abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189744923
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 november 2019 22:05 schreef Seven. het volgende:

[..]

Prachtige streep, gefeliciteerd!
Seven hoe gaat het bij jullie? Ik ben even kwijt wanneer jullie aan het traject zouden gaan beginnen?
  zaterdag 2 november 2019 @ 16:35:34 #127
277627 Seven.
We are Borg.
pi_189746521
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 13:34 schreef Nolita het volgende:

[..]

Seven hoe gaat het bij jullie? Ik ben even kwijt wanneer jullie aan het traject zouden gaan beginnen?
Begin volgend jaar is het plan. Nu een maand bezig met m'n nieuwe vaan. Ondertussen gaat het ook niet zo lekker met mijn lieve vent, die is oververmoeid en heeft veel rust nodig op dit moment. Pas als daar verbetering in zit..
Resistance is futile.
  zaterdag 2 november 2019 @ 21:42:52 #128
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189751652
Ik ben zeer ongeduldig aan het wachten. Ben al bijna 3 dagen overtijd! :o Vandaag is al dag 32 voor mij! Afgelopen dinsdagavond had ik mijn typische ongesteldheids krampen, maar het is nu zaterdag avond en vooralsnog geen enkel teken van mijn ongesteldheid. Vandaag wel een iets drukkend gevoel, maar alleen aan de linkerkant.

Als er dinsdag nog niets is, dan ga ik weer een test doen! Gelukkig moet ik vandaag, morgen en maandag drie 12-uur diensten draaien. Dus dat houdt mijn gedachten wel bezig! _O-
pi_189751926
Oeh spannend Bienelientje!! Dat het maar snel dinsdag is! *O*

@Seven.: bevalt je nieuwe baan wel vooralsnog? Hopelijk voelt je man zich snel weer wat beter in zijn vel en kunnen jullie er over een paar maanden voor gaan.
  zaterdag 2 november 2019 @ 22:28:15 #130
277627 Seven.
We are Borg.
pi_189752683
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 21:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ben zeer ongeduldig aan het wachten. Ben al bijna 3 dagen overtijd! :o Vandaag is al dag 32 voor mij! Afgelopen dinsdagavond had ik mijn typische ongesteldheids krampen, maar het is nu zaterdag avond en vooralsnog geen enkel teken van mijn ongesteldheid. Vandaag wel een iets drukkend gevoel, maar alleen aan de linkerkant.

Als er dinsdag nog niets is, dan ga ik weer een test doen! Gelukkig moet ik vandaag, morgen en maandag drie 12-uur diensten draaien. Dus dat houdt mijn gedachten wel bezig! _O-
Er is geen fingers crossed smiley :( . Ik duim voor je!
Resistance is futile.
  zaterdag 2 november 2019 @ 22:29:32 #131
277627 Seven.
We are Borg.
pi_189752715
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 21:55 schreef Nolita het volgende:
Oeh spannend Bienelientje!! Dat het maar snel dinsdag is! *O*

@:Seven.: bevalt je nieuwe baan wel vooralsnog? Hopelijk voelt je man zich snel weer wat beter in zijn vel en kunnen jullie er over een paar maanden voor gaan.
Bevalt me echt prima ^O^ . Ik hoop het ook, hij heeft best wel pijn en dat vind ik niet leuk voor hem.
Resistance is futile.
pi_189758989
Ik bloed gewoon weer hoor. Twee dagen overtijd, een uurtje nadat ik mezelf moest beheersen om toch een test te doen. ;)

Ik ben ook flink verkouden geweest en kuch nog steeds na. Het leek me daarom toch al niet zo succesvol.

Bienielientje ik duim voor je. *O*

Seven sterkte, wachten is niet leuk. :*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_189772989
Stom PKM :*

Op naar een nieuwe ronde!
  dinsdag 5 november 2019 @ 09:43:55 #134
318361 Bienelientjee
pi_189792334
Deed een test twee dagen geleden en een test vanochtend. Helemaal niets, noppes, nada. Maar ook nog altijd geen ongesteldheid. Dag 35 nu. Mag toch wel vrijwel zeker zijn dat ik niet zwanger ben toch? Maar mijn lichaam is denk ik lichtelijk verstoord! :') :{w

Irriteerd me, want ik ben nog nooit zo laat geweest. Geen idee of ik aan het skippen ben, of gewoon heeeeel laat ga zijn deze maand.
pi_189800820
Hmm bienelientje, niet fijn zo in onwetendheid. Ik heb je vorige reacties eens terug gelezen en je gaf aan je eisprong niet gevonden te hebben deze maand. Misschien dat deze dan een stuk later plaats heeft gevonden inmiddels?
Ook over je cycli daarvoor gaf je aan dat het na 27 dagen beetje spotting was en 21 dagen daarna echt ongesteld.
Dat alles samen geeft mij de indruk dat je cyclus zich nog aan het herstellen is na het stoppen met de pil. Stom want daar heb je verder zo weinig invloed op en is echt afwachten. Meer tips dan regelmatig vrijen tot je cyclus duidelijker is heb ik voor nu niet. :*
pi_189815086
Oke; onze dochter verkondigt schijnbaar op de opvang dat mama een baby in de buik heeft en blijft dat herhalen. _O-
Dan weet ze in ieder geval meer dan mij en ik ben nu wel benieuwd of ze gelijk heeft haha.

Bijzonder wel, want ik vraag wel eens of ze een broertje/zusje wil, maar heb het nooit over een baby in buik gehad zover ik me kan herinneren.
  woensdag 6 november 2019 @ 22:03:47 #137
318361 Bienelientjee
pi_189824272
Ongesteldheid is er eindelijk sinds vanmorgen! Dus ik ben weer gerust gesteld! :) En dus ook op naar de volgende ronde!

En nah, ik was wel enigzins regelmatig. Maar mijn stress was zeer zeeer hoog in September ( drie weken voor de bruiloft) waardoor mijn ongesteldheid compleet ontregelt werd en ik nauwelijks een ongesteldheid had twee dagen voor de bruiloft! :D _O-
pi_189878203
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:48 schreef Nolita het volgende:
Oke; onze dochter verkondigt schijnbaar op de opvang dat mama een baby in de buik heeft en blijft dat herhalen. _O-
Dan weet ze in ieder geval meer dan mij en ik ben nu wel benieuwd of ze gelijk heeft haha.

Bijzonder wel, want ik vraag wel eens of ze een broertje/zusje wil, maar heb het nooit over een baby in buik gehad zover ik me kan herinneren.
Ik had vanochtend op NOD een licht tweede streepje (met een sinds juli over datum test :') ). :o
Ik durf nog niet heel blij te zijn, want wie weet werkt de test niet meer goed, het is nog pril etc. Maar verklaart wel mijn enorme vermoeidheid de afgelopen week en wat andere kleine signaaltjes waardoor ik het gevoel had dat het wel eens raak kon zijn.

Dinsdag met een goede test in de herhaling bij geen bloed natuurlijk!
  zondag 10 november 2019 @ 13:26:27 #139
277627 Seven.
We are Borg.
pi_189878218
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 13:24 schreef Nolita het volgende:

[..]

Ik had vanochtend op NOD een licht tweede streepje (met een sinds juli over datum test :') ). :o
Ik durf nog niet heel blij te zijn, want wie weet werkt de test niet meer goed, het is nog pril etc. Maar verklaart wel mijn enorme vermoeidheid de afgelopen week en wat andere kleine signaaltjes waardoor ik het gevoel had dat het wel eens raak kon zijn.

Spannend! Ik hoop met je mee :)
Resistance is futile.
  zondag 10 november 2019 @ 13:30:47 #140
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_189878260
quote:

[..]

Leuk al die omhalen en voorzichtigheden, maar ik zeg gewoon gefeliciteerd! *O* *O*
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_189878344
quote:

[..]

Woohoo! Toch alvast gefeliciteerd!
Had je dochter toch al gelijk 😉
  zondag 10 november 2019 @ 13:51:11 #142
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_189878462
quote:

[..]

Oeh nog even spannend dus! Zou je dochter dan gelijk hebben? :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_189878784
quote:

[..]

Mijn broertje heeft toen hij jong was bij mijn tante tot 2x toe geroepen dat ze een baby in de buik had, terwijl ze zelf nog van niks wist. Kinderen hebben deze gave O+

Gefeliciteerd!
  Moderator / Colorchick zondag 10 november 2019 @ 15:24:25 #144
382129 crew  Donna
pi_189879858
Gefeliciteerd. Sommige mensen hebben die gave inderdaad.

Op 13 okt zat ik op een feestje waar een tante van m'n vriend me apart nam en ineens vroeg; ben je zwanger?
Uh nee, hoezo?
Dat lijkt zo!
Dus ik zei dat ik een opgeblazen buik had en dat ze het heus geweten hadden als ik zwanger was.
Toen zei zei; nee joh, zo bedoel ik het niet. En wij kunnen het nog niet weten het is nog veel te pril.

Wtf?

Thuis gekomen midden op de dag een test en ja hoor. |:)
pi_189881335
Alvast gefeliciteerd Nolita! *O* Knap gezien door jullie meisje.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_189881912
Gefeliciteerd Nolita O+
pi_189883870
Bedankt alvast allemaal! O+

Bijzonder inderdaad dat veel kinderen dit toch aanvoelen. Bij donna zelfs een tante, ook bijzonder!

Vriend is nieuwsgierig en wil liefst dat ik morgen weer test met de goede test. O+
  zondag 10 november 2019 @ 19:49:46 #148
319308 Tink89
To live is to dance
pi_189884354
Nolita, wat leuk! Gefeliciteerd hoor!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_189891389
Het bewijs van vanochtend. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Colorchick maandag 11 november 2019 @ 10:19:02 #150
382129 crew  Donna
pi_189891468
Tadaaaa! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')