Sterkte Donna. Ik hoop dat je deze periode in alle rust kunt verwerken.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:29 schreef Donna het volgende:
Ik sluit hier volgend jaar weer aan, maar eerst nog niet.
2 miskramen in zo'n korte tijd hakt er wel in. Maar ik lees wel mee!
Welkom en heel veel succes!!quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:08 schreef Miezziej het volgende:
Ik kom hier ook voorzichtig om de hoek kijken. Sinds ongeveer een halfjaar gestopt met de pil. In eerste instantie omdat ik er hormonale migraine van kreeg, en in tweede instantie om alvast te "ontpillen". Vanaf nu ook zonder condoom.
Ik vind het toch een beetje spannend. Het voelt anders dan met M. (onze eerste, van augustus 2016). Af en toe heb ik nu al "last" van schuldgevoel ("straks kan ik M. niet meer de volledige aandacht geven" en zulks).
Ik drink overigens nooit alcohol dus in dat opzicht is het lekker makkelijk voor mij
Dat denk ik ook wel, maar toch!quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:16 schreef SQ het volgende:
Joh, het is voor een kind alleen maar goed om niet altijd volledige aandacht te krijgen denk ik![]()
Leuk, welkom terug!
Hoop het ook voor jullie!quote:Op vrijdag 20 december 2019 10:12 schreef Maria2.0 het volgende:
Welkom Opgezet!
Nee Bienelientjee wat stom! Dan ga je gewoon voor begin 2020! Nieuw jaar, nieuwe kansen inderdaad!
Ik zit volgens mijn ovulatietesten op 6 of 7 dpo. Nog steeds ongesteldheidskrampen en 1 pijnlijke tiet![]()
Ik verwacht er weinig van. Hopelijk krijgen we vandaag de uitslag van zaadonderzoek en hopelijk is dat goed!
Haha, that's the spirit! Lekker genieten volgende week (en vertel je schoonmoeder onder invloed eens flink de waarheidquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Bah, mijne is ook echt een zware ongesteldheid zeg....Geen wonder dat ik gister dubbel lag van de krampen. TMI, maar in de afgelopen 36 uur heb ik denk ik meer gevloeid dan dat ik in een normale 5 dagen lange ongesteldheid bij elkaar verlies......
![]()
Al lijkt het gelukkig nu ietsje af te nemen.
Maar heyHoef nu niets stiekem te doen met kerst. Schoonmoeders hoeft mij niet in de gaten te houden
Kan gewoon lekker alles eten en drinken! Ben natuurlijk wel teleurgesteld, maar er zit ook een positieve kant aan deze maand!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |