Gefeliciteerd!quote:
Hier zoals verwacht vandaag ongesteld geworden. Het voelde door ziekte van vriend ook niet als een reëele kans, maar blijft stom.quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:43 schreef MiNi1981 het volgende:
[..]
Ik loop met je mee 😉
Hoewel ik deze periode al afgeschreven heb eigenlijk en ik gewoon maar op mn ongesteldheid wacht voor een nieuwe poging.
Je hebt me wel geïnspireerd iigquote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:21 schreef Donna het volgende:
Hahaha. Ja sorry.
Ik wou altijd al Donna, maar die was bezet door iemand die 'm 17 jaar geleden had geregistreerd en nooit meer heeft ingelogd. Had nu een buitenkansje.
Ik zal me netjes voorstellen in topics waar ik mee schrijf
Helaas hier ook ongesteld geworden vandaag. Verwacht, maar nog steeds jammer.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 13:11 schreef Nolita het volgende:
[..]
Hier zoals verwacht vandaag ongesteld geworden. Het voelde door ziekte van vriend ook niet als een reëele kans, maar blijft stom.
Ik ga dus ovulatietesten bestellen, eens zien of die mijn cyclus / eisprong bevestigen.
Nieuwe NOD is 10 november.
Ik had dat afgelopen ovulatie ook. Daarom wrs ook zoveel getest 😅.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 16:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Jammer van de missers!![]()
Ik heb nog altijd geen positieve ovulatie test! Soms een vaag streepje, soms vrijwel niets. Al had ik afgelopen maandag wel een hoop welbekende krampen in de juiste omgeving! Dus of ik heb hem al wel gehad? Of ik ben later deze week pas aan de beurt! * Gaat weer zitten op de wachtbank *
Wat lijkt Halloween (NOD) dan nog zo ver weg!
Die krampen rond dag 14 was voor mij een teken dat mijn eisprong gaande was. Afhankelijk van de duur van mijn cyclus. Ik zat altijd rond de 28 a 30 dagen. Het was op die manier 'makkelijker' om te weten wanneer er werk aan de winkel was. Uiteindelijk met resultaatquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Nog steeds geen positieve test hier.Heb sinds vandaag (dag 18) wel wat meer en dikkere afscheiding. Dus misschien ben ik heel laat deze cyclus en komt ie eraan? Maar had ook krampen afgelopen maandag (dag 14 voor mij), dus kan hem ook al gehad hebben, maar gewoon niet positief getest hebben? Ach ja, we klussen / testen gewoon verder
![]()
Kan nooit kwaad!
![]()
Worden de streepjes wel donkerder en weer lichter?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Nog steeds geen positieve test hier.Heb sinds vandaag (dag 18) wel wat meer en dikkere afscheiding. Dus misschien ben ik heel laat deze cyclus en komt ie eraan? Maar had ook krampen afgelopen maandag (dag 14 voor mij), dus kan hem ook al gehad hebben, maar gewoon niet positief getest hebben? Ach ja, we klussen / testen gewoon verder
![]()
Kan nooit kwaad!
![]()
Ah, dat geeft ook niet echt duidelijkheid dan nee! Onhandig zeg. Hopelijk vind je 'm nog en anders de volgende ronde!quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:27 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, maar die heb ik meerdere keren deze week gehad! Af en aan. Dat de vage streep soms net iets donkerder is dan een andere test streep. Andere keer wat lichter, dan weer wat donkerder. Maar nog altijd geen dikke positieve ovu test gehad. Misschien heb ik mijn piek simpelweg gemist. Misschien volgende maand wat duurdere proberen, als we deze maand geen geluk hebben.![]()
Vandaag ook weer de hele dag door wat lichte/ doffe krampjes gehad, maar daarnet toch negatief getest. We wachten maar gewoon af!
Welke testen gebruik je? Die van de Kruidvat bijvoorbeeld schijnen echt altijd een verkeerd signaal te geven.quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:27 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, maar die heb ik meerdere keren deze week gehad! Af en aan. Dat de vage streep soms net iets donkerder is dan een andere test streep. Andere keer wat lichter, dan weer wat donkerder. Maar nog altijd geen dikke positieve ovu test gehad. Misschien heb ik mijn piek simpelweg gemist. Misschien volgende maand wat duurdere proberen, als we deze maand geen geluk hebben.![]()
Vandaag ook weer de hele dag door wat lichte/ doffe krampjes gehad, maar daarnet toch negatief getest. We wachten maar gewoon af!
Ik woon in Engeland, dus heb een heel ander merk strips, van One Step.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 12:10 schreef SQ het volgende:
[..]
Welke testen gebruik je? Die van de Kruidvat bijvoorbeeld schijnen echt altijd een verkeerd signaal te geven.
Die zijn wel goed hoor, ik kocht ze via Ebay omdat ze zo goedkoop waren. Test je wel op hetzelfde tijdstip en aan het einde van de middag / begin van de avond?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 21:26 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik woon in Engeland, dus heb een heel ander merk strips, van One Step.
Nu al de derde dag met af en aan doffe krampjes daar beneden. Maar dat had ik vorige maand ook en toen kreeg ik ineens een flinke ongesteldheid.Nog 8/9 dagen ofzo wachten tot mogelijke NOD, afhankelijk van wat mijn cycle doet deze maand!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |