abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Colorchick woensdag 4 december 2019 @ 10:41:29 #176
382129 crew  Donna
pi_190261964
Wat leuk dames, misschien straks dan toch nog wat 2019 kindjes in de maak (die uiteraard in 2020 geboren worden, maar jullie snappen me wel! )

Succes! :* :*
pi_190262082
Mijne is ook rond de kerst, dat zou toch mooi zijn :P
pi_190262179
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 19:29 schreef Donna het volgende:
Ik sluit hier volgend jaar weer aan, maar eerst nog niet.

2 miskramen in zo'n korte tijd hakt er wel in. Maar ik lees wel mee!
Sterkte Donna. Ik hoop dat je deze periode in alle rust kunt verwerken. :*
pi_190262189
Welkom nieuwe aanwas.

Hier verwacht ik binnenkort weer ongesteld te worden. 😡.
Nog een laatste poging in 2019 rond de feestdagen....
  woensdag 4 december 2019 @ 11:33:12 #180
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190262650
Wie weet, allemaal feestelijke kindjes straks!
L'Enfer, c'est les autres.
  zondag 8 december 2019 @ 21:16:05 #181
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_190334577
Ik had gister voor het eerst een ovulatie test met een behoorlijk donkere streep! Toch wel 80% / 90% zo donker als de test streep! Nog niet eerder een test gehad die zo donker was binnen 1 minuut. Die van vandaag was al wel weer minder donker. Maar ik zal de komende dagen nog wel een paar testjes doen om te kijken hoe of wat!

Schoonmoeder is nog steeds bezig met vissen. :@ Ze had manlief in een privé berichtje gevraagd wat ze mij voor kerst kon geven ...en of baby kleertjes in aanmerking komen......... }:| . Volgens mij verwachten ze een of andere kerst aankondiging. Kunnen ze lang wachten die dag want er is voorlopig nog helemaal niets! _O-

En een cider geaccepteerd vandaag. Toen niemand in de kamer was, heeft manlief snel de helft opgedronken. En ik heb een paar ml in een koud restje thee gedaan en de mokken thee naar de keuken gebracht en leeg gegoten om "op te ruimen". En in direct beeld van schoonmoeders een paar slokjes op van de rest. Ook al kan 1 drankje vast nog geen kwaad op dit moment, ik probeer mij gewoon goed te gedragen. O-) _O-
  maandag 9 december 2019 @ 10:16:14 #182
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190340002
Spannend Bienelientjee, die ovulatietest. Ik vind die dingen wel lastig af te lezen, maar goed, gewoon regelmatig seks hebben dan komt het wel goed :P

Ik ga voor 'drink till it's pink' dus daar trek ik me nog even niks van aan. En wat erg dat je schoonmoeder zo vist, dat vind ik echt niet kunnen. Voor hetzelfde geld lukt het helemaal niet, en dan? Ben blij dat er bij ons absoluut niet wordt gevist :)

Ik zit trouwens op CD10 dus ik heb nog helemaal niks te melden hier.
  woensdag 11 december 2019 @ 16:13:24 #183
318361 Bienelientjee
pi_190381226
Vorige maand hebben we haar nog op d'r vingers getikt. Ze heeft het vrij lang volgehouden (zo'n 3 weken) om het er weer eens over te hebben. _O- Maar ze kunnen lang wachten. Zelfs al krijg ik een BFP, dan zeggen we nog niets met Kerst.

Ik zit zeer ongeduldig op mijn wachtbankje -O-

Mijn lichaam is weer lekker bezig. Heb sinds zaterdag eigenlijk (toen vermoedelijke eisprong gehad) weer voortdurend krampjes daar beneden. (Zondag teste ik weer negatief) Gisteravond had ik een paar uur lang, echt hele felle steken. Duurde een paar seconden en het ebde weer weg. Heeft zich enkele keren herhaald. En vanochtend op werk een lichtroze druppel afscheiding.

Maar kan natuurlijk ook weer een aankomende ongesteldheid zijn. Vorige cycle kreeg ik hem namelijk op dag 17. Ik zit nu op dag 20. |:( We wachten! :D
pi_190498627
Ik kom hier ook voorzichtig om de hoek kijken. Sinds ongeveer een halfjaar gestopt met de pil. In eerste instantie omdat ik er hormonale migraine van kreeg, en in tweede instantie om alvast te "ontpillen" :P. Vanaf nu ook zonder condoom.
Ik vind het toch een beetje spannend :@. Het voelt anders dan met M. (onze eerste, van augustus 2016). Af en toe heb ik nu al "last" van schuldgevoel ("straks kan ik M. niet meer de volledige aandacht geven" en zulks).

Ik drink overigens nooit alcohol dus in dat opzicht is het lekker makkelijk voor mij :+
  dinsdag 17 december 2019 @ 17:16:02 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_190498770
Joh, het is voor een kind alleen maar goed om niet altijd volledige aandacht te krijgen denk ik ;)
Leuk, welkom terug!
disclaimer
  dinsdag 17 december 2019 @ 21:53:51 #186
318361 Bienelientjee
pi_190504677
Welkom Miezziej!

