quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:16 schreef Maria2.0 het volgende:
En inderdaad is de spotting vandaag begonnen.
Wanneer verwacht je onder normale omstandigheden ongesteld te worden? Is dat wat we hier een NOD noemenquote:Op vrijdag 20 december 2019 10:26 schreef AgathaRaisin het volgende:
[..]
Hoop het ook voor jullie!
Ik had eergisteren positieve ovulatietest, dus nu weer afwachten...
Als het dit keer weer niet raak is ga Ik ook weer terug naar de huisarts zoals afgesproken.
Maar ik heb goede hoop dit keer
Tnx, maar ben weer eens ongesteldquote:Op zondag 29 december 2019 21:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wanneer verwacht je onder normale omstandigheden ongesteld te worden? Is dat wat we hier een NOD noemen.
Ik hoop met je mee
Ovulatiehotline?quote:Op zondag 29 december 2019 21:35 schreef Seven. het volgende:
Vandaag positief getest op LH dus ik heb even gebeld met de ovulatie hotline in Zwolle. Morgen om 15:00 ga ik voor poging 1 en aansluitend hapje eten bij m'n zus.
It geet oan!
Ik vind het nog steeds een gek idee, met wat geluk zou het dus zomaar kunnen gebeuren dat er in 2020 'ineens' een kindje komt. Net alsof het niet over mijzelf gaat want ik ben daar toch veel te jong voor(ik word 37 in juni
) . Aan de andere kant leef ik alweer een jaar of 5 met een concrete kinderwens en ik zie mezelf ook echt als moeder.
Zo is dat met trouwen ook trouwens, dat gaat ook over een paar maanden gebeuren en dat voelt precies hetzelfde eigenlijk. En m'n werk ook. Dus alle serieuze dingen in het leven, die voelen heel onwerkelijk en superleuk.
He jammer! Je hebt een hele korte cyclus of niet?quote:Op zondag 29 december 2019 21:54 schreef AgathaRaisin het volgende:
[..]
Tnx, maar ben weer eens ongesteld
Jammer!quote:Op zondag 29 december 2019 21:54 schreef AgathaRaisin het volgende:
[..]
Tnx, maar ben weer eens ongesteld
Hoera, je mag van start! Veel plezier morgenquote:Op zondag 29 december 2019 21:35 schreef Seven. het volgende:
Vandaag positief getest op LH dus ik heb even gebeld met de ovulatie hotline in Zwolle. Morgen om 15:00 ga ik voor poging 1 en aansluitend hapje eten bij m'n zus.
It geet oan!
Ik vind het nog steeds een gek idee, met wat geluk zou het dus zomaar kunnen gebeuren dat er in 2020 'ineens' een kindje komt. Net alsof het niet over mijzelf gaat want ik ben daar toch veel te jong voor(ik word 37 in juni
) . Aan de andere kant leef ik alweer een jaar of 5 met een concrete kinderwens en ik zie mezelf ook echt als moeder.
Zo is dat met trouwen ook trouwens, dat gaat ook over een paar maanden gebeuren en dat voelt precies hetzelfde eigenlijk. En m'n werk ook. Dus alle serieuze dingen in het leven, die voelen heel onwerkelijk en superleuk.
Ik snap je frustratie! Balen zeg (zacht uitgedrukt...).quote:Op zondag 29 december 2019 22:12 schreef Costilla het volgende:
[..]
Jammer!
En Maria ook weer ongesteld. We zijn een weinig succesvolle lichting zo
[..]
Hoera, je mag van start! Veel plezier morgenGa je alleen?
MiNi1981, heb jij nog een laatste poging kunnen doen dit jaar?
Ik heb in september voor het laatst gepost zag ik, ik had niks te melden, nog steeds niet raak hier. Frustrerend.
Mwa niet heel kort. De luteale fase is wel aan de korte kant. 10-11 dagen ofzo. Ben al bij de huisarts geweest en die zei probeer het nog 3 maanden en kom dan terug.quote:Op zondag 29 december 2019 22:06 schreef MiNi1981 het volgende:
[..]
He jammer! Je hebt een hele korte cyclus of niet?
Hopelijk kan de huisarts wat voor je betekenen. Misschien even monitoren dmv echo’s om ook te kijken of ie bms mooi meegroeit enzo via een ziekenhuis. En evt het zaad testen van je partner.
Heb je verhaal even niet paraat, hoe lang proberen jullie het al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ok. Even afwachten dus waar de huisarts mee komt.quote:Op zondag 29 december 2019 23:07 schreef AgathaRaisin het volgende:
[..]
Mwa niet heel kort. De luteale fase is wel aan de korte kant. 10-11 dagen ofzo. Ben al bij de huisarts geweest en die zei probeer het nog 3 maanden en kom dan terug.
Dus in januari ga ik weer een afspraak maken ja. We zijn nu 7 maanden bezig...
quote:Op zondag 29 december 2019 22:26 schreef Nolita het volgende:
Jeej, Seven! Succes morgen!
Is 24 uur na positieve ovulatietest gebruikelijk? De echo’s hier lijken te duiden dat mijn ovulatie/bevruchting op de dag van de positieve test is geweest. Algemeen wordt volgens mij idd wel gesteld dat eisprong binnen 24-48 uur na positieve test is.
Voor alle anderen hier draaien mijn duimen ook, hopelijk komen jullie snel door naar het volgende topic.
Voor zover ik begrijp is het 12-36 uur na de eerste positieve ovulatietest. Dus 24 uur zou kunnen.quote:Op zondag 29 december 2019 22:26 schreef Nolita het volgende:
Is 24 uur na positieve ovulatietest gebruikelijk? De echo’s hier lijken te duiden dat mijn ovulatie/bevruchting op de dag van de positieve test is geweest. Algemeen wordt volgens mij idd wel gesteld dat eisprong binnen 24-48 uur na positieve test is.
Voor alle anderen hier draaien mijn duimen ook, hopelijk komen jullie snel door naar het volgende topic.
Da's natuurlijk allemaal geheel afhankelijk van hoe snel je ei zich heeft ingenesteld, en met die metingen kun je er ook nog eens héél makkelijk een mm en dus meerdere dagen naast zittenquote:Op zondag 29 december 2019 22:26 schreef Nolita het volgende:
Ik dacht even dat je mee kwam doenquote:Op maandag 30 december 2019 13:44 schreef SQ het volgende:
[..]
Da's natuurlijk allemaal geheel afhankelijk van hoe snel je ei zich heeft ingenesteld, en met die metingen kun je er ook nog eens héél makkelijk een mm en dus meerdere dagen naast zitten
Als ik van die mm metingen uit had moeten gaan zou Noud z'n ei 3 dagen voor de eisprong bevrucht zijn
Je ei springt gemiddeld 24 uur ná je LH-piek
Iedereen mag hier overal posten van mij, niet alleen als je in een topic "hoort"quote:Op maandag 30 december 2019 13:54 schreef MiNi1981 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je mee kwam doen
Het was een grapje hequote:Op maandag 30 december 2019 14:29 schreef SQ het volgende:
[..]
Iedereen mag hier overal posten van mij, niet alleen als je in een topic "hoort"
I know! Maar ik post als mod bijna overal, hopelijk ben ik dan niet continu verdachtquote:Op maandag 30 december 2019 17:08 schreef MiNi1981 het volgende:
[..]
Het was een grapje he
Vandaar de :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |