abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190584725
Vraagje; iemand hier ervaring met Swimcount? http://swimcount.nl/over-swimcount/

M’n vriend heeft het besteld via internet maar kan niet heel veel terug vinden qua ervaringen op internet.
  maandag 23 december 2019 @ 10:26:57 #202
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190609064
@Seven wat spannend!
@Opgezet ik heb er geen ervaring mee. Wij hebben weleens zo'n thuistest gedaan en die meet dan hoeveel zaadcellen er aanwezig zijn, maar niet of ze ook daadwerkelijk iets doen. Ik zou dus de voorkeur geven aan een normale test via het lab.

Die heeft mijn man dus vorige week gehad en de uitslag bleek normaal, dus dat is alvast goed nieuws.

Ik heb enorm pijnlijke tetten, maar dat heb ik altijd voor menstruatie. Voor de rest voel ik me ook zoals altijd eigenlijk, dus ik verwacht dat de spotting (ik heb altijd 2 dagen spotting voor menstruatie) ergens tussen vandaag en woensdag begint. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar ja. Uiterlijk vrijdag weten we het.
16 januari afspraak op de fertiliteitspoli en dan krijg ik een echo en bloedonderzoek. Op naar 2020!
L'Enfer, c'est les autres.
  dinsdag 24 december 2019 @ 13:16:39 #203
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190628563
En inderdaad is de spotting vandaag begonnen.
  dinsdag 24 december 2019 @ 22:49:44 #204
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190636842
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 13:16 schreef Maria2.0 het volgende:
En inderdaad is de spotting vandaag begonnen.
:* ongesteld zijn sucks.
Resistance is futile.
  zondag 29 december 2019 @ 21:35:21 #205
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190751282
Vandaag positief getest op LH dus ik heb even gebeld met de ovulatie hotline in Zwolle. Morgen om 15:00 ga ik voor poging 1 en aansluitend hapje eten bij m'n zus.

It geet oan!

Ik vind het nog steeds een gek idee, met wat geluk zou het dus zomaar kunnen gebeuren dat er in 2020 'ineens' een kindje komt. Net alsof het niet over mijzelf gaat want ik ben daar toch veel te jong voor :') (ik word 37 in juni :+ ) . Aan de andere kant leef ik alweer een jaar of 5 met een concrete kinderwens en ik zie mezelf ook echt als moeder.

Zo is dat met trouwen ook trouwens, dat gaat ook over een paar maanden gebeuren en dat voelt precies hetzelfde eigenlijk. En m'n werk ook. Dus alle serieuze dingen in het leven, die voelen heel onwerkelijk en superleuk :+ .
Resistance is futile.
  zondag 29 december 2019 @ 21:40:07 #206
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190751535
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 10:26 schreef AgathaRaisin het volgende:

[..]

Hoop het ook voor jullie!
Ik had eergisteren positieve ovulatietest, dus nu weer afwachten...
Als het dit keer weer niet raak is ga Ik ook weer terug naar de huisarts zoals afgesproken.
Maar ik heb goede hoop dit keer :7
Wanneer verwacht je onder normale omstandigheden ongesteld te worden? Is dat wat we hier een NOD noemen :+ .

Ik hoop met je mee :)
Resistance is futile.
pi_190752130
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 21:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wanneer verwacht je onder normale omstandigheden ongesteld te worden? Is dat wat we hier een NOD noemen :+ .

Ik hoop met je mee :)
Tnx, maar ben weer eens ongesteld :P
pi_190752182
quote:
6s.gif Op zondag 29 december 2019 21:35 schreef Seven. het volgende:
Vandaag positief getest op LH dus ik heb even gebeld met de ovulatie hotline in Zwolle. Morgen om 15:00 ga ik voor poging 1 en aansluitend hapje eten bij m'n zus.

It geet oan!

Ik vind het nog steeds een gek idee, met wat geluk zou het dus zomaar kunnen gebeuren dat er in 2020 'ineens' een kindje komt. Net alsof het niet over mijzelf gaat want ik ben daar toch veel te jong voor :') (ik word 37 in juni :+ ) . Aan de andere kant leef ik alweer een jaar of 5 met een concrete kinderwens en ik zie mezelf ook echt als moeder.

Zo is dat met trouwen ook trouwens, dat gaat ook over een paar maanden gebeuren en dat voelt precies hetzelfde eigenlijk. En m'n werk ook. Dus alle serieuze dingen in het leven, die voelen heel onwerkelijk en superleuk :+ .
Ovulatiehotline? :o
pi_190752642
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 21:54 schreef AgathaRaisin het volgende:

[..]

He jammer! Je hebt een hele korte cyclus of niet?
Hopelijk kan de huisarts wat voor je betekenen. Misschien even monitoren dmv echo’s om ook te kijken of ie bms mooi meegroeit enzo via een ziekenhuis. En evt het zaad testen van je partner.
Heb je verhaal even niet paraat, hoe lang proberen jullie het al?
pi_190752947
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 21:54 schreef AgathaRaisin het volgende:

[..]

Jammer!
En Maria ook weer ongesteld. We zijn een weinig succesvolle lichting zo :P

quote:
6s.gif Op zondag 29 december 2019 21:35 schreef Seven. het volgende:

It geet oan!

Hoera, je mag van start! Veel plezier morgen :P Ga je alleen?

MiNi1981, heb jij nog een laatste poging kunnen doen dit jaar?

Ik heb in september voor het laatst gepost zag ik, ik had niks te melden, nog steeds niet raak hier. Frustrerend.
pi_190753590
Jeej, Seven! Succes morgen!
Is 24 uur na positieve ovulatietest gebruikelijk? De echo’s hier lijken te duiden dat mijn ovulatie/bevruchting op de dag van de positieve test is geweest. Algemeen wordt volgens mij idd wel gesteld dat eisprong binnen 24-48 uur na positieve test is.

Voor alle anderen hier draaien mijn duimen ook, hopelijk komen jullie snel door naar het volgende topic. :*
pi_190755099
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 22:12 schreef Costilla het volgende:

[..]

Jammer!
En Maria ook weer ongesteld. We zijn een weinig succesvolle lichting zo :P
[..]

Hoera, je mag van start! Veel plezier morgen :P Ga je alleen?

MiNi1981, heb jij nog een laatste poging kunnen doen dit jaar?

Ik heb in september voor het laatst gepost zag ik, ik had niks te melden, nog steeds niet raak hier. Frustrerend.
Ik snap je frustratie! Balen zeg (zacht uitgedrukt...).

Ik heb idd nog een laatste poging kunnen doen maar mijn lichaam vertelt mij dat ik ongesteld ga worden. Dus deze poging heb ik ook afgeschreven.
Best een heftig traject moet ik zeggen... dat kun je van te voren niet bedenken.
pi_190755464
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 22:06 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]

He jammer! Je hebt een hele korte cyclus of niet?
Hopelijk kan de huisarts wat voor je betekenen. Misschien even monitoren dmv echo’s om ook te kijken of ie bms mooi meegroeit enzo via een ziekenhuis. En evt het zaad testen van je partner.
Heb je verhaal even niet paraat, hoe lang proberen jullie het al?
Mwa niet heel kort. De luteale fase is wel aan de korte kant. 10-11 dagen ofzo. Ben al bij de huisarts geweest en die zei probeer het nog 3 maanden en kom dan terug.
Dus in januari ga ik weer een afspraak maken ja. We zijn nu 7 maanden bezig...
pi_190755707
Maar heb geen zin in een heel traject... dat ga ik ook niet doen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190755912
Succes allemaal dames! Hopelijk wordt 2020 ons jaar dan :*
pi_190756027
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef AgathaRaisin het volgende:

[..]

Mwa niet heel kort. De luteale fase is wel aan de korte kant. 10-11 dagen ofzo. Ben al bij de huisarts geweest en die zei probeer het nog 3 maanden en kom dan terug.
Dus in januari ga ik weer een afspraak maken ja. We zijn nu 7 maanden bezig...
Ah ok. Even afwachten dus waar de huisarts mee komt.
Het is zeker wel grensverleggend het zwanger worden traject... maar hopelijk is het niet nodig om die grens verder te onderzoeken.
  maandag 30 december 2019 @ 11:06:09 #217
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190765550
@Seven, succes vandaag! Wat spannend!

Ik heb voor mezelf ook geen zin in een heel traject, maar dat kan geloof ik maar zo veranderen. Want wat als ik te horen krijg dat er iets mis is? Dan verleg ik mijn grens wellicht toch wel.
Ik ben 35 en zei vroeger altijd dat als ik kinderen wilde ik dan uiterlijk 35 wilde zijn, maar ja. Ook die grens is verlegd. Ik heb trouwens wel hetzelfde als Seven, ik voel me echt nog niet oud genoeg om moeder te worden :P
Natuur beslist helaas anders. Maar goed, 2020 wordt dus ons jaar dames!
pi_190766071
Ik bedoel ook meer biologisch gezien te oud. Geestelijk niet :P
Maar je verlegt idd je grenzen :Y
pi_190766216
Succes morgen Seven!

Hopelijk wordt 2020 een vruchtbaar jaar :s)
Mijn NOD is ongeveer 2 januari (cyclus is 26-30 dagen). Ik heb sinds vandaag wat bekende krampen. We zullen het wel zien.

Ik ben 28 en voel me soms jong :P Veel leeftijdsgenoten in mijn omgeving zijn er nog niet mee bezig.
  maandag 30 december 2019 @ 13:37:52 #220
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190768903
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 22:26 schreef Nolita het volgende:
Is 24 uur na positieve ovulatietest gebruikelijk? De echo’s hier lijken te duiden dat mijn ovulatie/bevruchting op de dag van de positieve test is geweest. Algemeen wordt volgens mij idd wel gesteld dat eisprong binnen 24-48 uur na positieve test is.

Voor alle anderen hier draaien mijn duimen ook, hopelijk komen jullie snel door naar het volgende topic. :*
quote:

Voor zover ik begrijp is het 12-36 uur na de eerste positieve ovulatietest. Dus 24 uur zou kunnen.
  maandag 30 december 2019 @ 13:44:46 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_190769048
quote:

Da's natuurlijk allemaal geheel afhankelijk van hoe snel je ei zich heeft ingenesteld, en met die metingen kun je er ook nog eens héél makkelijk een mm en dus meerdere dagen naast zitten ;)

Als ik van die mm metingen uit had moeten gaan zou Noud z'n ei 3 dagen voor de eisprong bevrucht zijn :P
Je ei springt gemiddeld 24 uur ná je LH-piek :)
disclaimer
pi_190769267
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2019 13:44 schreef SQ het volgende:

[..]

Da's natuurlijk allemaal geheel afhankelijk van hoe snel je ei zich heeft ingenesteld, en met die metingen kun je er ook nog eens héél makkelijk een mm en dus meerdere dagen naast zitten ;)

Als ik van die mm metingen uit had moeten gaan zou Noud z'n ei 3 dagen voor de eisprong bevrucht zijn :P
Je ei springt gemiddeld 24 uur ná je LH-piek :)
Ik dacht even dat je mee kwam doen :P
  maandag 30 december 2019 @ 14:29:47 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_190769976
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 13:54 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]

Ik dacht even dat je mee kwam doen :P
Iedereen mag hier overal posten van mij, niet alleen als je in een topic "hoort" ;)
disclaimer
pi_190773943
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2019 14:29 schreef SQ het volgende:

[..]

Iedereen mag hier overal posten van mij, niet alleen als je in een topic "hoort" ;)
Het was een grapje he ;)
Vandaar de :p
  maandag 30 december 2019 @ 17:24:36 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_190774373
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 17:08 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]

Het was een grapje he ;)
Vandaar de :p
I know! Maar ik post als mod bijna overal, hopelijk ben ik dan niet continu verdacht :P
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')