Hier nog altijd geen nieuws. Mijn krampen zijn bijna helemaal weg, maar ik blijf alsmaar door spotten. (Sinds afgelopen woensdag al) van een paar dagen licht roze afscheiding en nu al twee dagen bruin (met vandaag een paar kleine stolseltjes, sorry TMI), maar het is dan weer zo weinig dat het absoluut geen ongesteldheid is! :? Snap er weinig van.... We blijven afwachten!
  dinsdag 17 december 2019 @ 22:58:12 #187
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_190506501
Welkom Miezziej!

Hier al paar dagen niet zo fit, last van maag (hele dag; beetje weeïg gevoel, niet zoveel trek in eten), moe en last van mijn borsten.

Verwacht er maar niet teveel van.

En mocht het toch zo zijn; dan is het op vakantie gebeurd (Mexico).
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 18 december 2019 @ 09:58:27 #188
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190511463
Ik heb weinig te melden. Had vorige week woensdag en donderdag positieve ovulatietesten, maar sindsdien is mijn temperatuur niet gestegen (ik temperatuur al een poosje, maar heb regelmatig geen duidelijk te onderscheiden eisprong) dus ik weet niet of ik nu al een ei heb gehad. Ik heb sinds maandag wel weer krampen alsof ik een ei moet gaan krijgen of ongesteld moet worden. Maar ik heb sowieso geleerd dat je lichaam elke keer weer wat nieuws verzint :P

Vanwege mijn leeftijd pak ik toch het onderzoek maar aan dat mijn huisarts voorstelde. Vanwege leeftijd en al 7 maanden geprobeerd zonder resultaat. Dan weten we wellicht gewoon waar we aan toe zijn, want onze grens ligt bij hooguit een HSG of Clomid of zo.
Maar goed, we zien het allemaal wel. Ik heb in elk geval niks bijzonders te melden voor deze ronde.
  Moderator / Colorchick woensdag 18 december 2019 @ 10:19:17 #189
382129 crew  Donna
pi_190511850
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 17:08 schreef Miezziej het volgende:
Ik kom hier ook voorzichtig om de hoek kijken. Sinds ongeveer een halfjaar gestopt met de pil. In eerste instantie omdat ik er hormonale migraine van kreeg, en in tweede instantie om alvast te "ontpillen" :P. Vanaf nu ook zonder condoom.
Ik vind het toch een beetje spannend :@. Het voelt anders dan met M. (onze eerste, van augustus 2016). Af en toe heb ik nu al "last" van schuldgevoel ("straks kan ik M. niet meer de volledige aandacht geven" en zulks).

Ik drink overigens nooit alcohol dus in dat opzicht is het lekker makkelijk voor mij :+
Welkom en heel veel succes!! O+
pi_190527180
Hi allemaal!

Ik kom mij ook aansluiten!
Ben 28, over een maandje 29, en sinds september aan het proberen. Heb een hele onregelmatige cyclus. Meestal tussen de 33-38 dagen (ik hou het al een tijdje bij in de app genaamd ‘clue’). Dus helaas voor mij nooit duidelijk wanneer mijn eisprong is. Vorige maand begonnen met ovulatietesten van sensitest. Op cyclusdag 26 en 27 positieve testen. Nu ben ik op dag 41(!) van m’n cyclus. Ik begon al meer naar de positieve kant op te gaan dat het misschien dan toch was gelukt. Maaaar daar kwam m’n goede oude vriend meneer ongestelheids puist opzetten. En ja hoor, paar uur daarna lichte bloeding. Meestal heb ik een hevige bloeding dus vind het wel apart. Het lijkt nu ook alsof het is gestopt na 2 uurtjes ?!

Ben ook niet te genieten. Ik werk met 3 collega’s waarvan er nu 2 zwanger zijn (was bij beide meteen raak) en de ander een man is :’)
Dit zorgt er bij mij helaas wel voor dat ik wat emotioneler ben omdat ik zo’n oneerlijkheids gevoel heb. Denk dat de meeste hier dat ook wel eens hebben meegemaakt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Opgezet op 18-12-2019 22:04:18 ]
pi_190533875
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 17:16 schreef SQ het volgende:
Joh, het is voor een kind alleen maar goed om niet altijd volledige aandacht te krijgen denk ik ;)
Leuk, welkom terug!
Dat denk ik ook wel, maar toch! :P
M. loopt al maanden te zeuren om een baby :'). Ze trekt random baby's nog net niet uit een kinderwagen wanneer ze er 1 ziet.

@Bienelientjee: lastig die vage klachten! Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Welkom @Opgezet !
  donderdag 19 december 2019 @ 12:57:44 #192
318361 Bienelientjee
pi_190535957
Helaas, mijn ongesteldheid is vandaag begonnen! :{w

Volgend jaar nieuwe kansen!

