Ja, testte in de ochtend (Meestal rond 10/11 uur) en einde van de middag. Een enkele keer 's avonds als ik een 12 uur dienst had en pas om 8.15 thuis ben.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 07:55 schreef June. het volgende:
[..]
Die zijn wel goed hoor, ik kocht ze via Ebay omdat ze zo goedkoop waren. Test je wel op hetzelfde tijdstip en aan het einde van de middag / begin van de avond?
Ik begon vaak op dag 8 met testn en had pas op dag 16-18 mijn piek.
Zaterdagochtend nog maar een testje. Spannend!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:26 schreef LittleTeaCup het volgende:
Uhhh, ik had een heel licht streepje vanmorgen?!?!?! De komende dagen blijf ik testen elke dag om te zien of het donkerder wordt maar ik ben best een beetje misselijk en ik ruik alles supersterk 😳
Dank je wel! Ben echt in een staat van ongeloof. Vriend ook. Ik geloof het pas als ik dit weekend niet ongesteld word. Vind t zo spannend allemaal!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 10:34 schreef Nolita het volgende:
Oeh tea cup een streep is een streep dus je bent sowieso zwanger!!
Gefeliciteerd! Ik duim voor donker wordende testen!
Bienelientje; als je niet precies weet wanneer je nod is snap ik dat je op een gegeven moment gewoon test inderdaad. Hopelijk snel een stabiele cyclus of zwanger natuurlijk!
Hoe gaat het met de anderen?
Ik was gisteren / eergisteren misselijk, maar met 2 dagen na eisprong kan dat onmogelijk iets betekenen. Vorige zwangerschap 0 symptomen gemerkt (behalve uitblijven menstruatie) dus daar ga ik nu ook maar vanuit.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:52 schreef LittleTeaCup het volgende:
Inmiddels vind ik het trouwens echt geen licht streepje meer!
[ afbeelding ]
Kan het nog steeds niet geloven!
Clearblue vind ik echt waardeloze testen persoonlijk. In al die maanden maar 1x zo'n smiley gehad. Bij andere testen wel duidelijk resultaat. Welke gebruik je verder?quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:14 schreef MiNi1981 het volgende:
Hier is het maar raar....
Ik vermoed dat ik mijn eisprong gemist heb. Netjes een oplopend streepje gehad. Toen het streepje donkerder werd getest met de clearblue maar kreeg ik geen smiley. En vanaf dat moment werd het streepje alleen maar lichter en lichter.
Lijkt dat de ovulatie dan sowieso een dag of 3 eerder was dan normaal en dat ik hem dus niet gevonden heb met clearblue...
Dik balen dus![]()
Ik test voor de vorm tot en met morgen en test altijd ochtend en avond vanaf het moment dat ik een streepje zie...
Ik ben wel redelijk ziek geweest maar of dat er wat mee te maken kan hebben weet ik niet..
* MiNi1981 gaat nieuwe voorraad ovulatietesten bij de action inslaan....En een lekker broodje met blauwe schimmelkaas en een glaasje wijn drinken!
Ik heb tot nu toe bij iedere eisprong (behalve deze ronde) een smiley gehad.quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:35 schreef AgathaRaisin het volgende:
[..]
Clearblue vind ik echt waardeloze testen persoonlijk. In al die maanden maar 1x zo'n smiley gehad. Bij andere testen wel duidelijk resultaat. Welke gebruik je verder?
Da's waar. En hoe goed werken die van mij nu, Ben nog steeds niet zwangerquote:Op vrijdag 1 november 2019 13:16 schreef Nolita het volgende:
Mini dat is idd balen zeg!![]()
Ik heb juist die van sensitest gebruikt en zijn nu voor de eerste keer iig prima bevallen. Geen knalstrepen, maar wel duidelijk donkerder. Zal toch per persoon verschillen welke het fijnste werken.
Prachtige streep, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:52 schreef LittleTeaCup het volgende:
Inmiddels vind ik het trouwens echt geen licht streepje meer!
[ afbeelding ]
Kan het nog steeds niet geloven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |