abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188353966

Welkom in het altijd bruisende ONZ Feedback topic! Voor al uw 'Onzin voor je leven' gerelateerde vragen zit u hier goed!

De FOK! ONZ! Service desk bestaat uit: HeaN82, PartyHard en Flippiee

5.gif Waar dient dit topic voor, zeg je? :?. [html-edit-me] <hr> [/html]
Soms kan het gebeuren dat je het niet eens bent met een murp, een verdwenen post of andere ingrepen door ons kloeke moderators team. Om te voorkomen dat men als een losgeslagen gilles de la tourette patiënt topics begint te openen met vragen over murp, hebben we 'feedback' in het leven geroepen. Hier kun je terecht met vragen en/of opmerkingen omtrent murp in het onzin forum. Bedenk je echter wel dat ook wij murp, al lijken we nog zo eng, gewoon mensen zijn. Stel je vragen op een normale manier, dan zullen wij deze graag beantwoorden. Kortom: houd het murp.

swtb_no_pm.png Okay, maar wat als ernstige haast bij is? :?. [html-edit-me] <hr> [/html]
Mochten er dingen gebeuren die echt niet door de beugel kunnen of wil je de moderators attent maken op rasechte bagger, gebruik dan een topicreport of stuur ons een PM. Ons frivole team deelt een gezamenlijke inbox welke te bereiken is onder de username murpONZePM. Gezien een leven bij murp niet bekend is, zal er ongetwijfeld iemand aanwezig zijn om je vragen te beantwoorden.

1.gifTof! Ik vind het hier nu al gezellig! :Y. [html-edit-me] <hr> [/html]
En zo zien we het ook graag. Let echter wel dat het feedback topic niet bedoeld is om gezellig met zijn allen te keuvelen over allerlei triviale zaken. Enige slowchat zal niemand tegen het been stoten, maar weet waar de grenzen liggen. Kijk niet gek op als je posts opeens verdwijnen en mocht dit gebeuren, heb daar dan ook vrede mee. Bagger is ook hier niet welkom.

1.gifMaar hoe weet ik waar ik mag slowchatten en waar niet? :@ . [html-edit-me] <hr> [/html]
Als er een topic gemaakt wordt door een van onze creatieve geesten in ONZ en wij merken deze op dan editten wij 'ONZ-mod's seal of ontopicworthiness' erin, dit betekent dat er extra op het topic gelet gaat worden en dat hier dus niet geslowchat gaat worden.

Ontopic meedoen of opzouten dus. Er is meer dan genoeg plek om je postcount op te krikken en waar het niet de gehele tijd weggehaald zal worden + de bijkomende notes. Dit doen we omdat zo'n topic het waard is om creatief te doen met posten en wij hopen dan ook dat dit helpt om de users de lol te laten inzien van het maken van creatieve posts.

Om de slowchatters van dienst te zijn hebben we ook een banner met de tekst 'ONZ-modjes seal of permitted' Deze wordt dan weer gevrijwaard van eventuele slotjes tot de 300 grens is bereikt (policyoverschrijdende bezigheden uitgezonderd ). Zo weten jullie meteen waar jullie aan toe zijn.

Het is in geen geval de bedoeling dat men de banners zelf erin gaat zetten want dan heb je een goede kans dat iedereen dat gaat doen en de banners hun 'waarde' verliezen, wij zullen dus zorgen voor plaatsing. Je kan ons altijd vragen om de banner erin te doen mocht je dat willen.

En misbruik wordt gewoon beschouwd als topicverkloten en ook als zodanig tegen opgetreden.

De seals zijn gemaakt door LOLBOY.

3.gifHet wordt me volkomen duidelijk nu :D . [html-edit-me] <hr> [/html]
Mooi zo. Je kan je ei altijd aan ons kwijt. Gebruik dit topic niet om te slowchatten, kijk eens de huisregels door voor de lol, en mocht je iets speciaals willen vertellen, maak dan gebruik van de speciale PM. En onthoud:

quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ ;)) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.

They are the few, the proud, the able.
Allen voor kettlebells, kettlebells voor allen.
Deze OP is hier te vinden.
pi_188353970
Thanks VK
pi_188353975
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 22:54 schreef Goudenvis het volgende:
Thanks VK
Alles voor jou ouwe lubbes
pi_188353982
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
murpie vraagt toch om ideeën voor wat nieuws. Waar blijven die? :+
pi_188354001
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 22:55 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Andere manier van score bijhouden en gastmodden. Meer is er niet nodig.
pi_188354056
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 22:57 schreef SoS87 het volgende:

[..]

Andere manier van score bijhouden en gastmodden. Meer is er niet nodig.
Denk eens outside of the box man. Gastmodden moet je niet willen want dan ga ik alles verneuken. Kom met wat nieuws en leuk!
pi_188354069
Zinloos dts komt niet meer terug helaas.
pi_188354096
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Denk eens outside of the box man. Gastmodden moet je niet willen want dan ga ik alles verneuken. Kom met wat nieuws en leuk!
Elke 7e post moet met een grappig plaatje met een zeehond worden afgesloten
pi_188354117
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:02 schreef SoS87 het volgende:

[..]

Zinloos idd :D
pi_188354126
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:02 schreef SoS87 het volgende:

[..]

Ja oke en de rest? :T Laat de creativiteit eens vloeien ipv in het negatieve te blijven hangen *O*
  donderdag 8 augustus 2019 @ 23:04:55 #11
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_188354140
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 22:55 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Zie de post van aloa o.a.

Al lang gegeven.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 8 augustus 2019 @ 23:05:32 #12
459912 FlippingCoin
pi_188354153
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:04 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ja oke en de rest? :T Laat de creativiteit eens vloeien ipv in het negatieve te blijven hangen *O*
:')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_188354158
quote:
16s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Al lang gegeven.
Niet te doen dit :{
pi_188354176
quote:
16s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Al lang gegeven.
Beetje tweaken in de punten verdeling en gastmodden toestaan is niet wat anders, dat is doorgaan met hetzelfde. Feit dat 'gastmodden toestaan' al een benodigde stap is, toont aan dat er fundamenteel wat mis is. Dus wederom daag ik je uit wat nieuws te verzinnen. ECHT iets nieuws.

Waar is je creativiteit? ;(
  donderdag 8 augustus 2019 @ 23:07:39 #15
459912 FlippingCoin
pi_188354190
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:06 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Beetje tweaken in de punten verdeling en gastmodden toestaan is niet wat anders, dat is doorgaan met hetzelfde. Feit dat 'gastmodden toestaan' al een benodigde stap is, toont aan dat er fundamenteel wat mis is. Dus wederom daag ik je uit wat nieuws te verzinnen. ECHT iets nieuws.

Lees dan godverdomme terug man jezus. :{
pi_188354210
quote:
16s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:07 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Lees dan godverdomme terug man jezus. :{
Herhaal het anders ff voor me joh ;(
pi_188354219
quote:

[..]

Kom op zeg :D

Concept is verder prima, alleen kan er idd wat beter gemod worden.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 23:09:39 #18
459912 FlippingCoin
pi_188354233
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Herhaal het anders ff voor me joh ;(
Kom je in ONZ helpen dan? :o
pi_188354236
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:08 schreef aloa het volgende:

[..]

Kom op zeg :D

Concept is verder prima, alleen kan er idd wat beter gemod worden.
waarom heeft de reeks dan zoveel moderatie nodig denk je? Ik probeer het te begrijpen :)
pi_188354243
quote:

[..]

Spel moet blijven zoals het was. De puntentelling moet anders en er moet meer gemod worden.
pi_188354247
quote:
16s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:09 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Kom je in ONZ helpen dan? :o
Als dat nodig is doe ik dat uiteraard graag. We zijn toch allemaal 1 grote FOK!-familie? *;
pi_188354254
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:10 schreef SoS87 het volgende:

[..]

Spel moet blijven zoals het was. De puntentelling moet anders en er moet meer gemod worden.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:09 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

waarom heeft de reeks dan zoveel moderatie nodig denk je? Ik probeer het te begrijpen :)
  donderdag 8 augustus 2019 @ 23:10:58 #23
459912 FlippingCoin
pi_188354262
quote:

[..]

Een van de of zelfs het snelstlopende topic met een hele diverse groep users, weinig verassend.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 23:11:26 #24
459912 FlippingCoin
pi_188354271
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:10 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Als dat nodig is doe ik dat uiteraard graag. We zijn toch allemaal 1 grote FOK!-familie? *;
Klaarblijkelijk niet anders was de communicatie wel anders.
pi_188354281
quote:
16s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:10 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Een van de of zelfs het snelstlopende topic met een hele diverse groep users, weinig verassend.
Oke, het is druk, maar drukke reeksen hebben niet per se veel moderatie nodig. Laat ik het simpeler stellen.

Als er moderatie nodig is in de DTS-reeks, waarom is dat dan? Wat gebeurt er?
pi_188354297
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:10 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

[..]

Deel eens een ban of note uit, dat gebeurt in dts niet echt volgens mij
pi_188354302
De mods dachten met voorliegen ons rustig te houden, maar uiteindelijk toch ophef. Al isde leugen nog zo snel...
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_188354306
quote:

[..]

Omdat er toch een aantal users op een irritante manier andere users proberen weg te pesten.
pi_188354313
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:12 schreef SoS87 het volgende:

[..]

[..]

Deel eens een ban of note uit, dat gebeurt in dts niet echt volgens mij
Nu blijven we in rondjes praten natuurlijk. Hier heb ik al op gereageerd en jij reageert niet op mijn vraag.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2019 23:13:40 ]
  donderdag 8 augustus 2019 @ 23:14:05 #30
459912 FlippingCoin
pi_188354323
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:11 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Oke, het is druk, maar drukke reeksen hebben niet per se veel moderatie nodig. Laat ik het simpeler stellen.

Als er moderatie nodig is in de DTS-reeks, waarom is dat dan? Wat gebeurt er?
Tja de ene keer is het ruzie tussen twee users de andere keer komt er weer een mod uit een ander fora ruzie zoeken. Niet heel anders dan iets als het Jinek topic wat ook druk is.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 23:14:55 #31
459912 FlippingCoin
pi_188354341
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
De mods dachten met voorliegen ons rustig te houden, maar uiteindelijk toch ophef. Al isde leugen nog zo snel...
Ja wees dan gewoon eerlijk...
pi_188354352
Was maar een kleine minderheid die vervelend doet, overgrote meerderheid doet heeft het prima naar z'n zin
Uw ADH vitamine Worst
  donderdag 8 augustus 2019 @ 23:15:57 #33
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_188354360
quote:
16s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:10 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

precies was het beste lopende topic van fok!.

als Ajax tegen Feyenoord speelt is het ook top drukte en moet er veel gemodereerd worden in vbl.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 23:16:22 #34
459912 FlippingCoin
pi_188354371
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:15 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

precies was het beste lopende topic van fok!.

als Ajax tegen Feyenoord speelt is het ook top drukte en moet er veel gemodereerd worden in vbl.
Iedere F1 race ook. :P
pi_188354375
Oke, ik snap een -beetje- de frustratie nu. Reeks had achterlijk veel moderatie nodig, maar ook genoeg users die ervan genoten. Maar dan is nu de vraag; wat willen jullie?

Ik heb verder geen invloed op de keuze van de admins mbt deze reeks, maar een vervolgkeuze ligt wel bij de users van ONZ:

1. willen jullie gewoon boos doen over het DTS, en niks anders accepteren dan heropening onder jullie voorwaarden, of;
2. Willen jullie als community de schouders onder een nieuw alternatief zetten waar zowel users alsook crew zich in kunnen vinden.

Ik hoor niks nieuws behalve gemopper. We zijn toch wel flexibeler dan dat? -O-
pi_188354387
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:13 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Nu blijven we in rondjes praten natuurlijk. Hier heb ik al op gereageerd en jij reageert niet op mijn vraag.
Ik reageer wel op jouw vraag.
Er is moderatie nodig omdat mensen spammen en ruzie maken.

Er werd te weinig tegen opgetreden.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 23:17:33 #37
459912 FlippingCoin
pi_188354399
Flikker maar dicht.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 23:18:59 #38
268260 Dr.Mikey
pi_188354419
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Oke, ik snap een -beetje- de frustratie nu. Reeks had achterlijk veel moderatie nodig, maar ook genoeg users die ervan genoten. Maar dan is nu de vraag; wat willen jullie?

Ik heb verder geen invloed op de keuze van de admins mbt deze reeks, maar een vervolgkeuze ligt wel bij de users van ONZ:

1. willen jullie gewoon boos doen over het DTS, en niks anders accepteren dan heropening onder jullie voorwaarden, of;
2. Willen jullie als community de schouders onder een nieuw alternatief zetten waar zowel users alsook crew zich in kunnen vinden.

Ik hoor niks nieuws behalve gemopper. We zijn toch wel flexibeler dan dat? -O-
respect voor jou dat jij tenminste probeert te communiceren ipv van telkens heel stoer te posten niet huilen niet zeiken etc maar blijft een vreemde gang van zaken dit.
R.I.P DTS.
pi_188354610
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

respect voor jou dat jij tenminste probeert te communiceren ipv van telkens heel stoer te posten niet huilen niet zeiken etc maar blijft een vreemde gang van zaken dit.
Ik probeer het van de zijlijn een beetje te begrijpen, en dan van beide kanten (users en crew).
Wat ik heb zien gebeuren is dat een spelletje in ONZ meer moderatie nodig had dan een KLB SC, livetopics in VBL en wat dan ook.

Dat vind ik raar. Ik gok dat de mods van ONZ en de admins dat ook raar vonden. Dat kan een kleine minderheid zijn die het voor de groep verziekt, maar soms is dat de bittere realiteit. Soms verziekt iemand iets zonder dat het policy brekend is. Een ban wordt niet zomaar gegeven. FOK! wil zoveel mogelijk users. Logisch ook. We spenderen hier allemaal graag onze tijd hier op FOK!, en medeusers maken het gezellig. Alleen in een leeg forum is ook gewoon kut.

Het rommelde al langer in deze reeks (users en crew...al zijn crewleden ook gewoon users, die tweescheiding moet je niet willen maken). Maar ik moet toch even terugkomen op 1 heel belangrijk punt. De admins hebben (via murp) aangegeven dat het DTS niet terug gaat komen. Ik heb geen informatie over de redenen, maar ik ken murp wel goed genoeg dat er niet zoiets beslist wordt omdat zijn zusje toevallig al zijn belminuten heeft opgemaakt aan een One Direction fanlijn. Daar zullen redenen voor zijn.

Dan komen we terug op mijn vragen.

1 is vol in gang. Maar met optie 1 creëer je alleen een 'wij vs hun'-mentaliteit waar niemand iets mee opschiet. Steek al die energie eens in optie 2.

Ik daag je toch nog eens uit om met een leuk alternatief te komen. En een alternatief is niet 'iets andere regels en gastmodden'.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2019 23:39:11 ]
pi_188354685
Andere regels en meer moderatie zou zeker kunnen werken. Sta ook open voor een alternatief, maar liever gewoon DTS
pi_188354686
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:35 schreef SoS87 het volgende:
Sta ook open voor een alternatief,
Mooi, we beginnen elkaar te vinden _O_

Nu nog ideeën :7
pi_188354709
Ik ben zelf wel voorstander van een AVKT (Aanbid Vanillekwark-topic) waar jullie mij allemaal complimenten kunnen geven en ik rangschik die complimenten dan adhv hoe fijn ik het compliment vind, en daar zitten dan punten aan verbonden.
pi_188354748
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:36 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik ben zelf wel voorstander van een AVKT (Aanbid Vanillekwark-topic) waar jullie mij allemaal complimenten kunnen geven en ik rangschik die complimenten dan adhv hoe fijn ik het compliment vind, en daar zitten dan punten aan verbonden.
Domme kut :6

Wat scoort dit van 1-10?
pi_188354751
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:39 schreef SoS87 het volgende:

[..]

Domme kut :6

Wat scoort dit van 1-10?
Strafpunten voor beledigingen natuurlijk, dit is een -2.
pi_188354782
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:40 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Strafpunten voor beledigingen natuurlijk, dit is een -2.
Soft beleid. Harder optreden.
pi_188354789
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:42 schreef SoS87 het volgende:

[..]

Soft beleid. Harder optreden.
-5 en je krijgt een naaktfoto van me dan.
pi_188354805
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:43 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

-5 en je krijgt een naaktfoto van me dan.
Krijg je er ook 1 van mij
pi_188354834
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:44 schreef SoS87 het volgende:

[..]

Krijg je er ook 1 van mij
stijfje gekregen.
pi_188354905
Wat heeft VK toch een irritante manier van posten

Daarnaast is het ook gewoonweg niet waar dat er extreem veel moderatie nodig was. Als dit de norm is tot sluiting mogen meeste live topics en slowchats ook dicht
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_188354944
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:54 schreef Mortaxx het volgende:

Daarnaast is het ook gewoonweg niet waar dat er extreem veel moderatie nodig was. Als dit de norm is tot sluiting mogen meeste live topics en slowchats ook dicht
Laten we het niet over mij als persoon maken, dat is natuurlijk niet echt constructief. Zie jij een mogelijkheid voor een nieuwe reeks? en zo ja; hoe gaan we die invullen?
pi_188354955
quote:

Eens en eens
pi_188354961
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:58 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Laten we het niet over mij als persoon maken, dat is natuurlijk niet echt constructief. Zie jij een mogelijkheid voor een nieuwe reeks? en zo ja; hoe gaan we die invullen?
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:36 schreef Vanillekwark het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_188354970
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:59 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

[..]

Opgelost _O_
pi_188354975
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:59 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Opgelost _O_
Ga terug naar klaagbaak man, je voegt hier niets toe
Jij bent het zonnetje!!!
pi_188354991
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:59 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Opgelost _O_
Lekker man
pi_188355084
Er waren echt maar een paar users die in DTS elke keer voor gezeik zorgde.. Murp gaf zelf in de sc de oplossing al :

quote:
2s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 18:04 schreef murp het volgende:

[..]

Nou, het lijkt me beter om users te klikoën ;(
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 00:15:14 #57
459912 FlippingCoin
pi_188355087
quote:

Eens.
pi_188355120
quote:

In de laatste paar weken voordat het dicht gegooid werd was er, op een paar pauzes na, wel veel moderatie nodig, maar dit had wel een hele duidelijke 'oorzaak'..
pi_188355131
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 00:19 schreef madam-april het volgende:

[..]

In de laatste paar weken voordat het dicht gegooid werd was er, op een paar pauzes na, wel veel moderatie nodig, maar dit had wel een hele duidelijke 'oorzaak'..
"Op naar het dts topic"
pi_188355196
Wil ook even gezegd hebben dat ik de manier waarop het gegaan is slecht vind. Overleg dan eerst intern en neem een beslissing in plaats van dit slappe gedoe.

En @Vanillekwark alsof het zo simpel is ineens iets totaal nieuws te bedenken. Kom zelf dan eens met een idee?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_188356013
@wielrennerdt kijk ze janken om een spelletje :')
  Forum Admin vrijdag 9 augustus 2019 @ 08:22:06 #62
58651 crew  murp
murp
pi_188356230
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 00:29 schreef eNGine10 het volgende:

En @:Vanillekwark alsof het zo simpel is ineens iets totaal nieuws te bedenken. Kom zelf dan eens met een idee?
Dat is ook niet simpel, daarom is er ook nog geen alternatief. Deze week zou ik gaan kijken voor hoe en wat alleen heb ik daar geen tijd voor gehad.

Dat negatieve gedoe dat het allemaal kut is vind ik jammer. DTS is echt dicht gegaan omdat er veel users met dat spelsysteem niet kunnen omgaan. Niet omdat ik het zomaar wil ofzo :{
  Forum Admin vrijdag 9 augustus 2019 @ 09:11:55 #63
58651 crew  murp
murp
pi_188356635
Wat is er technisch allemaal mogelijk met "punten" ?
Kan je strafpunten invoeren?
Kan je als-dat-dan-dat dingen invoeren?

Iemand met kennis die mee wilt denken?
  Forum Admin vrijdag 9 augustus 2019 @ 09:28:47 #64
58651 crew  murp
murp
pi_188356843
Wie is er puntenmaakspecialist?
Kan ik dat zelf?

Dat kan ik denk ik wel zelf :')
pi_188356884
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 09:28 schreef murp het volgende:
Wie is er puntenmaakspecialist?
Kan ik dat zelf?

Dat kan ik denk ik wel zelf :')
@devzero weet vast meer over technische mogelijkheden

Ik kan tellen *O*
Iemand had het een keer over een limiet van aantal posts, misschien dat je min punten krijgt als je meer dan x aantal posts in een topic plaatst.
  Forum Admin vrijdag 9 augustus 2019 @ 09:34:27 #66
58651 crew  murp
murp
pi_188356911
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 09:32 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

@:devzero weet vast meer over technische mogelijkheden

Ik kan tellen *O*
Iemand had het een keer over een limiet van aantal posts, misschien dat je min punten krijgt als je meer dan x aantal posts in een topic plaatst.
Ik ga @devzero even PMmen :)
pi_188356938
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 09:34 schreef murp het volgende:

[..]

Ik ga @:devzero even PMmen :)
^O^
Of juist bonuspunten als je x keer achter elkaar na een andere (verschillende) user reageert. Dat niet twee users het topic vol gaan spammen. Ik roep maar wat :s)
pi_188356951
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 09:37 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

^O^
Of juist bonuspunten als je x keer achter elkaar na een andere (verschillende) user reageert. Dat niet twee users het topic vol gaan spammen. Ik roep maar wat :s)
10 bonuspunten voor de 77e post van elk topic jatoch
pi_188357565
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 07:41 schreef Goudenvis het volgende:
@:wielrennerdt kijk ze janken om een spelletje :')
welk spel gaat dit over dan haha :')
  Forum Admin vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:29:07 #70
58651 crew  murp
murp
pi_188357569
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 10:28 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

welk spel gaat dit over dan haha :')
voetbal :')
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:29:24 #71
459912 FlippingCoin
pi_188357571
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 08:22 schreef murp het volgende:

[..]

Dat is ook niet simpel, daarom is er ook nog geen alternatief. Deze week zou ik gaan kijken voor hoe en wat alleen heb ik daar geen tijd voor gehad.

Dat negatieve gedoe dat het allemaal kut is vind ik jammer. DTS is echt dicht gegaan omdat er veel users met dat spelsysteem niet kunnen omgaan. Niet omdat ik het zomaar wil ofzo :{
Maar waarom geef je dat niet gewoon aan? Het is echt niet zo dat oedereen onwelwillig is of zo. Enfin @devzero had er wat ideeën voor laatst.
  Forum Admin vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:26:59 #72
58651 crew  murp
murp
pi_188358285
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 10:29 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar waarom geef je dat niet gewoon aan? Het is echt niet zo dat oedereen onwelwillig is of zo. Enfin @:devzero had er wat ideeën voor laatst.
Volgens mij heb ik dat gewoon ergens netjes gepost hoor ;(
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 12:04:02 #73
459912 FlippingCoin
pi_188358843
Oké nuja het moet dus iets zijn waarbij je meer samen werkt dan tegen elkaar werkt denk ik, of individueel zonder elkaar te veel tegen te werken. Verder moet het niet te strict worden zoals het dts ook niet was denk ik.
pi_188359339
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 09:38 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

10 bonuspunten voor de 77e post van elk topic jatoch
Of 1 punt voor elke 5e post en bonuspunten bij elke 50e post van het topic.
pi_188364329
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 09:34 schreef murp het volgende:

[..]

Ik ga @:devzero even PMmen :)
PM terug :) Deze week druk op werk, dus zat niet zo vaak op Fok.
  Forum Admin vrijdag 9 augustus 2019 @ 18:20:11 #76
58651 crew  murp
murp
pi_188364626
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 17:56 schreef devzero het volgende:

[..]

PM terug :) Deze week druk op werk, dus zat niet zo vaak op Fok.
Ah, rustig aan
pi_188369840
Het word wel steeds rustiger sinds dts gesloten is.
Valt wel op.

Maar laten we rustig aan doen.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2019 23:29:21 ]
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 23:34:05 #78
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_188369933
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 23:28 schreef aloa het volgende:
Valt wel op.

Dat valt wel mee :')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 23:49:31 #79
319979 Fok-it
All is well
pi_188370170
quote:
Valt wel op.
Dat valt alleen jou op
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 00:42:31 #80
459912 FlippingCoin
pi_188370869
Kan je gewoon terug zien in de statistieken als dat zo is. :)
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 01:26:11 #81
268260 Dr.Mikey
pi_188371145
quote:
Valt wel op.

wel weinig boeiende plekken om te posten nu.
R.I.P DTS.
pi_188371149
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

wel weinig boeiende plekken om te posten nu.
:')
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  † In Memoriam † zaterdag 10 augustus 2019 @ 01:33:11 #83
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_188371174
Ik mis dts ook wel :Y
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_188371259
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 01:33 schreef markdeajaxfan het volgende:
Ik mis dts ook wel :Y
Markie *O*

Ze moeten gewoon DTS weer opengooien in de oude vorm en enkel een paar users klikoën.. ^O^
pi_188371558
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 01:51 schreef madam-april het volgende:
en enkel een paar users klikoën.. ^O^
Nou dank je, wat moet ik dan met mijn vrije tijd doen.

Oh en vertrouw murp, hij heeft leuke ideeën.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 12:42:52 #86
459912 FlippingCoin
pi_188374156
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 04:25 schreef devzero het volgende:

[..]

Nou vooruit. :(
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 12:51:36 #87
268260 Dr.Mikey
pi_188374242
quote:

[..]

vertrouw Murp ?
met ze dts is zomerstop jullie moeten niet zeiken naar oh nee dts komt toch niet terug?

idk over vertrouwen in zo iemand.
R.I.P DTS.
  Forum Admin zaterdag 10 augustus 2019 @ 12:59:10 #88
58651 crew  murp
murp
pi_188374317
Zelf deels verantwoordelijk zijn voor het gezeik in het DTS en nu gaan klagen :')
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 13:05:04 #89
268260 Dr.Mikey
pi_188374372
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 12:59 schreef murp het volgende:
Zelf deels verantwoordelijk zijn voor het gezeik in het DTS en nu gaan klagen :')
Ik had geen problemen binnen dts de laatste maanden.

en al was dat wel zo dat veranderd niks aan hoe jullie crew dit aangepakt hebben eerst zomerstop en vervolgens we gaan niet meer open.

ik heb jou laatst ook een hele nette dm gestuurd over de onz slowchat waar ook dingen gebeuren die niet kunnen maar dat topic haat flippie niet dus daar kreeg ik geen fatsoenlijk antwoord op.
R.I.P DTS.
  Forum Admin zaterdag 10 augustus 2019 @ 13:10:49 #90
58651 crew  murp
murp
pi_188374439
Wat is jou positieve bijdrage voor op ONZ?
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 14:05:36 #91
268260 Dr.Mikey
pi_188374981
een fa die op de man gaat spelen ben wel klaar met deze discussie.

best lopende topicreeks op fok! dicht op een sneaky liegende manier en nu zo gaan doen het vertrouwen in mensen is weer een stukje minder geworden. -O-
R.I.P DTS.
  Forum Admin zaterdag 10 augustus 2019 @ 14:26:45 #92
58651 crew  murp
murp
pi_188375206
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
een fa die op de man gaat spelen ben wel klaar met deze discussie.

best lopende topicreeks op fok! dicht op een sneaky liegende manier en nu zo gaan doen het vertrouwen in mensen is weer een stukje minder geworden. -O-
We kunnen het helaas niet altijd met elkaar eens zijn. 14.gif
pi_188376284
Ik had me liever buiten deze discussie gehouden. Echter voel ik nu toch de noodzaak om enkele zaken onder woorden te brengen, wat de rest misschien iets minder handig brengt.

Om te beginnen begrijp ik volledig waarom DTS gesloten is, er was veel gezeik, dat is voor het admin-team nooit leuk. Wat ik echter niet begrijp, een mod heeft de sfeer aardig lopen vergallen voor 1,5 maand, en komt er ook nog doodleuk mee weg. Nou worden er geen uitspraken gedaan rondom mods, en zal er achter de schermen vast het e.e.a zijn gedaan en besproken, maar dit kwam de sfeer niet ten goede, hoe kan het dat iemand met een voorbeeldfunctie bijdraagt aan het sluiten aan 1 van de meest succesvolle reeksen?

Anderzijds heb ik sterk het idee dat er met 2 maten gemeten wordt. Dit komt niet alleen van mij af. Na het sluiten van DTS zijn een hoop users natuurlijk op zoek gegaan naar een nieuw topic. Logisch vervolg is dat ze bij de ONZ-SC terecht komen. Een SC, die volgens users, open zou staan voor nieuwe leden. Echter worden nieuwe mensen, waaronder @aloa en @Dr.Mikey en ik stelselmatig en selectief weggepest. Tegen deze wandaden wordt niet opgetreden en ik vind dit ook zeer kwalijk, waarom wordt dat wel toegelaten maar DTS moet gelijk dicht?

Je krijgt nu dus het probleem dat mensen geen zin meer hebben in FOK!. Omdat er voor een hoop geen plek meer is, dat gevoel wordt tenminste overgebracht. Je komt alleen de ONZ-SC binnen als je een vagina bezit of op de universiteit zit. Posts worden compleet genegeerd, al post je normaal mee. Er worden serieus heksenjachten op DTS users opgezet, en dit allemaal zonder straffen. Waar is de harde hand, die ook over DTS ging?

Vervolgens worden er beloftes gemaakt, die niet worden nagekomen. Maar mensen selectief wegpesten is blijkbaar wel oke. Dan lees ik een paar posts hier boven oplossingen als mensen verwijderen, iets wat ook nergens over gaat. Alles om maar mensen naar beneden te halen, op mensen te haten, mensen dusdanig te zieken tot ze het zat zijn. Ik vind wel dat we met zijn allen naar een oplossing moeten zoeken, waar wij dit probleem ook met zijn allen veroorzaakt hebben.

Ik heb er geen probleem mee om een nieuw soort concept voor DTS te ontwikkelen, ik ben creatief genoeg om het spelelement minder vijandig te maken, waar je dan dus een soortgelijke sfeer als in Dagbagger zou krijgen. Ik wil het best helemaal uitwerken, maar dat duurt wel even, en ik vraag me serieus af of het nut heeft. Gaan jullie er iets mee doen, of is het bij voorbaat al nee? Want eerdere beloftes zijn helaas ook niet ingelost.

TL:DR:
-Waarom DTS wel dicht, maar mag ONZ-SC mensen selectief wegpesten?
-Hoe kan het dat een mod DTS verziekt en hier mee wegkomt?
-Waarom worden er valse beloftes gedaan, naar users die 'leven' voor DTS?
-Is er interesse in een nieuw concept voor DTS, en kan dit mogelijk doorgang vinden?

Hoor graag terug, dan kan ik ergens mee aan de slag! :) ^O^
  Forum Admin zaterdag 10 augustus 2019 @ 16:08:05 #94
58651 crew  murp
murp
pi_188376406
Dus de ONZ-SC is kut en worden de DTSsers weggepest? En de dagbagger is wel leuk?

Fa’s bespreken inderdaad dingen met de mods. Dit wordt ook niet besproken voor de schermen.

En ik ben samen met devzero al een beetje brainstormen voor een alternatief. Niet echt een alternatief want het lijkt mij wel handig dat het ergens over gaat en niet pagina’s vol met smilies en dat users elkaar punten misgunnen.

Als je nonsens wil posten dan kan je naar MEN.

Als je klachten heb. Zet een TR, DM een mod. Werkt dat niet dan kan je een mail sturen. Denk niet dat ik donkerblauw ben om jullie te zieken. Ik ben er juist voor jullie al ziet niet iedereen dat helaas.
pi_188376477
Dit is natuurlijk weer een beetje recht lullen wat krom is.

Mijn vraag was duidelijk: waarom mag er in ONZ-SC selectief weggepest worden maar moest DTS dicht om precies dezelfde reden?

En ja, dat was ook mijn insteek. Dat gespam gaat niet meer werken. Ik vraag puur waarom er met 2 maten wordt gemeten, iets wat naar mijn inziens niet hoort.
  Forum Admin zaterdag 10 augustus 2019 @ 16:58:38 #96
58651 crew  murp
murp
pi_188377139
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

Mijn vraag was duidelijk: waarom mag er in ONZ-SC selectief weggepest worden maar moest DTS dicht om precies dezelfde reden?
Geen idee, lijkt me ook niet de bedoeling. Ik heb boor de rest ook geen kennis daarvan of voorbeelden.
pi_188377914
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 16:08 schreef murp het volgende:
En ik ben samen met devzero al een beetje brainstormen voor een alternatief. Niet echt een alternatief want het lijkt mij wel handig dat het ergens over gaat en niet pagina’s vol met smilies en dat users elkaar punten misgunnen.
Kan dat brainstormen niet beter voor de schermen middels een los en apart topic?
Er zijn meer Users die graag meedenken over een oplossing.
pi_188378142
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 15:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik had me liever buiten deze discussie gehouden. Echter voel ik nu toch de noodzaak om enkele zaken onder woorden te brengen, wat de rest misschien iets minder handig brengt.

Om te beginnen begrijp ik volledig waarom DTS gesloten is, er was veel gezeik, dat is voor het admin-team nooit leuk. Wat ik echter niet begrijp, een mod heeft de sfeer aardig lopen vergallen voor 1,5 maand, en komt er ook nog doodleuk mee weg. Nou worden er geen uitspraken gedaan rondom mods, en zal er achter de schermen vast het e.e.a zijn gedaan en besproken, maar dit kwam de sfeer niet ten goede, hoe kan het dat iemand met een voorbeeldfunctie bijdraagt aan het sluiten aan 1 van de meest succesvolle reeksen?

Anderzijds heb ik sterk het idee dat er met 2 maten gemeten wordt. Dit komt niet alleen van mij af. Na het sluiten van DTS zijn een hoop users natuurlijk op zoek gegaan naar een nieuw topic. Logisch vervolg is dat ze bij de ONZ-SC terecht komen. Een SC, die volgens users, open zou staan voor nieuwe leden. Echter worden nieuwe mensen, waaronder @:aloa en @:dr.Mikey en ik stelselmatig en selectief weggepest. Tegen deze wandaden wordt niet opgetreden en ik vind dit ook zeer kwalijk, waarom wordt dat wel toegelaten maar DTS moet gelijk dicht?

Je krijgt nu dus het probleem dat mensen geen zin meer hebben in FOK!. Omdat er voor een hoop geen plek meer is, dat gevoel wordt tenminste overgebracht. Je komt alleen de ONZ-SC binnen als je een vagina bezit of op de universiteit zit. Posts worden compleet genegeerd, al post je normaal mee. Er worden serieus heksenjachten op DTS users opgezet, en dit allemaal zonder straffen. Waar is de harde hand, die ook over DTS ging?

Vervolgens worden er beloftes gemaakt, die niet worden nagekomen. Maar mensen selectief wegpesten is blijkbaar wel oke. Dan lees ik een paar posts hier boven oplossingen als mensen verwijderen, iets wat ook nergens over gaat. Alles om maar mensen naar beneden te halen, op mensen te haten, mensen dusdanig te zieken tot ze het zat zijn. Ik vind wel dat we met zijn allen naar een oplossing moeten zoeken, waar wij dit probleem ook met zijn allen veroorzaakt hebben.

Ik heb er geen probleem mee om een nieuw soort concept voor DTS te ontwikkelen, ik ben creatief genoeg om het spelelement minder vijandig te maken, waar je dan dus een soortgelijke sfeer als in Dagbagger zou krijgen. Ik wil het best helemaal uitwerken, maar dat duurt wel even, en ik vraag me serieus af of het nut heeft. Gaan jullie er iets mee doen, of is het bij voorbaat al nee? Want eerdere beloftes zijn helaas ook niet ingelost.

TL:DR:
-Waarom DTS wel dicht, maar mag ONZ-SC mensen selectief wegpesten?
-Hoe kan het dat een mod DTS verziekt en hier mee wegkomt?
-Waarom worden er valse beloftes gedaan, naar users die 'leven' voor DTS?
-Is er interesse in een nieuw concept voor DTS, en kan dit mogelijk doorgang vinden?

Hoor graag terug, dan kan ik ergens mee aan de slag! :) ^O^
Ik ben het niet altijd met je eens, maar kan me hier wel in vinden.

Ik snap niet dat de ONZ sc niet wordt aangepakt...(en dan bedoel ik een paar users die op een ziekelijke manier aan het zuigen zijn).
  Forum Admin zaterdag 10 augustus 2019 @ 18:23:04 #99
58651 crew  murp
murp
pi_188378150
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 18:07 schreef moemoe het volgende:

[..]

Kan dat brainstormen niet beter voor de schermen middels een los en apart topic?
Er zijn meer Users die graag meedenken over een oplossing.
Tuurlijk mag dat.
Dat had ook gewoon gekund tijdens mijn vakantie.

Ik had van de week gewoon een leuk idee en het leek me leuk om even op in te haken mbt het DTS. Alleen heb ik geen scriptkennis dus had ik hulp nodig die dat wel had.

Maar het is natuurlijk nog leuker als er meer van zulke reeksen komen.
pi_188378582
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 18:23 schreef murp het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat.
Dat had ook gewoon gekund tijdens mijn vakantie.

Ik had van de week gewoon een leuk idee en het leek me leuk om even op in te haken mbt het DTS. Alleen heb ik geen scriptkennis dus had ik hulp nodig die dat wel had.

Maar het is natuurlijk nog leuker als er meer van zulke reeksen komen.
Tijdens jouw vakantie verkeerden we nog in de veronderstelling dat DTS weer open zou gaan ;).

Ik ben wel benieuwd naar dat idee dan, zelf heb ik ook zitten denken :B.
pi_188378634
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 18:54 schreef moemoe het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar dat idee dan, zelf heb ik ook zitten denken :B.
doe nie zo mysterieus en zeg dan ;(
pi_188380198
Wat een kansloos gedoe.

Open gewoon dts nogmaals om te kijken hoe het gaat.
Of toon een ruggengraat en laat het en kom niet met 1 of ander gaar alternatief.

Slotje.
pi_188383008
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 20:22 schreef scrupuleus het volgende:
Wat een kansloos gedoe.

Open gewoon dts nogmaals om te kijken hoe het gaat.
Of toon een ruggengraat en laat het en kom niet met 1 of ander gaar alternatief.

Slotje.
Gewoon weer opengooien en we zien wel waar het schip strand idd.

Gaat het weer fout dan is het einde verhaal :7
pi_188383115
quote:
4s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 23:17 schreef aloa het volgende:

[..]

Maar dan wel aub met wat andere regels...
pi_188384041
quote:

[..]

Jij bent niet 1 van de users die geklikoët zou moeten worden :o
pi_188384086
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 00:28 schreef madam-april het volgende:

[..]

Jij bent niet 1 van de users die geklikoët zou moeten worden :o
Lekker net als ONZ-SC mensen buitensluiten en wegpesten.
Geweldig idee inderdaad! Laten we het probleem nog groter maken.
Laat het maar aan Murp en Dev over ;)
  Forum Admin zondag 11 augustus 2019 @ 00:36:51 #107
58651 crew  murp
murp
pi_188384154
joehoe, het is zaterdag half1 in de nacht.

Geniet van het weekend. Laten we maandag maar weer gaan zeiken dat ik kut ben en dat de DTS terug moet komen :') 14.gif
pi_188384218
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 00:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Lekker net als ONZ-SC mensen buitensluiten en wegpesten.
Geweldig idee inderdaad! Laten we het probleem nog groter maken.
Laat het maar aan Murp en Dev over ;)
Iets wegpesten noemen, maakt het nog geen wegpesten hè.. 🤨
  zondag 11 augustus 2019 @ 01:22:11 #109
459912 FlippingCoin
pi_188384832
quote:
2s.gif Op zondag 11 augustus 2019 00:36 schreef murp het volgende:
joehoe, het is zaterdag half1 in de nacht.

Geniet van het weekend. Laten we maandag maar weer gaan zeiken dat ik kut ben en dat de DTS terug moet komen :') 14.gif
Ja maar
pi_188385710
quote:
4s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 23:25 schreef aloa het volgende:

[..]

Maar dan wel aub met wat andere regels...
Nee
  zondag 11 augustus 2019 @ 11:24:42 #111
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_188387809
Dts mot terugkomen verdomme
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_188401825
ONZ is uitgestorven ‘s nachts nu DTS dicht is.
pi_188402094
quote:
8s.gif Op maandag 12 augustus 2019 04:04 schreef moemoe het volgende:
Ga je maar wat anders doen
  Forum Admin maandag 12 augustus 2019 @ 08:11:13 #114
58651 crew  murp
murp
pi_188402352
quote:
9s.gif Op maandag 12 augustus 2019 06:41 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

14.gif
  maandag 12 augustus 2019 @ 21:44:06 #115
459912 FlippingCoin
pi_188414238
quote:
9s.gif Op maandag 12 augustus 2019 06:41 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ja wat dan godverdomme :+
pi_188414272
quote:
16s.gif Op maandag 12 augustus 2019 21:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja wat dan godverdomme :+
Je vrouw paaien
  maandag 12 augustus 2019 @ 21:46:36 #117
459912 FlippingCoin
pi_188414283
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 21:45 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Je vrouw paaien
Het is helemaal geen paringsseizoen doe niet zo mal
  † In Memoriam † dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:31:21 #118
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_188431269
quote:
8s.gif Op maandag 12 augustus 2019 04:04 schreef moemoe het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 11:24 schreef Mikeytt het volgende:
Dts mot terugkomen verdomme
Dit dus *;
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  Forum Admin dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:38:58 #119
58651 crew  murp
murp
pi_188433547
Ik wil ook dat users normaal met elkaar kunnen communiceren.

Verdere discussies over DTS wordt verwijderd.
Dan maar zo -O-
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 01:00:28 #120
268260 Dr.Mikey
pi_188486827
quote:
4s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 23:17 schreef aloa het volgende:

[..]

ik ben voor.

heb net weer geprobeerd te posten in de sc maar daar pesten ze door te negeren.
R.I.P DTS.
  maandag 19 augustus 2019 @ 10:58:41 #121
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_188517714
ONZ / Wie dit kan lezen.

Waarom wordt mij topic gesloten ?? :{

Die lemming snap ik maar waarom de mijne ?

:{
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_188532974
quote:
15s.gif Op maandag 19 augustus 2019 10:58 schreef Rozevla het volgende:
ONZ / Wie dit kan lezen.

Waarom wordt mij topic gesloten ?? :{

Die lemming snap ik maar waarom de mijne ?

:{
Ik dacht dat dat ook een lemming was op die van Wenen :+
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:05:27 #123
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_188543702
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 09:55 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat ook een lemming was op die van Wenen :+
Nein man

;(
pi_188543749
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 20:05 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Nein man

;(
Sorry maatje, zal volgende keer iets scherper zijn ;(
Nu opengooien heeft weinig nut nog denk ik.
pi_188543914
Kan DTS weer open, ze pesten me in de SC ;(
pi_188543995
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 20:15 schreef Vanillekwark het volgende:
Kan DTS weer open, ze pesten me in de SC ;(
Speciaal voor jou blijft DTS dicht.
pi_188543998
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 20:19 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Speciaal voor jou blijft DTS dicht.
oke sorry flipsie :@
pi_188544076
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 20:19 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

oke sorry flipsie :@
O+
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:27:39 #129
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_188544145
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 20:07 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Sorry maatje, zal volgende keer iets scherper zijn ;(
Nu opengooien heeft weinig nut nog denk ik.
O...... ;(
pi_188549343
Ja hallo,

gisteren omstreeks 23:30 plaatste ik iets in dagbagger. Dit werd zonder aanleiding verwijderd en uitleg werd er niet gegeven! Schandalig!

Dat schaduwmodden moet maar eens afgelopen zijn! Dagbagger is de plek voor de intellectuelen waar elk hersenspinsel gepost mag worden, daarom heet het ook bagger! Ik vind het snoeren van monden als het over bepaalde onderwerpen gaat dan ook zeer ongepast en ik vind dat hier actie genomen moet worden, zonder structuur weet niemand wat er gedaan moet worden.

Ik hoor graag welke actie hier ondernomen wordt en graag zie ik ook een vergoeding voor de emotionele en psychische schade, bijvoorbeeld een fok abonnement of een beetje tegoed voor Holland Casino.

ps: wie het verwijderde is duidelijk geen SCUM GANG

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2019 23:22:39 ]
pi_188549783
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 23:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja hallo,

gisteren omstreeks 23:30 plaatste ik iets in dagbagger. Dit werd zonder aanleiding verwijderd en uitleg werd er niet gegeven! Schandalig!

Dat schaduwmodden moet maar eens afgelopen zijn! Dagbagger is de plek voor de intellectuelen waar elk hersenspinsel gepost mag worden, daarom heet het ook bagger! Ik vind het snoeren van monden als het over bepaalde onderwerpen gaat dan ook zeer ongepast en ik vind dat hier actie genomen moet worden, zonder structuur weet niemand wat er gedaan moet worden.

Ik hoor graag welke actie hier ondernomen wordt en graag zie ik ook een vergoeding voor de emotionele en psychische schade, bijvoorbeeld een fok abonnement of een beetje tegoed voor Holland Casino.

Zo is het wel :X
pi_188550089
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 23:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja hallo,

Het vermogen aan zelfreflectie ontbreekt compleet en het continu in een slachtofferrol te kruipen is inmiddels echt irritant.

Ik begrijp inmiddels dat aloa, mikey en jij niet in zien dat jullie onderdeel zijn van de reden dat DTS gesloten werd dan wel eventueel gebrek aan aandacht in ONZ SC dan wel jullie gedrag in Dagbagger wederom irritant is omdat ook hier het vermogen om normaal bljjven mee te posten compleet ontbreekt. Om de haverklap lijkt het nodig te zijn om een topic te ontsporen door dan wel dronken gedrag, paranoïde gedrag of wat dan ook.

Je hoort geen users aan te vallen dan wel continu verkapt of ze continu lastig te vallen als ze niet reageren of waanbeelden te hebben dat users je pesten of kliekjes vormen. Dat paranoia gedrag slaat nergens op, is onterecht en moet eens ophouden.

Post nou gewoon eens leuk mee zonder alles als een persoonlijke aanval te zien en gedraag je als iets of iemand je niet bevalt. Zo moeilijk is het niet.

En posts worden verwijderd zodra deze nergens op slaan dan wel een topic kunnen laten ontsporen.
pi_188550163
Amen
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
pi_188550167
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 00:13 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Het vermogen aan zelfreflectie ontbreekt compleet en het continu in een slachtofferrol te kruipen is inmiddels echt irritant.

Ik begrijp inmiddels dat aloa, mikey en jij niet in zien dat jullie onderdeel zijn van de reden dat DTS gesloten werd dan wel eventueel gebrek aan aandacht in ONZ SC dan wel jullie gedrag in Dagbagger wederom irritant is omdat ook hier het vermogen om normaal bljjven mee te posten compleet ontbreekt. Om de haverklap lijkt het nodig te zijn om een topic te ontsporen door dan wel dronken gedrag, paranoïde gedrag of wat dan ook.

Je hoort geen users aan te vallen dan wel continu verkapt of ze continu lastig te vallen als ze niet reageren of waanbeelden te hebben dat users je pesten of kliekjes vormen. Dat paranoia gedrag slaat nergens op, is onterecht en moet eens ophouden.

Post nou gewoon eens leuk mee zonder alles als een persoonlijke aanval te zien en gedraag je als iets of iemand je niet bevalt. Zo moeilijk is het niet.

En posts worden verwijderd zodra deze nergens op slaan dan wel een topic kunnen laten ontsporen.
Allemaal heel leuk en tactisch zeer slim omheen gelult door de schuld te verleggen bij users. Maar het ging niet om DTS of om ONZ SC. Het ging erom dat posts zonder reden verwijderd werden. Het lijkt eerder willekeur dan structuur momenteel.

Ik ga prima mee in de ONZ-SC op de momenten dat ik er post verder, voor mij geen issue, maar ik heb het over het algemeen maar naar m'n zin in dagbagger dus dan post ik daar lekker. Is het probleem ook gelijk opgelost.

En goed, als je zo zeker van je zaak bent, welk dagbagger topic is volledig 'ontspoort'? Geen 1, er worden regelmatig tetten geplaatst en het is er gezellig. En die kliekjesvorming heeft niks te maken met waanbeelden. Ik denk dat het eerder jouw onkude is. Als mod moet je objectief kunnen kijken, iets wat je hier compleet ontgaat. Maar ik snap dat je je vriendjes niet in de steek wil laten, zo werkt dat niet. Maar iets meer objectiviteit zou je niet verkeerd staan.

Het is overigens erg zwak om bij een klacht met een vinger te gaan wijzen, dat is iets wat je op de kleuterschool doet. Ik kan hier ook met redenen strooien waarom jij ongeschikt als mod zou zijn, maar dat is het punt niet. Het ging erom dat mijn post zonder aanleiding verwijderd werd.

Overigens is wat je hier doet, mensen in hokjes duwen, precies waar ik het gisteren over had. Er lijkt toch nog een soort rancune richting ons te zijn wat jammer is, want het is onnodig.

SCUM GAAAANG.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2019 00:25:10 ]
pi_188550202
quote:

[..]

_O_
pi_188550618
quote:

[..]

:D hatseflats. KABOEM.

KOEKOEK, GOOOOOAAAAAALLLLLLLLLL RATATATATATAAAAAAAA!!!!!!
Zonder wrijving geen glans
pi_188550953
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 00:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Allemaal heel leuk en tactisch zeer slim omheen gelult door de schuld te verleggen bij users. Maar het ging niet om DTS of om ONZ SC. Het ging erom dat posts zonder reden verwijderd werden. Het lijkt eerder willekeur dan structuur momenteel.

Ik ga prima mee in de ONZ-SC op de momenten dat ik er post verder, voor mij geen issue, maar ik heb het over het algemeen maar naar m'n zin in dagbagger dus dan post ik daar lekker. Is het probleem ook gelijk opgelost.

En goed, als je zo zeker van je zaak bent, welk dagbagger topic is volledig 'ontspoort'? Geen 1, er worden regelmatig tetten geplaatst en het is er gezellig. En die kliekjesvorming heeft niks te maken met waanbeelden. Ik denk dat het eerder jouw onkude is. Als mod moet je objectief kunnen kijken, iets wat je hier compleet ontgaat. Maar ik snap dat je je vriendjes niet in de steek wil laten, zo werkt dat niet. Maar iets meer objectiviteit zou je niet verkeerd staan.

Het is overigens erg zwak om bij een klacht met een vinger te gaan wijzen, dat is iets wat je op de kleuterschool doet. Ik kan hier ook met redenen strooien waarom jij ongeschikt als mod zou zijn, maar dat is het punt niet. Het ging erom dat mijn post zonder aanleiding verwijderd werd.

Overigens is wat je hier doet, mensen in hokjes duwen, precies waar ik het gisteren over had. Er lijkt toch nog een soort rancune richting ons te zijn wat jammer is, want het is onnodig.

SCUM GAAAANG.
Ik heb in mijn post al aangegeven dat posts niet zonder reden worden verwijderd.
En posts verwijderen is ook willekeur en hopelijk niet structureel. Dan zou er iets mis gaan.
Ik heb je post verwijderd omdat je het nodig vond om een reactie uit te lokken van een user (En niet bepaald op positieve manier).

En als het onnodig is, bewijs de komende weken dan eens het tegendeel en post leuk mee zonder dat ik in 24u tijd meerdere keren je haat posts richting een user moet noten dan wel verwijderen.

En ik mag aannemen dat iedereen dit inmiddels wel weet:
Als je klachten hebt over mijn prestaties als mod, stuur je gewoon een email naar forum@fok.nl
Ik hoop wel dat je voorbeelden erbij voegt, want onderbuikgevoel zegt zo lekker weinig.
pi_188551302
Goed gezegd allemaal. Blijkbaar ziet niet iedereen hetzelfde. Wordt nooit opgelost dus. Zinloos om er verder over te gaan discussiëren.

Nieuwe dag, nieuwe kansen...
pi_188552413
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 08:35 schreef aloa het volgende:
Goed gezegd allemaal. Blijkbaar ziet niet iedereen hetzelfde. Wordt nooit opgelost dus. Zinloos om er verder over te gaan discussiëren.

Nieuwe dag, nieuwe kansen...
Het is een muur waar je niet doorheen komt nee, vooral als mensen het blijkbaar nodig vinden om in haar kont te kruipen in een feedback topic. Zinloos idd, jammer dat het allemaal zo onprofessioneel gaat.
pi_188552425
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 10:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Het is een muur waar je niet doorheen komt nee
Bedoel je die plank voor je kop?
pi_188552440
Dat de mods hier het nog kunnen opbrengen om die kleuters te woord te staan elke keer
pi_188552637
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 10:02 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Bedoel je die plank voor je kop?
Momenteel lig ik in bed en zit er inderdaad een plank voor m'n 'kop'. Verder voegt deze opmerking weinig toe en mag je bij de rij aansluiten.

SCUM GAAAANG.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2019 10:21:54 ]
pi_188552718
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 10:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Momenteel lig ik in bed en zit er inderdaad een plank voor m'n 'kop'. Verder voegt deze opmerking weinig toe en mag je bij de rij aansluiten.

SCUM GAAAANG.
6ix9ine is een snitch lol
pi_188552845
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 10:23 schreef JanCees het volgende:

[..]

6ix9ine is een snitch lol
Ja maarja eerlijk kijk hoeveel geld hij heeft hij kan die families gewoon tevreden houden, anders moest die levenslang zitten. Kan ook makkelijk vertrekken met al dat geld
pi_188552864
De SC is ergens anders.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 11:52:20 #146
268260 Dr.Mikey
pi_188553911
quote:

[..]

ik en aloa de oorzaak ja ?

wij zijn gewoon blijven posten zo als dat al jaren goed ging om de punten meerdere mensen speelde zo.

dat een verdwaaldclubje het als een slowchat ging zien tja.

jij en je slowchat vriendjes die een ander niks gunnen en daarom met kloontjes de boel komen verzieken dat was de oorzaak.

niet ik en Aloa wij hebben jaren prima zo gespeeld iedereen doet net alsof dts er pas is sinds 2018.

maar jij flippie die haat en loopt te kotsen op dts en het al maanden dicht wil hebben omdat ze het niet aankan gaat nu zeggen dat het dicht is door ons om je eigen imago schoon te houden.

het zou allemaal wel eerst zomestop daarna voorgoed dicht mischien moet je in de politiek gaan werken kan je verder met recht lullen wat krom is.

[ Bericht 1% gewijzigd door murp op 21-08-2019 13:02:44 ]
R.I.P DTS.
pi_188554531
Stel je voor dat je een volwassen man bent en dan als een kind gaat janken omdat een of ander dom topic is gesloten :')
pi_188556708
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Komt ze weer gestresst kantoor wijfie met der gouden leven.
ik en aloa de oorzaak ja ?

wij zijn gewoon blijven posten zo als dat al jaren goed ging om de punten meerdere mensen speelde zo.

dat een verdwaaldclubje het als een slowchat ging zien tja.

jij en je slowchat vriendjes die een ander niks gunnen en daarom met kloontjes de boel komen verzieken dat was de oorzaak.

niet ik en Aloa wij hebben jaren prima zo gespeeld iedereen doet net alsof dts er pas is sinds 2018.

maar jij flippie die haat en loopt te kotsen op dts en het al maanden dicht wil hebben omdat ze het niet aankan gaat nu zeggen dat het dicht is door ons om je eigen imago schoon te houden.

het zou allemaal wel eerst zomestop daarna voorgoed dicht mischien moet je in de politiek gaan werken kan je verder met recht lullen wat krom is.
Ik heb nooit ontkend dat ik een hekel heb aan DTS. Ik ben geen hypocriet en ga niet anders voor doen. Als het aan mij lag was de reeks al maanden eerder dicht om verschillende redenen. En dat is verder niet relevant.

DTS is er pas sinds midden 2017. En je post er zelf pas sinds december 2017. Ook je jaren is wederom overdreven als je er zelf pas anderhalf jaar post.
Ik begrijp je punt over kloontjes niet, volgens mij zijn meerdere users daar schuldig aan en niet SC gerelateerd.
Ik begrijp je punt over SC vriendjes ook niet. Meerdere users zijn sinds vorig jaar september richting ONZ SC overgestapt. En sommige users posten in beide en dat is en was hun goed recht.
Ik begrijp je punt over punten gunnen ook niet. DTS ging om het voorkomen van punten krijgen dus ik snap je berichten over punten gunnen niet. Dat was immers niet het doel van het spel.

Ik zie dat je (al is het trouwens niet alleen jij) murp zijn post ook niet goed gelezen hebt over de zomerstop. Murp heeft letterlijk gezegd, sowieso drie weken en daarna zien we wel hoe het gaat op ONZ.
Er is dus nooit 100% gegarandeerd dat het weer open ging. Dat is niet recht lullen wat krom is, dat is lezen.

Murp heeft ook meerdere keren aangegeven dat alternatieven mogelijk zijn.

Zoals ik al tegen OmgevallenFlat2 ook al heb gezegd:
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 22:28:24 #149
459912 FlippingCoin
pi_188659271
Waarom worden kuttopics en posts zo vaak gesloten met de tekst ONZ is verderop en zo, kan daar misschien tegen opgetreden worden hier is dat niveau toch ook niet welkom. :o
pi_188659467
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 22:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom worden kuttopics en posts zo vaak gesloten met de tekst ONZ is verderop en zo, kan daar misschien tegen opgetreden worden hier is dat niveau toch ook niet welkom. :o
terechte klacht
pi_188659493
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 22:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Aah goeie, ga ik ook doen
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 22:42:04 #152
459912 FlippingCoin
pi_188659504
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 22:41 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Aah goeie, ga ik ook doen
Rustig aan papoea
  woensdag 28 augustus 2019 @ 18:30:46 #153
268260 Dr.Mikey
pi_188673122
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]

HET SPIJT ME VRESELIJK DAT IK NIET OP JAN DE VISSER REAGEER. WAT EEN INHOUDELIJKE INFORMATIE HEB IK GEMIST

HUILEN IN FB :'(
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Daar heeft Mikey wel vaker last van. Hij noemt ons ook elitair terwijl het gemiddelde jaarinkomen hier onder modaal ligt
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Als je hier komt om te stoken ga dan maar weer. Volgens mij is Flips erg duidelijk tegen je geweest
Klein voorbeeld wat er gebeurd als ik ergens rustig mee post gelijk opent er een de aanval en krijgt steun van anderen. Maar is een sc vriendje van Flippie dus dit is een mooie test.

@murp
R.I.P DTS.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 18:32:35 #154
319979 Fok-it
All is well
pi_188673149
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:30 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

[..]

[..]

Klein voorbeeld wat er gebeurd als ik ergens rustig mee post gelijk opent er een de aanval en krijgt steun van anderen. Maar is een sc vriendje van Flippie dus dit is een mooie test.

@:Murp
OF heeft zich wel aangepast en post nu gewoon normaal mee. Zelfs I. en hij praten weer alsof er niks aan de hand is. Toch wel gek dat jij dat niet kan. Hm. Zou het dan toch echt niet aan jou liggen? Hmmm zou wel heel raar zijn he?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 28 augustus 2019 @ 18:33:35 #155
268260 Dr.Mikey
pi_188673162
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:32 schreef Fok-it het volgende:

[..]

OF heeft zich wel aangepast en post nu gewoon normaal mee. Zelfs I. en hij praten weer alsof er niks aan de hand is. Toch wel gek dat jij dat niet kan. Hm. Zou het dan toch echt niet aan jou liggen? Hmmm zou wel heel raar zijn he?
gast ik post daar 1x en je gaat gelijk aanvallend doen.
R.I.P DTS.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 18:35:28 #156
319979 Fok-it
All is well
pi_188673187
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

gast ik post daar 1x en je gaat gelijk aanvallend doen.
Flips heeft je gevraagd (Lees: Geadviseerd) gewoon normaal mee te posten hier. En next thing you do is weer gewoon random shitposten. Wat wil je daarmee bereiken? Het is geen DTS of een ander nutteloos kuttopic. Het is een SC waar gepraat wordt. Gooi die onzin ergens anders
pi_188673248
Zo Nederland weer rondgezworven met de trein. Wel afzien hoor met dit weer.

En dan heb je nog de laatste restanten vakantiegangers. De ergste vind ik nog die baardmannetjes in de 20 die quasi interessant lopen te doen met een rugzak en een kaki t-shirt :r

De kindertijd is voorbij gelukkig. Die liepen alleen gillend te rennen door het gangpad. Maar daar had ik een oplossing voor. Heel pet ongeluk zonder te weten knipoog knipoog vlak voor zo'n snotjong mijn tas in het gangpad zetten.
Altijd lachen. Wel sorry zeggen natuurlijk, ik zag dat locomotiefje niet aankomen.
Het is dan gelijk voorbij. En een gebler!!!
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 18:40:08 #158
268260 Dr.Mikey
pi_188673252
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Flips heeft je gevraagd (Lees: Geadviseerd) gewoon normaal mee te posten hier. En next thing you do is weer gewoon random shitposten. Wat wil je daarmee bereiken? Het is geen DTS of een ander nutteloos kuttopic. Het is een SC waar gepraat wordt. Gooi die onzin ergens anders
ik post een mooi filmpje over jan de Visser en gelijk ga je aanvallend doen laat mij lekker posten wat ik wil je begint gelijk te doen alsof het jouw topic is gaat mij vertellen hoe ik moet posten.
R.I.P DTS.
pi_188673270
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:39 schreef Sigaartje het volgende:

En dan heb je nog de laatste restanten vakantiegangers. De ergste vind ik nog die baardmannetjes in de 20 die quasi interessant lopen te doen met een rugzak en een kaki t-shirt :r

De kindertijd is voorbij gelukkig. Die liepen alleen gillend te rennen door het gangpad. Maar daar had ik een oplossing voor. Heel pet ongeluk zonder te weten knipoog knipoog vlak voor zo'n snotjong mijn tas in het gangpad zetten.
Altijd lachen. Wel sorry zeggen natuurlijk, ik zag dat locomotiefje niet aankomen.
Goede feedback _O-
  woensdag 28 augustus 2019 @ 18:41:46 #160
459912 FlippingCoin
pi_188673278
quote:

Verkeerde topic sigaarvriend?
  woensdag 28 augustus 2019 @ 18:42:59 #161
319979 Fok-it
All is well
pi_188673297
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

ik post een mooi filmpje over jan de Visser en gelijk ga je aanvallend doen.
Omdat je naar mij verwees in je reacties. Ga nou niet zo lopen doen. Dan kan je een spottende reactie verwachten. En wat is je doel van het posten van random namen en filmpjes? Want het enige wat je wilt is dat mensen je niet negeren, dat laat je wel blijken in alle moeite die je stopt in deze FB-reacties. Maar je gooit je eigen glazen in? Post gewoon normaal mee zonder bullshit. Toon interesse in anderen en zie dat andere mensen ook interesse in jou tonen. Het is niet voor niets een chat.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 18:43:59 #162
319979 Fok-it
All is well
pi_188673308
quote:

We nemen het mee naar achter.
pi_188673420
Oeps shit ik dacht dat dit SC was.
Haal maar weg beste mods
Sorry
pi_188673438
Yo, ik kijk hier later vanavond naar als een van mijn collega's niet al eerder tijd heeft.
Heb eerst een etentje en seks.
Raad ik jullie ook allemaal aan.
Kus.
pi_188673473
quote:
2s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:51 schreef Flippiee het volgende:
Yo, ik kijk hier later vanavond naar als een van mijn collega's niet al eerder tijd heeft.
Heb eerst een etentje en seks.
Raad ik jullie ook allemaal aan.
Kus.
Dan kan mij treinverhaal ook wel blijven staan.
Neuk ze! Wie is de gelukkige?
pi_188673482
Seks bij deze hitte :')
pi_188674049
Klagen over onzin posts in een onzin subforum vind ik eigenlijk wel opvallend
Uw ADH vitamine Worst
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:27:57 #168
319979 Fok-it
All is well
pi_188674081
quote:
3s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
Klagen over onzin posts in een onzin subforum vind ik eigenlijk wel opvallend
Nja hij kan ook nog maanden blijven posten en maanden genegeerd worden en hier nog wat deeltjes FB aan besteden. Dat kan ook natuurlijk.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:39:06 #169
459912 FlippingCoin
pi_188674305
Ja basta jullie vinden elkaar maar aardig en gauw ook.

Opgelost slotje.
pi_188684702
nvmd knopje gevonden, Ik: :')
Robert Moog died for our synths
pi_188684754
@Flippiee hoe was het? :)
pi_188691438
Mods, kunnen die "2 meter 18 en ik ben onverslaanbaar" topics van BassieW niet gewoon weg? Er is er nu weer 1 bijgekomen, maar begint wel een beetje vermoeiend te worden zo. Nu weten we het wel toch?
  Forum Admin donderdag 29 augustus 2019 @ 18:36:42 #173
58651 crew  murp
murp
pi_188691749
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 18:25 schreef Jantje2k het volgende:
Mods, kunnen die "2 meter 18 en ik ben onverslaanbaar" topics van BassieW niet gewoon weg? Er is er nu weer 1 bijgekomen, maar begint wel een beetje vermoeiend te worden zo. Nu weten we het wel toch?
Heb je linkies?
Dan kan ik even een massasluiting plegen :')
  Forum Admin donderdag 29 augustus 2019 @ 18:39:24 #174
58651 crew  murp
murp
pi_188691815
Ik snap niet dat jullie in het laagdrempeligste subforum trouwens "ruzie"zoeken of het gevoel krijgt dat je genegeerd wordt.
Ik kan natuurlijk niet tegen user A zeggen dat hij met user B moet praten. Als je genegeerd wordt kan je het altijd bij jezelf zoeken of ga gewoon in de 80 andere SC's posten.
pi_188692050
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 18:39 schreef murp het volgende:
Ik snap niet dat jullie in het laagdrempeligste subforum trouwens "ruzie"zoeken of het gevoel krijgt dat je genegeerd wordt.
Ik kan natuurlijk niet tegen user A zeggen dat hij met user B moet praten. Als je genegeerd wordt kan je het altijd bij jezelf zoeken of ga gewoon in de 80 andere SC's posten.
Het ging mij om het topic dat je hier had gesloten. En nee, je hoeft daar niet te posten, maar:
• Het vervuilt de topiclijst
• Het is een al meermaals uitgevoerde troll, als je op Google zoekt naar 2meter18 vind je op meerdere fora topics met precies dezelfde teksten

Ja, dat vind ik eigenlijk wel irritant worden. Er is al een reeks met 3(!) topics waar hij zijn ei kwijt kan toch?
  Forum Admin donderdag 29 augustus 2019 @ 18:49:52 #176
58651 crew  murp
murp
pi_188692112
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 18:47 schreef Jantje2k het volgende:

[..]

Het ging mij om het topic dat je hier had gesloten. En nee, je hoeft daar niet te posten, maar:
• Het is een al meermaals uitgevoerde troll, als je op Google zoekt naar 2meter18 vind je op meerdere fora topics met precies dezelfde teksten

Ja, dat vind ik eigenlijk wel irritant worden. Er is al een reeks met 3(!) topics waar hij zijn ei kwijt kan toch?
Oh, ik bedoel jou niet, maar een andere user in deze FB :@
pi_188692159
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 18:49 schreef murp het volgende:

[..]

Oh, ik bedoel jou niet, maar een andere user in deze FB :@
Ah oké, dan heb ik niks gezegd, maar begrijp je alsnog wat mijn beweegreden was ^O^

En het ging me ook om de manier van posten van BassieW, alles in bold en constant hetzelfde herhalen, namelijk dat hij onkwetsbaar is :')

In ieder geval bedankt! ^O^
  donderdag 29 augustus 2019 @ 19:00:55 #178
268260 Dr.Mikey
pi_188692424
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 18:39 schreef murp het volgende:
gaat niet om het negeren ik post 1 filmpje van een oud voetballer en quote iemand en fok-it begint me toe te spreken zo als je hierboven in de quotes kan lezen.

ik vindt het raar dat sommige users bans krijgen voor de kleinste dingen. (ikzelf laatst onterecht Flatje deze week nog)
Terwijl andere users zich maar negatief blijven opstellen naar mij en anderen en er niks gebeurd.

Vandaar dat ik het ook even zo uitgebreid heb aangepakt met die quotes hier te posten.
R.I.P DTS.
pi_188693424
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 18:51 schreef Jantje2k het volgende:

[..]

Ah oké, dan heb ik niks gezegd, maar begrijp je alsnog wat mijn beweegreden was ^O^

En het ging me ook om de manier van posten van BassieW, alles in bold en constant hetzelfde herhalen, namelijk dat hij onkwetsbaar is :')

In ieder geval bedankt! ^O^
Die 2,18 figuur staat al ruim 10 jaar op meerdere sites :')
pi_188694377
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 19:00 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

gaat niet om het negeren ik post 1 filmpje van een oud voetballer en quote iemand en fok-it begint me toe te spreken zo als je hierboven in de quotes kan lezen.

ik vindt het raar dat sommige users bans krijgen voor de kleinste dingen. (ikzelf laatst onterecht Flatje deze week nog)
Terwijl andere users zich maar negatief blijven opstellen naar mij en anderen en er niks gebeurd.

Vandaar dat ik het ook even zo uitgebreid heb aangepakt met die quotes hier te posten.
Ja of misschien moet je niet zo janken
  donderdag 29 augustus 2019 @ 20:10:52 #181
268260 Dr.Mikey
pi_188694403
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:09 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

nee moderators dienen objectief te zijn niet user X bannen voor niks en user Y weken de hand boven het hoofd houden.
R.I.P DTS.
pi_188694415
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
nee moderators dienen objectief te zijn
Ja en jouw gejank is objectief kut
  donderdag 29 augustus 2019 @ 20:12:56 #183
268260 Dr.Mikey
pi_188694463
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:11 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

erg volwassen deze reacties ^O^
R.I.P DTS.
pi_188694486
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

np, ik hoor het wel als ik nog eens wat kan doen
pi_188694490
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Zeik gewoon niet zo man
pi_188697958
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 18:47 schreef Jantje2k het volgende:

[..]

Het is een al meermaals uitgevoerde troll, als je op Google zoekt naar 2meter18 vind je op meerdere fora topics met precies dezelfde teksten

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 19:35 schreef SoS87 het volgende:

[..]

Die 2,18 figuur staat al ruim 10 jaar op meerdere sites :')
Klopt inderdaad ja
  donderdag 29 augustus 2019 @ 22:59:59 #187
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_188699557
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:21 schreef Vanillekwark het volgende:
@:Flippiee hoe was het? :)
Zoals gewoonlijk vond ze het zowel heerlijk als verbazingwekkend dat mannelijke geslachtsdelen zo groot konden worden als de mijne :7
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_188700111
quote:
99s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 22:59 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Zoals gewoonlijk vond ze het zowel heerlijk als verbazingwekkend dat mannelijke geslachtsdelen zo groot konden worden als de mijne :7
Die is niks gewend :')
pi_188700445
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:09 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:11 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:14 schreef SoS87 het volgende:

[..]

Zeik gewoon niet zo man
Is dit de nieuwe sc :D

Helaas moet je voor de onzin sc wel op een bepaalde manier slow chatten, anders krijg je problemen met een bepaalde user, die meteen in je nek gaat zitten hijgen :')

Zinloos om te melden uiteraard, want vriendjespolitiek etc...

:)
pi_188700656
quote:
4s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 23:50 schreef aloa het volgende:

[..]

[..]

[..]

Helaas moet je voor de onzin sc wel op een bepaalde manier slow chatten, anders krijg je problemen met een bepaalde user, die meteen in je nek gaat zitten hijgen :')

Onzin
pi_188700797
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 00:06 schreef SoS87 het volgende:

[..]

Onzin
Dit is onzin FB idd!
pi_188701269
quote:

[..]

[..]

[..]

Als je hier continu loopt te klagen dat mensen niet op je bolk posts ingaan moet je niet verwachten dat ze daarna plotseling je beste vrienden zijn
Jij bent het zonnetje!!!
pi_188701311
Bijvoorbeeld nu is er zo'n mongool die het nodig vindt foto's van naakte bejaarden te posten. Dan ben je gewoon af
Jij bent het zonnetje!!!
pi_188701370
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
Bijvoorbeeld nu is er zo'n mongool die het nodig vindt foto's van naakte bejaarden te posten. Dan ben je gewoon af
Dat zijn meisjes van onze leeftijd hoor
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 03:12:54 #195
268260 Dr.Mikey
pi_188701516
quote:

[..]

[..]

[..]

hier ben ik het mee eens sommigen vinden het normaal je uit te schelden en belachelijk te maken als je anders post als de rest.
R.I.P DTS.
pi_188701943
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
Waar? Ik wil ook zien :9~
pi_188718161
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 08:02 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Waar? Ik wil ook zien :9~
:D Fansjiee *O*
  dinsdag 3 september 2019 @ 06:51:15 #198
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_188765524
@murp, vakantieperiode is voorbij. DTS kan weer open
pi_188789554
Dts?
pi_188789919
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 18:38 schreef Ivo1986 het volgende:
Dts?
De Treurnis Slowchat.
pi_188875575
Kan hier een deeltje 2 van gemaakt worden? :) ONZ / [PAINT] Onzin Paints! Meteen ook ff sticky enzulks. ^O^
pi_188875641
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 september 2019 09:19 schreef ToT het volgende:
Kan hier een deeltje 2 van gemaakt worden? :) ONZ / [PAINT] Onzin Paints! Meteen ook ff sticky enzulks. ^O^
Ik vroeg me al af wat er met dat topic gebeurd was _O-
pi_188875653
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 september 2019 09:24 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af wat er met dat topic gebeurd was _O-
Ja ik moet er steeds naar googlen als ik een paatje wil opzoeken! _O-
pi_188875675
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 september 2019 09:24 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja ik moet er steeds naar googlen als ik een paatje wil opzoeken! _O-
:D deel 2 geopend.
Zal later even bijwerken maar nu geen tijd voor. :@
pi_188875683
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 september 2019 09:25 schreef Flippiee het volgende:

[..]

:D deel 2 geopend.
Zal later even bijwerken maar nu geen tijd voor. :@
B-) Gracias!
pi_189062607
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juli 2019 10:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

Man het is een zomerstop, veel mensen gingen uit d'r panty met wel punten geen punten.
Er komt heus iets anders }:|

Niezomokken. }:|
Het is ondertussen al herfst 8-)
pi_189062631
Ff pissen

:T
pi_189062941
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 22:55 schreef scrupuleus het volgende:
Ff pissen

:T
Succes
pi_189062955
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 september 2019 23:06 schreef aloa het volgende:

[..]

Succes
Ik ga nu!
pi_189062961
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 23:07 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ik ga nu!
Nu pas?
pi_189063025
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 september 2019 23:07 schreef aloa het volgende:

[..]

Nu pas?
Ben nog jong.
pi_189063035
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 23:10 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ben nog jong.
Oke, geeft niks 8-)
pi_189063052
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 september 2019 23:11 schreef aloa het volgende:

[..]

Oke, geeft niks 8-)
Bedankt voor het trage begrip.
pi_189063063
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 23:12 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Bedankt voor het trage begrip.
Het is hier geen sc vriend :{
pi_189063077
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 september 2019 23:13 schreef aloa het volgende:

[..]

Het is hier geen sc vriend :{
Ja ik ga al mijn tanden poetsen
pi_189063084
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 23:14 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ja ik ga al mijn tanden poetsen
Hop naar bed jij :(
pi_189063203
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 september 2019 23:15 schreef aloa het volgende:

[..]

Hop naar bed jij :(
Even de tandenstoker optimaal benutten.

Maar wat lees ik nu, komt het dodetopicspel terug?

Ach, het heeft toch allemaal geen nut meer zonder @Limoentjuh
pi_189063224
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 23:22 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Even de tandenstoker optimaal benutten.

Maar wat lees ik nu, komt het dodetopicspel terug?

Ach, het heeft toch allemaal geen nut meer zonder @:Limoentjuh
Waar lees je dat :+
pi_189063284
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 september 2019 23:24 schreef aloa het volgende:

[..]

Waar lees je dat :+
In het te doen lijstje van Flips.
pi_189063300
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 23:28 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

In het te doen lijstje van Flips.
Waar kan ik die lezen?
pi_189063570
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 september 2019 23:29 schreef aloa het volgende:

[..]

Waar kan ik die lezen?
Je staat er niet op.
pi_189063699
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2019 23:49 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Je staat er niet op.
Ja oké
pi_189066023
De laatste woorden
  maandag 23 september 2019 @ 14:00:31 #224
268260 Dr.Mikey
pi_189084708
wel tijd dat dts terug komt anders doen ze flippie weg en nemen ze een mod die het wel aankan?
R.I.P DTS.
pi_189157753
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 02:29 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

en toen kwam de eerst psychose?
_O-
Aldus Dr.Mikey die ook graag normaal wilt mee posten in de SC. Uit het niets sneren. Maar dat dit gewoon blijft staan na een TR zegt natuurlijk ook al alles he jongens?
  Forum Admin zaterdag 28 september 2019 @ 13:34:23 #226
58651 crew  murp
murp
pi_189158560
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Aldus Dr.Mikey die ook graag normaal wilt mee posten in de SC. Uit het niets sneren. Maar dat dit gewoon blijft staan na een TR zegt natuurlijk ook al alles he jongens?
bericht is verwijderd. En de TR is net door mij afgevinkt
  zaterdag 28 september 2019 @ 13:58:33 #227
268260 Dr.Mikey
pi_189158890
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

was gewoon een prima opmerking in de lijn van je verhaal niet eens haat dragend ofzo. lange tenen heb je voor iemand die continu mij en oud users loopt te bashen.
R.I.P DTS.
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:41:05 #228
268260 Dr.Mikey
pi_189164212
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:39 schreef Fok-it het volgende:
Gras is groen
Water is nat
Mikey gedraagt zich andermaal als een zwakzinnige
dit bedoel ik dus iemand random zwakzinnig noemen weer proberen om andere users tegen mij persoonlijk op te stoken.
R.I.P DTS.
pi_189164257
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

dit bedoel ik dus iemand random zwakzinnig noemen weer proberen om andere users tegen mij persoonlijk op te stoken.
Doet iedereen lieverd :) Kijk maar naar de rest van de reacties op jou. Net als vannacht :) Je bent niet gewenst :) :) :)
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:47:02 #230
268260 Dr.Mikey
pi_189164305
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:43 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Doet iedereen lieverd :) Kijk maar naar de rest van de reacties op jou. Net als vannacht :) Je bent niet gewenst :) :) :)
gek he als jij al maanden loopt te stoken moet mischien aangifte tegen je gaan doen voor cyberpesten. snap ook niet dat jij niet al een ban hebt vorige keer hier ook al tal van voorbeelden gepost maar jij blijft er mee wegkomen.
R.I.P DTS.
pi_189164341
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

gek he als jij al maanden loopt te stoken moet mischien aangifte tegen je gaan doen voor cyberpesten. snap ook niet dat jij niet al een ban hebt vorige keer hier ook al tal van voorbeelden gepost maar jij blijft er mee wegkomen.
Hmm ja. Misschien zijn de mods en admins jou ook wel beetje zat hier? Trek je conclusies zou ik zeggen
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:53:13 #232
268260 Dr.Mikey
pi_189164401
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:49 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hmm ja. Misschien zijn de mods en admins jou ook wel beetje zat hier? Trek je conclusies zou ik zeggen
dan falen ze in hun functioneren mods en admins moeten altijd objectief zijn maar je bent nu overstapt met mij naar suïcidale neigingen aan te praten zie ik.
R.I.P DTS.
pi_189164424
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:53 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

dan falen ze in hun functioneren mods en admins moeten altijd objectief zijn maar je bent nu overstapt met mij naar suïcidale neigingen aan te praten zie ik.
Haha nou als je daar al suicidale neigingen van krijgt zou ik de hulp toch echt buiten fok zoeken. Maar alweer meer dan genoeg dialoog met jou voor 24 uur. De mazzel
  zaterdag 28 september 2019 @ 21:02:17 #234
268260 Dr.Mikey
pi_189164561
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Haha nou als je daar al suicidale neigingen van krijgt zou ik de hulp toch echt buiten fok zoeken. Maar alweer meer dan genoeg dialoog met jou voor 24 uur. De mazzel
misschien moet jij dat ook maar doen.Jij moet wel echt een heel zielig leven hebben dat je mij al maanden aanvalt en mensen tegen mij opstookt. En als je dat eventjes niet aan het doen bent post je over fokkers die je in het verleden al heb weggepest erg triest als je daar je plezier in het leven uit moet halen.
R.I.P DTS.
  zaterdag 28 september 2019 @ 23:00:58 #235
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_189167183
Vakantie is voorbij, dus DTS kan weer open toch?
pi_189167402
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 23:00 schreef Mikeytt het volgende:
_O- _O-
  zaterdag 28 september 2019 @ 23:15:50 #237
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_189167434
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 23:14 schreef madam-april het volgende:

[..]

_O- _O-
Ja wat, hele reden was dat het zomervakantie was
pi_189167651
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 23:15 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Ja wat, hele reden was dat het zomervakantie was
Neuh, maar dat weet jij ook echt wel
  zaterdag 28 september 2019 @ 23:27:27 #239
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_189167679
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 23:26 schreef madam-april het volgende:

[..]

Neuh, maar dat weet jij ook echt wel
Lol, nee. Weet dat Murp ergens zei dat er te weinig mods waren ofzo in de vakantie
pi_189167753
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 23:27 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Lol, nee. Weet dat Murp ergens zei dat er te weinig mods waren ofzo in de vakantie
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2019 07:59 schreef murp het volgende:
DTS brengt heel veel onrust met zich mee. Zoals iedereen wel weet. Dit komt voornamelijk door elkaar te "irriteren" door elkaar geen punten te gunnen. En de onderlinge ruzies die daar op volgen is ook niet fijn. Daar gaat voor de crew van FOK! ook heel veel tijd in zitten.

Daarom is er besloten om even een zomerstop in te voeren op DTS.

Mocht ik het fout hebben dan bied ik natuurlijk mijn excuses aan en gooi in DTS weer open, maar ik ben van mening om even (zoiezo de komende 3 weken) even DTS dicht te gooien en kijken hoe het dan gaat op ONZ.

Voor de rest heb ik niets tegen de users die daar posten en is dit geen persoonlijke kwestie.

Het is nu even voorlopig klaar en de reeks gaat vanavond dicht.

Ik ben zo eerlijk en open mogelijk geweest op dit moment. Ik hoop dat jullie dit respecteren. Jullie hoeven het natuurlijk niet eens te zijn en jullie mogen echt even balen, maar da dat op een normale toon. Anders had ik het niet zo uit hoeven leggen.

gr murp
quote:
2s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 10:52 schreef murp het volgende:

[..]

DTS komt niet in de huidige vorm terug. Waarschijnlijk als er iets nieuws komt gaat het ook geen DTS heten :)
pi_189167896
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 23:00 schreef Mikeytt het volgende:
Vind ik ook ja ^O^
pi_189167945
Ben bang dat deze user gewoon gelijk gaat krijgen.

quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 20:49 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dat is om weerstand tegen te gaan. Eerst tijdelijk dicht, dan mogelijk in andere vorm weer open, dan helemaal niet
  zondag 29 september 2019 @ 13:35:37 #243
268260 Dr.Mikey
pi_189174288
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 23:31 schreef madam-april het volgende:

[..]

[..]

[..]

inmiddels is onz dood sinds dts weg is en zijn er veel users vertrokken en houden ze de afzeikenslowchat(onz sc) wel open.
R.I.P DTS.
pi_189200603
Morgen is het al oktober mensen. Geen dts en geen nieuw spel :+
  maandag 30 september 2019 @ 23:04:07 #245
459912 FlippingCoin
pi_189200635
Hoeren!
pi_189201037
Iets meer duidelijkheid mag wel. Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat er gewoon geen zak gaat gebeuren :{
pi_189201179
Gaat niks gebeuren.
Laat lekker gaan.
pi_189201186
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 23:36 schreef SoS87 het volgende:
Gaat niks gebeuren.
Laat lekker gaan.
De makkelijke weg gaan?
pi_189201202
quote:
16s.gif Op maandag 30 september 2019 23:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoeren!
Neuken?!
pi_189201220
quote:
4s.gif Op maandag 30 september 2019 23:37 schreef aloa het volgende:

[..]

De makkelijke weg gaan?
Open een nieuwe dts dan
pi_189201233
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 23:39 schreef SoS87 het volgende:

[..]

Open een nieuwe dts dan
Grapjas. :')
Dat mag jij doen.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 00:09:00 #252
299769 SoS87
FC Utereg
pi_189201525
quote:
4s.gif Op maandag 30 september 2019 23:39 schreef aloa het volgende:

[..]

Grapjas. :')
Dat mag jij doen.
Ik mag niks
pi_189263842
Wiens kloon is #anoniem? ;( ik moet het weten
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:27:46 #254
459912 FlippingCoin
pi_189264271
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 13:50 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Wiens kloon is #anoniem? ;( ik moet het weten
Wat? :?
pi_189264354
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 14:27 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Wat? :?
Wat kijk je

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2019 14:34:18 ]
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:34:07 #256
459912 FlippingCoin
pi_189264357
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 14:33 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Wat kijk je
Weet je niet wat #anoniem is? :')
pi_189264364
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 14:34 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Weet je niet wat #anoniem is? :')
Een kloon van een user, duidelijk

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2019 14:34:47 ]
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:35:03 #258
459912 FlippingCoin
pi_189264371
quote:
8s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 14:34 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Een kloon van een user, duidelijk
Een kloon van vele users. :D
pi_189264387
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 14:35 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Een kloon van vele users. :D
Dus de vraag is welke, maar bedankt voor de waardevolle toevoeging

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2019 14:36:05 ]
pi_189264390
Stop dit gesprek om een goede manier coin, anders ben ik genoodzaakt om je vrouw in te lichten.
pi_189264395
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 14:36 schreef scrupuleus het volgende:
Stop dit gesprek om een goede manier coin, anders ben ik genoodzaakt om je vrouw in te lichten.
Ik kan ze hebben

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2019 14:36:43 ]
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:36:54 #262
459912 FlippingCoin
pi_189264402
quote:
8s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 14:35 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Dus de vraag is welke, maar bedankt voor de waardevolle toevoeging
Ik beroep mij op mijn zwijgrecht. :(
pi_189264426
quote:
8s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 14:36 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Ik kan ze hebben
de vraag is meer of je ze ook hebt.
pi_189264453
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 14:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik beroep mij op mijn zwijgrecht. :(
Dus jij bent hierbij betrokken? Wiens kloon ben jij?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2019 14:40:28 ]
pi_189264457
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 14:38 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

de vraag is meer of je ze ook hebt.
Ja, maar ze zijn duidelijk niet van jou

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2019 14:40:50 ]
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:40:46 #266
459912 FlippingCoin
pi_189264459
quote:
8s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 14:40 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

MIJN NAAM IS HAAS!
pi_189264470
quote:

[..]

Ik vraag u Coin verder te verleiden in zijn dm.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2019 14:41:45 ]
pi_189264481
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 14:40 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

MIJN NAAM IS HAAS!
Rodawa, ben jij het? Zeg op, anders voel ik de noodzaak iets heel vervelends te doen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2019 14:42:26 ]
pi_189264482
quote:

[..]

Ja, maar ze zijn duidelijk niet van jou
Ik vraag u mij verder te verleiden in mijn dm
pi_189264510
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 14:41 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ik vraag u mij verder te verleiden in mijn dm
Maar ik kan jullie niet allebei tegelijkertijd verleiden.
Staat er info tegenover?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2019 14:43:54 ]
pi_189264659
Mannen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2019 14:53:50 ]
  zondag 6 oktober 2019 @ 21:19:36 #272
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_189305982
  Moderator maandag 7 oktober 2019 @ 08:34:28 #273
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_189310064
Waarom sluit haags mijn topic waar ik serieus een kwartier over heb gedaan terwijl hij hier niet eens mod is
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_189310070
Omdat naamtopic. Trouwens geen reet van gelezen maar bedankt voor de verspilde moeite O+
Zonder wrijving geen glans
  Forum Admin maandag 7 oktober 2019 @ 08:36:48 #275
58651 crew  murp
murp
pi_189310077
Haha, hijs weer open hoor, misschien wordt het wel een pareltje!
  Moderator maandag 7 oktober 2019 @ 08:37:01 #276
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_189310081
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 08:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Omdat naamtopic. Trouwens geen reet van gelezen maar bedankt voor de verspilde moeite O+
ONZ / DAGBAGGER#229 Dud0r is echt te dik!
Sluit je deze ook even dan?
  Forum Admin maandag 7 oktober 2019 @ 08:45:48 #277
58651 crew  murp
murp
pi_189310146
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 08:37 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

ONZ / DAGBAGGER#229 Dud0r is echt te dik!
Sluit je deze ook even dan?
Dat is mijn reeks }:|
  Moderator maandag 7 oktober 2019 @ 08:46:38 #278
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_189310153
quote:
2s.gif Op maandag 7 oktober 2019 08:45 schreef murp het volgende:

[..]

Dat is mijn reeks }:|
Dan heb ik niks gezegd :@
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 17:12:34 #279
459912 FlippingCoin
pi_189332857
Mag ik in ONZ mijn ban bespreken?
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:12:36 #280
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_189370623
quote:
16s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 17:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Bepaal ik toch niet...
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:14:45 #281
459912 FlippingCoin
pi_189370699
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:12 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Bepaal ik toch niet...
HEY MIKEYTT leuk dat jij hier mod bent ouwe palingroker.
pi_189372085
quote:
16s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 17:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Nee
  Forum Admin donderdag 10 oktober 2019 @ 23:12:36 #283
58651 crew  murp
murp
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 03:33:42 #284
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_189392122
DTS idee: Geen punten tussen 01.00 uur en 05.00 uur :(
pi_189392136
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 03:33 schreef Mikeytt het volgende:
Krijg de pleuris
  Forum Admin zaterdag 12 oktober 2019 @ 08:36:31 #286
58651 crew  murp
murp
pi_189392820
quote:
Hoezo?
pi_189392825
quote:
Goed idee.
pi_189392828
Oneens
pi_189392856
Als je dts wil winnen moet je wel in de nacht posten.
pi_189392869
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 08:46 schreef aloa het volgende:
Als je dts wil winnen moet je wel in de nacht posten.
Of niet geband zijn.
Je wil winnen of niet.
pi_189392878
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 08:49 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Of niet geband zijn.
Je wil winnen of niet.
Dat is wel slim ja.
pi_189392882
Terug naar feedback
pi_189392892
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 08:51 schreef scrupuleus het volgende:
Terug naar feedback
Daar ben je al.
pi_189563130
quote:
16s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

ouwe palingroker.
:D _O-
  donderdag 31 oktober 2019 @ 09:44:14 #295
268260 Dr.Mikey
pi_189710835
@skysherrif is mij aan het cyberpesten de laatste dagen.

R.I.P DTS.
pi_189716239
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 09:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:skysherrif is mij aan het cyberpesten de laatste dagen.

Wellicht kan je jouw eigen gedrag veranderen waardoor Sky stopt met pesten.
  maandag 4 november 2019 @ 10:29:51 #297
268260 Dr.Mikey
pi_189777360
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 16:35 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Wellicht kan je jouw eigen gedrag veranderen waardoor Sky stopt met pesten.
hij en dud0r lopen vals te spelen moeten ze niet doen, plus zij horen tot een grote groep die eerst in de sc liep te kotsen en te schijten op dts en met kloontjes de boel liep te verzieken waardoor het werd gesloten en nu opeens wel willen winnen. :{
R.I.P DTS.
  Forum Admin maandag 4 november 2019 @ 10:39:51 #298
58651 crew  murp
murp
pi_189777508
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 10:29 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

hij en dud0r lopen vals te spelen moeten ze niet doen
Hoe dan?
quote:
plus zij horen tot een grote groep
wie dan allemaal
quote:
die eerst in de sc liep te kotsen en te schijten op dts
Het was inderdaad een tijd rumoerig
quote:
en met kloontjes de boel liep te verzieken
wie wat waar?
quote:
waardoor het werd gesloten
Dat ging meer over het gedrag van een boel users in de DTS
quote:
en nu opeens wel willen winnen. :{
Dat mag
  maandag 4 november 2019 @ 10:51:40 #299
268260 Dr.Mikey
pi_189777672
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2019 10:39 schreef murp het volgende:

[..]

Hoe dan?
[..]

wie dan allemaal
[..]

Het was inderdaad een tijd rumoerig
[..]

wie wat waar?
[..]

Dat ging meer over het gedrag van een boel users in de DTS
[..]

Dat mag
bovenste heb ik je al een keer een dm over gestuurd dacht ik.

dat er opeens allemaal kloontjes opdoken in dts toen der tijd terwijl dat in de sc gewoon openlijk werd besproken kan je wel terugvinden.
R.I.P DTS.
pi_189777859
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 10:29 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

hij en dud0r lopen vals te spelen moeten ze niet doen, plus zij horen tot een grote groep die eerst in de sc liep te kotsen en te schijten op dts en met kloontjes de boel liep te verzieken waardoor het werd gesloten en nu opeens wel willen winnen. :{
Er zijn geen regels over hoe te spelen.
Sky en dude heb ik nooit zien kotsen op dts.
Die twee lieverds lijken mij niet de aanleiding voor bedreigingen waardoor dts op slot ging.

Ja willen winnen is wel apart.
  maandag 4 november 2019 @ 11:16:55 #301
370352 I
Eye for an I
pi_189778001
Ik weet wel een oplossing voor bovenstaande. :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')