet. Zou vroeg zijn voor een 'normale' menstruatie (dag 23), maar wat is een normale hoeveelheid? Of is het toch een innestelingsbloeding? Twijfels...
Ik duim voor innestelingsbloeding ^O^
Resistance is futile.
  zondag 5 januari 2020 @ 19:27:31 #254
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190893519
Ik had op 30 december rond 11 uur 's morgens een eisprong, zelfde dag insemineren dus in principe zou bij mij de innesteling dinsdag of woensdag moeten gebeuren.

Dat wordt natuurlijk de ganze zeit alert zijn :')

Gek eigenlijk, goeie hoop wel maar ik had gisteren afscheiding die ik normaal rond m'n ovulatie zou verwachten. We gaan het zien, kans zou 11 tot 15% per poging zijn. We zitten hier wel al de halve week te ouwehoeren over wat wel en niet goed is voor de baby :') maar OK, we hebben dan ook hele rare humor samen.
Resistance is futile.
  maandag 6 januari 2020 @ 09:55:49 #255
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_190901605
Hopelijk succes Seven *O*
pi_190901744
Hopelijk heb je snel duidelijkheid Komkommerschijfje!

Lastig van de ziekenboeg Bienelientje. Gewoon verleidelijk aankijken zoals Seven ook voorstelt! :+

Spannend Seven!
Ik had deze keer ook langer van die afscheiding, ik ging er maar vanuit dat mijn baarmoeder boos was dat er opeens sperma in rond zwom ofzo :')

Want:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 6 januari 2020 @ 10:21:32 #257
382129 crew  Donna
pi_190901821
Wooooowww haha! *O*
pi_190902060
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 december 2019 13:04 schreef Seven. het volgende:

[..]

Inseminatie (Deense donor) ;) dus bellen als je ovuleert en dan ga je de volgende voor een inseminatie.
Heb je dan meer kans op bevruchting dan met de 'normale' manier?
pi_190902065
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 10:12 schreef Miezziej het volgende:
Hopelijk heb je snel duidelijkheid Komkommerschijfje!

Lastig van de ziekenboeg Bienelientje. Gewoon verleidelijk aankijken zoals Seven ook voorstelt! :+

Spannend Seven!
Ik had deze keer ook langer van die afscheiding, ik ging er maar vanuit dat mijn baarmoeder boos was dat er opeens sperma in rond zwom ofzo :')

Want:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D gefeliciteerd!
  maandag 6 januari 2020 @ 11:19:16 #260
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_190902394
Gefeliciteerd Miezziej! *O* *O* Eerste tweede streep van het jaar! *O*
  maandag 6 januari 2020 @ 12:16:29 #261
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190903210
Jaaaaaa Miezziej gefeliciteerd!! Wat fijn zeg, is het besef al wat meer ingedaald?
L'Enfer, c'est les autres.
  maandag 6 januari 2020 @ 14:08:26 #262
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190904399
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 10:12 schreef Miezziej het volgende:
Hopelijk heb je snel duidelijkheid Komkommerschijfje!

Lastig van de ziekenboeg Bienelientje. Gewoon verleidelijk aankijken zoals Seven ook voorstelt! :+

Spannend Seven!
Ik had deze keer ook langer van die afscheiding, ik ging er maar vanuit dat mijn baarmoeder boos was dat er opeens sperma in rond zwom ofzo :')

Want:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* *O* kijk eens aan!

Gaat nog wel leven :*
Resistance is futile.
  maandag 6 januari 2020 @ 14:10:30 #263
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190904425
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 10:44 schreef AgathaRaisin het volgende:

[..]

Heb je dan meer kans op bevruchting dan met de 'normale' manier?
Met ingevroren zaad is de kans 11%-15%. Ik denk zo dat met levend zaad bovenin de baarmoeder inbrengen, dat de kans ineens serieus veel hoger wordt dan de normale weg. Meer dan de helft van de zwemmers overleeft de zuurgraad van de vagina niet eens. Maar ik ben geen expert.
Resistance is futile.
  woensdag 8 januari 2020 @ 12:08:58 #264
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190934227
Gister namiddag en vandaag positieve ovulatietesten. Nou hebben we sowieso wel heel regelmatig seks, maar ik vind het toch leuk om te zien, zo'n positieve test.
Deze maand slik ik teunisbloemolie, ter verbetering van vruchtbare afscheiding, moet zeggen dat het goed werkt! Na de eisprong ga ik tarwekiemolie slikken, ze zeggen dat dit helpt bij opbouw van je slijmvlies. Ik heb laag progesteron (vermoedelijk omdat ik altijd gestresst ben, zelfs als ik rustig ben, het is een lichamelijk dingetje) dus ik hoop dat dit een eventuele innesteling zal ondersteunen.

**Laag progesteron kan een gevolg zijn van hoog stressniveau. Je lichaam maakt dan meer cortisol aan en cortisol wordt weer 'gemaakt van' progesteron. Dan blijft er dus niet zoveel over voor opbouw van slijmvlies**
L'Enfer, c'est les autres.
pi_190934710
quote:
7s.gif Op maandag 6 januari 2020 14:10 schreef Seven. het volgende:

[..]

Met ingevroren zaad is de kans 11%-15%. Ik denk zo dat met levend zaad bovenin de baarmoeder inbrengen, dat de kans ineens serieus veel hoger wordt dan de normale weg. Meer dan de helft van de zwemmers overleeft de zuurgraad van de vagina niet eens. Maar ik ben geen expert.
Ingevroren zaad is van mindere kwaliteit, want verdund en weer ontdooid. Daarmee zou de kans iets kleiner zijn, begreep ik. Maar de toediening is natuurlijk wel preciezer.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 8 januari 2020 @ 16:15:47 #266
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_190937368
Hier nog steeds geen positieve ovulatie test gevonden (dag 21 vandaag)! Lijntje is er wel duidelijk, maar nog niet niet super positief. Had zondag en maandag dan weer wel de juiste verandering in afscheiding en het is ons gelukt om het gezellig te maken, ondanks onze verkoudheid :') :@ Maar voor de zekerheid maken we het nogmaals gezellig en blijf ik een paar ovulatie testen doen, voor het geval mijn ovulatie laat is deze maand! 8)7
  woensdag 8 januari 2020 @ 18:10:43 #267
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190939038
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 12:08 schreef Maria2.0 het volgende:
Gister namiddag en vandaag positieve ovulatietesten. Nou hebben we sowieso wel heel regelmatig seks, maar ik vind het toch leuk om te zien, zo'n positieve test.
Deze maand slik ik teunisbloemolie, ter verbetering van vruchtbare afscheiding, moet zeggen dat het goed werkt! Na de eisprong ga ik tarwekiemolie slikken, ze zeggen dat dit helpt bij opbouw van je slijmvlies. Ik heb laag progesteron (vermoedelijk omdat ik altijd gestresst ben, zelfs als ik rustig ben, het is een lichamelijk dingetje) dus ik hoop dat dit een eventuele innesteling zal ondersteunen.

**Laag progesteron kan een gevolg zijn van hoog stressniveau. Je lichaam maakt dan meer cortisol aan en cortisol wordt weer 'gemaakt van' progesteron. Dan blijft er dus niet zoveel over voor opbouw van slijmvlies**
Jaaaa, vind ik ook leuk. Maar OK, ClearBlue geeft het dan ook aan met een smiley :+ . Hopelijk werkt de teunisbloemolie en tarwekiemolie :) . Het klinkt in ieder geval plausibel.
Resistance is futile.
  woensdag 8 januari 2020 @ 19:08:25 #268
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190939804
Ik had gisteravond en vannacht lichte kramp, en veel plassen. En gisteren tegen het eind van de middag ben ik enorm uit m'n slof geschoten op m'n werk tegen iemand die al een maandje aan het etteren is :+ . Normaal ben ik veel geduldiger en professioneler. Maar OK, mogelijk is dat niet gerelateerd aan zwangerschapshormonen :P .

Vandaag overdag weinig gemerkt want ik ben erg druk geweest, maar ik voel wel een kleine zwelling in m'n rechtertiet. Wel weer afscheiding vanmorgen, niet rood. Sowieso wel bemoedigende signalen zo op dag 8 en 9 na m'n eisprong. ^O^ . Er gebeurt zeker 'iets' op dit moment, nu hopen dat het zo doorzet. Ik hou wel in m'n achterhoofd dat ik mogelijk gewoon een hormonale opneuker krijg, al gaan die dan meestal gepaard met de nodige pukkels.

Ik zit trouwens aan de omega 3 nu, want 'da's goed voor de baby' :+ :')

Ik zou volgens de planning trouwens aanstaande zondag ongesteld moeten worden, dat is wel een voordeel van een cyclus van 23-24 dagen. Minder lang in spanning zitten. Nog maar een paar dagen wachten en dan weten we meer.
Resistance is futile.
  woensdag 8 januari 2020 @ 19:10:45 #269
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190939836
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 16:15 schreef Bienelientjee het volgende:
Hier nog steeds geen positieve ovulatie test gevonden (dag 21 vandaag)! Lijntje is er wel duidelijk, maar nog niet niet super positief. Had zondag en maandag dan weer wel de juiste verandering in afscheiding en het is ons gelukt om het gezellig te maken, ondanks onze verkoudheid :') :@ Maar voor de zekerheid maken we het nogmaals gezellig en blijf ik een paar ovulatie testen doen, voor het geval mijn ovulatie laat is deze maand! 8)7
Maar ook een lichte lijn wil volgens mij wel zeggen dat je eisprong er binnen 24-48 uur is.

Good luck, en veel plezier vanavond :P .
Resistance is futile.
  woensdag 8 januari 2020 @ 19:20:41 #270
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_190939955
quote:
6s.gif Op woensdag 8 januari 2020 19:10 schreef Seven. het volgende:

[..]

Maar ook een lichte lijn wil volgens mij wel zeggen dat je eisprong er binnen 24-48 uur is.

Good luck, en veel plezier vanavond :P .
Geen idee over de streepjes. Zie al streepjes sinds dag 17. Maar inderdaad, we maken het gewoon extra gezellig, voor het geval dat! :D

;) :D ;)
  woensdag 8 januari 2020 @ 19:42:45 #271
149959 SQ
snelle trees
pi_190940284
quote:
6s.gif Op woensdag 8 januari 2020 19:10 schreef Seven. het volgende:

[..]

Maar ook een lichte lijn wil volgens mij wel zeggen dat je eisprong er binnen 24-48 uur is.

Good luck, en veel plezier vanavond :P .
Nope, hij moet echt duidelijk pieken. Die piek is niet bij iedereen even donker, dat klopt, maar dagenlang lichte streepjes zeggen nog niets ;)
disclaimer
  woensdag 8 januari 2020 @ 20:13:35 #272
327807 Mariposas
יה&#14
pi_190940671
Als de piek niet donker is heb je waarschijnlijk een korte piek en heb je ‘m net gemist. Het kan echt op een paar uur neerkomen. ;)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 8 januari 2020 @ 20:14:43 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_190940684
Ik heb wel eens gehad dat de tests van vrijwel omowit, naar haast zwart gingen binnen 12 uur. En de volgende dag weer nagenoeg wit :')
disclaimer
  woensdag 8 januari 2020 @ 21:33:17 #274
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190941953
Wat dat betreft is zo een smiley van clearblue wel simpel te doorgronden :') . Welke testen gebruiken jullie?
Resistance is futile.
  donderdag 9 januari 2020 @ 07:41:28 #275
319308 Tink89
To live is to dance
pi_190945188
Klackstar op ebay voor de testen. Goedkoop, goed en snel in huis. En nee, ik heb geen aandelen.

En idd: de kleur van het lijntje boeit niet (bij mij nooit zo donker geweest als de controlestreep), als je je piek maar kunt vinden.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_190946831
Ik ben fan van sensitest. Die van klackstar zijn bij mij onbetrouwbaar, in de zin van dat ze erg onregelmatig reageren.

Die van sensitest reageren altijd gelijkmatig. Dan kan ik heel mooi een oploop zien in de LH en ook de piek daardoor goed vinden. Ik kan dus zelfs al van te voren de piek aan zien komen omdat de lijntjes dan al donkerder worden.

Bij klackstar is het hier de ene dag omowit, de volgende dag half, dan weer omowit, dan iets er tussenin, dan iets wat misschien een piek kan zijn, dan weer licht, dan weer feller... Ik word daar nooit wijs uit!

Het kan dus soms ook even 'zoeken' zijn welke testen je fijn vindt werken zelf. :)
  donderdag 9 januari 2020 @ 11:24:54 #277
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190947362
@Seven, klinkt bemoedigend, maar ik weet na 8 rondes inmiddels wel dat je lichaam je enorm kan bedonderen. Ik ga duimen, fijn dat je zo snel duidelijkheid hebt!

Ik gebruik van die staafjes van Zwanger & Kids en als ik denk dat ik een positief heb dan pak ik er een smiley van ClearBlue bij. Ik heb mijn piek net gehad, eisprong zal dan vandaag of morgen zijn. Gisteravond was de teststreep donkerder dan de controlestreep, maar ik had ook de dag ervoor al positieve testen. Vorige maand ook al 2 dagen positief.

In elk geval start ik morgen met de tarwekiem en dan hoop ik echt dat dit onze maand is O+
L'Enfer, c'est les autres.
  donderdag 9 januari 2020 @ 18:51:31 #278
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190952651
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 11:24 schreef Maria2.0 het volgende:
@:Seven, klinkt bemoedigend, maar ik weet na 8 rondes inmiddels wel dat je lichaam je enorm kan bedonderen. Ik ga duimen, fijn dat je zo snel duidelijkheid hebt!

I know.. wat het ook was, het is alweer voorbij. Vandaag geen klachten, alleen is de zwelling in m'n tiet nu wat pijnlijker maar het lijkt me meer op een hormone overload.

quote:
Ik gebruik van die staafjes van Zwanger & Kids en als ik denk dat ik een positief heb dan pak ik er een smiley van ClearBlue bij. Ik heb mijn piek net gehad, eisprong zal dan vandaag of morgen zijn. Gisteravond was de teststreep donkerder dan de controlestreep, maar ik had ook de dag ervoor al positieve testen. Vorige maand ook al 2 dagen positief.

In elk geval start ik morgen met de tarwekiem en dan hoop ik echt dat dit onze maand is O+
Ik duim net zo hard voor jou :) .
Resistance is futile.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 10:23:26 #279
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_190960844
:{w Moest gisterochtend onderweg naar werk hoesten en ik denk dat ik wat spieren tussen de ribben in mijn rug verrekt heb ofzo. Schoot spontaan in mijn rug met een scherpe pijn en kon even niet meer bewegen. Gelukkig zakte het redelijk weg tijdens mijn 12 uur dienst, maar bepaalde bewegingen deden nog wel zeer. Vanochtend erg stijf wakker geworden en een groot gedeelte van mijn ribbenkast op mijn rug is erg gevoelig. :{

:D Nu dus echt even geen zin om het gezellig te maken met een brakke rug _O- :D Maar het is al dag 23 en gister geen positieve ovulatie test gehad. Dus ik hoop dat we de beste dagen al gebruikt hebben!
  vrijdag 10 januari 2020 @ 21:51:42 #280
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190970397
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 10:23 schreef Bienelientjee het volgende:
:{w Moest gisterochtend onderweg naar werk hoesten en ik denk dat ik wat spieren tussen de ribben in mijn rug verrekt heb ofzo. Schoot spontaan in mijn rug met een scherpe pijn en kon even niet meer bewegen. Gelukkig zakte het redelijk weg tijdens mijn 12 uur dienst, maar bepaalde bewegingen deden nog wel zeer. Vanochtend erg stijf wakker geworden en een groot gedeelte van mijn ribbenkast op mijn rug is erg gevoelig. :{

:D Nu dus echt even geen zin om het gezellig te maken met een brakke rug _O- :D Maar het is al dag 23 en gister geen positieve ovulatie test gehad. Dus ik hoop dat we de beste dagen al gebruikt hebben!
Ouch, wat irritant! Hopelijk snel weer pijnvrij. Je kunt je eigen rug masseren door plat op de vloer te gaan liggen (niet in bed of op de bank). Knieën optrekken naar je borst, handen op je knieën en dan lamgzaam en voorzichtig heen en weer schommelen, neem ook de achterkant van je hoofd mee. Als je yoga kent, dan zul je dit wel herkennen.

Je cyclus ligt nog behoorlijk overhoop, of niet? Helemaal niet gek dat je dan de ovulatie nog niet goed op kunt sporen. Komt vast wel goed, maar heeft ff wat tijd nodig.
Resistance is futile.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 22:13:16 #281
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190970903
Ik heb mijn aanstaande man gevraagd om ff zwangerschapstest op te pikken, want ik ben ongeduldig en ik dacht: als het dan toch niet lukt deze maand, dan wil ik het wel vast weten want het gebeurt bij mij regelmatig dat m'n ongesteldheid een paar dagen later pas komt. Geen zin om dan toch nog vertwijfeld te wachten.

Ik heb dus zo een speciale beker voor ovulatietesten op de plank in de wc. Dat ding is echt ideaal voor deze doeleinden want ik zet 'm hoog tussen m'n benen en de hele boel is netjes afgedekt, dus dippen zonder knoeien :+ . Dus toen ik terugkwam van yoga maar even in m'n ovulatiebeker geplast.

Ik heb de gebruiksaanwijzing van de test niet eens goed gelezen :') . Blijkbaar zat er in het doosje een vroege test en een test die je op dag 1 van je ongesteldheid doet om te bevestigen. Ik als een kip zonder kop dus als eerste de bevestigingstest gedaan. Resultaat: niet één, maar twee prachtstrepen! Uurtje later toch ook maar de vroege test gedaan, zelfde resultaat. :7

Maar OK, wel even rekening houden dat we er nog niet zijn. Het nadeel van zo vroeg testen is wel dat de kans op misgaan echt nog hoog is, en dan word je alsnog ongesteld. En toch ben ik gewoon superblij, alleen al omdat m'n 36-jarige lijf het net zo graag wil proberen als m'n hart en hoofd. En m'n lief is stiekem al benieuwd wat voor een kinderzitje in onze auto past.

Haha! Eigenlijk idioot, met zulke lage kansen in één keer raak. Wat een mazzel! Al helemaal als het lekker blijft kleven.
Resistance is futile.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 22:23:40 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_190971125
Wauw, gefeliciteerd hoor! Heb je een foto?
disclaimer
  vrijdag 10 januari 2020 @ 22:32:29 #283
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190971344
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 22:20 schreef Opgezet het volgende:
Vraagje; iemand hier ervaring met Swimcount? http://swimcount.nl/over-swimcount/

M’n vriend heeft het besteld via internet maar kan niet heel veel terug vinden qua ervaringen op internet.
Ik was nog even benieuwd naar jullie ervaringen hiermee?
Resistance is futile.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 22:34:46 #284
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190971385
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 22:23 schreef SQ het volgende:
Wauw, gefeliciteerd hoor! Heb je een foto?
U vraagt, wij draaien :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 22:46:38 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_190971606
Prachtig! O+
disclaimer
  vrijdag 10 januari 2020 @ 22:47:38 #286
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190971625
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 19:19 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Mijn bloedverlies is nu dusdanig van kleur en hoeveelheid dat het meer lijkt op de overgang van de eerste naar de tweede dag van een gewone menstruatie dan op een andere bloeding. Even afwachten wat morgen nog brengt.
Hey. Hoe is het nou met jou?
Resistance is futile.
pi_190971638
Mooie streepjes! Gefeliciteerd O+
  vrijdag 10 januari 2020 @ 22:49:37 #288
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190971660
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 22:46 schreef SQ het volgende:
Prachtig! O+
Dankjewel :@ :* .
Resistance is futile.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 22:50:52 #289
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190971683
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 22:48 schreef BellaaElisa het volgende:
Mooie streepjes! Gefeliciteerd O+
*) dankjewel :*

Zulke mooie streepjes, wordt vast een prachtige baby :+ :P .
Resistance is futile.
pi_190971714
Oh @Seven. wat tof!! Gefeliciteerd! Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan. *O* O+
  vrijdag 10 januari 2020 @ 22:54:06 #291
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_190971748
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 22:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, geweldig! Ik ben zo enthousiast voor je! Nu duimen dat het goed ontwikkelt :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 22:54:30 #292
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_190971758
Hee, wat goed! Gefeliciteerd Seven en Six met One, of Three, hoe je het bekijkt!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  vrijdag 10 januari 2020 @ 22:56:49 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_190971810
Gefeliciteerd Seven! *O* Wat goed zeg!
***
  vrijdag 10 januari 2020 @ 22:57:02 #294
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190971814
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 22:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh @:Seven. wat tof!! Gefeliciteerd! Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan. *O* O+
Thanks! Ik duim ook voor mezelf, omdat het kan. En ik duim ook voor alle andere ladies hier op het wachtbankje. Ik hou geen duimen meer over >:) .
Resistance is futile.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 22:58:26 #295
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190971848
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 22:54 schreef Lemijn het volgende:
Hee, wat goed! Gefeliciteerd Seven en Six met One, of Three, hoe je het bekijkt!
@eight kan ook! Maar één of andere klootviool heeft onlangs besloten om met die nick verder te gaan :(

Haha! :P
Resistance is futile.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 23:00:00 #296
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190971872
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 22:54 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Wauw, geweldig! Ik ben zo enthousiast voor je! Nu duimen dat het goed ontwikkelt :)
Dankjewel :) :) . Kunnen we weer beginnen met klussen in ieder geval, die badkamer moet af >:)
Resistance is futile.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 23:01:21 #297
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190971902
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 22:56 schreef BE het volgende:
Gefeliciteerd Seven! *O* Wat goed zeg!
Dankjewel lieve BE O+
Resistance is futile.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 23:03:28 #298
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190971942
Seven! ^O^
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 23:18:06 #299
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190972253
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 23:03 schreef Lienekien het volgende:
Seven! ^O^
*) :7 oO< ^) ^O^

Het leven is mooi O+ .
Resistance is futile.
  Jubileum moderator vrijdag 10 januari 2020 @ 23:19:17 #300
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_190972276
Dat zijn goede strepen Seven, gefeliciteerd!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 10 januari 2020 @ 23:20:01 #301
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190972302
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 23:19 schreef Lois het volgende:
Dat zijn goede strepen Seven, gefeliciteerd!
Dankjewel Lois :) :)
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')