abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 09:28:53 #76
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_189441543
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 09:49 schreef DonnaRush het volgende:
Ik mag weer doorschuiven! O+
Gefeliciteerd! O+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:30:15 #77
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189442960
Nog altijd geen positieve ovu test! Maar wel gister de hele dag door lichte krampjes gehad!

Schoonmoeders is begonnen met vissen. Ze weet dondersgoed dat we na de bruiloft of in ieder geval vrij snel zouden gaan proberen. Afgelopen zondag gingen we daar eten. Ik had thee. En daarna wou ik niets meer. Hoef je echt niets? Bier? Nee, ik hoef niets, dank je. Wijn? Cider? Whiskey? Baby cham? Nee, echt niets. Baileys hebben we ook! :X
En praten over Bonfire Night hier in Engeland. Ja, doen we op de dinsdag vieren, dan kan Bien ook wat drinken! -O- :{w
pi_189443053
Gefeliciteerd Donna!
En ja, Bienelientje, klinkt erg herkenbaar, we vertellen het aan niemand (1 vriendin die ook zwanger probeert te worden weet het, en echt ook alleen maar omdat ik begon te giechelen toen ze me er naar vroeg). Voordeel voor mij; ik drink sowieso niet, dus als ik een spa rood bestel is het niet ineens 'verdacht'. :P

Hier ook nog geen positieve ovu testen. Heeeele lichte streepjes alleen maar. Maar ik heb nog een paar dagen en vriendlief ligt toch nu grieperig in bed. Werkt ook niet erg bevorderlijk. :{
pi_189443272
Gefeliciteerd Donna! O+
pi_189462899
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:43 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]

Ik loop met je mee 😉
Hoewel ik deze periode al afgeschreven heb eigenlijk en ik gewoon maar op mn ongesteldheid wacht voor een nieuwe poging.
Hier zoals verwacht vandaag ongesteld geworden. Het voelde door ziekte van vriend ook niet als een reëele kans, maar blijft stom.
Ik ga dus ovulatietesten bestellen, eens zien of die mijn cyclus / eisprong bevestigen.

Nieuwe NOD is 10 november.
  Moderator / Colorchick woensdag 16 oktober 2019 @ 13:14:23 #81
382129 crew  Donna
pi_189462951
Wat vervelend Biene als mensen zo enorm vissen :(
  woensdag 16 oktober 2019 @ 13:18:20 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_189463017
Ik had echt even niet door dat jij het was donnarush :')
disclaimer
  Moderator / Colorchick woensdag 16 oktober 2019 @ 13:21:10 #83
382129 crew  Donna
pi_189463074
Hahaha. Ja sorry.

Ik wou altijd al Donna, maar die was bezet door iemand die 'm 17 jaar geleden had geregistreerd en nooit meer heeft ingelogd. Had nu een buitenkansje.

Ik zal me netjes voorstellen in topics waar ik mee schrijf :7
  woensdag 16 oktober 2019 @ 14:16:09 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_189464320
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:21 schreef Donna het volgende:
Hahaha. Ja sorry.

Ik wou altijd al Donna, maar die was bezet door iemand die 'm 17 jaar geleden had geregistreerd en nooit meer heeft ingelogd. Had nu een buitenkansje.

Ik zal me netjes voorstellen in topics waar ik mee schrijf :7
Je hebt me wel geïnspireerd iig 8-)
disclaimer
pi_189465027
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:11 schreef Nolita het volgende:

[..]

Hier zoals verwacht vandaag ongesteld geworden. Het voelde door ziekte van vriend ook niet als een reëele kans, maar blijft stom.
Ik ga dus ovulatietesten bestellen, eens zien of die mijn cyclus / eisprong bevestigen.

Nieuwe NOD is 10 november.
Helaas hier ook ongesteld geworden vandaag. Verwacht, maar nog steeds jammer.

Hopelijk helpt het monitoren met ovulatietesten voor een beter inzicht.

Op naar de nieuwe ronde voor ons allebei!
  woensdag 16 oktober 2019 @ 16:00:17 #86
318361 Bienelientjee
pi_189466508
Jammer van de missers! -O-

Ik heb nog altijd geen positieve ovulatie test! Soms een vaag streepje, soms vrijwel niets. Al had ik afgelopen maandag wel een hoop welbekende krampen in de juiste omgeving! Dus of ik heb hem al wel gehad? Of ik ben later deze week pas aan de beurt! * Gaat weer zitten op de wachtbank *

Wat lijkt Halloween (NOD) dan nog zo ver weg!
pi_189466743
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 16:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Jammer van de missers! -O-

Ik heb nog altijd geen positieve ovulatie test! Soms een vaag streepje, soms vrijwel niets. Al had ik afgelopen maandag wel een hoop welbekende krampen in de juiste omgeving! Dus of ik heb hem al wel gehad? Of ik ben later deze week pas aan de beurt! * Gaat weer zitten op de wachtbank *

Wat lijkt Halloween (NOD) dan nog zo ver weg!
Ik had dat afgelopen ovulatie ook. Daarom wrs ook zoveel getest 😅.
Uiteindelijk was mijn eisprong dus nog niet geweest en door blijven testen. Het moment waarop ik dacht dat het nu echt wel eens moest gebeuren heb ik in de ochtend en avond getest en toen werd de streep ook steeds donkerder.

Hopelijk gaat t bij jou ook zo, of iig dat je je eisprong niet genist hebt!

Wel irritant dat mensen zo zitten te vissen of jullie al bezig zijn/zwanger zijn. Lijkt me heel irritant.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 16:39:03 #88
318361 Bienelientjee
pi_189467209
Ja, het vrouwen lichaam is maar een vreemd iets! Ben gewoon nieuwsgierig wanneer ik nou eigenlijk ovuleer! :D

Manlief is de laatste zoon die nog geen kinderen heeft. Dus schoonmoeders is erg broederig! :D Haar ene dochter zal het bij 1 houden. Andere dochter heeft er nu 2 en heeft gezegd dat ze niet meer kinderen willen. Ben ik de laatste dus. Ze is al een goed jaar bezig met bepaalde zinnen en commentaar hier en daar. Lief, maar soms een beetje pusherig. Maar goed. We wachten af!
pi_189474927
Wat is dat toch met de schoonmoeders _O-

Alsof het een recht is dat je van (al) je kinderen maar kleinkinderen moet krijgen🙄
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_189500878
Jaaaa, gisteren een iets donkerder streepje, en vanmorgen een knaltest! Ovulatie is happening, nu 2 weken op t wachtbankje.
pi_189514696
Hier ook ovulatietesten besteld, ben er wel benieuwd naar!
Fijn dat je de ovulatie gevonden hebt teacup.

Bienelientje ook een positieve ovulatietest gehad inmiddels?

Mijn schoonmoeder zag het bij de eerste helemaal niet aankomen. Ze wilde wel graag, maar ze dacht dat we mss nog wel 10 jaar zouden wachten omdat ze zelf ook zo laat was. :')
pi_189515041
Mijn schoonmoeder is er in al die jaren maar 1x over begonnen om en beetje te peilen hoe wij er in staan.
Mijn familie idem dito.
Maar ik doe er dan zo vaag over dat ze volgens mij denken dat ik er liever niet over praat, en dat is ook zo eigenlijk :P
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 16:53:10 #93
318361 Bienelientjee
pi_189517086
Nog steeds geen positieve test hier. -O- Heb sinds vandaag (dag 18) wel wat meer en dikkere afscheiding. Dus misschien ben ik heel laat deze cyclus en komt ie eraan? Maar had ook krampen afgelopen maandag (dag 14 voor mij), dus kan hem ook al gehad hebben, maar gewoon niet positief getest hebben? Ach ja, we klussen / testen gewoon verder :D ;) Kan nooit kwaad! :D

[ Bericht 11% gewijzigd door Bienelientjee op 19-10-2019 16:58:30 ]
  zaterdag 19 oktober 2019 @ 18:02:52 #94
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_189517901
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 16:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Nog steeds geen positieve test hier. -O- Heb sinds vandaag (dag 18) wel wat meer en dikkere afscheiding. Dus misschien ben ik heel laat deze cyclus en komt ie eraan? Maar had ook krampen afgelopen maandag (dag 14 voor mij), dus kan hem ook al gehad hebben, maar gewoon niet positief getest hebben? Ach ja, we klussen / testen gewoon verder :D ;) Kan nooit kwaad! :D
Die krampen rond dag 14 was voor mij een teken dat mijn eisprong gaande was. Afhankelijk van de duur van mijn cyclus. Ik zat altijd rond de 28 a 30 dagen. Het was op die manier 'makkelijker' om te weten wanneer er werk aan de winkel was. Uiteindelijk met resultaat O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_189518371
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 16:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Worden de streepjes wel donkerder en weer lichter?
Ik heb uit mijn meelezen hier begrepen dat het vooral gaat om het vinden van een "piek", en dat bij lang niet iedereen de streep daadwerkelijk even donker of donkerder wordt als de test streep. Dus bij sommigen blijft hij altijd lichter dan de test streep, maar als de streepjes wel donkerder worden en dan weer lichter dan heb je met de piek wel ongeveer ovulatie te pakken.
  zondag 20 oktober 2019 @ 21:27:43 #96
318361 Bienelientjee
pi_189538156
Ja, maar die heb ik meerdere keren deze week gehad! Af en aan. Dat de vage streep soms net iets donkerder is dan een andere test streep. Andere keer wat lichter, dan weer wat donkerder. Maar nog altijd geen dikke positieve ovu test gehad. Misschien heb ik mijn piek simpelweg gemist. Misschien volgende maand wat duurdere proberen, als we deze maand geen geluk hebben. _O-

Vandaag ook weer de hele dag door wat lichte/ doffe krampjes gehad, maar daarnet toch negatief getest. We wachten maar gewoon af! ^O^
pi_189538199
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 21:27 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, maar die heb ik meerdere keren deze week gehad! Af en aan. Dat de vage streep soms net iets donkerder is dan een andere test streep. Andere keer wat lichter, dan weer wat donkerder. Maar nog altijd geen dikke positieve ovu test gehad. Misschien heb ik mijn piek simpelweg gemist. Misschien volgende maand wat duurdere proberen, als we deze maand geen geluk hebben. _O-

Vandaag ook weer de hele dag door wat lichte/ doffe krampjes gehad, maar daarnet toch negatief getest. We wachten maar gewoon af! ^O^
Ah, dat geeft ook niet echt duidelijkheid dan nee! Onhandig zeg. Hopelijk vind je 'm nog en anders de volgende ronde!
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:10:27 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_189561437
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 21:27 schreef Bienelientjee het volgende:

Welke testen gebruik je? Die van de Kruidvat bijvoorbeeld schijnen echt altijd een verkeerd signaal te geven.
disclaimer
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:26:12 #99
318361 Bienelientjee
pi_189571497
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:10 schreef SQ het volgende:

[..]

Welke testen gebruik je? Die van de Kruidvat bijvoorbeeld schijnen echt altijd een verkeerd signaal te geven.
Ik woon in Engeland, dus heb een heel ander merk strips, van One Step.

Nu al de derde dag met af en aan doffe krampjes daar beneden. Maar dat had ik vorige maand ook en toen kreeg ik ineens een flinke ongesteldheid. }:| Nog 8/9 dagen ofzo wachten tot mogelijke NOD, afhankelijk van wat mijn cycle doet deze maand!
  woensdag 23 oktober 2019 @ 07:55:11 #100
208890 June.
Seriously?
pi_189575384
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:26 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ik woon in Engeland, dus heb een heel ander merk strips, van One Step.

Nu al de derde dag met af en aan doffe krampjes daar beneden. Maar dat had ik vorige maand ook en toen kreeg ik ineens een flinke ongesteldheid. }:| Nog 8/9 dagen ofzo wachten tot mogelijke NOD, afhankelijk van wat mijn cycle doet deze maand!
Die zijn wel goed hoor, ik kocht ze via Ebay omdat ze zo goedkoop waren. Test je wel op hetzelfde tijdstip en aan het einde van de middag / begin van de avond?

Ik begon vaak op dag 8 met testn en had pas op dag 16-18 mijn piek.
Shine bright like a diamond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')