quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet mee eens. Leg gewoon zo'n ding achter je eigen boodschappen als teken dat je klaar bent, zeker als er iemand achter je staat. Het komt ook vaak genoeg voor dat de voorste al wel bij een balkje kan en de achterste nog niet. Laat je het dan aan de laatste, dan duurt het alleen maar langer.
Plus de fatsoenlijke medemens achter je moet dan twee balkjes neerleggen. Dat motiveert niet om goed gedrag te vertonen
Leuk dat je’m hebt ingevuld en welkomquote:Op maandag 10 juni 2019 08:49 schreef ryxje
[b]Wat ik tot slot nog kwijt wil: ik ben een mafkees. Te verschillend van de rest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Favoriete ESF-gif:
Sorry John, maar je kop bij dit moment blijft geweldig.![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2019 00:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Naam: Robert
Leeftijdscategorie: 23
Regio: Almeloooooo
Kijkt het songfestival sinds: 2009 is de eerste die ik mij echt kan herinneren, maar daarvoor kreeg ik er wel af en toe wat van mee.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Fairytale en Satellite, die laatste is toch wel een guilty pleasure van mij, hoor.
Ik vind leuk aan ESF-forum: De geweldige sfeer!
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Jullie posten allemaal veel te snel om alles bij te kunnen houden![]()
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Nope
Favoriete ESF-user: Hoe kan ik ooit een favoriete user kiezen uit al die geweldige mensen?
Hoe lang ben je al op FOK!: Als user pas sinds 2 jaar, maar las al wel wat langer mee.
Naast het Songfestival vind ik leuk: Pretparken!![]()
Kan je koken: Ik kan een maaltijd bereiden, naast magnetronmaaltijden, laten we het daar maar op houden.
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Heteroooo
Ik word schijtchagrijnig van: Mensen die alleen maar aan zichzelf denken, mensen die niet nadenken, mensen die hun zin doordrukken... eigenlijk gewoon mensen. Oh, en dagenlang schijtweer achter elkaar.
Ik word erg gelukkig van: Structuur en pretparken natuurlijk
Favo (Netflix)serie('s): Game of Thrones (de laatste seizoenen bestaan niet voor mij) en The Grand Tour
Favo film(s): De hele Disney catalogus, kom maar op met dat Disney+!
Wat ik tot slot nog kwijt wil: Had ik al gezegd dat ik pretparken leuk vind?
FOTO, optioneel:Officieel welkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Favoriete ESF-gif:
[ afbeelding ]
Sorry John, maar je kop bij dit moment blijft geweldig.Beetje jammer alleen dat je niks zegt over je favoriete bezigheid, pretparken
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja, daar word ik ook chagrijnig van, net als vorig jaar zomer. Zo veel zon en hitte kan nooit goed zijn, schijtweer.quote:dagenlang schijtweer achter elkaar
Nahquote:Op woensdag 19 juni 2019 01:38 schreef Guanabana het volgende:
Welkom Hamlapjes!
Wel een beetje teleurgesteld nu @:Hawaii_Tim , ik zag jouw naam en dacht dat jij 'm ook eindelijk had ingevuld.
Welkom hamlapjesquote:Op woensdag 19 juni 2019 22:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Had ik al gezegd wat een fijn en warm welkom ik hier zomaar gekregen heb? Nee, he? Nou, bij deze!
Mijn man (geen Nederlander) vroeg me een paar dagen geleden hoe je die dingen eigenlijk noemt, toen moest ik aan dit topic denken. 😂quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:37 schreef Greys het volgende:
Boodschappenbalkjes!
Leuk dat je hem hebt ingevuld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Favoriete ESF-gif:![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:47 schreef I. het volgende:
Oké oké, ik had nog beloofd om dit in te vullen.![]()
Naam: I. / ieieie / iehie / ieeeh / aiiii / aye / eye (/ L. voor slechtzienden) (M'n echte naam begint overigens niet met de I.)
Leeftijd: 28
Regio: Friesland
Kijkt het songfestival sinds: Pfoe. heb het al jaaaren altijd een beetje op de achtergrond meegekeken. Als ik zo een beetje kijk naar de winnaars, staat 2009 mij nog als vroegst bij.Dus laten we daar maar van uitgaan.
De laatste paar jaren steeds meer opgelet.
Met als uitzondering 2010, waar ik heel erg opgelet heb.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Ik heb maar één echte favoriet; Lena - Satellite.
Ik vind leuk aan ESF-forum: De sfeer, positiviteit, gezelligheid, liefde, ALLES!!!!1
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Mensen die mij plagen met mijn haatliefdeverhouding met aardappelen!En en, mensen die stom zijn. Maar die ben ik hier nog niet tegengekomen, dus tsjaa.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Ja!
[ afbeelding ]
Favoriete ESF-user:
[ afbeelding ]
Hoe lang ben je al op FOK!: 2009.
Naast het Songfestival vind ik leuk: Fotografie, reizen, films/series, cabaret, de nerd uithangen, plantjes.
Kan je koken: Yes
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Hééééé
Ik word schijtchagrijnig van: Nare mensen
Ik word erg gelukkig van: Lieve mensen
Favo (Netflix)serie('s): Breaking bad, Game of Thrones, Stranger Things, House of Cards, Suits
Favo film(s): The Pianist, Phone Booth, De Marvel (MCU) reeks, BlacKkKlansman
Wat ik tot slot nog kwijt wil: M'n ei. 🥚
FOTO, optioneel:Leuk deze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Favoriete ESF-gif:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:47 schreef I. het volgende:
Met als uitzondering 2010, waar ik heel erg opgelet heb.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:08 schreef BillDauterive het volgende:
Vooral kleine dingetjes. Ik word heel gelukkig als mensen Måns Zelmerlöw's voornaam goed schrijven en goed uitspreken.
JAquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien toch maar eens kijken naar een FOK!ESF-pubquizteam
Goed ideequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mooi is dat hè!! Ik wil nog steeds Historyja majho ¸yccia karaoke'en. Ik ken de tekst best goedquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zing ook echt altijd alles mee met het ESF; als ik de taal niet ken, dan maar gewoon wat ik dan fonetisch hoor
Mij kan je goed gebruiken voor de sport! Mijn pubquizteam weet helemaal niets van sport, maar in mijn eentje hebben we toch de sportquiz gewonnenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat zou heel leuk zijn!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:47 schreef BillDauterive het volgende:
Mij kan je goed gebruiken voor de sport! Mijn pubquizteam weet helemaal niets van sport, maar in mijn eentje hebben we toch de sportquiz gewonnen
Leukquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:08 schreef BillDauterive het volgende:
Naam: Euh, noem me maar Billy of iets dergelijks.
Leeftijdscategorie: 31
Regio: Noord-Veluwe
Kijkt het songfestival sinds: 1996 staat me nog heel goed bij. Ik weet dat we toen met de familie naar een center parks ging en dat nummer de hele tijd op de radio kwam. Het songfestival is een prachtig evenement! Ik leef er altijd naar toe en dan kan ik ook een stuk of 10 liedjes meezingen, het maakt me dan ook niets uit of ze in het Engels, Italiaans of Wit-Russisch gezongen worden, ik zing ze gewoon mee
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: I Feed You My Love van Margaret Berger staat bij mij op 1. Op twee wisselt het heel erg, momenteel is het Paula Seling & Ovi - Playing With Fire
Ik vind leuk aan ESF-forum: De gezelligheid en dat het gewoon nu, midden augustus, nog steeds lekker druk is. Ik mis het gehyper wel een beetje, maar dat komt volgend jaar mei vast wel weer goed!
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Soms gaat het me te snel en dan lees ik niet alles bij. Als ik dan een belangrijke post mis (bijvoorbeeld over de gezondheid van iemand), dan voel ik me wel een beetje schuldig.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Hopelijk volgend jaar! Ik heb er heel veel zin in, zelfs als het in Maastricht is
Favoriete ESF-user: Eigenlijk iedereen! Er zijn best wat users die ik tof vind. Als ik toch een of twee namen moet noemen: Ato en ijs_beer. Vorig jaar was ik minder actief dan nu en toch hebben zij me in de ESC-Awards genoemd, onverwacht en leuk!
Hoe lang ben je al op FOK!: sinds mei 2013. Niet heel lang dus. Dat was het jaar van Anouk, ik vind het nog steeds jammer dat ze zo ongeïnteresseerd overkwam. Ze had veel hoger kunnen eindigen.
Naast het Songfestival vind ik leuk: Andere muziek, sport, (pub)quizzen, mensen. Ook ben ik een speciaalbierliefhebber.
Kan je koken: Ja! Al gebruik ik bijna nooit zout, dus ik weet niet of de rest ook zo blij is![]()
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: Euh... Ik val op mannen.
Ik word schijtchagrijnig van: Mensen die van alles voor je invullen. Wat dat betreft ben ik blij dat ik deze vragenlijst zelf invul. Ook ben ik een slechte verliezer. Vroeger kon ik de hele dag chagrijnig zijn, tegenwoordig gaat het een stuk beter.
Ik word erg gelukkig van: Vooral kleine dingetjes. Ik word heel gelukkig als mensen Måns Zelmerlöw's voornaam goed schrijven en goed uitspreken. De å is gewoon een o'tje met daaronder een reusachtig a-vorming kringeltje
Favo (Netflix)serie('s): Momenteel Bojack Horseman. Nog een maandje tot het nieuwe seizoen, ik kan niet wachten. Ik ben ook fan van The Simpsons en The Magicians.
Favo film(s): Frequency, Donnie Darko.
Wat ik tot slot nog kwijt wil: Blijf lekker hyperen
Favoriete ESF-gif: [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |