Las je topic even snel door. Hoe zit het nu bij jou, ben je al begonnen deze maand of...?quote:Op maandag 23 september 2019 20:54 schreef MiNi1981 het volgende:
Dat was mij idd ook al opgevallen Nolita.
Ik kan sowieso de huidige namen eruit halen. En voor wie in de OP zou willen, geef het aan en dan kan het er altijd ingezet worden.
Nee ik verwacht een dezer dagen de uitslag vh bloed. En vanaf morgen met ovulatietesten beginnen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:08 schreef AgathaRaisin het volgende:
[..]
Las je topic even snel door. Hoe zit het nu bij jou, ben je al begonnen deze maand of...?
Oeh.. spannend zeg! Maar heb je nu al een donor? Sorry als je al gezegd hebt heb niet alles doorgelezenquote:Op dinsdag 24 september 2019 12:13 schreef MiNi1981 het volgende:
[..]
Nee ik verwacht een dezer dagen de uitslag vh bloed. En vanaf morgen met ovulatietesten beginnen.
Hopelijk groen licht!
Geen probleem. Ja alles is gereed. Dus als mn bloed deze ronde meewerkt kan ik eindelijk starten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:15 schreef AgathaRaisin het volgende:
[..]
Oeh.. spannend zeg! Maar heb je nu al een donor? Sorry als je al gezegd hebt heb niet alles doorgelezen
Oh spannend zeg!quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:28 schreef MiNi1981 het volgende:
[..]
Geen probleem. Ja alles is gereed. Dus als mn bloed deze ronde meewerkt kan ik eindelijk starten.
Het wachten duurt allemaal zo lang 😉
Ja mee eens. Ik hoef er ook niet in.quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:29 schreef DonnaRush het volgende:
Ik hoef opzich niet in de OP hoor, vind het wel prima zo. Lege OP is ook prima (zonder namen bedoel ik dan).
Ja enorm en heel eng.quote:
Haha helemaal waar.quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:30 schreef DonnaRush het volgende:
Ah jaa, gewoon wat vaker vragen. Houdt het topic ook actief.
Dat is heel logisch denk ik. Tenminste, dat hebben wij ook hoor. Het is toch een hele stap, op welke manier dan ook.quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:31 schreef MiNi1981 het volgende:
[..]
Ja enorm en heel eng.
Kan er enorm naar uitkijken en niet wachten enzo maar er is toch ook een factor die het eng vindt.
Dat is wel fijn om te horen. Ja het is een grote stap voor iedereen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:33 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dat is heel logisch denk ik. Tenminste, dat hebben wij ook hoor. Het is toch een hele stap, op welke manier dan ook.
Er is wel weer een tweelingzwangerschap nodig in Z&Gquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Oh zeker. Wij zijn er beide klaar voor om eindelijk (hopelijk) ons eerste kindje te krijgen. Vooral manlief is ineens heel erg in de baby mood. Maar de lichte angst die erbij komt!![]()
Meneer grapt nog wel eens dat ie graag een tweeling wil, zodat we meteen klaar zijn met ons gezin.Hij piept wel anders als dat ECHT gebeurd!
Wat ongelofelijk balen is dat zegquote:Op vrijdag 27 september 2019 16:32 schreef MiNi1981 het volgende:
Schildklier helaas weer niet goed.
Ik begin er wel een beetje van te balen. Want hij is altijd stabiel geweest totdat ik daadwerkelijk wilde gaan starten.
Weer een maand afwachten dus.dan duurt een maand lang.
Wowquote:Op zondag 29 september 2019 10:54 schreef DonnaRush het volgende:
Je weet het niet Biene. Ik had 3x dat geluk. Was 2x echt in shock want had het ook niet verwacht.
Klotequote:Op vrijdag 27 september 2019 16:32 schreef MiNi1981 het volgende:
Schildklier helaas weer niet goed.
Ik begin er wel een beetje van te balen. Want hij is altijd stabiel geweest totdat ik daadwerkelijk wilde gaan starten.
Weer een maand afwachten dus.dan duurt een maand lang.
Nee dat hoop ik ook niet. Heb netjes excuses gekregen en er wordt vanaf nu goed opgelet. En ik ga het ook gewoon dubbel checken. Mag zo lang als nodig is voor iedere eisprong mijn bloed laten controleren dus dat is wel een hele geruststelling. Hoewel ik ook wel probeer te vertrouwen op mijn lichaam.quote:Op maandag 30 september 2019 20:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Oh mini, fingers crossed! Hopelijk komt ie snel! En hopelijk maken ze die fout in de toekomst niet nog eens!
![]()
Ik ben verkouden. En voor het geval we al geluk hebben, gebruik ik niet de normale medicijnen. Zit te wachten op onze boodschappen bestelling. Paracetamol had ik niet in huis. Alleen zwaarder spul. En heb lichte verhoging (38,2). Heb ik normaal echt nooit met een verkoudheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En inmiddels heb ik de verwijzing om opnieuw naar de klinisch geneticus te gaan ook binnen. Dus afwachten wanneer ik daar terecht kan.Bleghquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Het is helaas toch echt een ongesteldheid. Gewoon op dag 21, een week te vroeg! Dus nu ziek + ongesteld =Aan de plus kant, ik kan eindelijk mijn neusspray gebruiken!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
als je een regelmatige cyclus hebt dan weet je ongeveer wanneer je eisprong is. Als je dan de eerste keer wilt onderzoeken of dat klopt zou ik wel een dag of 3/4 voor de mogelijke eisprong beginnen met testen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:11 schreef Nolita het volgende:
Wat stom zeg mini, dat er een fout is gemaakt! Heb je nog een eisprong gevonden inmiddels of moet je weer een ronde wachten?
Hoe gaat dat met ovulatietesten trouwens; op welke dag begin je met testen, hoeveel testen gebruik je per cyclus?
Ik overweeg om er te bestellen als deze ronde niet raak is (waar ik vanuit ga gezien de heftige ziekte van vriend, vind ik het knap als er sperma is dat nog leeft). Hij was wel net op tijd weer een beetje opgeknapt om deze cyclus niet helemaal aan ons voorbij te laten gaan.
Ovulatietesten vooral met als doel om eens 2 cyclussen oid te monitoren wanneer er ongeveer een eisprong is. Eens kijken of dat overeen komt met wat ik / de app denkt. Dus niet om structureel te gaan gebruiken (tenzij het dus wel
Afwijkt van de app oid).
Bienelientjee het kan vanalles zijn, echt nog even een week afwachten en dan een test doen mits nog niet ongesteld. Er is zo weinig over te zeggen op dit punt.
He wat balen!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Het is helaas toch echt een ongesteldheid. Gewoon op dag 21, een week te vroeg! Dus nu ziek + ongesteld =Aan de plus kant, ik kan eindelijk mijn neusspray gebruiken!
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:02 schreef AgnesGru het volgende:
Familieweekend overleefd hoor
Fijn dat het familieweekend zo ver mogelijk goed ging. En mooi dat je weer een verwijzing hebt naar de klinisch geneticus. Daar zal wel weer wat tijd overheen gaan of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En inmiddels heb ik de verwijzing om opnieuw naar de klinisch geneticus te gaan ook binnen. Dus afwachten wanneer ik daar terecht kan.
[..]
Blegh
Ohh ik zie nu pas dat je toch nog kon proberen deze ronde, wat fijn! En spannend!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:58 schreef MiNi1981 het volgende:
[..]
als je een regelmatige cyclus hebt dan weet je ongeveer wanneer je eisprong is. Als je dan de eerste keer wilt onderzoeken of dat klopt zou ik wel een dag of 3/4 voor de mogelijke eisprong beginnen met testen.
Bij mij in de kliniek zeiden ze testen 5-10 dagen (erg ruim dus) na start menstruatie.
Ik heb deze ronde heel veel testen gebruikt. Ik denk in totaal wel iets van 15-20 testen. Komt omdat ik ook ochtend en avond testte op het moment dat ik het idee had dat het moest gaan gebeuren. Met resultaat![]()
Van de 15-20 testen waren er 17 goedkoop en 3 clearblue.
Ben er nu wel achter gekomen dat de testen van de action echt vele malen fijner zijn dan die sticks. Dus mocht het nodig zijn koop ik de action leeg voor de volgende ronde.
Maar nu neem ik vooral eerst plaats op het wachtbankje.
Ja super fijn en idd heel spannend. Ik wacht braaf verder, maar ben niet heel geduldig. Kan de tijd wel vooruit kijkenquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 21:19 schreef Chan het volgende:
[..]
Ohh ik zie nu pas dat je toch nog kon proberen deze ronde, wat fijn! En spannend!
Wanneer is je NOD? Als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 22:32 schreef MiNi1981 het volgende:
[..]
Ja super fijn en idd heel spannend. Ik wacht braaf verder, maar ben niet heel geduldig. Kan de tijd wel vooruit kijken![]()
Ik zag van jou een mooie buik in het topic! Jij gaat goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |