abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:08:58 #201
163650 Greys
pi_188479790
Van Rituals vind ik de body scrub zo lekker. En ik geloof dat dat de oranje is maar hij ruikt heel ziet. Ziet eruit als een pot bruine basterdsuiker met olie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:09:23 #202
163650 Greys
pi_188479797
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:02 schreef summer52 het volgende:
Op mijn tablet geprobeerd een foto van mijn warme deken in wording te plaatsen bij mijn eerdere bericht ….zou het dan toch de leeftijd zijn :? Dus mijn laptop maar weer opgestart om te kijken of het zo wel lukt. En voila…. *O*

[ afbeelding ]
Mooi! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188479801
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:02 schreef summer52 het volgende:
Op mijn tablet geprobeerd een foto van mijn warme deken in wording te plaatsen bij mijn eerdere bericht ….zou het dan toch de leeftijd zijn :? Dus mijn laptop maar weer opgestart om te kijken of het zo wel lukt. En voila…. *O*

[ afbeelding ]
Wauw, knap hoor! ^O^ Het is een flinke deken ook al zo te zien!

Ik heb zelf echt al jaren niet meer gehaakt, maar het lijkt me leuk het weer eens op te pikken. Ik ben tegenwoordig meer van het borduren (daar word ik zo lekker rustig van in mijn hoofd).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_188479802
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:03 schreef MaLo het volgende:

[..]

Oh wat een mooie kleuren O+
Ja dat zijn van die rustgevende kleuren. Dus de ene grote wand in de woonkamer wordt ook groen/grijs. De kleurwaaier van Abbondanza krijtverf besteld dus volgende week even een kleurtje uitzoeken. Maar ja eerst dat behang van de wand afhalen, dat is echt zo'n werk, maar als dat gedaan is dan kan ik gaan kwasten en dat vindt ik wel weer leuk om te doen. Maar haken is echt mijn hobby, een tijd niet meer gedaan omdat ik na de laatste haakklus (groot rond vloerkleed en hoes om mijn hocker) even geen haaknaald meer kon zien.

Trouwens wat vervelend dat je met die gevoelens zit, toch hulp gaan zoeken joh, want je komt er zelf zo niet uit. Sterkte.
pi_188479803
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:02 schreef summer52 het volgende:
Op mijn tablet geprobeerd een foto van mijn warme deken in wording te plaatsen bij mijn eerdere bericht ….zou het dan toch de leeftijd zijn :? Dus mijn laptop maar weer opgestart om te kijken of het zo wel lukt. En voila…. *O*

[ afbeelding ]
Wat een werk! Leuk hoor. :)
Koel en donker bewaren
pi_188479817
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:05 schreef Guanabana het volgende:
Deze heb ik:
[ afbeelding ]
Ik heb de roze lijn nog nooit geprobeerd, maar ik hoop dat het je bevalt!

Zelf heb ik nog heel veel producten liggen van de adventskalender; die maak ik eerst even op voordat ik weer wat nieuws probeer.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:13:06 #207
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_188479844
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Alle vrouwen? Nee joh. Verre van. _O-

Het enige dat ik er echt al jaren echt geweldig vind zijn de shampoo bars. Dan hoef je als je weg gaat geen fles mee te nemen (of van die immer akelige shampoo van hotel gebruik te maken) maar is het gewoon een blokje. En ook geen gedoe met vloeistoffen op luchthaven. :P

En ze hebben een paar dingen die ik heel soms weleens koop omdat ik daar bv geen droge bakkes of hoofdhuid van krijg en van andere merken wel. Want fijne ingrediënten.
Oh damn, natuurlijk, shampoo bars als in blokjes. :@

Ik heb de hele tijd een soort proef/ruik/probeer station (echt een barretje, zeg maar) in mijn hoofd en zat me al af te vragen hoe ze dat een beetje handig voor elkaar hadden gekregen. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:13:11 #208
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188479846
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:10 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik heb de roze lijn nog nooit geprobeerd, maar ik hoop dat het je bevalt!

Zelf heb ik nog heel veel producten liggen van de adventskalender; die maak ik eerst even op voordat ik weer wat nieuws probeer.
Adventskalender hadden wij ook, dochter en ik hadden die binnen no time op. Sommige kleine verpakkingen bewaar ik voor vakantie (bijv bodycreme)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_188479866
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:08 schreef Greys het volgende:
Van Rituals vind ik de body scrub zo lekker. En ik geloof dat dat de oranje is maar hij ruikt heel ziet. Ziet eruit als een pot bruine basterdsuiker met olie.
Ik heb van Rituals zo'n lichtblauwe scrub. Die vind ik ook echt heel lekker ruiken; echt de geur van een natgeregend bos. O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_188479881
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:09 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wauw, knap hoor! ^O^ Het is een flinke deken ook al zo te zien!

Ik heb zelf echt al jaren niet meer gehaakt, maar het lijkt me leuk het weer eens op te pikken. Ik ben tegenwoordig meer van het borduren (daar word ik zo lekker rustig van in mijn hoofd).
Zit nu nog niet op de helft, dus ik mag nog even, maar hij wordt extra breed zodat ik mij er zelf helemaal in kan wikkelen.
Borduren is ook leuk, ik heb het vroeger wel veel gedaan, maar ik ben nu meer van de grote projecten, dus ook het haken van klein prutswerk zoals knuffels ed. is niet aan mij besteed. Ik word van het haken helemaal rustig, heerlijk onder het tv kijken domweg toeren maken.
pi_188479893
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:13 schreef MaLo het volgende:

[..]

Adventskalender hadden wij ook, dochter en ik hadden die binnen no time op. Sommige kleine verpakkingen bewaar ik voor vakantie (bijv bodycreme)
Ik heb er nog een aantal dicht zitten. Maar dat komt ook wel omdat sommige producten ik ook weer niet zo heel vaak gebruik en het wel leuk vind om wat te bewaren als 'verwenmomentje'.

Kleine verpakkingen bewaren doe ik inderdaad ook :Y Echt super handig!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_188479928
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:09 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Wat een werk! Leuk hoor. :)
O+
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:20:12 #213
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188479934
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:52 schreef Guanabana het volgende:
We gingen ook nog even naar de Rituals, daar krijg je gewoon thee (?) aangeboden als je binnenstapt, ik zei tegen mijn vriend: nou het moet niet veel gekker worden.

Ik verschans me de komende weken maar weer gewoon in mijn huis, de buitenwereld wordt gekker en gekker.
Wat een avonturen allemaal! Dat lijkt me wel weer genoeg voor 2019 Guana, ook met Amsterdam en zo! ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188479935
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Mooi! O+
Dank je O+
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:21:09 #215
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188479944
Ik ga ook zelden meer met m'n vrouw mee als ze iets van kleding moet kopen. Ik vind het doodsaai en daar raakt zij dan weer gespannen van, dus ze gaat nu gewoon lekker alleen :)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_188479955
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:20 schreef Strani het volgende:

[..]

Wat een avonturen allemaal! Dat lijkt me wel weer genoeg voor 2019 Guana, ook met Amsterdam en zo! ;)
Echt he :') Ik kom voorlopig nergens meer hoor, helemaal klaar mee. :P
Koel en donker bewaren
pi_188479975
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:21 schreef Strani het volgende:
Ik ga ook zelden meer met m'n vrouw mee als ze iets van kleding moet kopen. Ik vind het doodsaai en daar raakt zij dan weer gespannen van, dus ze gaat nu gewoon lekker alleen :)
Ik kan dat ook echt niet met hem erbij nee, ik moet dat alleen doen.

Andersom vind ik het trouwens totaal niet erg. Ik wil dan juist graag meehelpen en -kijken want anders komt er niks van terecht. :P
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:24:48 #218
163650 Greys
pi_188480001
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:13 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Oh damn, natuurlijk, shampoo bars als in blokjes. :@

Ik heb de hele tijd een soort proef/ruik/probeer station (echt een barretje, zeg maar) in mijn hoofd en zat me al af te vragen hoe ze dat een beetje handig voor elkaar hadden gekregen. :')
:D

Dat had bij Lush ook vast gekund. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:28:06 #219
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188480051
Ik vind shoppen trouwens meestal wel heel leuk, vooral met dochter van 15, want zij heeft een heel goede smaak en echt oog voor leuke kleding en koopjes O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:28:54 #220
163650 Greys
pi_188480064
Kijk hier dus elke keer het probleem als ik ga 'lijnen'. Omdat ik dan alles invoer en scan met barcodes in die app ben ik me er heel bewust van wat ik in m'n mond stop en dan dus nul snoep en chips dan is het weer te weinig ipv te veel. :')

Want ik heb nu m'n avondeten al ingevoerd en dat is (vind ik) niet te weinig: 200 gr biefstukpuntjes in een marinade gemaakt van sojasaus honing en knoflook (ook braaf ingevoerd), een halve cantaloupe meloen, een bruine pistolet en een beetje hummus. Ik mag blij zijn als ik het überhaupt op krijg, want 200 gr vlees en halve meloen en pistolet is niet karig.

Maar dan samen met lunch en ontbijt (amper, krijg niks weg in de ochtend) is het nog geen 1000 kcal. Vanavond nog maar wat noten dan en na het eten een ijsje.



Morgenochtend dan maar een of twee boterhammen met gebakken ei proberen als ontbijt erbij. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188480109
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:28 schreef Greys het volgende:
Kijk hier dus elke keer het probleem als ik ga 'lijnen'. Omdat ik dan alles invoer en scan met barcodes in die app ben ik me er heel bewust van wat ik in m'n mond stop en dan dus nul snoep en chips dan is het weer te weinig ipv te veel. :')

Want ik heb nu m'n avondeten al ingevoerd en dat is (vind ik) niet te weinig: 200 gr biefstukpuntjes in een marinade gemaakt van sojasaus honing en knoflook (ook braaf ingevoerd), een halve cantaloupe meloen, een bruine pistolet en een beetje hummus. Ik mag blij zijn als ik het überhaupt op krijg, want 200 gr vlees en halve meloen en pistolet is niet karig.

Maar dan samen met lunch en ontbijt (amper, krijg niks weg in de ochtend) is het nog geen 1000 kcal. Vanavond nog maar wat noten dan en na het eten een ijsje.

[ afbeelding ]

Morgenochtend dan maar een of twee boterhammen met gebakken ei proberen als ontbijt erbij. :D
Ik heb jaren geleden eens vrij fanatiek de "Eetmeter' ingevuld, dan zie je het aantal calorieen, maar ook de voedingstoffen en vitaminen die je binnenkrijgt.

Best inzichtgevend hoor, maar je raakt als snel in zo'n obsessieve stand dat je het per se goed wil doen en er veel te veel mee bezig bent. ('ik moet nog dit en dat eten, want dan is mijn magnesium ook groen!').
Koel en donker bewaren
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:31:23 #222
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188480110
gwoon niets invoeren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:32:22 #223
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188480130
Ik ben afgevallen van de kiespijn en stress, heb de laatste 2 weken superweinig gegeten en gesnoept. Ik zou liever weer mijn zachte buikje hebben en geen stress :P

Maar voordeel is wel dat ik minder suiker neem, hoop dat ik snel weer normaal kan eten maar de tussendoortjes wel kan blijven laten staan :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_188480132
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:28 schreef Greys het volgende:
Kijk hier dus elke keer het probleem als ik ga 'lijnen'. Omdat ik dan alles invoer en scan met barcodes in die app ben ik me er heel bewust van wat ik in m'n mond stop en dan dus nul snoep en chips dan is het weer te weinig ipv te veel. :')

Want ik heb nu m'n avondeten al ingevoerd en dat is (vind ik) niet te weinig: 200 gr biefstukpuntjes in een marinade gemaakt van sojasaus honing en knoflook (ook braaf ingevoerd), een halve cantaloupe meloen, een bruine pistolet en een beetje hummus. Ik mag blij zijn als ik het überhaupt op krijg, want 200 gr vlees en halve meloen en pistolet is niet karig.

Maar dan samen met lunch en ontbijt (amper, krijg niks weg in de ochtend) is het nog geen 1000 kcal. Vanavond nog maar wat noten dan en na het eten een ijsje.

[ afbeelding ]

Morgenochtend dan maar een of twee boterhammen met gebakken ei proberen als ontbijt erbij. :D
Ik herken het probleem heel erg. Dat heb ik heel vaak ook als ik op mijn eten ga letten en dan per dag bereken wat ik binnen krijg. Dan realiseer je je pas echt hoeveel je eigenlijk mag eten op een dag als je verder niet snoept/snackt.

Misschien dan toch overdag wat vaker - gezonde - tussendoortjes? Dan kan het op zich nog best aan gaan tikken.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_188480139
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:32 schreef MaLo het volgende:
Ik zou liever weer mijn zachte buikje hebben en geen stress

Aw :P
Koel en donker bewaren
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:32:55 #226
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188480141
Aan dat soort apps moet ik helemaal niet beginnen _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:34:08 #227
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188480161
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:32 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Aw :P
Mijn buik begint te lijken op die van een fitgirl, met van die platte schuine stukken aan de zijden _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_188480189
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:34 schreef MaLo het volgende:

[..]

Mijn buik begint te lijken op die van een fitgirl, met van die platte schuine stukken aan de zijden _O-
Legio mensen die daar juist een moord voor doen :P

Maar goed, als het komt door te weinig eten is het niet echt goed nee.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:37:40 #229
163650 Greys
pi_188480216
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:31 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik heb jaren geleden eens vrij fanatiek de "Eetmeter' ingevuld, dan zie je het aantal calorieen, maar ook de voedingstoffen en vitaminen die je binnenkrijgt.

Best inzichtgevend hoor, maar je raakt als snel in zo'n obsessieve stand dat je het per se goed wil doen en er veel te veel mee bezig bent. ('ik moet nog dit en dat eten, want dan is mijn magnesium ook groen!').
Oh nee dat ga ik idd zeker niet doen, daar neem ik m'n multivitamines wel voor. En ik snack vaak met rauwe wortels en komkommer met hummus enzo dus qua gezond zal het wel loslopen. :P

Die app is meer om een stok achter de deur te hebben om geen halve zak m&m's achter m'n huig te gooien na het werk. Want dat vind ik dan zonde. Met app vind ik het zonde, zonder app niet. _O- Tis kinderachtig maar waar.

En steeds als de paar kg er weer af zijn kwak ik de app weer maanden van m'n foon. Dit is al de vijfde keer in een paar jaar ofzo.
Maar als je niks meer snoept dan merk je pas hoe veel je eigenlijk mag eten. :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188480359
Ik tel eigenlijk nooit mijn calorieën...
Als ik mezelf te dik vind, dan eet ik weer een aantal weken doordeweeks geen tussendoortjes.
Ik merk dat mijn vet naar mijn lovehandles gaat en dat was eigenlijk nooit zo. Op zich wel fijn, want dan merk ik het eerder op en snoep ik niet meer :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:37 schreef Greys het volgende:
Maar als je niks meer snoept dan merk je pas hoe veel je eigenlijk mag eten. :o
Scheelt dat echt zoveel? :o Het klinkt alsof zo'n app misschien toch wel handig is voor mij, want wie weet eet ik nu ook wel te weinig.

Ik vind het wel knap dat jullie zo bezig zijn met afvallen! Na een paar opmerkingen uit mijn omgeving vind ik het toch lastig om gemotiveerd af te vallen. Alleen jammer voor MaLo dat ze onbedoeld afgevallen is.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:50:47 #231
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188480411
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 12:53 schreef Greys het volgende:
een witte Twix achter de huig frommel
Is dit randstedelijk dialect? Ik heb nu echt zo’n beeld dat je die Twix vanavond gaat deepthroaten (en ik ben erg visual ingesteld).
:o)
pi_188480431
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:46 schreef BillDauterive het volgende:
Ik tel eigenlijk nooit mijn calorieën...
Als ik mezelf te dik vind, dan eet ik weer een aantal weken doordeweeks geen tussendoortjes.
Ik merk dat mijn vet naar mijn lovehandles gaat en dat was eigenlijk nooit zo. Op zich wel fijn, want dan merk ik het eerder op en snoep ik niet meer :P
[..]

Scheelt dat echt zoveel? :o Het klinkt alsof zo'n app misschien toch wel handig is voor mij, want wie weet eet ik nu ook wel te weinig.

Ik vind het wel knap dat jullie zo bezig zijn met afvallen! Na een paar opmerkingen uit mijn omgeving vind ik het toch lastig om gemotiveerd af te vallen. Alleen jammer voor MaLo dat ze onbedoeld afgevallen is.
Ja in snoep en vette snacks zitten vaak verschrikkelijk veel calorieën, maar wat betreft 'gewoon' eten met normale porties, valt het allemaal heel erg mee. Als ik aan de lijn doe, eet ik vaak juist meer dan wanneer ik dat niet ben. :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_188480439
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:50 schreef Dave het volgende:

[..]

Is dit randstedelijk dialect? Ik heb nu echt zo’n beeld dat je die Twix vanavond gaat deepthroaten (en ik ben erg visual ingesteld).
Het ruikt vooral naar randstedelijke arrogantie :+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:55:14 #234
163650 Greys
pi_188480468
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:50 schreef Dave het volgende:

[..]

Is dit randstedelijk dialect? Ik heb nu echt zo’n beeld dat je die Twix vanavond gaat deepthroaten (en ik ben erg visual ingesteld).
Oh voor mij is het meer 'in je bakkes schuiven' als in niet echt van genieten en proeven maar als het maar achter de huig komt zeg maar. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:55:30 #235
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188480475
Wij gaan zo pizza bestellen, hoop dat ik er veel van op kan _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:55:41 #236
163650 Greys
pi_188480481
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:53 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Het ruikt vooral naar randstedelijke arrogantie :+
En dat.
Guilty as charged.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 19:10:05 #238
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188481384
Ik heb driekwart pizza op. Zonder korst, dat wel, maar ik ben trots :7
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_188481396
Ik had me nog nooit voorgesteld in het voorsteltopic, dus heb ik dat net gedaan ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:52 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja in snoep en vette snacks zitten vaak verschrikkelijk veel calorieën, maar wat betreft 'gewoon' eten met normale porties, valt het allemaal heel erg mee. Als ik aan de lijn doe, eet ik vaak juist meer dan wanneer ik dat niet ben. :D
Verrassend dat je dan juist meer eet. Als ik snoep, gaat dat eigenlijk nooit ten koste van mijn eetlust :@
Ik heb het idee dat ik die 2000 calorieën per dag makkelijk haal, maar als ik Greys' lijstje zie, valt het nog wel mee :D
pi_188481401
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 19:10 schreef MaLo het volgende:
Ik heb driekwart pizza op. Zonder korst, dat wel, maar ik ben trots :7
Netjes! Wat voor pizza had je?
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 19:12:24 #241
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188481409
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 19:11 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Netjes! Wat voor pizza had je?
Hawai *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_188481449
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 19:12 schreef MaLo het volgende:

[..]

Hawai *O*
Zoet :P Normaal eet je minder? Dan is het knap dat je nu drie kwart op kan!
pi_188481482
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 19:10 schreef MaLo het volgende:
Ik heb driekwart pizza op. Zonder korst, dat wel, maar ik ben trots :7
Goed zo! ^O^ Heeft het ook gesmaakt?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_188481517
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 19:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ik had me nog nooit voorgesteld in het voorsteltopic, dus heb ik dat net gedaan ^O^
[..]

Verrassend dat je dan juist meer eet. Als ik snoep, gaat dat eigenlijk nooit ten koste van mijn eetlust :@
Ik heb het idee dat ik die 2000 calorieën per dag makkelijk haal, maar als ik Greys' lijstje zie, valt het nog wel mee :D
Leuk dat je je ook hebt voorgesteld! Ik ga zo even lezen *O*

Het is meer dat ik eigenlijk altijd vrij weinig eet (ik heb gewoon niet zo snel honger), maar als ik niet lijn kom ik vaak toch wel aan mijn calorieën door af en toe wat snacken. Als ik aan de lijn ben en dat laat staan, is het vaak echt nog wel knap lastig om zo richting 1700/1800 aan calorieën te komen. Dan realiseer ik me eigenlijk pas hoeveel je mag even op een dag zolang je de echte dikmakers laat staan.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_188481527
Hier gaat zo ook een pizza de oven in. De Bianca van de AH versafdeling; mijn favoriet *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_188481579
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 19:12 schreef MaLo het volgende:

[..]

Hawai *O*
Haha ik ook, maar de mijne was diepvries :@
Koel en donker bewaren
pi_188481590
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
Hier gaat zo ook een pizza de oven in. De Bianca van de AH versafdeling; mijn favoriet *O*
Oh dat is toch die meurpizza?

Die is verboden hier in huis :+
Koel en donker bewaren
pi_188481594
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 19:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ik had me nog nooit voorgesteld in het voorsteltopic, dus heb ik dat net gedaan

We zijn even oud!
Koel en donker bewaren
pi_188481631
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 19:27 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Oh dat is toch die meurpizza?

Die is verboden hier in huis :+
_O-

Ik vind hem niet meuren hoor :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_188481637
Maar veel van die typische "stinkkazen" vind ik juist wel lekker :D In combinatie met rucola ook :9
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')