Nou, het lijkt me beter om users te klikoënquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:16 schreef hemarookworst het volgende:
Gaan we dit ook ff tijdelijk sluiten alsof het een uit de hand geloopte dts is?
Ik dacht dat het veel meer was. Ga ik ook eens naar kijken dan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,120/130 zoiets. Ook dalvrij. Die 2 tientjes voor super chille stoelen,rustiger, altijd plek + telefoon opladen neem ik graag voor lief
* dud0r reikt kliko aanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:04 schreef murp het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me beter om users te klikoën
Enige kutte vind ik wel van de NS dat ze echt bijzonder weinig compensatie bieden aan abonnementshouders met vertragingen. 2 uur vertraging krijg je net 1,50 terugquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik dacht dat het veel meer was. Ga ik ook eens naar kijken dan.
Ze mogen sowieso wel iets doen aan die vertraging lol, geld toe is leuk maar 2 uur vast staan is ook echt klotequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enige kutte vind ik wel van de NS dat ze echt bijzonder weinig compensatie bieden aan abonnementshouders met vertragingen. 2 uur vertraging krijg je net 1,50 terug
Mensen die 1 keer in de 80 jaar met de trein gaan en vertraging hebben krijgen volle pond. Nu kan je ook niet elke dag 25 euro uitkeren maar toch, mag wel ietsjesss meer
Maar ja, als ik in de file sta krijg ik er ook geen geld voor terug.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enige kutte vind ik wel van de NS dat ze echt bijzonder weinig compensatie bieden aan abonnementshouders met vertragingen. 2 uur vertraging krijg je net 1,50 terug
Mensen die 1 keer in de 80 jaar met de trein gaan en vertraging hebben krijgen volle pond. Nu kan je ook niet elke dag 25 euro uitkeren maar toch, mag wel ietsjesss meer
28¤ extra per maand. Dat vind ik het niet waard. Omdat ik buiten de spits reis komt het zelden voor dat ik niet kan zitten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je kan een boete 1x per jaar kwijt laten schelden bij de nsquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb de NS klantenservice al aan de lijn. Ze wachten buiten op je
Zeker bij gierige gasten gezien lolquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan een boete 1x per jaar kwijt laten schelden bij de ns
I know. Maar Solo klinkt alsof hij vaker later dan gebruikelijk wakker wordt in de treinquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan een boete 1x per jaar kwijt laten schelden bij de ns
misschienquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zeker bij gierige gasten gezien lol
volgens mij doet Solo wel meer dingen die niet helemaal mogen volgens de wetquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I know. Maar Solo klinkt alsof hij vaker later dan gebruikelijk wakker wordt in de trein
Wordt het ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:11 schreef wietparkiet het volgende:
oh nu vind ik het een beetje eng worden
Ik ga bijna nooit met de treinquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I know. Maar Solo klinkt alsof hij vaker later dan gebruikelijk wakker wordt in de trein
Of je krijgt niet mee omdat je niet wakker bentquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ga bijna nooit met de trein
Ik heb gtje geklapt in de treinquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:32 schreef wietparkiet het volgende:
vind trein echt kut je kan er niet eens blowen zonder dat er meteen mensen gaan zeiken
Vroeger was wel beter toen mocht je nog roken in de trein bus metroquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:32 schreef wietparkiet het volgende:
vind trein echt kut je kan er niet eens blowen zonder dat er meteen mensen gaan zeiken
lekker manquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb gtje geklapt in de trein
Gtje?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb gtje geklapt in de trein
dat heb jij niet meer bewust meegemaakt hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vroeger was wel beter toen mocht je nog roken in de trein bus metro
gaytje geklapt. In het kader van de pridequote:
Godverquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gaytje geklapt. In het kader van de pride
haha nee klopt alleen op filmpjes gezienquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat heb jij niet meer bewust meegemaakt hoor
sjonge jongequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Winnen welquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
blij dat feyenoord morgen moet spelen.
moet wel.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zonder spitsquote:
quote:
overloperquote:
Beste club van Rotterdamquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat Sparta is zo slecht heb je geen spits nodig
Nee hoor, vitesse is een schijtclub.quote:
van mij mag ajax altijd van iedereen verliezen zeker in de eredivisie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, vitesse is een schijtclub.
Ze worden toch kampioen, dus kunnen ze beter winnen tegenover eventuele concurrentenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
van mij mag ajax altijd van iedereen verliezen zeker in de eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |