abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189578660
Ik ga vandaag ook voor het eerst met ovulatietesten beginnen. Vandaag is dag 8; theoretisch zou mijn eisprong op dag 12 zijn, ben benieuwd.

Ik besefte me gisteren dat vriend nog geen 30 dagen geleden de longontsteking had en het volgens Google 70 dagen duurt voordat sperma weer van de kwaliteit als voorheen is. Maarja, niet geschoten is altijd mis hè.
  woensdag 23 oktober 2019 @ 21:30:05 #102
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_189589073
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 07:55 schreef June. het volgende:

[..]

Die zijn wel goed hoor, ik kocht ze via Ebay omdat ze zo goedkoop waren. Test je wel op hetzelfde tijdstip en aan het einde van de middag / begin van de avond?

Ik begon vaak op dag 8 met testn en had pas op dag 16-18 mijn piek.
Ja, testte in de ochtend (Meestal rond 10/11 uur) en einde van de middag. Een enkele keer 's avonds als ik een 12 uur dienst had en pas om 8.15 thuis ben.

We wachten nu maar lekker af! Haha, nu al 4 dagen op een rij krampen daar beneden. Geen idee of ik eens goed moet :X , want lijkt mij te laag. Of dat mijn lichaam aan het trollen is met me
pi_189656749
We gaan de week in met de vele NOD’s, ben benieuwd naar jullie!

Hier leverden de ovulatietesten een duidelijke piek op. Ik testte in de avond en toen ik mijn eerste vage streepje had (vrijdag) ben ik ook in de ochtend gaan testen. De volgende ochtend (gisteren) had ik een donkere streep, die gisteravond iets lichter was en vanochtend alweer vaag.
Bevestigd wel mijn cyclus want theoretisch zou vandaag mijn ei zijn, met een positieve test gisteren lijkt dat dus te kloppen. ^O^

Ik neem weer 2 weekjes plaats op het wachtbankje.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:54:05 #104
318361 Bienelientjee
pi_189679675
Ik zit nu op dag 28, nog altijd op het wacht bankje!

Heb vanochtend toch al een zwangerschapstest gedaan, maar negatief natuurlijk. Heb wel wéér allerlei rare symptomen gehad in de laatste 1,5 week. Meer dan de maand ervoor. Nu afwachten wat de komende dagen gaan doen! (Ik wed dat mijn ongie aankomend weekend gaat aankloppen als ik drie 12 uur diensten op een rij heb :{w )
pi_189704908
Ik heb gisterochtend een Kruidvat test gedaan, die was Omo-wit. Sinds vanmorgen wel voor mijn gevoel gezwollen tepels (als in, ik stond voor de spiegel en ik vond t echt opvallend) en ze zijn ook erg gevoelig. TMI, you’re welcome! Ik wil niet teveel hopen. Morgenochtend nog een keer testen en anders ga ik gewoon vrijdagavond rond 19u weer ongesteld worden. :{
pi_189707352
Jammer van de negatieve testen, maar testen jullie dus beiden voor NOD? Dan zegt een negatieve test ook niet alles.
Zelf ben ik dan ook van het type op of na NOD testen.

Hoe dan ook, nog even geduld dames!
  donderdag 31 oktober 2019 @ 09:43:23 #107
318361 Bienelientjee
pi_189710825
Ik was eigenlijk een beetje ongeduldig :D Maar ik heb in de afgelopen 2 weken last gehad van krampjes (sommige paar dagen aaneen zeurend, sommige wat sterker, sommige zwak), één dag had ik de hele dag door gevoelige borsten, andere dagen heb ik hele korte misselijkheids vlagen gehad, last van constipatie. TMI! Dus ik werd ongeduldig en gooide er één van die "vroege" testen tegenaan. :@ :')

Maar ben ook nog een beetje aan het gokken qua NOD. Sinds ik gestopt ben met de pil was mijn cycle 32 dagen (eerste maand zonder pil), 30 dagen, 27 dagen (twee dagen voor de bruiloft, maar dankzij de hoge stress was het nauwelijks een ongie te noemen) en de laatste was heel vroeg op dag 21 (omdat die ervoor eigenlijk alleen wat spotten was). Mijn app gokt dat mijn NOD dinsdag had moeten beginnen.

En dinsdag avond had ik ook flinke krampen die typisch zijn wanneer mijn ongesteldheid start. Maar vooralsnog is er nog helemaal niets. Misschien later vandaag (dag 30 nu).

Ben ook nog heel nieuw qua ervaringen met zwanger worden, dit wordt mijn eerste! :D Dus alle symptomen kunnen lekker bedrog zijn omdat we het beide graag willen nu we er eindelijk voor gaan. Maar ik ben ook zeer realistisch dat we pas net begonnen zijn en het nog wel even kan duren.
pi_189711377
Uhhh, ik had een heel licht streepje vanmorgen?!?!?! De komende dagen blijf ik testen elke dag om te zien of het donkerder wordt maar ik ben best een beetje misselijk en ik ruik alles supersterk 😳
  Moderator / Colorchick donderdag 31 oktober 2019 @ 10:29:57 #109
382129 crew  Donna
pi_189711413
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 10:26 schreef LittleTeaCup het volgende:
Uhhh, ik had een heel licht streepje vanmorgen?!?!?! De komende dagen blijf ik testen elke dag om te zien of het donkerder wordt maar ik ben best een beetje misselijk en ik ruik alles supersterk 😳
Zaterdagochtend nog maar een testje. Spannend!
pi_189711451
Oeh tea cup een streep is een streep dus je bent sowieso zwanger!!
Gefeliciteerd! Ik duim voor donker wordende testen!

Bienelientje; als je niet precies weet wanneer je nod is snap ik dat je op een gegeven moment gewoon test inderdaad. Hopelijk snel een stabiele cyclus of zwanger natuurlijk!

Hoe gaat het met de anderen?

Ik was gisteren / eergisteren misselijk, maar met 2 dagen na eisprong kan dat onmogelijk iets betekenen. Vorige zwangerschap 0 symptomen gemerkt (behalve uitblijven menstruatie) dus daar ga ik nu ook maar vanuit. :')
pi_189714006
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 10:34 schreef Nolita het volgende:
Oeh tea cup een streep is een streep dus je bent sowieso zwanger!!
Gefeliciteerd! Ik duim voor donker wordende testen!

Bienelientje; als je niet precies weet wanneer je nod is snap ik dat je op een gegeven moment gewoon test inderdaad. Hopelijk snel een stabiele cyclus of zwanger natuurlijk!

Hoe gaat het met de anderen?

Ik was gisteren / eergisteren misselijk, maar met 2 dagen na eisprong kan dat onmogelijk iets betekenen. Vorige zwangerschap 0 symptomen gemerkt (behalve uitblijven menstruatie) dus daar ga ik nu ook maar vanuit. :')
Dank je wel! Ben echt in een staat van ongeloof. Vriend ook. Ik geloof het pas als ik dit weekend niet ongesteld word. Vind t zo spannend allemaal!
pi_189714917
Gefeliciteerd LittleTeaCup! *O* Ik zal aan je denken morgenavond om 19:00. :D

Ik verwacht gewoon mijn ongesteldheid. Ben wel een beetje aan de late kant maar ik ben nogal kribbig. Het is maar goed dat ik rond mijn eisprong vriendelijker ben anders was het sowieso kansloos. ;)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_189720045
Inmiddels vind ik het trouwens echt geen licht streepje meer!

Kan het nog steeds niet geloven!
  Moderator / Colorchick donderdag 31 oktober 2019 @ 21:38:18 #114
382129 crew  Donna
pi_189720818
Nee hoor mooie streep. Gefeliciteerd@! *O*
pi_189721459
Gefeliciteerd *O*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_189726381
Dank jullie wel! Ik sluip stilletjes naar het zwangere dames topic. Ik hoop dat de rest me daar heel snel komt vergezellen! *O*
pi_189727048
Gefeliciteerd LittleTeaCup!
  vrijdag 1 november 2019 @ 11:13:49 #118
318361 Bienelientjee
pi_189727074
Gefeliciteerd LittleTeaCup! *O* *O*
pi_189727076
Hier is het maar raar....

Ik vermoed dat ik mijn eisprong gemist heb. Netjes een oplopend streepje gehad. Toen het streepje donkerder werd getest met de clearblue maar kreeg ik geen smiley. En vanaf dat moment werd het streepje alleen maar lichter en lichter.
Lijkt dat de ovulatie dan sowieso een dag of 3 eerder was dan normaal en dat ik hem dus niet gevonden heb met clearblue...
Dik balen dus :(
Ik test voor de vorm tot en met morgen en test altijd ochtend en avond vanaf het moment dat ik een streepje zie...

Ik ben wel redelijk ziek geweest maar of dat er wat mee te maken kan hebben weet ik niet..

* MiNi1981 gaat nieuwe voorraad ovulatietesten bij de action inslaan....En een lekker broodje met blauwe schimmelkaas en een glaasje wijn drinken!
pi_189727939
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:52 schreef LittleTeaCup het volgende:

[ afbeelding ]

Gefeliciteerd! :D
pi_189727998
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 11:14 schreef MiNi1981 het volgende:
Hier is het maar raar....

Ik vermoed dat ik mijn eisprong gemist heb. Netjes een oplopend streepje gehad. Toen het streepje donkerder werd getest met de clearblue maar kreeg ik geen smiley. En vanaf dat moment werd het streepje alleen maar lichter en lichter.
Lijkt dat de ovulatie dan sowieso een dag of 3 eerder was dan normaal en dat ik hem dus niet gevonden heb met clearblue...
Dik balen dus :(
Ik test voor de vorm tot en met morgen en test altijd ochtend en avond vanaf het moment dat ik een streepje zie...

Ik ben wel redelijk ziek geweest maar of dat er wat mee te maken kan hebben weet ik niet..

* MiNi1981 gaat nieuwe voorraad ovulatietesten bij de action inslaan....En een lekker broodje met blauwe schimmelkaas en een glaasje wijn drinken!
Clearblue vind ik echt waardeloze testen persoonlijk. In al die maanden maar 1x zo'n smiley gehad. Bij andere testen wel duidelijk resultaat. Welke gebruik je verder?
pi_189728061
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 12:35 schreef AgathaRaisin het volgende:

[..]

Clearblue vind ik echt waardeloze testen persoonlijk. In al die maanden maar 1x zo'n smiley gehad. Bij andere testen wel duidelijk resultaat. Welke gebruik je verder?
Ik heb tot nu toe bij iedere eisprong (behalve deze ronde) een smiley gehad.
Ik gebruik verder die van de action naast die van de clearblue.
Heb de sensitesten ook geprobeerd maar die vond ik helemaal niets. Die gaven amper een streepje terwijl action en clearblue heel duidelijk waren...
pi_189728485
Mini dat is idd balen zeg! :*

Ik heb juist die van sensitest gebruikt en zijn nu voor de eerste keer iig prima bevallen. Geen knalstrepen, maar wel duidelijk donkerder. Zal toch per persoon verschillen welke het fijnste werken.
pi_189728564
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 13:16 schreef Nolita het volgende:
Mini dat is idd balen zeg! :*

Ik heb juist die van sensitest gebruikt en zijn nu voor de eerste keer iig prima bevallen. Geen knalstrepen, maar wel duidelijk donkerder. Zal toch per persoon verschillen welke het fijnste werken.
Da's waar. En hoe goed werken die van mij nu, Ben nog steeds niet zwanger :P
Ik wacht weer ff paar weken af..
  vrijdag 1 november 2019 @ 22:05:30 #125
277627 Seven.
We are Borg.
pi_189737260
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 20:52 schreef LittleTeaCup het volgende:

[ afbeelding ]

Prachtige streep, gefeliciteerd!
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')