abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator vrijdag 24 mei 2019 @ 22:37:37 #251
163650 crew  Greys
Nee.
pi_187072037
registreer om deze reclame te verbergen
Boodschappenbalkjes! :D

Leuk dat je hem hebt ingevuld! *O*
Koutist in opleiding.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 23:01:42 #252
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_187072490
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 10:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Niet mee eens. Leg gewoon zo'n ding achter je eigen boodschappen als teken dat je klaar bent, zeker als er iemand achter je staat. Het komt ook vaak genoeg voor dat de voorste al wel bij een balkje kan en de achterste nog niet. Laat je het dan aan de laatste, dan duurt het alleen maar langer.

Plus de fatsoenlijke medemens achter je moet dan twee balkjes neerleggen. Dat motiveert niet om goed gedrag te vertonen
_O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_187072609
Al die nieuwe mensen :o

*O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_187349172
Naam: Ryxje
Leeftijdscategorie: 27
Regio: Zwolle

Kijkt het songfestival sinds: 2018 eigelijk ook eerder maar van dat jaar werd ik fanatiek.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Heroes van Man's. For a van Estland vorig jaar. NL is het Birds van Anouk
Ik vind leuk aan ESF-forum: - Gewoon gezellig.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: niks verlopig
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: nee maar ga denk ik volgend jaar.
Favoriete ESF-user: heb ik niet.

Hoe lang ben je al op FOK!: net een heel oud account opgevist.

Naast het Songfestival vind ik leuk: muziek. Games, series en films. Filosofie en religie. Internetcultuur
Kan je koken: ja, wel vegetarisch. Ben zelf vegetariër die af en toe flext met vis.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Hetero.
Ik word schijtchagrijnig van: onrecht. Mensen die de ander afkraken. En ziek zijn.
Ik word erg gelukkig van: goeie muziek. Mijn manen familie.
Favo (Netflix)serie('s):Black Mirror, the perfection.
Favo film(s): Avatar, Disney, green book,

Wat ik tot slot nog kwijt wil: ik ben een mafkees. Te verschillend van de rest

[ Bericht 2% gewijzigd door ryxje op 10-06-2019 21:49:02 ]
  maandag 10 juni 2019 @ 11:18:35 #255
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_187350748
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 08:49 schreef ryxje
[b]Wat ik tot slot nog kwijt wil:
ik ben een mafkees. Te verschillend van de rest
Leuk dat je’m hebt ingevuld en welkom *O*
Dat laatste herken ik heel erg :D
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_187495422
Naam: Robert
Leeftijdscategorie: 23
Regio: Almeloooooo

Kijkt het songfestival sinds: 2009 is de eerste die ik mij echt kan herinneren, maar daarvoor kreeg ik er wel af en toe wat van mee.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Fairytale en Satellite, die laatste is toch wel een guilty pleasure van mij, hoor. :D
Ik vind leuk aan ESF-forum: De geweldige sfeer!
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Jullie posten allemaal veel te snel om alles bij te kunnen houden :+
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nope
Favoriete ESF-user: Hoe kan ik ooit een favoriete user kiezen uit al die geweldige mensen?

Hoe lang ben je al op FOK!: Als user pas sinds 2 jaar, maar las al wel wat langer mee.

Naast het Songfestival vind ik leuk: Pretparken! *O*
Kan je koken: Ik kan een maaltijd bereiden, naast magnetronmaaltijden, laten we het daar maar op houden. :P
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Heteroooo
Ik word schijtchagrijnig van: Mensen die alleen maar aan zichzelf denken, mensen die niet nadenken, mensen die hun zin doordrukken... eigenlijk gewoon mensen. Oh, en dagenlang schijtweer achter elkaar.
Ik word erg gelukkig van: Structuur en pretparken natuurlijk
Favo (Netflix)serie('s): Game of Thrones (de laatste seizoenen bestaan niet voor mij) en The Grand Tour
Favo film(s): De hele Disney catalogus, kom maar op met dat Disney+!

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Had ik al gezegd dat ik pretparken leuk vind?

FOTO, optioneel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Favoriete ESF-gif:
mvjdhsr0o6z21.gif
Sorry John, maar je kop bij dit moment blijft geweldig. :@
  woensdag 19 juni 2019 @ 00:24:46 #257
350717 Redefine
Service hè
pi_187495478
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 00:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Naam: Robert
Leeftijdscategorie: 23
Regio: Almeloooooo

Kijkt het songfestival sinds: 2009 is de eerste die ik mij echt kan herinneren, maar daarvoor kreeg ik er wel af en toe wat van mee.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Fairytale en Satellite, die laatste is toch wel een guilty pleasure van mij, hoor. :D
Ik vind leuk aan ESF-forum: De geweldige sfeer!
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Jullie posten allemaal veel te snel om alles bij te kunnen houden :+
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nope
Favoriete ESF-user: Hoe kan ik ooit een favoriete user kiezen uit al die geweldige mensen?

Hoe lang ben je al op FOK!: Als user pas sinds 2 jaar, maar las al wel wat langer mee.

Naast het Songfestival vind ik leuk: Pretparken! *O*
Kan je koken: Ik kan een maaltijd bereiden, naast magnetronmaaltijden, laten we het daar maar op houden. :P
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Heteroooo
Ik word schijtchagrijnig van: Mensen die alleen maar aan zichzelf denken, mensen die niet nadenken, mensen die hun zin doordrukken... eigenlijk gewoon mensen. Oh, en dagenlang schijtweer achter elkaar.
Ik word erg gelukkig van: Structuur en pretparken natuurlijk
Favo (Netflix)serie('s): Game of Thrones (de laatste seizoenen bestaan niet voor mij) en The Grand Tour
Favo film(s): De hele Disney catalogus, kom maar op met dat Disney+!

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Had ik al gezegd dat ik pretparken leuk vind?

FOTO, optioneel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Favoriete ESF-gif:
[ afbeelding ]
Sorry John, maar je kop bij dit moment blijft geweldig. :@
Officieel welkom ^O^ Beetje jammer alleen dat je niks zegt over je favoriete bezigheid, pretparken -O-
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator woensdag 19 juni 2019 @ 00:25:09 #258
163650 crew  Greys
Nee.
pi_187495487
Wat tof, Robert! En dan nog maar even een keer officieel welkom want ik weet niet of ik je dat ooit al had gezegd in alle ESF gekte :@ :D

Leuk, bedankt voor het invullen! En als je het slowchattopic niet bij kunt houden geeft niks, gewoon af en toe erin springen en roepen wat je wilt of waar je het over wilt hebben. Je bent lang de enige niet die niet alles zou lezen. :D
Koutist in opleiding.
  woensdag 19 juni 2019 @ 00:40:29 #259
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_187495679
Welkom @Hamlapjes *O*

quote:
dagenlang schijtweer achter elkaar
Ja, daar word ik ook chagrijnig van, net als vorig jaar zomer. Zo veel zon en hitte kan nooit goed zijn, schijtweer. :7 :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_187496009
Welkom Hamlapjes :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 19 juni 2019 @ 01:38:21 #261
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_187496190
Welkom Hamlapjes!

Wel een beetje teleurgesteld nu @Hawaii_Tim , ik zag jouw naam en dacht dat jij 'm ook eindelijk had ingevuld. ;)
Koel en donker bewaren
pi_187496206
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2019 01:38 schreef Guanabana het volgende:
Welkom Hamlapjes!

Wel een beetje teleurgesteld nu @:Hawaii_Tim , ik zag jouw naam en dacht dat jij 'm ook eindelijk had ingevuld. ;)
Nah :P Misschien ooit. Als je echt prangende vragen hebt kan je een DM sturen ;)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 19 juni 2019 @ 01:49:51 #263
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_187496257
Welkom, Robert!

[ Bericht 88% gewijzigd door Strani op 19-06-2019 01:59:36 ]
Prince of Sin, Destroyer of Innocence.
  woensdag 19 juni 2019 @ 10:39:07 #264
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_187499004
Wat leuk dat je hem hebt ingevuld @Hamlapjes! *O* Altijd leuk om meer te weten te komen over nieuwe users.
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
pi_187511191
Had ik al gezegd wat een fijn en warm welkom ik hier zomaar gekregen heb? Nee, he? Nou, bij deze!
  woensdag 19 juni 2019 @ 22:32:24 #266
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_187511250
quote:
17s.gif Op woensdag 19 juni 2019 22:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Had ik al gezegd wat een fijn en warm welkom ik hier zomaar gekregen heb? Nee, he? Nou, bij deze!
Welkom hamlapjes *O*
Ja. Nu heb ik zin in hamlapjes -O-
George Michael
  ESF Reporter woensdag 19 juni 2019 @ 22:42:16 #267
87554 Cee
Welluk?
pi_187511482
Heyyyy @Hamlapjes, welkom! *O* w/
  woensdag 19 juni 2019 @ 23:37:00 #268
403253 Meke
after all this time? always.
pi_187512708
Welkom bij Team Twente ;) w/
Je bent slimmer als je denkt
pi_187517741
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 22:37 schreef Greys het volgende:
Boodschappenbalkjes! :D

Leuk dat je hem hebt ingevuld! *O*
Mijn man (geen Nederlander) vroeg me een paar dagen geleden hoe je die dingen eigenlijk noemt, toen moest ik aan dit topic denken. 😂
  woensdag 24 juli 2019 @ 11:47:01 #270
370352 I
Eye for an I
pi_188090581
Oké oké, ik had nog beloofd om dit in te vullen. :@ :D

Naam: I. / ieieie / iehie / ieeeh / aiiii / aye / eye (/ L. voor slechtzienden) (M'n echte naam begint overigens niet met de I. :+)
Leeftijd: 28
Regio: Friesland

Kijkt het songfestival sinds: Pfoe. heb het al jaaaren altijd een beetje op de achtergrond meegekeken. Als ik zo een beetje kijk naar de winnaars, staat 2009 mij nog als vroegst bij. :+ Dus laten we daar maar van uitgaan. :D De laatste paar jaren steeds meer opgelet. :+ Met als uitzondering 2010, waar ik heel erg opgelet heb. :@
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Ik heb maar één echte favoriet; Lena - Satellite. :@
Ik vind leuk aan ESF-forum: De sfeer, positiviteit, gezelligheid, liefde, ALLES!!!!1
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Mensen die mij plagen met mijn haatliefdeverhouding met aardappelen! :( En en, mensen die stom zijn. Maar die ben ik hier nog niet tegengekomen, dus tsjaa.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Ja!
3bfb4c570d_1488983194_en-krijgen-bijna-weer-heimwee-naar-een-pizza-met-ananas.gif
Favoriete ESF-user:
IS8LXxb.jpg

Hoe lang ben je al op FOK!: 2009.

Naast het Songfestival vind ik leuk: Fotografie, reizen, films/series, cabaret, de nerd uithangen, plantjes.
Kan je koken: Yes :7
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Hééééé
Ik word schijtchagrijnig van: Nare mensen
Ik word erg gelukkig van: Lieve mensen
Favo (Netflix)serie('s): Breaking bad, Game of Thrones, Stranger Things, House of Cards, Suits
Favo film(s): The Pianist, Phone Booth, De Marvel (MCU) reeks, BlacKkKlansman

Wat ik tot slot nog kwijt wil: M'n ei. 🥚

FOTO, optioneel:
SPOILER
Favoriete ESF-gif:
AstonishingShorttermDachshund.gif
pi_188090609
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:47 schreef I. het volgende:
Oké oké, ik had nog beloofd om dit in te vullen. :@ :D

Naam: I. / ieieie / iehie / ieeeh / aiiii / aye / eye (/ L. voor slechtzienden) (M'n echte naam begint overigens niet met de I. :+)
Leeftijd: 28
Regio: Friesland

Kijkt het songfestival sinds: Pfoe. heb het al jaaaren altijd een beetje op de achtergrond meegekeken. Als ik zo een beetje kijk naar de winnaars, staat 2009 mij nog als vroegst bij. :+ Dus laten we daar maar van uitgaan. :D De laatste paar jaren steeds meer opgelet. :+ Met als uitzondering 2010, waar ik heel erg opgelet heb. :@
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Ik heb maar één echte favoriet; Lena - Satellite. :@
Ik vind leuk aan ESF-forum: De sfeer, positiviteit, gezelligheid, liefde, ALLES!!!!1
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Mensen die mij plagen met mijn haatliefdeverhouding met aardappelen! :( En en, mensen die stom zijn. Maar die ben ik hier nog niet tegengekomen, dus tsjaa.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Ja!
[ afbeelding ]
Favoriete ESF-user:
[ afbeelding ]

Hoe lang ben je al op FOK!: 2009.

Naast het Songfestival vind ik leuk: Fotografie, reizen, films/series, cabaret, de nerd uithangen, plantjes.
Kan je koken: Yes :7
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Hééééé
Ik word schijtchagrijnig van: Nare mensen
Ik word erg gelukkig van: Lieve mensen
Favo (Netflix)serie('s): Breaking bad, Game of Thrones, Stranger Things, House of Cards, Suits
Favo film(s): The Pianist, Phone Booth, De Marvel (MCU) reeks, BlacKkKlansman

Wat ik tot slot nog kwijt wil: M'n ei. 🥚

FOTO, optioneel:
SPOILER
Favoriete ESF-gif:
[ afbeelding ]
Leuk deze! ^O^
  woensdag 24 juli 2019 @ 11:55:55 #272
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_188090749
Leuk dat je hem hebt ingevuld @I. *O*

Die pot pindakaas _O-

Dat gifje had ik verwacht :P
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:10:47 #273
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_188090986
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:47 schreef I. het volgende:
Met als uitzondering 2010, waar ik heel erg opgelet heb.
_O-

I. _O_

Leuk dat je hem ingevuld hebt!
Koel en donker bewaren
pi_188481370
Naam: Euh, noem me maar Billy of iets dergelijks.
Leeftijdscategorie: 31
Regio: Noord-Veluwe

Kijkt het songfestival sinds: 1996 staat me nog heel goed bij. Ik weet dat we toen met de familie naar een center parks ging en dat nummer de hele tijd op de radio kwam. Het songfestival is een prachtig evenement! Ik leef er altijd naar toe en dan kan ik ook een stuk of 10 liedjes meezingen, het maakt me dan ook niets uit of ze in het Engels, Italiaans of Wit-Russisch gezongen worden, ik zing ze gewoon mee :D
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: I Feed You My Love van Margaret Berger staat bij mij op 1. Op twee wisselt het heel erg, momenteel is het Paula Seling & Ovi - Playing With Fire
Ik vind leuk aan ESF-forum: De gezelligheid en dat het gewoon nu, midden augustus, nog steeds lekker druk is. Ik mis het gehyper wel een beetje, maar dat komt volgend jaar mei vast wel weer goed!
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Soms gaat het me te snel en dan lees ik niet alles bij. Als ik dan een belangrijke post mis (bijvoorbeeld over de gezondheid van iemand), dan voel ik me wel een beetje schuldig.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Hopelijk volgend jaar! Ik heb er heel veel zin in, zelfs als het in Maastricht is :P
Favoriete ESF-user: Eigenlijk iedereen! Er zijn best wat users die ik tof vind. Als ik toch een of twee namen moet noemen: Ato en ijs_beer. Vorig jaar was ik minder actief dan nu en toch hebben zij me in de ESC-Awards genoemd, onverwacht en leuk!

Hoe lang ben je al op FOK!: sinds mei 2013. Niet heel lang dus. Dat was het jaar van Anouk, ik vind het nog steeds jammer dat ze zo ongeïnteresseerd overkwam. Ze had veel hoger kunnen eindigen.

Naast het Songfestival vind ik leuk: Andere muziek, sport, (pub)quizzen, mensen. Ook ben ik een speciaalbierliefhebber.
Kan je koken: Ja! Al gebruik ik bijna nooit zout, dus ik weet niet of de rest ook zo blij is :P
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Euh... Ik val op mannen.
Ik word schijtchagrijnig van: Mensen die van alles voor je invullen. Wat dat betreft ben ik blij dat ik deze vragenlijst zelf invul. Ook ben ik een slechte verliezer. Vroeger kon ik de hele dag chagrijnig zijn, tegenwoordig gaat het een stuk beter.
Ik word erg gelukkig van: Vooral kleine dingetjes. Ik word heel gelukkig als mensen Måns Zelmerlöw's voornaam goed schrijven en goed uitspreken. De å is gewoon een o'tje met daaronder een reusachtig a-vorming kringeltje :P
Favo (Netflix)serie('s): Momenteel Bojack Horseman. Nog een maandje tot het nieuwe seizoen, ik kan niet wachten. Ik ben ook fan van The Simpsons en The Magicians.
Favo film(s): Frequency, Donnie Darko.

Wat ik tot slot nog kwijt wil: Blijf lekker hyperen :D

Favoriete ESF-gif: tumblr_p8gnjxRziP1qm2nq2o1_500.gif
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 19:26:21 #275
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188481567
Leuk ingevuld zeg! :D
En leuk gifje is dat inderdaad!
Koutist in opleiding.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')