Welkom Opgezet!
  donderdag 19 december 2019 @ 13:56:28 #193
318361 Bienelientjee
pi_190536574
Ugh en dit is ook de allereerste keer sinds ik gestopt ben met de pil dat het weer zo'n pijn doet die krampen! :') Precies zoals het voelde voordat ik begon met de pil rond mijn 16e ofzo :D Dit heb ik in al die jaren echt niet gemist! _O-
  vrijdag 20 december 2019 @ 10:12:15 #194
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190552578
Welkom Opgezet!

Nee Bienelientjee wat stom! Dan ga je gewoon voor begin 2020! Nieuw jaar, nieuwe kansen inderdaad!

Ik zit volgens mijn ovulatietesten op 6 of 7 dpo. Nog steeds ongesteldheidskrampen en 1 pijnlijke tiet :')
Ik verwacht er weinig van. Hopelijk krijgen we vandaag de uitslag van zaadonderzoek en hopelijk is dat goed!
pi_190552710
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 10:12 schreef Maria2.0 het volgende:
Welkom Opgezet!

Nee Bienelientjee wat stom! Dan ga je gewoon voor begin 2020! Nieuw jaar, nieuwe kansen inderdaad!

Ik zit volgens mijn ovulatietesten op 6 of 7 dpo. Nog steeds ongesteldheidskrampen en 1 pijnlijke tiet :')
Ik verwacht er weinig van. Hopelijk krijgen we vandaag de uitslag van zaadonderzoek en hopelijk is dat goed!
Hoop het ook voor jullie!
Ik had eergisteren positieve ovulatietest, dus nu weer afwachten...
Als het dit keer weer niet raak is ga Ik ook weer terug naar de huisarts zoals afgesproken.
Maar ik heb goede hoop dit keer :7
  vrijdag 20 december 2019 @ 16:01:23 #196
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_190557579
Ik zal duimen AgathaRaisin!

Ik heb ineens spotting. Net als normaal voor mijn menstruatie, alleen ik zit pas op cyclusdag 21 en mijn gemiddelde cycluslengte is 30. Meestal begint de spotting op dag 27/28 dus dit is wel erg vroeg.
Wel vreemd dat mijn cyclus ineens van slag is, ik ben al 13 maanden van de pil af en heb al zeker 8 maanden een stabiele cycluslengte van 28-31 dagen.
Nou ja, we zien wel wanneer het doorzet.
  vrijdag 20 december 2019 @ 22:31:25 #197
318361 Bienelientjee
pi_190565299
Bah, mijne is ook echt een zware ongesteldheid zeg.... -O- Geen wonder dat ik gister dubbel lag van de krampen. TMI, maar in de afgelopen 36 uur heb ik denk ik meer gevloeid dan dat ik in een normale 5 dagen lange ongesteldheid bij elkaar verlies...... :X :{w Al lijkt het gelukkig nu ietsje af te nemen.

Maar hey ^O^ Hoef nu niets stiekem te doen met kerst. Schoonmoeders hoeft mij niet in de gaten te houden :W Kan gewoon lekker alles eten en drinken! Ben natuurlijk wel teleurgesteld, maar er zit ook een positieve kant aan deze maand!
  zaterdag 21 december 2019 @ 01:10:03 #198
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190569059
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 december 2019 22:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Bah, mijne is ook echt een zware ongesteldheid zeg.... -O- Geen wonder dat ik gister dubbel lag van de krampen. TMI, maar in de afgelopen 36 uur heb ik denk ik meer gevloeid dan dat ik in een normale 5 dagen lange ongesteldheid bij elkaar verlies...... :X :{w Al lijkt het gelukkig nu ietsje af te nemen.

Maar hey ^O^ Hoef nu niets stiekem te doen met kerst. Schoonmoeders hoeft mij niet in de gaten te houden :W Kan gewoon lekker alles eten en drinken! Ben natuurlijk wel teleurgesteld, maar er zit ook een positieve kant aan deze maand!
Haha, that's the spirit! Lekker genieten volgende week (en vertel je schoonmoeder onder invloed eens flink de waarheid >:) ) .
Resistance is futile.
  zaterdag 21 december 2019 @ 01:13:56 #199
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190569089
Ik heb vastgesteld dat een kindje en mijn werk wel goed samen kunnen gaan. Ik kan mijn werktijden flexibel indelen en mijn lieve wederhelft voelt zich beter. Geen zorgen meer wat betreft de praktische invulling van het ouderschap, we passen er wel een mouw aan. Volgens mijn app ovuleer ik rond oudejaarsdag, dus dan ga ik bellen met de ovulatie hotline en dan poging 1 wat betreft inseminatie. ^O^ .
Resistance is futile.
pi_190570815
Spannend @Seven. ! Wat fijn dat jouw nieuwe werk goed te combineren blijkt en ook je vriend zich beter voelt! Succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')