Seven hoe gaat het bij jullie? Ik ben even kwijt wanneer jullie aan het traject zouden gaan beginnen?quote:
Begin volgend jaar is het plan. Nu een maand bezig met m'n nieuwe vaan. Ondertussen gaat het ook niet zo lekker met mijn lieve vent, die is oververmoeid en heeft veel rust nodig op dit moment. Pas als daar verbetering in zit..quote:Op zaterdag 2 november 2019 13:34 schreef Nolita het volgende:
[..]
Seven hoe gaat het bij jullie? Ik ben even kwijt wanneer jullie aan het traject zouden gaan beginnen?
Er is geen fingers crossed smileyquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ben zeer ongeduldig aan het wachten. Ben al bijna 3 dagen overtijd!Vandaag is al dag 32 voor mij! Afgelopen dinsdagavond had ik mijn typische ongesteldheids krampen, maar het is nu zaterdag avond en vooralsnog geen enkel teken van mijn ongesteldheid. Vandaag wel een iets drukkend gevoel, maar alleen aan de linkerkant.
Als er dinsdag nog niets is, dan ga ik weer een test doen! Gelukkig moet ik vandaag, morgen en maandag drie 12-uur diensten draaien. Dus dat houdt mijn gedachten wel bezig!
Bevalt me echt primaquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:55 schreef Nolita het volgende:
Oeh spannend Bienelientje!! Dat het maar snel dinsdag is!![]()
@:Seven.: bevalt je nieuwe baan wel vooralsnog? Hopelijk voelt je man zich snel weer wat beter in zijn vel en kunnen jullie er over een paar maanden voor gaan.
Ik had vanochtend op NOD een licht tweede streepje (met een sinds juli over datum testquote:Op woensdag 6 november 2019 12:48 schreef Nolita het volgende:
Oke; onze dochter verkondigt schijnbaar op de opvang dat mama een baby in de buik heeft en blijft dat herhalen.![]()
Dan weet ze in ieder geval meer dan mij en ik ben nu wel benieuwd of ze gelijk heeft haha.
Bijzonder wel, want ik vraag wel eens of ze een broertje/zusje wil, maar heb het nooit over een baby in buik gehad zover ik me kan herinneren.
Spannend! Ik hoop met je meequote:Op zondag 10 november 2019 13:24 schreef Nolita het volgende:
[..]
Ik had vanochtend op NOD een licht tweede streepje (met een sinds juli over datum test).
![]()
Ik durf nog niet heel blij te zijn, want wie weet werkt de test niet meer goed, het is nog pril etc. Maar verklaart wel mijn enorme vermoeidheid de afgelopen week en wat andere kleine signaaltjes waardoor ik het gevoel had dat het wel eens raak kon zijn.
Dinsdag met een goede test in de herhaling bij geen bloed natuurlijk!
Leuk al die omhalen en voorzichtigheden, maar ik zeg gewoon gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 november 2019 13:24 schreef Nolita het volgende:
[..]
Ik had vanochtend op NOD een licht tweede streepje (met een sinds juli over datum test).
![]()
Ik durf nog niet heel blij te zijn, want wie weet werkt de test niet meer goed, het is nog pril etc. Maar verklaart wel mijn enorme vermoeidheid de afgelopen week en wat andere kleine signaaltjes waardoor ik het gevoel had dat het wel eens raak kon zijn.
Woohoo! Toch alvast gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 november 2019 13:24 schreef Nolita het volgende:
[..]
![]()
Oeh nog even spannend dus! Zou je dochter dan gelijk hebben?quote:Op zondag 10 november 2019 13:24 schreef Nolita het volgende:
[..]
![]()
Mijn broertje heeft toen hij jong was bij mijn tante tot 2x toe geroepen dat ze een baby in de buik had, terwijl ze zelf nog van niks wist. Kinderen hebben deze gavequote:Op zondag 10 november 2019 13:24 schreef Nolita het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |