Haha hier had ik van de week ook last vanquote:Op donderdag 10 oktober 2019 10:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Verkoudheid blijft lang nahangen en ben dit nasnotteren en hoesten helemaal zat!Ook niet echt fijn als je probeert te
....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik ben sinds gisteren ook bezig met ovulatietesten. Heb een hele berg midstream testjes besteld bij Sensitest. Ben benieuwd of we op deze manier, samen met het temperaturen er nu wat meer geluk hebben.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 14:33 schreef Bienelientjee het volgende:
Wij ook deze week![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn NOD zou rond 31 Oktober moeten zijn! Vorige maand was alles een beetje overhoop en van slag vanwege de stress om de bruiloft
En ben sinds gister ovu testjes aan het uitproberen om eens te zien wanneer ik ovuleer.
Wow! Gefeliciteerdquote:
Ik loop met je mee 😉quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:27 schreef Nolita het volgende:
Jeej, Donna! Op een mooie plakker!!
En idd mooi afgestemd die NOD’s, op naar een streepjesregen. Ik loop wat uit de maat wat dat betreft haha.
Wat goed zeg zo snel weer! Gefeliciteerdquote:Op maandag 14 oktober 2019 21:30 schreef DonnaRush het volgende:
Bedankt! Enorm spannend. Fijn dat jullie allemaal mee duimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |