SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Petra was hier.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb net een stevige bos korstmos afgelebberd dus komt goed hoor!
quote:
Je had nog niet door dat hij bezig was? Dat spreekt niet echt voor zijn vaardigheid.quote:
Ik dacht al, wat blijft het stilquote:Op donderdag 15 augustus 2019 01:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Je had nog niet door dat hij bezig was? Dat spreekt niet echt voor zijn vaardigheid.![]()
Ik las korstmosflikkers.quote:
Lezen er geen kinderen mee?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 08:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik las korstmosflikkers.en dacht, 'nou nou nou, is dat nou nodig'
Naatje is op vakantiequote:
Vast niet, toch?quote:
Maar voor de zekerheid houden we ons toch stilquote:
Ik heb eigenlijk geen idee waar het over gaat, maar ik denk iets schunnigsquote:
Het viel mij ook al op, maar ik had zelf ook niet echt wat te meldenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:43 schreef Greys het volgende:
Zo had iedereen ineens een leven vandaag hier?Niks terug te lezen na werk.
En dat je op 22e alquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:44 schreef Greys het volgende:
Oh en ik ben nu geloof ik op dat punt in m'n leven dat ik me niet meer uit kan rekken zonder dat er iets kraakt.
Dat was het.
Dat wilde ik even aan jullie meegeven.
De aftakeling is ingezet.
RIP jeugd.
Ik had dat gister. Dus lekker heel de avond geNetflixt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het viel mij ook al op, maar ik had zelf ook niet echt wat te melden
quote:
Es kommtquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:44 schreef Greys het volgende:
Oh en ik ben nu geloof ik op dat punt in m'n leven dat ik me niet meer uit kan rekken zonder dat er iets kraakt.
Dat was het.
RIP jeugd.
Ik heb Need for Speed gespeeldquote:Op donderdag 15 augustus 2019 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had dat gister. Dus lekker heel de avond geNetflixt.
Waar het hart vol van is.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 08:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik las korstmosflikkers.en dacht, 'nou nou nou, is dat nou nodig'
Oei einde sjoeltijdperk Greysquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:44 schreef Greys het volgende:
Dat was het.
RIP jeugd.
Een leven? Wij hier? Nou moet je niet van die gekke dingen gaan zeggen he.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:43 schreef Greys het volgende:
Zo had iedereen ineens een leven vandaag hier?Niks terug te lezen na werk.
Loopt het mos van over.quote:
quote:
Nee, dan ontstaat morstkots.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:19 schreef Dave het volgende:
Als je kots morst, ontstaat er dan na verloop van tijd korstmos?
En hoeveel kost korstmos elders in de kosmos?
Zomaar wat random vragen die in me opduiken.
Ja, bah. Het fijne eraan is dat ik Lowlands, waar ik jarenlang geweest ben, nu wel minder misquote:
Oh. Oeps.quote:
Benieuwd of we weer winnenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:59 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit de puntentelling weer te kijken, was toch alweer iets van anderhalve maand geleden![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(heb ook het topic erbij gelezen, genot)
Deed zij geen duo presentatie met Hugo Chavez.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
Bij De Slimste net is het niveau echt armoe
Iemand dacht dat Finland een buurland was van Groenland
Een ander dacht net dat Eva Peron een presentatrice was bij BNNVARA
Hm, ja, nu je het zegt, zou kunnen ja!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deed zij geen duo presentatie met Hugo Chavez.
Dat vind ik ook. Elk seizoen zijn er wel een paar toppers tussen die er bovenuit steken, maar nu echt helemaal niet. Kees van Amstel staat nu bovenaan, maar die vond ik ook helemaal niet zo geweldig.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:54 schreef Redefine het volgende:
En ja. Het niveau is echt laag dit seizoen.
Er komt een tijd dat je je sowieso niet meer uit kunt rekken.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:44 schreef Greys het volgende:
Dat was het.
RIP jeugd.
Nee dat waren Che Guevarra en Rosa Parks.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hm, ja, nu je het zegt, zou kunnen ja!![]()
Hebben ze niet ook een keer het ESF gepresenteerd? Of komen ze niet uit Europa?
Oh ja verrek!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat waren Che Guevarra en Rosa Parks.
Ja altijd weer Groenland en Finland die op elkaar stemmenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja verrek!
Dat was toch in het jaar dat Groenland hostte?
Wel een flauwe winst was dat hoor; wonnen het gewoon op burenstemmen.
Altijd weer die Inuïtdiaspora.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja altijd weer Groenland en Finland die op elkaar stemmen
Het wordt tijd dat de gewone Nederlander ook mee mag doen! Dan wordt het weer interessant.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Elk seizoen zijn er wel een paar toppers tussen die er bovenuit steken, maar nu echt helemaal niet. Kees van Amstel staat nu bovenaan, maar die vond ik ook helemaal niet zo geweldig.
He-lo e loi-laquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Altijd weer die Inuïtdiaspora.
Hufters zijn hetquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Altijd weer die Inuïtdiaspora.
De Nederlandse versie is toch geen reet aan? Typisch Nederlands om die quiz dan ook echt bloedserieus te gaan spelen, waar het in de originele versie helemaal niet om gaat.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
Bij De Slimste net is het niveau echt armoe
Iemand dacht dat Finland een buurland was van Groenland
Een ander dacht net dat Eva Peron een presentatrice was bij BNNVARA
Nou dit ja! Zit er steeds op te wachten.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Elk seizoen zijn er wel een paar toppers tussen die er bovenuit steken, maar nu echt helemaal niet. Kees van Amstel staat nu bovenaan, maar die vond ik ook helemaal niet zo geweldig.
Ze hadden een keer een special dat er ook gewone Nederlanders mee mochten doen. Maarja, die moesten dan meteen weer strijden tegen een paar van de beste BN'ers ooit, dus dat was ook niet echt meteen een succes voor hen. Wel jammer; het is nou niet zo dat de meeste van deze BN'ers zo bekend zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat de gewone Nederlander ook mee mag doen! Dan wordt het weer interessant.
(kan je de vragen en antwoorden de volgende keer in een spoiler zetten?Ik kijk het altijd pas later terug, sorry.
)
Ik vind de Vlaamse ook leuker, maar kan ze wel goed van elkaar scheiden. Ik vind de Nederlandse leuk om zelf een beetje bij mee te doen; de Vlaamse is inderdaad van zichzelf al veel minder serieus en kijk ik dan ook met een heel ander oog.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De Nederlandse versie is toch geen reet aan? Typisch Nederlands om die quiz dan ook echt bloedserieus te gaan spelen, waar het in de originele versie helemaal niet om gaat.
Die waren toen wel aan elkaar gewaagd inderdaad! Heel erg op hetzelfde niveau.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou dit ja! Zit er steeds op te wachten.
Dat seizoen met Thijs Boontjes, Thijs Zonneveld en Sander Schimmelpenninck vond ik toen vooral leuk, had je geen idee wie nou écht de beste ging zijn.
Interessant, welke?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:46 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk een film die veel enger is dan ik dacht.
Oh, dat is nog best wel een nieuwe film, zo te zien.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Us, van Jordan Peele.
Moet er wel bij zeggen dat ik echt heel snel dingen eng vind hoor.
Baksteen door het raam gegooid?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:06 schreef I. het volgende:
Zo, weer thuis.
Moest m'n broer redden. Die had zichzelf buitengesloten en kon z'n huis niet meer in.
Ben via de achterdeur naar binnen gegaan, en heb de voordeur voor hem open gedaan. Heb hem niet verteld dat de achterdeur gewoon openstond.quote:
Hmmm, daar wordt de anekdote wel minder van.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:09 schreef I. het volgende:
Had ook een sleutel van z'n huis, dus daar was hij wel blij mee.
Dat was een toch wel belangrijk detail inderdaad.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, daar wordt de anekdote wel minder van.
Dat is ook zo ja! Dat was ook geen goed format... Bij de Belgische versie recyclen ze de deelnemers en doen verschillende deelnemers vaker mee. Dat zou hier ook wel mogen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze hadden een keer een special dat er ook gewone Nederlanders mee mochten doen. Maarja, die moesten dan meteen weer strijden tegen een paar van de beste BN'ers ooit, dus dat was ook niet echt meteen een succes voor hen. Wel jammer; het is nou niet zo dat de meeste van deze BN'ers zo bekend zijn.
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen, ik vind je enthousiasme wel mooi!quote:En sorry, dat was ik weer eens vergetenIk zal er echt beter op proberen te letten.
herkenbaar. Ik pak altijd een kussen vast als ik een horror kijk. bij de enge stukjes, houd ik hem dan voor mijn hoofdquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:47 schreef Guanabana het volgende:
Dus nu zit ik op mijn telefoon omdat ik het anders niet aankan
Dat is best een mooie film die enger lijkt dan het is! Ik vond alleen het stukje inquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Us, van Jordan Peele.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eng, maar dat bleek ook wel mee te vallen![]()
Us is een mooie horror, maar ik ben al snel tevreden over een horror als er geen scare jumps in zitten, dat vind ik zo makkelijk...
Heldquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:06 schreef I. het volgende:
Zo, weer thuis.
Moest m'n broer redden. Die had zichzelf buitengesloten en kon z'n huis niet meer in.
Dat recyclen mogen ze in de Nederlandse versie inderdaad ook wel vaker doen. Ik zou wel willen weten hoe oud-kandidaten van jaren geleden het nu zouden doen. Soms zijn er ook mensen vroegtijdig afgevallen die echt wel wat wisten, of mensen met geluk verder gekomen. Het is mooi als er dan tweede kansen worden geboden.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja! Dat was ook geen goed format... Bij de Belgische versie recyclen ze de deelnemers en doen verschillende deelnemers vaker mee. Dat zou hier ook wel mogen.
Overigens vond ik Laura van der Haar echt een hele mooie vrouw. Jammer dat ze het maar twee of drie afleveringen volhield
Gelukkig!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:32 schreef BillDauterive het volgende:
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen, ik vind je enthousiasme wel mooi!
Soms heb je van die afleveringen waarbij nieuwkomers tegen twee latere finalisten moeten spelen en nipt verliezen. Die verdienen wel een tweede kans. Maar waarschijnlijk zouden ze vervelende personen als Stefano Keizers terug uitnodigenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
Dat recyclen mogen ze in de Nederlandse versie inderdaad ook wel vaker doen. Ik zou wel willen weten hoe oud-kandidaten van jaren geleden het nu zouden doen. Soms zijn er ook mensen vroegtijdig afgevallen die echt wel wat wisten, of mensen met geluk verder gekomen. Het is mooi als er dan tweede kansen worden geboden.
Morgen ben ik alweer vergeten wat er gespoiled was! Dan lach ik vast alsnog om de dommmigheid van de kandidatenquote:Gelukkig!Maar ik wil echt alles behalve het kijkplezier van anderen bederven
Aardige film, maar engquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Us, van Jordan Peele.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
herkenbaar. Ik pak altijd een kussen vast als ik een horror kijk. bij de enge stukjes, houd ik hem dan voor mijn hoofd
[..]
Dat is best een mooie film die enger lijkt dan het is! Ik vond alleen het stukje inJaaa ik zat ook met een kussen! En mijn oren dicht! Later toen het engste voorbij was met mijn telefoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eng, maar dat bleek ook wel mee te vallen![]()
Us is een mooie horror, maar ik ben al snel tevreden over een horror als er geen scare jumps in zitten, dat vind ik zo makkelijk...
Ik vond het engste:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Elke andere dag is het antwoord op een vraag wel "dwdd", "Wie is de Mol" of "Expeditie Robinson"quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:07 schreef ijs_beer het volgende:
Wat mij tegenstaat bij de slimste mens is dat het me te vaak gaat over tv, bekende mensen en dat soort dingen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jaaa ik zat ook met een kussen! En mijn oren dicht! Later toen het engste voorbij was met mijn telefoon
Ik vond het engste:Mooi dat je dat ook hebt! Ik heb echt een haat-liefdeverhouding met horrors. Zo'n eentje als Us kan ik best goed hebben, maar The Conjuring, Annabelle en Insidious vind ik dan weer niets. Te veel onnodige jump scares.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Us heeft een heerlijk eng sfeertje, dat blijft toch veel meer bij dan die andere films? Die scene die jij noemt is ook heel eng ja.
Mijn favoriete horror van de laatste jaren is It Follows. Geen jumpscares, wel een eng sfeertje waarbij het 'monster' al een tijdje in beeld is voordat hij je opvaltDan doe ik bij thuiskomst altijd net iets meer lampen aan
![]()
Ik kijk verder eigenlijk zelden tot nooit horror. Ik kan er gewoon niet tegenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Elke andere dag is het antwoord op een vraag wel "dwdd", "Wie is de Mol" of "Expeditie Robinson"Wat ik vooral irritant vind is dat constante gebash op de PVV of FvD. Dat is net zo kansloos als dat Geenstijl elke keer Rob Jetten photoshopt als ze weer eens een artikel over het milieu hebben.
[..]
Mooi dat je dat ook hebt! Ik heb echt een haat-liefdeverhouding met horrors. Zo'n eentje als Us kan ik best goed hebben, maar The Conjuring, Annabelle en Insidious vind ik dan weer niets. Te veel onnodige jump scares.
Us heeft een heerlijk eng sfeertje, dat blijft toch veel meer bij dan die andere films? Die scene die jij noemt is ook heel eng ja.
Mijn favoriete horror van de laatste jaren is It Follows. Geen jumpscares, wel een eng sfeertje waarbij het 'monster' al een tijdje in beeld is voordat hij je opvaltDan doe ik bij thuiskomst altijd net iets meer lampen aan
Een mens maakt wat meequote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:06 schreef I. het volgende:
Zo, weer thuis.
Eens; soms hebben kandidaten echt heel veel geluk/pech met wie ze net treffen. Sowieso heb ik het idee dat er vaak veel betere kandidaten in de tweede helft van het seizoen zitten, die dan afvallen tegenover andere goede kandidaten, terwijl heel middelmatige kandidaten in het begin heel ver zijn gekomen puur omdat ze echt alleen maar "dommeriken" hebben getroffen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Soms heb je van die afleveringen waarbij nieuwkomers tegen twee latere finalisten moeten spelen en nipt verliezen. Die verdienen wel een tweede kans. Maar waarschijnlijk zouden ze vervelende personen als Stefano Keizers terug uitnodigen
Oké gelukkigquote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:02 schreef BillDauterive het volgende:Morgen ben ik alweer vergeten wat er gespoiled was! Dan lach ik vast alsnog om de dommmigheid van de kandidaten
Eens. De puzzelronde is dan ook altijd wel mijn favoriet; die verbanden zoeken vind ik vaak wel leuk. De eerste ronde vind ik vaak wat te lang duren, maar zijn daadwerkelijke vragen. De rondes met BN'ers die vragen stellen, de gallerijen en de videobeelden gaan inderdaad echt wel vaak over tv/bekende mensen. Daar mag echt wel wat meer variatie in.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:07 schreef ijs_beer het volgende:
Wat mij tegenstaat bij de slimste mens is dat het me te vaak gaat over tv, bekende mensen en dat soort dingen.
Ik vind de titel ook niet kloppen. Het gaat erom wie het meest kan onthouden/het meeste weet van/over iets. Maar er komt geen rekensom in voor oid.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:07 schreef ijs_beer het volgende:
Ik vrees dat we je van de markt af moeten halen Krees, zo'n lichamelijk wrak kan je geen man meer aandoenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 15:44 schreef Greys het volgende:
Dat was het.
RIP jeugd.
Ik vind de eerste ronde eigenlijk het leukst, die open vragen. De puzzelronde is ook leuk inderdaad.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eens. De puzzelronde is dan ook altijd wel mijn favoriet; die verbanden zoeken vind ik vaak wel leuk. De eerste ronde vind ik vaak wat te lang duren, maar zijn daadwerkelijke vragen. De rondes met BN'ers die vragen stellen, de gallerijen en de videobeelden gaan inderdaad echt wel vaak over tv/bekende mensen. Daar mag echt wel wat meer variatie in.
Een running gag in het Slimste topic hier in TV (en het is eigenlijk nog gewoon waar ook) is dat je in geval van twijfel altijd 'DWDD' als antwoord kan roepen, want dat staat er echt verdacht vaak tussen.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:40 schreef Strani het volgende:
Net terug van Yesterday. Harstikke leuke film, vooral natuurlijk als je een fan bent van de Beatles.
De eerste ronde vind ik het leukst om naar de tv lekker antwoorden te gaan roepenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind de eerste ronde eigenlijk het leukst, die open vragen. De puzzelronde is ook leuk inderdaad.
Ja dat misschien wel. De finaleronde vind ik altijd een beetje frustrerend, hoe die is opgezet. Ik heb dan liever gewoon een format waarbij de beste ook gewoon makkelijker wint.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De eerste ronde vind ik het leukst om naar de tv lekker antwoorden te gaan roepenIk vind alleen dat die ronde wat te lang duurt t.o.v. de anderen.
Haha eens.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind de eerste ronde eigenlijk het leukst, die open vragen. De puzzelronde is ook leuk inderdaad.
Zelfde hier! Ik vond De Zwakste Schakel geweldig. Lekker veel vragen en geen stomme introducties van mensen waar ik geen interesse in hebquote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha eens.
Er moet eigenlijk gewoon een quiz zijn met allemaal vragen stellen en voor de rest geen gedoe
Met spelletjes thuis doe ik ook altijd het liefst Triviant-achtige dingen.
Het vervelende aan de finaleronde is altijd dat het boven de 100 sowieso gewoon geen zak uitmaakt wie er bovenaan staat (of het moet wel een héél groot verschil zijn). En ook is de eerste die onder de 100 zakt vaak degene die tactisch dan later het meeste voordeel blijkt te hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat misschien wel. De finaleronde vind ik altijd een beetje frustrerend, hoe die is opgezet. Ik heb dan liever gewoon een format waarbij de beste ook gewoon makkelijker wint.
Ja precies, en da's toch jammer. En daarbij lijkt de finaleronde me te veel op één van de andere rondes, ik weet niet meer welke want ik heb het al een tijdje niet gekeken.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het vervelende aan de finaleronde is altijd dat het boven de 100 sowieso gewoon geen zak uitmaakt wie er bovenaan staat (of het moet wel een héél groot verschil zijn). En ook is de eerste die onder de 100 zakt vaak degene die tactisch dan later het meeste voordeel blijkt te hebben.
Met het idee 'degene met de minste secondes mag altijd beginnen' krijg je inderdaad dat afzakken en ook dat er al gauw wordt ingehaald. Ik snap het idee achter dit principe wel, maar soms zijn daadwerkelijk mensen met veel kennis toch net met pech vroegtijdig afgevallen hierom.
De finaleronde is dat er vijf trefwoorden zijn op een onderwerp. Wat dat betreft lijkt het inderdaad wat op de "BN'er stelt vragen"-ronde, maar dan veel vaker achter elkaar.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, en da's toch jammer. En daarbij lijkt de finaleronde me te veel op één van de andere rondes, ik weet niet meer welke want ik heb het al een tijdje niet gekeken.
Genoeg over jóu? Ik ben de Slimste hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:02 schreef Strani het volgende:
Maar goed, genoeg over mij. Hoe gaat het met jullie?
Dat was 'm ja, precies!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De finaleronde is dat er vijf trefwoorden zijn op een onderwerp. Wat dat betreft lijkt het inderdaad wat op de "BN'er stelt vragen"-ronde, maar dan veel vaker achter elkaar.
Nou, ga quizzen winnen danquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Genoeg over jóu? Ik ben de Slimste hoor
Waar?quote:
Ik ben geen BN'erquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Op TV natuurlijk! Valt veel geld mee te verdienen hoor, als je echt goed bent!
Of FOK!er moet een nieuwe categorie wordenquote:
Hmmm goed plan welquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of FOK!er moet een nieuwe categorie worden
Voor de quizzen waar echt geld valt te verdienen hoeft dat ook nietquote:
Die provincie houdt op te bestaan?quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die provincie houdt op te bestaan?![]()
Weten de mensen die daar wonen dat ook?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die provincie houdt op te bestaan?![]()
Weten de mensen die daar wonen dat ook?
Dat heeft imo een van de meest briljante stukjes van Dara Ó Briain ooit geïnspireerd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]De neutrino's zijn geëvolueerd en de enige hoop is nu een ark in de Himalaya
Mooi stuk is datquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Enige filmpje wat ik ervan kon vinden.
Jammer van de stukjes film erin, want zijn houding en blik hier en daar maakt het helemaal af.
Briljante film inderdaad. Sowieso was dat een mooie tijd met al die 2012 hype filmsquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mooi stuk is dat
Ik kan ook genieten van de film overigens. Ik heb hem destijds in de bios gezien. Wát een berg onzin
Tegenwoordig rekenen ze zoveel als BN'er, dus waarom nietquote:
Welke?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor de quizzen waar echt geld valt te verdienen hoeft dat ook niet
Ik heb de film nooit gezien, haakte al af bij de trailer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mooi stuk is dat
Ik kan ook genieten van de film overigens. Ik heb hem destijds in de bios gezien. Wát een berg onzin
Eén tegen 100 en Weekend Miljonairs hebben volgens mij het meeste geld weg te gevenquote:
Die vrees is wel terecht. Bijvoorbeeld bijquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb de film nooit gezien, haakte al af bij de trailer.
Terwijl ik een goeie rampenfilm soms best kan waarderen, bij deze had ik echter al vrij snel het idee dat het me allemaal iets te vergezocht zou gaan zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
En er is ook genoeg beeldmateriaal van jullie beiden. Jij bent immers geïnterviewd bij de thuiskomst van Duncan, daarbij speelde je diezelfde middag een rol in de 'vlog' van onze eigenste Naat, wat ook niet onderschat mag worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tegenwoordig rekenen ze zoveel als BN'er, dus waarom niet![]()
Greys en ik zaten afgelopen jaren in de top 3 van grootste ESF influencers, nota bene!
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die vrees is wel terecht. Bijvoorbeeld bijSowieso dat vliegtuig, lijkt het meeste op een Antonov 225SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die vrees is wel terecht. Bijvoorbeeld bijDat soort dingen heb ik later idd ook meegekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dara is ook niet de enige die weinig heel laat van deze film. Een van de YT kanalen die ik volg is CinemaSins, die hebben er ook een mooie 20 minuten mee kunnen vullen.![]()
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik heb er serieus wel eens over nagedacht, want de durf vanuit mezelf is er wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 00:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eén tegen 100 en Weekend Miljonairs hebben volgens mij het meeste geld weg te geven
Ja, de showbizz-microfoons vlogen mij wel om de mond die dag op Schipholquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En er is ook genoeg beeldmateriaal van jullie beiden. Jij bent immers geïnterviewd bij de thuiskomst van Duncan, daarbij speelde je diezelfde middag een rol in de 'vlog' van onze eigenste Naat, wat ook niet onderschat mag worden.![]()
Greys heeft al meerdere malen verslag gedaan van de verschillende ESF deelnemers, met foto's en interviews en alles. Daarbij wist ze zich zeer vakkundig ook in de video's van de grotere online kanalen te plaatsen (goed, door gewoon tijdens een interview in beeld te gaan staan, maar het is het resultaat wat telt).
Ik zou er dus helemaal geen moeite mee hebben om jullie allebei gewoon al als BNer te zien.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 02:05 schreef Aoibhin het volgende:
Sowieso Greys en Cee zijn puur goud als reporters
Goedesmorrregensquote:
Wat een mysteriequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:22 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
En dank voor de complimenten.
Eén van die reporters is morgen jarig en ik ben het niet!
Nou he?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat een mysterie! Konden we maar hulp krijgen van die ene uit Baantjer of zo
Van die linker?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 10:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat een mysterie! Konden we maar hulp krijgen van die ene uit Baantjer of zo
Ja! Die van Lucky Lettersquote:
En, wat vind je ervan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:02 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga vandaag Hoog-Catharijne eens checken.
Windstil?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje stil.
Ik zit op werk af te tellen tot weekend
Lees dan mijn vraag later nog maar een keerquote:
Dat ookquote:
Voor de McDonalds toch?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:02 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga vandaag Hoog-Catharijne eens checken.
Ook ooit al eens koolhydraatarm geprobeerd?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:53 schreef Greys het volgende:
Ik begon (weer eens) met zo'n kcal-bijhoud-app en nu voerde ik m'n vierde glas water in (dan kan je op een glaasje klikken en dan roept ie GOED BEZIGGG) en nu voel ik me al een enorme skinny bitch terwijl ik net drie uur bezig ben.
En dan vanavond als ik tijdens het Netflixen een witte Twix achter de huig frommel voel ik me waarschijnlijk meteen weer vet.
Nou ja het houdt me van de straat!
Eenschquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ook
Lekker zacht is het buiten. Dit vind ik echt het fijnste weer. Niet heet, wel droog en beetje zon.
Nee, ga ik niet doen ook. Ik wil maar een kg of vier/vijf eraf ofzo (meer hoeft niet van mezelf, ik heb al een gezond bmi) en ik hou echt te veel van brood om dat niet meer te mogen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook ooit al eens koolhydraatarm geprobeerd?
Precies dit. Ik moest veel meer kwijt dan een paar kilo (ben nu halverwege) maar gelukkig allemaal door een voor mij acceptabele verandering in m'n levensstijl in plaats van een streng dieet. Ik kan nog steeds dingen eten die ik graag wil eten, zelfs patiet! Ik hou van eten, en als ik van alles helemaal af zou moeten zweren zou het leven wel een hoop glans verliezen wat mij betreft.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:29 schreef Greys het volgende:
dat zou echt m'n leven gewoon kut maken als ik dat niet mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen gaan we alweer naar huis en kunnen we de kat ophalen, ik mis hem
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:33 schreef MaLo het volgende:
Wat mijn vakantie betreft:
Het is hier heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen gaan we alweer naar huis en kunnen we de kat ophalen, ik mis hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis m'n katten ook altijd als ik niet thuis ben!
Het is hier heel mooiHopelijk kan je nog een beetje genieten vandaag en dan morgen lekker naar huis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen gaan we alweer naar huis en kunnen we de kat ophalen, ik mis hem
Het is hier heel mooiBalen dat je dan toch niet helemaal kan genieten MaloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen gaan we alweer naar huis en kunnen we de kat ophalen, ik mis hem
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Het is hier heel mooiSterkte, helaas neem je jezelf overal mee naartoe en ben je op vakantie niet ineens magisch ontspannen, ik herken dat zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen gaan we alweer naar huis en kunnen we de kat ophalen, ik mis hem
Hoop dat je het toch nog leuk kan hebben
Koel en donker bewaren
Voor tv's en stereo's en zo vind ik het nog wel okayquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb in heel mijn leven nog nooit zin gehad om te winkelen.
Ik krijg al bijna huiduitslag van het woord alleen.
Daarvoor zoek ik meestal eerst online wat ik zo ongeveer wil hebben, om dan gericht naar 1 zaak te gaan waar ik dat moet kunnen vinden (en zelfs dat zou ik liever niet doen, maar zie ik meer als een noodzakelijk kwaadquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor tv's en stereo's en zo vind ik het nog wel okay. Dat hoeft ook niet zo vaak
Ik ben ook geen liefhebber hoor, maar ik kan soms mijn momenten hebben. Maar dan het liefst wel op een rustige dag, en ook als ik in mijn eentje ben. Want als ik iemand bij me heb zoals nu voel ik me niet ontspannen en ook bezwaard.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb in heel mijn leven nog nooit zin gehad om te winkelen.
Ik krijg al bijna huiduitslag van het woord alleen.
Dat kan ik me wel voorstellen na een dagje winkelen. Hoog Catharijne is dan ook eigenlijk bijna altijd wel heel druk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:39 schreef Guanabana het volgende:
Ben ook helemaal moe en overprikkeld, gottegot ik ga ook eens een dagje ergens heen hoor
Ik zit nu op bed met de gordijnen dichtquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen na een dagje winkelen. Hoog Catharijne is dan ook eigenlijk bijna altijd wel heel druk.
Hopelijk kom je nu wat meer tot rust
Goed zo!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zit nu op bed met de gordijnen dicht![]()
Ik heb ook niets met Lush hoor. De producten die ze aanbieden vind ik vaak ook niet zo geslaagd; ik heb er nog nooit zeep gevonden die níet stinkt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:40 schreef Guanabana het volgende:
We moesten bij de Lush zijn om een cadeautje uit te zoeken voor iemand. Wat een rare winkel is dat zeg, ik keek of ik iets wilde hebben daar maar ik kon er totaal niet slagen.
Volgens mij vinden alle vrouwen Lush helemaal het summum toch? Ik vond het maar niks. Je wordt ook telkens aangesproken om dingen te testen en aan dingen te ruiken.
Het is vooral best duur, en ik heb sowieso al moeite met geld uitgevenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met Lush hoor. De producten die ze aanbieden vind ik vaak ook niet zo geslaagd; ik heb er nog nooit zeep gevonden die níet stinkt.
Die verbouwing is zeker een verbetering geweest! Maar het was dan ook gewoon écht he-le-maal niks eerst. Het is echt veel meer open nu; ook het stuk buiten vind ik heel erg verbeterd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:45 schreef Guanabana het volgende:
Maar anyway, om @:Hawaii_Tim zijn vraag te beantwoorden; ik herkende het TOTAAL niet meer terug. Ben in 2012 voor het laatst in Utrecht geweest.
Voor mijn gevoel was alles sowieso nu op een andere plek. Nou ja. Gewoon alsof je heel ergens anders rondloopt nu.
Maar wereld van verschil natuurlijk, niet meer shabby maar gewoon modern en licht. Vooral dat stuk beneden met alle planten en bomen (en dat waterding) waar alle eettentjes zitten is leuk
Dat soort zaakjes zijn vaak wel wat zweverig. Ik vind Rituals dan wel weer een fijne winkel, maar die producten vind ik dan ook echt superlekker ruiken vaak (maar wel heel erg duur inderdaad ook weer meteen).quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is vooral best duur, en ik heb sowieso al moeite met geld uitgevenEn vond het allemaal een beetje zweverig of zo. Al die ballen en zeepjes en gedoe, tja. Doe mij maar gewoon vertrouwde spullen die ik ken
En ik rook aan wat dingen maar ik rook niet echt duidelijk een geur. Misschien waren mijn reuk-receptoren al verneukt van de lucht die daar in de winkel hangt (je ruikt het ook al van verre).
Oh ja dat klopt! Ik ga er graag naar binnen als ik het koud heb, ff opwarmen met kruidentheequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:52 schreef Guanabana het volgende:
We gingen ook nog even naar de Rituals, daar krijg je gewoon thee (?) aangeboden als je binnenstapt, ik zei tegen mijn vriend: nou het moet niet veel gekker worden.
Ik verschans me de komende weken maar weer gewoon in mijn huis, de buitenwereld wordt gekker en gekker.
Het is hier heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen gaan we alweer naar huis en kunnen we de kat ophalen, ik mis hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kat zal vast blij zijn dat je er weer bent![]()
Oh wat een mooie kleurenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:02 schreef summer52 het volgende:
Op mijn tablet geprobeerd een foto van mijn warme deken in wording te plaatsen bij mijn eerdere bericht ….zou het dan toch de leeftijd zijnDus mijn laptop maar weer opgestart om te kijken of het zo wel lukt. En voila….
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb bij de Rituals nog wel iets gekocht! Cadeaupakketje met meerdere dingen, van de lichtroze lijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oh ja dat klopt! Ik ga er graag naar binnen als ik het koud heb, ff opwarmen met kruidenthee![]()
Heb heeeeeel veel spullen van de Rituals, ben op hun geuren ook heel dol.
Ik vind die oranje lekker voor de winterquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb bij de Rituals nog wel iets gekocht! Cadeaupakketje met meerdere dingen, van de lichtroze lijn.
Ben benieuwd. Mijn ex-schoonmoeder had altijd spullen van de oranje lijn, en jemig wat een zwarte penetrante lucht heeft die.
Die had ik nog bijna gekochtquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:05 schreef MaLo het volgende:
Ik vind alleen de donkergroene (dao) niet lekker.
Alle vrouwen? Nee joh. Verre van.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:40 schreef Guanabana het volgende:
We moesten bij de Lush zijn om een cadeautje uit te zoeken voor iemand. Wat een rare winkel is dat zeg, ik keek of ik iets wilde hebben daar maar ik kon er totaal niet slagen.
Volgens mij vinden alle vrouwen Lush helemaal het summum toch? Ik vond het maar niks. Je wordt ook telkens aangesproken om dingen te testen en aan dingen te ruiken.
Jaaaa, tegenwoordig is het heel belangrijk om een klantbeleving te bieden! Alleen hebben veel winkels dat opgevat als het moeten aanbieden van een kopje thee of het hebben van een koffiebarquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:52 schreef Guanabana het volgende:
We gingen ook nog even naar de Rituals, daar krijg je gewoon thee (?) aangeboden als je binnenstapt, ik zei tegen mijn vriend: nou het moet niet veel gekker worden.
Ik verschans me de komende weken maar weer gewoon in mijn huis, de buitenwereld wordt gekker en gekker.
Mooi!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:02 schreef summer52 het volgende:
Op mijn tablet geprobeerd een foto van mijn warme deken in wording te plaatsen bij mijn eerdere bericht ….zou het dan toch de leeftijd zijnDus mijn laptop maar weer opgestart om te kijken of het zo wel lukt. En voila….
![]()
[ afbeelding ]
Wauw, knap hoor!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:02 schreef summer52 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ja dat zijn van die rustgevende kleuren. Dus de ene grote wand in de woonkamer wordt ook groen/grijs. De kleurwaaier van Abbondanza krijtverf besteld dus volgende week even een kleurtje uitzoeken. Maar ja eerst dat behang van de wand afhalen, dat is echt zo'n werk, maar als dat gedaan is dan kan ik gaan kwasten en dat vindt ik wel weer leuk om te doen. Maar haken is echt mijn hobby, een tijd niet meer gedaan omdat ik na de laatste haakklus (groot rond vloerkleed en hoes om mijn hocker) even geen haaknaald meer kon zien.quote:
Wat een werk! Leuk hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:02 schreef summer52 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb de roze lijn nog nooit geprobeerd, maar ik hoop dat het je bevalt!quote:
Oh damn, natuurlijk, shampoo bars als in blokjes.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Alle vrouwen? Nee joh. Verre van.
Het enige dat ik er echt al jaren echt geweldig vind zijn de shampoo bars. Dan hoef je als je weg gaat geen fles mee te nemen (of van die immer akelige shampoo van hotel gebruik te maken) maar is het gewoon een blokje. En ook geen gedoe met vloeistoffen op luchthaven.
En ze hebben een paar dingen die ik heel soms weleens koop omdat ik daar bv geen droge bakkes of hoofdhuid van krijg en van andere merken wel. Want fijne ingrediënten.
Adventskalender hadden wij ook, dochter en ik hadden die binnen no time op. Sommige kleine verpakkingen bewaar ik voor vakantie (bijv bodycreme)quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb de roze lijn nog nooit geprobeerd, maar ik hoop dat het je bevalt!
Zelf heb ik nog heel veel producten liggen van de adventskalender; die maak ik eerst even op voordat ik weer wat nieuws probeer.
Ik heb van Rituals zo'n lichtblauwe scrub. Die vind ik ook echt heel lekker ruiken; echt de geur van een natgeregend bos.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:08 schreef Greys het volgende:
Van Rituals vind ik de body scrub zo lekker. En ik geloof dat dat de oranje is maar hij ruikt heel ziet. Ziet eruit als een pot bruine basterdsuiker met olie.
Zit nu nog niet op de helft, dus ik mag nog even, maar hij wordt extra breed zodat ik mij er zelf helemaal in kan wikkelen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wauw, knap hoor!Het is een flinke deken ook al zo te zien!
Ik heb zelf echt al jaren niet meer gehaakt, maar het lijkt me leuk het weer eens op te pikken. Ik ben tegenwoordig meer van het borduren (daar word ik zo lekker rustig van in mijn hoofd).
Ik heb er nog een aantal dicht zitten. Maar dat komt ook wel omdat sommige producten ik ook weer niet zo heel vaak gebruik en het wel leuk vind om wat te bewaren als 'verwenmomentje'.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:13 schreef MaLo het volgende:
[..]
Adventskalender hadden wij ook, dochter en ik hadden die binnen no time op. Sommige kleine verpakkingen bewaar ik voor vakantie (bijv bodycreme)
Wat een avonturen allemaal! Dat lijkt me wel weer genoeg voor 2019 Guana, ook met Amsterdam en zo!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:52 schreef Guanabana het volgende:
Echt hequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat een avonturen allemaal! Dat lijkt me wel weer genoeg voor 2019 Guana, ook met Amsterdam en zo!
Ik kan dat ook echt niet met hem erbij nee, ik moet dat alleen doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:21 schreef Strani het volgende:
Ik ga ook zelden meer met m'n vrouw mee als ze iets van kleding moet kopen. Ik vind het doodsaai en daar raakt zij dan weer gespannen van, dus ze gaat nu gewoon lekker alleen
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh damn, natuurlijk, shampoo bars als in blokjes.![]()
Ik heb de hele tijd een soort proef/ruik/probeer station (echt een barretje, zeg maar) in mijn hoofd en zat me al af te vragen hoe ze dat een beetje handig voor elkaar hadden gekregen.
Ik heb jaren geleden eens vrij fanatiek de "Eetmeter' ingevuld, dan zie je het aantal calorieen, maar ook de voedingstoffen en vitaminen die je binnenkrijgt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:28 schreef Greys het volgende:
Kijk hier dus elke keer het probleem als ik ga 'lijnen'. Omdat ik dan alles invoer en scan met barcodes in die app ben ik me er heel bewust van wat ik in m'n mond stop en dan dus nul snoep en chips dan is het weer te weinig ipv te veel.
Want ik heb nu m'n avondeten al ingevoerd en dat is (vind ik) niet te weinig: 200 gr biefstukpuntjes in een marinade gemaakt van sojasaus honing en knoflook (ook braaf ingevoerd), een halve cantaloupe meloen, een bruine pistolet en een beetje hummus. Ik mag blij zijn als ik het überhaupt op krijg, want 200 gr vlees en halve meloen en pistolet is niet karig.
Maar dan samen met lunch en ontbijt (amper, krijg niks weg in de ochtend) is het nog geen 1000 kcal. Vanavond nog maar wat noten dan en na het eten een ijsje.
[ afbeelding ]
Morgenochtend dan maar een of twee boterhammen met gebakken ei proberen als ontbijt erbij.
Ik herken het probleem heel erg. Dat heb ik heel vaak ook als ik op mijn eten ga letten en dan per dag bereken wat ik binnen krijg. Dan realiseer je je pas echt hoeveel je eigenlijk mag eten op een dag als je verder niet snoept/snackt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:28 schreef Greys het volgende:
Kijk hier dus elke keer het probleem als ik ga 'lijnen'. Omdat ik dan alles invoer en scan met barcodes in die app ben ik me er heel bewust van wat ik in m'n mond stop en dan dus nul snoep en chips dan is het weer te weinig ipv te veel.
Want ik heb nu m'n avondeten al ingevoerd en dat is (vind ik) niet te weinig: 200 gr biefstukpuntjes in een marinade gemaakt van sojasaus honing en knoflook (ook braaf ingevoerd), een halve cantaloupe meloen, een bruine pistolet en een beetje hummus. Ik mag blij zijn als ik het überhaupt op krijg, want 200 gr vlees en halve meloen en pistolet is niet karig.
Maar dan samen met lunch en ontbijt (amper, krijg niks weg in de ochtend) is het nog geen 1000 kcal. Vanavond nog maar wat noten dan en na het eten een ijsje.
[ afbeelding ]
Morgenochtend dan maar een of twee boterhammen met gebakken ei proberen als ontbijt erbij.
Awquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:32 schreef MaLo het volgende:
Ik zou liever weer mijn zachte buikje hebben en geen stress
Mijn buik begint te lijken op die van een fitgirl, met van die platte schuine stukken aan de zijdenquote:
Legio mensen die daar juist een moord voor doenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn buik begint te lijken op die van een fitgirl, met van die platte schuine stukken aan de zijden
Oh nee dat ga ik idd zeker niet doen, daar neem ik m'n multivitamines wel voor. En ik snack vaak met rauwe wortels en komkommer met hummus enzo dus qua gezond zal het wel loslopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden eens vrij fanatiek de "Eetmeter' ingevuld, dan zie je het aantal calorieen, maar ook de voedingstoffen en vitaminen die je binnenkrijgt.
Best inzichtgevend hoor, maar je raakt als snel in zo'n obsessieve stand dat je het per se goed wil doen en er veel te veel mee bezig bent. ('ik moet nog dit en dat eten, want dan is mijn magnesium ook groen!').
Scheelt dat echt zoveel?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:37 schreef Greys het volgende:
Maar als je niks meer snoept dan merk je pas hoe veel je eigenlijk mag eten.
Is dit randstedelijk dialect? Ik heb nu echt zo’n beeld dat je die Twix vanavond gaat deepthroaten (en ik ben erg visual ingesteld).quote:
Ja in snoep en vette snacks zitten vaak verschrikkelijk veel calorieën, maar wat betreft 'gewoon' eten met normale porties, valt het allemaal heel erg mee. Als ik aan de lijn doe, eet ik vaak juist meer dan wanneer ik dat niet ben.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:46 schreef BillDauterive het volgende:
Ik tel eigenlijk nooit mijn calorieën...
Als ik mezelf te dik vind, dan eet ik weer een aantal weken doordeweeks geen tussendoortjes.
Ik merk dat mijn vet naar mijn lovehandles gaat en dat was eigenlijk nooit zo. Op zich wel fijn, want dan merk ik het eerder op en snoep ik niet meer
[..]
Scheelt dat echt zoveel?Het klinkt alsof zo'n app misschien toch wel handig is voor mij, want wie weet eet ik nu ook wel te weinig.
Ik vind het wel knap dat jullie zo bezig zijn met afvallen! Na een paar opmerkingen uit mijn omgeving vind ik het toch lastig om gemotiveerd af te vallen. Alleen jammer voor MaLo dat ze onbedoeld afgevallen is.
Het ruikt vooral naar randstedelijke arrogantiequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Is dit randstedelijk dialect? Ik heb nu echt zo’n beeld dat je die Twix vanavond gaat deepthroaten (en ik ben erg visual ingesteld).
Oh voor mij is het meer 'in je bakkes schuiven' als in niet echt van genieten en proeven maar als het maar achter de huig komt zeg maar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Is dit randstedelijk dialect? Ik heb nu echt zo’n beeld dat je die Twix vanavond gaat deepthroaten (en ik ben erg visual ingesteld).
En dat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het ruikt vooral naar randstedelijke arrogantie
Verrassend dat je dan juist meer eet. Als ik snoep, gaat dat eigenlijk nooit ten koste van mijn eetlustquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja in snoep en vette snacks zitten vaak verschrikkelijk veel calorieën, maar wat betreft 'gewoon' eten met normale porties, valt het allemaal heel erg mee. Als ik aan de lijn doe, eet ik vaak juist meer dan wanneer ik dat niet ben.
Netjes! Wat voor pizza had je?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:10 schreef MaLo het volgende:
Ik heb driekwart pizza op. Zonder korst, dat wel, maar ik ben trots
Hawaiquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Netjes! Wat voor pizza had je?
Goed zo!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:10 schreef MaLo het volgende:
Ik heb driekwart pizza op. Zonder korst, dat wel, maar ik ben trots
Leuk dat je je ook hebt voorgesteld! Ik ga zo even lezenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ik had me nog nooit voorgesteld in het voorsteltopic, dus heb ik dat net gedaan
[..]
Verrassend dat je dan juist meer eet. Als ik snoep, gaat dat eigenlijk nooit ten koste van mijn eetlust
Ik heb het idee dat ik die 2000 calorieën per dag makkelijk haal, maar als ik Greys' lijstje zie, valt het nog wel mee
Oh dat is toch die meurpizza?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
Hier gaat zo ook een pizza de oven in. De Bianca van de AH versafdeling; mijn favoriet
We zijn even oud!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ik had me nog nooit voorgesteld in het voorsteltopic, dus heb ik dat net gedaan
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh dat is toch die meurpizza?
Die is verboden hier in huis
Mijn vriend had hem een keer gekozen, ik was in shock van hoe erg hij stonk. Nu mag die arme jongen man die pizza niet meer van mij. Hij heeft het zwaar met mij.quote:
Nee ik ook niet.quote:
Dus dan komt die man thuis na een dag hard werken en dan mag ie van jou geen pizza die hij graag lust? Das wel heel streng!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn vriend had hem een keer gekozen, ik was in shock van hoe erg hij stonk. Nu mag die arme jongen man die pizza niet meer van mij. Hij heeft het zwaar met mij.
Guana tochquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn vriend had hem een keer gekozen, ik was in shock van hoe erg hij stonk. Nu mag die arme jongen man die pizza niet meer van mij. Hij heeft het zwaar met mij.
Normaal eet ik ook ongeveer 3/4e pizza dus ik ben blij dat ik ongeveer de normale hoeveelheid op konquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ZoetNormaal eet je minder? Dan is het knap dat je nu drie kwart op kan!
https://www.ah.nl/producten/product/wi192737/ah-pizza-biancaquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:53 schreef MaLo het volgende:
Die pizza van AH ken ik niet, maar ik als kaasfan ben wel nieuwsgierig nu
Dat is misschien toch téveel kaas voor mijquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/producten/product/wi192737/ah-pizza-bianca
Mijn favoriet van de AH verse pizza's!
Arme vent.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Deze? https://play.google.com/s(...)corder.free&hl=nl_NLquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:11 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand hier enig idee hoe je een kort stukje uit een youtube kunt knippen en dna alleen dat fragment downloaden? Ik heb nu zes verschillende tools ervoor geprobeerd maar niet eentje werkte. Liefst eentje waarvoor je niet eerst de hele video op je telefoon hoeft te downloaden.
Trusten!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:12 schreef MaLo het volgende:
Ik lig al in bed, de wekker gaat morgen om 6 uurdus ik ga vast proberen tot rust te komen
Dank jequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Trusten!Hopelijk slaap je lekker en heb je morgen een fijne terugreis!
Goed dat ik jouw vriend niet ben dan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, doet me denken aan de verse kaaspizza van de Lidl, heeft ook lekker veel blauwschimmel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/producten/product/wi192737/ah-pizza-bianca
Mijn favoriet van de AH verse pizza's!
Kaaspizza's altijdquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, doet me denken aan de verse kaaspizza van de Lidl, heeft ook lekker veel blauwschimmel.
En het is zeker ook nog eens die stomme Sierd!?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:22 schreef Em31 het volgende:
Word gek, commentaar bij de wedstrijd van Barcelona loopt een seconde voor op de beelden. Super irritant
Ja maar hij is gelukkig wel veel rustiger deze keerquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
En het is zeker ook nog eens die stomme Sierd!?
Oh, da's nog mazzelquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar hij is gelukkig wel veel rustiger deze keer
Ik las dat je blijkbaar via Ziggo ook Engels commentaar kan krijgen, volgende keer als ik via de tv kijk even proberenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, da's nog mazzelIk kijk op de Duitse DAZN, die commentatoren kan ik wel handelen
Ah! Dat kan nooit toevallig zijn, dat ze die mogelijkheid aanbiedenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik las dat je blijkbaar via Ziggo ook Engels commentaar kan krijgen, volgende keer als ik via de tv kijk even proberen
Je kent vast wel een mannetje die op dit uur voor je aan M&M's kan komen toch?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:57 schreef Greys het volgende:
Kan aan niks anders denken dan m&m's. Gelukkig heb ik ze niet. Of helaas. Of gelukkig. Ik ben er nog niet uit.
Als ik nou maar kan slapen.![]()
Ik ben aan de lijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kent vast wel een mannetje die op dit uur voor je aan M&M's kan komen toch?
Ik heb beneden serieus nog m&ms liggen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:57 schreef Greys het volgende:
Kan aan niks anders denken dan m&m's. Gelukkig heb ik ze niet. Of helaas. Of gelukkig. Ik ben er nog niet uit.
Als ik nou maar kan slapen.![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! Dat kan nooit toevallig zijn, dat ze die mogelijkheid aanbieden
Er is niets mis met dénken aan m&ms, zolang je ze maar niet achter je huig frommeltquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben aan de lijn.
Pas één dag.
Maar serieus ik word er strontkriegel van en ik denk serieus alleen aan m&m's. Niet aan een reep chocolade, dat koop ik nooit, maar aan m&m's.
Zorg dat je Cherrytomaten in huis hebt, dat lijkt op m&m's op een bepaalde manier.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben aan de lijn.
Pas één dag.
Maar serieus ik word er strontkriegel van en ik denk serieus alleen aan m&m's. Niet aan een reep chocolade, dat koop ik nooit, maar aan m&m's.
Gelukkig maar dat we geen tuin hebben dan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed dat ik jouw vriend niet ben dan.![]()
Hoe sterker de kaas ruikt, hoe lekkerder hij vaak is imo. En als ik daar dan echt zin in zou hebben wil ik best de afzuigkap wel aanzetten, maar als het je dan nog te veel zou zijn zette ik je zo een avondje in de tuin oid.
OH ARME JIJ BOO HOOquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb beneden serieus nog m&ms liggen.
Nu moet ik daar ook aan denken
True.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is niets mis met dénken aan m&ms, zolang je ze maar niet achter je huig frommelt
Impressie:quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
OH ARME JIJ BOO HOO
Jij hebt ze tenminste
[..]
True.
En dat kan ook niet.
WANT IK HEB ZE NIET.
*nerveus lacht*
Je kan ook een avondje in het winkelcentrum worden gezet natuurlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat we geen tuin hebben dan.
quote:
Of in een pizzeria naast de oven waar de meeste pizza's met gorgonzola in gebakken worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kan ook een avondje in het winkelcentrum worden gezet natuurlijk
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Of in een pizzeria naast de oven waar de meeste pizza's met gorgonzola in gebakken worden.
Da's nou ook weer een beetje rigoureus om een pizza lijkt me.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:28 schreef Guanabana het volgende:
Misschien dat hij een andere vriendin zoekt, nog beter
Met als reden van de breuk; 'ze vond de pizza stinken'quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:28 schreef Guanabana het volgende:
Misschien dat hij een andere vriendin zoekt, nog beter
Nouja, eentje die verbrand ruikt wel vies.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:30 schreef Strani het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit een vieze pizzalucht heb geroken.
Ze hebben ook pizza met chocolade. Daar denk ik nu dus aan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:30 schreef Strani het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit een vieze pizzalucht heb geroken.
En dan nog via sms, of app.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met als reden van de breuk; 'ze vond de pizza stinken'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |